-
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@jimkl-0 said in Renault Symbioz 2024:
Στα τόσα λεφτά που κοστίζει θα μπορούσαν να βάλουν το εσωτερικό του Austral - Rafale θεωρώ. Αυτό το εσωτερικό του Clio - Captur δείχνει κάπως φτωχό. Σαν εμφάνιση πάντως κερδίζει όλο τον ανταγωνισμό, πολύ όμορφο, μοντέρνο και αιχμηρό. Ξεχωρίζει στο δρόμο
500 ευρώ ακριβότερο από το captur είναι πως θα είχε το εσωτερικό των austral rafale;
Το μιτσουμπισι απ το μπορντο λογικα θα νε φτηνοτερο και απ το καπτουρ
στην σελίδα του Σ μόνο colt και space star βλέπω
Οπως το βλεπω θα ερθει κατευθειαν με τον 1,8 hev
-
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@jimkl-0 said in Renault Symbioz 2024:
Στα τόσα λεφτά που κοστίζει θα μπορούσαν να βάλουν το εσωτερικό του Austral - Rafale θεωρώ. Αυτό το εσωτερικό του Clio - Captur δείχνει κάπως φτωχό. Σαν εμφάνιση πάντως κερδίζει όλο τον ανταγωνισμό, πολύ όμορφο, μοντέρνο και αιχμηρό. Ξεχωρίζει στο δρόμο
500 ευρώ ακριβότερο από το captur είναι πως θα είχε το εσωτερικό των austral rafale;
Το μιτσουμπισι απ το μπορντο λογικα θα νε φτηνοτερο και απ το καπτουρ
στην σελίδα του Σ μόνο colt και space star βλέπω
Οπως το βλεπω θα ερθει κατευθειαν με τον 1,8 hev
αλλού διαβάζω ότι το rebadged symbioz θα λέγεται GRANDIS,
το eclipse cross θα βασίζεται στο megane
επίσης, αν δεις το βίντεο του άρθρου, δεν αναφέρει κάτι για symbioz και λέει "all electric versions"
Youtube Video -
Έβλεπα δοκιμή του αμαξιου με καταναλώσεις.
Στα 100 ....4.7 λτ σούπερ!
Στα 120 ....5.7 λτ μια χαρά!
Στα 140 ....8λτ....που πας ρε Καραμήτρο...
Στα 160 ....10λτ νομίζω είχα ξενερώσει με το άλλο...
Κοιτάω τα κιλά 1570...η cc 1380 η 1.8 , το mg zs hybrid 1410 (θα μου πεις Κινέζος αυτός κόβει από παντού αλλά έχει την μεγαλύτερη μπαταρία από όλα του φουλ υβριδικα)...δλδ τα έχει τα κιλά του το Ρενό...
Εδιτ 1423 λέει τα κιλά εντάξει εξαρτάται και από την έκδοση,αλλά το 1570 είναι λάθος... -
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Έβλεπα δοκιμή του αμαξιου με καταναλώσεις.
Στα 100 ....4.7 λτ σούπερ!
Στα 120 ....5.7 λτ μια χαρά!
Στα 140 ....8λτ....που πας ρε Καραμήτρο...
Στα 160 ....10λτ νομίζω είχα ξενερώσει με το άλλο...
Κοιτάω τα κιλά 1570...η cc 1380 η 1.8 , το mg zs hybrid 1410 (θα μου πεις Κινέζος αυτός κόβει από παντού αλλά έχει την μεγαλύτερη μπαταρία από όλα του φουλ υβριδικα)...δλδ τα έχει τα κιλά του το Ρενό...Οι καταναλώσεις είναι καλές πάντως.Σαν σύστημα είναι αποδοτικό!!
-
@mariolas said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Έβλεπα δοκιμή του αμαξιου με καταναλώσεις.
Στα 100 ....4.7 λτ σούπερ!
Στα 120 ....5.7 λτ μια χαρά!
Στα 140 ....8λτ....που πας ρε Καραμήτρο...
Στα 160 ....10λτ νομίζω είχα ξενερώσει με το άλλο...
Κοιτάω τα κιλά 1570...η cc 1380 η 1.8 , το mg zs hybrid 1410 (θα μου πεις Κινέζος αυτός κόβει από παντού αλλά έχει την μεγαλύτερη μπαταρία από όλα του φουλ υβριδικα)...δλδ τα έχει τα κιλά του το Ρενό...Οι καταναλώσεις είναι καλές πάντως.Σαν σύστημα είναι αποδοτικό!!
Μέχρι τα 120 είναι σούπερ. Από εκεί και πάνω ακόμα και στα 130 πρέπει να καίει σίγουρα 7 Άρι
-
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@mariolas said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Έβλεπα δοκιμή του αμαξιου με καταναλώσεις.
Στα 100 ....4.7 λτ σούπερ!
Στα 120 ....5.7 λτ μια χαρά!
Στα 140 ....8λτ....που πας ρε Καραμήτρο...
Στα 160 ....10λτ νομίζω είχα ξενερώσει με το άλλο...
Κοιτάω τα κιλά 1570...η cc 1380 η 1.8 , το mg zs hybrid 1410 (θα μου πεις Κινέζος αυτός κόβει από παντού αλλά έχει την μεγαλύτερη μπαταρία από όλα του φουλ υβριδικα)...δλδ τα έχει τα κιλά του το Ρενό...Οι καταναλώσεις είναι καλές πάντως.Σαν σύστημα είναι αποδοτικό!!
Μέχρι τα 120 είναι σούπερ. Από εκεί και πάνω ακόμα και στα 130 πρέπει να καίει σίγουρα 7 Άρι
Λογικό είναι αυτό μιλάμε για υβριδικό.Για να δούμε..
-
Φυσικά σε αυτά τα χλμ δλδ πάνω από τα 120 πιο πολύ ρόλο παίζει η αντίσταση του αέρα από την επιφάνεια παρά το βάρος ...
-
παντως στο σαιτ ψιλομπαχαλο οι εξοπλισμοι και τα εξτρα. Γραφουν οτι η techno δεν εχει acc ενω εδω κάτοχος μας είπε οτι έχει. Επίσης στα εξτρα εμφανίζει εξοπλισμους τους οποιους τους προσφέρει ανα εκδοση , μέρος των οποίων είναι ήδη στανταρ!
Ενδεικτικα ανεφερω:
Pack Parking 360°
Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, πίσω & πλάι
Σύστημα στάθμευσης hands-free
Κάμερα περιφερειακής ορατότητας 360°Τους αισθητηρες τους εχει πάλι η techno αλλά τους ξαναπροσφέρουν ως εξτρα μαζι με τα παραπανω!
-
Εγώ το έγραψα για το acc.
Και ναι υπάρχει κανονικά στην techno έκδοση.
Θα γράψω αναλυτικά γνώμη για όλα μόλις γυρίσω από το ταξίδι.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι προσφέρει παραπάνω το acc της παραπάνω έκδοσης . Απλά το φρενάρισμα μέχρι σταση???
Δεν νομιζω ότι είναι και κάτι τρελό για να πας και να δώσεις +2500 -
Το start & go προσφέρει σταματά δλδ το αμάξι πίσω από το προπορευόμενο και μόλις εκκινήσει ο μπροστά ξεκινά και το δικό σου.
Άρα εσύ λες ότι έχει acc χωρίς start & go ?
Και πάλι έπρεπε να το γράφει.
Η αλήθεια είναι ότι δεν συνηθίζεται ένα μοντέλο να έχει με και χωρίς . -
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
Το start & go προσφέρει σταματά δλδ το αμάξι πίσω από το προπορευόμενο και μόλις εκκινήσει ο μπροστά ξεκινά και το δικό σου.
Άρα εσύ λες ότι έχει acc χωρίς start & go ?
Και πάλι έπρεπε να το γράφει.
Η αλήθεια είναι ότι δεν συνηθίζεται ένα μοντέλο να έχει με και χωρίς .Είχα γράψει και εγώ ότι πήγα να δω το αυτοκίνητο τις πρώτες μέρες που είχε έρθει. Δεν ήξεραν και αυτοί εκεί γιατί γράφει ότι δεν έχει η techno, ενώ το αυτοκίνητο επίδειξης και το test drive είχε το αντίστοιχο κουμπί.
Πήγε τελικά ένας υπάλληλος βόλτα το αυτοκίνητο για να το δοκιμάσει και ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι δουλεύει κανονικά.
Ίσως έχουν κάνει λάθος στο pdf.
-
Επιστροφη λοιπον απο roadtrip περιπου 1000 χλμ με το Symbioz.
Εχοντας αρκετες επιφυλαξεις για το πως ενα υβδριδικο αυτοκινητο θα συμπεριφερθει σε ανοιχτο δρομο , με 2 ενηλικες +παιδι , φορτωμενο ολο το πορτπαγκαζ και clima απο το πρωτο λεπτο.
Θετικη εκπληξη οτι το αυτοκινητο και σαν αποδοση αλλα και σαν ανεση δεν ειχε να ζηλεψει σε τιποτα απο το προηγουμενο Qashqai.
Στο θεμα του ηχου στην εθνικη οδο απο τα διοδια της Ελευσινας και μετα ενεργοποιημενο το acc στα 130 , το αυτοκινητο πρακτικα αθορυβο μεχρι τα 115-120 στα 130 ακουγες τον αερα και σε κακη ασφλατο ακουγες και θορυβο απο τους τροχους. Τον θερμικο τον ακουγες ελαχιστα οταν η μπαταρια επεφτε κατω απο 50% και ανεβαζε στροφες για να την φορτισει , οχι ομως κατι σπουδαιο , στροφομετρο δεν εχει για να σας πω ακριβως αλλα εμπειρικα κατα απο 1000 στροφες η ανοδος και παντα μιλωντας για ευθεια και ανηφορικα κομματια. Ολα αυτα τα γραφω για οσους μπορει να ενδιαφερονται. Προσωπικα παντα εχω μουσικη στο αυτοκινητο , οικογενειακο ταξιδι κανουμε οποτε τιποτε απο ολα αυτα δεν προκειται να απασχολησει ποτε.Παμε στο acc που γινεται τοση συζητηση. Ας το ξαναγραψω γιατι σε αλλα νηματα ακομα γραφεται οτι δεν υπαρχει. ΥΠΑΡΧΕΙ. Το προτιμαω απο το απλο cc ?? Η απαντηση ειναι ξεκαθαρη . ΟΧΙ
Μπορει να σου προσφερει την ευκολια οτι επιβραδυνει και επιταχυνει και δεν σε νοιζει τιποτα αλλα ρε παιδια , ποιο ηλεκτρονικο συστημα οσο καλο και να ειναι μπορει να νικησει τον ηλιθιο ??? Κανενα συστημα !!!!!
Δυο φορες χρειαστηκε στο ταξιδι να ειμαι εκει και ευτυχως ημουν εκει. Κανενα συστημα δεν προλαβε να καταλαβει τιποτα. Οταν βλεπεις να κανουν αναστροφη σε εθνικη οδο , οταν μπαινουν στην αριστερη χωρις να κοιταξουν κανενα acc δεν θα σε σωσει.
Το απλο cc και τον οδηγο προσεκτικο να παρατηρει τον υποψηφιο κοπανο ειναι παραπανω απο το acc , τουλαχιστον για μενα.
Να προσθεσω οτι τα φρενα του αυτοκινητου ειναι εκπληκτικα. Χρειαστηκαν και ηταν εκει.Παμε σε κατι σιγουρα αρνητικο στο αυτοκινητο.
Μιλησα πριν για εθνικη οδο που δεν ειχα κανενα παραπονο.
Φτανοντας ομως στην Λευκαδα (εκει πηγαμε) , για οσους δεν ξερουν το νησι ειναι στο συντρηπτικο κομματι του ορεινο , σε καποιες περιπτωσεις νομιζεις οτι εισαι στο Πηλιο.
Εκει λοιπον φανερωθηκε μια τεραστια αδυναμια.
Το αυτοκινητο σε ανηφορικες διαδρομες , σε ολες τις ταχυτητες απο 40-50 χλμ και πανω ειναι παρα πολυ θορυβωδες. Παρα πολυ !!!!!!
Σε ενοχλητικο σημειο.
Αυτο οφειλεται στο οτι η μπαταρια αδειαζει παρα πολυ γρηγορα και ο θερμικος πρεπει και να κινησει το αυτοκινητο αλλα και να φορτισει την μπαταρια.
Το αυτοκινητο ακουγεται σαν να ειναι στο οριο του ''κοφτη'' για οσο διαρκεσει η διαδρομη .
Σιγουρα δεν ειναι αυτοκινητο για να ανεβεις βουνο ισως και οχι να κατεβεις.
Γιατι λεω ισως.
Γιατι στο ''Β''mode που εχεις και εξτρα πεδηση λογω φορτισης , οταν η μπαταρια φορτισει το αυτοκινητο δεν φρεναρει επαρκως με τον κινητηρα . και το λεω πολυ ευγενικα.
Οσο η μπαταρια φορτιζει εισαι σουπερ , μολις φορτισει εισαι σχεδον μονο με τα φρενα χωρις αλλη επιλογη.
Τα φρενα για αλλη μια φορα τρομερα, δεν εδειξαν κανενα σημαδι κοπωσης. Παλι μπραβο για τα φρενα αλλα το υπολοιπο για μενα ειναι αρνητικο και ειναι το δευτερο αρνητικο που παρατηρησα.Τελευταιες αφησα τις καταναλωσεις γιατι δεν θελω παλι να αναλωθουμε σε αυτο.
Αθηνα - Λευκαδα στο comfort και acc στα 130 παντου
καταναλωση στο trip computer 6.1
Στην αντλια γιατι πηγα και γεμισα μολις εφτασα το υπολογισα 6,4Λευκαδα - Αθηνα στο sport mode με acc στα 130 παντου ΑΛΛΑ με γκαζια μεχρι 150 απο τον ισθμο και μετα γιατι επρεπε να αποφυγω τρενακια αυτοκινητων
Στο trip computer 6.3 , αντλια δεν πηγα να τσεκαρω δεν εχω παει βενζιναδικοΑυτα τα λιγα (πολλα) καλα ταξιδια να εχετε , καλο καλοκαιρι
Ελπιζω να βοηθησα οποιον σκεφτεται να το αγορασει. -
Καλά μου ακούγονται αυτά που λες.Λογικο σε μεγάλα ανηφορικά κομμάτια να ακούς αυξημένο θόρυβο.Δωσε μας και μια φωτό από ταμπλό. Χαχαχαχαχαχαχα.
Και η κατανάλωση φίλε που λες είναι πολύ καλή για τέτοια διαδρομή. -
Οταν γεμίζει η μπαταρία μου φαίνεται λογικό να μην υπάρχει η δυνατότητα για regen breaking. Το ίδιο συμβαίνει στα bev
-
@dettol said in Renault Symbioz 2024:
Οταν γεμίζει η μπαταρία μου φαίνεται λογικό να μην υπάρχει η δυνατότητα για regen breaking. Το ίδιο συμβαίνει στα bev
Δεν διαφωνω αλλα ουτε ο κινητηρας ουτε η σχεση στο κιβωτιο σε φρεναρουν. Σχεδον λες και εχει νεκρα πας. Κατι θα επρεπε να βρουν σε αυτο το κομματι
-
@arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:
@dettol said in Renault Symbioz 2024:
Οταν γεμίζει η μπαταρία μου φαίνεται λογικό να μην υπάρχει η δυνατότητα για regen breaking. Το ίδιο συμβαίνει στα bev
Δεν διαφωνω αλλα ουτε ο κινητηρας ουτε η σχεση στο κιβωτιο σε φρεναρουν. Σχεδον λες και εχει νεκρα πας. Κατι θα επρεπε να βρουν σε αυτο το κομματι
Ας μας πει κάποιος τογιοταιος πως συμπεριφέρεται το αγαπημένο αυτοκίνητο του έλληνα, σε αντίστοιχη κατάσταση
-
Στα Honda αν έχεις D σε μια κατηφορική διαδρομή, γεμίζει αργά η μπαταρία, όταν φορτίσει η μπαταρία, η γεννήτρια γυρίζει σε χαμηλές στροφές τον κινητήρα.
Αν έχεις B η μπαταρία γεμίζει πολύ ταχύτερα, η αίσθηση φρεναρίσματος είναι πολύ έντονη, και μόλις γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια γυρίζει τον κινητήρα σε υψηλότερες στροφές, έχοντας την ίδια αίσθηση έντονου φρεναρίσματος.
-
Επειδη εχω υβριδικο και ανεβαινω τα βουνα συχνα ειναι λογικο εως ενα σημειο ομως να ακουγετε ιδιαιτερα αν το πατας κιολας..εγω κανω 3 πραγματα
1 παω σιγα
2 προσπαθω να κρατησω τη φορα του αυτοκινητου
3 οταν θελω να παιξω λιγο η να τρεξω η εχει μια μεγαλη ανωφερεια και εχω χασει τη φορα μου λογω κλειστων στροφων βαζω στον επιλογεα το sport και παιζω με τα paddles..πολυ μεγαλυτερη ευχαριστιση πολυ πιο αμεσο γκαζι και λιγοτερο μουγκρητο.. -
@ektoras said in Renault Symbioz 2024:
Στα Honda αν έχεις D σε μια κατηφορική διαδρομή, γεμίζει αργά η μπαταρία, όταν φορτίσει η μπαταρία, η γεννήτρια γυρίζει σε χαμηλές στροφές τον κινητήρα.
Αν έχεις B η μπαταρία γεμίζει πολύ ταχύτερα, η αίσθηση φρεναρίσματος είναι πολύ έντονη, και μόλις γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια γυρίζει τον κινητήρα σε υψηλότερες στροφές, έχοντας την ίδια αίσθηση έντονου φρεναρίσματος.
Και στα toyota ετσι ειναι..και σε μενα στο lexus παροτι δεν εχω B αλλα S (sport),οταν γεμισει η μπαταρια σε μια κατωφερεια περνει μπροστα ο θερμικος χωρις ομως να καιει βενζινη και σε βοηθαει στο φρεναρισμα..οσο φρεναρεις τοσο ανεβαινουν οι στροφες..
-
Έξυπνο κολπάκι αυτό που κάνουν οι Ιάπωνες!
Το κακό είναι ότι τέτοιες λεπτομέρειες δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να δεις να αναφέρονται σε review. Μόνο από συζητήσεις με κατόχους και μάλιστα αν πάει η κουβέντα σε κάτι τόσο ειδικό.
Renault Symbioz 2024