-
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
235/60/17 είναι η σωστότερη επιλογή και πιο κοντινή στο βήμα σου. Επίσης δεν χάνεις και από προφίλ.
Μπαινει ομως στη ζαντα αυτη 235;
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
235/60/17 είναι η σωστότερη επιλογή και πιο κοντινή στο βήμα σου. Επίσης δεν χάνεις και από προφίλ.
Μπαινει ομως στη ζαντα αυτη 235;
Λογικά ναι. Αυτή είναι η διάσταση;
-
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
235/60/17 είναι η σωστότερη επιλογή και πιο κοντινή στο βήμα σου. Επίσης δεν χάνεις και από προφίλ.
Μπαινει ομως στη ζαντα αυτη 235;
Λογικά ναι. Αυτή είναι η διάσταση;
Ναι ναι ακριβως!!
-
Επανερχομαι εχοντας συμπληρωσει ηδη 7000χλμ με το tucson fl 1.6 mild hybrid 160ps manual.
Αρχικα το αυτοκινητο αγοραστηκε τον Απριλιο προς αντικατασταση του αξιολογου juke 1.6 hybrid.
Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση premium με αρκετες εν γνωσει μας ελλειψης αλλα με τιμη ασυναγωνιστη για το μεγεθος. Για να εχετε εικονα με το κλειδι στο χερι δεν υπερβηκαμε τα 29000€. Θελαμε αποκλειστικα χειροκίνητο και οχι full hybrid καθως εχουμε το ηλεκτρικο inster για τη πολη και για τις κοντινες αποστασεις που ειναι ο σωτηρας μας.
Αρχικα να πω πως για οποιον θελει να κρατησει το οχημα καιρο και θελει την καλυτερη επιλογη η εκδοση limited ειναι πολύ ανωτερη επιλογή με σχετικα μικρη διαφορά στα χρηματα . Η μεσαια distinctive δεν εχει κανενα νοημα. Απευθειας πας limited (ή μενεις premium αν εισαι οκ με τις παρακάτω ελλειψεις).
Ολα στα πολυ βασικα. Αρκετες παραχωρησεις κυριως στο θεμα των ανεσεων (τα μεγαλυτερα φαουλ ειναι το manual a.c., ελλειψη αυτοματων υαλοκαθαριστηρων, ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη).
Αν με ρωτατε μου φαινεται περιεργο που στο inster τα εχω ολα αυτα και οχι στο tucson ομως για τη χρηση που κανουμε δε θα σας πω οτι μου λειπουν κιολας. Δηλαδη ναι μεν αλλα….. ναι ειναι λιγο άβολο να ασχολεισαι με τις σκαλες του αερα του a.c. αλλα πρακτικα αυτο θα συμβει σε ενα ταξιδι πολυ λιγες φορες για να χαλαστω. Τωρα για τους υαλοκαθαριστηρες το ιδιο. Αυτο που με χαλαει ειναι η ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη και αυτο γιατι οδηγω αρκετα σε επαρχιακους δρομους και δεν ειχα καταλαβει ποσο αναγκη το ειχα. Αλλα οκ δε θα πεθανω κιολας.
Στα συν ειναι οτι εχει πραγματακια που σωζουν την κατάσταση και γενικα δεν θα το ελεγα εντελως φτωχο. Πχ εχει μπροστα φωτα led με αυτοματη εναλλαγη μεσαιας μεγαλης σκαλας, εχει μεγαλη οθονη 12 ιντσών, αυτοματα ανοιγομενα μπροστα παραθυρα και διαφορα αλλα. Για τις δικες μας αναγκες ειναι μια χαρα.
Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.
Κατα τα αλλα χωροι απλετοι, ποιοτητα υλικων μετρια, συναρμογη που δεν μπορει να ανταγωνιστει γερμανικα αυτοκινητα.
Το πατημα ειναι σοβαρο πλεονέκτημα, σταθερο, ακριβες, περναει κακοτοπιες με περισσεια αρχοντια. Το τιμονι ουδετερο προς βαρετο αλλα δεν ειναι ζητουμενο για μενα.
