-
Εντάξει γάτε έχεις γρήγορο σουβ. Το καταλάβαμε
-
@lap said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Εντάξει γάτε έχεις γρήγορο σουβ. Το καταλάβαμε
βαρεθηκα τα σουβ ομως.... ενα χατσμπακακι φεβ το εψηνα να δωκω το σουβ σε συναδελφο....
-
Αυτά είναι δώρα, όχι κάλτσες και μποξερακια.
Δεν υπάρχει κάτι σε παραπλήσια δύναμη, phev και σαύρα.
-
ds9 360 atia
-
Το ρολόι όλα τα λεφτά !
.
Youtube Video – [09:08..]Και θα τραγουδά ο γάτος : Θα πουλήσω το ρόλοι και θα πάρω κομπολόι

-
Προτιμότερο το Peugeot 508, που είναι πιο σπορ, για τον σπορτίβικο γάτο. Αλλά πρέπει να είναι και τα δύο πολύ πάνω από το όριο ΛΤΠΦ που υπάρχει για εταιρικά.
-
@realzeus said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Προτιμότερο το Peugeot 508, που είναι πιο σπορ, για τον σπορτίβικο γάτο. Αλλά πρέπει να είναι και τα δύο πολύ πάνω από το όριο ΛΤΠΦ που υπάρχει για εταιρικά.
ε ναι, η ντι ες ειναι πολυ δηθεν.
η ds ειναι πανω απο 40k, το 508 δεν ειναι. αλλα φερνουν μονο το 225.
πριν παρω το 3008 ειχε τεσταρει την ιδια ds7.
κλασεις πανω το 3008.
δεν ειχε καν εγγριση τυπου η μαλακια με 18αρες ζαντες, μονο 19 και 20.
και δεν παταγε και καθολου καλα
και ηταν σαν χοντρη παρουσιαστρια πρωιναδικου.
μου αρκουν οι μπαστυ.
παραπανω εχω ενα αγχος αν πατωνω.
στο μεταξυ θελω χατςμπακ, δεν θελω λιμουζινε, δεν μου παει στη καθημερινη μου μπρουρναζογυφτια -
@gatoz said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
η ds ειναι πανω απο 40k, το 508 δεν ειναι. αλλα φερνουν μονο το 225.
Αναφερόμουν σε αυτό με τα 360, αλλά είναι πολύ ακριβό μάλλον: https://www.peugeot.gr/our-models/508-peugeot-sport-engineered.html
-
@realzeus said in [Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)]
Αναφερόμουν σε αυτό με τα 360, αλλά είναι πολύ ακριβό μάλλον: https://www.peugeot.gr/our-models/508-peugeot-sport-engineered.html
59 λιανικη πφ , 78 τελικη

Tο Cupra Leon PHEV ?

-
-
Έμπαινα άνετα.
Στο ίδιο με σήμα Opel Astra να πω την αμαρτία μου. -
Όμορφο αμάξι, έχω δει τη ντίζελ έκδοση, "στενάχωρο" για τον όγκο του όπως τα περισσότερα της κατηγορίας του, αστεία τιμή όταν αγοράζεις ΚΙΑ & Τέσλα σε αυτά τα λεφτά και το mg5 βαγκον το "καλό" τιμάται 41 χιλιάδες. (Στις ίδιες αντιπροσωπείες τα πουλάνε)
Να ήταν ηλεκτρικό 508 σε αυτά τα χρήματα, με σοβαρή μπαταρία, ίσως... -
Πολλοί δε θέλουν σκουπάκι όμως αλλά αυτοκίνητο. Δεν αναιρεί το θέμα της τιμής αυτό (που γενικότερα στα θερμικά είναι μεγαλύτερη λόγω τελών, υπολογισμού ρύπων, έλλειψη επιδοτήσεων οπως τα τάμπλετ κτλ) αλλά ως γενική παρατήρηση.
-
-
And not a single fuck was given...
Ποιο Peugeot μωρέ...το νέο Troc περιμένει με κομμένη την ανάσα όλη η Ευρώπη.
-
@vagkirk said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
And not a single fuck was given...
Ποιο Peugeot μωρέ...το νέο Troc περιμένει με κομμένη την ανάσα όλη η Ευρώπη.
Ναι…..σίγουρα….
-
@vagkirk said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
And not a single fuck was given...
Ποιο Peugeot μωρέ...το νέο Troc περιμένει με κομμένη την ανάσα όλη η Ευρώπη.
Ναι, δεν κοιμάται όλη η Ευρώπη περιμένοντας το TRoc.
-
Βασικά η Ευρώπη ασχολείται κυρίως με c/d-suv & stations... Χέστηκε και για το c_hatch & για το b_suv.
-
@sabas_thess said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Βασικά η Ευρώπη ασχολείται κυρίως με c/d-suv & stations... Χέστηκε και για το c_hatch & για το b_suv.
Δεν είναι ακριβώς B SUV το Troc, είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του Golf , είναι η χρυσή τομή από πλευράς μεγέθους, και στην Ευρώπη νομίζω έχει πάει πολύ σφαίρα σε πωλήσεις.
Στην χώρα μας είναι το πρώτο αυτοκίνητο σε επιλογή ιδιωτών εκτός leasing μετά την μεγάλη αναπροσαρμογή τιμών προς τα πάνω των CSUV όπως το Tiguan.
Αν το καινούργιο είναι ακόμα λίγο μεγαλύτερο και η νεα έκδοση HEV έχει κάτι καλό να μας δείξει τότε αποκτά πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.
Ανοίγει κερκόπορτα και δίνει ίσως μοναδική διέξοδο σε όσους θέλουν να ξεφύγουν από τα HEV της Toyota και ψάχνουν οικογενειακό SUV στο budget 30-35 k που να μετράει και λίγο το σηματακι του.
-
Το σηματάκι μετράει από την Κρυσταλλοπηγή και πάνω...

Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)