-
@kkostask said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@lap said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@lap said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Μαλαισιανός είναι ο άνθρωπος, απορώ που τους μπέρδεψες.
Θα το πω το ρατσιστικό μου τώρα...όλοι ίδιοι μου φαίνονται...
Με φορτισμένη μπαταρία τα έκανε όχι πολλά πολλά χλμ βέβαια...
Απλά για να έχουμε εικόνα.
Εγώ πάντως που το πάτησα στην ανηφόρα της καρδιας που έχω ανεβάσει πολλά πολλά σουβ τεστ ντραιβ ανέβηκε με διαφορα καλύτερα από όλα!
150αρισε για πλάκα χωρίς να κάνει κιχ χωρίς να περάσει θόρυβος στην καμπίνα με 35% μπαταρία ήμουν αλλά ήταν τσαμπουκας το αμάξι και χωρίς να ψαρεύει...με 3008 και τιγκουαν αντίστοιχα με λιγότερα χλμ η πίσω ανάρτηση χοροπηδούσε...
Το Κούγκα ας πούμε δεν χοροπηδούσε (με ανεξάρτητη ανάρτηση τότε το είχα κάνει) αλλά βογκουσε ο 1.5 βενζίνη να ανέβει ...Στην ανηφόρα της καρδιάς σου;;;;
Πςςςςςς….. Greek lover
Είσαι ποιητής…το ξέρεις;
Καρδία καρδία μας διαβάζουν και Θεσσαλονικείς...
Καρδία ή Καρατσοχαλί όπως το έλεγαν επί τουρκοκρατίας. Όλα είναι προσφυγικά χωριά στην περιοχή.
True...
Από Ν. Ρύσιο εγώ (Πουρνάρ Τσιφλίκ).
-
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Αυτό είναι ένα καλό ανηφορικό κομμάτι 2.5 χλμ που το υψόμετρο από τα 40μ φτάνει στα 175μ μέγιστη κλίση ως και 13.5% (!) σε ένα σημείο και μέση κλίση 5% που πραγματικά τα αμάξια ζοριζονται και δείχνουν τις δυνατότητες τους...
Εννοείται και με το scross την ανεβαίνω σταθερά και με cc χωρίς να κόβει ούτε ένα χλμ αλλά όχι τόσο αερατα και σίγουρα για να πάω με 150 πρέπει να κατεβάσω ταχύτητα....
Εννοείται η μεγαλύτερη πρόκληση είναι το Δερβένι ( Εγνατία οδός που πάει για Καβάλα έξω από την Λητή) που εκεί η μέγιστη κλίση περνά το 20% (!) μιλάμε πάντα για φαρδύ ανοικτό δρόμο με δύο λωρίδες τουλάχιστον που μπορείς τρέξεις όχι για ειδικές διαδρομές, αλλά αυτός είναι δυτικά και δύσκολα μπορείς να βγάλεις τεστ ντραιβ εκεί...Κάθε μέρα βγαίνω από την έξοδο της Λητής για Δερβένι, με μέτωπο την Θεσσαλονίκη.
Ποια θεωρείς καλή ταχύτητα για ένα όχημα, όταν έχει φτάσει στην κορυφή πριν την κατηφόρα;
-
@ektoras said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Αυτό είναι ένα καλό ανηφορικό κομμάτι 2.5 χλμ που το υψόμετρο από τα 40μ φτάνει στα 175μ μέγιστη κλίση ως και 13.5% (!) σε ένα σημείο και μέση κλίση 5% που πραγματικά τα αμάξια ζοριζονται και δείχνουν τις δυνατότητες τους...
Εννοείται και με το scross την ανεβαίνω σταθερά και με cc χωρίς να κόβει ούτε ένα χλμ αλλά όχι τόσο αερατα και σίγουρα για να πάω με 150 πρέπει να κατεβάσω ταχύτητα....
Εννοείται η μεγαλύτερη πρόκληση είναι το Δερβένι ( Εγνατία οδός που πάει για Καβάλα έξω από την Λητή) που εκεί η μέγιστη κλίση περνά το 20% (!) μιλάμε πάντα για φαρδύ ανοικτό δρόμο με δύο λωρίδες τουλάχιστον που μπορείς τρέξεις όχι για ειδικές διαδρομές, αλλά αυτός είναι δυτικά και δύσκολα μπορείς να βγάλεις τεστ ντραιβ εκεί...Κάθε μέρα βγαίνω από την έξοδο της Λητής για Δερβένι, με μέτωπο την Θεσσαλονίκη.
Ποια θεωρείς καλή ταχύτητα για ένα όχημα, όταν έχει φτάσει στην κορυφή πριν την κατηφόρα;
Δεν τον κάνω τον δρόμο αλλά λαμβάνοντας υπόψη την κλίση του δρόμου και αν λέγοντας καλή ταχύτητα εννοείς ασφαλή ταχύτητα θα σου έλεγα 80-90 χλμ για ΙΧ.
Δεν ξέρω βέβαια σε τι θα σε βοηθήσει η απάντηση μου...αν θες να το συσχετίσεις με τα 150 χλμ που έγραψε για την Καρδια ατυχής ο συσχετισμός... -
Λοιπόν....πήγα στην Λαμδα να δω το Omoda 9, δεν θα μπώ σε λεπτομέρειες για αυτο...τα έχουμε πεί , δεν τα ξαναλέω......Θελω να μιλήσω για το Omoda 5...Το συμπέρασμα είναι οτι ποιοτικά είναι ανώτερο απο το Cupra μου (μοντελο 2025) και απλά στην τιμή και τον εξοπλισμό που είναι, τελειώνει.......Duster, ολα τα Suzuki που παίζουν μπαλα στα 23-30 χιλιάρικα, απλά πηγαίνετε να το δείτε. Δεν το οδήγησα....αλλα DCT, ηλιοροφή, ηλεκτρικα, θερμαινόμενα, αεριζόμενα καθίσματα, ολο το ADAS, 147 ιπποι κινητήρας (με 4 κυλίνδρους!!!), οθόνες, πολλαπλούς συνδέσμους πίσω σε αυτα τα λεφτά , δεν υπάρχουν. Αν η ποιότητα απο κάτω ειναι αυτό που βλέπω πάνω....νομίζω κλείσανε (και με 38% δασμό!). Μειονεκτήματα, είμαι 1.86 με το καθισμα οθηγού στο υψος μου , χωράω οριακά πίσω. Επίσης το πορτ-μπαγκαζ παρότι ειναι 380 λίτρα μου φάνηκε κάπως μαζεμένο. Νομίζω απευθείας ανταγωνιστικό του ειναι το Mazda CX-30 σε εκδοση Nagisha που βγαίνει με το μεταλικό , χωρίς ηλιοροφή, αυτόματο σχεδόν στα 40 χιλιάρικα δηλαδή 33% ακριβότερα απο την τιμή του Omoda 5. Αν ημουν στην αγορά για οποιοδήποτε απο αυτα τα οχήματα (cx-30, duster, yaris cross, quasqai, κλπ) θα ηταν το πρώτο που θα έκανα test drive. Αποψη μου οτι για ενα νέο ζευγάρι με δυο μικρά παιδιά το αμαξι ειναι μονόδρομος.
-
Δηλαδή πόσο κοστίζει στην turbo βενζίνη έκδοση με αυτόματο;
Γενικά είναι λίγο άσχημο σε μαύρο κια χωρίς τα νίκελ στη μάσκα όμως βελτιώνεται
-
Αυτά τα Πασοκικα premium και λαϊκά αυτοκίνητα ο @vagkirk ξέρει να τα αξιολογεί σωστά.
-
@lap said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Αυτά τα Πασοκικα premium και λαϊκά αυτοκίνητα ο @vagkirk ξέρει να τα αξιολογεί σωστά.
Άσε lap , βγήκε 3008 σε έκδοση λέει "φτώχεια Μητσοτάκη Ελλάδα 2.0" στα 32.900€ , οπότε αξίζει να δώσουμε κάτι παραπάνω για πεζαρα για να μπορούμε να πηγαίνουμε σε καμία κοινωνική εκδήλωση χωρίς να ντρεπόμαστε με τα Κινέζικα.
-
Πάντως και το 3008 και το omoda έχουν αυτόματα κιβώτια από τον ίδιο προμηθευτή. Την punch transmitions.
-
Με 28500 ευρώ από εσωτερικό είναι σε άλλο επίπεδο.
-
This post is deleted! -
-
@dasimo said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Λοιπόν....πήγα στην Λαμδα να δω το Omoda 9, δεν θα μπώ σε λεπτομέρειες για αυτο...τα έχουμε πεί , δεν τα ξαναλέω......Θελω να μιλήσω για το Omoda 5...Το συμπέρασμα είναι οτι ποιοτικά είναι ανώτερο απο το Cupra μου (μοντελο 2025) και απλά στην τιμή και τον εξοπλισμό που είναι, τελειώνει.......Duster, ολα τα Suzuki που παίζουν μπαλα στα 23-30 χιλιάρικα, απλά πηγαίνετε να το δείτε. Δεν το οδήγησα....αλλα DCT, ηλιοροφή, ηλεκτρικα, θερμαινόμενα, αεριζόμενα καθίσματα, ολο το ADAS, 147 ιπποι κινητήρας (με 4 κυλίνδρους!!!), οθόνες, πολλαπλούς συνδέσμους πίσω σε αυτα τα λεφτά , δεν υπάρχουν. Αν η ποιότητα απο κάτω ειναι αυτό που βλέπω πάνω....νομίζω κλείσανε (και με 38% δασμό!). Μειονεκτήματα, είμαι 1.86 με το καθισμα οθηγού στο υψος μου , χωράω οριακά πίσω. Επίσης το πορτ-μπαγκαζ παρότι ειναι 380 λίτρα μου φάνηκε κάπως μαζεμένο. Νομίζω απευθείας ανταγωνιστικό του ειναι το Mazda CX-30 σε εκδοση Nagisha που βγαίνει με το μεταλικό , χωρίς ηλιοροφή, αυτόματο σχεδόν στα 40 χιλιάρικα δηλαδή 33% ακριβότερα απο την τιμή του Omoda 5. Αν ημουν στην αγορά για οποιοδήποτε απο αυτα τα οχήματα (cx-30, duster, yaris cross, quasqai, κλπ) θα ηταν το πρώτο που θα έκανα test drive. Αποψη μου οτι για ενα νέο ζευγάρι με δυο μικρά παιδιά το αμαξι ειναι μονόδρομος.
Να με συγχωρείς, αλλά είναι σαν να λες ότι πήγες σε ένα ζαχαροπλαστείο και είδες ένα φοβερό προφιτερόλ και εμφανισιακά είναι μονόδρομος, αλλά δεν το δοκίμασες...
-
με συγχωρείς αλλα πήγα να δω το 9 και δεν εχει πινακίδες, οπότε μόνο το έιδα. Οταν το 9 πάρει πινακίδες θα οδηγήσω και τα 2 όπως συμφωνησαμε με τον ευγενέστατο και πολύ ενημερωμένο πωλητή της Λαμδα στην Κηφησιά.
-
Οπότε καλό είναι να μην γίνονται κρίσεις περί μονοδρόμου μέχρι να πραγματοποιηθεί και το σημαντικότερο τεστ για ένα αυτοκίνητο, δηλαδή το πως πηγαίνει στον δρόμο.
-
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Οπότε καλό είναι να μην γίνονται κρίσεις περί μονοδρόμου μέχρι να πραγματοποιηθεί και το σημαντικότερο τεστ για ένα αυτοκίνητο, δηλαδή το πως πηγαίνει στον δρόμο.
Εγω μιλούσα καθαρά σε επίπεδο απτής ποιότητας , άλλωστε αναφέρω ξεκάθαρα οτι αν το αυτοκίνητο είναι εξίσου καλό απο κάτω όπως απο πάνω τοτε θα είναι ευκαιρία. Σε κάθε περίπτωση και μόνο που μιλάμε για αναρτηση πολλαπλών πίσω σε σχέση με την τεράστια ζαμφορ πίσω (ημιάκαμπτος) που δίνουν οι Ευρωπαίοι, είναι ενα μεγάλο συν (που θα πρέπει βεβαίως να επιβεβαιωθεί στον δρόμο).
-
Αν και τα omoda ακολουθούν το στυλ του jaecoo 7 σε συνδυασμό με την απτή ποιότητα, τον εξοπλισμό και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του omoda μιλάμε για εξαιρετικο αμάξι.
-
Από 2 jaecoo 7 phev που έχουν ανεβει καταναλώσεις στο γνωστό σάιτ με 10-11Κ χλμ και τα δυο ως τώρα έχουν καταγράψει εξαιρετικά χαμηλούς μο κατανάλωσης 3.80 και 4.60λτ ...
-
Ειδα σημερα ενα Jaecoo 7 στο δρομο. Ημουν σε διαβαση πεζων και ως συνηθως εαν δεν τρεξεις να περασεις δεν σταματανε οποτε το ειδα απο κοντα και καλα. Ειναι απο εξω τουλαχιστον ΑΜΑΞΑΡΑ.
Μεγαλο με πολυ και καλη βαφη, ομορφο γενικα με τελεια μασκα, πισω μερος και πλαινα.
-
@george-0 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Ειδα σημερα ενα Jaecoo 7 στο δρομο. Ημουν σε διαβαση πεζων και ως συνηθως εαν δεν τρεξεις να περασεις δεν σταματανε οποτε το ειδα απο κοντα και καλα. Ειναι απο εξω τουλαχιστον ΑΜΑΞΑΡΑ.
Μεγαλο με πολυ και καλη βαφη, ομορφο γενικα με τελεια μασκα, πισω μερος και πλαινα.
Το καλή βαφή συγγνώμη πως το κατάλαβες βλέποντας στιγμιαία ένα αυτοκίνητο;
-
This post is deleted!
OMODA & JAECOO (CHERY) forum