-
Αν εννοείς με 70 % Ποτάμι και Κηφισίας, μπορεί...
Δεν είναι πραγματικές καταναλώσεις αυτές όμως.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Αν εννοείς με 70 % Ποτάμι και Κηφισίας, μπορεί...
Δεν είναι πραγματικές καταναλώσεις αυτές όμως.
Φυσικά και ειναι πραγματικές καταναλώσεις. Γιατι η πλειοψηφία του κόσμου έχει το αυτοκίνητο για να πηγαινοέρχεται στην δουλειά (άρα σε ώρες αιχμής, άρα μποτιλιάρισμα) και να πηγαίνει τα παιδιά περα δώθε και καμμια έξοδο το ΠΣΚ που πάλι έχει κίνηση. Αυτές ειναι ρεαλιστικές συνθήκες, η κηφισίας χωρίς κίνηση, η βόλτα στον επαρχιακό δρόμο και τα ταξίδια.
Τα υβριδικά υποτίθεται ότι ειναι για τις σκληρές συνθήκες της πόλης όπου το 80% του κόσμου οδηγεί το 80% του χρόνου του.
-
Χωρίς πλάκα ρε παιδιά.
Μέση κατανάλωση 7 με 8 λτ σε δικά μου αυτοκίνητα, είχαν:SUZUKI SX4 2008 1.6λτ ατμόσφαιρα χειροκίνητο 110κατι άλογα, αντίστοιχου όγκου, ήταν και 4x4, όχι συνέχεια, αλλά κουβάλαγε άξονα και διαφορικά κλπ.
Mazda 6 2.0lt Auto (6ταχυτο Aisin) 2015
6 λτ μέση, είχε το 1.25λτ ατμόσφαιρα Fiat Bravo, μοντέλο 2000 το ωοειδές.
5.5 λτ μεση το 2020 ντίζελ αυτόματο ερκρος, πιο πολύ ταξίδι, άντε να τσίμπαγε τα 6 λτ μόνο πόλη
4.7 ως 5.1 λτ μέση συνολική το 1.8 ΨΨ
Το να πλασάρουν οι ευρωπαίοι τάχα μου ...υβριδικά με τέτοια κατανάλωση, είναι αχαρακτήριστο. Και πλάκα πλάκα, τα αυτόματα SUZUKI 48V πρέπει να χουν καλύτερες καταναλώσεις, ίσως και τα Fiat που δεν φοράνε τον 1.2λτ
Και το ΜΗ υβριδικό ερκρος του Κρουζερ, έκαιγε τα ίδια και είχε και Aisin AT6, οπότε προς τι ο "υβριδισμός" ;
-
Σε συνθήκες κυρίως βόλτας αλλά κοντινές αποστάσεις, το Punto sporting του 2002 μου είχε γύρω στα 8 l/100km με τον 1250 cc κινητήρα. Στα 6-6,5 έπαιζε το alto του 2011 με σχετικά κοντινές μετακινήσεις. Το colt czt είχε 7,5-8,5. Mercedes A-140 1.4 του 2003 ήταν στα 8 με το ίδιο αυτοκίνητο σε αυτόματο στα 8,5. Το Mondeo 1.8 του 2004 πριν τη μετατροπή σε lpg, σε συνθήκες κυρίως πόλης και καθημερινής χρήσης ήταν στα 9-9,5(8-8,5 σε ταξίδια και ανοικτές διαδρομές). Το i20 1.0 turbo 7dct '19παίζει μεταξύ 6 και 8 έχοντας μεγάλη ευαισθησία στις συνθήκες και το 'πόδι'. Panda hybrid '24 στα 6-7 αλλά αρκετές στάσεις. C1 του '19 γύρω στα 6. W204 του 2004 αυτόματη (193 άλογα) ήταν εντός πόλης 9,5-10,5. Το swift του '08 που οδηγάω τώρα είναι στα 7,5 περίπου. Σίγουρα με βάση τις δικές μου εμπειρίες, κατανάλωση 8 l στα 100km στις συνθήκες κίνησης τις δικές μου, είναι τραγελαφος για σύγχρονο αυτοκίνητο. Αμφιβάλλω πολύ ότι στα δικά μου χέρια (ή πόδια) θα είχε τόσο υψηλή κατανάλωση.
-
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:
Χωρίς πλάκα ρε παιδιά.
Μέση κατανάλωση 7 με 8 λτ σε δικά μου αυτοκίνητα, είχαν:SUZUKI SX4 2008 1.6λτ ατμόσφαιρα χειροκίνητο 110κατι άλογα, αντίστοιχου όγκου, ήταν και 4x4, όχι συνέχεια, αλλά κουβάλαγε άξονα και διαφορικά κλπ.
Mazda 6 2.0lt Auto (6ταχυτο Aisin) 2015
6 λτ μέση, είχε το 1.25λτ ατμόσφαιρα Fiat Bravo, μοντέλο 2000 το ωοειδές.
5.5 λτ μεση το 2020 ντίζελ αυτόματο ερκρος, πιο πολύ ταξίδι, άντε να τσίμπαγε τα 6 λτ μόνο πόλη
4.7 ως 5.1 λτ μέση συνολική το 1.8 ΨΨ
Το να πλασάρουν οι ευρωπαίοι τάχα μου ...υβριδικά με τέτοια κατανάλωση, είναι αχαρακτήριστο. Και πλάκα πλάκα, τα αυτόματα SUZUKI 48V πρέπει να χουν καλύτερες καταναλώσεις, ίσως και τα Fiat που δεν φοράνε τον 1.2λτ
Και το ΜΗ υβριδικό ερκρος του Κρουζερ, έκαιγε τα ίδια και είχε και Aisin AT6, οπότε προς τι ο "υβριδισμός" ;
Ενδεχομένως, εσύ με το νέο c3 145, να είχες αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση από 8 λίτρα,
γιατί με 4,7-5,1 μέση κατανάλωση, είσαι ήδη χαμηλότερα από τα 5,5 λίτρα που μέτρησε το περιοδικό στο CHR με τον ίδιο κινητήρα.
Έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης και κυρίως με το που κυκλοφορείς.
Γι αυτό οι καταναλώσεις πρέπει να τις βλέπουμε συγκριτικά. Δλδ εσύ μπορείς να συγκρίνεις, με μεγαλύτερη ασφάλεια, μεταξύ των αυτοκινήτων που είχες. -
Το θέμα της κατανάλωσης έχει μεγάλες διαφορές, από τον τρόπο οδήγησης, από τις διαδρομές, από τον χρόνο των διαδρομών.
Ντίζελ που κάνει διαδρομές μέσα στην Αθήνα όχι σε μποτιλιάρισμα, αλλά με φανάρια έχει μωτ 19 χαω και κατανάλωση σχεδόν 8 λίτρα.
Το Σε 4 που κάνει μόνο μικρές διαδρομές η σύζυγος βενζίνης 20ετίας έχει 11 λίτρα.
Προφανώς για αυτές τις περιπτώσεις ένα φουλ υβριδικό, ή ένα με υγραέριο, θα είναι καλύτερο.
Εγώ όμως που πήγαινα σε διάφορες δουλειές, πάντα χρησιμοποιούσα στενά, Αττική Οδό, Περιφερειακή Υμηττού, Ποτάμι, ότι ήταν πιο βολικό, οπότε μαζί με κάποια ταξίδια το 7,7 της βενζίνης ήταν μια χαρά.
Η δίλιτρη Σε 5 που ήταν το προηγούμενο στα ταξίδια είχε 8-8,5 και στην πόλη 11.
Η Στελλάντις είπε ότι ο υβριδικός κινητήρας θα έχει 15 % οικονομία σε σχέση με τον βενζίνης. Δηλαδή πρακτικά 1+ λίτρο στα 100. Οπότε τα 7,7 του Αιρκρος μου θα γίνουν 6,5.
Εκεί το βλέπω.
-
Τα 1.8 υβριδικά, 5μισι καίνε σε ταξίδι στην εθνική "με 120" χωρίς πόλη.
Στα 130-140 πάει 6λτ.
Απ τα 6 στα 8, είναι +35% κατανάλωση, βάλτε το σε χρήματα στη διάρκεια ζωής του οχήματος... -
Πάντως το γαλλικό τέστ του Αιρκρος με το φουλ υβριδικό Ντάστερ έβγαζε πολύ πιο οικονομικό το Αιρκρος για το ταξίδι.
Και τα περισσότερα τέστ το αναφέρουν.
Εγώ θεωρώ ότι θα είχα 6,5 λίτρα και ακόμα και αν δεχτώ τα 5,5 του Τογιότα Κορόλα Κρος , η διαφορά 1800 ευρώ για 100000 χλμ σε 5 χρόνια που θα έχω εγγύηση για το Αιρκρος, είναι πολύ καλή η αγορά του σε σχέση με το Κορόλα Κρος που κοστίζει 6000 παραπάνω και είναι στενότερο, πιο αργό, πιο άσχημο και το ίδιο φτηνό σε ποιότητα εσωτερικού.
Αρα 4200 που θα γλυτώσω είναι 2750 τα ασφάλιστρα για τα 5 χρόνια, 1250 τα σέρβις και το 200άρικο θα είναι μέρος για μία αλλαγή ελαστικών.
Αν αποφάσιζα να το δώσω στην 5ετία, τότε δεδομένης της τιμής που κρατάνε τα παλιά αιρκρος, θεωρώ ότι 16000 θα το έδινα και θα έχανα 8000 από την αρχική τιμή που είναι το 30 %.
Οπότε θα είχα ένα αυτοκίνητο για 5 χρόνια/100000 χλμ με μηδενικό κόστος χρήσης σε σχέση με ένα χειρότερο αμάξι όπως είναι το Κορόλα Κρος, από πλευράς χρήσης, το οποίο θα κόστιζε 30500 και θα είχε και 5 σέρβις και 5 ασφάλιστρα κάπου 4500 ακόμα. Αρα στην 5ετία από τα 35000 που θα είχε κόστος ο κάτοχος Κορόλα Κρος, ακόμα και αν πούμε Τογιοτάρα κρατάει τιμή και χάνει μόνο 25 % δηλαδή 8000, η τιμή πώλησης θα είναι 23000.
Δεν ξέρω αν θα πουληθεί ένα 5ετίας Κορόλα Κρος 23000. Θα μας το πουν οι Τογιοταίοι.
Δεν υπολογίζεται στο κόστος της 5ετίας και στις 2 περιπτώσεις η κατανάλωση των 5,5 λίτρων που για τις 100000 χλμ είναι 10000 ευρώ.
Η ασφάλεια και στις 2 περιπτώσεις λογίζεται ως μικτή με απαλλαγή 300-600 ευρώ.
Το σέρβις είναι στα 250 ευρώ τον χρόνο που πληρώνω εγώ στα Γαλλικά, δεν ξέρω τι πληρώνει η Τογιότα.
Αν τώρα ο Συγγελίδης δώσει και εδώ την εγγύηση των 8 χρόνων/150000 χλμ που ισχύει στην Κεντρική Ευρώπη, τότε θεωρώ ότι και το αιρκρος θα χάσει μόνο 25 % άρα 6000 ευρώ.
Συνοψίζοντας επειδή λέτε ότι σας μπερδεύω με τα νούμερα.
Σιτροέν 3 αιρκρος 145 βασική έκδοση τιμή με έκπτωση των 500 ευρώ 24500.
Καύσιμο με 6,5 λίτρα για 100000 χλμ. 11700.
Ασφάλεια μικτή και σέρβις 5 χρόνια, μία αλλαγή ελαστικών 4500.
Σύνολο κόστους 40700.
Τιμή μεταπώλησης 16000
Κόστος 5ετίας 24700.
Κορόλλα Κρος τιμή 30500
Καύσιμο 5,5 για 100000 χλμ 9900
Ασφάλεια μικτή και σέρβις 5 χρόνια, μία αλλαγή ελαστικών 5000.
Σύνολο κόστους 45400.
Τιμή μεταπώλησης 22000
Κόστος 5ετίας 23400.
Αρα η Κορόλα χάνει λιγότερο 1300 ευρώ στην 5ετία.
Δεχόμενος το 5,5 λίτρα / 100 .
Στην περίπτωση της 8ετούς εγγύησης του Σιτροέν τότε θα έχει χάσει λιγότερο το Σιτροέν οπότε θα χάνει 700 λιγότερο σε σχέση με την Κορόλα στην 5ετία.
Στην 8ετία θα είναι πάλι κοντά το κόστος των δύο αυτοκινήτων.
Επίσης σε περίπτωση χρηματοδότησης, πράγμα πολύ πιθανό δεδομένης της τιμής των αυτοκινήτων, η διαφορά των 2 μονάδων στο επιτόκιο που έχει παραπάνω η Τογιότα για ένα ποσό του 65 % του κόστους είναι πολύ μεγάλο έξοδο.
Το αιρκρος θα είχε τόκους 4000 ευρώ για 6ετή χρηματοδότηση.
Το κορόλα θα είχε τόκους 6000 ευρώ για 6ετή χρηματοδότηση.
-
Διάβασα το οδοιπορικό του περιοδικού. Έκανα τις ίδιες διαδρομές φέτος το καλοκαίρι με το Mazda και προπέρυσι το καλοκαίρι με το 208 1.5 HDi 100hp με βάση την Σπάρτη: Βαμαβακού, Καρυές, Καστάνιτσα, Κοσμάς, κλπ.
Κατανάλωση 208: 5.0/100 φλατ.
Κατανάλωση CΧ-30: 6.7 lt/100Προφανώς για να έχει κατανάλωση 8 λίτρα το Aircross η αεροδυναμική πρέπει να είναι πολύ αποτρεπτική και ο υβριδισμός να είναι ανεπαίσθητος. Απλά και όμορφα.
-
Λεπτομέρεια θα μου πεις. Το CC ειναι κατα πολυ ανώτερο του C3 aircross . Απο πολλες αποψεις. Η χρηστικότητα μονο του cc ειναι κλασεις ανωτερη του Γαλλικου. Τωρα αν εσενα βολευει η θεση οδηγησης τυπου καναπέ ενω κρίνεις πως δε χωράς σε αλλο στην κατηγορία του ειναι αλλο θεμα. Οσο αφορά τα πλαστικά τωρα, η αντοχες τους οπως και ολου του υπολοιπου αυτοκινητου ειναι για πολλά πολλά πολλά οικονομικά, διχως βλαβες χλμ ακομη και σκληρης χρησης. Στον αντιποδα σε ενα σιτρονελ τα 100000 ειναι απο μονα τους λογος για αποσυρση. Οχι για μεταπωληση.
-
Οι καταναλώσεις είναι σχετικές με τον τρόπο που οδηγεί ο καθένας.
Εγώ έχω παράδειγμα το 3 αιρκρος αυτόματο βενζίνης για διαδρομή 50000 χλμ. Μέση κατανάλωση 7,7.
Το ίδιο σε πετρέλαιο είναι 2 λίτρα κάτω.
Οσο για τα 100000 χλμ, το αιρκρος μου τα πλησιάζει και είναι σαν καινούργιο, άσχετα αν το πλένω κάθε 1-1,5 χρόνο...
Χρηστικότητα αμαξιού για πυγμαίους είναι ανύπαρκτη.

-
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:
Τα 1.8 υβριδικά, 5μισι καίνε σε ταξίδι στην εθνική "με 120" χωρίς πόλη.
Στα 130-140 πάει 6λτ.
Απ τα 6 στα 8, είναι +35% κατανάλωση, βάλτε το σε χρήματα στη διάρκεια ζωής του οχήματος...Από το 5,5 στα 120 χαω στα 6 με 140 χαω, είναι πολύ μικρή διαφορά.....το έχεις επιβεβαιώσει με το cc;
-
Δε βγάζουμε άκρη με τους Toyotaίους και τις καταναλώσεις σε ταξίδι, ότι θέλει γράφει ο καθένας κατά καιρούς.
Κατανάλωση 6 με 140 το περίπτερο το CC αποκλείεται, εκτός αν είναι κατηφόρα ή πιθανόν για μερικά sec που θα τυχαίνει να είναι γεμάτη η μπαταρία.
-
Πως τολμάτε;

Το καινούργιο σύστημα που σηκώνει πανιά ιστιοφόρου δεν το έχετε δει;
-
@andya3 said in Citroen C3 Aircross 2024:
Δε βγάζουμε άκρη με τους Toyotaίους και τις καταναλώσεις σε ταξίδι, ότι θέλει γράφει ο καθένας κατά καιρούς.
Κατανάλωση 6 με 140 το περίπτερο το CC αποκλείεται, εκτός αν είναι κατηφόρα ή πιθανόν για μερικά sec που θα τυχαίνει να είναι γεμάτη η μπαταρία.
Το 6 με το 140 τους, αν και ποιος έχει πάει 140 με τουότα;, είναι 140 για 6.7 δευτερόλεπτα και μετά 110 σταθερά μεσαία λωρίδα χωρίς θόρυβο περιττές αλλαγές κνταου μπίου από το κιβώτιο!
Ικανούς τους έχω να πηγαίνουν από επαρχιακό με 80 όταν δίνετε η δυνατότητα παράλληλα με εθνική οδό. -
Οδηγοί Toyota αφού πιάσουν κατανάλωση 6 με CC, σε κατηφορικό κομμάτι εθνικής οδού, με αφημένο το γκάζι, προερχόμενοι από φορά και με τα πανιά στα κατάρτια ανοιγμένα.

-
Σε κατηφόρικο κομμάτι(Σχηματάρι -Χαλκίδα)εχω κινηθεί ηλεκτρικα για 5 χιλιόμετρα με ταχύτητα 110 χιλιόμετρα.Οποτε μαλλον πατε για Κουβά.
-
@mariolas said in Citroen C3 Aircross 2024:
Σε κατηφόρικο κομμάτι(Σχηματάρι -Χαλκίδα)εχω κινηθεί ηλεκτρικα για 5 χιλιόμετρα με ταχύτητα 110 χιλιόμετρα.Οποτε μαλλον πατε για Κούβα.
Τι έχει η Κούβα; Ωραίο νησί είναι.
-
Ωραίο το c3 aircross πάντως!Αν η καδένα εχει λύσει και το μεγαλο προβλήμα του puretech σιγουρα θα πάει καλά! Θεωρώ οτι αυτο το μοντέλο και τα μοντέλα της Dacia θα βοηθήσουν να πέσουν οι τιμές.
-
Citroen C3 Aircross 2024