-
Άλλος ένας καφρος συμπολίτης μας, καμία έκπληξη
-
@lap said in TESLA FORUM:
Τι είναι το fsd?
Πάντως μπορεί το y να ναι το σωστό όχημα αλλά το model 3 είναι πραγματικό πολύ κομψό! Είδα πολλά φέτος
Facist small dickhead
Στην περιπτωση του τρομπα. -
@nickthetrib said in TESLA FORUM:
Χρωστάω μια εντύπωση απο εμπειρία με tesla με το περασαμε για λίγη ωρα στο ίδιο κομματι δρόμου.
Σάββατο 16/8 κατα τις 13:30 στην Πατρών Κορίνθου στο ρεύμα προς Αθήνα αναμεσα σε Αίγιο και Ακράτα.
Ένα όμορφο κοκκινο 3 κινείται με 100 περίπου στην δεξιά λωρίδα, όταν ενα άσχημο άουρις έρχεται με 120 κοντερ, το περνάει και μπαίνει δεξιά με τα 120 και συνεχίζει χωρίς να ασχοληθεί παραπάνω. Στην συνέχεια εκεί που ξεκινάνε τα ψιλοανηφορικά επειδή το αουρις δεν κατέβασε για να κρατήσει τα 120 και έπεσε στα 110. Εκεί το Tesla και πέρασε αφήνοντας τον οδηγό του αουρις να ζηλεύει για το άνοιγμα του Tesla, ξέροντας οτι το αουρις δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Στο επόμενο ίσιωμα που το αουρις έπιασε την επιθυμητή ταχύτητα ταξιδιού (120 κοντερ) πήγε να ξαναπεράσει, και το Tesla έδωσε γκάζι για να μην γίνει η προσπέραση.
ΟΚ νο προμπ ατ δατ πόιντ,
Αλλά τοTesla δεν συνέχισε να επιταχύνει και ξαναγύρισε εκεί γύρω στα 120 . Στην επόμενη ανηφόρα που ηταν μεγαλύτερη και το αουρις που δεν ήθελε να πέσει στα 100, κατέβασε και κράτησε τα 120 επιταχύνοντας και λίγο ακόμα, πέρασε το Tesla και έμεινε αριστερά να περάσει και 2-3 ακόμα που πήγαιναν με 100.
Το Tesla κόλλησε πίσω από το άουρις για να περάσει, αλλά η ανηφόρα είχε τελειώσει και σιγά σιγά τα 130 που είχε το αουρις έγιναν 150 και το Tesla έκατσε πίσω. Το άουρις ξαναγύρισε στην ταχύτητα ταξιδιού (υπενθυμίζω 120 κοντερ) και δεν ξαναείδε το Tesla
Τι στον Μπεο???
γιατί δεν με άφησε να περάσω ο μαλ@κας αφου πήγαινα με 120? Μόστρα ήθελε να κάνει???
και γιατί κόλλησε πίσω μου αφού δεν σκόπευε να περάσει σε σταθερά μεγαλύτερη ταχύτητα απο 120 και να φύγει ???
ΞΕΦΤΙΛΑ να κάνει κάποιος τέτοιες κινήσεις!!!
πιάσε το ρυθμό που θες και άσε όποιον θέλει να έχει διαφορετικό, στον δικό του!!!Κοίτα, υπάρχουν οδηγοί που απλά δεν θέλουν να έχουν άλλο όχημα μπροστά τους σε σχετικά μικρή απόσταση όταν αυτό κινείται με παραπλήσια ταχύτητα με το δικό τους στην εθνική (και η κυκλοφοριακή ροή είναι τόσο αραιή που να επιτρέπει τοιαύτες ελιτίστικες προτιμήσεις). Δηλαδή ενδεχομένως εδώ να κάνεις ακουσίως δίκη εικαζόμενων και όχι πραγματικών προθέσεων του "Άλλου".
Επί της αρχής όμως το πρόβλημα είναι υπαρκτό και δεν αφορά ειδικά τους τεσλάκιδες αλλά τον οποιονδήποτε μη εξοικειωμένο με την αίσθηση του να οδηγεί το ταχύτερο όχημα που βρίσκεται εντός του οπτικού του πεδίου (και συχνά πολύ παραπέρα). Εκεί δηλαδή που οποιοσδήποτε βετεράνος γκαζόκαβλος απλά "δεν θα ασχολούνταν καν" ο εκάστοτε νεοφώτιστος της ταχύτητας διολισθαίνει σε φλύαρες επιδείξεις και άνευ ουσίας ποντικομαχίες - αυτό που ανέφερες είναι απλή παρανυχίδα.
