-
@dimsabas said in SUV/Crossovers Forum:
Οι Κινέζοι, που έχουν τόσα ντόπια μοντέλα, ψωνίζουν κάργα Model Y και συ το έχεις σχεδόν ξεγραμμένο.
https://www.teslarati.com/tesla-china-comeback-retail-sales-hit-second-highest-month-of-2025/
Δίκιο έχεις το παραδέχομαι, αλλά δυστυχώς τέτοιος είμαι.

Αν δε μου κάθονται κάποια πράγματα καλά ή κάτι δε μου κάνει το κλικ που λέμε, δε κάθομαι να το ψάξω και πολύ.
Παρόλα αυτά, θα το δώσω για να πάρω προσφορά.
Ποτέ δε λες ποτέ. -
@kapelis said in SUV/Crossovers Forum:
Είμαι και εγώ ακριβώς στην ολόιδια φάση. Πότε θέλεις να παραλάβεις? Το wallbox σπιτιού θα το βάλεις μόνος σου? Capri, enyaq 85, id4 pro more? Το tavascan παράγεται Κίνα, θέλει 5 μήνες delivery, αν θέλεις το χρυσαφί που είναι και το πιο φθηνό. Η URUS της φτώχειας!!! Αν το δώσεις στη γυναίκα σου θα την κοζαρουν άπαντες.
ΥΓ Το Chr έχει φορο πολυτελείας. Μικρό πλέον νομίζω.
Τέλος Φεβρουαρίου τελειώνει το 3008.
Έχω ηλεκτρολόγο που θα αναλάβει το Wallbox. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να πάω σε φορητό φορτιστή. Έτσι κι αλλιώς δεν έχω τριφασικό, οπότε μέχρι 7,4 KWh θα μπορώ να φορτίζω. Έχω όμως χρόνο ακόμη γι΄αυτό. Ας δω πρώτα με το καλό σε τι θα καταλήξω και μετά βλέπουμε.
Το Capri το είδαμε κι εμείς αλλά το Explorer μας έκανε καλύτερη εντύπωση.
Μέσα είναι ίδια, αλλά το Capri καθότι μεγαλύτερο σε μέγεθος κερδίζει σε χώρο αποσκευών.Ακριβώς τα ίδια θα μπορούσα να πω και μεταξύ Elroq και Enyaq.
ID4 δεν κοίταξα καθόλου μιας και υπάρχουν αυτοκίνητα του group που μου αρέσουν περισσότερο.
-
@dg79 said in SUV/Crossovers Forum:
Επίσης υπάρχουν τα κορεάτικα, ioniq 5 και ev6, δε ξέρω αν τα τσεκάρατε. Από τα πολύ καλά ηλεκτρικά, με πολύ καλή ταχύτητα φόρτισης, που τα κάνει και ταξιδιάρικα. Δε θυμάμαι να έχω δει ή διαβάσει αρνητικό τεστ για αυτά.
Το ev-database έχει ένα πολύ καλό μέτρο σύγκρισης, όσον αφορά την ικανότητα ταξιδιού ενός ηλεκτρικού, το long distance suitability.
Σε αυτό αν βάλεις σε σύγκριση πχ ioniq 5, model y, enyaq 85 και tavascan βλέπεις ότι ναι μεν το ioniq βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα στο πρώτο σκέλος, αλλά λόγω της πολύ καλής ταχύτητας φόρτισης, σε δεκαπέντε λεπτά κερδίζει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα, ακόμα και από model y. Αποτέλεσμα: 560χλμ για το ioniq 5, 467 χλμ για το tavascan.
Περίπου ίδια νούμερα έχει και ο άλλος κορεάτης.Δηλαδή μπαταρία και efficiency δε μας δίνουν πλήρη εικόνα για την ικανότητα ενός ηλεκτρικού για ταξίδια, αν δε λάβουμε υπόψη τη ταχύτητα φόρτισης (όχι μόνο τη μέγιστη, αλλά τη μέση ταχύτητα)
Είναι όντως καλά όπως το περιγράφεις αλλά δε μου αρέσουν. Καθόλου μάλιστα.
-
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Έχω ηλεκτρολόγο που θα αναλάβει το Wallbox. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να πάω σε φορητό φορτιστή. Έτσι κι αλλιώς δεν έχω τριφασικό, οπότε μέχρι 7,4 KWh θα μπορώ να φορτίζω. Έχω όμως χρόνο ακόμη γι΄αυτό. Ας δω πρώτα με το καλό σε τι θα καταλήξω και μετά βλέπουμε.
Εχουν βγει πλεον αρκετα καλοι φορητοι φορτιστες, δεν υπαρχει λογος να πας σε σταθερο wallbox. Οταν ερθει η ωρα, ζητα απο τον ηλεκτρολογο να σου περασει γραμμη για μπλε βιομηχανικη πριζα (αφου εχεις μονοφασικο) και αγοραζεις φορητο φορτιστη με το αντιστοιχο βυσμα. Με 250 ευρω (και πολλα λεω ισως) εχεις βρει τετοιο φορτιστη. Συνηθως εχουν και μια πλαστικη υποδοχη που μπορεις να βιδωσεις στον τοιχο, ωστε να τους μετατρεψεις σε wallbox. Eννοειται εχουν wifi, bluetooth, μεταβολη αμπερ φορτισης και ολα τα καλουδια ωστε να κανεις τη δουλεια σου και να προγραμματισεις φορτιση.
-
@dettol said in SUV/Crossovers Forum:
εχοντας αφαιρεσει απο την εξισωση το Υ (που προσωπικα ειναι και θα ηταν η πρωτη μου επιλογη σε αυτα τα χρηματα), θα κοιταζα περισσοτερο προς tavascan και elroq. Το q4 ειναι πλεον γερασμενο αμαξι και θεωρω οτι δεν αξιζει. Αν ζεις στην αθηνα, θεωρω οτι δεν χρειαζεται να αγχωθεις με αντλια θερμοτητας. Απο οτι γνωριζω, βοηθαει περισσοτερο σε κρυες θερμοκρασιες. Προφανως και θα ηταν ωραιο να το ειχες, αλλα αν δεν γινεται, δεν πειραζει.
Tavascan, Elorq και Explorer είναι η τριάδα που έχει ξεχωρίσει όσον αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά όλα θα εξαρτηθούν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον οικονομικό παράγοντα.
Όντως το Q4 λίγο γερασμένο αλλά περισσότερο μέσα. Εξωτερικά μου αρέσει πολύ. Διάβασα επίσης ότι η Audi ετοιμάζεται να του ρίξει facelift για να το φέρει στη σχεδιαστιακή γραμμή των Q3, Q5 και Q6, οπότε ακόμη ένας λόγος που το Tavascan κερδίζει.@dettol said in SUV/Crossovers Forum:
Κατα τα αλλα, τα βαγκ εχουν σωστα μεγεθη μπαταριας, καλο efficiency, ενταξει dc φορτιση, πισωκινητα και γενικα ειναι καλα all rounders. To explorer ειναι επισης πανω στην ΜΕΒ της βαγκ, οποτε αν σου αρεσει αυτο το packaging, γιατι οχι; Αφου ειδατε βαγκ, πως και δεν ψαξατε καθολου τα id4, id5;
Υπάρχουν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του group που μου αρέσουν περισσότερο, οπότε δεν έκανα τον κόπο να πάω να δω ID4, ID5.
Πιθανόν να φάνε και κάνα facelift όπου να 'ναι.Το τογιοτα θεωρω οτι θα ειναι πιο ενδιαφερουσα επιλογη για καποιον που θα αγορασει και θελει να επωφεληθει απο το ονομα, αξιοπιστια, δικτυο της εταιρειας. Εσυ, στα @@ σου. Παρε οτι σου "γυαλισε" περισσοτερο!
Αργεί πολύ το Toyota και τέλος Φεβρουαρίου το 3008 τελειώνει.
Για το φεβ δεν εχω αποψη, καθως δεν με ενδιαφερουν. Αν εξαιρεσεις το πεζω και το βολβο , αποψη μου ειναι πως ολα ειναι καλες επιλογες.
Το Q3 το γουστάρω πολύ και έχεις και περισσότερο αυτό με τη αίσθηση της σιγουριάς που λένε μιας και σε κάθε περίπτωση έχεις και τον βενζινοκινητήρα.
Αν μπορέσω θα ψάξω να βρω αν το Terramar θα βγάλει και αυτό κάτω από 50 γραμμάρια για να το βάλω και αυτό στην εξίσωση.
Δε θα σκάσω όμως κιόλας. Ηλεκτρικό και θα χορέψω με τους κανόνες του.
-
@axel12p said in SUV/Crossovers Forum:
@dettol said in SUV/Crossovers Forum:
Κατα τα αλλα, τα βαγκ εχουν σωστα μεγεθη μπαταριας, καλο efficiency, ενταξει dc φορτιση, πισωκινητα και γενικα ειναι καλα all rounders. To explorer ειναι επισης πανω στην ΜΕΒ της βαγκ, οποτε αν σου αρεσει αυτο το packaging, γιατι οχι; Αφου ειδατε βαγκ, πως και δεν ψαξατε καθολου τα id4, id5;
Μου έκανε και εμένα εντύπωση ότι είναι όλα τα μοντέλα του γκρουπ μέσα, εκτός από αυτά της VW, τα οποία μάλιστα τα πάνε και πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ε.Ε.
Δεν τα κοίταξα γιατί όλα τα υπόλοιπα του group μου αρέσουν περισσότερο και όπως έγραψα πιθανόν να ήρθε η εποχή που θα φάνε facelift, όπως και το Q4.
-
@dettol said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Έχω ηλεκτρολόγο που θα αναλάβει το Wallbox. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να πάω σε φορητό φορτιστή. Έτσι κι αλλιώς δεν έχω τριφασικό, οπότε μέχρι 7,4 KWh θα μπορώ να φορτίζω. Έχω όμως χρόνο ακόμη γι΄αυτό. Ας δω πρώτα με το καλό σε τι θα καταλήξω και μετά βλέπουμε.
Εχουν βγει πλεον αρκετα καλοι φορητοι φορτιστες, δεν υπαρχει λογος να πας σε σταθερο wallbox. Οταν ερθει η ωρα, ζητα απο τον ηλεκτρολογο να σου περασει γραμμη για μπλε βιομηχανικη πριζα (αφου εχεις μονοφασικο) και αγοραζεις φορητο φορτιστη με το αντιστοιχο βυσμα. Με 250 ευρω (και πολλα λεω ισως) εχεις βρει τετοιο φορτιστη. Συνηθως εχουν και μια πλαστικη υποδοχη που μπορεις να βιδωσεις στον τοιχο, ωστε να τους μετατρεψεις σε wallbox. Eννοειται εχουν wifi, bluetooth, μεταβολη αμπερ φορτισης και ολα τα καλουδια ωστε να κανεις τη δουλεια σου και να προγραμματισεις φορτιση.
Ναι, κάτι έχω δει.
-
Απάντησα σε όλους ή έχει μείνει κάποιος παραπονούμενος;

-
Εγώ…..
-
-
Τίποτα. Σε πειράζω . Έκανες ένα από τα καλύτερα και όμορφα στην όψη ποστς.
Μου αρέσει η δομημένη σκέψη. Την απολαμβάνω
Να πάρεις ότι σου αρέσει όσο είσαι νέος και να μυρίζουν τα καθίσματα.

-
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Απάντησα σε όλους ή έχει μείνει κάποιος παραπονούμενος;

Τα κινέζικα ηλεκτρικά γιατί τα έχεις αποκλείσει;
-
@a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Απάντησα σε όλους ή έχει μείνει κάποιος παραπονούμενος;

Τα κινέζικα ηλεκτρικά γιατί τα έχεις αποκλείσει;
Κάποια έχουν μικρή μπαταρία. Για τον ίδιο λόγο δεν κοίταξα και την iX1.
Αρκετά από αυτά δεν τα έχει καν στον Configurator η Avis, οπότε δεν ξέρω καν αν τα φέρνει και δεν θα ασχοληθώ περισσότερο αν δε χρειαστεί. Όσα κοίταξα μου αρέσουν αρκετά και με καλύπτουν.
Κάποια φαίνεται να έχουν αρκετά ακριβό μίσθωμα, όπως πχ τα Seal U και Sealion 7, οπότε ποιος ο λόγος;
Τέλος είναι Κινέζικα και όσο και να έχω αναθεωρήσει κάποιες απόψεις, περιμένω πρώτα από κάποιους πιο τολμηρούς να τα τεστάρουν για τα επόμενα 3-4 χρόνια και μετά βλέπουμε.
-
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
@a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Απάντησα σε όλους ή έχει μείνει κάποιος παραπονούμενος;

Τα κινέζικα ηλεκτρικά γιατί τα έχεις αποκλείσει;
Κάποια έχουν μικρή μπαταρία. Για τον ίδιο λόγο δεν κοίταξα και την iX1.
Αρκετά από αυτά δεν τα έχει καν στον Configurator η Avis, οπότε δεν ξέρω καν αν τα φέρνει και δεν θα ασχοληθώ περισσότερο αν δε χρειαστεί. Όσα κοίταξα μου αρέσουν αρκετά και με καλύπτουν.
Κάποια φαίνεται να έχουν αρκετά ακριβό μίσθωμα, όπως πχ τα Seal U και Sealion 7, οπότε ποιος ο λόγος;
Τέλος είναι Κινέζικα και όσο και να έχω αναθεωρήσει κάποιες απόψεις, περιμένω πρώτα από κάποιους ποιο τολμηρούς να τα τεστάρουν για τα επόμενα 3-4 χρόνια και μετά βλέπουμε.
Και εμείς "οι τολμηροί" περιμένουμε από εσένα, που λήγει η μίσθωση σου, να τα δοκιμάσεις πρώτος

.
Το σημαντικότερο είναι το μίσθωμα, αν πχ το byd βγαίνει 500€ και το tavascan 490€ ή 520€, δεν ασχολείσαι και παίρνεις αυτό που θέλεις.
Αν όμως το Deepal βγαίνει 350-400€ τότε το σκέφτομαι σοβαρά.

-
@a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
@a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Απάντησα σε όλους ή έχει μείνει κάποιος παραπονούμενος;

Τα κινέζικα ηλεκτρικά γιατί τα έχεις αποκλείσει;
Κάποια έχουν μικρή μπαταρία. Για τον ίδιο λόγο δεν κοίταξα και την iX1.
Αρκετά από αυτά δεν τα έχει καν στον Configurator η Avis, οπότε δεν ξέρω καν αν τα φέρνει και δεν θα ασχοληθώ περισσότερο αν δε χρειαστεί. Όσα κοίταξα μου αρέσουν αρκετά και με καλύπτουν.
Κάποια φαίνεται να έχουν αρκετά ακριβό μίσθωμα, όπως πχ τα Seal U και Sealion 7, οπότε ποιος ο λόγος;
Τέλος είναι Κινέζικα και όσο και να έχω αναθεωρήσει κάποιες απόψεις, περιμένω πρώτα από κάποιους ποιο τολμηρούς να τα τεστάρουν για τα επόμενα 3-4 χρόνια και μετά βλέπουμε.
Και εμείς "οι τολμηροί" περιμένουμε από εσένα, που λήγει η μίσθωση σου, να τα δοκιμάσεις πρώτος

.Η γυναίκα μου, η κόρη μου και η αδερφή μου, γουστάρουν γενικώς Ασία τον πολιτισμό και την κουλτούρα τους... Κορέα, Κίνα, Ιαπωνία, βλέπουν Κορεάτικες σειρές και άλλα διάφορα πράγματα και γενικώς ασχολούνται.
Με παρότρυναν λοιπόν να τα δοκιμάσω.
Τους είπα αν θέλουν, να τα δοκιμάσουν αυτές. Εγώ δεν προτίθεμαι.
@a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:
Το σημαντικότερο είναι το μίσθωμα, αν πχ το byd βγαίνει 500€ και το tavascan 490€ ή 520€, δεν ασχολείσαι και παίρνεις αυτό που θέλεις.
Κάπως έτσι φαίνεται ότι είναι, οπότε ποιο BYD τώρα;

@a-d-p said in SUV/Crossovers Forum:
Αν όμως το Deepal βγαίνει 350-400€ τότε το σκέφτομαι σοβαρά.


Τι είναι το Deepal;

Βγαίνει και σε ξυλάκι;
-
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Κάπως έτσι φαίνεται ότι είναι, οπότε ποιο BYD τώρα;

το sealion 7 ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο, αλλα βλεπω εξωφρενικο μισθωμα.
-
Τα κινέζικα plug in; Που έχουν μεγάλες αυτονομίες, άρα θα είναι μες στο όριο;
-
@dettol said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Κάπως έτσι φαίνεται ότι είναι, οπότε ποιο BYD τώρα;

το sealion 7 ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο, αλλα βλεπω εξωφρενικο μισθωμα.
αρκει να συγκρινουμε αναλογα κονφιγκιουρέισο αφου αυτο ειναι 91.3 μπαταρια + 4wd + 532hp
-
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
@dettol said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Κάπως έτσι φαίνεται ότι είναι, οπότε ποιο BYD τώρα;

το sealion 7 ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο, αλλα βλεπω εξωφρενικο μισθωμα.
αρκει να συγκρινουμε αναλογα κονφιγκιουρέισο αφου αυτο ειναι 91.3 μπαταρια + 4wd + 532hp
γενικα θεωρω τα μισθωματα του ληζινγκ στην ελλαδα εξωφρενικα. Απο εκει και περα, μονο ο ενδιαφερομενος γνωριζει το οριο που εχει τεθει απο την εταιρεια του.
-
@dettol said in SUV/Crossovers Forum:
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
@dettol said in SUV/Crossovers Forum:
@katafractos17 said in SUV/Crossovers Forum:
Κάπως έτσι φαίνεται ότι είναι, οπότε ποιο BYD τώρα;

το sealion 7 ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο, αλλα βλεπω εξωφρενικο μισθωμα.
αρκει να συγκρινουμε αναλογα κονφιγκιουρέισο αφου αυτο ειναι 91.3 μπαταρια + 4wd + 532hp
γενικα θεωρω τα μισθωματα του ληζινγκ στην ελλαδα εξωφρενικα. Απο εκει και περα, μονο ο ενδιαφερομενος γνωριζει το οριο που εχει τεθει απο την εταιρεια του.
αρα ειναι και τα αλλα εξωφρενικα, οχι ειδικα αυτο
SUV/Crossovers Forum