Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Crash Tests- Euro NCAP
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Crash Tests- Euro NCAP
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 33 / 35
    Περί αυτοκίνησης
    27
    686
    8794
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @criuser last edited by

      @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

      @dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

      α. μου αρεσει πολυ που οταν ενας youtuber δειχνει τα τραγελαφικα ενος σιτροεν (πχ bjorn με το ec3) ειναι καποιος αγνωστος που εχει βαλει στο ματι την εταιρεια και ισως και να τα παιρνει απο ανταγωνιστες, αλλα οταν καποιος αλλος youtuber (που επισης δεν γνωριζες πριν δεις το βιντεο, που ισως τελικα να μην διαβασες και ποτε αλλα να ειδες το ποστ που εκαναν εδω [στον Jayemm αναφερομαι εδω]) ανεβαινει στο επιπεδο του "δημοσιογραφου". Λατρευω αυτην τη σταθεροτητα στις αποψεις που σε χαρακτηριζει!

      β. πιο σοβαρα τωρα, τα στανταρ του ncap αλλαζουν απο χρονια σε χρονια. Το ΙΔΙΟ αυτοκινητο πιθανοτατα θα σκοραρει χαμηλοτερα αν εξεταστει δυο διαδοχικες χρονιες. Ειχα διαβασει οτι σιγουρα δινουν πολυ μεγαλυτερη σημασια πλεον στα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλεια (πχ lane departure, speed limit warning κτλπ), αν και μας ενοχλουν και πολλες φορες ψαχνουμε να τα απενεργοποιησουμε. Σιγουρα αλλαζουν και τα στανταρ για τα πιο "δομικα" χαρακτηριστικα ασφαλειας του αυτοκινητου (πχ παθητικη ασφαλεια), αλλα δεν εχω τις γνωσεις ουτε το εχω ψαξει ιδιαιτερα αυτο το κομματι.
      Παντως, οτι και να λεμε, ενα 5στερο review ncap ειναι διαφημιση. Αν δεν θες να το αποδεχτεις, σορρυ αλλα εισαι εκτος πραγματικοτητας.

      Προφανώς σπανίως βλέπω βίντεο. Ο,τι ανεβάζετε εδώ και ό,τι προτείνει το γιουτιούμπ και πιθανόν να με ενδιαφέρει στο τέλος των βίντεο που ανεβάζετε. Δεν έχω τόσο χρόνο, αφού και δουλειά υπάρχει ακόμα και ο καφές είναι ιερός με τις ανάλογες αθλητικο - κοινωνικές συζητήσεις. 😊

      Δεν είναι η δουλειά μου να είμαι σε ένα γραφείο και να περιμένω πελάτες και έτσι μέχρι να έρθουν, να χαζεύω βιντεάκια, όπως είναι οι δουλειές άλλων.

      Το κράξιμο που έφαγε ο Μπιόρν, είναι γιατί πήρε ένα κατά δήλωση της εταιρείας του ως αυτοκίνητο πόλης και ήθελε να κάνει ταξίδι.

      Και δεν ήταν ο πρώτος που το έκανε. Εχω ανεβάσει βίντεο γάλλων δημοσιογράφων, που πήραν το ηλεκτρικό 3 και το πήγαν σε διαδρομή 1000 χλμ μακριά και βέβαια χρειαζόταν φορτίσουν κάθε 150 χλμ συν τα προβλήματα με τους φορτιστές που όσο πήγαιναν νότια προς την Μασσαλία ήταν λιγότεροι.

      Αυτοί για μένα είναι γελοίοι, σαν να πήραν ένα ΑΜΙ να κάνουν κόντρες τα βράδια με τα 45 χλμ τελική που έχει.

      Δικαιώθηκα όμως απόλυτα από το συγκριτικό που ανεβάσατε με το ΚΙΑ και το Τέσλα στο κρύο, αμάξια ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΗΣ ΑΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, που εκεί το 3 είχε πραγματική αυτονομία το 70-80 % της θεωρητικής ενώ τα άλλα είχαν κάτω από 65 για το ΚΙΑ και στο 50 % για το ταξιδιάρικο ΤΕΣΛΑ.

      Αυτή η ξεφτίλα βέβαια δεν σχολιάστηκε ιδιαίτερα από τους εδώ χέητερς και προστέθηκε ως άλλο ένα βαρύδι που στέλνει την αξιοπιστία τους στα Τάρταρα.

      Και ως προς το δεύτερο σκέλος της απάντησης σου το ζουμί είναι το εξής ΓΕΛΟΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΞΟ. Ο αναξιόπιστος πλέον γιούρο σκράπ 😊 έχει ως κύριο στοιχείο τις ανοησίες του ADAS τις οποίες οι εταιρείες βάζουν κουμπί και τις απενεργοποιείς και μάλιστα όσο πιο εύκολο είναι να το κάνεις οι ίδιοι οι γελοίοι δοκιμαστές στα τέστ το θεωρούν καλό στοιχείο.

      Δεν ξεχνάμε βέβαια ότι κάποιοι ήθελαν να μην βαράνε οι αισθητήρες ζώνης, γιατί είναι μάγκες και δεν τις βάζουν, άσε που τσαλακώνουν τα ρούχα...😊

      Δηλαδή για τους αναξιόπιστους είναι τόσο σοβαρό να έχεις αυτά τα συστήματα, αλλά για τις εταιρείες είναι σοβαρό να τα βάζεις για να παίρνεις τα 5 ψεύτικα αστέρια, αλλά ταυτόχρονα σου δίνουν την δυνατότητα να τα ακυρώνεις άρα να ακυρώνεις και τα αστέρια.

      Πόσο πιο έντιμο και σοβαρή είναι η πολιτική της Στελλάντις και της Ντάτσια και άλλων ίσως εταιρειών, που σου λέει δεν σου τα βάζω στάνταρ για να λέω ότι τα έχεις, αλλά τα βγάζεις, αλλά άμα τα θέλεις και θα τα χρησιμοποιείς, πήγαινε στο επόμενο επίπεδο εξοπλισμού και πάρε τα.

      Κάθε καλοπροαίρετος παρατηρητής θεωρεί την θέση της Στελλάντις έντιμη, ενώ του γιούρο σκραπ, υποκριτική, έως και καθοδηγούμενη.

      σπιτσλες!

      μια μικρη υποσημειωση μονο. Ο bjorn δεν το εκραζε το ec3 για τους λογους που (σε συμφερει να) λες, αλλα

      • εσβησε στα καλα καθουμενα και δεν μπορουσε να το ενεργοποιησει
      • το οχημα δεν μπορουσε να συγκρατησει σωστα το καλωδιο dc με αποτελεσμα να διακοπτεται η φορτιση. Ο μονος τροπος που βρηκε ηταν να βαλει κατι κατω απο το καλωδιο ωστε να υποστηριζει το βαρος του (εναν σκουπιδοτενεκε στην περιπτωση του βιντεο που απολαυσαμε 🙂 )

      σιγουρα ΔΕΝ το εκραξε για την μικρη του αυτονομια

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        criuser last edited by

        Ενα πραγματικό κρας τέστ και μάλιστα από Ασιάτες, για το Γαλλικό και το σοβαρό😊 Γερμανικό...

        Youtube Video

        Σωπάστε τώρα και κάντε νανάκια...😁 😀

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        D M 2 Replies Last reply Reply Quote 1
        • Chrisk6
          Chrisk6 @A d P last edited by

          @a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

          @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

          @a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

          @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

          @dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

          το αφηγημα αλλαξε απο "οι ευρωπαιοι καταναλωτες δεν ενδιαφερονται για τα αστερια του ncap", στο "οι κινεζοι σπρωχνουν χρημα στον οργανισμο και αγοραζουν καλες κριτικες"; Ανυπομονω για το επομενο κομματι της ιστοριας που θα μας αφηγηθεις! 🙂

          @a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

          @criuser η εξήγηση είναι πολύ πιο απλή, οι Κινέζοι έχουν αντιγράψει την δομή των γερμανικών αυτοκινήτων για αυτό τα πηγαίνουν καλά στα crash tests. Το ίδιο και ο όμιλος Hyundai που έχει το Hyundai Motor Europe Technical Center GmbH στη Γερμανία, με επικεφαλής πρώην σχεδιαστή της Audi. Τίποτα δεν είναι τυχαίο 😁😁

          Να θυμίσω ότι ΟΛΑ τα προηγούμενα μοντέλα, όπως και το δικό μου αιρκρος έβγαιναν ΧΑΛΑΡΑ 5στερα στα κρας τέστ τους.

          Αρα η δομή τους ήταν μια χαρά, δεν χρειαζόταν να είσαι γερμανός ή κορεάτης.

          Αλλωστε και σήμερα η 1 πήρε 4 αστέρια και τα Κιου 4 και το Μπούζ επαναξιολογήθηκαν για να πάρουν 5 αστέρια.

          Αρα το πρόβλημα είναι τα κριτήρια που μια ιδιωτική εταιρεία αποφασίζει μονομερώς να τα αλλάζει. Με ποια λογική όμως τα αλλάζει ? Μήπως με αυτήν των χορηγών της που τα ηλεκτρονικά τα έχουν τζάμπα ?

          Θα είχε κάποια βάση η θεωρία συνωμοσίας σου, αν και όλα τα γερμανικά και κορεατικά έπαιρναν 3-4 αστέρια. Τώρα βλέπουμε ότι μόνο τα stellantis πατώνουν, άρα μπαζει η θεωρία σου

          Το μπεμβέ 1 που είναι το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ χάτς και βγαίνει και σε εκδόσεις με μεγάλη ισχύ πήρε 4 αστέρια.

          Αρα τι έγινε με αυτό ?

          Επίσης το Κιού 4 και το Μπάζ, πολύ ακριβά μοντέλα πήραν με την δεύτερη τα 5 αστέρια, χώρια αν ψάξουμε παλιότερα, αλλά δεν έχω λόγο να το κάνω.

          Πέρα από το τρολαρισμα που σου κάνω, μια χαρά τα πήγε το 3008 σε προστασία ενηλίκων, ανηλίκων και πεζών, με ποσοστά 80,85 και 79% αντίστοιχα, αν έπαιρνε και ένα 77% αντί για 62% στα ADAS θα ήταν 5* τώρα.
          Το θέμα είναι ότι οι Κινέζοι έχουν για πρωινό το 90% σε προστασία ενηλίκων και το 80% σε ADAS. Δεν είναι δλδ χειρότερα σε προστασία επιβατών και ρεφαρουν με τα ADAS, είναι και στα δύο καλύτεροι από τους υπόλοιπους.
          Δεν υπάρχει κινέζικο με ADAS κάτω από 77% στα φετινά τεστ

          PS. Αντίστοιχα τα Dacia Duster k Bigster έχουν
          70% 84% 60% 57%
          Και
          69% 85% 60% 57%

          To BMW δεν ειχε και αυτο ACC...? 😂

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dg79 last edited by dg79

            Cruiser, ξαφνικά έχεις πολύ χρόνο για βιντεάκια 😁

            D C 2 Replies Last reply Reply Quote 5
            • D
              dettol @criuser last edited by

              @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

              Ενα πραγματικό κρας τέστ και μάλιστα από Ασιάτες, για το Γαλλικό και το σοβαρό😊 Γερμανικό...

              Σωπάστε τώρα και κάντε νανάκια...😁 😀

              ενα κινεζικο αμαξι θα ειχε σηκωθει, θα ειχε ξεσκονιστει και θα ειχε παραγγειλει martini, shaken not stirred 😄 😄 😄 , πριν συνεχισει για τον προορισμου του

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dettol @dg79 last edited by

                @dg79 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                Cruiser, ξαφνικά έχεις πολύ χρόνο για βιντεάκια 😁

                ΕΚΛΑΨΑ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • C
                  criuser @dettol last edited by

                  @dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                  σπιτσλες!

                  μια μικρη υποσημειωση μονο. Ο bjorn δεν το εκραζε το ec3 για τους λογους που (σε συμφερει να) λες, αλλα

                  • εσβησε στα καλα καθουμενα και δεν μπορουσε να το ενεργοποιησει
                  • το οχημα δεν μπορουσε να συγκρατησει σωστα το καλωδιο dc με αποτελεσμα να διακοπτεται η φορτιση. Ο μονος τροπος που βρηκε ηταν να βαλει κατι κατω απο το καλωδιο ωστε να υποστηριζει το βαρος του (εναν σκουπιδοτενεκε στην περιπτωση του βιντεο που απολαυσαμε 🙂 )

                  σιγουρα ΔΕΝ το εκραξε για την μικρη του αυτονομια

                  Να πούμε κάποια πράγματα συνολικά.

                  Οντως υπάρχει μια μαλακία της Στελλάντις που προκειμένου να προλάβει την κοινωνική μίσθωση που έβγαλε για το 2024 ο Μακρόν, έβγαλε το αυτοκίνητο νωρίτερα από το προβλεπόμενο και ουσιαστικά είχε πολλά προβλήματα νεότητας.

                  Ομως αυτά τα δύο προβλήματα που ανέφερε, δεν υπήρξαν σε άλλο από τα δεκάδες τέστ που έχουν ανέβει στο διαδίκτυο.

                  Υπήρξαν όμως άλλα προβλήματα.

                  Είναι το πρώτο μικρό ηλεκτρικό και έχει παιδικές ασθένειες και προφανώς η εταιρεία έχει κάνει λάθη όπως και με τον ιμάντα στα βενζίνης για αυτό τώρα δίνει 8 χρόνια εγγύηση στην Κεντρική Ευρώπη.

                  https://en.passionnement-citroen.com/post/citroen-sales-august-2025-the-european-comeback-is-here-and-it-s-spectacular

                  Και δεν έχει 3 υβριδικό ακόμα, τα 3 αιρκρος μόλις άρχισαν να παράγονται, το 5 αιρκρος σε λίγους μήνες...

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A d P
                    A d P moderator @Chrisk6 last edited by A d P

                    @chrisk6 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                    @a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                    @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                    @a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                    @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                    @dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                    το αφηγημα αλλαξε απο "οι ευρωπαιοι καταναλωτες δεν ενδιαφερονται για τα αστερια του ncap", στο "οι κινεζοι σπρωχνουν χρημα στον οργανισμο και αγοραζουν καλες κριτικες"; Ανυπομονω για το επομενο κομματι της ιστοριας που θα μας αφηγηθεις! 🙂

                    @a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                    @criuser η εξήγηση είναι πολύ πιο απλή, οι Κινέζοι έχουν αντιγράψει την δομή των γερμανικών αυτοκινήτων για αυτό τα πηγαίνουν καλά στα crash tests. Το ίδιο και ο όμιλος Hyundai που έχει το Hyundai Motor Europe Technical Center GmbH στη Γερμανία, με επικεφαλής πρώην σχεδιαστή της Audi. Τίποτα δεν είναι τυχαίο 😁😁

                    Να θυμίσω ότι ΟΛΑ τα προηγούμενα μοντέλα, όπως και το δικό μου αιρκρος έβγαιναν ΧΑΛΑΡΑ 5στερα στα κρας τέστ τους.

                    Αρα η δομή τους ήταν μια χαρά, δεν χρειαζόταν να είσαι γερμανός ή κορεάτης.

                    Αλλωστε και σήμερα η 1 πήρε 4 αστέρια και τα Κιου 4 και το Μπούζ επαναξιολογήθηκαν για να πάρουν 5 αστέρια.

                    Αρα το πρόβλημα είναι τα κριτήρια που μια ιδιωτική εταιρεία αποφασίζει μονομερώς να τα αλλάζει. Με ποια λογική όμως τα αλλάζει ? Μήπως με αυτήν των χορηγών της που τα ηλεκτρονικά τα έχουν τζάμπα ?

                    Θα είχε κάποια βάση η θεωρία συνωμοσίας σου, αν και όλα τα γερμανικά και κορεατικά έπαιρναν 3-4 αστέρια. Τώρα βλέπουμε ότι μόνο τα stellantis πατώνουν, άρα μπαζει η θεωρία σου

                    Το μπεμβέ 1 που είναι το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ χάτς και βγαίνει και σε εκδόσεις με μεγάλη ισχύ πήρε 4 αστέρια.

                    Αρα τι έγινε με αυτό ?

                    Επίσης το Κιού 4 και το Μπάζ, πολύ ακριβά μοντέλα πήραν με την δεύτερη τα 5 αστέρια, χώρια αν ψάξουμε παλιότερα, αλλά δεν έχω λόγο να το κάνω.

                    Πέρα από το τρολαρισμα που σου κάνω, μια χαρά τα πήγε το 3008 σε προστασία ενηλίκων, ανηλίκων και πεζών, με ποσοστά 80,85 και 79% αντίστοιχα, αν έπαιρνε και ένα 77% αντί για 62% στα ADAS θα ήταν 5* τώρα.
                    Το θέμα είναι ότι οι Κινέζοι έχουν για πρωινό το 90% σε προστασία ενηλίκων και το 80% σε ADAS. Δεν είναι δλδ χειρότερα σε προστασία επιβατών και ρεφαρουν με τα ADAS, είναι και στα δύο καλύτεροι από τους υπόλοιπους.
                    Δεν υπάρχει κινέζικο με ADAS κάτω από 77% στα φετινά τεστ

                    PS. Αντίστοιχα τα Dacia Duster k Bigster έχουν
                    70% 84% 60% 57%
                    Και
                    69% 85% 60% 57%

                    To BMW δεν ειχε και αυτο ACC...? 😂

                    Η σειρά 1 "πάτωσε" στην προστασία ενηλίκων 78% 84% 85% 80%

                    Λογικά θα ήταν 5* αν έπιανε 80%

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser @dg79 last edited by

                      @dg79 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                      Cruiser, ξαφνικά έχεις πολύ χρόνο για βιντεάκια 😁

                      Κάποια τα έχω ως κρυφά χαρτιά αλλά τα βρίσκω εύκολα με την αναζήτηση στο γιουτιούμπι.

                      Το είχε πρωτοανεβάσει ο γάτος, τότε που ήταν στους πρώτους έρωτες με το 3008, πριν του αρχίσει τα νάζια...😁

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 @A d P last edited by

                        @a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                        @chrisk6 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                        @a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                        @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                        @a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                        @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                        @dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                        το αφηγημα αλλαξε απο "οι ευρωπαιοι καταναλωτες δεν ενδιαφερονται για τα αστερια του ncap", στο "οι κινεζοι σπρωχνουν χρημα στον οργανισμο και αγοραζουν καλες κριτικες"; Ανυπομονω για το επομενο κομματι της ιστοριας που θα μας αφηγηθεις! 🙂

                        @a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                        @criuser η εξήγηση είναι πολύ πιο απλή, οι Κινέζοι έχουν αντιγράψει την δομή των γερμανικών αυτοκινήτων για αυτό τα πηγαίνουν καλά στα crash tests. Το ίδιο και ο όμιλος Hyundai που έχει το Hyundai Motor Europe Technical Center GmbH στη Γερμανία, με επικεφαλής πρώην σχεδιαστή της Audi. Τίποτα δεν είναι τυχαίο 😁😁

                        Να θυμίσω ότι ΟΛΑ τα προηγούμενα μοντέλα, όπως και το δικό μου αιρκρος έβγαιναν ΧΑΛΑΡΑ 5στερα στα κρας τέστ τους.

                        Αρα η δομή τους ήταν μια χαρά, δεν χρειαζόταν να είσαι γερμανός ή κορεάτης.

                        Αλλωστε και σήμερα η 1 πήρε 4 αστέρια και τα Κιου 4 και το Μπούζ επαναξιολογήθηκαν για να πάρουν 5 αστέρια.

                        Αρα το πρόβλημα είναι τα κριτήρια που μια ιδιωτική εταιρεία αποφασίζει μονομερώς να τα αλλάζει. Με ποια λογική όμως τα αλλάζει ? Μήπως με αυτήν των χορηγών της που τα ηλεκτρονικά τα έχουν τζάμπα ?

                        Θα είχε κάποια βάση η θεωρία συνωμοσίας σου, αν και όλα τα γερμανικά και κορεατικά έπαιρναν 3-4 αστέρια. Τώρα βλέπουμε ότι μόνο τα stellantis πατώνουν, άρα μπαζει η θεωρία σου

                        Το μπεμβέ 1 που είναι το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ χάτς και βγαίνει και σε εκδόσεις με μεγάλη ισχύ πήρε 4 αστέρια.

                        Αρα τι έγινε με αυτό ?

                        Επίσης το Κιού 4 και το Μπάζ, πολύ ακριβά μοντέλα πήραν με την δεύτερη τα 5 αστέρια, χώρια αν ψάξουμε παλιότερα, αλλά δεν έχω λόγο να το κάνω.

                        Πέρα από το τρολαρισμα που σου κάνω, μια χαρά τα πήγε το 3008 σε προστασία ενηλίκων, ανηλίκων και πεζών, με ποσοστά 80,85 και 79% αντίστοιχα, αν έπαιρνε και ένα 77% αντί για 62% στα ADAS θα ήταν 5* τώρα.
                        Το θέμα είναι ότι οι Κινέζοι έχουν για πρωινό το 90% σε προστασία ενηλίκων και το 80% σε ADAS. Δεν είναι δλδ χειρότερα σε προστασία επιβατών και ρεφαρουν με τα ADAS, είναι και στα δύο καλύτεροι από τους υπόλοιπους.
                        Δεν υπάρχει κινέζικο με ADAS κάτω από 77% στα φετινά τεστ

                        PS. Αντίστοιχα τα Dacia Duster k Bigster έχουν
                        70% 84% 60% 57%
                        Και
                        69% 85% 60% 57%

                        To BMW δεν ειχε και αυτο ACC...? 😂

                        Η σειρά 1 "πάτωσε" στην προστασία ενηλίκων 78% 84% 85% 80%

                        Λογικά θα ήταν 5* αν έπιανε 80%

                        Α ετσι ειναι?
                        Ειχα δεδομενο οτι τα αστερια πανε πακετο με τα ACC... 😬

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dettol @criuser last edited by

                          @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                          @dg79 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                          Cruiser, ξαφνικά έχεις πολύ χρόνο για βιντεάκια 😁

                          Κάποια τα έχω ως κρυφά χαρτιά αλλά τα βρίσκω εύκολα με την αναζήτηση στο γιουτιούμπι.

                          Το είχε πρωτοανεβάσει ο γάτος, τότε που ήταν στους πρώτους έρωτες με το 3008, πριν του αρχίσει τα νάζια...😁

                          μαθετε μπαλιτσα απο τον αρχοντα! απαντηση στου επικριτες και ψιλοκραξιμο στον γατο, 2-σε-1 τακτοποιημενα 🙂

                          Παντως, το "πεταω ενα αμαξι στο γκρεμο" δεν ειναι ακριβως η επιτομη του επιστημονικου τεστ. Ο σκοπος ειναι να γινονται πραγματα απολυτα επαναληψιμα, συγκρισιμα και με αποτελεσματα μετρησιμα.

                          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • C
                            criuser last edited by

                            Με ένα γρήγορο ψάξιμο Στελλάντις εναντίον γιούρο σκραπ μου έβγαλε την πρώτη κόντρα από την μεριά των κινεζοχορηγούμενων...

                            https://www.euroncap.com/en/press-media/press-releases/stellar-safety-ratings-but-not-for-stellantis/

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • Chrisk6
                              Chrisk6 @dettol last edited by

                              @dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                              @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                              @dg79 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                              Cruiser, ξαφνικά έχεις πολύ χρόνο για βιντεάκια 😁

                              Κάποια τα έχω ως κρυφά χαρτιά αλλά τα βρίσκω εύκολα με την αναζήτηση στο γιουτιούμπι.

                              Το είχε πρωτοανεβάσει ο γάτος, τότε που ήταν στους πρώτους έρωτες με το 3008, πριν του αρχίσει τα νάζια...😁

                              μαθετε μπαλιτσα απο τον αρχοντα! απαντηση στου επικριτες και ψιλοκραξιμο στον γατο, 2-σε-1 τακτοποιημενα 🙂

                              Παντως, το "πεταω ενα αμαξι στο γκρεμο" δεν ειναι ακριβως η επιτομη του επιστημονικου τεστ. Ο σκοπος ειναι να γινονται πραγματα απολυτα επαναληψιμα, συγκρισιμα και με αποτελεσματα μετρησιμα.

                              Ντροπη να συγκρινεις τον NCAP/ANCAP/IIHS και δεν ξερω γω ποιον αλλο οργανισμο με τεστ ασφαλειας με αυτους εκει...ελα τωρα σοβαρεψου σε παρακαλω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dg79 last edited by

                                Τι λέει το ΑΙ

                                Yes, there appears to be tension or disagreement, referred to as a "beef," between Citroën and Euro NCAP, as highlighted by a 2025 comment from the Citroën CEO stating that an independent body like Euro NCAP isn't necessary, as governments should be responsible for car safety. This sentiment arose after the Citroën ë-C3, which is manufactured in India for emerging markets, received a very low safety rating (zero stars) from Global NCAP for adult occupant protection. This situation also ties into Citroën's potential strategy of selling cars built to lower-cost specifications for emerging markets, a strategy that can lead to worse safety outcomes than cars engineered to higher European standards, as suggested by one commenter.
                                Key aspects of the disagreement

                                Citroën's stance:
                                The CEO of Citroën has publicly stated that he believes there's no need for an independent safety organization like Euro NCAP, arguing that governments already handle vehicle safety checks.

                                Context for the disagreement:
                                This statement came shortly after the Global NCAP, a separate organization that performs crash tests in emerging markets, gave the Citroën ë-C3, a model made in India, a zero-star rating.
                                Concerns about market-specific engineering:
                                The low rating for the ë-C3 raised concerns that Citroën was building cars for emerging markets that are not as safe as European models.
                                Euro NCAP's role:
                                While Euro NCAP performs tests on models sold in Europe, the situation with the ë-C3 and its low Global NCAP rating highlights a different set of standards and engineering practices for different regions.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol @dg79 last edited by

                                  @dg79 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                                  Τι λέει το ΑΙ

                                  Yes, there appears to be tension or disagreement, referred to as a "beef," between Citroën and Euro NCAP, as highlighted by a 2025 comment from the Citroën CEO stating that an independent body like Euro NCAP isn't necessary, as governments should be responsible for car safety. This sentiment arose after the Citroën ë-C3, which is manufactured in India for emerging markets, received a very low safety rating (zero stars) from Global NCAP for adult occupant protection. This situation also ties into Citroën's potential strategy of selling cars built to lower-cost specifications for emerging markets, a strategy that can lead to worse safety outcomes than cars engineered to higher European standards, as suggested by one commenter.
                                  Key aspects of the disagreement

                                  Citroën's stance:
                                  The CEO of Citroën has publicly stated that he believes there's no need for an independent safety organization like Euro NCAP, arguing that governments already handle vehicle safety checks.

                                  Context for the disagreement:
                                  This statement came shortly after the Global NCAP, a separate organization that performs crash tests in emerging markets, gave the Citroën ë-C3, a model made in India, a zero-star rating.
                                  Concerns about market-specific engineering:
                                  The low rating for the ë-C3 raised concerns that Citroën was building cars for emerging markets that are not as safe as European models.
                                  Euro NCAP's role:
                                  While Euro NCAP performs tests on models sold in Europe, the situation with the ë-C3 and its low Global NCAP rating highlights a different set of standards and engineering practices for different regions.

                                  ενδιαφερουσα αποψη του ΑΙ. Δεν γνωριζω αν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα. Να προσθεσω εδω ομως, οτι οταν αποφασισε η byd να φερει το seagull στην ευρωπαικη αγορα προεβη σε ριζικη ανασχεδιαση του ωστε να ανταποκριθει στα τεστ ασφαλειας. Μεγαλωσε μαλιστα το οχημα κατα 20 ποντους αν θυμαμαι καλα.
                                  Δεν πουλησε στην ευρωπη το ιδιο οχημα που πουλαει στην κινα, και μετα να γκρινιαζει για τους κακους οργανισμους που κοροιδευουν τον κοσμο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dg79 last edited by

                                    Youtube Video

                                    The Citroën ë-C3 was given a zero star rating for adult occupant protection because it showed poor protection to the passenger’s chest and weak protection to the driver’s chest.

                                    Side head protection systems are not present, even as an option, and ESC is not present in the model range.

                                    Child occupant protection received just one star as the model does not offer three point belts in all positions and does not offer a passenger airbag disconnection switch. The head of both child dummies impacted with the vehicle interior and the car offers only one position which is suitable for a universal child seat.

                                    https://www.globalncap.org/news/stellantis-zeroes-out-on-safety-with-citron-c3

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      metoikos @criuser last edited by

                                      @criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:

                                      Ενα πραγματικό κρας τέστ και μάλιστα από Ασιάτες, για το Γαλλικό και το σοβαρό😊 Γερμανικό...

                                      Το μόνο που αποδεικνύει, πέραν πάσης αμφιβολίας, το βίντεο είναι ότι αν σπρωξεις δύο αυτοκίνητα στο γκρεμό θα κατρακυλήσουν προς τά κάτω και θα υποστούν απροσδιόριστη ζημιά. (χαοτικό φαινόμενο, λέγεται) (αν και με ολίγην ΑΙ βοήθεια ο λέοντας θα μπορούσε να βγάλει φτερά και να "κατρακυλήσει" προς τα επάνω, αλλά θα τούς έπερναν χαμπάρι και θα τούς ξεφώνιζαν --το οποίον πάντως από διαφημιστικής επόψεως, (που είναι ο σκοπός του βίντεο), μπορεί να είχε και μεγαλίτερο ίμπακτ... ).

                                      Σωπάστε τώρα και κάντε νανάκια...😁 😀

                                      χρονικόν σφάλμα: είναι ώρα τσίπουρου! 😀 😀

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Πίνοντας καφέ να πούμε και την υπόλοιπη αλήθεια όχι μόνο την μισή που ακούστηκε.

                                        Εν μέσω κορωνοιου αποφάσισαν να δουλέψουν παραπάνω τις αγορές της Νότιας Αμερικής που είχαν παρουσία χρόνια και να μπουν στην Ινδία όπου όντως οι τιμές είναι φτηνές.

                                        Ακολούθησαν τις νόρμες της χώρας οι οποίες δεν προέβλεπαν ούτε αερόσακους και τα υπόλοιπα που αναφέρονται.

                                        Έτσι το ινδικό σε 3 βγήκε σε τιμή πώλησης 7000 ευρώ για να έχουμε μια αίσθηση γιατί αμάξι μιλάμε.

                                        Αργότερα άλλαξαν οι νόρμες και απέκτησε 2 αερόσακους και τώρα έχει 4 βγάζει και άλλες εκδόσεις και αυτοκίνητα για εκεί όπως το Basalt , ενώ στην Νότια Αμερική έχει άλλες προδιαγραφές και βέβαια στην Ευρώπη είναι άλλο εντελώς αυτοκίνητο ακόμα και εξωτερικά και εσωτερικά και σε κινητήρες ανάρτηση κλπ.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          GIORGOSD 0 last edited by

                                          Οι αποικιοκράτες Ευρωπαίοι κοστολογούν διαφορετικά την αξία της ανθρώπινης ζωής στην Λατινική Αμερική, Αφρική, Ασία κλπ.Πολλές κατηγορίες Φθηνότερη από τους ασπρούληδες της Βόρειας Αμερικής ή της Ευρώπης.Γιαυτό και πουλάνε τενεκεδάκια στους Ιθαγενείς.Ομοίως πράττουν και οι Ιάπωνες-Κορεάτες. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που οι Κινέζοι κατασκευαστές προοδεύουν παντού σε όλες τις αγορές.Σέβονται τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών προσφέροντάς τους περισσότερα με χαμηλότερο κόστος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Τρία μοντέλα κατέγραψαν μηδενικούς θανάτους (driver death rate = 0):

                                            BMW X3 (4WD)

                                            Lexus ES 350

                                            Mercedes-Benz E-Class sedan 4WD

                                            Εντάξει τι να πουλήσουν κιόλας από την άλλη κάτι που δεν πρόκειται να αγοράσει κανείς σε εκείνες τις αγορές?
                                            Εμείς δηλαδή στην μπανανία παίρνουμε τα ίδια προϊόντα με τους Ευρωπαίους?
                                            Το ίδιο είναι π.χ. 1800cc Χ μοντέλο με το 2800 που αγοράζουν κατά βάση στο εξωτερικό? Το ότι είμαστε στην ΕΕ είμαστε τυχεροί που παίρνουμε ίδιο σασί αλλιώς θα λεγα τώρα τι θα παίρναμε......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 33 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr