Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OMODA & JAECOO (CHERY) forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. OMODA & JAECOO (CHERY) forum
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 20
    • 21
    • 15 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    407
    8081
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol last edited by

      ναι, αλλα τι θα πει ο παρκαδορος, ο πορτιερης του εκαλη τεννις κλαμπ, η κομμωτρια, ο σουβλατζης και η συννυφαδα του τριτου ξαδερφου μου;;;

      T L 2 Replies Last reply Reply Quote 5
      • T
        tkin73 @dettol last edited by

        @dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

        ναι, αλλα τι θα πει ο παρκαδορος, ο πορτιερης του εκαλη τεννις κλαμπ, η κομμωτρια, ο σουβλατζης και η συννυφαδα του τριτου ξαδερφου μου;;;

        Εδώ έχουμε θέμα...γελακια πίσω από την πλάτη του κοροιδου...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap @dettol last edited by

          @dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

          ναι, αλλα τι θα πει ο παρκαδορος, ο πορτιερης του εκαλη τεννις κλαμπ, η κομμωτρια, ο σουβλατζης και η συννυφαδα του τριτου ξαδερφου μου;;;

          Μισό λεπτό.... ποιες οι πιθανότητες όλοι αυτοί να βρεθούν στο ίδιο σημείο και να σε σχολιάζουν;😊

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Εγώ πάλι ειμαι από αυτούς που θα κλαίω τα χρήματα μου εάν έχω αγοράσει κάτι που προσφέρει το ίδιο αλλά στην διπλάσια τιμή απο ότι ο εκνευριστικος γείτονας μου

            Είχα αγοράσει κάποτε το καλύτερο μηχάνημα της αγοράς και το πιο ακριβό, πιο πάνω δεν είχε. Με κοιτούσαν στο ταμείο σε στυλ....πόσα λεφτά εχιε αυτός .. Σε 1,5 έτος ο ανταγωνισμός το έφτασε στη μισή τιμή.

            Από τότε κλαίω κάθε φορά που το βλέπω. Αλλά οκ είναι καλό μηχάνημα ..φτου φτου.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ektoras
              ektoras @tkin73 last edited by

              @tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

              @ektoras said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

              Μόλις αφήνεις γκάζι ακαριαία σβήνει ο κινητήρας όχι σε λίγο όχι θα δούμε ...

              Αυτό δεν θα έλεγα ότι είναι από τα θετικά του αυτοκινήτου.

              αν το λες αυτο με την λογικη της μεταβασης από το θερμικο στο ηλεκτρικο δεν αισθανεσαι κανενα σκαλοπατι μονο στο στροφομετρο το βλεπεις και στο διαγραμμα ροης κανενας λοξυγκας..

              Το αναφέρω με το θέμα της αντοχής του κινητηρα στο ακαριαίο σβήσιμο.

              Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tkin73 @ektoras last edited by tkin73

                @ektoras said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

                @tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

                @ektoras said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

                Μόλις αφήνεις γκάζι ακαριαία σβήνει ο κινητήρας όχι σε λίγο όχι θα δούμε ...

                Αυτό δεν θα έλεγα ότι είναι από τα θετικά του αυτοκινήτου.

                αν το λες αυτο με την λογικη της μεταβασης από το θερμικο στο ηλεκτρικο δεν αισθανεσαι κανενα σκαλοπατι μονο στο στροφομετρο το βλεπεις και στο διαγραμμα ροης κανενας λοξυγκας..

                Το αναφέρω με το θέμα της αντοχής του κινητηρα στο ακαριαίο σβήσιμο.

                Δλδ τα υπόλοιπα υβριδικά όταν σβήνουν πως σβήνουν ; Όταν ας πούμε ένα Τογιότα είναι με 80-90 χλμ και βλέπουμε να σβήνει ο κινητήρας δεν σβήνει ακαριαία;
                Aνεξαρτητα από την δική μου αίσθηση που όπως είπα προκύπτει μόνο βλέποντας την βελόνα του στροφόμετρου το dht σύστημα επιτρέπει την ομαλή μετάβαση από το ένα σύστημα στο άλλο.
                Και όπως είπα χωρίς να έχω οδηγήσει άλλο phev πέρα από το tiggo7 ότι η μετάβαση γίνεται τελείως ομαλά σαν αίσθηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • katafractos17
                  katafractos17 last edited by katafractos17

                  Και στο 3008 απόλυτα ομαλά γίνεται η μετάβαση μεταξύ των δύο συστημάτων.
                  Μάλιστα σε σημείο που μερικές φορές όταν ο βενζινοκινητήρας δεν είναι κρύος, το καταλαβαίνεις μόνο από την ένδειξη των οργάνων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    060819e9-7828-460d-80c5-0764907e732b-image.png

                    @tkin73

                    Το κιβώτιο είναι σαν αυτό ή περίπου. Ισως και να είναι όντως αυτό, αλλά γενικότερα η τυπολογία είναι αυτή.

                    Στο κουτάκι με τις πολλές οπές είναι οι τρεις συμπλέκτες ως πακετάκι σε μορφή δίσκων. Δηλαδή τρία πακετάκια.

                    821663b2-f021-433b-8bd7-243c7aa0e6b2-image.png

                    Κάθε πακετάκι είναι συνδεδεμένο με έναν άξονα και αυτός με κάποια γρανάζια.

                    Οι οπές είναι για το λάδι των συμπλεκτών που τους ψύχει.

                    Οι ηλεκτοβαλβιδες μέσω των υδραυλικών κυκλωμάτων του κιβωτίου πιέζουν ειδικά πιστόνια των τριών συμπλεκτών και ένας συνδυασμός των τριών αλλάζει ταχύτητες. (Δεν αναλαμβάνει κάθε σχέση ένας συμπλέκτης αλλά συνδυασμός τους) Δεν έχει τα λεγόμενα πιρούνια ούτε σεβρομηχανισμους για να μεταβαίνει στην επόμενη ταχύτητα.

                    Δηλαδή σαν αυτά

                    c8b946cf-d66d-4b27-a95a-b5f19e798770-image.png

                    Πρέπει όμως να έχει ένα μικρό μηχανισμό που όντως κινείται αλλά όχι το πλέγμα ‘’πιρουνιών’’ όπως τα DCT. Οπότε για αυτό δεν έχεις καθυστέρηση στις αλλαγές ούτε και νιώθεις την αλλαγή. On/off είναι η διαδικασία μόλις ανοίξει και κλείσει κάποιος συμπλέκτης. Δεν επιλέγει εκείνη την ώρα την ταχύτητα

                    Το γεγονός ότι έχει τρεις ταχύτητες δίνει την δυνατότητα να εμπλέκεται ο θερμικός από τα 20χλμ/ώρα και έτσι να μην υπάρχει θέμα με την απόδοση ούτε με την φόρτιση της μπαταρίας.

                    Στα πιο απλά HEV έχει μονάχα μια σχέση, άρα έναν συμπλέκτη και αυτός μπορεί να συμπλέξει από τα 60-70 χλμ/ώρα και πάνω λόγω γραναζωματος του κιβωτίου. Για αυτό στις χαμηλότερες ταχύτητες ο θερμικός παίζει αποκλειστικά τον ρόλο της γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία και αυτή με την σειρά της κινεί το δυνατό κύριο ηλεκτρικό μοτέρ.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dasimo last edited by fanis75

                      ωραια λοιπόν....πάμε σε παραδειγμα πραγματικό.
                      Είμαι 49, με 2 παιδιά, 2 αυτοκίνητα (το 1 εταιρικό). Σε επίπεδο εταιρικού έχω ενα Cupra PHEV απο το οποίο είμαι κατευχαριστημένος. Το 2ο αυτοκίνητο είναι ενα καταπληκτικό diesel 12ετίας που δεν έχει κανει ουτε κίχ με 102 χιλιάδες χιλιόμετρα και σχεδόν πάντα το έχω στο νησί. Σε ένα με δυο χρόνια απο σήμερα (πρωτα ο Θεός να είμαστε καλά) ωριμάζει ενα επενδυτικό μου πρόγραμμα σε real estate το οποίο θα μο αυξήσει πολύ , θα υπερδιπλασιάσει βασικά το σημερινό εισόδημα της οικογενείας. Σε ότι αφορά το σημερινό εισόδημα και την περιουσιακή κατάσταση δεν με λές και φτωχό, μάλλον πλούσιο θα έλεγα.

                      Έψαχνα λοιπόν ένα αυτοκίνητο, με την λογική να δώσω στην γυναίκα το εταιρικό, να παρκάρω την dieseλαρα στο νησί μόνιμα και να εχω ενα αυτοκίνητο για τον εαυτό μου με σκοπό να έχω οικονομία στην καθημερινοτητα όποτε το χρηιμοποιώ (απο προσωπική χρήση το όφελος του PHEV είναι 1000 ευρώ ανα έτος για χρήση στην πόλη), να έχειχώρους (χωρίς τελικά να τους χρειάζομαι γιατι το ενα παιδί παει να σπουδάσει, και ανεβοκατεβαίνω στο νησί "πεζός" μιάς και αφήνω εκει αμάξι), να έχει εξοπλισμό ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (γιατί ευχαριστιέμαι τον εξοπλισμό). Βασικός του σκοπός είναι να πηγαίνω με την σύζυγο ταξίδια το ΣΚ μαζί με κανένα work at home Παρασκεύες , Δευτέρες να βγάζω τριήμερα και τετραήμερα. Λογική συνταξιούχου δηλαδή. Να σημειώσω οτι συστηματικα τα τελευταία 20 χρόνια που έχω εταιρικά οχήματα απο την εργασία μου εναλλάσω BMW, Mercedes με βασικό όχημα επιλογής σχεδόν πάντα (με την εξαίρεση μιας φοράς) την BMW. Πρωτη φορά επέλεξα το Cupra για αλλαγή και επειδή ικανοποιούσε την κρίση μέσης ηλικίας μου.....Επίσης θα ήθελα να αναφέρω εδώ οτι το χειρότερο όχημα που είχα ήταν ενα Mercedes το οποίο ποτέ δεν θα ξανα επέλεγα είτε ως εταιρικό, είτε ως ιδιόκτητο.

                      Ουδέποτε αντιμετώπισα το αυτοκίνητο ως επενδυτικό προιόν, γιατί βασικά επέλεγα πάντα το καλύτερο value for money μιας και κρατούσα τα οχήματα μου για πολλά χρόνια αλλα και επειδή εχω εταιρικό. Επίσης θεωρώ την ελληνική πραγματικότητα ως λάθος μιας και έχοντας ζήσει και εργαστεί στο εξωτερικό για αρκετα χρόνια (10+) ξέρω οτι ενα αυτοκίνητο μετα την πάροδο 5ετίας mercedes, BMW , Audi, κλπ έχει αναπόσβεστη αξία κάτω απο 40% της αρχική τιμής του. Μονο εδώ για κάποιο λόγο οι ΕΜΠΟΡΟΙ ΜΟΝΟ διατηρούν την αγορά ψηλά στηριζόμενοι στην απτή φτώχεια και στο γεγονός οτι αν κάποιος αποκτήσει ενα τετοιο όχημα θα γίνεια υτόματα στην συλλογική επένδυση πλούσιος. Να σημειώσουμε εδώ οτι όποιο εταιρικό BMW, Mercedes είχα , έιτε με αντιμετώπιζαν ως κακομαθημένο στέλεχος , είτε ήταν παγερα αδιάφορο στην κοινωνία γιατί εχει γεμίσει και βρωμίσει ο τόπος απο δαύτα. Η πρώτη διαφορά που είδα στην ζωή μου ηταν το Fromentor οπου με σταματούν στην κυριολεξία να με ρωτήσουν και αρέσει και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ στις Κυρίες.

                      Στην αναζήτηση μου λοιπόν για το μελλοντικό αυτοκίνητο, είχα καταλήξει στα γνωστα Kodiaq (που λατρεύω), BMW X1 που αρέσει στον γιό μου, Tiguan (μαλλον όχι) και βεβαια στο δίπολο Hyundai, KIA που αρέσουν πολύ σε εμένα καθώς προσφέρουν awd, phev hybrid σε μια τιμή πέριξ των 47 χιλιάδων. Έχοντας λοιπόν αποτιμήσει το όφελος phev (για εμένα) στα 1000 ευρώ/ετος (10 χιλιάδες χιλόμετρα στην πόλη , εναντι καταναλωσης 10 λίτρων/100 χιλιόμετρα με μέσο κόστος φορτισης ανα kw 15 λεπτά (δωρεαν γραφείο, σπίτι με 15 λεπτα, και έξω με 40 λεπτά) το όφελος είναι 1000 ευρω τον χρόνο, με μεση διακράτηση τα 8 χρόνια , μιλάμε για περίπου 10 χιλιάδες ευρώ μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας και όσο ειναι πάντα μεσα στην εγγύηση. Με αυτή την λογική απέκλεισα ΟΛΑ τα phev εκτός απο τα HYUNDAI, KIA, Cupra (χωρίς awd στα 50 με 52 χιλιάδες). Τα BMW, Mercedes πηγαίνουν πάνω απο τα 60k με εξοπλισμό που ΜΠΟΡΕΙ να έχει και ελλείψεις. Ερχεται λοιπόν το Omoda 9 SHS, που έχει ενα εντελώς διαφορετικό υβρικό σύστημα το οποίο έχει οικονομία ακόμη και αν δεν το δουλεύεις 100% ηλεκτρικά στην πόλη (φανταστείτε ενα Honda, Toyota συστημα αλλα με πρίζα και πολύ πιο εξελιγμένο). Με χώρους απίστευτους, με εξοπλισμό που προσφέρει στοιχεία πολύ παραπάνω ακόμη και απο αυτα που ζητούσα εγω. Τι του λείπει λοπόν.....brand (μου ειναι -λίγο- αδιάφορο), και ικανοποιητική παρουσία στην χώρα μας για να εξάγουμε αξιόπιστα αποτελέματα για την αξιοπιστία του και τέλος (το πιο σημαντικό για εμένα) η after sales κάλυψη απο τους Κινέζους (που θελω να πιστευω οτι έχει καλυφθεί λόγω της ευρωπαικής νομοθεσίας και του αξιόπιστου δικτύου διανομέων-λ star, και Ισμαήλος).

                      Με δεδομένο οτι ΠΟΤΕ δεν θα έδινα 46 χιλιάρικα μπροστα για αυτοκίνητο η χρηματοδότηση ειναι βασικό στοιχείο , αλλα απο την άλλη είμαι και τσιγκούνης και δεν θελω να πληρώσω επιτόκιο για ενα καταναλωτικό προιόν και φερνει η εταιρία ενα ΑΤΟΚΟ για 6 χρόνια χρηματοδοτικό με 35% μπροστα (16 χιλιάδες). Aς πούμε εδω οτι η τιμή στην Ελλάδα είναι αλμυρή οταν σε όλη την Ευρωπη ειναι 40 χιλιάδες. Ερχεται το χρηματοδοτικό λοιπόν και το φέρνει στις 38 χιλιάδες με 5% επιτόκιο για 5 χρόνια, του βαζουν και την εγγυησάρα, του βαζουν και τα 5 αστέρια NCAP και ADAS, και για εμένα που δεν "μπιπ" με το αυτοκίνητο η επιλογή γίνεται μονόδρομος. Με αυτα τα χρήματα αποκτώ ενα όχημα με πολύ ενδιαφέρον powertrain πολύ πιο εξελιγμένο απο ενα ευρωπαικό phev, AWD, επιδόσεις αντε γεια, εξοπλισμό που θα με κάνει να το χαίρομαι κάθε ημέρα, χώρους να μεταφέρω και το 400άρι σκούτερ μου, οικονομία καθε ημέρα και παντού, όγκο και πάτημα στη Εθνική και όνομα OMODA. Πρέπει λοιπόν να αντιμετωπίσω τα ψυχολογικά μου εδω.....και ρωτάω τον εαυτό μου.....Τι ποσό θα σε έπειθε να το αγοράσεις (σαν ευκαιρία πάντα ) σαν Skoda (απάντηση 55 χιλιάδες), τι ποσό σαν BMW (65 χιλιάδες) , τι ποσό σαν Hyundai (55 χιλιάδες). ΟΚ λέω η τιμή ειναι 38 χιλιάδες, μπαίνεις η όχι.....η απάντηση είναι μπαίνω. Τοσο απλά κι ωραία.

                      38 χιλιάρικα , μείον 12 χιλιάρικα το υβριδικό για 8 με 10 χρόνια-λόγω φιλοσοφίας υβρικού και τελών- , και όλο αυτό το πακέτο βγαίνει στα 26 χιλιάρικα. Πόσο θα το πουλήσω μετα απο 8-10 χρόνια.....πιστευω οτι ενα 15αρι θα το πιάσει που σημαίνει οτι το αυτοκίνητο μόνο του θα μου έχει κοστίσει 11 χιλιάρικα για 8 με 10 χρόνια (και τι αυτοκίνητο). Βρειτε μου εσείς αυτοκίνητο τετοιο με 1000 τον χρόνο ,ήτοι με 3 παρα κάτι ευρώ την ημέρα.
                      Και βεβαια αυτη την ασκηση κανουν και οι leasing και ετσι το δίνουν με 3 και 4 κατοσταρικα τον μηνα για 4-5 χρόνια στο εξωτερικό.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Ωραία, να μας ενημερώνεις ώστε μέσα από εσένα να το μάθουμε και εμείς το αυτοκίνητο!

                        Το αυτοκίνητο κατά την ταπεινή μου άποψη και όπως το είδα παίζει σε επίπεδο περί των 70-100Κ των premium ανταγωνιστών

                        Θυμίζει μια BMW Χ3 και όχι Χ1 και δη με όλα τα πακέτα εξοπλισμού!

                        Μια έκδοση ιπποδύναμης έχει; Αυτή με 530 άλογα;;;

                        Υ.γ χώρισε το κείμενο σου σε παραγράφους! Βοηθά στην ανάγνωση!

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimitrioskosmas @dasimo last edited by

                          @dasimo said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

                          ενα επενδυτικό μου πρόγραμμα σε real estate το οποίο θα μο αυξήσει πολύ , θα υπερδιπλασιάσει βασικά το σημερινό εισόδημα της οικογενείας. Σε ότι αφορά το σημερινό εισόδημα και την περιουσιακή κατάσταση δεν με λές και φτωχό, μάλλον πλούσιο θα έλεγα.

                          Κάθεσαι κι ασχολείσαι με OMODA, καταναλώσεις και αποσβέσεις
                          γερμανό θα πάρεις....έλεος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            tkin73 last edited by tkin73

                            Θεωρείς τον εαυτό σου πλούσιο και θα γίνεις πλουσιότερος οπως λες! Μια ζωή Μερσεντές και bmw . Νομίζω απαντάς μόνος σου στους προβληματισμούς σου...
                            Καταλαβαίνω ότι για να πας σε μέγεθος omoda 9 με αυτά που έχει πάνω του σε Μερσεντές ή bmw θες τα δίπλα του Κινέζου.
                            Αν αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα για εσένα προχώρα...
                            Αν είσαι τσιγκουνακος βουρ στο omoda!
                            Ερώτηση το χρηματοδοτικό 5% στο omoda που το βρήκες;

                            I D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman7 @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

                              Θεωρείς τον εαυτό σου πλούσιο και θα γίνεις πλουσιότερος οπως λες! Μια ζωή Μερσεντές και bmw . Νομίζω απαντάς μόνος σου στους προβληματισμούς σου...
                              Καταλαβαίνω ότι για να πας σε μέγεθος omoda 9 με αυτά που έχει πάνω του σε Μερσεντές ή bmw θες τα δίπλα του Κινέζου.
                              Αν αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα για εσένα προχώρα...
                              Αν είσαι τσιγκουνακος βουρ στο omoda!
                              Ερώτηση το χρηματοδοτικό 5% στο omoda που το βρήκες;

                              Πλουσιος γίνεσαι αν είσαι μετρημένος και προσεκτικός
                              Γιατί να στα φάνε οι Γερμανοί αν κάνεις τη δουλειά σου με κινέζο ;

                              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • realzeus
                                realzeus @iceman7 last edited by realzeus

                                @iceman7 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

                                Πλουσιος γίνεσαι αν είσαι μετρημένος και προσεκτικός

                                Οι πραγματικά πλούσιοι γελάνε με αυτά να ξέρεις. Ποιος νομίζεις έχει τις Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Rolls Royce, κλπ; Αυτοί που τα μαζεύουν δεκάρα-δεκάρα;

                                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Οι κληρονόμοι αυτών που έγιναν πλούσιοι. Αυτοί που δημιουργούν πλούτο από το μηδέν έχουν έμφυτη την έννοια απόδοση και vfm μέσα τους.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ε κι εσύ κόλλημα με τους κληρονόμους...

                                    O Bill Gates (δεν είναι κληρονόμος) είχε μια απίστευτη συλλογή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      tkin73 last edited by tkin73

                                      Εντάξει προφανώς ο φίλος εκλαμβάνει την οικονομική του ευκολία και άνεση ότι για τα δεδομένα του νιώθει "πλούσιος".
                                      Προφανώς ο πλούσιος δεν έχει τέτοια προβλήματα γιατί απλά όταν ξεπέφτει και αγοράζει mercedes αγοράζει μια από αυτές του τρακη και όχι gla με 45Κ...τα δε omoda τα έχει για την οικιακή βοηθό για να έρχεται με στυλ και άνεση στην έπαυλη του...
                                      Και μάλλον ο πλούσιος δεν ρωτά σε φόρουμ τι αμάξι να πάρει...ζητά από τον διευθυντή πωλήσεων να έρθει στο σπίτι του για ένα ποτάκι να συζητήσουν για το αν έχουν κάποια αμάξια που του ταιριάζουν για να ανανεώσει τον οικογενειακό στόλο...

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Βασικά να συγχαρώ τον φίλο μας για την οικονομική του ευμάρεια.

                                        Του έχει έρθει σε κατάλληλη ηλικία, ακριβώς στην κρίση της μέσης ηλικίας.

                                        Αλλά στα υπόλοιπα που λέει θα διαφωνήσω εντελώς.

                                        Αρχικά να του πω ότι είναι ειδική περίπτωση.

                                        Εχει πάντα ένα ακριβό εταιρικό, έχει τζάμπα φόρτιση στο γραφείο, τα 15 λεπτά στο σπίτι, δεν ξέρω πως τα έχει, γιατί εγώ στον λογαριασμό μου με όλα τα ΥΚΩ ΜΗΥΚΩ και ΦΠΑ είμαι κοντά στα 24 λεπτά στο πράσινο τιμολόγιο.

                                        Εχει ένα αμάξι στο νησί, που κάνει εκεί τις βόλτες του και όπως είπε θέλει ένα αμάξι για οικογενειακές εκδρομές και 4ήμερα.

                                        Σίγουρα λοιπόν η ύπαρξη του Κινέζου με πλήρη εξοπλισμό και σε καλά λεφτά είναι ένα κίνητρο.

                                        Γιατί από κάτω υποκρύπτεται η άνεση, ότι αν δεν μου αρέσει, το σκοτώνω από 35 στα 20000 και ησυχάζω.

                                        ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΟΥΝ.

                                        Αυτό είναι λοιπόν το βασικό σημείο. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΛΕΙΨΟΥΝ και μπράβο του.

                                        Και πολύ σωστό είναι το σχόλιο του Δία για τους πλούσιους.

                                        Μπορούν να πάρουν ό,τι θέλουν και αν το βαρεθούν να το σκοτώσουν, γιατί ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΛΕΙΨΟΥΝ.

                                        Από την άλλη όμως προφανώς η εταιρεία δεν θα επιβιώσει με αυτούς που δεν θα τους λείψουν.

                                        Γιατί 6 στους 10 από αυτούς θα πάρουν ΜΕΡΚ, 3 Μπεμβέ και 1 Αουντι μεγάλα.

                                        Γιατί έτσι είναι οι κοινωνικές τους επαφές.

                                        Η μάλλον Λαντρόβερ κλπ.

                                        Ομοντα και τζάκο ΔΕΝ θΑ πάρει κανείς.

                                        Πάμε όμως στο κόστος των 38000 για αυτούς που είναι η πλειοψηφία και θα τους λείψουν.

                                        Αυτοί θα σκεφτούν πολύ να επενδύσουν τόσα λεφτά σε νο νέιμ αμάξια και στο τέλος οι 9 στους 10 δεν θα το κάνουν.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          O bill gates ήταν ο πλουσιότερος άνθρωπος του πλανήτη. Μέχρι να γίνει αυτό ζούσε και όντως ακόμα ζει σε μεγάλο βαθμό πολύ ταπεινά που θα σοκάρει τους κληρονόμους των Βαλκανίων.

                                          Αντιστοίχως ο Μπάφετ.

                                          Όσο για τους κληρονόμους, ρώτα τους ίδιους τους δημιουργούς πλούτου τι λένε για τους κληρονόμους τους.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A d P
                                            A d P moderator @realzeus last edited by

                                            @realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

                                            @iceman7 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

                                            Πλουσιος γίνεσαι αν είσαι μετρημένος και προσεκτικός

                                            Οι πραγματικά πλούσιοι γελάνε με αυτά να ξέρεις. Ποιος νομίζεις έχει τις Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Rolls Royce, κλπ; Αυτοί που τα μαζεύουν δεκάρα-δεκάρα;

                                            Αυτό που έγραψε ο @iceman7 , είναι θεμελιώδης κανόνας για να γίνεις πλούσιος. Όταν γίνεις πολυεκατομμυριούχος και δισεκατομμυριούχος, μπορείς να φτιάξεις ότι συλλογή θέλεις από Supercars

                                            I EAT MILF AND COOKIES

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 15 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr