-
Δεν είπα ότι είναι άχρηστο.
Είπα ότι δεν είναι αναγκαίο για να είναι στην βασική έκδοση.
Το έχει φίλος στην μία έκδοση του Αστρα ντίζελ που έφεραν πριν λίγους μήνες.
Το έβαλε μια φορά, δεν τον τρέλλανε, γιατί το πατάει, οπότε δεν έχει ποιον να ακολουθεί.
Αλλά όντως τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πολύ φαρδιά και το να μην κλείνουν οι καθρέπτες που βοηθάει σε στενούς δρόμους, σε παρκάρισμα σε υπόγεια πάρκινγκ και αλλού είναι μεγάλο φάουλ, όπως το να μην έχουν αισθητήρες στάθμευσης παντού.
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Δεν είπα ότι είναι άχρηστο.
Είπα ότι δεν είναι αναγκαίο για να είναι στην βασική έκδοση.
Το έχει φίλος στην μία έκδοση του Αστρα ντίζελ που έφεραν πριν λίγους μήνες.
Το έβαλε μια φορά, δεν τον τρέλλανε, γιατί το πατάει, οπότε δεν έχει ποιον να ακολουθεί.
Αλλά όντως τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πολύ φαρδιά και το να μην κλείνουν οι καθρέπτες που βοηθάει σε στενούς δρόμους, σε παρκάρισμα σε υπόγεια πάρκινγκ και αλλού είναι μεγάλο φάουλ, όπως το να μην έχουν αισθητήρες στάθμευσης παντού.
Στο ταξιδι ειναι υπεραναγκαιο. Εγω προσωπικα το εχω καταευχαριστηθει και δεν κινουμαι με 110-120 στην ΕΟ.
Καθρεπτες αναδιπλουμενους και αισθητηρες εχω παλι...οποτε καλυμμενος και εκει.
Ολα αυτα θα επρεπε να ειναι μεσα στην βασικη κατ εμε... -
Από Σεπτέμβρη, όλοι εμείς οι "γρήγοροι" θα ξεχάσουμε και το +20 χαω από το όριο, τα νέα πρόστιμα είναι φωτιά
-
Ελάτε κύριοι ο ψηλός έχει δίκιο. Ο μέσος χρήστης αυτοκινήτου της κατηγορίας κινείται περί τα 90-10 αστικά/υπεραστικά - ταξίδια. Προφανώς και στις ακατάπαυστες αστικές/υπεραστικές μας μετακινήσεις είναι πολύ πιο χρήσιμα οι αναδιπλούμενοι και οι σένσορες. Προσωπικά θα έβαζα αμέσως μετά το BS και τελευταίο τα ACC το οποίο καθιστούν εκνευριστικό οι οδηγοί που "μπαινοβγαίνουν" στην αριστερή λωρίδα για να προσπεράσουν το έτερο σάβανο με αποτέλεσμα να σε κάνει το ACC τραμπάλα....
Τώρα αν οδηγείτε συστηματικά στους interstate και τους autobahn οκ πάω πάσο...
Τέλος ΟΛΑ τα προαναφερόμενα χαρακτηριστικά εξοπλισμένου θα όφειλαν να είναι std απ' την βασική έκδοση δια Νόμου και δια ροπάλου σε κάθε όχημα που κοστίζει πλέον των 25k ευρώ. Όλα τα υπόλοιπα είναι γυφτοδικαιολογίες και μισόλογα..
-
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
Από Σεπτέμβρη, όλοι εμείς οι "γρήγοροι" θα ξεχάσουμε και το +20 χαω από το όριο, τα νέα πρόστιμα είναι φωτιά
Πόσο είναι το+20 ;
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
Από Σεπτέμβρη, όλοι εμείς οι "γρήγοροι" θα ξεχάσουμε και το +20 χαω από το όριο, τα νέα πρόστιμα είναι φωτιά
Πόσο είναι το+20 ;
τα γράφουμε εδώ
https://forum.4troxoi.gr/topic/53250/node-53250/3281 -
Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..
-
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..
Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία... -
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..
Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία...Και Ναι και όχι
Το δικό μου acc κόβει ταχύτητα ομαλά, αλλά στην επιτάχυνση τα δίνει όλα, δεν επιταχύνει ομαλά, εκτός κ αν είναι μικρή η διαφορά
πχ αν πέσει από τα 90 στα 30, μετά θα γκαζωσει απότομα.
Αν δεν έχεις πολλές κ μεγάλες αυξομειώσεις ταχύτητας, αν υπάρχει καλή ροή της κυκλοφορίας δλδ, το acc είναι πιο οικονομικό. Βασικά πάντα είναι οικονομικότερο.
Τυχόν χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς τη χρήση του acc, είναι απλά αποτέλεσμα μικρότερης μέσης ωριαίας ταχύτητας. Γνώμη μου -
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..
Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία...Γραφω δεν ειναι αληθες..και το επιβεβαιωνεις με την τελευταια προταση που συμφωνουμε!!
-
Τόλη εσύ λες ότι το acc ΔΕΝ κάνει οικονομία...
Ο tkin καταλήγει ότι ΚΑΝΕΙ οικονομία...
Πώς συμφωνείτε?
Ή κάτι χάνω από τα συμφραζόμενα?
-
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..
Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία...Και Ναι και όχι
Το δικό μου acc κόβει ταχύτητα ομαλά, αλλά στην επιτάχυνση τα δίνει όλα, δεν επιταχύνει ομαλά, εκτός κ αν είναι μικρή η διαφορά
πχ αν πέσει από τα 90 στα 30, μετά θα γκαζωσει απότομα.
Αν δεν έχεις πολλές κ μεγάλες αυξομειώσεις ταχύτητας, αν υπάρχει καλή ροή της κυκλοφορίας δλδ, το acc είναι πιο οικονομικό. Βασικά πάντα είναι οικονομικότερο.
Τυχόν χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς τη χρήση του acc, είναι απλά αποτέλεσμα μικρότερης μέσης ωριαίας ταχύτητας. Γνώμη μου..εχω χρησιμοποιησει acc σε αλλα αμαξια αλλα οχι στο lexus κυριως γτ δεν παω μεγαλες αποστασεις στην εθνικη..σε μεγαλο ταξιδι θα το πραξω..σε συζητησεις που εχω με φιλους-γνωστους-μηχανικους αυτο που παιζει ρολο δεν ειναι μονο οι επιβραδυνσεις-επιταχυνσεις αλλα και το συνολικο φορτιο σε μια διαδρομη..βασικα συνδυασμος αυτων των δυο κυριως+ αεροδυναμικοι συντελεστες κ.α..
Οταν ενα acc παει ανηφορα-κατηφορα 100χλμ ασκει πολυ μεγαλυτερο φορτιο απ οτι ενος εμπειρου οδηγου που παει 90 ανηφορα-110 κατηφορα με το ιδιο πατημα..η 85-115 κ.ο.κ..επιπλεον σ ενα υβριδικο η ηλεκτρικο αφηνοντας τ αμαξι να κυλισει στην κατηφορα κερδιζεις και σε ανακτηση..οποτε συνολικα ναι μπορεις να δεις χαμηλοτερη καταναλωση απ οτι με το acc πηγαινοντας με τα ιδια χλμ/ωρα αλλα αυτο δεν ειναι ευκολο..θελει εμπειρια-προπονηση-ελαφρια κυκλοφορια.. -
@antoniokon said in Renault Symbioz 2024:
Τόλη εσύ λες ότι το acc ΔΕΝ κάνει οικονομία...
Ο tkin καταλήγει ότι ΚΑΝΕΙ οικονομία...
Πώς συμφωνείτε?
Ή κάτι χάνω από τα συμφραζόμενα?
Εχω απαντησει απο κατω..αυτο που λεω ειναι οτι δεν ειναι αληθες οτι με το acc θα καψεις ΠΑΝΤΑ λιγοτερο..
-
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..
Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία...Γραφω δεν ειναι αληθες..και το επιβεβαιωνεις με την τελευταια προταση που συμφωνουμε!!
Τώρα πως συμφωνούμε ενώ εγώ λέω ότι κάνει και εσύ ότι δεν κάνει μόνο εσύ το κατάλαβες..
Σου εξήγησα πότε δεν κάνει οικονομία. Επίσης δεν κάνει σε ένα ανηφορικό κομμάτι όταν χωρίς acc θα κόψεις γιατί δεν θέλεις να ζορισεις το αμάξι και ρίχνεις ταχύτητα ενώ αν έχεις acc και ο μπροστά διατηρήσει την ταχύτητα του παρά την ανηφόρα υποχρεώνοντας σε να κρατήσεις τον γρήγορο Ρυθμό σου.
Αλλά σε αυτή την περίπτωση καις παραπάνω γιατί διατηρείς ταχύτητα ενώ ανηφοριζεις.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το acc καίει περισσότερο αλλά ότι εσύ οδηγείς πιο γρήγορα! -
Τα acc έχουν μέλλον ακόμα, είναι προγραμματισμένα να κρατάνε σταθερή ταχύτητα (ειδικά τα lexus/toyota φρενάρουν κιόλας χρησιμοποιόντας την μετάδοση και τον θερμικό) και όχι να κινούνται οικονομικά, επίσης δεν μπορούν να προβλέψουν ανηφόρες, κατηφόρες, εμπόδια, κλπ οπότε σε μια ιδανική κατάσταση ενός τελείως άδειου δρόμου χωρίς μεγάλες υψομετρικές διαφορές θα κάνουν δουλειά, σε κανονικές συνθήκες ένας καλός οδηγός μπορεί να κινηθεί πολύ πιο οικονομικά.
-
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..
Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία...Και στο scross, που το χρησιμοποιώ μέχρι και στην κίνηση που βρίσκω ας πούμε στην ανάβαση και στην κατάβαση της Επιδαύρου, κάνει πολύ καλή δουλειά, γιατί δεν χρειάζεται να πατάω φρένο, και η κατανάλωση πάντα πέφτει σημαντικά όπως βέβαια και στην πόλη και στην εθνική που κάνει θαύματα.
-
Το ACC στα υβριδικά Toyota δεν επιτρέπει εύκολα την αμιγώς ηλεκτρική (EV) λειτουργία, γιατί κρατάει συνέχεια μισοπατημένο το γκαζι, με αποτέλεσμα, παρότι παντα το αυτοκίνητο δουλεύει υβριδικά (με συνεργασιά θερμικού-μπαταριας), εν τέλει να συσσωρεύεται σιγά-σιγά ενέργεια στην υβριδική μπαταρία, η οποία δεν χρησιμοποιείται τόσο αποδοτικά κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, όσο όταν δουλεύει χωρίς ACC.
Ναι μεν είναι εξαιρετικό σύστημα, ιδίως σε συνδυασμό με το σύστημα διατήρησης λωρίδας, αλλά δεν εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή οικονομία, όπως ίσως συμβαίνει στα συμβατικά αυτοκίνητα. -
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
@tkin73 said in Renault Symbioz 2024:
@tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:
Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..
Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία...Γραφω δεν ειναι αληθες..και το επιβεβαιωνεις με την τελευταια προταση που συμφωνουμε!!
Τώρα πως συμφωνούμε ενώ εγώ λέω ότι κάνει και εσύ ότι δεν κάνει μόνο εσύ το κατάλαβες..
Σου εξήγησα πότε δεν κάνει οικονομία. Επίσης δεν κάνει σε ένα ανηφορικό κομμάτι όταν χωρίς acc θα κόψεις γιατί δεν θέλεις να ζορισεις το αμάξι και ρίχνεις ταχύτητα ενώ αν έχεις acc και ο μπροστά διατηρήσει την ταχύτητα του παρά την ανηφόρα υποχρεώνοντας σε να κρατήσεις τον γρήγορο Ρυθμό σου.
Αλλά σε αυτή την περίπτωση καις παραπάνω γιατί διατηρείς ταχύτητα ενώ ανηφοριζεις.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το acc καίει περισσότερο αλλά ότι εσύ οδηγείς πιο γρήγορα!Ρε αδερφε το ξαναγραψα 2 φορες..στις περισσοτερες των περιπτωσεων θα καψει λιγοτερο ενα acc..αλλα δεν ειναι κανονας..οποτε δεν ειναι ΑΛΗΘΕΣ οτι θα καψεις λιγοτερο με ACC γιατι υπαρχουν και περιπτωσεις που μπορει να καψεις περισσοτερο!!..οσον αφορα την ανηφορα ενας εμπειρος οδηγος θα χει αναπτυξει ομαλα ταχυτητα πριν απο αυτην στο ισιο η κατηφορικο κομματι ετσι ωστε να κρατησει οσο το δυνατον υψηλοτερη ταχυτητα αλλα με χαμηλο φορτιο μεσα στην ανηφορα που ακολουθει..αυτο ενα acc ακομα δεν μπορει να το προβλεψει..σε 2-3-5 χρονια μπορει να το κανει..επιπλεον καθε αυτοκινητο και καθε τεχνολογια ειναι διαφορετικη..τα υβριδικα-ηλεκτρικα πετυχαινουν μεγαλυτερη ανακτηση στην κατηφορα με περισσοτερα χλμ, τα mild hybrid cοasting αφηνοντας το γκαζι, τα wankel rx7/rx8 καινε λιγοτερο οταν πας με περισσοτερα χλμ και κανεις λιγοτερη ωρα το ταξιδι καθως παιζει σημαντικοτερο ρολο η ωρα λειτουργιας παρα η μεση ταχυτητα..κ.ο.κ..
-
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?