Υπάρχει ένα γενικό ζήτημα πάντως με το άπλετο φθηνό γκάζι και την ακαριαία επιτάχυνση των γρήγορων ηλεκτρικών σε συνδυασμό με τους συχνά αδαείς που τα οδηγούν - όμως αυτό αφορά το σύνολο των γρήγορων θερμικών-υβριδικών-ηλεκτρικών - απλά τώρα είναι ευκολότερα αντιληπτό λόγω του ευρύτατου εκδημοκρατισμού στο γκάζι που τα ηλεκτρικά εισήγαγαν δίνοντας άπειρα φθηνά άλογα στο πόπολο, τους κάφρους και τις κουλομαρίες.
-
@nickthetrib said in TESLA FORUM:
γιατί κόλλησε πίσω μου αφού δεν σκόπευε να περάσει σε σταθερά μεγαλύτερη ταχύτητα απο 120 και να φύγει ???
Ίσως ήθελε να εκμεταλλευτεί το φαινόμενο του slipstream α λα Formula 1...
Γενικά, η οδηγική μας παιδεία κατά τη χρήση των αυτοκινητόδρομων είναι ανύπαρκτη.
Κάνεις δεν κρατάει σωστές αποστάσεις, κάνουν τρενάκια 5-6 αυτοκίνητων, πάνε στην αριστερή ανεξαρτήτως ταχύτητας, βγαίνουν ξαφνικά για προσπέραση χωρίς να υπολογίσουν την ταχύτητα του ήδη επερχόμενου αυτοκινήτου, χαζεύουν στα κινητά και φεύγουν από τη λωριδα τους και λοιπά ευτράπελα...
Προσωπικά, στις μεγάλες εξόδους - επιστροφές (τριήμερα κλπ.), που έχει κίνηση στον αυτοκινητόδρομο, αγχώνομαι με την άγνοια κινδύνου κάποιων. -
@argyn said in TESLA FORUM:
@nickthetrib said in TESLA FORUM:
Χρωστάω μια εντύπωση απο εμπειρία με tesla με το περασαμε για λίγη ωρα στο ίδιο κομματι δρόμου.
Σάββατο 16/8 κατα τις 13:30 στην Πατρών Κορίνθου στο ρεύμα προς Αθήνα αναμεσα σε Αίγιο και Ακράτα.
Ένα όμορφο κοκκινο 3 κινείται με 100 περίπου στην δεξιά λωρίδα, όταν ενα άσχημο άουρις έρχεται με 120 κοντερ, το περνάει και μπαίνει δεξιά με τα 120 και συνεχίζει χωρίς να ασχοληθεί παραπάνω. Στην συνέχεια εκεί που ξεκινάνε τα ψιλοανηφορικά επειδή το αουρις δεν κατέβασε για να κρατήσει τα 120 και έπεσε στα 110. Εκεί το Tesla και πέρασε αφήνοντας τον οδηγό του αουρις να ζηλεύει για το άνοιγμα του Tesla, ξέροντας οτι το αουρις δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Στο επόμενο ίσιωμα που το αουρις έπιασε την επιθυμητή ταχύτητα ταξιδιού (120 κοντερ) πήγε να ξαναπεράσει, και το Tesla έδωσε γκάζι για να μην γίνει η προσπέραση.
ΟΚ νο προμπ ατ δατ πόιντ,
Αλλά τοTesla δεν συνέχισε να επιταχύνει και ξαναγύρισε εκεί γύρω στα 120 . Στην επόμενη ανηφόρα που ηταν μεγαλύτερη και το αουρις που δεν ήθελε να πέσει στα 100, κατέβασε και κράτησε τα 120 επιταχύνοντας και λίγο ακόμα, πέρασε το Tesla και έμεινε αριστερά να περάσει και 2-3 ακόμα που πήγαιναν με 100.
Το Tesla κόλλησε πίσω από το άουρις για να περάσει, αλλά η ανηφόρα είχε τελειώσει και σιγά σιγά τα 130 που είχε το αουρις έγιναν 150 και το Tesla έκατσε πίσω. Το άουρις ξαναγύρισε στην ταχύτητα ταξιδιού (υπενθυμίζω 120 κοντερ) και δεν ξαναείδε το Tesla
Τι στον Μπεο???
γιατί δεν με άφησε να περάσω ο μαλ@κας αφου πήγαινα με 120? Μόστρα ήθελε να κάνει???
και γιατί κόλλησε πίσω μου αφού δεν σκόπευε να περάσει σε σταθερά μεγαλύτερη ταχύτητα απο 120 και να φύγει ???
ΞΕΦΤΙΛΑ να κάνει κάποιος τέτοιες κινήσεις!!!
πιάσε το ρυθμό που θες και άσε όποιον θέλει να έχει διαφορετικό, στον δικό του!!!Κοίτα, υπάρχουν οδηγοί που απλά δεν θέλουν να έχουν άλλο όχημα μπροστά τους σε σχετικά μικρή απόσταση όταν αυτό κινείται με παραπλήσια ταχύτητα με το δικό τους στην εθνική (και η κυκλοφοριακή ροή είναι τόσο αραιή που να επιτρέπει τοιαύτες ελιτίστικες προτιμήσεις). Δηλαδή ενδεχομένως εδώ να κάνεις ακουσίως δίκη εικαζόμενων και όχι πραγματικών προθέσεων του "Άλλου".
Επί της αρχής όμως το πρόβλημα είναι υπαρκτό και δεν αφορά ειδικά τους τεσλάκιδες αλλά τον οποιονδήποτε μη εξοικειωμένο με την αίσθηση του να οδηγεί το ταχύτερο όχημα που βρίσκεται εντός του οπτικού του πεδίου (και συχνά πολύ παραπέρα). Εκεί δηλαδή που οποιοσδήποτε βετεράνος γκαζόκαβλος απλά "δεν θα ασχολούνταν καν" ο εκάστοτε νεοφώτιστος της ταχύτητας διολισθαίνει σε φλύαρες επιδείξεις και άνευ ουσίας ποντικομαχίες - αυτό που ανέφερες είναι απλή παρανυχίδα.
Υπάρχει ένα γενικό ζήτημα πάντως με το άπλετο φθηνό γκάζι και την ακαριαία επιτάχυνση των γρήγορων ηλεκτρικών σε συνδυασμό με τους συχνά αδαείς που τα οδηγούν - όμως αυτό αφορά το σύνολο των γρήγορων θερμικών-υβριδικών-ηλεκτρικών - απλά τώρα είναι ευκολότερα αντιληπτό λόγω του ευρύτατου εκδημοκρατισμού στο γκάζι που τα ηλεκτρικά εισήγαγαν δίνοντας άπειρα φθηνά άλογα στο πόπολο, τους κάφρους και τις κουλομαρίες.
Όλα αυτά για να πεις ότι είναι λίγο μαλάκας ?
-
Απλά έπεσες σε ένα μλκ που οδηγούσε τεσλα.
Τίποτα παραπάνω. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
...
Γ) Χώρος καμπίνας, αίσθηση επιβατών: πολύ καλό, με ένα αστερίσκο στην γυάλινη ηλιοροφή αν δεν χρησιμοποιείς το έξτρα σκίαστρο
...Ωραία κριτική! δεν την είχα δεί.
+1000 για το αποπάνω. Το θέμα με την γυάλινη οροφή και τα μακρινά ταξίδια είναι, για χώρες με μεγάλη ηλιοφάνεια όπως η Ελλάδα, μόνιμος πρόξενος προβλημάτων και στο Μ3 και στο Υ. Στο δικό μας μαγαζί οι τεσλάκιδες για να αποφύγουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου έχουν βάλει όλοι σκίαστρα αλλά και πάλι βλαστημάνε. Η γυάλινη είναι μια χαρά για 8 μήνες τον χρόνο - αλλά τους καλοκαιρινούς 4 τα πράγματα ζορίζουν αρκετά ιδίως εαν για λόγους ευαισθησίας στον κλιματισμό (όπως συμβαίνει σε εμένα) δεν μπορείς να έχεις τον αέρα με κατεύθυνση απευθείας προς το κεφάλι.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
...
Γ) Χώρος καμπίνας, αίσθηση επιβατών: πολύ καλό, με ένα αστερίσκο στην γυάλινη ηλιοροφή αν δεν χρησιμοποιείς το έξτρα σκίαστρο
...Ωραία κριτική! δεν την είχα δεί.
+1000 για το αποπάνω. Το θέμα με την γυάλινη οροφή και τα μακρινά ταξίδια είναι, για χώρες με μεγάλη ηλιοφάνεια όπως η Ελλάδα, μόνιμος πρόξενος προβλημάτων και στο Μ3 και στο Υ. Στο δικό μας μαγαζί οι τεσλάκιδες για να αποφύγουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου έχουν βάλει όλοι σκίαστρα αλλά και πάλι βλαστημάνε. Η γυάλινη είναι μια χαρά για 8 μήνες τον χρόνο - αλλά τους καλοκαιρινούς 4 τα πράγματα ζορίζουν αρκετά ιδίως εαν για λόγους ευαισθησίας στον κλιματισμό (όπως συμβαίνει σε εμένα) δεν μπορείς να έχεις τον αέρα με κατεύθυνση απευθείας προς το κεφάλι.
Μα και τον αέρα να έχεις με κατεύθυνση προς το κεφάλι το μόνο που καταφέρνεις είναι να παγώνεις τη μουτσούνα σου, το κεφάλι σου βράζει ! Τουλάχιστον έχω πλούσια και πυκνή κόμη !
Οποιοδήποτε χρώμα πλην λευκού είναι απαγορευτικό για Ελλάδα για το συγκεκριμένο μοντέλο -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
...
Γ) Χώρος καμπίνας, αίσθηση επιβατών: πολύ καλό, με ένα αστερίσκο στην γυάλινη ηλιοροφή αν δεν χρησιμοποιείς το έξτρα σκίαστρο
...Ωραία κριτική! δεν την είχα δεί.
+1000 για το αποπάνω. Το θέμα με την γυάλινη οροφή και τα μακρινά ταξίδια είναι, για χώρες με μεγάλη ηλιοφάνεια όπως η Ελλάδα, μόνιμος πρόξενος προβλημάτων και στο Μ3 και στο Υ. Στο δικό μας μαγαζί οι τεσλάκιδες για να αποφύγουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου έχουν βάλει όλοι σκίαστρα αλλά και πάλι βλαστημάνε. Η γυάλινη είναι μια χαρά για 8 μήνες τον χρόνο - αλλά τους καλοκαιρινούς 4 τα πράγματα ζορίζουν αρκετά ιδίως εαν για λόγους ευαισθησίας στον κλιματισμό (όπως συμβαίνει σε εμένα) δεν μπορείς να έχεις τον αέρα με κατεύθυνση απευθείας προς το κεφάλι.
Μα και τον αέρα να έχεις με κατεύθυνση προς το κεφάλι το μόνο που καταφέρνεις είναι να παγώνεις τη μουτσούνα σου, το κεφάλι σου βράζει ! Τουλάχιστον έχω πλούσια και πυκνή κόμη !
Οποιοδήποτε χρώμα πλην λευκού είναι απαγορευτικό για Ελλάδα για το συγκεκριμένο μοντέλουπαρχει η δυνατοτητα να στειλεις τον αερα πανω απο το κεφαλι σου; Θεωρητικα θα βολευε κατι τετοιο διοτι θα εψυχε τον χωρο μεταξυ οροφης και κορυφης κεφαλης
-
Κοντά 20 μερες χωρις γκαράζ και μετα απο 1500χλμ δεν είχα την παραμικρή ενόχληση απο την ηλιοροφη. Το ιδιο και οι συνεπιβάτες.
Στο CC, στο Q5, στο Κουπρα και σε διάφορα αλλα παντα χρειαζόμουν το σκιαστρο.
-
Υπαρχει λυση και γι αυτο , εμπνευσμενη απο το αντιdrone συστημα που χρησιμοποιουν στα αρματα οι ρωσοι και οι ισραηλινοι .
Τεντα πανω απο την ηλιοροφη , δοκιμασμενο απο τους Ρομά .
Ιδιως αν ταξιδευεις με 80-100 οπως διαβαζω εδω μεσα οτι ειναι η ανωτερη ταχυτητα , δεν θα υπαρχουν και οι αεροδυναμικοι θορυβοι . -
Που χάθηκες εσύ; Είχες πάει να δεις το φράκτη στο τσιφλίκι σου και χάθηκες στον γυρισμό;
-
@otso said in TESLA FORUM:
Υπαρχει λυση και γι αυτο , εμπνευσμενη απο το αντιdrone συστημα που χρησιμοποιουν στα αρματα οι ρωσοι και οι ισραηλινοι .
Τεντα πανω απο την ηλιοροφη , δοκιμασμενο απο τους Ρομά .
Ιδιως αν ταξιδευεις με 80-100 οπως διαβαζω εδω μεσα οτι ειναι η ανωτερη ταχυτητα , δεν θα υπαρχουν και οι αεροδυναμικοι θορυβοι .Με 50-60 km/h που ταξιδευουν οι φανσι Αθηναίζοι και το κεφάλι κρεμάς απέξω χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους ! Μπόνους η ψύξη ! Ολούθε !
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
...
Γ) Χώρος καμπίνας, αίσθηση επιβατών: πολύ καλό, με ένα αστερίσκο στην γυάλινη ηλιοροφή αν δεν χρησιμοποιείς το έξτρα σκίαστρο
...Ωραία κριτική! δεν την είχα δεί.
+1000 για το αποπάνω. Το θέμα με την γυάλινη οροφή και τα μακρινά ταξίδια είναι, για χώρες με μεγάλη ηλιοφάνεια όπως η Ελλάδα, μόνιμος πρόξενος προβλημάτων και στο Μ3 και στο Υ. Στο δικό μας μαγαζί οι τεσλάκιδες για να αποφύγουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου έχουν βάλει όλοι σκίαστρα αλλά και πάλι βλαστημάνε. Η γυάλινη είναι μια χαρά για 8 μήνες τον χρόνο - αλλά τους καλοκαιρινούς 4 τα πράγματα ζορίζουν αρκετά ιδίως εαν για λόγους ευαισθησίας στον κλιματισμό (όπως συμβαίνει σε εμένα) δεν μπορείς να έχεις τον αέρα με κατεύθυνση απευθείας προς το κεφάλι.
Μα και τον αέρα να έχεις με κατεύθυνση προς το κεφάλι το μόνο που καταφέρνεις είναι να παγώνεις τη μουτσούνα σου, το κεφάλι σου βράζει ! Τουλάχιστον έχω πλούσια και πυκνή κόμη !
Οποιοδήποτε χρώμα πλην λευκού είναι απαγορευτικό για Ελλάδα για το συγκεκριμένο μοντέλουπαρχει η δυνατοτητα να στειλεις τον αερα πανω απο το κεφαλι σου; Θεωρητικα θα βολευε κατι τετοιο διοτι θα εψυχε τον χωρο μεταξυ οροφης και κορυφης κεφαλης
Δεν νομίζω, πως θα γίνει κάτι τέτοιο, δεν έχει έξτρα αεραγωγούς
-
Να μια καλή ιδέα για τα μελλοντικά μοντέλα
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
...
Γ) Χώρος καμπίνας, αίσθηση επιβατών: πολύ καλό, με ένα αστερίσκο στην γυάλινη ηλιοροφή αν δεν χρησιμοποιείς το έξτρα σκίαστρο
...Ωραία κριτική! δεν την είχα δεί.
+1000 για το αποπάνω. Το θέμα με την γυάλινη οροφή και τα μακρινά ταξίδια είναι, για χώρες με μεγάλη ηλιοφάνεια όπως η Ελλάδα, μόνιμος πρόξενος προβλημάτων και στο Μ3 και στο Υ. Στο δικό μας μαγαζί οι τεσλάκιδες για να αποφύγουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου έχουν βάλει όλοι σκίαστρα αλλά και πάλι βλαστημάνε. Η γυάλινη είναι μια χαρά για 8 μήνες τον χρόνο - αλλά τους καλοκαιρινούς 4 τα πράγματα ζορίζουν αρκετά ιδίως εαν για λόγους ευαισθησίας στον κλιματισμό (όπως συμβαίνει σε εμένα) δεν μπορείς να έχεις τον αέρα με κατεύθυνση απευθείας προς το κεφάλι.
Μα και τον αέρα να έχεις με κατεύθυνση προς το κεφάλι το μόνο που καταφέρνεις είναι να παγώνεις τη μουτσούνα σου, το κεφάλι σου βράζει ! Τουλάχιστον έχω πλούσια και πυκνή κόμη !
Οποιοδήποτε χρώμα πλην λευκού είναι απαγορευτικό για Ελλάδα για το συγκεκριμένο μοντέλουπαρχει η δυνατοτητα να στειλεις τον αερα πανω απο το κεφαλι σου; Θεωρητικα θα βολευε κατι τετοιο διοτι θα εψυχε τον χωρο μεταξυ οροφης και κορυφης κεφαλης
Δεν νομίζω, πως θα γίνει κάτι τέτοιο, δεν έχει έξτρα αεραγωγούς
εννοω να κατευθυνεις την ροη του αερα οσο πιο προς τα "πανω" γινεται
-
@lap said in TESLA FORUM:
Που χάθηκες εσύ; Είχες πάει να δεις το φράκτη στο τσιφλίκι σου και χάθηκες στον γυρισμό;
Αν διαβαζες αντι για συγγραματα Λουκυ Λουκ θα ειχες διαβασει το Συρματα στα Λιβαδια , και τον πολεμο γεωργων και κτηνοτροφων στην Αγρια Δυση .
Μονο που εδω μας τελειωσε η κτηνοτροφια και δεν υπαρχει πια η αναγκη για συρματα .
Κανω μελετη για ενα νεο ειδος καλλιεργειας που προτεινε ξαδερφος μιας και γερναμε και πρεπει να ειναι πληρως μηχανοποιημενη και με τις λιγοτερες το δυνατον εργατοωρες πληρως απαγκιστρωμενοι απο οπεκεπεδες ελ κρατος κτλ .
Αλλά δεν μου βγαινει λαπ οτι σεναρια και να παιξω . -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@otso said in TESLA FORUM:
Υπαρχει λυση και γι αυτο , εμπνευσμενη απο το αντιdrone συστημα που χρησιμοποιουν στα αρματα οι ρωσοι και οι ισραηλινοι .
Τεντα πανω απο την ηλιοροφη , δοκιμασμενο απο τους Ρομά .
Ιδιως αν ταξιδευεις με 80-100 οπως διαβαζω εδω μεσα οτι ειναι η ανωτερη ταχυτητα , δεν θα υπαρχουν και οι αεροδυναμικοι θορυβοι .Με 50-60 km/h που ταξιδευουν οι φανσι Αθηναίζοι και το κεφάλι κρεμάς απέξω χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους ! Μπόνους η ψύξη ! Ολούθε !
Συν την γλωσσα εξω μπονους τα μυγακια, υπαρχει ενα φοβερο κομικ με αυτο στο MAD αλλά βαριεμαι να το βρω και να το σκαναρω .
-
@otso said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Που χάθηκες εσύ; Είχες πάει να δεις το φράκτη στο τσιφλίκι σου και χάθηκες στον γυρισμό;
Αν διαβαζες αντι για συγγραματα Λουκυ Λουκ θα ειχες διαβασει το Συρματα στα Λιβαδια , και τον πολεμο γεωργων και κτηνοτροφων στην Αγρια Δυση .
Μονο που εδω μας τελειωσε η κτηνοτροφια και δεν υπαρχει πια η αναγκη για συρματα .
Κανω μελετη για ενα νεο ειδος καλλιεργειας που προτεινε ξαδερφος μιας και γερναμε και πρεπει να ειναι πληρως μηχανοποιημενη και με τις λιγοτερες το δυνατον εργατοωρες πληρως απαγκιστρωμενοι απο οπεκεπεδες ελ κρατος κτλ .
Αλλά δεν μου βγαινει λαπ οτι σεναρια και να παιξω .Ιπποφαές;
-
@lap said in TESLA FORUM:
@otso said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Που χάθηκες εσύ; Είχες πάει να δεις το φράκτη στο τσιφλίκι σου και χάθηκες στον γυρισμό;
Αν διαβαζες αντι για συγγραματα Λουκυ Λουκ θα ειχες διαβασει το Συρματα στα Λιβαδια , και τον πολεμο γεωργων και κτηνοτροφων στην Αγρια Δυση .
Μονο που εδω μας τελειωσε η κτηνοτροφια και δεν υπαρχει πια η αναγκη για συρματα .
Κανω μελετη για ενα νεο ειδος καλλιεργειας που προτεινε ξαδερφος μιας και γερναμε και πρεπει να ειναι πληρως μηχανοποιημενη και με τις λιγοτερες το δυνατον εργατοωρες πληρως απαγκιστρωμενοι απο οπεκεπεδες ελ κρατος κτλ .
Αλλά δεν μου βγαινει λαπ οτι σεναρια και να παιξω .Ιπποφαές;
σε αλλο θρεντ , εδω θα μας παρουν με τις πετρες οι τεσλακηδες και θα εχουν δικιο .
TESLA FORUM