-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
23000 € στοιχίζει στον Καναδά, 43000€ Ελλάδα
Από 30.000 δεν ξεκινάει στην Ελλάδα;
-
@george-0 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
23000 € στοιχίζει στον Καναδά, 43000€ Ελλάδα
Από 30.000 δεν ξεκινάει στην Ελλάδα;
Από 37Κ το δίλιτρο 4WD STYLE , αν και ο Ιάσων είπε ότι αυτό που δοκίμασε είναι αντίστοιχο με το lounge panorama που έχει 43000€ στο ελλαντα
-
23000 € στοιχίζει στον Καναδά, 43000€ Ελλάδα
Από 30.000 δεν ξεκινάει στην Ελλάδα;
Από 37Κ το δίλιτρο 4WD STYLE , αν και ο Ιάσων είπε ότι αυτό που δοκίμασε είναι αντίστοιχο με το lounge panorama που έχει 43000€ στο ελλαντα
αρα πατε να μας πειτε οτι το αντιστοιχο διλιτρο 4wd style στο καναδα και στο τοκυο εχουν 23000 και 20000 αντιστοιχα. Και οχι μονο αυτο αλλα εχουμε και τις ιδιες ακριβως οικονομιες και μισθους ε ?
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω, το cvt whining είναι πιο συχνό στο 1.8 σε σχέση με το 2.0; Επίσης είναι πιο αθόρυβο σε κάποιο από τα δύο;
Μην υιοθετείτε ορολογίες που δεν περιγράφουν τίποτα.
Πήγαινε και δοκίμασε τα οχήματα να έχεις ιδία γνώμη κι εμπειρία.
Οποιοσδήποτε ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ κινητήρας 2.0λτ ή 1.8λτ με επαρκή ιπποδύναμη, πιεστεί ξαφνικά να πάει πχ από τα 80 στα 120 σε μια ανηφόρα, θα ανεβάσει στροφές (προσωρινά) από 3500-5000 και θα ακουστεί περισσότερο από έναν τούρμπο που αποδίδει τη ροπή του στις 1700-3000 σε μια ανηφόρα.
Αν μπορείς να ζήσεις με ένα αυτοκίνητο που σε αστικό περιβάλλον κάνει το 70-80% των χιλιομέτρων ως ηλεκτρικό, δηλαδή πάει "σβηστό" και δεν ακούγεται καθόλου, και όταν πιέζεται να επιταχύνει ακούγεται ως υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό, να το πάρεις, για να επωφεληθεις και της οικονομίας και της μεγάλης ευκολίας οδήγησης, αξιοπιστίας κλπ. -
Το ιδιόκτητο αυτοκίνητο θεωρείται στα πολιτισμένα κράτη είδος εξυπηρέτησης,
Στην Ελλάδα θεωρείται είδος περιττής πολυτέλειας, από τους διοικούντες.
-
Στην τιμή που πωλούνται τα αυτοκίνητα εκτός ΕΕ (κόστος κατασκευαστή, συν μεταφορά, συν κέρδος εμπλεκομένων) στην Ελλάδα προστίθενται καθαρά υπέρ του κράτους, το ΦΠΑ 24% και άλλο τόσο περίπου το Τέλος Ταξινόμησης.
Η Λιανική Τιμή προ φόρων και δασμών του ΨΨ στην πρώτη έκδοση είναι 23.600€
Συν ΦΠΑ 5.600€
Συν Τέλος Ταξινόμησης άλλα 2μισι χιλιάρικα περίπου (μειωμένο ως υβριδικό κατά 50% απ τα 4.800€ που θα χρεωνόταν ως συμβατικό βενζινοκίνητο).
Αντίστοιχα αυξάνονται τα ποσά στις επόμενες εκδόσεις. -
@ektoras said in Toyota Corolla Cross:
Το ιδιόκτητο αυτοκίνητο θεωρείται στα πολιτισμένα κράτη είδος εξυπηρέτησης,
Στην Ελλάδα θεωρείται είδος περιττής πολυτέλειας, από τους διοικούντες.
Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα Ελλάδας, αλλά Ευρώπης γενικά.
βλέπω στο γερμανικό site ότι είναι ακόμη πιο ακριβά πχ 49000€ -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Στην τιμή που πωλούνται τα αυτοκίνητα εκτός ΕΕ (κόστος κατασκευαστή, συν μεταφορά, συν κέρδος εμπλεκομένων) στην Ελλάδα προστίθενται καθαρά υπέρ του κράτους, το ΦΠΑ 24% και άλλο τόσο περίπου το Τέλος Ταξινόμησης.