Κινητηρας, κλιμακωση κιβωτιου, αναρτηση, φρενα για μενα πολύ δυνατα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Ο κινητηρας αρπαζει απο τις 1200 στροφες ανετα μαλλον λογω mild hybrid, αισθανεται κοπωση καπου στις 5000 στροφες αλλά ειναι πολυ δυνατος και γραμμικος στο ωφελιμο ευρος. Ταξιδευεις με 140 και 3000 στροφες με 6η αρκετα ησυχα. Οχι τοσο ησυχα οσο η bmw x2 που εχουμε στην οικογενεια αλλα σιγουρα αρκετα κοντα. Τα φρενα ειναι γαντζοι, δε μασανε πουθενα και εχουν εξαιρετικη αισθηση. Οι αναρτησεις δουλεύουν ρολοι, παιρνει καποιες κλισεις βεβαια αν το πιέσεις αλλα τιποτα τρομακτικο. Γενικα με ευχαριστει να το οδηγω. Και νομιζω οτι βοηθα πολυ και η ανεξαρτητη πισω αναρτηση.
Η κατανάλωση καθεται στα 7,5λ/100 με όχι συντηρητικη οδηγηση. Στην Αθηνα 9-10 στο τσεπακι, αλλα ανευ ουσιας. Γενικα για την καροτσα και το νεγεθος ειναι θεωρω οκ. Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps οποτε δε με προβληματιζει καθολου.
Συνολικα ειναι ενα ταξιδιαρικο αυτοκινητο με παρα πολυ καλους χωρους και εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα (κινητηρας, πλαισιο, αναρτηση). Σε ενα αρκετά αρμονικο σχημα για SUV.
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Επανερχομαι εχοντας συμπληρωσει ηδη 7000χλμ με το tucson fl 1.6 mild hybrid 160ps manual.
Αρχικα το αυτοκινητο αγοραστηκε τον Απριλιο προς αντικατασταση του αξιολογου juke 1.6 hybrid.
Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση premium με αρκετες εν γνωσει μας ελλειψης αλλα με τιμη ασυναγωνιστη για το μεγεθος. Για να εχετε εικονα με το κλειδι στο χερι δεν υπερβηκαμε τα 29000€. Θελαμε αποκλειστικα χειροκίνητο και οχι full hybrid καθως εχουμε το ηλεκτρικο inster για τη πολη και για τις κοντινες αποστασεις που ειναι ο σωτηρας μας.
Αρχικα να πω πως για οποιον θελει να κρατησει το οχημα καιρο και θελει την καλυτερη επιλογη η εκδοση limited ειναι πολύ ανωτερη επιλογή με σχετικα μικρη διαφορά στα χρηματα . Η μεσαια distinctive δεν εχει κανενα νοημα. Απευθειας πας limited (ή μενεις premium αν εισαι οκ με τις παρακάτω ελλειψεις).
Ολα στα πολυ βασικα. Αρκετες παραχωρησεις κυριως στο θεμα των ανεσεων (τα μεγαλυτερα φαουλ ειναι το manual a.c., ελλειψη αυτοματων υαλοκαθαριστηρων, ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη).
Αν με ρωτατε μου φαινεται περιεργο που στο inster τα εχω ολα αυτα και οχι στο tucson ομως για τη χρηση που κανουμε δε θα σας πω οτι μου λειπουν κιολας. Δηλαδη ναι μεν αλλα….. ναι ειναι λιγο άβολο να ασχολεισαι με τις σκαλες του αερα του a.c. αλλα πρακτικα αυτο θα συμβει σε ενα ταξιδι πολυ λιγες φορες για να χαλαστω. Τωρα για τους υαλοκαθαριστηρες το ιδιο. Αυτο που με χαλαει ειναι η ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη και αυτο γιατι οδηγω αρκετα σε επαρχιακους δρομους και δεν ειχα καταλαβει ποσο αναγκη το ειχα. Αλλα οκ δε θα πεθανω κιολας.
Στα συν ειναι οτι εχει πραγματακια που σωζουν την κατάσταση και γενικα δεν θα το ελεγα εντελως φτωχο. Πχ εχει μπροστα φωτα led με αυτοματη εναλλαγη μεσαιας μεγαλης σκαλας, εχει μεγαλη οθονη 12 ιντσών, αυτοματα ανοιγομενα μπροστα παραθυρα και διαφορα αλλα. Για τις δικες μας αναγκες ειναι μια χαρα.
Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.
Κατα τα αλλα χωροι απλετοι, ποιοτητα υλικων μετρια, συναρμογη που δεν μπορει να ανταγωνιστει γερμανικα αυτοκινητα.
Το πατημα ειναι σοβαρο πλεονέκτημα, σταθερο, ακριβες, περναει κακοτοπιες με περισσεια αρχοντια. Το τιμονι ουδετερο προς βαρετο αλλα δεν ειναι ζητουμενο για μενα.
Κινητηρας, κλιμακωση κιβωτιου, αναρτηση, φρενα για μενα πολύ δυνατα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Ο κινητηρας αρπαζει απο τις 1200 στροφες ανετα μαλλον λογω mild hybrid, αισθανεται κοπωση καπου στις 5000 στροφες αλλά ειναι πολυ δυνατος και γραμμικος στο ωφελιμο ευρος. Ταξιδευεις με 140 και 3000 στροφες με 6η αρκετα ησυχα. Οχι τοσο ησυχα οσο η bmw x2 που εχουμε στην οικογενεια αλλα σιγουρα αρκετα κοντα. Τα φρενα ειναι γαντζοι, δε μασανε πουθενα και εχουν εξαιρετικη αισθηση. Οι αναρτησεις δουλεύουν ρολοι, παιρνει καποιες κλισεις βεβαια αν το πιέσεις αλλα τιποτα τρομακτικο. Γενικα με ευχαριστει να το οδηγω. Και νομιζω οτι βοηθα πολυ και η ανεξαρτητη πισω αναρτηση.
Η κατανάλωση καθεται στα 7,5λ/100 με όχι συντηρητικη οδηγηση. Στην Αθηνα 9-10 στο τσεπακι, αλλα ανευ ουσιας. Γενικα για την καροτσα και το νεγεθος ειναι θεωρω οκ. Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps οποτε δε με προβληματιζει καθολου.
Συνολικα ειναι ενα ταξιδιαρικο αυτοκινητο με παρα πολυ καλους χωρους και εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα (κινητηρας, πλαισιο, αναρτηση). Σε ενα αρκετά αρμονικο σχημα για SUV.
Εξαιρετική οδική συμπεριφορά
Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.
Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση
Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps
https://media.tenor.com/IOqOBebvHI8AAAAM/goodtobeking-theking.gif
-
@groover1972 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Επανερχομαι εχοντας συμπληρωσει ηδη o
Εξαιρετική οδική συμπεριφορά
Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.
Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση
Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps
https://media.tenor.com/IOqOBebvHI8AAAAM/goodtobeking-theking.gif
Στην Ελλαδα εχουμε ενα μεγαλο κακο. Νομιζουμε πως πρεπει να εχουμε σπιτι τετοιο με οσα χρηματα εχουμε στην τραπεζα. Αντιστοιχα και αυτοκινητο.
Δεν ειναι ετσι. Το budgeting ειναι μεγαλη εννοια και εχει να κανει με το ποσα και που δαπανας! Βασικη αρχη για πηγαινεις μπροστα. Εμεις τοσα διαθεταμε για αυτοκινητο και τοσα δωσαμε!
Κατα τα αλλα δε νομιζω πως χρειαζεται να απολογηθω για κατι. It is what it is!
Σε οτι αφορα την οδικη συνπεριφορα, δεν αλλαζει κατι επειδη εγω καμια φορα γινοναι καφρος και παραφορτωνω δευτερα, τριτη. Η συμπεριφορα σε στροφες και δυσκολα τερεν ειναι παρα πολυ καλη!
-
Τα ελαστικά αυτά στα πρώτα χιλιόμετρα δεν αποδίδουν
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.
{mod} άφησα μόνο την μια για να φαίνεται η διαφορά.
Τα περασαμε λοιπον τα νεα πατουμενα! Εμφανησιακα νομιζω πως αλλαξα αμαξι….
Θεωρω πως βοηθησε την αισθηση τιμονιου που δεν ειναι απο τα δυνατα του σημεια και κατα κυριο λογο σχεδον εξαλλειψε το σπινιαρισμα σε αποτομο φορτωμ. Εντελως με τριτη, στη δευτερα το κανει ελαχιστα και πρακτικα απευθειας στματαει ενω με τα 17αρια αν δεν αφηνα λιγο το γκαζι επεμενε.
Βεβαια στα αρνητικα ειναι πως σε λακουβες εγινε πιο σκληρο αλλα αναμενομενο και δε με πειραζει καθως ειναι το οχημα αναψυχης και οδηγειται ελαχιστα εντος πολης.
-
Ωραίες οι καινούργιες ζάντες αλλά το σχέδιο στις 17άρες μου αρέσει περισσότερο. Δε βγαίνει το ίδιο σχέδιο σε 18αρες;
@zaxosm σβήσε τις φωτογραφίες σε παράθεση.
-
@katafractos17 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ωραίες οι καινούργιες ζάντες αλλά το σχέδιο στις 17άρες μου αρέσει περισσότερο. Δε βγαίνει το ίδιο σχέδιο σε 18αρες;
@zaxosm σβήσε τις φωτογραφίες σε παράθεση.
Οχι απο οσο ξερω δε βγαινει ιδιο σχεδιο σε αλλη διασταση.
Τις αφησα για να φαινεται η διαφορα. Αν δεν επιτρεπεται να τις αφαιρεσω βεβαιως….
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@katafractos17 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ωραίες οι καινούργιες ζάντες αλλά το σχέδιο στις 17άρες μου αρέσει περισσότερο. Δε βγαίνει το ίδιο σχέδιο σε 18αρες;
@zaxosm σβήσε τις φωτογραφίες σε παράθεση.
Οχι απο οσο ξερω δε βγαινει ιδιο σχεδιο σε αλλη διασταση.
Τις αφησα για να φαινεται η διαφορα. Αν δεν επιτρεπεται να τις αφαιρεσω βεβαιως….
Σωστά, δεν αποτελεί άσκοπη επανάληψη φωτογραφίας
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.
{mod} άφησα μόνο την μια για να φαίνεται η διαφορά.
Τα περασαμε λοιπον τα νεα πατουμενα! Εμφανησιακα νομιζω πως αλλαξα αμαξι….
Θεωρω πως βοηθησε την αισθηση τιμονιου που δεν ειναι απο τα δυνατα του σημεια και κατα κυριο λογο σχεδον εξαλλειψε το σπινιαρισμα σε αποτομο φορτωμ. Εντελως με τριτη, στη δευτερα το κανει ελαχιστα και πρακτικα απευθειας στματαει ενω με τα 17αρια αν δεν αφηνα λιγο το γκαζι επεμενε.
Βεβαια στα αρνητικα ειναι πως σε λακουβες εγινε πιο σκληρο αλλα αναμενομενο και δε με πειραζει καθως ειναι το οχημα αναψυχης και οδηγειται ελαχιστα εντος πολης.
Κούκλα είναι, να έχεις καλά χιλιόμετρα.
-
@zaxosm με γεια καταρχάς, πολύ ωραίες!
Να φανταστώ καινούριες παραγγελία από hyundai, για πες αν θέλεις μια τιμή να μας στείλεις, χωρίς τα λάστιχα, μόνο ζάντες. -
@georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm με γεια καταρχάς, πολύ ωραίες!
Να φανταστώ καινούριες παραγγελία από hyundai, για πες αν θέλεις μια τιμή να μας στείλεις, χωρίς τα λάστιχα, μόνο ζάντες.Ευχαριστω! Οχι δεν τις πηρα καινουριες απο Hyundai. Εντοπισα ενα παλικαρι tucson-addicted που αγορασε τις εξτρα 19αρες και του εμειναν αυτες. Οποτε τις πηρα πακετο με τα λαστιχα.
-
Μια χαρά ήσουν τυχερός τότε.
Καινούριες από hyundai πιστεύω θα ήθελες κοντά στα 2k. -
@georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μια χαρά ήσουν τυχερός τότε.
Καινούριες από hyundai πιστεύω θα ήθελες κοντά στα 2k.Άνετα...ή 17αρα γνήσια στο Kona 780€ να θυμίσω...
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm με γεια καταρχάς, πολύ ωραίες!
Να φανταστώ καινούριες παραγγελία από hyundai, για πες αν θέλεις μια τιμή να μας στείλεις, χωρίς τα λάστιχα, μόνο ζάντες.Ευχαριστω! Οχι δεν τις πηρα καινουριες απο Hyundai. Εντοπισα ενα παλικαρι tucson-addicted που αγορασε τις εξτρα 19αρες και του εμειναν αυτες. Οποτε τις πηρα πακετο με τα λαστιχα.
Ποιο λάστιχο έχουν οι 18αρες;
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm με γεια καταρχάς, πολύ ωραίες!
Να φανταστώ καινούριες παραγγελία από hyundai, για πες αν θέλεις μια τιμή να μας στείλεις, χωρίς τα λάστιχα, μόνο ζάντες.Ευχαριστω! Οχι δεν τις πηρα καινουριες απο Hyundai. Εντοπισα ενα παλικαρι tucson-addicted που αγορασε τις εξτρα 19αρες και του εμειναν αυτες. Οποτε τις πηρα πακετο με τα λαστιχα.
Ποιο λάστιχο έχουν οι 18αρες;
Continental eco contact 6.
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm με γεια καταρχάς, πολύ ωραίες!
Να φανταστώ καινούριες παραγγελία από hyundai, για πες αν θέλεις μια τιμή να μας στείλεις, χωρίς τα λάστιχα, μόνο ζάντες.Ευχαριστω! Οχι δεν τις πηρα καινουριες απο Hyundai. Εντοπισα ενα παλικαρι tucson-addicted που αγορασε τις εξτρα 19αρες και του εμειναν αυτες. Οποτε τις πηρα πακετο με τα λαστιχα.
Ποιο λάστιχο έχουν οι 18αρες;
Continental eco contact 6.
Οταν τα ταξιδέψεις για αρκετά χιλιόμετρα, πες εντυπώσεις για τα λάστιχα...
-
@groover1972 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm με γεια καταρχάς, πολύ ωραίες!
Να φανταστώ καινούριες παραγγελία από hyundai, για πες αν θέλεις μια τιμή να μας στείλεις, χωρίς τα λάστιχα, μόνο ζάντες.Ευχαριστω! Οχι δεν τις πηρα καινουριες απο Hyundai. Εντοπισα ενα παλικαρι tucson-addicted που αγορασε τις εξτρα 19αρες και του εμειναν αυτες. Οποτε τις πηρα πακετο με τα λαστιχα.
Ποιο λάστιχο έχουν οι 18αρες;
Continental eco contact 6.
Οταν τα ταξιδέψεις για αρκετά χιλιόμετρα, πες εντυπώσεις για τα λάστιχα...
Βεβαίως αν και δεν διαβάζω τα καλύτερα.
Σε συζήτηση που είχα παλιότερα μου είχαν αναφέρει πως τα ελαστικά που μπαίνουν από το εργοαστάσιο είναι Β' διαλογής. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Hyundai Tucson NX4 (2020)