Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT GRANDE PANDA 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT GRANDE PANDA 2024
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 21 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    454
    27438
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @criuser last edited by

      @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      Η υψηλότερη τιμή περιλαμβάνει και το αυτόματο κιβώτιο σε σχέση με το χειροκίνητο, όπως και 10 άλογα παραπάνω και μείωση της κατανάλωσης κατά 15 % σε σχέση με το χειροκίνητο.

      Δεν είπε ποτέ ότι είναι φουλ υβριδικό.

      Είναι όμως υβριδικό αφού έστω και για ελάχιστα μέτρα μπορεί και κινεί το αυτοκίνητο ηλεκτρικά ακριβώς όπως χρειάζεται στα μποτιλιαρίσματα.

      Αλλά και βοηθάει στις επιταχύνσεις εν κινήσει.

      Αντίθετα στον ανοικτό δρόμο δουλεύει σαν κλασσικό βενζίνης, αποφεύγοντας έτσι το ουρλιαχτό του σιβιτι και τον περιορισμό της τελικής ταχύτητας που έχουν τα φουλ υβριδικά.

      Αλλά ως υβριδικά πουλάει η βάγκ εδώ και χρόνια κάτι κιου 3 και άλλα, ενώ απλά έχει ένα καλύτερο στάρτ στοπ και δεν πάει βήμα ηλεκτρικά.

      Αυτή τη δοκιμή τη διάβασες; 😁
      7,8 το T-ROC
      8,1 το mokka
      Δε γνωρίζουμε αν στον TSI το σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων σε χαμηλό φορτίο λειτουργίας είναι τόσο επιδραστικό στο θέμα της κατανάλωσης (παλιότερα ο οδηγός ενημερωνόταν μέσω σχετικής ένδειξης για το πότε ενεργοποιούνταν το σύστημα), το T–Roc πάντως έδειξε να τα καταφέρνει λίγο καλύτερα, αφού με έναν ήπιο ρυθμό σε επαρχιακή διαδρομή είδαμε την κατανάλωση να πλησιάζει στα 6 λίτρα/100 χλμ., ενώ κατά μέσο όρο στη διάρκεια της δοκιμής διαμορφώθηκε στα 7,8 λτ./χλμ. Στην ίδια επαρχιακή διαδρομή το Mokka χρειάστηκε αρκετή προσπάθεια για να διατηρηθεί κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ., με μέση τιμή τα 8,1 λτ./100 χλμ

      https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-t-roc-opel-mokka/

      Και το επιβεβαιώνω και εγώ, αν πηγαίνεις με χαλαρό Ρυθμό καίει λίγο, μόνο στο μποτιλιάρισμα και σε μικρές διαδρομές (1-2 χλμ) βλέπω 10+

      I EAT MILF AND COOKIES

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser @super-t last edited by

        @super-t said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

        48 V σύστημα είναι της Citroen κ.τ.λ., γιατί να το θεωρήσει κάποιος πλήρως υβριδικό;
        Είναι πιο εξελιγμένο από τα παλιότερα συστήματα που ήταν σαν ενισχυμένο δυναμό με μια βασική έξτρα μπαταρία, αλλά και πάλι mild παραμένει.
        Ίδιο σύστημα έχει και η BMW, π.χ. η καινούργια 120 και η Audi, κάθεται κάποιος να πει ότι είναι υβριδική η 120 ή το A6 2.0 TFSI;

        H ιδια η bmw γράφει για την 120 :
        αποτελείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης με 115 kW και ηλεκτρικό κινητήρα έως και 15 kW

        Και αναφέρει στο παράθυρο στα χαρακτηριστικά κατανάλωσης :
        Τεχνολογία Mild Hybrid
        Η τεχνολογία Μild Ηybrid χρησιμεύει στην ανάκτηση της κινητικής ενέργειας κατά τη διάρκεια της πέδησης και υποστηρίζει τον κινητήρα καύσης κατά την επιτάχυνση. Έτσι μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων ενώ σας δίνετε ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Επιπλέον, η τεχνολογία Μild Ηybrid καθιστά τη λειτουργία Auto Start/Stop πιο γρήγορη και πιο άνετη.

        Η άουντι το αναφέρει εδώ και χρόνια επειδή γνωστός έχει πάρει το κιού 3 υβριδικό.