Η Λιανική Τιμή προ φόρων και δασμών του ΨΨ στην πρώτη έκδοση είναι 23.600€
Συν ΦΠΑ 5.600€
Συν Τέλος Ταξινόμησης άλλα 2μισι χιλιάρικα περίπου (μειωμένο ως υβριδικό κατά 50% απ τα 4.800€ που θα χρεωνόταν ως συμβατικό βενζινοκίνητο).Βάλε την αντίστοιχη έκδοση, μην μας βάζεις την εισαγωγική και μας μπερδεύεις περισσότερο.
Δλδ στη Βόρεια Αμερική δεν έχουν ΦΠΑ; -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω, το cvt whining είναι πιο συχνό στο 1.8 σε σχέση με το 2.0; Επίσης είναι πιο αθόρυβο σε κάποιο από τα δύο;
Μην υιοθετείτε ορολογίες που δεν περιγράφουν τίποτα.
Πήγαινε και δοκίμασε τα οχήματα να έχεις ιδία γνώμη κι εμπειρία.
Οποιοσδήποτε ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ κινητήρας 2.0λτ ή 1.8λτ με επαρκή ιπποδύναμη, πιεστεί ξαφνικά να πάει πχ από τα 80 στα 120 σε μια ανηφόρα, θα ανεβάσει στροφές (προσωρινά) από 3500-5000 και θα ακουστεί περισσότερο από έναν τούρμπο που αποδίδει τη ροπή του στις 1700-3000 σε μια ανηφόρα.
Αν μπορείς να ζήσεις με ένα αυτοκίνητο που σε αστικό περιβάλλον κάνει το 70-80% των χιλιομέτρων ως ηλεκτρικό, δηλαδή πάει "σβηστό" και δεν ακούγεται καθόλου, και όταν πιέζεται να επιταχύνει ακούγεται ως υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό, να το πάρεις, για να επωφεληθεις και της οικονομίας και της μεγάλης ευκολίας οδήγησης, αξιοπιστίας κλπ.Ειναι εντελως παραπλανητικο αυτο που λες.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ και ο θόρυβος του εκάστοτε hev της Τουοτα ΔΕΝ ειναι ο ίδιος με αυτον του στροφαρισματος ενός οποιουδήποτε ατμοσφαιρικου.
Και fyi σαν κινητηρες αυτοι των hev μονο υψηλοστροφοι δεν ειναι. Ακριβως το αντιθετο.
-
@samronnin said in Toyota Corolla Cross:
αρα πατε να μας πειτε οτι το αντιστοιχο διλιτρο 4wd style στο καναδα και στο τοκυο εχουν 23000 και 20000 αντιστοιχα. Και οχι μονο αυτο αλλα εχουμε και τις ιδιες ακριβως οικονομιες και μισθους ε ?
από 13κ το δίλιτρο στην κίνα, πρέπει να είναι το φθηνότερο
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Στην τιμή που πωλούνται τα αυτοκίνητα εκτός ΕΕ (κόστος κατασκευαστή, συν μεταφορά, συν κέρδος εμπλεκομένων) στην Ελλάδα προστίθενται καθαρά υπέρ του κράτους, το ΦΠΑ 24% και άλλο τόσο περίπου το Τέλος Ταξινόμησης.
Η Λιανική Τιμή προ φόρων και δασμών του ΨΨ στην πρώτη έκδοση είναι 23.600€
Συν ΦΠΑ 5.600€
Συν Τέλος Ταξινόμησης άλλα 2μισι χιλιάρικα περίπου (μειωμένο ως υβριδικό κατά 50% απ τα 4.800€ που θα χρεωνόταν ως συμβατικό βενζινοκίνητο).Βάλε την αντίστοιχη έκδοση, μην μας βάζεις την εισαγωγική και μας μπερδεύεις περισσότερο.
Δλδ στη Βόρεια Αμερική δεν έχουν ΦΠΑ;Σας λέω εγκυκλοπεδικά αυτά που ήξερα για το δικό μου.
Ψάξτε το https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://media.caranddriver.gr/filesystem/Multimedia/pdf/Toyota_Pricelists_March_2024_id95239.pdf&ved=2ahUKEwiXkJy-4_GPAxWjQ_EDHQYOGKkQFnoECEoQAQ&usg=AOvVaw0qFl7btUDLwSnbkuusZgcb(Ίσως υπάρχει κι άλλος τιμοκατάλογος νεότερος)
Τις τιμές που λέω τις έχει εδώ, αλλά λείπουν οι τωρινές.
https://www.aade.gr/teloneia/aytokinita-ohimata-timokatalogoi/toyota-palaioteroi-timokatalogoi
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Και fyi σαν κινητηρες αυτοι των hev μονο υψηλοστροφοι δεν ειναι. Ακριβως το αντιθετο.
Εντάξει, πιστεύω εσένα, κι όχι τα μάτια μου που κοιτάζουν το στροφόμετρο όταν οδηγώ.
Προσπάθησα κι εγώ πριν αγοράσω να βγάλω συμπέρασμα διαβάζοντας αυτά που έβγαζε ο καθένας απ τη φαντασία του. Στη πράξη κατάλαβα πως ελάχιστοι έχουν κατανοήσει ΠΩΣ περίπου λειτουργεί αυτό το σύστημα που ονομάζεται e-CVT και για το οποίο διαβάζουμε φίδια...
Στη πράξη βλέπεις ότι ο θερμικος κινητήρας στροφαρει ακόμα υψηλότερα από συμβατικό ατμοσφαιρικό όταν είναι υπό πλήρες φορτίο και ότι οι στροφές του εκτοξεύονται, ανεβαίνουν πολύ πιο γρήγορα από έναν αντίστοιχο θερμικό που όταν επιταχύνει, έχει γραναζωμενη τη 2η-3η σχέση σε χειροκίνητο κιβώτιο.
Η χροιά του ήχου στροφαρίσματος είναι διαφορετική ακριβώς εξαιτίας της ξαφνικης και γρήγορης ανόδου στροφών, αλλά και εξαιτίας των πλανητικων γραναζιων που μοιράζουν τη ροπή. -
Τα πραγματα ειναι απλα.
Φανταστειτε ενα οχημα να κινειται εντελως αθορυβα λογο ηλεκτροκινητηρα και ξαφνικα να ακουγεται (μονο υπο πιεση) ενα αποτομο στροφαρισμα ατμοσφαιρικου κινητηρα, σαν να εισαι με νεκρα παρκαρισμενος και τσαρουχωνεις το γκαζι για να παει το μοτερ μεχρι τις 5-6χιλ στροφες.
Ε αυτη η διακοπη της απολυτης ησυχιας καποιους τους ενοχλει. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Και fyi σαν κινητηρες αυτοι των hev μονο υψηλοστροφοι δεν ειναι. Ακριβως το αντιθετο.
Εντάξει, πιστεύω εσένα, κι όχι τα μάτια μου που κοιτάζουν το στροφόμετρο όταν οδηγώ.
Προσπάθησα κι εγώ πριν αγοράσω να βγάλω συμπέρασμα διαβάζοντας αυτά που έβγαζε ο καθένας απ τη φαντασία του. Στη πράξη κατάλαβα πως ελάχιστοι έχουν κατανοήσει ΠΩΣ περίπου λειτουργεί αυτό το σύστημα που ονομάζεται e-CVT και για το οποίο διαβάζουμε φίδια...
Στη πράξη βλέπεις ότι ο θερμικος κινητήρας στροφαρει ακόμα υψηλότερα από συμβατικό ατμοσφαιρικό όταν είναι υπό πλήρες φορτίο και ότι οι στροφές του εκτοξεύονται, ανεβαίνουν πολύ πιο γρήγορα από έναν αντίστοιχο θερμικό που όταν επιταχύνει, έχει γραναζωμενη τη 2η-3η σχέση σε χειροκίνητο κιβώτιο.
Η χροιά του ήχου στροφαρίσματος είναι διαφορετική ακριβώς εξαιτίας της ξαφνικης και γρήγορης ανόδου στροφών, αλλά και εξαιτίας των πλανητικων γραναζιων που μοιράζουν τη ροπή.Δεν εχει σχεση αυτο που λες με τον παραγόμενο θόρυβο και την ενοχληση που προκαλει. Εσύ αναφέρεις το πως δημιουργείται ο θόρυβος. Εγω λεω οτι η ένταση του ειναι πολυ μεγαλύτερη απ οτι ενός συμβατικού ατμοσφαιρικου που στροφαρει ψηλα.
Ενας οποιοσδηποτε ατμοσφαιρικος μπορει ειναι εως και ευχάριστος και σε χροια και σε ενταση ακομα κι αν δεν ειναι υψηλής απόδοσης κτλ. Αυτο το χάλι των hev δε συγκρίνεται.
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
Ολα τα CVT και τα παρακλαδια τους κατα την επιταχυνση παραγουν θορυβο, αν προσθεσουμε και το θορυβο του κινητηρα ναι για πολλους ειναι ενοχλητικο.
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
Ολα τα CVT και τα παρακλαδια τους κατα την επιταχυνση παραγουν θορυβο, αν προσθεσουμε και το θορυβο του κινητηρα ναι για πολλους ειναι ενοχλητικο.
Τόσο απλό.
Αν και κάποιοι το κάνουν καλύτερα απο άλλους. Πχ το Kuga μου δεν εχει καμια σχεση με το ΨΨ μου.
Εννοείται πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ CVT τα υβριδικά Τογιότα.
Δεν έχουν ιμάντες.
Ο όρος "eCVT" είναι "εμπορική ονομασία"
Το λέω γιατί βλέπω να γράφετε και για άλλες μάρκες, κι αν δεν γνωρίζετε τα βασικά της τεχνολογίας, κακώς συζητάμε.
Toyota Corolla Cross