Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 14 / 17
    Περί αυτοκίνησης
    37
    338
    5539
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap Banned last edited by lap

      Λίγο τα μπέρδεψες ντετολ αλλά σε γενικές γραμμές καλά τα λες.

      Κανονικά τα λέμε πάγια, δηλαδή εργαλεία όπως σωστά λες που χρησιμοποιούμε στην λειτουργία της επιχείρησης

      Επένδυση είναι η δέσμευση πόρων με σκοπό το κέρδος.
      Το κλασικό ποίημα δηλαδή που ακούμε από όλους που ασχολούνται με το αντικείμενο.

      Αλλά εδώ υπάρχει μια πολύ λεπτή γραμμή σύνδεσης που οι των χρηματοοικονομικών δεν την βλέπουν ενώ οι οικονομολόγοι την βλεπουν.

      Το κέρδος περιλαμβάνει την ωφέλεια μέσα του. Είναι απαραίτητο στοιχείο του. Κέρδος χωρίς ωφέλεια δεν θεωρείται κεροδος. Η ωφέλεια όμως έχει, στην οικονομική επιστήμη, προσωπικά χαρακτηριστικά. Συνεπώς υπάρχει μια λεπτή σύνδεση της προσωπικής ωφέλειας με το κέρδος.

      Άρα, εάν πάρεις ένα φθηνό αυτοκίνητο με υψηλή τεχνολογία ,δηλαδή ηλεκτρικο και έχεις ωφέλεια το χαμηλό κόστος κίνησης λόγω φόρτισης, τότε έχεις κάνει ενός είδους "επένδυση" αν και χρηματοοικονομικά δεν θα εμπίπτει σε αυτες. Και αυτό διότι

      Το συγκεκριμένο ποστ πιο πολύ ταιριάζει στο τοπικό με την ηλεκτροκίνηση.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @lap last edited by dettol

        @lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        Λίγο τα μπέρδεψες ντετολ αλλά σε γενικές γραμμές καλά τα λες.

        Κανονικά τα λέμε πάγια, δηλαδή εργαλεία όπως σωστά λες που χρησιμοποιούμε στην λειτουργία της επιχείρησης

        Επένδυση είναι η δέσμευση πόρων με σκοπό το κέρδος.
        Το κλασικό ποίημα δηλαδή που ακούμε από όλους που ασχολούνται με το αντικείμενο.

        Αλλά εδώ υπάρχει μια πολύ λεπτή γραμμή σύνδεσης που οι των χρηματοοικονομικών δεν την βλέπουν ενώ οι οικονομολόγοι την βλεπουν.

        Το κέρδος περιλαμβάνει την ωφέλεια μέσα του. Είναι απαραίτητο στοιχείο του. Η ωφέλεια όμως έχει, στην οικονομική επιστήμη, προσωπικά χαρακτηριστικά. Συνεπώς υπάρχει μια λεπτή σύνδεση της ωφέλειας με το κέρδος.

        Άρα, εάν πάρεις ένα φθηνό αυτοκίνητο με υψηλή τεχνολογία ,δηλαδή ηλεκτρικο και έχεις ωφέλεια το χαμηλό κόστος κίνησης λόγω φόρτισης, τότε έχεις κάνει ενός είδους "επένδυση" αν και χρηματοοικονομικά δεν θα εμπίπτει σε αυτες.

        Το συγκεκριμένο ποστ πιο πολύ ταιριάζει στο τοπικό με την ηλεκτροκίνηση.

        Τιποτα δεν μπερδεψα, τα πραγματα ειναι φοβερα απλα. Αλλο πραγμα αγοραζω κατι ως ιδιωτης και αλλο ως επιχειρηση (με σκοπο να το χρησιμοποιησω για την λειτουργια της επιχειρησης και οχι απλα για φορολογικους λογους).
        Ειναι ακριβη αγορα οντως και ειναι κατι το οποιο πιθανοτατα θα πουλησουμε στο μελλον οταν δεν το χρειαζομαστε αλλο. Δεν ειναι επενδυση ομως, τουλαχιστον για τον ιδιωτη. Εκτος αν καποιος αγοραζει συγκεκριμενα συλλεκτικα οχηματα, τα οποια λογω της ιδιαιτεροτητας τους να αυξηθει η αξια τους στο μελλον. Αλλα ουτε αυτος ειναι επενδυτης, συλλεκτης χαρακτηριζεται.

        N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • N
          nikonino @dettol last edited by

          @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          @lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          Λίγο τα μπέρδεψες ντετολ αλλά σε γενικές γραμμές καλά τα λες.

          Κανονικά τα λέμε πάγια, δηλαδή εργαλεία όπως σωστά λες που χρησιμοποιούμε στην λειτουργία της επιχείρησης

          Επένδυση είναι η δέσμευση πόρων με σκοπό το κέρδος.
          Το κλασικό ποίημα δηλαδή που ακούμε από όλους που ασχολούνται με το αντικείμενο.

          Αλλά εδώ υπάρχει μια πολύ λεπτή γραμμή σύνδεσης που οι των χρηματοοικονομικών δεν την βλέπουν ενώ οι οικονομολόγοι την βλεπουν.

          Το κέρδος περιλαμβάνει την ωφέλεια μέσα του. Είναι απαραίτητο στοιχείο του. Η ωφέλεια όμως έχει, στην οικονομική επιστήμη, προσωπικά χαρακτηριστικά. Συνεπώς υπάρχει μια λεπτή σύνδεση της ωφέλειας με το κέρδος.

          Άρα, εάν πάρεις ένα φθηνό αυτοκίνητο με υψηλή τεχνολογία ,δηλαδή ηλεκτρικο και έχεις ωφέλεια το χαμηλό κόστος κίνησης λόγω φόρτισης, τότε έχεις κάνει ενός είδους "επένδυση" αν και χρηματοοικονομικά δεν θα εμπίπτει σε αυτες.

          Το συγκεκριμένο ποστ πιο πολύ ταιριάζει στο τοπικό με την ηλεκτροκίνηση.

          Τιποτα δεν μπερδεψα, τα πραγματα ειναι φοβερα απλα. Αλλο πραγμα αγοραζω κατι ως ιδιωτης και αλλο ως επιχειρηση (με σκοπο να το χρησιμοποιησω για την λειτουργια της επιχειρησης και οχι απλα για φορολογικους λογους).
          Ειναι ακριβη αγορα οντως και ειναι κατι το οποιο πιθανοτατα θα πουλησουμε στο μελλον οταν δεν το χρειαζομαστε αλλο. Δεν ειναι επενδυση ομως, τουλαχιστον για τον ιδιωτη. Εκτος αν καποιος αγοραζει συγκεκριμενα συλλεκτικα οχηματα, τα οποια λογω της ιδιαιτεροτητας τους να αυξηθει η αξια τους στο μελλον. Αλλα ουτε αυτος ειναι επενδυτης, συλλεκτης χαρακτηριζεται.

          Το τι θα κάνει ο καθένας τα λεφτά του είναι δικό του θέμα. Επίσης, το αν κάποιοι αποφασίσουν να παίξουν με 30 χιλιάδες και 4-5 χρόνια δάνεια στην τράπεζα επίσης δικό τους θέμα. Αλλά πέρα από την μηνιαία δόση, την απώλεια αξίας του αυτοκινήτου, το να μην έχετε εξασφαλίσει πως θα το συντηρείτε από αμφιβόλου αξιοπιστίας εταιρίες/αντιπροσωπείες είναι τουλάχιστον γελοίο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • k-m
            k-m last edited by

            ακόμα και για ιδιώτες υπάρχουν 2 "ανθρωποι/χαρακτηρες". Αυτος που το βλέπει ως μεταφορικό μεσο απλα, και θα παρει κατι φτηνό, ανθεκτικό, που να χωραει η οικογενεια μεσα, και αυτός που το αυτοκινητο ειναι ευχαρίστηση.

            ο 2ος θα δωσει γενικα στη ζωη του πολυ περισσότερα $$$, θα αλλάξει περισσότερα αυτοκίνητα και γενικα δεν το βλέπει ως επένδυση αλλα ως χομπι/ευχαρίστηση.

            Το οτι καποιος κανει ταξίδια ή ελευθερη πτώση ή .... , κτλ , δεν το λες επένδυση αλλά χομπι/ευχαρίστηση.

            Και οσο αφορα τα 35k, υπαρχουν και ακριβα χομπι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • k-m
              k-m last edited by k-m

              @nikonino said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              το να μην έχετε εξασφαλίσει πως θα το συντηρείτε από αμφιβόλου αξιοπιστίας εταιρίες/αντιπροσωπείες είναι τουλάχιστον γελοίο.

              Αυτο ακριβως σκεφτομουν όταν ειχα opel 🙂

              Καμία αξιοπιστία και τεχνική γνώση των επίσημων συνεργιών. Έπρεπε να παω σε άλλους 2 δικους μου για να βγαλω άκρη , να λυθει το θεμα και με το 10% των χρημάτων που ηθελε η αντιπροσωπία (γιατι ειχε κανει λαθος διάγνωση)

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap Banned last edited by lap

                Ναι @dettol μου, αυτό που γράφεις είναι η σωστή ερμηνεία του όρου των χρηματοοικονομικών.

                Όμως οι λέξεις κρύβουν έννοιες από πίσω.

                Το κέρδος έχει την έννοια της ωφέλειας.

                Δεν υπάρχει κέρδος χωρίς ωφέλεια.

                Συνεπώς στην οικονομία, σε χρηματοοικονομικό επίπεδο το κέρδος είναι το ζητούμενο μιας επένδυσης. Στην μικροοικονομική ανάλυση υπό το πρίσμα του καταναλωτή/αγοραστή η ωφέλεια είναι το ζητούμενο μιας αγοράς.

                Οπότε χρησιμοποιούνται δύο διαφορετικές λέξεις για πολύ κοντινές έννοιες της οικονομίας.

                Άρα, συνοψίζοντας την διευκρίνιση μου, ναι ως ιδιώτης αγοράζοντας κάτι το οποίο το επέλεξες μετά από σταθμίσεις των επιλογών σου, το πράττεις ώστε να σου προσφέρει μια υψηλότερη ωφέλεια από κάποιο άλλο. Αυτό ειναι το "κέρδος" της επιλογής σου.

                Δηλαδή θες να έχεις ιδιωτική μετακίνηση. Η υψηλότερη ωφέλεια σε αυτήν πηγάζει από μια συγκεκριμένη επιλογή ιδιωτικού αυτοκινήτου.
                Θέλεις να έχεις χρήματα (χρηματικες μονάδες), το υψηλότερο κέρδος που περιγράφει αυτό το γεγονός, πηγάζει από μια ή πολλες επενδυτικές επιλογές σου.

                Και μιας που το χρηματοοικονομικό κέρδος εμπεριέχει ως έννοια την ωφέλεια που μεταφράζεται μέσω των χρηματικών μονάδων, υπάρχει μια ισχυρή διασύνδεση των δύο εννοιών, ασχέτως εαν χρησιμοποιούμε διαφορετικες λέξεις για να τα ξεχωρίσουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone last edited by

                  για συντήρηση και φανοποιια δεν είναι κάτι δύσκολο, φυσικά πρέπει να υπάρχουν κάποιες επενδύσεις σε λογισμικό και κάποια μηχανήματα που απαιτεί ο κατασκευαστής και επίσης να στοκαρουν κάποια ανταλλακτικά (εδώ πονάει λίγο). υποθέτω χώρο συνεργείου έχουν ήδη, στην Αυστραλία τα ΒΥΔ τα κάνουν σέρβις σε 3ο δίκτυο που απλά τους έδωσαν τα μανουάλς και τις οδηγίες. Μια χαρά δουλεύει.

                  αλλά να συντηρήσεις ένα αμάξι που σίγουρα αν δεν υπάρχει εισαγωγέας στην Ελλάδα θα υπάρχει στην Ολλανδία η Νορβηγία και θα σου στείλει ανταλλακτικά δεν είναι θέμα.

                  η τιμή αγοράς είναι το πρόβλημα αν τα αξίζουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser Banned last edited by criuser

                    Για να μην σας τα λέει ο Λαπ μπερδεμένα, να τα πούμε αναλυτικότερα.

                    Σύμφωνα με την λανθασμένη λογική κάποιων, ούτε το σπίτι είναι επένδυση, ούτε καμία αγορά ιδιώτη.

                    Και όμως είναι επενδύσεις.

                    Οπως επένδυση είναι και το ρόλεξ. Δεν το παίρνεις για να σου λέει την ώρα.

                    Το αυτοκίνητο σε εξυπηρετεί για τις διαδρομές σου, για τις οποίες οι επιλογές σου αν δεν τις είχες ήταν δύο. Θα πήγαινες με τα ΜΜΜ οπότε πολύ χαμηλότερη ποιότητα μετακίνησης, είτε θα πήγαινες με ανάλογη ποιότητα μετακίνησης είτε με ταξί, είτε ενοικιάζοντας ένα αυτοκίνητο.

                    Η διαφορά του κόστους αυτών των δύο είναι το τυχόν όφελος της επένδυσης ενός αυτοκινήτου.

                    Ετσι αν αγοράσεις κάτι καινούργιο για 5 χρόνια και βάλεις την απώλεια τόκων, ή τους τόκους αν το αγόρασες με δόσεις, τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση, την συντήρηση, τις τυχόν βλάβες, λογικά μηδέν λόγω εγγύησης και τα καύσιμα και από το τελικό ποσόν αφαιρέσεις την τιμή που το πούλησες στην 5ετία και διαιρέσεις την διαφορά με τον αριθμό χλμ που έκανες έχεις το κόστος κίνησης σου ανά χλμ και αν το διαιρέσεις δια τις ημέρες έχεις το κόστος ανά ημέρα.

                    Με αυτά τα δύο κόστη συγκρίνεις πόσο θα κόστιζαν τα ταξί για τα χλμ, αλλά και η ενοικίαση για τις ημέρες και τα χλμ.

                    Τα λεφτά που έχεις γλυτώσει από ταξί και ενοικιάσεις, είναι το κέρδος της επένδυσης σου.

                    Το ίδιο ισχύει και για το σπίτι σου που επίσης είναι επένδυση.

                    Αγόρασες ένα σπίτι το 1995 σε καλή περιοχή 100 τμ 25 εκ ήτοι 74000 ευρώ. Σήμερα αυτό το σπίτι το πουλάς χαλαρά 2500 ή ακόμα και 2000 ευρώ. Δηλαδή 250000, άντε 200000. Αφαιρείς τους τόκους που θα είχες για 30 χρόνια στα 74000, άντε με ένα χαριστικό 5 % ετήσιο ανατοκιζόμενο μας δίνει 4,322 το κεφάλαιο μας δηλαδή 320000 Προσθέτεις και τα ενοίκια που γλύτωσες κατά μέσο όρο 8000 τον χρόνο, συντηρητικό νούμερο και έχεις άλλα 240000.

                    Ανακεφαλαιώνοντας έχουμε 74000 αρχικό κεφάλαιο που δεν το δώσαμε και με τον ανατοκισμό έγινε 320000. Αφαιρούμε 240000 ενοίκια, έχουμε σήμερα 80000 στην τσέπη.

                    Στην περίπτωση που δώσαμε τα 74000, έχουμε γλυτώσει 240000 ενοίκιο και έχουμε σήμερα 250000 στην τσέπη από την πώληση του ακινήτου.

                    Οπότε αφού γλυτώνουμε τα ενοίκια και στις δύο περιπτώσεις γιατί στην πρώτη τα πλήρωναν οι τόκοι και μέρος του κεφαλαίου και στην δεύτερη δεν τα πληρώναμε αφού το σπίτι είναι δικό μας υπολογίζουμε τι μας μένει στην τσέπη.

                    Μπερδεμένα σας τα είπα και εγώ, αλλά πρακτικά και όχι επιστημονικά...

                    Θα αφήσω τον Λαπ να τα κάνει εξέλ να βάλει το κόστος ευκαιρίας και άλλα τέτοια μέσα αν θέλει και ίσως να πάμε το θέμα στις επενδύσεις.

                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Συμφωνώ με τον cruiser, ωστόσο εγώ δεν κατανοώ την αγορά ιχ με δανεισμό....γνωρίζω πολλούς που τράκαραν και ακόμη πληρώνουν δόσεις για αμάξι που δεν έχουν.

                      υ.γ. μέχρι 10-20% των χρημάτων που έχεις καλά είναι για αυτοκίνητο.

                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap Banned @criuser last edited by lap

                        @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                        Μπερδεμένα σας τα είπα και εγώ, αλλά πρακτικά και όχι επιστημονικά...
                        Θα αφήσω τον Λαπ να τα κάνει εξέλ να βάλει το κόστος ευκαιρίας και άλλα τέτοια μέσα αν θέλει και ίσως να πάμε το θέμα στις επενδύσεις.

                        Το ξεκίνησες καλά κάπου το έχασες στην πορεία αλλά κατά την γνώμη μου σωστά το έθεσες.

                        Και οι δύο οικονομικές πράξεις εμπεριέχουν μέσα τους

                        • Ωφέλεια
                        • Αξία
                        • Κόστος ευκαιρίας

                        Στη μεν επένδυση την ωφέλεια ως κέρδος και αξία μπορείς να τα επανεπενδυσεις, στην δε ιδιωτική κατανάλωση το κέρδος σου είναι η ωφέλεια σε κάτι που έχει αξία για εσένα (ενω στην ωφέλεια/κέρδος της επένδυσης την αξία την δίνει η αγορά. Εδώ εντοπίζεται κατά την γνώμη, η μεγάλη διαφορά) και το θέτεις ως ζητούμενο σύμφωνα με το λεγόμενο κόστος ευκαιρίας.

                        Για παράδειγμα στην Κρήτη πας και κολυμπώντας, αλλά η ωφέλεια ενός πλοίου είναι υψηλότερη. Το να πάρεις εισιτήριο διαρκείας εάν πηγαίνεις συχνά είναι "επένδυση" που αποφέρει υψηλή ωφέλεια για εσένα και μεταφράζεται σε αξία.

                        Δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω.

                        Συνήθως ο κόσμος διαβάζει μια παράγραφο κάποιων λεξικών οικονομικών όρων και δεν αντιλαμβάνεται την φιλοσοφία πίσω από όλα αυτά. Στην χρηματοοικονομικη ο όρος επένδυση είναι κάτι το συγκεκριμένο. Στην οικονομία όμως, κάτι πιο διευρυμένο από αυτό που αναφέρει η χρηματοοικονομική.

                        Οι πλούσιοι πάντως, όντως το αντιλαμβάνονται, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις μου.

                        Υ.γ Θυμηθείτε την διαφήμιση μιας τραπεζικής κάρτας. Παρά το γεγονός πως εξυπηρετούσε ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, έθεσε το ζήτημα στο επίπεδο της οικονομικής επιστήμης με την ατάκα...."Αξία ανεκτίμητη"

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A d P
                          A d P moderator @w202-amg last edited by

                          @w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          Συμφωνώ με τον cruiser, ωστόσο εγώ δεν κατανοώ την αγορά ιχ με δανεισμό....γνωρίζω πολλούς που τράκαραν και ακόμη πληρώνουν δόσεις για αμάξι που δεν έχουν.

                          υ.γ. μέχρι 10-20% των χρημάτων που έχεις καλά είναι για αυτοκίνητο.

                          Ας μην είμαστε απόλυτοι με τα ποσοστά κτλ. όλα είναι σχετικά, δεν έχουν όλοι 30-100.000€ στην τράπεζα.

                          πχ. Η 25χρονη κόρη φίλης, είχε αποταμιεύσει 3000€+ και αγόρασε ένα μτχ Hyundai 25ετιας με 2100€.

                          Σύμφωνα με αυτο που έγραψες παραπάνω έπρεπε να πάρει κάτι με 300-600€, δλδ ηλεκτρικό πατίνι Xiaomi 😁😁.

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • W
                            w202-amg @A d P last edited by

                            @a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                            @w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                            Συμφωνώ με τον cruiser, ωστόσο εγώ δεν κατανοώ την αγορά ιχ με δανεισμό....γνωρίζω πολλούς που τράκαραν και ακόμη πληρώνουν δόσεις για αμάξι που δεν έχουν.

                            υ.γ. μέχρι 10-20% των χρημάτων που έχεις καλά είναι για αυτοκίνητο.

                            Ας μην είμαστε απόλυτοι με τα ποσοστά κτλ. όλα είναι σχετικά, δεν έχουν όλοι 30-100.000€ στην τράπεζα.

                            πχ. Η 25χρονη κόρη φίλης, είχε αποταμιεύσει 3000€+ και αγόρασε ένα μτχ Hyundai 25ετιας με 2100€.

                            Σύμφωνα με αυτο που έγραψες παραπάνω έπρεπε να πάρει κάτι με 300-600€, δλδ ηλεκτρικό πατίνι Xiaomi 😁😁.

                            χαχαχα οχι οκ δεν εννοώ αυτό. Αλλά αν έχεις 20κ δεν πας να πάρεις 40κ αμάξι με δάνειο..... μόνο που το σκέφτομαι αγχώνομαι.
                            Φίλος του πατέρα μου πήρε στην κόρη κόρσα με 17-18κ με δάνειο από υπηρεσία ενώ ο ίδιος που κάνει και 2η δουλειά έχει ένα παλιό sw για τη δουλειά που έχει μείνει αμέτρητες φορές.....
                            Η κόρη ήθελε κάτι μοδάτο για να πάει για μεροκάματο....δεν συμβιβαζόταν με οτιδήποτε λιγότερο.
                            υ.γ. Πάντως αν έχεις χρήματα εκεί στο max 20% είναι τα έξοδα για αυτοκίνητα, μετοχές-επενδύσεις κτλ. ιδανικά πάντα.

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @w202-amg last edited by

                              @w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                              @a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                              @w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                              Συμφωνώ με τον cruiser, ωστόσο εγώ δεν κατανοώ την αγορά ιχ με δανεισμό....γνωρίζω πολλούς που τράκαραν και ακόμη πληρώνουν δόσεις για αμάξι που δεν έχουν.

                              υ.γ. μέχρι 10-20% των χρημάτων που έχεις καλά είναι για αυτοκίνητο.

                              Ας μην είμαστε απόλυτοι με τα ποσοστά κτλ. όλα είναι σχετικά, δεν έχουν όλοι 30-100.000€ στην τράπεζα.

                              πχ. Η 25χρονη κόρη φίλης, είχε αποταμιεύσει 3000€+ και αγόρασε ένα μτχ Hyundai 25ετιας με 2100€.

                              Σύμφωνα με αυτο που έγραψες παραπάνω έπρεπε να πάρει κάτι με 300-600€, δλδ ηλεκτρικό πατίνι Xiaomi 😁😁.

                              χαχαχα οχι οκ δεν εννοώ αυτό. Αλλά αν έχεις 20κ δεν πας να πάρεις 40κ αμάξι με δάνειο..... μόνο που το σκέφτομαι αγχώνομαι.
                              Φίλος του πατέρα μου πήρε στην κόρη κόρσα με 17-18κ με δάνειο από υπηρεσία ενώ ο ίδιος που κάνει και 2η δουλειά έχει ένα παλιό sw για τη δουλειά που έχει μείνει αμέτρητες φορές.....
                              Η κόρη ήθελε κάτι μοδάτο για να πάει για μεροκάματο....δεν συμβιβαζόταν με οτιδήποτε λιγότερο.
                              υ.γ. Πάντως αν έχεις χρήματα εκεί στο max 20% είναι τα έξοδα για αυτοκίνητα, μετοχές-επενδύσεις κτλ. ιδανικά πάντα.

                              Κατάλαβα τι εννοούσες, αλλά είπα να σε πειράξω λίγο 😁

                              Υποθέτω θα σου αρέσει ο Dave Ramsey
                              Ο κανόνας της φωτιάς είναι το ζουμί

                              Youtube Video

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Τα λέει άψογα!!!

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  savas89 Banned @w202-amg last edited by

                                  @w202-amg said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  Τα λέει άψογα!!!

                                  Φίλε μου με τις τιμές που έχουν τα αυτοκίνητα θαρρώ πως ελάχιστοι δίνουν το 20% του εισοδήματος τους π.χ. έχω 160000 οκ ας δώσω τα 40κ. για suv. Και ο δανεισμός προκύπτει από το γεγονός ότι πρέπει να εξυπηρετήσεις μια ανάγκη. Άλλωστε και η τράπεζα στις μέρες μας δεν τα δίνει εύκολα, εξασφαλίζει ότι έχεις το εισόδημα, που και πάλι στηρίζεται στο χρυσό κανόνα η δόση να μην ξεπερνά το 20% του μηνιαίου εισοδήματος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser Banned last edited by

                                    Παιδιά δεν είμαστε στο Αμέρικα και δεν είναι έτσι τα πράγματα.

                                    Να τα δούμε λίγο διαφορετικά..

                                    Ας πούμε ότι ένας έχει ένα σπίτι αξίας 300000 που ΔΕΝ το χρωστάει και έχει και άλλα ακίνητα που του αποδίδουν 30000 τον χρόνο ενοίκια. Μετά τον φόρο και τον ΕΝΦΙΑ του μένουν 18000.

                                    Επίσης στο σπίτι μπαίνουν από διάφορα έσοδα άλλα 25000 μετά τον φόρο.

                                    Δηλαδή τον χρόνο εισπράττουν καθαρά 43000. Αλλά έχουν μόνο 20000 αποταμιεύσεις γιατί έχουν έξοδα.

                                    Μπορούν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο των 35-40000 ?

                                    Και αν ναί πως θα το αγοράσουν ?

                                    Η απάντηση εδώ είναι προκαταβολή το 20 % από τα μετρητά τους και τα υπόλοιπα 72 μήνες.

                                    Ο τόκος τους είναι αδιάφορος, αφού θα πληρώνεται από κάποιο ενοίκιο η δόση των 500 περίπου ευρώ.

                                    Κρατάνε τα μετρητά για κάποια ανάγκη τους.

                                    Αν υπήρχε δυνατότητα θα έπρεπε να αγοράσουν χωρίς προκαταβολή για να κρατήσουν ανέπαφα τα μετρητά τους.

                                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap Banned last edited by lap

                                      Έχω μια υποψία πως από τα σπίτια θα πάμε, στους εργολάβους, μετά στους δημόσιους υπαλλήλους μετά στους κληρονόμους μετά στον Αντρέα μετά στην δικτατορία και θα φτάσουμε στο αγαπημένο θέμα ολων....τον εμφύλιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser Banned last edited by

                                        Οχι γιατί μετά το κλείσιμο του φόρουμ έχεις γίνει ο Λαπ 2.0

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap Banned last edited by

                                          Η αλήθεια είναι πως θελω αναβάθμιση. Έχασα τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A d P
                                            A d P moderator @criuser last edited by

                                            @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                            Παιδιά δεν είμαστε στο Αμέρικα και δεν είναι έτσι τα πράγματα.

                                            Να τα δούμε λίγο διαφορετικά..

                                            Ας πούμε ότι ένας έχει ένα σπίτι αξίας 300000 που ΔΕΝ το χρωστάει και έχει και άλλα ακίνητα που του αποδίδουν 30000 τον χρόνο ενοίκια. Μετά τον φόρο και τον ΕΝΦΙΑ του μένουν 18000.

                                            Επίσης στο σπίτι μπαίνουν από διάφορα έσοδα άλλα 25000 μετά τον φόρο.

                                            Δηλαδή τον χρόνο εισπράττουν καθαρά 43000. Αλλά έχουν μόνο 20000 αποταμιεύσεις γιατί έχουν έξοδα.

                                            Μπορούν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο των 35-40000 ?

                                            Και αν ναί πως θα το αγοράσουν ?

                                            Η απάντηση εδώ είναι προκαταβολή το 20 % από τα μετρητά τους και τα υπόλοιπα 72 μήνες.

                                            Ο τόκος τους είναι αδιάφορος, αφού θα πληρώνεται από κάποιο ενοίκιο η δόση των 500 περίπου ευρώ.

                                            Κρατάνε τα μετρητά για κάποια ανάγκη τους.

                                            Αν υπήρχε δυνατότητα θα έπρεπε να αγοράσουν χωρίς προκαταβολή για να κρατήσουν ανέπαφα τα μετρητά τους.

                                            δηλαδή @criuser μόνο 4 διαμερίσματα κράτησες για εκμετάλλευση; 😁😁

                                            I EAT MILF AND COOKIES

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 14 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr