-
Ενα πραγματικό κρας τέστ και μάλιστα από Ασιάτες, για το Γαλλικό και το σοβαρό
Γερμανικό...
Σωπάστε τώρα και κάντε νανάκια...
-
@a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
το αφηγημα αλλαξε απο "οι ευρωπαιοι καταναλωτες δεν ενδιαφερονται για τα αστερια του ncap", στο "οι κινεζοι σπρωχνουν χρημα στον οργανισμο και αγοραζουν καλες κριτικες"; Ανυπομονω για το επομενο κομματι της ιστοριας που θα μας αφηγηθεις!
@a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@criuser η εξήγηση είναι πολύ πιο απλή, οι Κινέζοι έχουν αντιγράψει την δομή των γερμανικών αυτοκινήτων για αυτό τα πηγαίνουν καλά στα crash tests. Το ίδιο και ο όμιλος Hyundai που έχει το Hyundai Motor Europe Technical Center GmbH στη Γερμανία, με επικεφαλής πρώην σχεδιαστή της Audi. Τίποτα δεν είναι τυχαίο
Να θυμίσω ότι ΟΛΑ τα προηγούμενα μοντέλα, όπως και το δικό μου αιρκρος έβγαιναν ΧΑΛΑΡΑ 5στερα στα κρας τέστ τους.
Αρα η δομή τους ήταν μια χαρά, δεν χρειαζόταν να είσαι γερμανός ή κορεάτης.
Αλλωστε και σήμερα η 1 πήρε 4 αστέρια και τα Κιου 4 και το Μπούζ επαναξιολογήθηκαν για να πάρουν 5 αστέρια.
Αρα το πρόβλημα είναι τα κριτήρια που μια ιδιωτική εταιρεία αποφασίζει μονομερώς να τα αλλάζει. Με ποια λογική όμως τα αλλάζει ? Μήπως με αυτήν των χορηγών της που τα ηλεκτρονικά τα έχουν τζάμπα ?
Θα είχε κάποια βάση η θεωρία συνωμοσίας σου, αν και όλα τα γερμανικά και κορεατικά έπαιρναν 3-4 αστέρια. Τώρα βλέπουμε ότι μόνο τα stellantis πατώνουν, άρα μπαζει η θεωρία σου
Το μπεμβέ 1 που είναι το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ χάτς και βγαίνει και σε εκδόσεις με μεγάλη ισχύ πήρε 4 αστέρια.
Αρα τι έγινε με αυτό ?
Επίσης το Κιού 4 και το Μπάζ, πολύ ακριβά μοντέλα πήραν με την δεύτερη τα 5 αστέρια, χώρια αν ψάξουμε παλιότερα, αλλά δεν έχω λόγο να το κάνω.
Πέρα από το τρολαρισμα που σου κάνω, μια χαρά τα πήγε το 3008 σε προστασία ενηλίκων, ανηλίκων και πεζών, με ποσοστά 80,85 και 79% αντίστοιχα, αν έπαιρνε και ένα 77% αντί για 62% στα ADAS θα ήταν 5* τώρα.
Το θέμα είναι ότι οι Κινέζοι έχουν για πρωινό το 90% σε προστασία ενηλίκων και το 80% σε ADAS. Δεν είναι δλδ χειρότερα σε προστασία επιβατών και ρεφαρουν με τα ADAS, είναι και στα δύο καλύτεροι από τους υπόλοιπους.
Δεν υπάρχει κινέζικο με ADAS κάτω από 77% στα φετινά τεστPS. Αντίστοιχα τα Dacia Duster k Bigster έχουν
70% 84% 60% 57%
Και
69% 85% 60% 57%To BMW δεν ειχε και αυτο ACC...?
-
Cruiser, ξαφνικά έχεις πολύ χρόνο για βιντεάκια
-
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Ενα πραγματικό κρας τέστ και μάλιστα από Ασιάτες, για το Γαλλικό και το σοβαρό
Γερμανικό...
Σωπάστε τώρα και κάντε νανάκια...
ενα κινεζικο αμαξι θα ειχε σηκωθει, θα ειχε ξεσκονιστει και θα ειχε παραγγειλει martini, shaken not stirred
, πριν συνεχισει για τον προορισμου του
-
@dg79 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Cruiser, ξαφνικά έχεις πολύ χρόνο για βιντεάκια
ΕΚΛΑΨΑ!
-
@dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
σπιτσλες!
μια μικρη υποσημειωση μονο. Ο bjorn δεν το εκραζε το ec3 για τους λογους που (σε συμφερει να) λες, αλλα
- εσβησε στα καλα καθουμενα και δεν μπορουσε να το ενεργοποιησει
- το οχημα δεν μπορουσε να συγκρατησει σωστα το καλωδιο dc με αποτελεσμα να διακοπτεται η φορτιση. Ο μονος τροπος που βρηκε ηταν να βαλει κατι κατω απο το καλωδιο ωστε να υποστηριζει το βαρος του (εναν σκουπιδοτενεκε στην περιπτωση του βιντεο που απολαυσαμε
)
σιγουρα ΔΕΝ το εκραξε για την μικρη του αυτονομια
Να πούμε κάποια πράγματα συνολικά.
Οντως υπάρχει μια μαλακία της Στελλάντις που προκειμένου να προλάβει την κοινωνική μίσθωση που έβγαλε για το 2024 ο Μακρόν, έβγαλε το αυτοκίνητο νωρίτερα από το προβλεπόμενο και ουσιαστικά είχε πολλά προβλήματα νεότητας.
Ομως αυτά τα δύο προβλήματα που ανέφερε, δεν υπήρξαν σε άλλο από τα δεκάδες τέστ που έχουν ανέβει στο διαδίκτυο.
Υπήρξαν όμως άλλα προβλήματα.
Είναι το πρώτο μικρό ηλεκτρικό και έχει παιδικές ασθένειες και προφανώς η εταιρεία έχει κάνει λάθη όπως και με τον ιμάντα στα βενζίνης για αυτό τώρα δίνει 8 χρόνια εγγύηση στην Κεντρική Ευρώπη.
Και δεν έχει 3 υβριδικό ακόμα, τα 3 αιρκρος μόλις άρχισαν να παράγονται, το 5 αιρκρος σε λίγους μήνες...
-
@chrisk6 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
το αφηγημα αλλαξε απο "οι ευρωπαιοι καταναλωτες δεν ενδιαφερονται για τα αστερια του ncap", στο "οι κινεζοι σπρωχνουν χρημα στον οργανισμο και αγοραζουν καλες κριτικες"; Ανυπομονω για το επομενο κομματι της ιστοριας που θα μας αφηγηθεις!
@a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@criuser η εξήγηση είναι πολύ πιο απλή, οι Κινέζοι έχουν αντιγράψει την δομή των γερμανικών αυτοκινήτων για αυτό τα πηγαίνουν καλά στα crash tests. Το ίδιο και ο όμιλος Hyundai που έχει το Hyundai Motor Europe Technical Center GmbH στη Γερμανία, με επικεφαλής πρώην σχεδιαστή της Audi. Τίποτα δεν είναι τυχαίο
Να θυμίσω ότι ΟΛΑ τα προηγούμενα μοντέλα, όπως και το δικό μου αιρκρος έβγαιναν ΧΑΛΑΡΑ 5στερα στα κρας τέστ τους.
Αρα η δομή τους ήταν μια χαρά, δεν χρειαζόταν να είσαι γερμανός ή κορεάτης.
Αλλωστε και σήμερα η 1 πήρε 4 αστέρια και τα Κιου 4 και το Μπούζ επαναξιολογήθηκαν για να πάρουν 5 αστέρια.
Αρα το πρόβλημα είναι τα κριτήρια που μια ιδιωτική εταιρεία αποφασίζει μονομερώς να τα αλλάζει. Με ποια λογική όμως τα αλλάζει ? Μήπως με αυτήν των χορηγών της που τα ηλεκτρονικά τα έχουν τζάμπα ?
Θα είχε κάποια βάση η θεωρία συνωμοσίας σου, αν και όλα τα γερμανικά και κορεατικά έπαιρναν 3-4 αστέρια. Τώρα βλέπουμε ότι μόνο τα stellantis πατώνουν, άρα μπαζει η θεωρία σου
Το μπεμβέ 1 που είναι το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ χάτς και βγαίνει και σε εκδόσεις με μεγάλη ισχύ πήρε 4 αστέρια.
Αρα τι έγινε με αυτό ?
Επίσης το Κιού 4 και το Μπάζ, πολύ ακριβά μοντέλα πήραν με την δεύτερη τα 5 αστέρια, χώρια αν ψάξουμε παλιότερα, αλλά δεν έχω λόγο να το κάνω.
Πέρα από το τρολαρισμα που σου κάνω, μια χαρά τα πήγε το 3008 σε προστασία ενηλίκων, ανηλίκων και πεζών, με ποσοστά 80,85 και 79% αντίστοιχα, αν έπαιρνε και ένα 77% αντί για 62% στα ADAS θα ήταν 5* τώρα.
Το θέμα είναι ότι οι Κινέζοι έχουν για πρωινό το 90% σε προστασία ενηλίκων και το 80% σε ADAS. Δεν είναι δλδ χειρότερα σε προστασία επιβατών και ρεφαρουν με τα ADAS, είναι και στα δύο καλύτεροι από τους υπόλοιπους.
Δεν υπάρχει κινέζικο με ADAS κάτω από 77% στα φετινά τεστPS. Αντίστοιχα τα Dacia Duster k Bigster έχουν
70% 84% 60% 57%
Και
69% 85% 60% 57%To BMW δεν ειχε και αυτο ACC...?
Η σειρά 1 "πάτωσε" στην προστασία ενηλίκων 78% 84% 85% 80%
Λογικά θα ήταν 5* αν έπιανε 80%
-
@dg79 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Cruiser, ξαφνικά έχεις πολύ χρόνο για βιντεάκια
Κάποια τα έχω ως κρυφά χαρτιά αλλά τα βρίσκω εύκολα με την αναζήτηση στο γιουτιούμπι.
Το είχε πρωτοανεβάσει ο γάτος, τότε που ήταν στους πρώτους έρωτες με το 3008, πριν του αρχίσει τα νάζια...
-
@a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@chrisk6 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
το αφηγημα αλλαξε απο "οι ευρωπαιοι καταναλωτες δεν ενδιαφερονται για τα αστερια του ncap", στο "οι κινεζοι σπρωχνουν χρημα στον οργανισμο και αγοραζουν καλες κριτικες"; Ανυπομονω για το επομενο κομματι της ιστοριας που θα μας αφηγηθεις!
@a-d-p said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@criuser η εξήγηση είναι πολύ πιο απλή, οι Κινέζοι έχουν αντιγράψει την δομή των γερμανικών αυτοκινήτων για αυτό τα πηγαίνουν καλά στα crash tests. Το ίδιο και ο όμιλος Hyundai που έχει το Hyundai Motor Europe Technical Center GmbH στη Γερμανία, με επικεφαλής πρώην σχεδιαστή της Audi. Τίποτα δεν είναι τυχαίο
Να θυμίσω ότι ΟΛΑ τα προηγούμενα μοντέλα, όπως και το δικό μου αιρκρος έβγαιναν ΧΑΛΑΡΑ 5στερα στα κρας τέστ τους.
Αρα η δομή τους ήταν μια χαρά, δεν χρειαζόταν να είσαι γερμανός ή κορεάτης.
Αλλωστε και σήμερα η 1 πήρε 4 αστέρια και τα Κιου 4 και το Μπούζ επαναξιολογήθηκαν για να πάρουν 5 αστέρια.
Αρα το πρόβλημα είναι τα κριτήρια που μια ιδιωτική εταιρεία αποφασίζει μονομερώς να τα αλλάζει. Με ποια λογική όμως τα αλλάζει ? Μήπως με αυτήν των χορηγών της που τα ηλεκτρονικά τα έχουν τζάμπα ?
Θα είχε κάποια βάση η θεωρία συνωμοσίας σου, αν και όλα τα γερμανικά και κορεατικά έπαιρναν 3-4 αστέρια. Τώρα βλέπουμε ότι μόνο τα stellantis πατώνουν, άρα μπαζει η θεωρία σου
Το μπεμβέ 1 που είναι το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ χάτς και βγαίνει και σε εκδόσεις με μεγάλη ισχύ πήρε 4 αστέρια.
Αρα τι έγινε με αυτό ?
Επίσης το Κιού 4 και το Μπάζ, πολύ ακριβά μοντέλα πήραν με την δεύτερη τα 5 αστέρια, χώρια αν ψάξουμε παλιότερα, αλλά δεν έχω λόγο να το κάνω.
Πέρα από το τρολαρισμα που σου κάνω, μια χαρά τα πήγε το 3008 σε προστασία ενηλίκων, ανηλίκων και πεζών, με ποσοστά 80,85 και 79% αντίστοιχα, αν έπαιρνε και ένα 77% αντί για 62% στα ADAS θα ήταν 5* τώρα.
Το θέμα είναι ότι οι Κινέζοι έχουν για πρωινό το 90% σε προστασία ενηλίκων και το 80% σε ADAS. Δεν είναι δλδ χειρότερα σε προστασία επιβατών και ρεφαρουν με τα ADAS, είναι και στα δύο καλύτεροι από τους υπόλοιπους.
Δεν υπάρχει κινέζικο με ADAS κάτω από 77% στα φετινά τεστPS. Αντίστοιχα τα Dacia Duster k Bigster έχουν
70% 84% 60% 57%
Και
69% 85% 60% 57%To BMW δεν ειχε και αυτο ACC...?
Η σειρά 1 "πάτωσε" στην προστασία ενηλίκων 78% 84% 85% 80%
Λογικά θα ήταν 5* αν έπιανε 80%
Α ετσι ειναι?
Ειχα δεδομενο οτι τα αστερια πανε πακετο με τα ACC... -
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@dg79 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Cruiser, ξαφνικά έχεις πολύ χρόνο για βιντεάκια
Κάποια τα έχω ως κρυφά χαρτιά αλλά τα βρίσκω εύκολα με την αναζήτηση στο γιουτιούμπι.
Το είχε πρωτοανεβάσει ο γάτος, τότε που ήταν στους πρώτους έρωτες με το 3008, πριν του αρχίσει τα νάζια...
μαθετε μπαλιτσα απο τον αρχοντα! απαντηση στου επικριτες και ψιλοκραξιμο στον γατο, 2-σε-1 τακτοποιημενα
Παντως, το "πεταω ενα αμαξι στο γκρεμο" δεν ειναι ακριβως η επιτομη του επιστημονικου τεστ. Ο σκοπος ειναι να γινονται πραγματα απολυτα επαναληψιμα, συγκρισιμα και με αποτελεσματα μετρησιμα.
-
Με ένα γρήγορο ψάξιμο Στελλάντις εναντίον γιούρο σκραπ μου έβγαλε την πρώτη κόντρα από την μεριά των κινεζοχορηγούμενων...
-
@dettol said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
@dg79 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Cruiser, ξαφνικά έχεις πολύ χρόνο για βιντεάκια
Κάποια τα έχω ως κρυφά χαρτιά αλλά τα βρίσκω εύκολα με την αναζήτηση στο γιουτιούμπι.
Το είχε πρωτοανεβάσει ο γάτος, τότε που ήταν στους πρώτους έρωτες με το 3008, πριν του αρχίσει τα νάζια...
μαθετε μπαλιτσα απο τον αρχοντα! απαντηση στου επικριτες και ψιλοκραξιμο στον γατο, 2-σε-1 τακτοποιημενα
Παντως, το "πεταω ενα αμαξι στο γκρεμο" δεν ειναι ακριβως η επιτομη του επιστημονικου τεστ. Ο σκοπος ειναι να γινονται πραγματα απολυτα επαναληψιμα, συγκρισιμα και με αποτελεσματα μετρησιμα.
Ντροπη να συγκρινεις τον NCAP/ANCAP/IIHS και δεν ξερω γω ποιον αλλο οργανισμο με τεστ ασφαλειας με αυτους εκει...ελα τωρα σοβαρεψου σε παρακαλω.
-
Τι λέει το ΑΙ
Yes, there appears to be tension or disagreement, referred to as a "beef," between Citroën and Euro NCAP, as highlighted by a 2025 comment from the Citroën CEO stating that an independent body like Euro NCAP isn't necessary, as governments should be responsible for car safety. This sentiment arose after the Citroën ë-C3, which is manufactured in India for emerging markets, received a very low safety rating (zero stars) from Global NCAP for adult occupant protection. This situation also ties into Citroën's potential strategy of selling cars built to lower-cost specifications for emerging markets, a strategy that can lead to worse safety outcomes than cars engineered to higher European standards, as suggested by one commenter.
Key aspects of the disagreementCitroën's stance:
The CEO of Citroën has publicly stated that he believes there's no need for an independent safety organization like Euro NCAP, arguing that governments already handle vehicle safety checks.Context for the disagreement:
This statement came shortly after the Global NCAP, a separate organization that performs crash tests in emerging markets, gave the Citroën ë-C3, a model made in India, a zero-star rating.
Concerns about market-specific engineering:
The low rating for the ë-C3 raised concerns that Citroën was building cars for emerging markets that are not as safe as European models.
Euro NCAP's role:
While Euro NCAP performs tests on models sold in Europe, the situation with the ë-C3 and its low Global NCAP rating highlights a different set of standards and engineering practices for different regions. -
@dg79 said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Τι λέει το ΑΙ
Yes, there appears to be tension or disagreement, referred to as a "beef," between Citroën and Euro NCAP, as highlighted by a 2025 comment from the Citroën CEO stating that an independent body like Euro NCAP isn't necessary, as governments should be responsible for car safety. This sentiment arose after the Citroën ë-C3, which is manufactured in India for emerging markets, received a very low safety rating (zero stars) from Global NCAP for adult occupant protection. This situation also ties into Citroën's potential strategy of selling cars built to lower-cost specifications for emerging markets, a strategy that can lead to worse safety outcomes than cars engineered to higher European standards, as suggested by one commenter.
Key aspects of the disagreementCitroën's stance:
The CEO of Citroën has publicly stated that he believes there's no need for an independent safety organization like Euro NCAP, arguing that governments already handle vehicle safety checks.Context for the disagreement:
This statement came shortly after the Global NCAP, a separate organization that performs crash tests in emerging markets, gave the Citroën ë-C3, a model made in India, a zero-star rating.
Concerns about market-specific engineering:
The low rating for the ë-C3 raised concerns that Citroën was building cars for emerging markets that are not as safe as European models.
Euro NCAP's role:
While Euro NCAP performs tests on models sold in Europe, the situation with the ë-C3 and its low Global NCAP rating highlights a different set of standards and engineering practices for different regions.ενδιαφερουσα αποψη του ΑΙ. Δεν γνωριζω αν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα. Να προσθεσω εδω ομως, οτι οταν αποφασισε η byd να φερει το seagull στην ευρωπαικη αγορα προεβη σε ριζικη ανασχεδιαση του ωστε να ανταποκριθει στα τεστ ασφαλειας. Μεγαλωσε μαλιστα το οχημα κατα 20 ποντους αν θυμαμαι καλα.
Δεν πουλησε στην ευρωπη το ιδιο οχημα που πουλαει στην κινα, και μετα να γκρινιαζει για τους κακους οργανισμους που κοροιδευουν τον κοσμο -
The Citroën ë-C3 was given a zero star rating for adult occupant protection because it showed poor protection to the passenger’s chest and weak protection to the driver’s chest.
Side head protection systems are not present, even as an option, and ESC is not present in the model range.
Child occupant protection received just one star as the model does not offer three point belts in all positions and does not offer a passenger airbag disconnection switch. The head of both child dummies impacted with the vehicle interior and the car offers only one position which is suitable for a universal child seat.
https://www.globalncap.org/news/stellantis-zeroes-out-on-safety-with-citron-c3
-
@criuser said in Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap:
Ενα πραγματικό κρας τέστ και μάλιστα από Ασιάτες, για το Γαλλικό και το σοβαρό
Γερμανικό...
Το μόνο που αποδεικνύει, πέραν πάσης αμφιβολίας, το βίντεο είναι ότι αν σπρωξεις δύο αυτοκίνητα στο γκρεμό θα κατρακυλήσουν προς τά κάτω και θα υποστούν απροσδιόριστη ζημιά. (χαοτικό φαινόμενο, λέγεται) (αν και με ολίγην ΑΙ βοήθεια ο λέοντας θα μπορούσε να βγάλει φτερά και να "κατρακυλήσει" προς τα επάνω, αλλά θα τούς έπερναν χαμπάρι και θα τούς ξεφώνιζαν --το οποίον πάντως από διαφημιστικής επόψεως, (που είναι ο σκοπός του βίντεο), μπορεί να είχε και μεγαλίτερο ίμπακτ... ).
Σωπάστε τώρα και κάντε νανάκια...
χρονικόν σφάλμα: είναι ώρα τσίπουρου!
-
Πίνοντας καφέ να πούμε και την υπόλοιπη αλήθεια όχι μόνο την μισή που ακούστηκε.
Εν μέσω κορωνοιου αποφάσισαν να δουλέψουν παραπάνω τις αγορές της Νότιας Αμερικής που είχαν παρουσία χρόνια και να μπουν στην Ινδία όπου όντως οι τιμές είναι φτηνές.
Ακολούθησαν τις νόρμες της χώρας οι οποίες δεν προέβλεπαν ούτε αερόσακους και τα υπόλοιπα που αναφέρονται.
Έτσι το ινδικό σε 3 βγήκε σε τιμή πώλησης 7000 ευρώ για να έχουμε μια αίσθηση γιατί αμάξι μιλάμε.
Αργότερα άλλαξαν οι νόρμες και απέκτησε 2 αερόσακους και τώρα έχει 4 βγάζει και άλλες εκδόσεις και αυτοκίνητα για εκεί όπως το Basalt , ενώ στην Νότια Αμερική έχει άλλες προδιαγραφές και βέβαια στην Ευρώπη είναι άλλο εντελώς αυτοκίνητο ακόμα και εξωτερικά και εσωτερικά και σε κινητήρες ανάρτηση κλπ.
-
Οι αποικιοκράτες Ευρωπαίοι κοστολογούν διαφορετικά την αξία της ανθρώπινης ζωής στην Λατινική Αμερική, Αφρική, Ασία κλπ.Πολλές κατηγορίες Φθηνότερη από τους ασπρούληδες της Βόρειας Αμερικής ή της Ευρώπης.Γιαυτό και πουλάνε τενεκεδάκια στους Ιθαγενείς.Ομοίως πράττουν και οι Ιάπωνες-Κορεάτες. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που οι Κινέζοι κατασκευαστές προοδεύουν παντού σε όλες τις αγορές.Σέβονται τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών προσφέροντάς τους περισσότερα με χαμηλότερο κόστος.
-
Τρία μοντέλα κατέγραψαν μηδενικούς θανάτους (driver death rate = 0):
BMW X3 (4WD)
Lexus ES 350
Mercedes-Benz E-Class sedan 4WD
Εντάξει τι να πουλήσουν κιόλας από την άλλη κάτι που δεν πρόκειται να αγοράσει κανείς σε εκείνες τις αγορές?
Εμείς δηλαδή στην μπανανία παίρνουμε τα ίδια προϊόντα με τους Ευρωπαίους?
Το ίδιο είναι π.χ. 1800cc Χ μοντέλο με το 2800 που αγοράζουν κατά βάση στο εξωτερικό? Το ότι είμαστε στην ΕΕ είμαστε τυχεροί που παίρνουμε ίδιο σασί αλλιώς θα λεγα τώρα τι θα παίρναμε...... -
Ενδιαφέρον άρθρο για το θέμα μας...
https://www.autoexpress.co.uk/opinion/367480/buyers-would-rather-have-cheap-car-safe-car
Εδώ και 33 χρόνια βάζω στα υδραυλικά μου συλλέκτες.
Δεν ξέρω αν ξέρετε όλοι τι είναι αυτό.
Συνήθως τα υδραυλικά του σπιτιού είναι σωλήνες που περπατάνε σε τοίχους και έχουν κοψίματα με ταφ και ενώσεις με άλλους σωλήνες και έτσι υπάρχουν πολλές πιθανότητες διαρροών, αλλά πολύ χαμηλότερο κόστος.
Ο συλλέκτης είναι ένα ντουλάπι που μονοκόμματες σωλήνες χωρίς καμία ένωση φεύγουν από τους διακόπτες του ντουλαπιού και πάνε στο πάτωμα μονωμένες χωριστά σε κάθε βρύση.
Προφανώς το κόστος των δύο σωληνών με ενώσεις και διακλαδώσεις χαντρωμένες στον τοίχοι, με το κόστος 10 σωληνών χωρίς καμία ένωση και τις μονώσεις τους είναι πολλαπλάσιο.
Πέρασαν πολλά χρόνια για να το εκτιμήσουν οι αγοραστές αυτό. Ισως ακόμα να μην το έχουν εκτιμήσει. Οπως και άλλα πράγματα που έχουν σχέση με την πραγματική ποιότητα.
Και βέβαια να το εκτιμήσουν σημαίνει να δεχτούν να το πληρώσουν.
Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap