-
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Το YC ειναι η υπερτατη κουδουνίστρα και λόγω υψους δεν μπορεις να κινηθείς γρήγορα από θορύβους κλπ....
Εξαιρετικό ειναι! Τσίκ δεν κάνει και κινείσαι με όσο θές. Αμαξάρα για την κατηγορία του.
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Αποπνέει φθηνια το YC και δυστυχως τα υλικά το εκθέτουν... με απλο νυχι χωρις δυναμη εγραφαν στα πλαστικα τα παντα!
Να κόβεις τα νύχια σου!!
Εμένα ούτε μια γρατζουνιά δεν είχε στον 1.5 χρόνο.@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Για τις BMW αρκει να πας σε μια εκδήλωση/εκθεση και θα καταλάβεις σε δευτερόλεπτα οτι η Χ1 είναι εισαγωγικό μοντέλο!
BMW από 5αρα και πάνω (άντε και 3/4 στην αναβροχιά) και φυσικά με ΟΛΑ τα έξτρα, αλλιώς δεν ειναι bmw. Δείτε πως τις πουλάνε στην Γερμανία ή στις ΗΠΑ.
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Μου αρέσει και το Q4 etron που έχει και αυτό 77άρα μπαταρία.
Θα πρότεινα να το αποφύγεις.
-
@fanis75 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Το YC ειναι η υπερτατη κουδουνίστρα και λόγω υψους δεν μπορεις να κινηθείς γρήγορα από θορύβους κλπ....
Εξαιρετικό ειναι! Τσίκ δεν κάνει και κινείσαι με όσο θές. Αμαξάρα για την κατηγορία του.
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Αποπνέει φθηνια το YC και δυστυχως τα υλικά το εκθέτουν... με απλο νυχι χωρις δυναμη εγραφαν στα πλαστικα τα παντα!
Να κόβεις τα νύχια σου!!
Εμένα ούτε μια γρατζουνιά δεν είχε στον 1.5 χρόνο.@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Για τις BMW αρκει να πας σε μια εκδήλωση/εκθεση και θα καταλάβεις σε δευτερόλεπτα οτι η Χ1 είναι εισαγωγικό μοντέλο!
BMW από 5αρα και πάνω (άντε και 3/4 στην αναβροχιά) και φυσικά με ΟΛΑ τα έξτρα, αλλιώς δεν ειναι bmw. Δείτε πως τις πουλάνε στην Γερμανία ή στις ΗΠΑ.
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Μου αρέσει και το Q4 etron που έχει και αυτό 77άρα μπαταρία.
Θα πρότεινα να το αποφύγεις.
Αυτός που το έχει ξέρει καλύτερα...
-
@criuser said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Αυτός που το έχει ξέρει καλύτερα...
Σε τι απο όλα απαντάς!?!?! Γιατί άφησες όλα όσα έγραψα και δεν είναι ξεκάθαρο! Κόβε ότι δεν χρειάζεται!
-
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Γενικά κοντεύω να γίνω @alex-mix στις παραγγελίες και τις ακυρώσεις.
Χαχα ειπαμε θα κατεβω Αθηνα και θα παμε μαζι να παρουμε



-
@fanis75 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Μου αρέσει και το Q4 etron που έχει και αυτό 77άρα μπαταρία.
Θα πρότεινα να το αποφύγεις.
Οι λόγοι;
-
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Οι λόγοι;
Προς το παρόν (δεν ξέρω όταν έρθεθ η ώρα να αλλάξεις), πάρα πολλά προβλήματα μαθαίνω. Και αρκετά ενεργοβόρο, αλλά το κυριότερο ειναι τα προβλήματα. Έχω τον κουμπάρο που βάζει φορτιστές (κυρίως εταιρικούς) και μαθαίνω πολλά. Το έχει και ο αφεντικός του και του έχει βγάλει την πίστη με το πόσο συχνά είναι στο συνεργείο.
-
@fanis75 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@criuser said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Αυτός που το έχει ξέρει καλύτερα...
Σε τι απο όλα απαντάς!?!?! Γιατί άφησες όλα όσα έγραψα και δεν είναι ξεκάθαρο! Κόβε ότι δεν χρειάζεται!
Γιατί σε όλα αυτός που το έχει ξέρει καλύτερα...

-
@criuser said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Γιατί σε όλα αυτός που το έχει ξέρει καλύτερα...

Μα στα 2/3 που απάντησα, τα είχα/έχω. Μόνο το e-tron δεν έχω. Οπότε γιατί μου τα γράφεις αυτά?!?
-
Τη Χ1, αν είχε μεγαλύτερη μπαταρία, θα την καλόβλεπα γιατί η εταιρεία έχει κάνει απ' ευθείας συμφωνία με το leasing της BMW και παίρνει καλές προσφορές.
Αλλά με 64άρα μπαταρία κλάιν. Μόνο το PHEV θα μπορούσε να βρεθεί στις προτιμήσεις μου. -
Υπομονή!

-
Τα entry level ηλεκτρικά της πενφέ είναι για σχεδόν αποκλειστικά αστική χρήση. Νομίζω ότι τα βγάζουν μόνο και μόνο για να έχουν παρουσία στην κατηγορία. Δε φαίνεται να τα πιστεύουν ούτε οι ίδιοι.
Τα phev X1 όμως δεν είναι καθόλου άσχημα. Έχουμε στη δουλειά και σε xdrive25 και σε 30 και είναι παραπάνω από αξιοπρεπή και σε πολύ ανταγωνιστικά μισθώματα. Μου στείλανε κι αυτά από την εισαγωγική πριν λίγες μέρες.

-
Τελική , υποθέτω ηλεκτρονικά περιοριζόμενη, στα 190 . Περίεργη η επιλογή της bmw εδώ , δε το συνηθίζει. Να υπάρχει κάποιος λόγος για την σωστή λειτουργία του συστήματος στο μέλλον άραγε ή να είναι παρόμοια πολιτική όπως της volvo Πχ;
Επίσης "περίεργη" λίστα εξοπλισμού, δίνει πχ τα ¨καλά" φώτα ( καλά κάνει ) και το ¨καλό¨σύστημα παρκαρίσματος ( υπερβολή) και δίνει απλό cc. Ακόμα και στην xline.
Στις γνωστές εταιρίες leasing η μία την έχει προσφορά σε xline και η άλλη σε αδιευκρίνιστη έκδοση ( μάλλον την business advanced) . Υποθέτω πρέπει να μιλήσω απευθείας με τις εταιρίες leasing για τη συγκεκριμένη έκδοση, για να βγεί η προσφορά καθώς και στους ανά εταιρεία διαμορφωτές , δεν την έχει ως επιλογή.
Τα τεστ (youtube) , το δίνουν πλέον ως μάλλον το καλύτερο σύστημα της αγοράς σε τετρακίνητο phev, απουσίας πλέον του 3008 τετρακίνητου.
-
@civil357 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Τα τεστ (youtube) , το δίνουν πλέον ως μάλλον το καλύτερο σύστημα της αγοράς σε τετρακίνητο phev, απουσίας πλέον του 3008 τετρακίνητου.
BMW, αρα προφανώς ειναι το καλύτερο!!
-
Τώρα η BMW iX1 διαθέσιμη από 31.630€ - Δείτε πώς προκύπτει η νέα τιμή
Τη δυνατότητα να αποκτήσουν πιο εύκολα το αγαπημένο τους ηλεκτρικό μοντέλο της BMW και της MINI δίνει το BMW Group Hellas, θέτοντας ουσιαστικά σε ισχύ «δικό του» πρόγραμμα εγγυημένης επιδότησης, παράλληλα με το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».
Στο πλαίσιο της παρουσίασης στους εκπροσώπους του ειδικού τύπου των νέων BMW Σειρά 2 Gran Coupe και Mini Cabrio στη Βουλιαγμένη, παρουσία του Car and Driver, ανακοινώθηκε το πρόγραμμα υποστήριξης ηλεκτρικών μοντέλων «BMW e-Bonus» και «MINI Electric Bonus».
Την ώρα που η κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» έχει παγώσει και αναζητούνται συνεχώς χρήματα για να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις, το BMW Group Hellas επιδοτεί τα EV του με γενναία επιδότηση, η οποία είναι εγγυημένη και εφαρμόζεται επιπλέον της κρατικής επιδότησης.
Συγκεκριμένα, τα χαρακτηριστικά του προγράμματος υποστήριξης ηλεκτρικών μοντέλων έχουν ως εξής:
- Ποσό επιδότησης «BMW e-Bonus» από 7.000€ έως 12.000€
- Ποσό επιδότησης «Mini Electric Bonus» από 5.000€ έως 8.000€
- Σε συνδυασμό με προνομιακό επιτόκιο χρηματοδότησης 3,9% από την BMW FS
- Για παραγγελίες έως 30 Ιουνίου 2025
- Εγγύηση τιμής κατά την παραγγελία
Έτσι, για παράδειγμα, στην περίπτωση της BMW iX1 eDrive20 η τιμή των 47.630€ μειώνεται κατά 7.000€ από την επιδότηση της BMW και κατά άλλες 9.000€ από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», με αποτέλεσμα το ηλεκτρικό SUV να μπορεί να αποκτηθεί από 31.630€.
Μάλιστα, η τιμή αυτή μπορεί να πέσει ακόμα πιο χαμηλά. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν, επιπλέον, τα εξής οφέλη:
- 2.000 ευρώ για την απόσυρση παλιού αυτοκινήτου
- 1.000 ευρώ για άτομα κάτω των 29 ετών
- 4.000 ευρώ για όσους κατοικούν σε νησί
- 1.000 ευρώ ανά παιδί για τους πολύτεκνους.
Σε περίπτωση που κάποιος συγκεντρώνει κάποια από τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά, τότε η τιμή της νέας BMW iX1 eDrive20 πέφτει σε επίπεδα που δύσκολα μπορεί να φανταστεί κάποιος.
-
Οδήγησα ( μετά πολλών κόπων και βασάνων) Χ1 25e.
Σε ένα όμορφο χρώμα ( αυτό το πρασινοειδές του σοβά), που την έδειχνε πιο εύπεπτη ( είναι ασχημούλα , μόνο πίσω μου αρέσει) , σε έκδοση xline. Παλιά xline ,πλέον τα σπορ καθίσματα είναι έξτρα ( μάλλον).Εσωτερικό στα μάτια μου ανούσια φλύαρο. Μεγάλες οθόνες , αλλά με βαυαρικής εμπνεύσεως γραφικά. Ιδίως ο πίνακας οργάνων φτωχός παρά τα λούσα του. Στροφόμετρο δείχνει αν το γυρίσεις στο σπορ , δεν έχει τη "φινέτσα" της τονάλε πχ ή την επίδειξη τεχνολογία άλλων (πχ μερσεντές) . Οθόνη κεντρική πολύ καλή , μαθαίνονται κιόλας αυτά. Χώροι πολύ καλοί. Από τις πολύ καλές θέσεις οδήγησης της κατηγορίας. Υλικά μια χαρά μου φάνηκαν , δεν ασχολήθηκα, αλλά από πρόσφατη εμπειρία με CX-30 , μπορώ να πώ ότι ίσως ο Ιάπωνας να είναι καλύτερος. Πολύ καλός κλιματισμός , ωραία διάχυση του αέρα.
Εξοπλισμός xline , στα μάτια μου αρκετά καλός, χρεώνουν όμως έξτρα το acc , και οτιδήποτε πέρα των βασικών βοηθημάτων , ενώ έχουν στάνταρ βοηθήματα παρκαρίσματος και φώτα με ελεγχόμενη δέσμη. Περίεργα πράγματα.
Μάλλον (μικρή εμπειρία εδώ) η καλύτερη υλοποίηση - συνεργασία θερμικού-ηλεκτροκινητήρα στην κατηγορία πλέον. Θα ήταν ακόμα καλύτερη αν δεν υπήρχε το διπλοσύμπλεκτο που είναι σχετικά απότομο ( αλλά γρήγορο) σε σχέση με ένα καλό κλασσικό. Ανεπαίσθητες εναλλαγές στο σύστημα κίνησης, μοιάζει να αποκτά "διαισθητικότητα" στο τρόπο οδήγησης και να προσαρμόζει τη διαχείριση ενέργειας. Γεμίζει τις μπάρες της μπαταρίας ακόμα και εκεί που δε το περιμένεις. Δυνατό παντού ως σύνολο. Πάρα πολύ καλή εδώ.
Κατανάλωση , δε μηδένισα , το πήρα με 6,3 , "άδειο" από ρεύμα σε όλη του τη ζωή.
Στην Εθνική έμοιαζε ακλόνητη και ήταν απόλυτα ήσυχη. Πολύ άνετη και πολύ καλή απομόνωση , πραγματικά κορυφαία εδώ. Ένας στιγμιαίος δισταγμός στο τι σχέση θα κατεβάσει στο προσπέρασμα παρατηρήθηκε πάντως. Ανεβάζει γρήγορα σχέσεις , προς όφελος της κατανάλωσης. Μέχρι κάπου 130 , γυρνούσε και σε ηλεκτρισμό , μετά θερμικός με χρήση πολύ χαμηλού όμως ποσοστού απαιτούμενης δύναμης ( κρίνοντας από το "δυναμόμετρο¨). Κάπου εκεί στα πιο ψηλά ακούγονται και οι καθρέφτες ( μάλλον).
Τιμόνι ελαφρύ , σχετικά γρήγορο, αλλά υποδεέστερο της προηγούμενης γενιάς. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, μοιάζει να "βάρυνε" σαν αίσθηση (ιδίως στην είσοδο) και να μαλάκωσε ( κάποιες κλίσεις τις έχει). Μπορεί να φταίει ότι συγκρίνω phev με μη έκδοση, αλλά αυτή η αίσθηση έμεινε. Κοντρολάρει το βάρος της καλά, αλλά μία υπόνοια υποστροφής παραμονεύει. Φρένα δυνατά , αλλά με περίεργη αίσθηση, προφανώς λόγω ανάκτησης. Είναι πολύ καλή πάντως και εδώ ,μην παρεξηγηθώ, αλλά όχι κορυφαία.
Τι μένει; μία κορυφαία υλοποίηση phev , ένα πολύ καλό αυτοκίνητο , που προσωπικά δε μου αρέσει εξωτερικά , μου ξινίζει η αισθητική του εσωτερικού ( και τα δύο πες συνηθίζονται) και θα ήθελα κάτι ,έστω ελάχιστα παραπάνω, στο οδηγικό (αν δεν έχω πέσει τόσο έξω λόγω σύντομης επαφής) .Τι ψάχνεις να βρείς , c suv είναι, δεν υπάρχει το τέλειο σε ανθρώπινα χρήματα.
Υ.γ Γάτε μεζούρα δεν πήρα , αλλά στο μάτι μάλλον σταμάτησαν οι Γερμανοί την τακτική να είναι πιο χαμηλή η μπριζάτη τους έκδοση από τις λοιπές. Στο μέσο όρο εδώ, άσε που φοράει και 18αρες στάνταρ και όχι υπερβολές με 19αρια+.
-
Η προηγούμενη γενιά ήταν πολύ πιο χαμηλή γιατί χώρεσαν με το ζόρι τη μπαταρία στο πίσω μέρος η όποια και εξειχε πάρα πολύ. Προφανώς και δεν το είχαν προβλέψει.
Η νέα είναι εντελώς επίπεδη από κάτω και στις phev. -
@kostis20 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Η προηγούμενη γενιά ήταν πολύ πιο χαμηλή γιατί χώρεσαν με το ζόρι τη μπαταρία στο πίσω μέρος
Κοίτα να δείς ...., κατά τα άλλα , το παρουσίαζαν σα βελτίωση της αεροδυναμικής.
-
@civil357 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Οδήγησα ( μετά πολλών κόπων και βασάνων) Χ1 25e.
Σε ένα όμορφο χρώμα ( αυτό το πρασινοειδές του σοβά), που την έδειχνε πιο εύπεπτη ( είναι ασχημούλα , μόνο πίσω μου αρέσει) , σε έκδοση xline. Παλιά xline ,πλέον τα σπορ καθίσματα είναι έξτρα ( μάλλον).Εσωτερικό στα μάτια μου ανούσια φλύαρο.
Δεν ειναι ασχημούλα, ειναι χάλια....!! Και μέσα επίσης χάλια, σκορπάνε τάμπλετ ατάκτως και ό,τι γίνει. Μερτσέντες και μπεμβέ τα χειρότερα εσωτερικά, όταν για χρονια ειχαν τα καλύτερα.
Κατα τα άλλα συμφωνώ μαζί σου και ευχαριστώ για την πληρέστατη περιγραφή!
-
Αλλαγές λέει αναμένονται για την ηλεκτρική Χ1, με facelift το οποίο θα τη φέρει σχεδιαστικά κοντά στο Neue Klasse.
-
Θα έχει και αυτή το εσωτερικό του νέου Σε 3 ?

BMW X1 3rd Generation 2022 U11