-
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Το YC ειναι η υπερτατη κουδουνίστρα και λόγω υψους δεν μπορεις να κινηθείς γρήγορα από θορύβους κλπ....
Εξαιρετικό ειναι! Τσίκ δεν κάνει και κινείσαι με όσο θές. Αμαξάρα για την κατηγορία του.
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Αποπνέει φθηνια το YC και δυστυχως τα υλικά το εκθέτουν... με απλο νυχι χωρις δυναμη εγραφαν στα πλαστικα τα παντα!
Να κόβεις τα νύχια σου!!
Εμένα ούτε μια γρατζουνιά δεν είχε στον 1.5 χρόνο.
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Για τις BMW αρκει να πας σε μια εκδήλωση/εκθεση και θα καταλάβεις σε δευτερόλεπτα οτι η Χ1 είναι εισαγωγικό μοντέλο!
BMW από 5αρα και πάνω (άντε και 3/4 στην αναβροχιά) και φυσικά με ΟΛΑ τα έξτρα, αλλιώς δεν ειναι bmw. Δείτε πως τις πουλάνε στην Γερμανία ή στις ΗΠΑ.
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Μου αρέσει και το Q4 etron που έχει και αυτό 77άρα μπαταρία.
Θα πρότεινα να το αποφύγεις.
-
@fanis75 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Το YC ειναι η υπερτατη κουδουνίστρα και λόγω υψους δεν μπορεις να κινηθείς γρήγορα από θορύβους κλπ....
Εξαιρετικό ειναι! Τσίκ δεν κάνει και κινείσαι με όσο θές. Αμαξάρα για την κατηγορία του.
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Αποπνέει φθηνια το YC και δυστυχως τα υλικά το εκθέτουν... με απλο νυχι χωρις δυναμη εγραφαν στα πλαστικα τα παντα!
Να κόβεις τα νύχια σου!!
Εμένα ούτε μια γρατζουνιά δεν είχε στον 1.5 χρόνο.
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Για τις BMW αρκει να πας σε μια εκδήλωση/εκθεση και θα καταλάβεις σε δευτερόλεπτα οτι η Χ1 είναι εισαγωγικό μοντέλο!
BMW από 5αρα και πάνω (άντε και 3/4 στην αναβροχιά) και φυσικά με ΟΛΑ τα έξτρα, αλλιώς δεν ειναι bmw. Δείτε πως τις πουλάνε στην Γερμανία ή στις ΗΠΑ.
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Μου αρέσει και το Q4 etron που έχει και αυτό 77άρα μπαταρία.
Θα πρότεινα να το αποφύγεις.
Αυτός που το έχει ξέρει καλύτερα...
-
@criuser said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Αυτός που το έχει ξέρει καλύτερα...
Σε τι απο όλα απαντάς!?!?! Γιατί άφησες όλα όσα έγραψα και δεν είναι ξεκάθαρο! Κόβε ότι δεν χρειάζεται!
-
@iceman7 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Γενικά κοντεύω να γίνω @alex-mix στις παραγγελίες και τις ακυρώσεις.
Χαχα ειπαμε θα κατεβω Αθηνα και θα παμε μαζι να παρουμε
-
@fanis75 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Μου αρέσει και το Q4 etron που έχει και αυτό 77άρα μπαταρία.
Θα πρότεινα να το αποφύγεις.
Οι λόγοι;
-
@katafractos17 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Οι λόγοι;
Προς το παρόν (δεν ξέρω όταν έρθεθ η ώρα να αλλάξεις), πάρα πολλά προβλήματα μαθαίνω. Και αρκετά ενεργοβόρο, αλλά το κυριότερο ειναι τα προβλήματα. Έχω τον κουμπάρο που βάζει φορτιστές (κυρίως εταιρικούς) και μαθαίνω πολλά. Το έχει και ο αφεντικός του και του έχει βγάλει την πίστη με το πόσο συχνά είναι στο συνεργείο.
-
@fanis75 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
@criuser said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Αυτός που το έχει ξέρει καλύτερα...
Σε τι απο όλα απαντάς!?!?! Γιατί άφησες όλα όσα έγραψα και δεν είναι ξεκάθαρο! Κόβε ότι δεν χρειάζεται!
Γιατί σε όλα αυτός που το έχει ξέρει καλύτερα...
-
@criuser said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Γιατί σε όλα αυτός που το έχει ξέρει καλύτερα...
Μα στα 2/3 που απάντησα, τα είχα/έχω. Μόνο το e-tron δεν έχω. Οπότε γιατί μου τα γράφεις αυτά?!?
-
Τη Χ1, αν είχε μεγαλύτερη μπαταρία, θα την καλόβλεπα γιατί η εταιρεία έχει κάνει απ' ευθείας συμφωνία με το leasing της BMW και παίρνει καλές προσφορές.
Αλλά με 64άρα μπαταρία κλάιν. Μόνο το PHEV θα μπορούσε να βρεθεί στις προτιμήσεις μου. -
Υπομονή!
-
Τα entry level ηλεκτρικά της πενφέ είναι για σχεδόν αποκλειστικά αστική χρήση. Νομίζω ότι τα βγάζουν μόνο και μόνο για να έχουν παρουσία στην κατηγορία. Δε φαίνεται να τα πιστεύουν ούτε οι ίδιοι.
Τα phev X1 όμως δεν είναι καθόλου άσχημα. Έχουμε στη δουλειά και σε xdrive25 και σε 30 και είναι παραπάνω από αξιοπρεπή και σε πολύ ανταγωνιστικά μισθώματα. Μου στείλανε κι αυτά από την εισαγωγική πριν λίγες μέρες.
-
Τελική , υποθέτω ηλεκτρονικά περιοριζόμενη, στα 190 . Περίεργη η επιλογή της bmw εδώ , δε το συνηθίζει. Να υπάρχει κάποιος λόγος για την σωστή λειτουργία του συστήματος στο μέλλον άραγε ή να είναι παρόμοια πολιτική όπως της volvo Πχ;
Επίσης "περίεργη" λίστα εξοπλισμού, δίνει πχ τα ¨καλά" φώτα ( καλά κάνει ) και το ¨καλό¨σύστημα παρκαρίσματος ( υπερβολή) και δίνει απλό cc. Ακόμα και στην xline.
Στις γνωστές εταιρίες leasing η μία την έχει προσφορά σε xline και η άλλη σε αδιευκρίνιστη έκδοση ( μάλλον την business advanced) . Υποθέτω πρέπει να μιλήσω απευθείας με τις εταιρίες leasing για τη συγκεκριμένη έκδοση, για να βγεί η προσφορά καθώς και στους ανά εταιρεία διαμορφωτές , δεν την έχει ως επιλογή.
Τα τεστ (youtube) , το δίνουν πλέον ως μάλλον το καλύτερο σύστημα της αγοράς σε τετρακίνητο phev, απουσίας πλέον του 3008 τετρακίνητου.
-
@civil357 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Τα τεστ (youtube) , το δίνουν πλέον ως μάλλον το καλύτερο σύστημα της αγοράς σε τετρακίνητο phev, απουσίας πλέον του 3008 τετρακίνητου.
BMW, αρα προφανώς ειναι το καλύτερο!!
-
Τώρα η BMW iX1 διαθέσιμη από 31.630€ - Δείτε πώς προκύπτει η νέα τιμή
Τη δυνατότητα να αποκτήσουν πιο εύκολα το αγαπημένο τους ηλεκτρικό μοντέλο της BMW και της MINI δίνει το BMW Group Hellas, θέτοντας ουσιαστικά σε ισχύ «δικό του» πρόγραμμα εγγυημένης επιδότησης, παράλληλα με το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».
Στο πλαίσιο της παρουσίασης στους εκπροσώπους του ειδικού τύπου των νέων BMW Σειρά 2 Gran Coupe και Mini Cabrio στη Βουλιαγμένη, παρουσία του Car and Driver, ανακοινώθηκε το πρόγραμμα υποστήριξης ηλεκτρικών μοντέλων «BMW e-Bonus» και «MINI Electric Bonus».
Την ώρα που η κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» έχει παγώσει και αναζητούνται συνεχώς χρήματα για να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις, το BMW Group Hellas επιδοτεί τα EV του με γενναία επιδότηση, η οποία είναι εγγυημένη και εφαρμόζεται επιπλέον της κρατικής επιδότησης.
Συγκεκριμένα, τα χαρακτηριστικά του προγράμματος υποστήριξης ηλεκτρικών μοντέλων έχουν ως εξής:
- Ποσό επιδότησης «BMW e-Bonus» από 7.000€ έως 12.000€
- Ποσό επιδότησης «Mini Electric Bonus» από 5.000€ έως 8.000€
- Σε συνδυασμό με προνομιακό επιτόκιο χρηματοδότησης 3,9% από την BMW FS
- Για παραγγελίες έως 30 Ιουνίου 2025
- Εγγύηση τιμής κατά την παραγγελία
Έτσι, για παράδειγμα, στην περίπτωση της BMW iX1 eDrive20 η τιμή των 47.630€ μειώνεται κατά 7.000€ από την επιδότηση της BMW και κατά άλλες 9.000€ από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», με αποτέλεσμα το ηλεκτρικό SUV να μπορεί να αποκτηθεί από 31.630€.
Μάλιστα, η τιμή αυτή μπορεί να πέσει ακόμα πιο χαμηλά. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν, επιπλέον, τα εξής οφέλη:
- 2.000 ευρώ για την απόσυρση παλιού αυτοκινήτου
- 1.000 ευρώ για άτομα κάτω των 29 ετών
- 4.000 ευρώ για όσους κατοικούν σε νησί
- 1.000 ευρώ ανά παιδί για τους πολύτεκνους.
Σε περίπτωση που κάποιος συγκεντρώνει κάποια από τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά, τότε η τιμή της νέας BMW iX1 eDrive20 πέφτει σε επίπεδα που δύσκολα μπορεί να φανταστεί κάποιος.
BMW X1 3rd Generation 2022