-
Περίεργο! Phev είναι και τα άλλα;
Στο ίδιο εργοστάσιο με τα βενζίνης φτιάχνονται;
Θυμάμαι το είχες αναφέρει και άλλη φορά και μου είχε κάνει εντύπωση, λόγω της ακριβώς αντίθετης εμπειρίας μου! -
Ναι όλα ίδια μεταξύ τους. Ίδιας χρονολογίας και πάνω κάτω με τα ίδια χλμ. Ισπανία νομίζω φτιάχνονται.
-
@stefan147 said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
Ναι όλα ίδια μεταξύ τους. Ίδιας χρονολογίας και πάνω κάτω με τα ίδια χλμ. Ισπανία νομίζω φτιάχνονται.
Ισπανία ήταν και το δικό μου, προηγούμενης γενιάς. Και η ποιότητα κατασκευής ήταν αρκετά καλή, μετά από 50.000χλμ και 3 χρόνια δεν είχα καθόλου τριγμούς.
-
Να ζητήσω κι εγώ την έμπειρία / γνώση σας....
Απο τις 3 περιπτώσεις Βενζίνη - Πετρέλαιο - Phev ποιά θεωρέιται η πιο αξιόπιστη επιλογή?
Σας ευχαριστώ!
-
Δεν ξέρω για αξιοπιστία αλλά αν σε παίρνει οικονομικά το πριζατο μην κοιτάς τα άλλα. Το phev εχει τους λιγότερους συμβιβασμούς με ένσταση, αν δεν κάνω λάθος ότι ξεκινά από 412 λτ αποσκευών φαντάζομαι με τα καθίσματα τέρμα πίσω.
-
Το δικό μου πάντως, (με βάση το VIN) είναι φτιαγμένο Γερμανία. Λέτε να παίζει ρόλο αυτό;
-
Ιδιαίτερα στο ford εάν έχουν το κιβώτιο αλά Toyota θα έλεγα phev. Ο στεφαν γνωρίζει πάρα πολύ καλά το αυτοκίνητο.
-
@stefan147 said in Μεταχειρισμένο FORD KUGA 2020-:
Συμφωνώ με τις περισσότερες αναφορές με μόνη ένσταση τη συναρμογή και τους τριγμούς. Τόσο το δικό μου, Phev του 2023, όσο και άλλα 3 ίδια συναδέλφων είναι κουδουνίστρες απ' την πρώτη μέρα. Σε πολύ ενοχλητικό βαθμό όμως που γίνεται αντιληπτό από τους επιβάτες γενικώς και όχι μόνο από κάποιον πολύ περίεργο οδηγό.
Στενάχωρο αυτό. Κάπου διάβασα ότι μετα το 2021 κατήργησαν τους πολλαπλούς στην πίσω ανάρτηση. Μήπως αυτό σήμαινε κάποια αλλαγή στην ποιότητα/συναρμογή (λόγω μείωσης κόστους ίσως) ?
-
Οποτε ...σε αντιστοιχία π.χ. με κιβώτια σε vw / κινητήρες σε Stellantis έχουμε κάποιο μεγάλο ελάττωμα στα Kuga?
....η τα συνήθη από την καθημερινή χρήση...
-
@trx124 said in FORD KUGA 2020:
Οποτε ...σε αντιστοιχία π.χ. με κιβώτια σε vw / κινητήρες σε Stellantis έχουμε κάποιο μεγάλο ελάττωμα στα Kuga?
....η τα συνήθη από την καθημερινή χρήση...
Το μόνο που παραμένει πολύ καλό στο Kuga είναι το 8αρι μετατροπέα ροπής αυτόματο κιβώτιο. Όλα τα άλλα τα σκάτωσαν.
-
Το μόνο που παραμένει πολύ καλό στο Kuga είναι το 8αρι μετατροπέα ροπής αυτόματο κιβώτιο. Όλα τα άλλα τα σκάτωσαν.
Δηλ από βενζίνη / πετρέλαιο / phev σε αξιοπιστία δεν σώζεται καμμία έκδοση?
-
Τι ακριβώς από όσα παραπάνω έχουν αναφερθεί σε κάνει να διατυπώνεις αυτό το ερώτημα;
-
Η αξιοπιστία είναι ένας γενικός όρος. Αξιοπιστία κινητήρα; Αν εννοείς αυτό καλύτερα να στοχεύσεις προς ανατολάς. Πετρέλαιο στο Kuga επίσης δεν υφίσταται πλέον.
-
@tjk said in FORD KUGA 2020:
Τι ακριβώς από όσα παραπάνω έχουν αναφερθεί σε κάνει να διατυπώνεις αυτό το ερώτημα;
...ότι το μόνο που παραμένει καλό είναι το 8αρι...
-
@sabas_thess said in FORD KUGA 2020:
Η αξιοπιστία είναι ένας γενικός όρος. Αξιοπιστία κινητήρα; Αν εννοείς αυτό καλύτερα να στοχεύσεις προς ανατολάς. Πετρέλαιο στο Kuga επίσης δεν υφίσταται πλέον.
Έχεις δίκιο...
Εννοούσα αν υπάρχει κάτι εκτός "καθημερινότητας" όπως τα παραδείγματα από vw/stellantis το οποίο να προκύπτει για το Kuga... -
Ο 1.5 ecoboost έσπαγε καπάκι αλλά υποτίθεται το διόρθωσαν. Το phev έχει περπατήσει πολύ στην Ευρώπη λένε. Γενικά όμως το αμάξι πάρτο td γιατί γενικά ως σύνολο δεν πείθει.
-
-
Για τον βενζίνης 1500 της Ford ακούω τα καλύτερα μέσα από τα συνεργεία.
-
@sabas_thess said in FORD KUGA 2020:
Ο 1.5 ecoboost έσπαγε καπάκι αλλά υποτίθεται το διόρθωσαν. Το phev έχει περπατήσει πολύ στην Ευρώπη λένε. Γενικά όμως το αμάξι πάρτο td γιατί γενικά ως σύνολο δεν πείθει.
Κανονικά το phev που το ξεκινούν εδώ από τα 52Κ θα έπρεπε να έπειθε παντού χωρίς εκπτώσεις πουθενά... δυστυχώς όμως η καμπίνα είναι τριζατη και τα πλαστικά από αμάξι των 25Κ...
Στην Ευρώπη ξεκινά κάτω από 40Κ και εκεί οφείλονται και οι τόσες πωλησεις. Εδώ πως καταφέρνουν να το πωλούν +13Κ πάνω είναι αξιοπερίεργο. -
@tkin73 said in FORD KUGA 2020:
@sabas_thess said in FORD KUGA 2020:
Ο 1.5 ecoboost έσπαγε καπάκι αλλά υποτίθεται το διόρθωσαν. Το phev έχει περπατήσει πολύ στην Ευρώπη λένε. Γενικά όμως το αμάξι πάρτο td γιατί γενικά ως σύνολο δεν πείθει.
Κανονικά το phev που το ξεκινούν εδώ από τα 52Κ θα έπρεπε να έπειθε παντού χωρίς εκπτώσεις πουθενά... δυστυχώς όμως η καμπίνα είναι τριζατη και τα πλαστικά από αμάξι των 25Κ...
Στην Ευρώπη ξεκινά κάτω από 40Κ και εκεί οφείλονται και οι τόσες πωλησεις. Εδώ πως καταφέρνουν να το πωλούν +13Κ πάνω είναι αξιοπερίεργο.Έλα ντε 52κ. Εξωφρενικές τιμές
FORD KUGA 2020