-
@jimkl-0 said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Ποσο οικονομικός θα είναι άραγε στη πράξη ο full Hybrid κινητήρας με LPG; Μιλάμε για φοβερή πατέντα η Renault. Πρέπει να το βάλει κ στα δικά της αυτοκίνητα
Κοινά είναι τα μηχανικά σύνολα, αλλά το δελτίο τύπου αναφέρεται στον 1.2 turbo με το 48βολτο mild hybrid LPG , με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα για τετρακίνηση και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Δεν είναι το full hybrid 155
Προφανώς η Renault χρησιμοποιεί την Dacia για beta tester
-
Eco-G έκδοση με LPG, 120 άλογα. Καθόλου υβριδικό.
Mild hybrid 140, 140 άλογα, βενζίνη. 48V υβριδικό.
Hybrid 155, 155 συνδυαστικά άλογα βενζίνη. 230V υβριδικό.
Hybrid-G 150 4×4, το mild hybrid 140 με LPG και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με 31 άλογα για τετρακίνηση. Μάλλον 150 συνδυαστικά άλογα. 48V υβριδικό.
Αυτά δίνει.
-
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Eco-G έκδοση με LPG, 120 άλογα. Καθόλου υβριδικό.
Mild hybrid 140, 140 άλογα, βενζίνη. 48V υβριδικό.
Hybrid 155, 155 συνδυαστικά άλογα βενζίνη. 230V υβριδικό.
Hybrid-G 150 4×4, το mild hybrid 140 με LPG και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με 31 άλογα για τετρακίνηση. Μάλλον 150 συνδυαστικά άλογα. 48V υβριδικό.
Αυτά δίνει.
Ναι, συνδυαστικά, το αναφέρει
Combining a 103 kW (140 hp) 1.2-litre 48V mild-hybrid engine on the front axle with a 23 kW peak (31 hp) electric motor on the rear axle. It delivers maximum output of 113 kW (154 hp), with torque of 230 Nm for the combustion engine and up to 87 Nm for the electric motor.Ο ECO-G120 υποθέτω είναι ο γνωστός 1000αρης;
Δεν βλέπω να μπαίνει στο Duster ο "πολυπόθητος" ECO-G140 του Bigster 🥹
-
Αναφέρει και νεα επένδυση στο εσωτερικό!!!Κοιτα να δεις που απο VW και TOYOTA θα παμε σε DACIA χαχαχαχαχαχαχα
-
@mariolas said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Αναφέρει και νεα επένδυση στο εσωτερικό!!!Κοιτα να δεις που απο VW και TOYOTA θα παμε σε DACIA χαχαχαχαχαχαχα
ήδη είναι αρκετά κοντά με τα Toyota, Σε θέματα επενδύσεων, βλέπω να τα ξεπερνά
-
This bi-fuel 4x4 LPG hybrid is efficient, versatile, frugal and easy to drive. Combining a 103 kW (140 hp) 1.2-litre 48V mild-hybrid engine on the front axle with a 23 kW peak (31 hp) electric motor on the rear axle. It delivers maximum output of 113 kW (154 hp), with torque of 230 Nm for the combustion engine and up to 87 Nm for the electric motor.
The internal combustion engine is coupled to a 6-speed dual-clutch automatic gearbox with steering-wheel paddles, and the electric motor to a twin-speed gearbox with a disengageable rear axle.
The twin-speed gearbox with the 48V rear electric motor is a world premiere. Delivering high torque to the wheels at low speeds in first gear to maximize off-road capabilities, this innovative technology can be also used up to 140 kph to offer power, electric driving, motor brake and off-road performance when using the second gear. The neutral position (clutch disengaged) eliminates friction loss on the road, for lower fuel consumption in 2WD mode, for example at constant vehicule speed on highway.
Φανταστικός συνδιασμός!
LPG για οικονομία , 140 -150 αλογάκια στον δρόμο, αξιοπρεπεστατα τα 30 αλογάκια στον πίσω άξονα για χιονάκι/λάσπη/άμμο / χώμα, και το κερασάκι στην τούρτα το αυτόματο κιβώτιο.
Κατά την άποψη μου αποτελεί σοβαρότατη απειλή για πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα στην εγχώρια αγορά λόγω της οικονομίας χρήσης του LPG.
Μόνο λόγω Μητσοτακισταν - Μελχισεδέκ φοβάμαι πόσο παραπάνω θα το φέρουν σε σχέση με Γαλλία, Ισπανία , Ιταλία, και την αναπόφευκτη αύξηση της τιμής του LPG στα 1.3-1.4 ευρώ αν έχουν μεγάλη επιτυχία στην αγορά της χώρας μας.
-
@vagkirk said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
This bi-fuel 4x4 LPG hybrid is efficient, versatile, frugal and easy to drive. Combining a 103 kW (140 hp) 1.2-litre 48V mild-hybrid engine on the front axle with a 23 kW peak (31 hp) electric motor on the rear axle. It delivers maximum output of 113 kW (154 hp), with torque of 230 Nm for the combustion engine and up to 87 Nm for the electric motor.
The internal combustion engine is coupled to a 6-speed dual-clutch automatic gearbox with steering-wheel paddles, and the electric motor to a twin-speed gearbox with a disengageable rear axle.
The twin-speed gearbox with the 48V rear electric motor is a world premiere. Delivering high torque to the wheels at low speeds in first gear to maximize off-road capabilities, this innovative technology can be also used up to 140 kph to offer power, electric driving, motor brake and off-road performance when using the second gear. The neutral position (clutch disengaged) eliminates friction loss on the road, for lower fuel consumption in 2WD mode, for example at constant vehicule speed on highway.
Φανταστικός συνδιασμός!
LPG για οικονομία , 140 -150 αλογάκια στον δρόμο, αξιοπρεπεστατα τα 30 αλογάκια στον πίσω άξονα για χιονάκι/λάσπη/άμμο / χώμα, και το κερασάκι στην τούρτα το αυτόματο κιβώτιο.
Κατά την άποψη μου αποτελεί σοβαρότατη απειλή για πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα στην εγχώρια αγορά λόγω της οικονομίας χρήσης του LPG.
Μόνο λόγω Μητσοτακισταν - Μελχισεδέκ φοβάμαι πόσο παραπάνω θα το φέρουν σε σχέση με Γαλλία, Ισπανία , Ιταλία, και την αναπόφευκτη αύξηση της τιμής του LPG στα 1.3-1.4 ευρώ αν έχουν μεγάλη επιτυχία στην αγορά της χώρας μας.
Αχ τι καλά που τα λες. Επί Τσιπρα ήταν φτηνότερο το LPG, απλά δεν μπορούσες να βάλεις πολύ γιατί με τα 60 ευρώ/μέρα από το ΑΤΜ έπρεπε να βγουν και όλα τα υπόλοιπα έξοδα.
Τώρα όμως που ο Μπάνος ο Καμμένος, ο πρώην συγκυβερνήτης του Τσιπρα, θα καθαρίσει όπως είπε την εκλογή του Μελχισεδέκ, θα δουν όλοι το τρομερό rebranding του ηγέτη και θα μας δίνουν τα αυτοκίνητα φτηνότερα.
-
Ωραια φαίνονται ολα στα χαρτιά, καθίστε να δούμε και τιμή για το 4x4 hybrid όμως γιατί αν ξεπερνά τα 30 χιλιάρικα όπως το κόβω, μπαίνει σε μια κατηγορία που δύσκολα τα δίνεις για Dacia, και μάλιστα για mild Hybrid.
-
@azmo said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Αχ τι καλά που τα λες. Επί Τσιπρα ήταν φτηνότερο το LPG, απλά δεν μπορούσες να βάλεις πολύ γιατί με τα 60 ευρώ/μέρα από το ΑΤΜ έπρεπε να βγουν και όλα τα υπόλοιπα έξοδα.
Γιατί καλέ , δεν είχαμε τότε κάρτες;
Γιατί μας τα θυμίζεις αυτά τώρα ;
Με 60 ευρώ γέμιζα ρεζερβουάρ η το καρότσι του ΣΜ για μια εβδομάδα, ή το δίμηνο για ρεύμα στην ΔΕΗ , cent δεν έχασε κάνεις με τον Τσιπρακο.Αντίθετα με δαυτους λόγω ακρίβειας είναι σαν να μας έχουν κάνει 50% κούρεμα στις καταθέσεις μας την πενταετία.
@azmo said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Τώρα όμως που ο Μπάνος ο Καμμένος
Κορυφαίο στέλεχος της δεξιάς και της ΝΔ ο Παναρος από ότι θυμάμαι.
-
@azmo said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Ωραια φαίνονται ολα στα χαρτιά, καθίστε να δούμε και τιμή για το 4x4 hybrid όμως γιατί αν ξεπερνά τα 30 χιλιάρικα όπως το κόβω, μπαίνει σε μια κατηγορία που δύσκολα τα δίνεις για Dacia, και μάλιστα για mild Hybrid.
Στα 33 το βλέπω.
-
@vagkirk said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@azmo said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Αχ τι καλά που τα λες. Επί Τσιπρα ήταν φτηνότερο το LPG, απλά δεν μπορούσες να βάλεις πολύ γιατί με τα 60 ευρώ/μέρα από το ΑΤΜ έπρεπε να βγουν και όλα τα υπόλοιπα έξοδα.
Γιατί καλέ , δεν είχαμε τότε κάρτες;
Γιατί μας τα θυμίζεις αυτά τώρα ;
Με 60 ευρώ γέμιζα ρεζερβουάρ η το καρότσι του ΣΜ για μια εβδομάδα, ή το δίμηνο για ρεύμα στην ΔΕΗ , cent δεν έχασε κάνεις με τον Τσιπρακο.Αντίθετα με δαυτους λόγω ακρίβειας είναι σαν να μας έχουν κάνει 50% κούρεμα στις καταθέσεις μας την πενταετία
Εχεις απόλυτο δικιο. Ο ηγέτης ειχε βάλει την ζωή μας σε μια τάξη. Ειχαν κοπει οι κρεπαλες και τα μπουζουκια (δεν θυμαμαι ποτέ να ειχαν POS οι λουλουδούδες), και επίσης μάθαινες να εκτιμάς την αξία του χρήματος γιατί μετά απο 2 ωρες αναμονή στην ουρά του ATM και αν ειχες και καμια φλεβίτιδα οπως εγω, μετά λυπόσουν να χαλάσεις τα 3 εικοσάευρα.
Και δεν συζητάω κάν για την ασύλληπτη ευφυια του , που την χρησιμοποιουσε προληπτικά για να προστατεύσει τους πολίτες, οπως τότε με την γριούλα που τον ρώτησε γιατί δεν δίνει τις αποζημιωσεις στους πυροπληκτους στο Μάτι, και της απάντησε : "Αν στα έδινα θα τα χάλαγες"
Αντε να πέσει αυτος ο κακορίζικος ο Μητσοτάκης, να ερθει πάλι ο Αλέκσης μας, το γελαστό παιδί, για να μας ξαναφέρει την ελπίδα.
-
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@azmo said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Ωραια φαίνονται ολα στα χαρτιά, καθίστε να δούμε και τιμή για το 4x4 hybrid όμως γιατί αν ξεπερνά τα 30 χιλιάρικα όπως το κόβω, μπαίνει σε μια κατηγορία που δύσκολα τα δίνεις για Dacia, και μάλιστα για mild Hybrid.
Στα 33 το βλέπω.
Εκει θα αρχιζει κάπου και η πιο πλουσια εκδοση στα 35+
Αντε δώσε τοσα χρήματα για Dacia, που καποτε ηταν το αυτοκίνητο του λαουτζίκου και εκανε 12 χιλιάρικα. Και να βλεπεις τα σκληρα φτηνιαρικα πλαστικα και να ακους τριξιματα.
-
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Eco-G έκδοση με LPG, 120 άλογα. Καθόλου υβριδικό.
Mild hybrid 140, 140 άλογα, βενζίνη. 48V υβριδικό.
Hybrid 155, 155 συνδυαστικά άλογα βενζίνη. 230V υβριδικό.
Hybrid-G 150 4×4, το mild hybrid 140 με LPG και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με 31 άλογα για τετρακίνηση. Μάλλον 150 συνδυαστικά άλογα. 48V υβριδικό.
Αυτά δίνει.
Ναι, συνδυαστικά, το αναφέρει
Combining a 103 kW (140 hp) 1.2-litre 48V mild-hybrid engine on the front axle with a 23 kW peak (31 hp) electric motor on the rear axle. It delivers maximum output of 113 kW (154 hp), with torque of 230 Nm for the combustion engine and up to 87 Nm for the electric motor.Ο ECO-G120 υποθέτω είναι ο γνωστός 1000αρης;
Δεν βλέπω να μπαίνει στο Duster ο "πολυπόθητος" ECO-G140 του Bigster 🥹
Εγώ πάντως κατάλαβα ότι όλοι είναι ο 1,2 σε διάφορες εκδόσεις. Εκτός του κανονικού hybrid.
-
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Eco-G έκδοση με LPG, 120 άλογα. Καθόλου υβριδικό.
Mild hybrid 140, 140 άλογα, βενζίνη. 48V υβριδικό.
Hybrid 155, 155 συνδυαστικά άλογα βενζίνη. 230V υβριδικό.
Hybrid-G 150 4×4, το mild hybrid 140 με LPG και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με 31 άλογα για τετρακίνηση. Μάλλον 150 συνδυαστικά άλογα. 48V υβριδικό.
Αυτά δίνει.
Ναι, συνδυαστικά, το αναφέρει
Combining a 103 kW (140 hp) 1.2-litre 48V mild-hybrid engine on the front axle with a 23 kW peak (31 hp) electric motor on the rear axle. It delivers maximum output of 113 kW (154 hp), with torque of 230 Nm for the combustion engine and up to 87 Nm for the electric motor.Ο ECO-G120 υποθέτω είναι ο γνωστός 1000αρης;
Δεν βλέπω να μπαίνει στο Duster ο "πολυπόθητος" ECO-G140 του Bigster 🥹
Εγώ πάντως κατάλαβα ότι όλοι είναι ο 1,2 σε διάφορες εκδόσεις. Εκτός του κανονικού hybrid.
Μπορεί και σίγουρα θα είναι καλύτερη λύση
-
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Eco-G έκδοση με LPG, 120 άλογα. Καθόλου υβριδικό.
Mild hybrid 140, 140 άλογα, βενζίνη. 48V υβριδικό.
Hybrid 155, 155 συνδυαστικά άλογα βενζίνη. 230V υβριδικό.
Hybrid-G 150 4×4, το mild hybrid 140 με LPG και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με 31 άλογα για τετρακίνηση. Μάλλον 150 συνδυαστικά άλογα. 48V υβριδικό.
Αυτά δίνει.
Ναι, συνδυαστικά, το αναφέρει
Combining a 103 kW (140 hp) 1.2-litre 48V mild-hybrid engine on the front axle with a 23 kW peak (31 hp) electric motor on the rear axle. It delivers maximum output of 113 kW (154 hp), with torque of 230 Nm for the combustion engine and up to 87 Nm for the electric motor.Ο ECO-G120 υποθέτω είναι ο γνωστός 1000αρης;
Δεν βλέπω να μπαίνει στο Duster ο "πολυπόθητος" ECO-G140 του Bigster 🥹
Εγώ πάντως κατάλαβα ότι όλοι είναι ο 1,2 σε διάφορες εκδόσεις. Εκτός του κανονικού hybrid.
Μπορεί και σίγουρα θα είναι καλύτερη λύση
Βέβαια υποβαθμίζει (απαξιώνει)οσους πηραν τον 1000αρι με τα 100 άλογα.Αυτο ειναι φαουλ και νομίζω μεγάλο.
-
@mariolas said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Eco-G έκδοση με LPG, 120 άλογα. Καθόλου υβριδικό.
Mild hybrid 140, 140 άλογα, βενζίνη. 48V υβριδικό.
Hybrid 155, 155 συνδυαστικά άλογα βενζίνη. 230V υβριδικό.
Hybrid-G 150 4×4, το mild hybrid 140 με LPG και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με 31 άλογα για τετρακίνηση. Μάλλον 150 συνδυαστικά άλογα. 48V υβριδικό.
Αυτά δίνει.
Ναι, συνδυαστικά, το αναφέρει
Combining a 103 kW (140 hp) 1.2-litre 48V mild-hybrid engine on the front axle with a 23 kW peak (31 hp) electric motor on the rear axle. It delivers maximum output of 113 kW (154 hp), with torque of 230 Nm for the combustion engine and up to 87 Nm for the electric motor.Ο ECO-G120 υποθέτω είναι ο γνωστός 1000αρης;
Δεν βλέπω να μπαίνει στο Duster ο "πολυπόθητος" ECO-G140 του Bigster 🥹
Εγώ πάντως κατάλαβα ότι όλοι είναι ο 1,2 σε διάφορες εκδόσεις. Εκτός του κανονικού hybrid.
Μπορεί και σίγουρα θα είναι καλύτερη λύση
Βέβαια υποβαθμίζει (απαξιώνει)οσους πηραν τον 1000αρι με τα 100 άλογα.Αυτο ειναι φαουλ και νομίζω μεγάλο.
Γιατί αν είναι ο χιλιαρης με 120 ίππους, δεν απαξιώνεται ο παλιός με τους 100
;
-
Το ιδιο είναι
-
@mariolas said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@a-d-p said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@super-t said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Eco-G έκδοση με LPG, 120 άλογα. Καθόλου υβριδικό.
Mild hybrid 140, 140 άλογα, βενζίνη. 48V υβριδικό.
Hybrid 155, 155 συνδυαστικά άλογα βενζίνη. 230V υβριδικό.
Hybrid-G 150 4×4, το mild hybrid 140 με LPG και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με 31 άλογα για τετρακίνηση. Μάλλον 150 συνδυαστικά άλογα. 48V υβριδικό.
Αυτά δίνει.
Ναι, συνδυαστικά, το αναφέρει
Combining a 103 kW (140 hp) 1.2-litre 48V mild-hybrid engine on the front axle with a 23 kW peak (31 hp) electric motor on the rear axle. It delivers maximum output of 113 kW (154 hp), with torque of 230 Nm for the combustion engine and up to 87 Nm for the electric motor.Ο ECO-G120 υποθέτω είναι ο γνωστός 1000αρης;
Δεν βλέπω να μπαίνει στο Duster ο "πολυπόθητος" ECO-G140 του Bigster 🥹
Εγώ πάντως κατάλαβα ότι όλοι είναι ο 1,2 σε διάφορες εκδόσεις. Εκτός του κανονικού hybrid.
Μπορεί και σίγουρα θα είναι καλύτερη λύση
Βέβαια υποβαθμίζει (απαξιώνει)οσους πηραν τον 1000αρι με τα 100 άλογα.Αυτο ειναι φαουλ και νομίζω μεγάλο.
Αυτό δεν γίνεται με όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα; Κάθε μεταγενέστερο έχει βελτιώσεις που απαξιώνουν το προηγούμενο. Είναι αναπόφευκτο.
-
Ελαστικά Continental για την τρίτη γενιά του Dacia Duster
-
Όσο αφορά τον νέο κινητήρα LPG με Mild hybrid, συνεργασία Renault και Geely.
https://www.newsauto.gr/news/to-dacia-duster-me-to-neo-kenotomo-kinitira-lpg/
Dacia Duster 3rd gen (2024)