Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 99 / 100
    Περί αυτοκίνησης
    103
    1990
    93148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @v_a last edited by

      @v_a said in TOYOTA FORUM:

      Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
      Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
      Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
      Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

      Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

      W V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone @realzeus last edited by

        @realzeus said in TOYOTA FORUM:

        @v_a said in TOYOTA FORUM:

        Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
        Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
        Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
        Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

        Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

        η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • V
          v_a @realzeus last edited by

          @realzeus said in TOYOTA FORUM:

          @v_a said in TOYOTA FORUM:

          Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
          Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
          Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
          Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

          Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

          Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
          Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus @wantone last edited by

            @wantone said in TOYOTA FORUM:

            @realzeus said in TOYOTA FORUM:

            @v_a said in TOYOTA FORUM:

            Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
            Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
            Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
            Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

            Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

            η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;

            Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.

            W R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @v_a last edited by realzeus

              @v_a said in TOYOTA FORUM:

              @realzeus said in TOYOTA FORUM:

              @v_a said in TOYOTA FORUM:

              Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
              Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
              Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
              Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

              Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

              Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
              Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;

              Γιατί βρε να βγαίνουν off? Έχω αυτοκίνητα πολλών ετών (ακριβά βέβαια και υψηλής ποιότητας - 70 και 40 χιλιάδες Ευρώ κόστισαν καινούρια) που δεν έπαθαν τίποτα.

              V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone @realzeus last edited by wantone

                @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                @wantone said in TOYOTA FORUM:

                @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                @v_a said in TOYOTA FORUM:

                Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
                Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
                Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
                Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

                Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

                η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;

                Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.

                για λογους κοστους γινεται οχι απαιτησεων, πχ Μαζντα στο 3 εχεις ημιακαμπτο ακομα και στο 4κινητο(!) και ο μηχανικος της Μαζντα ειπε οτι ο λογος που επιλεχτηκε (περα απο τον προφανη του κοστους κατασκευης) ηταν γιατι ειναι ευκολα ρυθμισημος επηδη εχει λιγοτερα σημεια στηριξης (δηλ κερδιζουν χρηματα απο το RnD κοστος του νεου μοντελου).

                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus @wantone last edited by

                  @wantone said in TOYOTA FORUM:

                  @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                  @wantone said in TOYOTA FORUM:

                  @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                  @v_a said in TOYOTA FORUM:

                  Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
                  Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
                  Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
                  Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

                  Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

                  η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;

                  Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.

                  για λογους κοστους γινεται οχι απαιτησεων, πχ Μαζντα στο 3 εχεις ημιακαμπτο ακομα και στο 4κινητο(!) και ο μηχανικος της Μαζντα ειπε οτι ο λογος που επιλεχτηκε (περα απο τον προφανη του κοστους κατασκευης) ηταν γιατι ειναι ευκολα ρυθμισημος επηδη εχει λιγοτερα σημεια στηριξης (δηλ κερδιζουν χρηματα απο το RnD κοστος του νεου μοντελου).

                  Δηλαδή θεωρείς καλύτερο ένα i30 με πολλαπλούς πίσω από ένα Megane RS με ημιάκαμπτο;

                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • W
                    wantone @realzeus last edited by

                    @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                    @wantone said in TOYOTA FORUM:

                    @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                    @wantone said in TOYOTA FORUM:

                    @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                    @v_a said in TOYOTA FORUM:

                    Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
                    Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
                    Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
                    Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

                    Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

                    η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;

                    Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.

                    για λογους κοστους γινεται οχι απαιτησεων, πχ Μαζντα στο 3 εχεις ημιακαμπτο ακομα και στο 4κινητο(!) και ο μηχανικος της Μαζντα ειπε οτι ο λογος που επιλεχτηκε (περα απο τον προφανη του κοστους κατασκευης) ηταν γιατι ειναι ευκολα ρυθμισημος επηδη εχει λιγοτερα σημεια στηριξης (δηλ κερδιζουν χρηματα απο το RnD κοστος του νεου μοντελου).

                    Δηλαδή θεωρείς καλύτερο ένα i30 με πολλαπλούς πίσω από ένα Megane RS με ημιάκαμπτο;

                    την εχει κανει πολλες φορες αυτη την συγκριση, δεν πιανει πια.

                    Θεωρω πολυ καλυτερο το Megane RS με ανεξαρτητη πισω αναρτηση και 4κινηση οπως στο AMG 45s απο το Megane RS μπροστοκινητο με ημιακαμπτο. Διαφωνεις καπου;

                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      v_a @realzeus last edited by

                      @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                      @v_a said in TOYOTA FORUM:

                      @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                      @v_a said in TOYOTA FORUM:

                      Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
                      Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
                      Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
                      Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

                      Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

                      Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
                      Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;

                      Γιατί βρε να βγαίνουν off? Έχω αυτοκίνητα πολλών ετών (ακριβά βέβαια και υψηλής ποιότητας - 70 και 40 χιλιάδες Ευρώ κόστισαν καινούρια) που δεν έπαθαν τίποτα.

                      Στο νήμα της Toyota βρισκόμαστε, οπότε θεωρούσα δεδομένο ότι μιλάμε για προσιτά αυτοκίνητα.
                      Αλλά, πιστεύω ότι ακόμα και για τα δικά σου οχήματα, ότι είναι πιο προσεγμένα overall από τα αντίστοιχα υπερτιμημένα καινούρια.

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus @wantone last edited by

                        @wantone said in TOYOTA FORUM:

                        @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                        @wantone said in TOYOTA FORUM:

                        @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                        @wantone said in TOYOTA FORUM:

                        @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                        @v_a said in TOYOTA FORUM:

                        Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
                        Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
                        Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
                        Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

                        Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

                        η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;

                        Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.

                        για λογους κοστους γινεται οχι απαιτησεων, πχ Μαζντα στο 3 εχεις ημιακαμπτο ακομα και στο 4κινητο(!) και ο μηχανικος της Μαζντα ειπε οτι ο λογος που επιλεχτηκε (περα απο τον προφανη του κοστους κατασκευης) ηταν γιατι ειναι ευκολα ρυθμισημος επηδη εχει λιγοτερα σημεια στηριξης (δηλ κερδιζουν χρηματα απο το RnD κοστος του νεου μοντελου).

                        Δηλαδή θεωρείς καλύτερο ένα i30 με πολλαπλούς πίσω από ένα Megane RS με ημιάκαμπτο;

                        την εχει κανει πολλες φορες αυτη την συγκριση, δεν πιανει πια.

                        Θεωρω πολυ καλυτερο το Megane RS με ανεξαρτητη πισω αναρτηση και 4κινηση οπως στο AMG 45s απο το Megane RS μπροστοκινητο με ημιακαμπτο. Διαφωνεις καπου;

                        Η AMG 45 κοστίζει 70 χιλιάρικα. Το Megane RS κόστιζε 40. Ε Υπάρχει μια διαφορά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus @v_a last edited by realzeus

                          @v_a said in TOYOTA FORUM:

                          @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                          @v_a said in TOYOTA FORUM:

                          @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                          @v_a said in TOYOTA FORUM:

                          Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
                          Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
                          Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
                          Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

                          Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

                          Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
                          Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;

                          Γιατί βρε να βγαίνουν off? Έχω αυτοκίνητα πολλών ετών (ακριβά βέβαια και υψηλής ποιότητας - 70 και 40 χιλιάδες Ευρώ κόστισαν καινούρια) που δεν έπαθαν τίποτα.

                          Στο νήμα της Toyota βρισκόμαστε, οπότε θεωρούσα δεδομένο ότι μιλάμε για προσιτά αυτοκίνητα.
                          Αλλά, πιστεύω ότι ακόμα και για τα δικά σου οχήματα, ότι είναι πιο προσεγμένα overall από τα αντίστοιχα υπερτιμημένα καινούρια.

                          Νομίζω ότι τα αντίστοιχα καινούρια είναι ακόμα καλύτερα και ποιοτικότερα (π.χ. η νέα 430i σε σύγκριση με την δική μου 330i coupe).

                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            v_a @realzeus last edited by

                            @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                            @v_a said in TOYOTA FORUM:

                            @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                            @v_a said in TOYOTA FORUM:

                            @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                            @v_a said in TOYOTA FORUM:

                            Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
                            Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
                            Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
                            Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

                            Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

                            Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
                            Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;

                            Γιατί βρε να βγαίνουν off? Έχω αυτοκίνητα πολλών ετών (ακριβά βέβαια και υψηλής ποιότητας - 70 και 40 χιλιάδες Ευρώ κόστισαν καινούρια) που δεν έπαθαν τίποτα.

                            Στο νήμα της Toyota βρισκόμαστε, οπότε θεωρούσα δεδομένο ότι μιλάμε για προσιτά αυτοκίνητα.
                            Αλλά, πιστεύω ότι ακόμα και για τα δικά σου οχήματα, ότι είναι πιο προσεγμένα overall από τα αντίστοιχα υπερτιμημένα καινούρια.

                            Νομίζω ότι τα αντίστοιχα καινούρια είναι ακόμα καλύτερα και ποιοτικότερα (π.χ. η νέα 430i σε σύγκριση με την δική μου 330i coupe).

                            Με + πόσες χιλιάδες ευρώ παραπάνω;
                            😉

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus @v_a last edited by realzeus

                              @v_a said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                              @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                              @v_a said in TOYOTA FORUM:

                              @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                              @v_a said in TOYOTA FORUM:

                              @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                              @v_a said in TOYOTA FORUM:

                              Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
                              Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
                              Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
                              Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

                              Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

                              Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
                              Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;

                              Γιατί βρε να βγαίνουν off? Έχω αυτοκίνητα πολλών ετών (ακριβά βέβαια και υψηλής ποιότητας - 70 και 40 χιλιάδες Ευρώ κόστισαν καινούρια) που δεν έπαθαν τίποτα.

                              Στο νήμα της Toyota βρισκόμαστε, οπότε θεωρούσα δεδομένο ότι μιλάμε για προσιτά αυτοκίνητα.
                              Αλλά, πιστεύω ότι ακόμα και για τα δικά σου οχήματα, ότι είναι πιο προσεγμένα overall από τα αντίστοιχα υπερτιμημένα καινούρια.

                              Νομίζω ότι τα αντίστοιχα καινούρια είναι ακόμα καλύτερα και ποιοτικότερα (π.χ. η νέα 430i σε σύγκριση με την δική μου 330i coupe).

                              Με + πόσες χιλιάδες ευρώ παραπάνω;
                              😉

                              Όλα ακριβαίνουν. Δεν περίμενα να φτηνύνουν οι BMW... Βασικά ντρέπομαι να μιλάω για τόσο ακριβά αυτοκίνητα, αλλά είμαστε σε φόρουμ αυτοκινήτων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                red_monster @realzeus last edited by

                                @realzeus said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                @wantone said in TOYOTA FORUM:

                                @realzeus said in TOYOTA FORUM:

                                @v_a said in TOYOTA FORUM:

                                Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
                                Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
                                Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
                                Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.

                                Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;

                                η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;

                                Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.

                                😂 😂 😂 😂 🤡

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Πάντως οι διάλογοί μας αρχίζουν και γίνονται σουρεαλιστικοι. Ανέφερα πως η εταιρεία για την οποία συζητάμε εδώ, έβαζε κορυφαία αθανατα και όμορφα πλαστικά στη συναρμολόγηση και πλέον βάζει τα χειρότερα/φθηνότερα δυνατά, παρόλη την εξέλιξη της χημείας τόσων δεκαετιών, και αναφέρεται ως ...αντεπιχείρημα (?) ότι δεν κατασκευάζει η Τογιότα τα πλαστικά!
                                  Ούτε τα κρύσταλλα κατασκευάζει, ούτε τα ηλεκτρονικά, ούτε τα φώτα, ούτε τις σωληνώσεις, ούτε τα μέταλλα, ούτε τις μοκέτες... που βοηθάει αυτή η πληροφορία τη συζήτηση και πως πρέπει να ανταποκριθούμε σε τέτοιο διάλογο;

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @criuser last edited by

                                    @criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                    Το γαλόνι είναι 4,2 λίτρα περίπου.

                                    To Imperial (Αγγλικό), γιατι το Αμερικάνικο ειναι 3.7. Το γράφωγιατι συχνά υπάρχει σύγχυση με ποσότητα και καταναλώσεις, άλλο το Αμερικάνικο mpg και άλλο το Αγγλικό!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    realzeus P 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                    • realzeus
                                      realzeus @fanis75 last edited by realzeus

                                      @fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                      @criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                      Το γαλόνι είναι 4,2 λίτρα περίπου.

                                      To Imperial (Αγγλικό), γιατι το Αμερικάνικο ειναι 3.7. Το γράφωγιατι συχνά υπάρχει σύγχυση με ποσότητα και καταναλώσεις, άλλο το Αμερικάνικο mpg και άλλο το Αγγλικό!

                                      Έχεις απόλυτο δίκαιο! Έφυγαν που λες οι μετανάστες από την Αγγλία, πήγαν στην Αμερική, κράτησαν το γαλόνι ως μονάδα μέτρησης όγκου, αλλά άλλαξαν την ποσότητα; Με ποια λογική ρε κασμάδες; Αλλά τι περιμένεις από ανθρώπους που ακόμα χρησιμοποιύν Φαρενάιτ και που γράφουν πρώτα τον μήνα και μετά την ημέρα; Δηλαδή τους φαίνεται πολύ λογικά να μπαίνει πρώτα ο μήνας, μετά η ημέρα και στο τέλος το έτος. Παράνοια!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • K
                                        kkostask last edited by

                                        Και εδώ η εξήγηση γιατί οι Αμερικανοί τα έκαναν όλα διαφορετικά….

                                        Youtube Video

                                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • realzeus
                                          realzeus @kkostask last edited by

                                          @kkostask said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                          Και εδώ η εξήγηση γιατί οι Αμερικανοί τα έκαναν όλα διαφορετικά….

                                          Κλαίω από τα γέλια!!!

                                          Αλλά και οι Άγγλοι το ίδιο απορημένοι είναι με τα "American English":

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • K
                                            kkostask last edited by

                                            Έχει και συνέχεια….τα πιο πετυχημένα του SNL εδώ και χρόνια…

                                            Youtube Video

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 99 / 100
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr