-
@criuser said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:
δουλεύει ήδη στην μέγιστη παραγωγή
Full capacity τα εργοστάσια;
Πως την πάτησαν έτσι;
Δεν έχουν δει παραδίπλα τα Duster και Bigster - πως το λένε; -Ποιος θα πάρει τα Citroen σε σύγκριση με τα Dacia;
Με 30-40% έκπτωση θα καταλήξουν να τα δίνουν για νοικιαρικα και leasing στις μεγάλες εταιρείες.
-
@vagkirk said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:
@criuser said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:
δουλεύει ήδη στην μέγιστη παραγωγή
Full capacity τα εργοστάσια;
Πως την πάτησαν έτσι;
Δεν έχουν δει παραδίπλα τα Duster και Bigster - πως το λένε; -Ποιος θα πάρει τα Citroen σε σύγκριση με τα Dacia;
Με 30-40% έκπτωση θα καταλήξουν να τα δίνουν για νοικιαρικα και leasing στις μεγάλες εταιρείες.
Εσύ και ο Φάνης να αφήσετε τα οικονομικά και να το γυρίσετε στα σενάρια φαντασίας, αφού η δική σας καλπάζει...
Θα βγάλετε κανένα φραγκάκι...
-
@criuser said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:
Εσύ και ο Φάνης να αφήσετε τα οικονομικά και να το γυρίσετε στα σενάρια φαντασίας, αφού η δική σας καλπάζει...
Εγώ πως προέκυψα στην εξίσωση?!?! έγραψα κάτι και δεν το θυμάμαι?
-
Εσύ κολλάς σε όλα!
-
Στην αρχή νόμιζα ότι το άρθρο ήταν γραμμένο 1/4
, αλλά μετά είδα 7/4...
-
Σας έχω ενημερώσει εδώ και 20 μέρες τουλάχιστον στα διάφορα θέματα, αλλά δεν με προσέχετε...
https://forum.4troxoi.gr/topic/92877/alfa-romeo-junior-b-suv/595?_=1744220633136
Και σας δίνω και ειδήσεις πρώτης γραμμής τζάμπα..
Ο κινητήρας από την στιγμή που το αμάξι μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά για κάποια απόσταση με χαμηλή ταχύτητα, προφανώς θα βγάλει συνδυασμένη ιπποδύναμη όπως κάνουν και οι άλλοι και όχι μόνο αυτή του θερμικού κινητήρα όπως γινόταν μέχρι τώρα.
-
H Stellantis ανακαλεί 105.907 αυτοκίνητα των Peugeot, Opel, Citroen, Dodge και Alfa Romeo
Η Stellantis ανακοίνωσε δύο ανακλήσεις που επηρεάζουν συνολικά 105.907 αυτοκίνητα της. Η πρώτη ανάκληση αφορά 57.413 Peugeot, Opel και Citroen που έχουν πουληθεί παγκοσμίως. Αιτία της ανάκλησης είναι το γεγονός πως το λογισμικό που υποτίθεται ότι εμποδίζει τον κινητήρα να σταματήσει ξαφνικά και να μεταδίδει δεδομένα στην εξυπηρέτηση πελατών δεν λειτουργεί σωστά.
Αυτό μπορεί να οδηγήσει στη μη διαθέσιμη λειτουργία “Ready” μετά την εκκίνηση του οχήματος, σε απώλεια ισχύος στην επιτάχυνση και σε ξαφνική διακοπή λειτουργίας του κινητήρα κατά την οδήγηση. Αυτό αυξάνει τον κίνδυνο ατυχημάτων και τραυματισμών. Το πρόβλημα θα λυθεί με την εγκατάσταση νέου λογισμικού.
Η ανάκληση αφορά:
18.030 Opel Corsa, Combo, Mokka, Zafira και Vivaro παραγωγής μεταξύ 12 Μαΐου 2022 και 2 Μαρτίου 2023
23.704 Peugeot 208, 2008, Rifter, Partner, Traveller και Expert παραγωγής μεταξύ 17 Μαΐου 2022 και 31 Μαρτίου 2023
15.679 Citroen C4, C4X, Berlingo, Jumpy, Spacetourer και DS3 παραγωγής μεταξύ 3 Μαΐου 2022 και 3 Απριλίου 2023
Η δεύτερη ανάκληση επηρεάζει 40.372 Dodge Hornet και 8.122 Alfa Romeo Tonale στις ΗΠΑ. Αιτία της ανάκλησης είναι το γεγονός πως ενδέχεται στη κεντρική οθόνη να μην εμφανίζεται η εικόνα της κάμερας οπισθοπορείας. Το πρόβλημα θα λυθεί με την εγκατάσταση νέου λογισμικού. -
Ότι και καλά βρήκαν το σφάλμα στον κώδικα και το διόρθωσαν ε;
-
Ένας ακόμη παράγοντας παραπόνων.
Εντάξει, η ενημέρωση χαρτών μέσω USB εν μέρει δικαιολογείται επειδή τα αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν στο μακρινό τέλος του 2020, οπότε πριν 4-5 χρόνια δεν θα ήταν δυνατόν να απαιτήσουμε γαλλική εταιρεία να έχει Ο.Τ.Α. απντέητ...αλλά ότι με 100αρα γραμμή, χρειάζεται ώρες ολόκληρες να κατέβουν 11 γιγα απ τον γαλλοχρεπικό σέρβερ, νι-σα-φίι ρε γκαρσόνς...
είναι ο λόγος που έχω παραμελήσει κανα δυο απντεητς, και τώρα προσπαθώ για τρίτη φορά να ετοιμάσω το στικάκι, που θα θέλει και κανα μισάωρο με τον κινητήρα σε λειτουργία και την οθόνη απροσπέλαστη...
-
Δεν βρήκα καλύτερο νήμα....
https://www.newsauto.gr/news/skandalo-se-kinoniki-ergasia-o-proedros-megalou-omilou/
Να γιατι δεν μπορούν να φτιάξουν αμάξια της προκοπής, ειναι απασχολημένοι με τα φορολογικά τους!
-
Είναι πλούσιοι...
-
9 Reasons Why Stellantis Is DESTROYING European Cars (The Merger From Hell)
Peugeot, Citroën, Fiat, Opel, Alfa Romeo, Lancia—once proud European marques, now hollow shells. Stellantis, the megacorporation born in 2021, has turned legendary brands into badge-engineered clones, cutting quality, erasing heritage, and raking in record profits while customers suffer. This video exposes 9 damning reasons why Stellantis isn’t saving European cars—it’s systematically destroying them.
We start with the platform-sharing nightmare: thirty models across Peugeot, Opel, Citroën, Fiat, Jeep, and DS share up to 78% of components. The Peugeot 3008, Opel Grandland, and DS 7 are the same car with different headlights—yet prices vary by €15,000. The 1.2 PureTech engine disaster continues to kill thousands of engines, even though Stellantis has known about its wet-belt failures since 2016.
Lancia, once rally royalty, has been reduced to a rebadged Peugeot 208 sold only in Italy. Alfa Romeo’s soul has been ripped out—sports cars dead, replaced by SUVs on Peugeot and Jeep bones. Chrysler has just one minivan left, Opel is now a Peugeot in disguise, and Fiat interiors are falling apart faster than ever.
Stellantis’s quality nosedive is confirmed by JD Power and ADAC, showing Peugeot, Citroën, and Fiat sinking to near-bottom reliability rankings. Their EV strategy is chaos: identical Peugeots, Opels, and Jeeps priced thousands apart, with worse range and charging than a 2018 Nissan Leaf. Meanwhile, Maserati EVs share Jeep platforms while charging Ferrari money.
The most disgusting part? Stellantis is making record profits—€18.6 billion in 2023—while cutting jobs, closing historic factories, and strip-mining Europe’s automotive heritage. Carlos Tavares walks away with €23.5 million a year while Alfa, Lancia, and Opel are bled dry.
This isn’t a merger—it’s demolition dressed up as management. And the only way it stops is if buyers push back.
-
Νομοτελειακά αυτό το σχήμα δεν μπορεί να υπάρξει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ειναι ένας αχταρμάς και δεν βγάζει και αμάξια της προκοπής.
-
Υπο την εποπτεία τους κατέστρεψαν και παραδοσιακά brand.Μπορει και καθόλου τυχαίο!
-
https://forum.4troxoi.gr/topic/101424/citroen-c3-e-c3-2024/1241?_=1758559076329
Δέκα μέρες πριν σας έγραψα στο θέμα του Σε 3 2024.
Επίσης περίμενα να μου βρείτε ένα βίντεο που κάποιος κράζει τον όμιλο.
Εννοείται δεν το είδα, αλλά από κάτω οι χέητερς κάνουν πάρτυ....
Γράψτε περίληψη αν το βρείτε..Είχα δει το παραπάνω αστείο βίντεο που είναι γεμάτο ανακρίβειες οπότε έφαγε και μια ωραία αναφορά για παραπλανητικά στοιχεία.
Μιλάει ο γελοίος τύπος για τα πόσα κοινά στοιχεία έχουν τα αμάξια του ομίλου, λες και είναι πρωτοφανές.
Στην Βάγκ φτιάχνουν διαφορετικά, στην Τογιότα - Λέξους - Σουζούκι και άλλες ιστορίες δεν έχουν ίδια αμάξια.
Από κάτω οι κλασσικοί χέητερς βγάζουν την χολή τους.
Το έχω δει εδώ και 15 μέρες, πλέον δεν θυμάμαι όλες τις βλακείες που είπε.
Ούτε θα ασχοληθώ άλλο.
-
Αρχίζω να πιστεύω ότι δεν έχεις Adobe flash player στον υπολογιστή σου!
-
Χυδαίο business model, τα έχω πει εδώ και καιρό, χρηματοοικονομική οντότητα είναι , όχι αυτοκινητοβιομηχανία, σε 10 χρόνια ακόμη και οι ιστορικές μάρκες της Peugeot και Citroen θα είναι μια απλή ανάμνηση, στην καλύτερη θα τις έχει κάποιος Κινέζος όπως την MG σήμερα.
Αν η οικογένεια της Peugeot που έχει ακόμη λόγο στα ιδιοκτησιακά δεν κάνει κάτι άμεσα με τους Ιταλούς της Fiat δεν έχουν μέλλον.
-
Εσείς τις βάγκ τελειώσατε με τις απολογίες για τα εγκλήματα σας ή έχει ακόμα μέλλον η δίκη ?
-
@a-d-p said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:
Lancia, once rally royalty, has been reduced to a rebadged Peugeot 208 sold only in Italy. Alfa Romeo’s soul has been ripped out—sports cars dead, replaced by SUVs on Peugeot and Jeep bones.
Γράφει βέβαια και μισές αλήθειες , τις οποίες τις λές και μισά ψέμματα.
Η λάντσια περίμενε την κοινοπραξία για να καταστραφεί; Δηλαδή δεν πουλούσε απλά ένα πάντα 15ετιίας με άλλη ενδυμασία μόνο στην Ιταλία ; Είχε γκάμα και τη ξεχνάω; Ας μη γράψουμε για τις ντροπές με τα μασκαρεμένα αμερικάνικα , από εποχές Saab 9-7x είχε να υπάρξει τέτοιο έκτρωμα.
Η άλφα το βασιζόμενο σε jeep Suv που γράφει , το είχε προ στελλάντις , το οποίο jeep , βέβαια βασίζεται σε ιταλική πλατφόρμα.
Ε, της opel, μάλλον καλό της έκανε όλο αυτό , γνώμη μου.Κατά τα άλλα , τα έχουν κάνει αχταρμά, η αλήθεια να λέγεται.
-
Lancia, once rally royalty, has been reduced to a rebadged Peugeot 208 sold only in Italy. ...
Ότι η πεθαμένη Lancia αν δεν είχε μπει στην Stellantis θα είχε μεγαλουργήσει και θα πούλαγε παντού στην Ευρώπη.
Stellantis ελλαδα=κλεψια?