-
@criuser said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
45000 για αμάξι, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ χρήματα για το 95 % του πληθυσμού.
Προφανώς το 5 % που τα έχει, έχει και παραπάνω και δεν θα ασχοληθεί με κουδουνίστρες από το τζάμπο....
Τα κοιτάς μονοκομματα δεν είναι μόνο όποιος έχει και δεν έχει. Μπορεί να είναι κάποιος που να θέλει όλα τα λουσα και να μπορεί 45 αλλά όχι 105 που θέλει το ευρωπαϊκό για τα αντίστοιχα η σίγουρα να μπορεί 35-40 που βρίσκεις πληθώρα phev όπως της byd, ώστε να έχει ίππους που σε προηγούμενα χρόνια δε θα είχε γιατί σε ρωτήσω αμιγώς θερμικά θα ήταν πανάκριβα. Δεν είναι άσπρο μαύρο,.παρότι κι εγώ stellanti θα έχω αλλά αυτά είναι χάρμα οφθαλμών.
-
@nickthetrib said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Οι χώροι του duster είναι μεγαλύτεροι και έχεις οικογένεια, επίσης είχες εικόνα σχετικά με την αξιοπιστία του μοτέρ.
Αν κάτι από αυτούς τους κύριους για εσένα παράγοντες, εκείνη την περίοδο, δεν ήταν αυτός, θα ήσουν τώρα με Vitara.Σωστός φίλε. Καλά το θυμασαι.
-
Είπαμε αυτός που έχει 150Κ για να πάρει phev x5 προφανώς θα πάρει χ5 ! Τι λεμε τώρα;!
Ξέρεις κανέναν που να έχει/μπορεί/θέλει/πρέπει να δώσει τόσα λεφτά να πηγαίνει να πάρει χ5 και να γυρίζει σπίτι έλα γυναίκα δεν πήρα την Χ5 αλλά πήρα ομοντα!
Τώρα περί κοροϊδίας και ποιος την πατα τελικα είναι άλλη κουβέντα!
Αν πάρεις τόσα άλογα , εμφάνιση, πολυτέλεια χώρους με το 1/3 του πριμιουμ εξαρχής δεν ακούγεται κορόιδο.
Αλλά ούτε οι αγοραστές της χ5 είναι κορόιδα!
Γιατί αν έχει 150Κ στην άκρη για αμάξι μάλλον έχεις και άλλα 50που ίσως χρειαστούν να "επενδύσεις" σε περίπτωση στραβης καθώς η bmw δεν συγκαταλέγεται στις πιο αξιόπιστες μάρκες από την μέση και κάτω είναι... -
Χ3 phev είναι στην ουσία ο αντίπαλος του.
Πάντως εαν θεωρηθεί ως αντίπαλος το X5 τοτε τα 110Κ διαφοράς μπορούμε να πούμε πως επενδύονται.
Εγώ προσωπικά εάν δεν ήμουν κληρονομος και ειχα παράξει εγώ τον πλούτο που απολαμβάνω, δεν θα μπορούσα να πετάξω 110Κ χωρίς να τα επενδύσω για να απολαμβάνω παρόμοια ωφέλεια
Διότι εάν τα επενδύσεις η πραγματική διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι: ΔΚ: 110Κ*(1+r)^t
Δηλαδή με μια συντηρητική και ψηλό σίγουρη απόδοση όχι μονάχα καλύπτεις την μεγάλη απαξίωση αλλά κερδίζεις και κάτι δεκαχιλιαρα εάν το κρατήσεις ας πούμε 10 έτη.
Ειανι υπερβολικά μεγάλη η διαφορά με την X5.
Ποια η διαφορά με την αντίστοιχη X3???
-
Τι πως πηγαίνει το κάθε αυτοκίνητο στον δρόμο έχει καμία σημασία ή απλά κοιτάμε εξοπλισμούς; και άλογα στα χαρτιά;
-
-
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Τι πως πηγαίνει το κάθε αυτοκίνητο στον δρόμο έχει καμία σημασία ή απλά κοιτάμε εξοπλισμούς; και άλογα στα χαρτιά;
Για εμάς έχει σημασία. Για το 95% των αγοραστώ όμως, δεν έχει καμία σημασία. Το βλέπουμε από το τί πουλάει, κυρίως χάντρες, μπλιμπλίκια, 3Δ πίνακες και ζουληχτά πλαστικά - κανείς δεν ασχολείται εαν το αμάξι έχει διπλα΄ψαλίδια ή άξονα ίδιο με την άμαξα απο το χωρίο, αρκεί να έχει 27 οθόνες και φωτορυθμικά!
-
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Τι πως πηγαίνει το κάθε αυτοκίνητο στον δρόμο έχει καμία σημασία ή απλά κοιτάμε εξοπλισμούς; και άλογα στα χαρτιά;
Για εμάς έχει σημασία. Για το 95% των αγοραστώ όμως, δεν έχει καμία σημασία. Το βλέπουμε από το τί πουλάει, κυρίως χάντρες, μπλιμπλίκια, 3Δ πίνακες και ζουληχτά πλαστικά - κανείς δεν ασχολείται εαν το αμάξι έχει διπλα΄ψαλίδια ή άξονα ίδιο με την άμαξα απο το χωρίο, αρκεί να έχει 27 οθόνες και φωτορυθμικά!
Νόμιζα ότι γράφω στο 4ΤΦ...
-
Δεν είναι και τόσο κακό λένε!
-
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Τι πως πηγαίνει το κάθε αυτοκίνητο στον δρόμο έχει καμία σημασία ή απλά κοιτάμε εξοπλισμούς; και άλογα στα χαρτιά;
Για εμάς έχει σημασία. Για το 95% των αγοραστώ όμως, δεν έχει καμία σημασία. Το βλέπουμε από το τί πουλάει, κυρίως χάντρες, μπλιμπλίκια, 3Δ πίνακες και ζουληχτά πλαστικά - κανείς δεν ασχολείται εαν το αμάξι έχει διπλα΄ψαλίδια ή άξονα ίδιο με την άμαξα απο το χωρίο, αρκεί να έχει 27 οθόνες και φωτορυθμικά!
Νόμιζα ότι γράφω στο 4ΤΦ...
Γράφεις....αλλά εδώ έχουμε ευρία απήχηση και συζητάμε γενικά. Επίσης οι περισσότεροι πλέον που γράφουν και εδώ με τα μπιμπλίκια και τις καταναλώσεις ασχολούνται!
-
Από πότε η Χ5 κάνει 150000 ?
Επίσης θεωρείται ανταγωνιστής του η Χ5 και όχι η Χ3 ?
-
@criuser said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Από πότε η Χ5 κάνει 150000 ?
Ειναι τα ιδια μαθηματικα που βγαζουν το κοστος του φορτιστη €10.000!
-
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Τι πως πηγαίνει το κάθε αυτοκίνητο στον δρόμο έχει καμία σημασία ή απλά κοιτάμε εξοπλισμούς; και άλογα στα χαρτιά;
Για εμάς έχει σημασία. Για το 95% των αγοραστώ όμως, δεν έχει καμία σημασία. Το βλέπουμε από το τί πουλάει, κυρίως χάντρες, μπλιμπλίκια, 3Δ πίνακες και ζουληχτά πλαστικά - κανείς δεν ασχολείται εαν το αμάξι έχει διπλα΄ψαλίδια ή άξονα ίδιο με την άμαξα απο το χωρίο, αρκεί να έχει 27 οθόνες και φωτορυθμικά!
Νόμιζα ότι γράφω στο 4ΤΦ...
Γράφεις....αλλά εδώ έχουμε ευρία απήχηση και συζητάμε γενικά. Επίσης οι περισσότεροι πλέον που γράφουν και εδώ με τα μπιμπλίκια και τις καταναλώσεις ασχολούνται!
Καιρός να στείλω στον ΣΧ να το κλείσει τότε...
-
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Τι πως πηγαίνει το κάθε αυτοκίνητο στον δρόμο έχει καμία σημασία ή απλά κοιτάμε εξοπλισμούς; και άλογα στα χαρτιά;
Για εμάς έχει σημασία. Για το 95% των αγοραστώ όμως, δεν έχει καμία σημασία. Το βλέπουμε από το τί πουλάει, κυρίως χάντρες, μπλιμπλίκια, 3Δ πίνακες και ζουληχτά πλαστικά - κανείς δεν ασχολείται εαν το αμάξι έχει διπλα΄ψαλίδια ή άξονα ίδιο με την άμαξα απο το χωρίο, αρκεί να έχει 27 οθόνες και φωτορυθμικά!
Νόμιζα ότι γράφω στο 4ΤΦ...
Γράφεις....αλλά εδώ έχουμε ευρία απήχηση και συζητάμε γενικά. Επίσης οι περισσότεροι πλέον που γράφουν και εδώ με τα μπιμπλίκια και τις καταναλώσεις ασχολούνται!
Καιρός να στείλω στον ΣΧ να το κλείσει τότε...
-
@criuser said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Από πότε η Χ5 κάνει 150000 ?
Επίσης θεωρείται ανταγωνιστής του η Χ5 και όχι η Χ3 ?
85.588€ (έκανα διαμόρφωση) η X3 σε αντίστοιχη πλούσια έκδοση με 299 άλογα
Το omoda 9 46Κ με 540 άλογα και μέχρι το τέλος της έκθεσης τουλάχιστον 12 έτη εγγύηση!
Και σκέψου πως το omoda έχει 38% Δασμό!
Η BMW 0%
Έχουν μπει πολύ δυναμικά στην αγορά!
Σε δηλώσεις τους λένε πως θα μεταφέρουν την παραγωγή τους στην Ισπανία οπότε οι δασμοί θα είναι 0%
-
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Τι πως πηγαίνει το κάθε αυτοκίνητο στον δρόμο έχει καμία σημασία ή απλά κοιτάμε εξοπλισμούς; και άλογα στα χαρτιά;
Για εμάς έχει σημασία. Για το 95% των αγοραστώ όμως, δεν έχει καμία σημασία. Το βλέπουμε από το τί πουλάει, κυρίως χάντρες, μπλιμπλίκια, 3Δ πίνακες και ζουληχτά πλαστικά - κανείς δεν ασχολείται εαν το αμάξι έχει διπλα΄ψαλίδια ή άξονα ίδιο με την άμαξα απο το χωρίο, αρκεί να έχει 27 οθόνες και φωτορυθμικά!
Νόμιζα ότι γράφω στο 4ΤΦ...
Γράφεις....αλλά εδώ έχουμε ευρία απήχηση και συζητάμε γενικά. Επίσης οι περισσότεροι πλέον που γράφουν και εδώ με τα μπιμπλίκια και τις καταναλώσεις ασχολούνται!
Καιρός να στείλω στον ΣΧ να το κλείσει τότε...
Οοοοοοοοχι!!!! Θα σου στείλουμε τον criu πακέτο να στα λέει irl για τις Σιτροέν
-
Παιδιά 46.000 για αυτό το πραμα με 560 πόσα λέει άλογα, τετρακίνηση, υβριδικοτητα και τον απίστευτο εξοπλισμό που έχει είναι σαν να λέμε αντίστοιχα πως εκείνο το Cherry 4 στο άλλο τοπικό θα ξεκινούσε από τα 14.000€!
Αφήστε τα Χ3 , Χ5 , Q5 και αντίστοιχα Mercedes και Volvo, αυτοί που έχουν τόσα λεφτά δεν θα έριχναν ματιά στον Κινέζο, ίσως μόνο για δεύτερο για την σύζυγο στα NΠ.
Αλλά αυτοί που βρίσκονται στην αγορά για ένα Tiguan, 3008 , Q3 , X1 που τα 40-42 χιλιάδες ευρώ μπορούν εύκολα να τα πατήσουν, γιατί να μην δώσουν 4-5 χιλιάδες παραπάνω - μην μου πείτε πως θα τους λείψουν σε όσους αγοράζουν τέτοια αυτοκίνητα - για αυτό το υπεραυτοκίνητο;
Αν εσείς εδώ μέσα που ξέρετε από αυτοκίνητα, είχατε 45.000€ για αγορά αυτοκινήτου δεν θα τα δίνατε για αυτό το εργαλείο παρά τα ρίσκα που συνεπάγεται;
Εδώ ξαναλέω έχουμε το αντίθετο από αυτό που συζητούσαμε με το Cherry, το συγκεκριμένο Κινεζικό έχει την σωστή τιμή κατά την άποψη μου για να γυρίσει κεφάλια στο budget που παίζει.
-
Απορώ που βάζουμε συνέχεια το αν ο πιθανός αγοραστής suv d, phev τετρακίνητου με +500 αλογα mercedes, bmw, audi , θα αγόραζε omoda 9 με τα 46!
Μα αυτός αν θέλει να πάρει πριμιουμ γερμανικό με αυτά τα χαρακτηριστικά είναι διατεθειμένος να δώσει +100Κ !
Γιατί να ξεπέσει σε 46? Μόνο για δεύτερο αφού έχει πάρει πρώτα το άλλο...
Τα συγκρίνουμε και λέμε ότι σε απτή ποιότητα, εμφάνιση, χλιδή, και επιδόσεις στατικά πάντα συναγωνίζεται αυτά τα αμάξια.
Προφανώς αυτός που μπορεί να δώσει +100Κ δεν θα το δει καν ...
Και προφανώς σε στήσιμο, τιμόνι ,φρένα ανάρτηση τα πριμιουμ γερμανικά των +100Κ είναι καλύτερα από το omoda 9. Αλίμονο...
Σε αξιοπιστία όμως μπορεί ο Κινέζος να είναι καλύτερος!
Όταν μπήκα στο 9 μπήκε και ένας άλλος δίπλα μου άσχετος συνοδηγός.
Άφωνος και αυτός με αυτό που έβλεπε μέσα για τα 46.
Μου λέει είναι ένας φίλος του κάτω στην "Αραβία" , Κατάρ , Σαουδική, Μπαχρέιν σε κάποια από αυτές.
Περίμενε λέει ότι θα είναι γεμάτα suv mercedes.
Λέει όχι όλοι έχουν τέτοια κινέζικα τα οποία είναι ακόμα πιο φθηνά από εδώ και τα κυκλοφορούν με αυτά λέει γιατί είναι τα μόνο που αντέχουν στις καιρικές συνθήκες εκεί... -
@dettol said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Τι πως πηγαίνει το κάθε αυτοκίνητο στον δρόμο έχει καμία σημασία ή απλά κοιτάμε εξοπλισμούς; και άλογα στα χαρτιά;
Για εμάς έχει σημασία. Για το 95% των αγοραστώ όμως, δεν έχει καμία σημασία. Το βλέπουμε από το τί πουλάει, κυρίως χάντρες, μπλιμπλίκια, 3Δ πίνακες και ζουληχτά πλαστικά - κανείς δεν ασχολείται εαν το αμάξι έχει διπλα΄ψαλίδια ή άξονα ίδιο με την άμαξα απο το χωρίο, αρκεί να έχει 27 οθόνες και φωτορυθμικά!
Νόμιζα ότι γράφω στο 4ΤΦ...
Γράφεις....αλλά εδώ έχουμε ευρία απήχηση και συζητάμε γενικά. Επίσης οι περισσότεροι πλέον που γράφουν και εδώ με τα μπιμπλίκια και τις καταναλώσεις ασχολούνται!
Καιρός να στείλω στον ΣΧ να το κλείσει τότε...
Οοοοοοοοχι!!!! Θα σου στείλουμε τον criu πακέτο να στα λέει irl για τις Σιτροέν
Ευτυχώς που έχω όπλο για να αυτοκτονήσω...
-
Ο τύπος λέει πως εάν το δεις σαν μια Mercedes με υπέρ άνεση (τα καθίσματα του είναι κλώνοι των κορυφαίων Mercedes) δηλαδή σαν ένα πολυτελές αυτοκίνητο που σε απομονώνει από τις λακούβες και τον εξωτερικό θόρυβο τότε τον άφησε σχεδόν άφωνο.
Υπόψιν έχει 65db στα 140 χλμ/ωρα
Ενώ σε καθημερινές συνθήκες δεν μπορείς να καταλάβεις εάν είναι ηλεκτρικό ή όχι και πρέπει να ανοίξεις το παράθυρο για να ακούσεις τον θερμικό
Η ανάρτηση στο comfort λέει καταπίνει τις λακούβες και σε απομονώνει από αυτές.
Γενικά, ΔΕΝ είναι σπορτίφ παρά τα άλογα του.
Σαν επιδόσεις είναι στην κορυφή ,
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/mercedes-benz/mercedes-e-klasse/
64db έχει η Mercedes e class στα 130χλμ/ώρα και όχι στα 140χλμ/ωρα
Οκ, δεν εξετάστηκαν στον ίδιο δρόμο αλλά είναι ενδεικτικό καθότι το omoda είναι και σαν περίπτερο
OMODA & JAECOO (CHERY) forum