        Αρα μια χαρά το αναφέρουν οι γερμανοί με τα ντιζελγκέιτ...🙄

        Η σιτροέν δεν είπε ποτέ για φουλ υβριδικό.

        mild το έλεγε επειδή όμως γεμίσαμε υβριδικά που δεν μπορούν να πάνε ούτε ένα βήμα ηλεκτρικά το αμάξι, άρχισαν να το λένε ως μεσαίο υβριδικό.

        Και δεν είναι μόνο 48 βόλτ. Εχει και μπαταρία που βγάζει 28 άλογα.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser @A d P last edited by

          @a-d-p said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

          @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

          Η υψηλότερη τιμή περιλαμβάνει και το αυτόματο κιβώτιο σε σχέση με το χειροκίνητο, όπως και 10 άλογα παραπάνω και μείωση της κατανάλωσης κατά 15 % σε σχέση με το χειροκίνητο.

          Δεν είπε ποτέ ότι είναι φουλ υβριδικό.

          Είναι όμως υβριδικό αφού έστω και για ελάχιστα μέτρα μπορεί και κινεί το αυτοκίνητο ηλεκτρικά ακριβώς όπως χρειάζεται στα μποτιλιαρίσματα.

          Αλλά και βοηθάει στις επιταχύνσεις εν κινήσει.

          Αντίθετα στον ανοικτό δρόμο δουλεύει σαν κλασσικό βενζίνης, αποφεύγοντας έτσι το ουρλιαχτό του σιβιτι και τον περιορισμό της τελικής ταχύτητας που έχουν τα φουλ υβριδικά.

          Αλλά ως υβριδικά πουλάει η βάγκ εδώ και χρόνια κάτι κιου 3 και άλλα, ενώ απλά έχει ένα καλύτερο στάρτ στοπ και δεν πάει βήμα ηλεκτρικά.

          Αυτή τη δοκιμή τη διάβασες; 😁
          7,8 το T-ROC
          8,1 το mokka
          Δε γνωρίζουμε αν στον TSI το σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων σε χαμηλό φορτίο λειτουργίας είναι τόσο επιδραστικό στο θέμα της κατανάλωσης (παλιότερα ο οδηγός ενημερωνόταν μέσω σχετικής ένδειξης για το πότε ενεργοποιούνταν το σύστημα), το T–Roc πάντως έδειξε να τα καταφέρνει λίγο καλύτερα, αφού με έναν ήπιο ρυθμό σε επαρχιακή διαδρομή είδαμε την κατανάλωση να πλησιάζει στα 6 λίτρα/100 χλμ., ενώ κατά μέσο όρο στη διάρκεια της δοκιμής διαμορφώθηκε στα 7,8 λτ./χλμ. Στην ίδια επαρχιακή διαδρομή το Mokka χρειάστηκε αρκετή προσπάθεια για να διατηρηθεί κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ., με μέση τιμή τα 8,1 λτ./100 χλμ

          https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-t-roc-opel-mokka/

          Και το επιβεβαιώνω και εγώ, αν πηγαίνεις με χαλαρό Ρυθμό καίει λίγο, μόνο στο μποτιλιάρισμα και σε μικρές διαδρομές (1-2 χλμ) βλέπω 10+

          Αφού το έχεις εσύ το αμάξι γιατί περιμένεις κριτικές από τους άλλους.

          Εσύ δεν βλέπεις πόσο καίς ?

          Εγώ είπα από βάγκ έχω μόνο πληροφόρηση από δικό μου άνθρωπο, νέος όμως 30+ είναι που έχει το κιου 3 και στενοχωριέται γιατί τα 10άρια στην πόλη είναι συνήθη και κάτω από 7,5 στο ταξίδι, δεν έχει. Βέβαια λόγω της ηλικίας του είναι όρια στην καλύτερη...

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikonino last edited by

            Εντωμεταξύ τώρα αρχίζει και βγάζει νόημα για ποιο λόγο και η Toyota σταμάτησε να γράφει hybrid στα αμάξια της και το γύρισε σε HEV.

            Ο κάθε πικραμένος κατασκευαστής βαφτίζει hybrids τα 48v, με καταναλώσεις που δεν θα έβλεπε ποτέ να βλέπεις. Υβριδικό σύστημα και να καίει 8 και να θέλει προσοχή;

            Τα πουλάνε και πιο ακριβά τα αμάξια αυτού του τύπου οι κατασκευαστές και τσάμπα πληρώνει ο κοσμάκης αντί να πάει για απλά ατμοσφαιρικά…

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A d P
              A d P moderator @criuser last edited by

              @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

              @a-d-p said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

              @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

              Η υψηλότερη τιμή περιλαμβάνει και το αυτόματο κιβώτιο σε σχέση με το χειροκίνητο, όπως και 10 άλογα παραπάνω και μείωση της κατανάλωσης κατά 15 % σε σχέση με το χειροκίνητο.

              Δεν είπε ποτέ ότι είναι φουλ υβριδικό.

              Είναι όμως υβριδικό αφού έστω και για ελάχιστα μέτρα μπορεί και κινεί το αυτοκίνητο ηλεκτρικά ακριβώς όπως χρειάζεται στα μποτιλιαρίσματα.

              Αλλά και βοηθάει στις επιταχύνσεις εν κινήσει.

              Αντίθετα στον ανοικτό δρόμο δουλεύει σαν κλασσικό βενζίνης, αποφεύγοντας έτσι το ουρλιαχτό του σιβιτι και τον περιορισμό της τελικής ταχύτητας που έχουν τα φουλ υβριδικά.

              Αλλά ως υβριδικά πουλάει η βάγκ εδώ και χρόνια κάτι κιου 3 και άλλα, ενώ απλά έχει ένα καλύτερο στάρτ στοπ και δεν πάει βήμα ηλεκτρικά.

              Αυτή τη δοκιμή τη διάβασες; 😁
              7,8 το T-ROC
              8,1 το mokka
              Δε γνωρίζουμε αν στον TSI το σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων σε χαμηλό φορτίο λειτουργίας είναι τόσο επιδραστικό στο θέμα της κατανάλωσης (παλιότερα ο οδηγός ενημερωνόταν μέσω σχετικής ένδειξης για το πότε ενεργοποιούνταν το σύστημα), το T–Roc πάντως έδειξε να τα καταφέρνει λίγο καλύτερα, αφού με έναν ήπιο ρυθμό σε επαρχιακή διαδρομή είδαμε την κατανάλωση να πλησιάζει στα 6 λίτρα/100 χλμ., ενώ κατά μέσο όρο στη διάρκεια της δοκιμής διαμορφώθηκε στα 7,8 λτ./χλμ. Στην ίδια επαρχιακή διαδρομή το Mokka χρειάστηκε αρκετή προσπάθεια για να διατηρηθεί κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ., με μέση τιμή τα 8,1 λτ./100 χλμ

              https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-t-roc-opel-mokka/

              Και το επιβεβαιώνω και εγώ, αν πηγαίνεις με χαλαρό Ρυθμό καίει λίγο, μόνο στο μποτιλιάρισμα και σε μικρές διαδρομές (1-2 χλμ) βλέπω 10+

              Αφού το έχεις εσύ το αμάξι γιατί περιμένεις κριτικές από τους άλλους.

              Εσύ δεν βλέπεις πόσο καίς ?

              Εγώ είπα από βάγκ έχω μόνο πληροφόρηση από δικό μου άνθρωπο, νέος όμως 30+ είναι που έχει το κιου 3 και στενοχωριέται γιατί τα 10άρια στην πόλη είναι συνήθη και κάτω από 7,5 στο ταξίδι, δεν έχει. Βέβαια λόγω της ηλικίας του είναι όρια στην καλύτερη...

              Επειδή ακριβώς το έχω, έγραψα ότι επιβεβαιώνω τα νούμερα και την αίσθηση,
              Άρα είναι σωστές οι μετρήσεις τους και για Grande Panda και Yaris

              I EAT MILF AND COOKIES

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser last edited by

                Εγώ τα μόνα στοιχεία που επιβεβαιώνω είναι τα δικά μου.

                Ξαναλέω λοιπόν.

                3 αιρκρος βενζίνης 110 ΕΑΤ 6 : 40000 χλμ - 7,7 λ/100.

                Οδήγηση παντού και γρήγορα.

                3 αιρκρός ντίζελ 120 ΕΑΤ 6 : 80000 χλμ - 5,5 λ/100.

                Ομοίως παντού και γρήγορα.

                Τέστ ντράιβ 3 αιρκρος νέου βενζίνης 100 άλογα χειροκίνητο είχε 7,8 για 280 χλμ που είχε κάνει καινούργιο αμάξι ως τέστ ντράιβ.

                Προφανώς σε χέρια οδηγού θα έχει πολύ λιγότερο, όπως σήμερα που ανέφερε κάποιους που μόλις το είχε παραλάβει καινούργιο Αθήνα - Κόρινθος 6,2. .

                Υβριδικό δεν έχω οδηγήσει ακόμα.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  savas89 last edited by

                  "Όλα τα mild hybrid συστήματα με 48V έχουν και ηλεκτροκινητήρα — η διαφορά είναι αν αυτός είναι μικρός, μόνο για υποστήριξη/εκκίνηση ή πιο δυνατός και ενσωματωμένος στο σύστημα μετάδοσης ώστε να προσφέρει ελαφρά κίνηση σε πολύ χαμηλές ταχύτητες." Νομίζω αυτή είναι η διαφορά των τέρμα απλών mhev από τα πιο ενισχυμένα mhev .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t @nikonino last edited by

                    @nikonino said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                    Εντωμεταξύ τώρα αρχίζει και βγάζει νόημα για ποιο λόγο και η Toyota σταμάτησε να γράφει hybrid στα αμάξια της και το γύρισε σε HEV.

                    Ο κάθε πικραμένος κατασκευαστής βαφτίζει hybrids τα 48v, με καταναλώσεις που δεν θα έβλεπε ποτέ να βλέπεις. Υβριδικό σύστημα και να καίει 8 και να θέλει προσοχή;

                    Τα πουλάνε και πιο ακριβά τα αμάξια αυτού του τύπου οι κατασκευαστές και τσάμπα πληρώνει ο κοσμάκης αντί να πάει για απλά ατμοσφαιρικά…

                    Οπότε σταμάτησε η Toyota να γράφει Hybrid και αποφάσισε να γράφει Hybrid Electric Vehicle απλά με τα αρχικά και κάτι έγινε;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A d P
                      A d P moderator last edited by

                      FIAT Grande Panda Hybrid
                      Youtube Video

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Λέει κάτι ή είναι διαφήμιση ?

                        Γιατί με τα βίντεο βαριέμαι...

                        Σήμερα μόνο βίντεο για υπέρτατο ΠΑΟ βλέπω...

                        Από τους πανηγυρισμούς.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A d P
                          A d P moderator @criuser last edited by

                          @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                          Λέει κάτι ή είναι διαφήμιση ?

                          Γιατί με τα βίντεο βαριέμαι...

                          Σήμερα μόνο βίντεο για υπέρτατο ΠΑΟ βλέπω...

                          Από τους πανηγυρισμούς.

                          Ο Στέφου τα λέει με τρόπο τα αρνητικά σε όλα τα αυτοκίνητα.
                          Δες το, αναφέρει και καταναλώσεις (νομίζω ότι θα σου αρέσουν αυτά που λέει 😁)
                          Στα φρένα μόνο μας το χάλασε λίγο, κόντεψε να φτάσει το .... Swift 😁😁 (43 m) αλλά είχε καύσωνα.

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Όλη η υπόθεση είναι το 43 Μ απόστασης στο 100-0

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Φεύγω για ταβέρνα τώρα...

                              Θα συναντηθώ με άλλους χαρούμενους βάζελους...

                              Οι γαύροι δεν θα φάνε σήμερα...

                              Εχουν φάει τα λυσσακά τους από χτές το βράδυ...😊

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap @A d P last edited by

                                @a-d-p said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                Λέει κάτι ή είναι διαφήμιση ?

                                Γιατί με τα βίντεο βαριέμαι...

                                Σήμερα μόνο βίντεο για υπέρτατο ΠΑΟ βλέπω...

                                Από τους πανηγυρισμούς.

                                Ο Στέφου τα λέει με τρόπο τα αρνητικά σε όλα τα αυτοκίνητα.
                                Δες το, αναφέρει και καταναλώσεις (νομίζω ότι θα σου αρέσουν αυτά που λέει 😁)
                                Στα φρένα μόνο μας το χάλασε λίγο, κόντεψε να φτάσει το .... Swift 😁😁 (43 m) αλλά είχε καύσωνα.

                                46μετρα ήταν το swift.

                                Το θαβετε που το θαβετε κάντε το σωστά.😠

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Μήπως ο Στέφου πάει και δοκιμάζει σε έναν κωλοδρομο εκεί στην επαρχία και βγάζει τετοια νούμερα;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kkostask last edited by

                                    Είναι σχετικά καινούργιος δρόμος προς Πολυγύρο,κοντά στην Αγία Αναστασία αν δεν κάνω λάθος. Αλλά τι σημασία έχει η ποιότητα του δρόμου? Η πλειοψηφία των δρόμων έτσι και χειρότερα είναι.

                                    I L 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      ilias-a @kkostask last edited by

                                      @kkostask said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                      Είναι σχετικά καινούργιος δρόμος προς Πολυγύρο,κοντά στην Αγία Αναστασία αν δεν κάνω λάθος. Αλλά τι σημασία έχει η ποιότητα του δρόμου? Η πλειοψηφία των δρόμων έτσι και χειρότερα είναι.

                                      Τον βασικο μαζι με τα λαστιχα για τη δοκιμη φρεναρισματος, αν δεν υπαρχει προσφυση τα νουμερα του τεστ ειναι πλασματικα.
                                      Κανονικα αυτες οι δοκιμες σε ολα τα αυτοκινητα επρεπε να γινται στην ιδια πιστα, ας ξοδεψουν και κανα ευρωπουλακι οσοι θελουν να δηλωνουν δοκιμαστες.

                                      K A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kkostask @ilias-a last edited by

                                        @ilias-a said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                        @kkostask said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                        Είναι σχετικά καινούργιος δρόμος προς Πολυγύρο,κοντά στην Αγία Αναστασία αν δεν κάνω λάθος. Αλλά τι σημασία έχει η ποιότητα του δρόμου? Η πλειοψηφία των δρόμων έτσι και χειρότερα είναι.

                                        Τον βασικο μαζι με τα λαστιχα για τη δοκιμη φρεναρισματος, αν δεν υπαρχει προσφυση τα νουμερα του τεστ ειναι πλασματικα.
                                        Κανονικα αυτες οι δοκιμες σε ολα τα αυτοκινητα επρεπε να γινται στην ιδια πιστα, ας ξοδεψουν και κανα ευρωπουλακι οσοι θελουν να δηλωνουν δοκιμαστες.

                                        Μήπως όμως τότε η δοκιμή δεν θα έχει την ίδια σχέση με την πραγματικότητα? Δεν οδηγούμε σε πίστες καθημερινά. Το σωστό είναι όλα τα αυτοκίνητα να δοκιμάζονται στον ίδιο δρόμο με τις ίδιες κατά το δυνατόν συνθήκες.

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A d P
                                          A d P moderator @ilias-a last edited by

                                          @ilias-a said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                          @kkostask said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                          Είναι σχετικά καινούργιος δρόμος προς Πολυγύρο,κοντά στην Αγία Αναστασία αν δεν κάνω λάθος. Αλλά τι σημασία έχει η ποιότητα του δρόμου? Η πλειοψηφία των δρόμων έτσι και χειρότερα είναι.

                                          Τον βασικο μαζι με τα λαστιχα για τη δοκιμη φρεναρισματος, αν δεν υπαρχει προσφυση τα νουμερα του τεστ ειναι πλασματικα.
                                          Κανονικα αυτες οι δοκιμες σε ολα τα αυτοκινητα επρεπε να γινται στην ιδια πιστα, ας ξοδεψουν και κανα ευρωπουλακι οσοι θελουν να δηλωνουν δοκιμαστες.

                                          Στην ίδια ευθεία, στα Βασιλικά στον οικισμό Αγ. Αναστασίας, πρέπει να τα δοκιμάζει όλα, ενώ ο άλλος Θεσσαλονικιος YouTuber στη ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου.
                                          Και οι 2 είχαν πετύχει παρόμοια επίδοση στο φρενάρισμα με το swift (ήταν κ το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο), οπότε υπήρχε σίγουρα θέμα με το συγκεκριμένο όχημα.

                                          I EAT MILF AND COOKIES

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • I
                                            ilias-a @kkostask last edited by

                                            @kkostask said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

                                            Μήπως όμως τότε η δοκιμή δεν θα έχει την ίδια σχέση με την πραγματικότητα? Δεν οδηγούμε σε πίστες καθημερινά. Το σωστό είναι όλα τα αυτοκίνητα να δοκιμάζονται στον ίδιο δρόμο με τις ίδιες κατά το δυνατόν συνθήκες.

                                            Το τεστ πρεπει να δειξει το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα, η καθημερινοτητα ειναι μεταβαλλομενη αναλογα με τις καιρικες και λοιπες συνθηκες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 21 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr