Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Symbioz 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Symbioz 2024
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    173
    12873
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tolisk20 @A d P last edited by

      @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

      @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

      @jimkl-0 said in Renault Symbioz 2024:

      Στα τόσα λεφτά που κοστίζει θα μπορούσαν να βάλουν το εσωτερικό του Austral - Rafale θεωρώ. Αυτό το εσωτερικό του Clio - Captur δείχνει κάπως φτωχό. Σαν εμφάνιση πάντως κερδίζει όλο τον ανταγωνισμό, πολύ όμορφο, μοντέρνο και αιχμηρό. Ξεχωρίζει στο δρόμο

      500 ευρώ ακριβότερο από το captur είναι πως θα είχε το εσωτερικό των austral rafale;

      Το μιτσουμπισι απ το μπορντο λογικα θα νε φτηνοτερο και απ το καπτουρ

      στην σελίδα του Σ μόνο colt και space star βλέπω

      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Neo-Mitsubishi-Eclipse-Cross-Me-eyrwpaiko-Design-kai-Renault-DNA_274808.asp

      Οπως το βλεπω θα ερθει κατευθειαν με τον 1,8 hev

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator @tolisk20 last edited by

        @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

        @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

        @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

        @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

        @jimkl-0 said in Renault Symbioz 2024:

        Στα τόσα λεφτά που κοστίζει θα μπορούσαν να βάλουν το εσωτερικό του Austral - Rafale θεωρώ. Αυτό το εσωτερικό του Clio - Captur δείχνει κάπως φτωχό. Σαν εμφάνιση πάντως κερδίζει όλο τον ανταγωνισμό, πολύ όμορφο, μοντέρνο και αιχμηρό. Ξεχωρίζει στο δρόμο

        500 ευρώ ακριβότερο από το captur είναι πως θα είχε το εσωτερικό των austral rafale;

        Το μιτσουμπισι απ το μπορντο λογικα θα νε φτηνοτερο και απ το καπτουρ

        στην σελίδα του Σ μόνο colt και space star βλέπω

        https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Neo-Mitsubishi-Eclipse-Cross-Me-eyrwpaiko-Design-kai-Renault-DNA_274808.asp

        Οπως το βλεπω θα ερθει κατευθειαν με τον 1,8 hev

        αλλού διαβάζω ότι το rebadged symbioz θα λέγεται GRANDIS,

        το eclipse cross θα βασίζεται στο megane

        επίσης, αν δεις το βίντεο του άρθρου, δεν αναφέρει κάτι για symbioz και λέει "all electric versions"
        Youtube Video

        I EAT MILF AND COOKIES

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tkin73 last edited by tkin73

          Έβλεπα δοκιμή του αμαξιου με καταναλώσεις.
          Στα 100 ....4.7 λτ σούπερ!
          Στα 120 ....5.7 λτ μια χαρά!
          Στα 140 ....8λτ....που πας ρε Καραμήτρο...
          Στα 160 ....10λτ νομίζω είχα ξενερώσει με το άλλο...
          Κοιτάω τα κιλά 1570...η cc 1380 η 1.8 , το mg zs hybrid 1410 (θα μου πεις Κινέζος αυτός κόβει από παντού αλλά έχει την μεγαλύτερη μπαταρία από όλα του φουλ υβριδικα)...δλδ τα έχει τα κιλά του το Ρενό...
          Εδιτ 1423 λέει τα κιλά εντάξει εξαρτάται και από την έκδοση,αλλά το 1570 είναι λάθος...

          M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mariolas @tkin73 last edited by

            @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

            Έβλεπα δοκιμή του αμαξιου με καταναλώσεις.
            Στα 100 ....4.7 λτ σούπερ!
            Στα 120 ....5.7 λτ μια χαρά!
            Στα 140 ....8λτ....που πας ρε Καραμήτρο...
            Στα 160 ....10λτ νομίζω είχα ξενερώσει με το άλλο...
            Κοιτάω τα κιλά 1570...η cc 1380 η 1.8 , το mg zs hybrid 1410 (θα μου πεις Κινέζος αυτός κόβει από παντού αλλά έχει την μεγαλύτερη μπαταρία από όλα του φουλ υβριδικα)...δλδ τα έχει τα κιλά του το Ρενό...

            Οι καταναλώσεις είναι καλές πάντως.Σαν σύστημα είναι αποδοτικό!!

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 @mariolas last edited by

              @mariolas said in Renault Symbioz 2024:

              @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

              Έβλεπα δοκιμή του αμαξιου με καταναλώσεις.
              Στα 100 ....4.7 λτ σούπερ!
              Στα 120 ....5.7 λτ μια χαρά!
              Στα 140 ....8λτ....που πας ρε Καραμήτρο...
              Στα 160 ....10λτ νομίζω είχα ξενερώσει με το άλλο...
              Κοιτάω τα κιλά 1570...η cc 1380 η 1.8 , το mg zs hybrid 1410 (θα μου πεις Κινέζος αυτός κόβει από παντού αλλά έχει την μεγαλύτερη μπαταρία από όλα του φουλ υβριδικα)...δλδ τα έχει τα κιλά του το Ρενό...

              Οι καταναλώσεις είναι καλές πάντως.Σαν σύστημα είναι αποδοτικό!!

              Μέχρι τα 120 είναι σούπερ. Από εκεί και πάνω ακόμα και στα 130 πρέπει να καίει σίγουρα 7 Άρι

              M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mariolas @tkin73 last edited by

                @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                @mariolas said in Renault Symbioz 2024:

                @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                Έβλεπα δοκιμή του αμαξιου με καταναλώσεις.
                Στα 100 ....4.7 λτ σούπερ!
                Στα 120 ....5.7 λτ μια χαρά!
                Στα 140 ....8λτ....που πας ρε Καραμήτρο...
                Στα 160 ....10λτ νομίζω είχα ξενερώσει με το άλλο...
                Κοιτάω τα κιλά 1570...η cc 1380 η 1.8 , το mg zs hybrid 1410 (θα μου πεις Κινέζος αυτός κόβει από παντού αλλά έχει την μεγαλύτερη μπαταρία από όλα του φουλ υβριδικα)...δλδ τα έχει τα κιλά του το Ρενό...

                Οι καταναλώσεις είναι καλές πάντως.Σαν σύστημα είναι αποδοτικό!!

                Μέχρι τα 120 είναι σούπερ. Από εκεί και πάνω ακόμα και στα 130 πρέπει να καίει σίγουρα 7 Άρι

                Λογικό είναι αυτό μιλάμε για υβριδικό.Για να δούμε..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Φυσικά σε αυτά τα χλμ δλδ πάνω από τα 120 πιο πολύ ρόλο παίζει η αντίσταση του αέρα από την επιφάνεια παρά το βάρος ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    παντως στο σαιτ ψιλομπαχαλο οι εξοπλισμοι και τα εξτρα. Γραφουν οτι η techno δεν εχει acc ενω εδω κάτοχος μας είπε οτι έχει. Επίσης στα εξτρα εμφανίζει εξοπλισμους τους οποιους τους προσφέρει ανα εκδοση , μέρος των οποίων είναι ήδη στανταρ!

                    Ενδεικτικα ανεφερω:
                    Pack Parking 360°
                    Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, πίσω & πλάι
                    Σύστημα στάθμευσης hands-free
                    Κάμερα περιφερειακής ορατότητας 360°

                    Τους αισθητηρες τους εχει πάλι η techno αλλά τους ξαναπροσφέρουν ως εξτρα μαζι με τα παραπανω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Arkoudas 0
                      Arkoudas 0 last edited by

                      Εγώ το έγραψα για το acc.
                      Και ναι υπάρχει κανονικά στην techno έκδοση.
                      Θα γράψω αναλυτικά γνώμη για όλα μόλις γυρίσω από το ταξίδι.
                      Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι προσφέρει παραπάνω το acc της παραπάνω έκδοσης . Απλά το φρενάρισμα μέχρι σταση???
                      Δεν νομιζω ότι είναι και κάτι τρελό για να πας και να δώσεις +2500

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Το start & go προσφέρει σταματά δλδ το αμάξι πίσω από το προπορευόμενο και μόλις εκκινήσει ο μπροστά ξεκινά και το δικό σου.
                        Άρα εσύ λες ότι έχει acc χωρίς start & go ?
                        Και πάλι έπρεπε να το γράφει.
                        Η αλήθεια είναι ότι δεν συνηθίζεται ένα μοντέλο να έχει με και χωρίς .

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          supergeorge @tkin73 last edited by

                          @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

                          Το start & go προσφέρει σταματά δλδ το αμάξι πίσω από το προπορευόμενο και μόλις εκκινήσει ο μπροστά ξεκινά και το δικό σου.
                          Άρα εσύ λες ότι έχει acc χωρίς start & go ?
                          Και πάλι έπρεπε να το γράφει.
                          Η αλήθεια είναι ότι δεν συνηθίζεται ένα μοντέλο να έχει με και χωρίς .

                          Είχα γράψει και εγώ ότι πήγα να δω το αυτοκίνητο τις πρώτες μέρες που είχε έρθει. Δεν ήξεραν και αυτοί εκεί γιατί γράφει ότι δεν έχει η techno, ενώ το αυτοκίνητο επίδειξης και το test drive είχε το αντίστοιχο κουμπί.

                          Πήγε τελικά ένας υπάλληλος βόλτα το αυτοκίνητο για να το δοκιμάσει και ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι δουλεύει κανονικά.

                          Ίσως έχουν κάνει λάθος στο pdf.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Arkoudas 0
                            Arkoudas 0 last edited by

                            Επιστροφη λοιπον απο roadtrip περιπου 1000 χλμ με το Symbioz.
                            Εχοντας αρκετες επιφυλαξεις για το πως ενα υβδριδικο αυτοκινητο θα συμπεριφερθει σε ανοιχτο δρομο , με 2 ενηλικες +παιδι , φορτωμενο ολο το πορτπαγκαζ και clima απο το πρωτο λεπτο.
                            Θετικη εκπληξη οτι το αυτοκινητο και σαν αποδοση αλλα και σαν ανεση δεν ειχε να ζηλεψει σε τιποτα απο το προηγουμενο Qashqai.
                            Στο θεμα του ηχου στην εθνικη οδο απο τα διοδια της Ελευσινας και μετα ενεργοποιημενο το acc στα 130 , το αυτοκινητο πρακτικα αθορυβο μεχρι τα 115-120 στα 130 ακουγες τον αερα και σε κακη ασφλατο ακουγες και θορυβο απο τους τροχους. Τον θερμικο τον ακουγες ελαχιστα οταν η μπαταρια επεφτε κατω απο 50% και ανεβαζε στροφες για να την φορτισει , οχι ομως κατι σπουδαιο , στροφομετρο δεν εχει για να σας πω ακριβως αλλα εμπειρικα κατα απο 1000 στροφες η ανοδος και παντα μιλωντας για ευθεια και ανηφορικα κομματια. Ολα αυτα τα γραφω για οσους μπορει να ενδιαφερονται. Προσωπικα παντα εχω μουσικη στο αυτοκινητο , οικογενειακο ταξιδι κανουμε οποτε τιποτε απο ολα αυτα δεν προκειται να απασχολησει ποτε.

                            Παμε στο acc που γινεται τοση συζητηση. Ας το ξαναγραψω γιατι σε αλλα νηματα ακομα γραφεται οτι δεν υπαρχει. ΥΠΑΡΧΕΙ. Το προτιμαω απο το απλο cc ?? Η απαντηση ειναι ξεκαθαρη . ΟΧΙ
                            Μπορει να σου προσφερει την ευκολια οτι επιβραδυνει και επιταχυνει και δεν σε νοιζει τιποτα αλλα ρε παιδια , ποιο ηλεκτρονικο συστημα οσο καλο και να ειναι μπορει να νικησει τον ηλιθιο ??? Κανενα συστημα !!!!!
                            Δυο φορες χρειαστηκε στο ταξιδι να ειμαι εκει και ευτυχως ημουν εκει. Κανενα συστημα δεν προλαβε να καταλαβει τιποτα. Οταν βλεπεις να κανουν αναστροφη σε εθνικη οδο , οταν μπαινουν στην αριστερη χωρις να κοιταξουν κανενα acc δεν θα σε σωσει.
                            Το απλο cc και τον οδηγο προσεκτικο να παρατηρει τον υποψηφιο κοπανο ειναι παραπανω απο το acc , τουλαχιστον για μενα.
                            Να προσθεσω οτι τα φρενα του αυτοκινητου ειναι εκπληκτικα. Χρειαστηκαν και ηταν εκει.

                            Παμε σε κατι σιγουρα αρνητικο στο αυτοκινητο.
                            Μιλησα πριν για εθνικη οδο που δεν ειχα κανενα παραπονο.
                            Φτανοντας ομως στην Λευκαδα (εκει πηγαμε) , για οσους δεν ξερουν το νησι ειναι στο συντρηπτικο κομματι του ορεινο , σε καποιες περιπτωσεις νομιζεις οτι εισαι στο Πηλιο.
                            Εκει λοιπον φανερωθηκε μια τεραστια αδυναμια.
                            Το αυτοκινητο σε ανηφορικες διαδρομες , σε ολες τις ταχυτητες απο 40-50 χλμ και πανω ειναι παρα πολυ θορυβωδες. Παρα πολυ !!!!!!
                            Σε ενοχλητικο σημειο.
                            Αυτο οφειλεται στο οτι η μπαταρια αδειαζει παρα πολυ γρηγορα και ο θερμικος πρεπει και να κινησει το αυτοκινητο αλλα και να φορτισει την μπαταρια.
                            Το αυτοκινητο ακουγεται σαν να ειναι στο οριο του ''κοφτη'' για οσο διαρκεσει η διαδρομη .
                            Σιγουρα δεν ειναι αυτοκινητο για να ανεβεις βουνο ισως και οχι να κατεβεις.
                            Γιατι λεω ισως.
                            Γιατι στο ''Β''mode που εχεις και εξτρα πεδηση λογω φορτισης , οταν η μπαταρια φορτισει το αυτοκινητο δεν φρεναρει επαρκως με τον κινητηρα . και το λεω πολυ ευγενικα.
                            Οσο η μπαταρια φορτιζει εισαι σουπερ , μολις φορτισει εισαι σχεδον μονο με τα φρενα χωρις αλλη επιλογη.
                            Τα φρενα για αλλη μια φορα τρομερα, δεν εδειξαν κανενα σημαδι κοπωσης. Παλι μπραβο για τα φρενα αλλα το υπολοιπο για μενα ειναι αρνητικο και ειναι το δευτερο αρνητικο που παρατηρησα.

                            Τελευταιες αφησα τις καταναλωσεις γιατι δεν θελω παλι να αναλωθουμε σε αυτο.
                            Αθηνα - Λευκαδα στο comfort και acc στα 130 παντου
                            καταναλωση στο trip computer 6.1
                            Στην αντλια γιατι πηγα και γεμισα μολις εφτασα το υπολογισα 6,4

                            Λευκαδα - Αθηνα στο sport mode με acc στα 130 παντου ΑΛΛΑ με γκαζια μεχρι 150 απο τον ισθμο και μετα γιατι επρεπε να αποφυγω τρενακια αυτοκινητων
                            Στο trip computer 6.3 , αντλια δεν πηγα να τσεκαρω δεν εχω παει βενζιναδικο

                            Αυτα τα λιγα (πολλα) καλα ταξιδια να εχετε , καλο καλοκαιρι
                            Ελπιζω να βοηθησα οποιον σκεφτεται να το αγορασει.2.jpg 1.jpg

                            1 Reply Last reply Reply Quote 14
                            • M
                              mariolas last edited by mariolas

                              Καλά μου ακούγονται αυτά που λες.Λογικο σε μεγάλα ανηφορικά κομμάτια να ακούς αυξημένο θόρυβο.Δωσε μας και μια φωτό από ταμπλό. Χαχαχαχαχαχαχα.
                              Και η κατανάλωση φίλε που λες είναι πολύ καλή για τέτοια διαδρομή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol last edited by

                                Οταν γεμίζει η μπαταρία μου φαίνεται λογικό να μην υπάρχει η δυνατότητα για regen breaking. Το ίδιο συμβαίνει στα bev

                                Arkoudas 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Arkoudas 0
                                  Arkoudas 0 @dettol last edited by

                                  @dettol said in Renault Symbioz 2024:

                                  Οταν γεμίζει η μπαταρία μου φαίνεται λογικό να μην υπάρχει η δυνατότητα για regen breaking. Το ίδιο συμβαίνει στα bev

                                  Δεν διαφωνω αλλα ουτε ο κινητηρας ουτε η σχεση στο κιβωτιο σε φρεναρουν. Σχεδον λες και εχει νεκρα πας. Κατι θα επρεπε να βρουν σε αυτο το κομματι

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @Arkoudas 0 last edited by

                                    @arkoudas-0 said in Renault Symbioz 2024:

                                    @dettol said in Renault Symbioz 2024:

                                    Οταν γεμίζει η μπαταρία μου φαίνεται λογικό να μην υπάρχει η δυνατότητα για regen breaking. Το ίδιο συμβαίνει στα bev

                                    Δεν διαφωνω αλλα ουτε ο κινητηρας ουτε η σχεση στο κιβωτιο σε φρεναρουν. Σχεδον λες και εχει νεκρα πας. Κατι θα επρεπε να βρουν σε αυτο το κομματι

                                    Ας μας πει κάποιος τογιοταιος πως συμπεριφέρεται το αγαπημένο αυτοκίνητο του έλληνα, σε αντίστοιχη κατάσταση

                                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ektoras
                                      ektoras last edited by

                                      Στα Honda αν έχεις D σε μια κατηφορική διαδρομή, γεμίζει αργά η μπαταρία, όταν φορτίσει η μπαταρία, η γεννήτρια γυρίζει σε χαμηλές στροφές τον κινητήρα.

                                      Αν έχεις B η μπαταρία γεμίζει πολύ ταχύτερα, η αίσθηση φρεναρίσματος είναι πολύ έντονη, και μόλις γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια γυρίζει τον κινητήρα σε υψηλότερες στροφές, έχοντας την ίδια αίσθηση έντονου φρεναρίσματος.

                                      Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • T
                                        tolisk20 last edited by tolisk20

                                        Επειδη εχω υβριδικο και ανεβαινω τα βουνα συχνα ειναι λογικο εως ενα σημειο ομως να ακουγετε ιδιαιτερα αν το πατας κιολας..εγω κανω 3 πραγματα

                                        1 παω σιγα
                                        2 προσπαθω να κρατησω τη φορα του αυτοκινητου
                                        3 οταν θελω να παιξω λιγο η να τρεξω η εχει μια μεγαλη ανωφερεια και εχω χασει τη φορα μου λογω κλειστων στροφων βαζω στον επιλογεα το sport και παιζω με τα paddles..πολυ μεγαλυτερη ευχαριστιση πολυ πιο αμεσο γκαζι και λιγοτερο μουγκρητο..

                                        Arkoudas 0 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          tolisk20 @ektoras last edited by

                                          @ektoras said in Renault Symbioz 2024:

                                          Στα Honda αν έχεις D σε μια κατηφορική διαδρομή, γεμίζει αργά η μπαταρία, όταν φορτίσει η μπαταρία, η γεννήτρια γυρίζει σε χαμηλές στροφές τον κινητήρα.

                                          Αν έχεις B η μπαταρία γεμίζει πολύ ταχύτερα, η αίσθηση φρεναρίσματος είναι πολύ έντονη, και μόλις γεμίσει η μπαταρία, η γεννήτρια γυρίζει τον κινητήρα σε υψηλότερες στροφές, έχοντας την ίδια αίσθηση έντονου φρεναρίσματος.

                                          Και στα toyota ετσι ειναι..και σε μενα στο lexus παροτι δεν εχω B αλλα S (sport),οταν γεμισει η μπαταρια σε μια κατωφερεια περνει μπροστα ο θερμικος χωρις ομως να καιει βενζινη και σε βοηθαει στο φρεναρισμα..οσο φρεναρεις τοσο ανεβαινουν οι στροφες..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dettol last edited by dettol

                                            Έξυπνο κολπάκι αυτό που κάνουν οι Ιάπωνες!

                                            Το κακό είναι ότι τέτοιες λεπτομέρειες δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να δεις να αναφέρονται σε review. Μόνο από συζητήσεις με κατόχους και μάλιστα αν πάει η κουβέντα σε κάτι τόσο ειδικό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr