Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 555
    • 556
    • 557
    • 558
    • 559
    • 572
    • 573
    • 557 / 573
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    249
    11447
    659001
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • George 0
      George 0 @A d P last edited by

      @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

      23000 € στοιχίζει στον Καναδά, 43000€ Ελλάδα 🙄😁

      Από 30.000 δεν ξεκινάει στην Ελλάδα;

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator @George 0 last edited by

        @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

        @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

        23000 € στοιχίζει στον Καναδά, 43000€ Ελλάδα 🙄😁

        Από 30.000 δεν ξεκινάει στην Ελλάδα;

        Από 37Κ το δίλιτρο 4WD STYLE , αν και ο Ιάσων είπε ότι αυτό που δοκίμασε είναι αντίστοιχο με το lounge panorama που έχει 43000€ στο ελλαντα

        I EAT MILF AND COOKIES

        SamRonnin 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • SamRonnin
          SamRonnin @A d P last edited by

          23000 € στοιχίζει στον Καναδά, 43000€ Ελλάδα 🙄😁

          Από 30.000 δεν ξεκινάει στην Ελλάδα;

          Από 37Κ το δίλιτρο 4WD STYLE , αν και ο Ιάσων είπε ότι αυτό που δοκίμασε είναι αντίστοιχο με το lounge panorama που έχει 43000€ στο ελλαντα

          αρα πατε να μας πειτε οτι το αντιστοιχο διλιτρο 4wd style στο καναδα και στο τοκυο εχουν 23000 και 20000 αντιστοιχα. Και οχι μονο αυτο αλλα εχουμε και τις ιδιες ακριβως οικονομιες και μισθους ε ?

          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • piliourits
            piliourits @jamesd last edited by

            @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

            Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω, το cvt whining είναι πιο συχνό στο 1.8 σε σχέση με το 2.0; Επίσης είναι πιο αθόρυβο σε κάποιο από τα δύο;

            Μην υιοθετείτε ορολογίες που δεν περιγράφουν τίποτα.
            Πήγαινε και δοκίμασε τα οχήματα να έχεις ιδία γνώμη κι εμπειρία.
            Οποιοσδήποτε ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ κινητήρας 2.0λτ ή 1.8λτ με επαρκή ιπποδύναμη, πιεστεί ξαφνικά να πάει πχ από τα 80 στα 120 σε μια ανηφόρα, θα ανεβάσει στροφές (προσωρινά) από 3500-5000 και θα ακουστεί περισσότερο από έναν τούρμπο που αποδίδει τη ροπή του στις 1700-3000 σε μια ανηφόρα.
            Αν μπορείς να ζήσεις με ένα αυτοκίνητο που σε αστικό περιβάλλον κάνει το 70-80% των χιλιομέτρων ως ηλεκτρικό, δηλαδή πάει "σβηστό" και δεν ακούγεται καθόλου, και όταν πιέζεται να επιταχύνει ακούγεται ως υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό, να το πάρεις, για να επωφεληθεις και της οικονομίας και της μεγάλης ευκολίας οδήγησης, αξιοπιστίας κλπ.

            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • ektoras
              ektoras last edited by

              Το ιδιόκτητο αυτοκίνητο θεωρείται στα πολιτισμένα κράτη είδος εξυπηρέτησης,

              Στην Ελλάδα θεωρείται είδος περιττής πολυτέλειας, από τους διοικούντες.

              Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • piliourits
                piliourits last edited by piliourits

                Στην τιμή που πωλούνται τα αυτοκίνητα εκτός ΕΕ (κόστος κατασκευαστή, συν μεταφορά, συν κέρδος εμπλεκομένων) στην Ελλάδα προστίθενται καθαρά υπέρ του κράτους, το ΦΠΑ 24% και άλλο τόσο περίπου το Τέλος Ταξινόμησης.
                Η Λιανική Τιμή προ φόρων και δασμών του ΨΨ στην πρώτη έκδοση είναι 23.600€
                Συν ΦΠΑ 5.600€
                Συν Τέλος Ταξινόμησης άλλα 2μισι χιλιάρικα περίπου (μειωμένο ως υβριδικό κατά 50% απ τα 4.800€ που θα χρεωνόταν ως συμβατικό βενζινοκίνητο).
                Αντίστοιχα αυξάνονται τα ποσά στις επόμενες εκδόσεις.

                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A d P
                  A d P moderator @ektoras last edited by

                  @ektoras said in Toyota Corolla Cross:

                  Το ιδιόκτητο αυτοκίνητο θεωρείται στα πολιτισμένα κράτη είδος εξυπηρέτησης,

                  Στην Ελλάδα θεωρείται είδος περιττής πολυτέλειας, από τους διοικούντες.

                  Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα Ελλάδας, αλλά Ευρώπης γενικά.
                  βλέπω στο γερμανικό site ότι είναι ακόμη πιο ακριβά πχ 49000€ 😲😲

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A d P
                    A d P moderator @piliourits last edited by A d P

                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                    Στην τιμή που πωλούνται τα αυτοκίνητα εκτός ΕΕ (κόστος κατασκευαστή, συν μεταφορά, συν κέρδος εμπλεκομένων) στην Ελλάδα προστίθενται καθαρά υπέρ του κράτους, το ΦΠΑ 24% και άλλο τόσο περίπου το Τέλος Ταξινόμησης.
                    Η Λιανική Τιμή προ φόρων και δασμών του ΨΨ στην πρώτη έκδοση είναι 23.600€
                    Συν ΦΠΑ 5.600€
                    Συν Τέλος Ταξινόμησης άλλα 2μισι χιλιάρικα περίπου (μειωμένο ως υβριδικό κατά 50% απ τα 4.800€ που θα χρεωνόταν ως συμβατικό βενζινοκίνητο).

                    Βάλε την αντίστοιχη έκδοση, μην μας βάζεις την εισαγωγική και μας μπερδεύεις περισσότερο.
                    Δλδ στη Βόρεια Αμερική δεν έχουν ΦΠΑ;

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 @piliourits last edited by

                      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                      @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

                      Παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω, το cvt whining είναι πιο συχνό στο 1.8 σε σχέση με το 2.0; Επίσης είναι πιο αθόρυβο σε κάποιο από τα δύο;

                      Μην υιοθετείτε ορολογίες που δεν περιγράφουν τίποτα.
                      Πήγαινε και δοκίμασε τα οχήματα να έχεις ιδία γνώμη κι εμπειρία.
                      Οποιοσδήποτε ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ κινητήρας 2.0λτ ή 1.8λτ με επαρκή ιπποδύναμη, πιεστεί ξαφνικά να πάει πχ από τα 80 στα 120 σε μια ανηφόρα, θα ανεβάσει στροφές (προσωρινά) από 3500-5000 και θα ακουστεί περισσότερο από έναν τούρμπο που αποδίδει τη ροπή του στις 1700-3000 σε μια ανηφόρα.
                      Αν μπορείς να ζήσεις με ένα αυτοκίνητο που σε αστικό περιβάλλον κάνει το 70-80% των χιλιομέτρων ως ηλεκτρικό, δηλαδή πάει "σβηστό" και δεν ακούγεται καθόλου, και όταν πιέζεται να επιταχύνει ακούγεται ως υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό, να το πάρεις, για να επωφεληθεις και της οικονομίας και της μεγάλης ευκολίας οδήγησης, αξιοπιστίας κλπ.

                      Ειναι εντελως παραπλανητικο αυτο που λες.

                      ΠΡΟΦΑΝΩΣ και ο θόρυβος του εκάστοτε hev της Τουοτα ΔΕΝ ειναι ο ίδιος με αυτον του στροφαρισματος ενός οποιουδήποτε ατμοσφαιρικου.

                      Και fyi σαν κινητηρες αυτοι των hev μονο υψηλοστροφοι δεν ειναι. Ακριβως το αντιθετο.

                      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ataim
                        ataim @SamRonnin last edited by

                        @samronnin said in Toyota Corolla Cross:

                        αρα πατε να μας πειτε οτι το αντιστοιχο διλιτρο 4wd style στο καναδα και στο τοκυο εχουν 23000 και 20000 αντιστοιχα. Και οχι μονο αυτο αλλα εχουμε και τις ιδιες ακριβως οικονομιες και μισθους ε ?

                        από 13κ το δίλιτρο στην κίνα, πρέπει να είναι το φθηνότερο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • piliourits
                          piliourits @A d P last edited by piliourits

                          @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

                          @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                          Στην τιμή που πωλούνται τα αυτοκίνητα εκτός ΕΕ (κόστος κατασκευαστή, συν μεταφορά, συν κέρδος εμπλεκομένων) στην Ελλάδα προστίθενται καθαρά υπέρ του κράτους, το ΦΠΑ 24% και άλλο τόσο περίπου το Τέλος Ταξινόμησης.
                          Η Λιανική Τιμή προ φόρων και δασμών του ΨΨ στην πρώτη έκδοση είναι 23.600€
                          Συν ΦΠΑ 5.600€
                          Συν Τέλος Ταξινόμησης άλλα 2μισι χιλιάρικα περίπου (μειωμένο ως υβριδικό κατά 50% απ τα 4.800€ που θα χρεωνόταν ως συμβατικό βενζινοκίνητο).

                          Βάλε την αντίστοιχη έκδοση, μην μας βάζεις την εισαγωγική και μας μπερδεύεις περισσότερο.
                          Δλδ στη Βόρεια Αμερική δεν έχουν ΦΠΑ;

                          Σας λέω εγκυκλοπεδικά αυτά που ήξερα για το δικό μου.
                          Ψάξτε το https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://media.caranddriver.gr/filesystem/Multimedia/pdf/Toyota_Pricelists_March_2024_id95239.pdf&ved=2ahUKEwiXkJy-4_GPAxWjQ_EDHQYOGKkQFnoECEoQAQ&usg=AOvVaw0qFl7btUDLwSnbkuusZgcb

                          (Ίσως υπάρχει κι άλλος τιμοκατάλογος νεότερος)

                          Τις τιμές που λέω τις έχει εδώ, αλλά λείπουν οι τωρινές.

                          https://www.aade.gr/teloneia/aytokinita-ohimata-timokatalogoi/toyota-palaioteroi-timokatalogoi

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • piliourits
                            piliourits @stefan147 last edited by

                            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                            Και fyi σαν κινητηρες αυτοι των hev μονο υψηλοστροφοι δεν ειναι. Ακριβως το αντιθετο.

                            Εντάξει, πιστεύω εσένα, κι όχι τα μάτια μου που κοιτάζουν το στροφόμετρο όταν οδηγώ.

                            Προσπάθησα κι εγώ πριν αγοράσω να βγάλω συμπέρασμα διαβάζοντας αυτά που έβγαζε ο καθένας απ τη φαντασία του. Στη πράξη κατάλαβα πως ελάχιστοι έχουν κατανοήσει ΠΩΣ περίπου λειτουργεί αυτό το σύστημα που ονομάζεται e-CVT και για το οποίο διαβάζουμε φίδια...

                            Στη πράξη βλέπεις ότι ο θερμικος κινητήρας στροφαρει ακόμα υψηλότερα από συμβατικό ατμοσφαιρικό όταν είναι υπό πλήρες φορτίο και ότι οι στροφές του εκτοξεύονται, ανεβαίνουν πολύ πιο γρήγορα από έναν αντίστοιχο θερμικό που όταν επιταχύνει, έχει γραναζωμενη τη 2η-3η σχέση σε χειροκίνητο κιβώτιο.
                            Η χροιά του ήχου στροφαρίσματος είναι διαφορετική ακριβώς εξαιτίας της ξαφνικης και γρήγορης ανόδου στροφών, αλλά και εξαιτίας των πλανητικων γραναζιων που μοιράζουν τη ροπή.

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • T
                              teo-mak last edited by teo-mak

                              Τα πραγματα ειναι απλα.
                              Φανταστειτε ενα οχημα να κινειται εντελως αθορυβα λογο ηλεκτροκινητηρα και ξαφνικα να ακουγεται (μονο υπο πιεση) ενα αποτομο στροφαρισμα ατμοσφαιρικου κινητηρα, σαν να εισαι με νεκρα παρκαρισμενος και τσαρουχωνεις το γκαζι για να παει το μοτερ μεχρι τις 5-6χιλ στροφες.
                              Ε αυτη η διακοπη της απολυτης ησυχιας καποιους τους ενοχλει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • S
                                stefan147 @piliourits last edited by stefan147

                                @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                Και fyi σαν κινητηρες αυτοι των hev μονο υψηλοστροφοι δεν ειναι. Ακριβως το αντιθετο.

                                Εντάξει, πιστεύω εσένα, κι όχι τα μάτια μου που κοιτάζουν το στροφόμετρο όταν οδηγώ.

                                Προσπάθησα κι εγώ πριν αγοράσω να βγάλω συμπέρασμα διαβάζοντας αυτά που έβγαζε ο καθένας απ τη φαντασία του. Στη πράξη κατάλαβα πως ελάχιστοι έχουν κατανοήσει ΠΩΣ περίπου λειτουργεί αυτό το σύστημα που ονομάζεται e-CVT και για το οποίο διαβάζουμε φίδια...

                                Στη πράξη βλέπεις ότι ο θερμικος κινητήρας στροφαρει ακόμα υψηλότερα από συμβατικό ατμοσφαιρικό όταν είναι υπό πλήρες φορτίο και ότι οι στροφές του εκτοξεύονται, ανεβαίνουν πολύ πιο γρήγορα από έναν αντίστοιχο θερμικό που όταν επιταχύνει, έχει γραναζωμενη τη 2η-3η σχέση σε χειροκίνητο κιβώτιο.
                                Η χροιά του ήχου στροφαρίσματος είναι διαφορετική ακριβώς εξαιτίας της ξαφνικης και γρήγορης ανόδου στροφών, αλλά και εξαιτίας των πλανητικων γραναζιων που μοιράζουν τη ροπή.

                                Δεν εχει σχεση αυτο που λες με τον παραγόμενο θόρυβο και την ενοχληση που προκαλει. Εσύ αναφέρεις το πως δημιουργείται ο θόρυβος. Εγω λεω οτι η ένταση του ειναι πολυ μεγαλύτερη απ οτι ενός συμβατικού ατμοσφαιρικου που στροφαρει ψηλα.

                                Ενας οποιοσδηποτε ατμοσφαιρικος μπορει ειναι εως και ευχάριστος και σε χροια και σε ενταση ακομα κι αν δεν ειναι υψηλής απόδοσης κτλ. Αυτο το χάλι των hev δε συγκρίνεται.

                                George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • George 0
                                  George 0 @stefan147 last edited by

                                  This post is deleted!
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    This post is deleted!
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ολα τα CVT και τα παρακλαδια τους κατα την επιταχυνση παραγουν θορυβο, αν προσθεσουμε και το θορυβο του κινητηρα ναι για πολλους ειναι ενοχλητικο.

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • George 0
                                        George 0 last edited by

                                        This post is deleted!
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 @ilias-a last edited by

                                          This post is deleted!
                                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • piliourits
                                            piliourits @stefan147 last edited by

                                            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                            Ολα τα CVT και τα παρακλαδια τους κατα την επιταχυνση παραγουν θορυβο, αν προσθεσουμε και το θορυβο του κινητηρα ναι για πολλους ειναι ενοχλητικο.

                                            Τόσο απλό.

                                            Αν και κάποιοι το κάνουν καλύτερα απο άλλους. Πχ το Kuga μου δεν εχει καμια σχεση με το ΨΨ μου.

                                            Εννοείται πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ CVT τα υβριδικά Τογιότα.
                                            Δεν έχουν ιμάντες.
                                            Ο όρος "eCVT" είναι "εμπορική ονομασία"
                                            Το λέω γιατί βλέπω να γράφετε και για άλλες μάρκες, κι αν δεν γνωρίζετε τα βασικά της τεχνολογίας, κακώς συζητάμε.

                                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                            R S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 555
                                            • 556
                                            • 557
                                            • 558
                                            • 559
                                            • 572
                                            • 573
                                            • 557 / 573
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr