-
@ataim said in HONDA FORUM:
@ektoras said in Toyota Corolla Cross:
Για δείτε πως εξέλιξε η Honda την υβριδική λειτουργία, σας αρέσει;
Ωραίο αλλά δεν χτυπάει κόφτη σου ανεβάζει αυτόματα "σχέση" στο κόκκινο και επίσης η κίνηση μεταδίδεται σε λάθος άξονα.
Το υβριδικό του CIVIC είναι, δείχνει τις δυνατότητες που έχει το σύστημα της HONDA
-
@ektoras said in HONDA FORUM:
@ataim said in HONDA FORUM:
@ektoras said in Toyota Corolla Cross:
Για δείτε πως εξέλιξε η Honda την υβριδική λειτουργία, σας αρέσει;
Ωραίο αλλά δεν χτυπάει κόφτη σου ανεβάζει αυτόματα "σχέση" στο κόκκινο και επίσης η κίνηση μεταδίδεται σε λάθος άξονα.
Το υβριδικό του CIVIC είναι, δείχνει τις δυνατότητες που έχει το σύστημα της HONDA
Ναι ξέρω τι είναι, λέω ότι θα μπορούσε να μην ανεβάζει αυτόματα σε επόμενη σχέση αλλά να σου χτυπάει κόφτη και να πρέπει εσύ να ανεβάσεις την σχέση. Τα σκληροπυρινικά αυτόματα δεν ανεβάζουν αν δεν τους δοθεί εντολή, ειδικά σε ένα hev όπως αυτό της Honda μπορεί εύκολα να προγραμματιστεί να χτυπάει έστω και εικονικά κόφτη.
-
@ataim said in HONDA FORUM:
@ektoras said in HONDA FORUM:
@ataim said in HONDA FORUM:
@ektoras said in Toyota Corolla Cross:
Για δείτε πως εξέλιξε η Honda την υβριδική λειτουργία, σας αρέσει;
Ωραίο αλλά δεν χτυπάει κόφτη σου ανεβάζει αυτόματα "σχέση" στο κόκκινο και επίσης η κίνηση μεταδίδεται σε λάθος άξονα.
Το υβριδικό του CIVIC είναι, δείχνει τις δυνατότητες που έχει το σύστημα της HONDA
Ναι ξέρω τι είναι, λέω ότι θα μπορούσε να μην ανεβάζει αυτόματα σε επόμενη σχέση αλλά να σου χτυπάει κόφτη και να πρέπει εσύ να ανεβάσεις την σχέση. Τα σκληροπυρινικά αυτόματα δεν ανεβάζουν αν δεν τους δοθεί εντολή, ειδικά σε ένα hev όπως αυτό της Honda μπορεί εύκολα να προγραμματιστεί να χτυπάει έστω και εικονικά κόφτη.
Είχα την εντύπωση ότι είναι εικονικές αλλαγές και ο ήχος από τα ηχεία,
λάθος; -
Εικονικές αλλαγές και ο ήχος από τα ηχεία είναι. ή έτσι υπονοοεί η Honda.
-
Εικονικές αλλαγές, δηλαδή αυξομειώσεις των στροφών του κινητήρα, και ενίσχυση τους αν θέλεις από τα ηχεία.
Καμία σχέση με "βουητό" άλλων υβριδικών ή άδειασμα της μπαταρίας και κρέμασμα της επιτάχυνσης.
-
@a-d-p said in HONDA FORUM:
Είχα την εντύπωση ότι είναι εικονικές αλλαγές και ο ήχος από τα ηχεία,
λάθος;Ελπίζω να έχουν κάνει κάτι παραπάνω, όπως η Hyundai με το Ν, δηλαδή κανονικά mapping καμπύλης ροπής σε αντιστοιχία με τις πραγματικές ααλ του θερμικού. Να βάζεις 6η στα 75kph να έχεις 2500σαλ και να μην τραβάει στο kick down.
-
https://www.facebook.com/share/r/1JpyWF58oR/
Το έχει παρατηρήσει κάποιος ιδιοκτήτης;
-
@gtsartsal said in HONDA FORUM:
https://www.facebook.com/share/r/1JpyWF58oR/
Το έχει παρατηρήσει κάποιος ιδιοκτήτης;
2+ χρόνια κάτοχος
Δεν έχω παρατηρήσει κάτι. Το βλέπω λίγο ακραίο.
-
Επανέρχομαι στο prelude, δεν ήθελα να το πιστέψω αλλά μάλλον το μόνο που έχουν κάνει είναι να βγάζουν ήχο τα ηχεία. Μ@λκ η ηλιθιότητα τους δεν υπάρχει πραγματικά ποιος θα μπορούσε να σκεφτεί τέτοια μπούρδα; Οκ το έχει κάνει και η lexus. Το prelude, όχι μόνο θα πάει άπατο, θα γελάνε οι δημοσιογράφοι στις δοκιμές. Ας του έβαζαν ήχο τουρμπίνας με σκάστρα να γουστάρουν περισσότερο.
θα πάρουν σειρά και αυτοί μετά την Nissan.
-
Δηλαδή είναι υβριδικό και απλώς κάνει ήχο;
-
-
Ελπίζω να βοηθήσει να γίνει κατανοητό το πως δουλεύει, στο παρακάτω βίντεο.
Επίσης είναι κατανοητό σε αυτούς που έχουν οδηγήσει, υβριδικό Honda, όσοι δεν έχουν οδηγήσει, φαντάζονται ήχους από τα ηχεία......
-
Οκ, αν δεν το οδηγήσουμε η αν δεν δούμε ένα βίντεο που να το ξεκαθαρίζει δεν μπορούμε με σιγουριά να πούμε αν όντως ο θερμικός ανεβάζει στροφές ή απλά είναι ένα οπτικό και ηχητικό εφέ. Φυσικά όλα τα βίντεο που έχουν ανέβει δεν το διευκρινίζουν για αυτό θεωρώ ότι είναι αλλο ένα χαζό gimmick.
-
Είναι κατι διαφορετικό από το sport mode στο CRV αςπουμε?Γιατι και εκεί αλλάγες προσομοιαζει.
-
@kostis20 said in HONDA FORUM:
Είναι κατι διαφορετικό από το sport mode στο CRV αςπουμε?Γιατι και εκεί αλλάγες προσομοιαζει.
Τα ερωτήματα είναι τα εξής, ανεβοκατεβάζει στροφές ο θερμικός ή είναι απλά ηχητικό εφέ; Επίσης κάνει mapping καμπύλες ροπής; δηλαδή αν έχεις 6η με χαμηλή ταχύτητα κίνησης στο kick down τι κάνει; Στα lexus για παράδειγμα το kick down θα ακυρώσει τελείως τις fake σχέσεις και θα σου δώσει πλήρη επιτάχυνση, καλή δουλειά έχουν κάνει στο ioniq 5N.
Όμοια χαρακτηριστικά έχουν και τα civic/jazz χωρίς όμως paddles.
-
Η επισκόπηση AI είναι έτοιμη:
Το Honda S+ Shift είναι μια νέα τεχνολογία σε υβριδικά οχήματα της Honda (e:HEV) που προσομοιώνει την αίσθηση και την απόκριση ενός συστήματος μετάδοσης, με σκοπό να προσφέρει μια πιο ελκυστική εμπειρία οδήγησης. Η τεχνολογία αυτή, που κάνει το ντεμπούτο της στο Honda Prelude του 2026, χρησιμοποιεί τη συνεργασία του κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα για να επιτύχει γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, rev-matching και αίσθηση «κλειδώματος» ταχύτητας, ακόμα και σε ένα υβριδικό σύστημα που δεν έχει πραγματική μετάδοση.
Πώς λειτουργεί το S+ Shift:
Προσομοίωση μετάδοσης: Το σύστημα προσομοιώνει την εμπειρία μιας παραδοσιακής αυτόματης ή χειροκίνητης μετάδοσης, δίνοντας την αίσθηση γρήγορων αλλαγών ταχυτήτων.Συντονισμός κινητήρα και μοτέρ: Το S+ Shift συντονίζει με ακρίβεια τις στροφές του κινητήρα (RPM) με τις αλλαγές ταχύτητας, προσφέροντας δυναμικές αλλαγές στροφών που κάνουν την οδήγηση πιο συναρπαστική.
Χρήση χειριστηρίων τιμονιού: Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει τα paddle shifters στο τιμόνι για να κάνει αλλαγές «ταχυτήτων».
Αναγνώριση οδηγικής συμπεριφοράς: Το σύστημα αντιλαμβάνεται τις κινήσεις του οδηγού, όπως η στροφή, και ενεργοποιεί την «κράτηση» της ταχύτητας (shift hold) για να διατηρήσει την ιδανική ταχύτητα.
Στόχος του S+ Shift:
Ενίσχυση της απόλαυσης στην οδήγηση: Ο στόχος είναι να προσφέρει στον οδηγό την αίσθηση της άμεσης και συντονισμένης αλληλεπίδρασης με το όχημα, κάτι που αποτελεί την ουσία της "χαράς της οδήγησης".Ενσωμάτωση στο υβριδικό σύστημα: Η τεχνολογία S+ Shift αποτελεί μια βελτίωση του συστήματος Linear Shift Control της Honda, το οποίο ήδη βελτιώνει την αίσθηση του υβριδικού συστήματος e:HEV.
HONDA FORUM