-
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
-
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;
-
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ; -
@wantone said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;
Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.
-
@v_a said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;Γιατί βρε να βγαίνουν off? Έχω αυτοκίνητα πολλών ετών (ακριβά βέβαια και υψηλής ποιότητας - 70 και 40 χιλιάδες Ευρώ κόστισαν καινούρια) που δεν έπαθαν τίποτα.
-
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@wantone said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;
Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.
για λογους κοστους γινεται οχι απαιτησεων, πχ Μαζντα στο 3 εχεις ημιακαμπτο ακομα και στο 4κινητο(!) και ο μηχανικος της Μαζντα ειπε οτι ο λογος που επιλεχτηκε (περα απο τον προφανη του κοστους κατασκευης) ηταν γιατι ειναι ευκολα ρυθμισημος επηδη εχει λιγοτερα σημεια στηριξης (δηλ κερδιζουν χρηματα απο το RnD κοστος του νεου μοντελου).
-
@wantone said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@wantone said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;
Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.
για λογους κοστους γινεται οχι απαιτησεων, πχ Μαζντα στο 3 εχεις ημιακαμπτο ακομα και στο 4κινητο(!) και ο μηχανικος της Μαζντα ειπε οτι ο λογος που επιλεχτηκε (περα απο τον προφανη του κοστους κατασκευης) ηταν γιατι ειναι ευκολα ρυθμισημος επηδη εχει λιγοτερα σημεια στηριξης (δηλ κερδιζουν χρηματα απο το RnD κοστος του νεου μοντελου).
Δηλαδή θεωρείς καλύτερο ένα i30 με πολλαπλούς πίσω από ένα Megane RS με ημιάκαμπτο;
-
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@wantone said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@wantone said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;
Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.
για λογους κοστους γινεται οχι απαιτησεων, πχ Μαζντα στο 3 εχεις ημιακαμπτο ακομα και στο 4κινητο(!) και ο μηχανικος της Μαζντα ειπε οτι ο λογος που επιλεχτηκε (περα απο τον προφανη του κοστους κατασκευης) ηταν γιατι ειναι ευκολα ρυθμισημος επηδη εχει λιγοτερα σημεια στηριξης (δηλ κερδιζουν χρηματα απο το RnD κοστος του νεου μοντελου).
Δηλαδή θεωρείς καλύτερο ένα i30 με πολλαπλούς πίσω από ένα Megane RS με ημιάκαμπτο;
την εχει κανει πολλες φορες αυτη την συγκριση, δεν πιανει πια.
Θεωρω πολυ καλυτερο το Megane RS με ανεξαρτητη πισω αναρτηση και 4κινηση οπως στο AMG 45s απο το Megane RS μπροστοκινητο με ημιακαμπτο. Διαφωνεις καπου;
-
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;Γιατί βρε να βγαίνουν off? Έχω αυτοκίνητα πολλών ετών (ακριβά βέβαια και υψηλής ποιότητας - 70 και 40 χιλιάδες Ευρώ κόστισαν καινούρια) που δεν έπαθαν τίποτα.
Στο νήμα της Toyota βρισκόμαστε, οπότε θεωρούσα δεδομένο ότι μιλάμε για προσιτά αυτοκίνητα.
Αλλά, πιστεύω ότι ακόμα και για τα δικά σου οχήματα, ότι είναι πιο προσεγμένα overall από τα αντίστοιχα υπερτιμημένα καινούρια. -
@wantone said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@wantone said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@wantone said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;
Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.
για λογους κοστους γινεται οχι απαιτησεων, πχ Μαζντα στο 3 εχεις ημιακαμπτο ακομα και στο 4κινητο(!) και ο μηχανικος της Μαζντα ειπε οτι ο λογος που επιλεχτηκε (περα απο τον προφανη του κοστους κατασκευης) ηταν γιατι ειναι ευκολα ρυθμισημος επηδη εχει λιγοτερα σημεια στηριξης (δηλ κερδιζουν χρηματα απο το RnD κοστος του νεου μοντελου).
Δηλαδή θεωρείς καλύτερο ένα i30 με πολλαπλούς πίσω από ένα Megane RS με ημιάκαμπτο;
την εχει κανει πολλες φορες αυτη την συγκριση, δεν πιανει πια.
Θεωρω πολυ καλυτερο το Megane RS με ανεξαρτητη πισω αναρτηση και 4κινηση οπως στο AMG 45s απο το Megane RS μπροστοκινητο με ημιακαμπτο. Διαφωνεις καπου;
Η AMG 45 κοστίζει 70 χιλιάρικα. Το Megane RS κόστιζε 40. Ε Υπάρχει μια διαφορά...
-
@v_a said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;Γιατί βρε να βγαίνουν off? Έχω αυτοκίνητα πολλών ετών (ακριβά βέβαια και υψηλής ποιότητας - 70 και 40 χιλιάδες Ευρώ κόστισαν καινούρια) που δεν έπαθαν τίποτα.
Στο νήμα της Toyota βρισκόμαστε, οπότε θεωρούσα δεδομένο ότι μιλάμε για προσιτά αυτοκίνητα.
Αλλά, πιστεύω ότι ακόμα και για τα δικά σου οχήματα, ότι είναι πιο προσεγμένα overall από τα αντίστοιχα υπερτιμημένα καινούρια.Νομίζω ότι τα αντίστοιχα καινούρια είναι ακόμα καλύτερα και ποιοτικότερα (π.χ. η νέα 430i σε σύγκριση με την δική μου 330i coupe).
-
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;Γιατί βρε να βγαίνουν off? Έχω αυτοκίνητα πολλών ετών (ακριβά βέβαια και υψηλής ποιότητας - 70 και 40 χιλιάδες Ευρώ κόστισαν καινούρια) που δεν έπαθαν τίποτα.
Στο νήμα της Toyota βρισκόμαστε, οπότε θεωρούσα δεδομένο ότι μιλάμε για προσιτά αυτοκίνητα.
Αλλά, πιστεύω ότι ακόμα και για τα δικά σου οχήματα, ότι είναι πιο προσεγμένα overall από τα αντίστοιχα υπερτιμημένα καινούρια.Νομίζω ότι τα αντίστοιχα καινούρια είναι ακόμα καλύτερα και ποιοτικότερα (π.χ. η νέα 430i σε σύγκριση με την δική μου 330i coupe).
Με + πόσες χιλιάδες ευρώ παραπάνω;
-
@v_a said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
Πες ότι δεν έπεσε (διαφωνώ αλλά οκ).
Τι να την κάνω τη μηχανολογία αν το αμάξι τρίζει στον 1ο χρόνο, ή αν βγαίνουν off τα ηλεκτρονικά του ;Γιατί βρε να βγαίνουν off? Έχω αυτοκίνητα πολλών ετών (ακριβά βέβαια και υψηλής ποιότητας - 70 και 40 χιλιάδες Ευρώ κόστισαν καινούρια) που δεν έπαθαν τίποτα.
Στο νήμα της Toyota βρισκόμαστε, οπότε θεωρούσα δεδομένο ότι μιλάμε για προσιτά αυτοκίνητα.
Αλλά, πιστεύω ότι ακόμα και για τα δικά σου οχήματα, ότι είναι πιο προσεγμένα overall από τα αντίστοιχα υπερτιμημένα καινούρια.Νομίζω ότι τα αντίστοιχα καινούρια είναι ακόμα καλύτερα και ποιοτικότερα (π.χ. η νέα 430i σε σύγκριση με την δική μου 330i coupe).
Με + πόσες χιλιάδες ευρώ παραπάνω;
Όλα ακριβαίνουν. Δεν περίμενα να φτηνύνουν οι BMW... Βασικά ντρέπομαι να μιλάω για τόσο ακριβά αυτοκίνητα, αλλά είμαστε σε φόρουμ αυτοκινήτων.
-
@realzeus said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@wantone said in TOYOTA FORUM:
@realzeus said in TOYOTA FORUM:
@v_a said in TOYOTA FORUM:
Δε βλέπω που έχει λάθος ο nikonimo και του την πεσατε.
Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει αισθητά η ποιότητα (ακόμα και στα πλαστικά των αυτοκινήτων) και έχουν ανέβει δυσανάλογα οι τιμές.
Κάποτε ήταν δικαιολογία o covid, μετά οι πόλεμοι (λες και έχουν σταματήσει ποτέ).
Μας δουλεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που μάλλον επενδύουν τα υπερκέρδη για το σχεδιασμένο άλμα στα ηλεκτρικά.Είδες να έπεσε η ποιότητα στα μηχανολογικά;
η επαναφορα ταμπουρων και ημιακαμπτων δεν ειναι χαμηλοτερη ποιοτητα;
Έλα ρε Άγη, μηχανολόγος είσαι. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αυτό που μετράει είναι το requirement για το κάθε usage.
-
Πάντως οι διάλογοί μας αρχίζουν και γίνονται σουρεαλιστικοι. Ανέφερα πως η εταιρεία για την οποία συζητάμε εδώ, έβαζε κορυφαία αθανατα και όμορφα πλαστικά στη συναρμολόγηση και πλέον βάζει τα χειρότερα/φθηνότερα δυνατά, παρόλη την εξέλιξη της χημείας τόσων δεκαετιών, και αναφέρεται ως ...αντεπιχείρημα (?) ότι δεν κατασκευάζει η Τογιότα τα πλαστικά!
Ούτε τα κρύσταλλα κατασκευάζει, ούτε τα ηλεκτρονικά, ούτε τα φώτα, ούτε τις σωληνώσεις, ούτε τα μέταλλα, ούτε τις μοκέτες... που βοηθάει αυτή η πληροφορία τη συζήτηση και πως πρέπει να ανταποκριθούμε σε τέτοιο διάλογο; -
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το γαλόνι είναι 4,2 λίτρα περίπου.
To Imperial (Αγγλικό), γιατι το Αμερικάνικο ειναι 3.7. Το γράφωγιατι συχνά υπάρχει σύγχυση με ποσότητα και καταναλώσεις, άλλο το Αμερικάνικο mpg και άλλο το Αγγλικό!
-
@fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το γαλόνι είναι 4,2 λίτρα περίπου.
To Imperial (Αγγλικό), γιατι το Αμερικάνικο ειναι 3.7. Το γράφωγιατι συχνά υπάρχει σύγχυση με ποσότητα και καταναλώσεις, άλλο το Αμερικάνικο mpg και άλλο το Αγγλικό!
Έχεις απόλυτο δίκαιο! Έφυγαν που λες οι μετανάστες από την Αγγλία, πήγαν στην Αμερική, κράτησαν το γαλόνι ως μονάδα μέτρησης όγκου, αλλά άλλαξαν την ποσότητα; Με ποια λογική ρε κασμάδες; Αλλά τι περιμένεις από ανθρώπους που ακόμα χρησιμοποιύν Φαρενάιτ και που γράφουν πρώτα τον μήνα και μετά την ημέρα; Δηλαδή τους φαίνεται πολύ λογικά να μπαίνει πρώτα ο μήνας, μετά η ημέρα και στο τέλος το έτος. Παράνοια!!!
-
-
@kkostask said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Και εδώ η εξήγηση γιατί οι Αμερικανοί τα έκαναν όλα διαφορετικά….
Κλαίω από τα γέλια!!!
Αλλά και οι Άγγλοι το ίδιο απορημένοι είναι με τα "American English":
-
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!