-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα αποκτήσουν υψηλές τιμές τώρα που μας χαιρετάει η υψηλή επιδότηση
Δεν μπορείς να θες να καρπώσεις ως μτχ χρήστης κάτι που δεν έχεις ο ίδιος τη δυνατότητα να λάβεις.
Κάποιος μπήκε στον κόπο να ασχοληθεί να γαμηθει στη γραφειοκρατία να μπλέξει λογιστές και δικαιολογητικά. Να ρισκάρει χρήματα του συναλλασσόμενος με το κράτος παρωδία που έχουμε.
Ε έρχεται σήμερα ο μάγκας και σου λέει δεν αγόρασες με 40 αλλά με 31 άρα βγάλε και την απαξίωση του μτχ, δίνω 25. Αιντε πηδήξου ρε ξυπνητζη που ψάχνεις για μαλακες. Βέβαια δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Πάντα υπήρχαν κάποιοι που ρώταγαν πόσο το πήρες το αμάξι όταν το πούλαγες. Λες και πρέπει να μοιραστώ την εκπτωσηΑγορά μτχ με την επιδότηση ενεργή δεν είχε νόημα.
Τώρα θα αποκτήσει.
Και με το νέο δακτύλιο όπου θα μπαίνουν κυρίως ηλεκτρικά θα φτάσει η αξία των μτχ ηλεκτρικών στα ύψη.
Όσοι ψάχνεστε μην αργείτε.Ποια αξια των μτχ ηλεκτρικων θα φτασει στα υψη οταν αν παρεις ενα ηλεκτρικο 5ετιας σε 3-4 χρονια θα πρεπει να δωσεις τα μισα και βαλε λεφτα απ'οσα το αγορασες για να αλλαξεις μπαταρια?
Θα εδινε κανεις πχ 20 χιλιαρικα για αγορα μτχ βενζινοκινητου, που καινουριο κανει 35, ενω σε 5 χρονια θα χρειαζοταν αλλα 10 για να του αλλαξει κινητηρα?
Οποιος δινει για αγορα ηλεκτρικου 5ετιας οτιδηποτε περισσοτερο απ'το 30-40% της αξιας του ως καινουριου, τοτε απλα πιαστηκε κοροιδο.Ότι να ‘ναι.
Η εγγύηση ενός θερμικού είναι συνήθως 4 χρόνια. Θα ζοριστείς να αγοράσεις ένα θερμικό 5 ετιας επειδή θα πιστεύεις ότι τον 6 χρόνο θα χρειαστεί αλλαγή κινητήρα;
Τουλάχιστον στο ηλεκτρικό μπορείς να κάνεις health test και να σου πει σε τι κατάσταση βρίσκεται η μπαταρία του. Στο θερμικό μπορείς να κάνεις κάτι αντίστοιχο;Το θερμικο ειναι φτιαγμενο για 300+ χιλιαδες χλμ, δηλαδη 20 χρονια τουλαχιστον (για εναν νορμαλ μ.ο. χιλιομετρων), χωρις ρεκτιφιε. Υπαρχει ηλεκτρικο που να αγγιξει τα χλμ αυτα με την ιδια μπαταρια χωρις να εχει χασει τουλαχιστον ενα 30-40% αυτονομιας?
https://www.drive.gr/news/taxi-tesla-model-3-ti-apemeine-meta-apo-350000-km-video#
To ειχα διαβασει αυτο. Απο τοτε δεν εχω διαβασει τιποτα αντιστοιχο. Ποσω μαλλον αν μιλαμε για αλλα μοντελα, εκτος τεσλα, με χειροτερη και μικροτερη μπαταρια, οπως ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια των ανταγωνιστων του.
Προφανως και ενα μεκ παμτως βγαζει πολυ περισσοτερα χλμ χωρις αλλαγη κινητηρα σε σχεση με την αλλαγη μπαταριας των ηλεκτρικων. Με την υπαρχουσα τεχνολογια τουλαχιστον.
Αν τωρα οι μπαταριες φτασουν να κανουν 2-3 χιλιαρικα το πολυ, το ξανασυζηταμε για μτχ ηλεκτρικα. Αλλα μονο τοτε. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα αποκτήσουν υψηλές τιμές τώρα που μας χαιρετάει η υψηλή επιδότηση
Δεν μπορείς να θες να καρπώσεις ως μτχ χρήστης κάτι που δεν έχεις ο ίδιος τη δυνατότητα να λάβεις.
Κάποιος μπήκε στον κόπο να ασχοληθεί να γαμηθει στη γραφειοκρατία να μπλέξει λογιστές και δικαιολογητικά. Να ρισκάρει χρήματα του συναλλασσόμενος με το κράτος παρωδία που έχουμε.
Ε έρχεται σήμερα ο μάγκας και σου λέει δεν αγόρασες με 40 αλλά με 31 άρα βγάλε και την απαξίωση του μτχ, δίνω 25. Αιντε πηδήξου ρε ξυπνητζη που ψάχνεις για μαλακες. Βέβαια δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Πάντα υπήρχαν κάποιοι που ρώταγαν πόσο το πήρες το αμάξι όταν το πούλαγες. Λες και πρέπει να μοιραστώ την εκπτωσηΑγορά μτχ με την επιδότηση ενεργή δεν είχε νόημα.
Τώρα θα αποκτήσει.
Και με το νέο δακτύλιο όπου θα μπαίνουν κυρίως ηλεκτρικά θα φτάσει η αξία των μτχ ηλεκτρικών στα ύψη.
Όσοι ψάχνεστε μην αργείτε.Ποια αξια των μτχ ηλεκτρικων θα φτασει στα υψη οταν αν παρεις ενα ηλεκτρικο 5ετιας σε 3-4 χρονια θα πρεπει να δωσεις τα μισα και βαλε λεφτα απ'οσα το αγορασες για να αλλαξεις μπαταρια?
Θα εδινε κανεις πχ 20 χιλιαρικα για αγορα μτχ βενζινοκινητου, που καινουριο κανει 35, ενω σε 5 χρονια θα χρειαζοταν αλλα 10 για να του αλλαξει κινητηρα?
Οποιος δινει για αγορα ηλεκτρικου 5ετιας οτιδηποτε περισσοτερο απ'το 30-40% της αξιας του ως καινουριου, τοτε απλα πιαστηκε κοροιδο.Ότι να ‘ναι.
Η εγγύηση ενός θερμικού είναι συνήθως 4 χρόνια. Θα ζοριστείς να αγοράσεις ένα θερμικό 5 ετιας επειδή θα πιστεύεις ότι τον 6 χρόνο θα χρειαστεί αλλαγή κινητήρα;
Τουλάχιστον στο ηλεκτρικό μπορείς να κάνεις health test και να σου πει σε τι κατάσταση βρίσκεται η μπαταρία του. Στο θερμικό μπορείς να κάνεις κάτι αντίστοιχο;Το θερμικο ειναι φτιαγμενο για 300+ χιλιαδες χλμ, δηλαδη 20 χρονια τουλαχιστον (για εναν νορμαλ μ.ο. χιλιομετρων), χωρις ρεκτιφιε. Υπαρχει ηλεκτρικο που να αγγιξει τα χλμ αυτα με την ιδια μπαταρια χωρις να εχει χασει τουλαχιστον ενα 30-40% αυτονομιας?
Για δοκιμασε να κανεις 300.000 χλμ αλλαζοντας μονο λαδια, να δουμε πως θα παει.
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα αποκτήσουν υψηλές τιμές τώρα που μας χαιρετάει η υψηλή επιδότηση
Δεν μπορείς να θες να καρπώσεις ως μτχ χρήστης κάτι που δεν έχεις ο ίδιος τη δυνατότητα να λάβεις.
Κάποιος μπήκε στον κόπο να ασχοληθεί να γαμηθει στη γραφειοκρατία να μπλέξει λογιστές και δικαιολογητικά. Να ρισκάρει χρήματα του συναλλασσόμενος με το κράτος παρωδία που έχουμε.
Ε έρχεται σήμερα ο μάγκας και σου λέει δεν αγόρασες με 40 αλλά με 31 άρα βγάλε και την απαξίωση του μτχ, δίνω 25. Αιντε πηδήξου ρε ξυπνητζη που ψάχνεις για μαλακες. Βέβαια δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Πάντα υπήρχαν κάποιοι που ρώταγαν πόσο το πήρες το αμάξι όταν το πούλαγες. Λες και πρέπει να μοιραστώ την εκπτωσηΑγορά μτχ με την επιδότηση ενεργή δεν είχε νόημα.
Τώρα θα αποκτήσει.
Και με το νέο δακτύλιο όπου θα μπαίνουν κυρίως ηλεκτρικά θα φτάσει η αξία των μτχ ηλεκτρικών στα ύψη.
Όσοι ψάχνεστε μην αργείτε.Ποια αξια των μτχ ηλεκτρικων θα φτασει στα υψη οταν αν παρεις ενα ηλεκτρικο 5ετιας σε 3-4 χρονια θα πρεπει να δωσεις τα μισα και βαλε λεφτα απ'οσα το αγορασες για να αλλαξεις μπαταρια?
Θα εδινε κανεις πχ 20 χιλιαρικα για αγορα μτχ βενζινοκινητου, που καινουριο κανει 35, ενω σε 5 χρονια θα χρειαζοταν αλλα 10 για να του αλλαξει κινητηρα?
Οποιος δινει για αγορα ηλεκτρικου 5ετιας οτιδηποτε περισσοτερο απ'το 30-40% της αξιας του ως καινουριου, τοτε απλα πιαστηκε κοροιδο.Ότι να ‘ναι.
Η εγγύηση ενός θερμικού είναι συνήθως 4 χρόνια. Θα ζοριστείς να αγοράσεις ένα θερμικό 5 ετιας επειδή θα πιστεύεις ότι τον 6 χρόνο θα χρειαστεί αλλαγή κινητήρα;
Τουλάχιστον στο ηλεκτρικό μπορείς να κάνεις health test και να σου πει σε τι κατάσταση βρίσκεται η μπαταρία του. Στο θερμικό μπορείς να κάνεις κάτι αντίστοιχο;Το θερμικο ειναι φτιαγμενο για 300+ χιλιαδες χλμ, δηλαδη 20 χρονια τουλαχιστον (για εναν νορμαλ μ.ο. χιλιομετρων), χωρις ρεκτιφιε. Υπαρχει ηλεκτρικο που να αγγιξει τα χλμ αυτα με την ιδια μπαταρια χωρις να εχει χασει τουλαχιστον ενα 30-40% αυτονομιας?
https://www.drive.gr/news/taxi-tesla-model-3-ti-apemeine-meta-apo-350000-km-video#
To ειχα διαβασει αυτο. Απο τοτε δεν εχω διαβασει τιποτα αντιστοιχο. Ποσω μαλλον αν μιλαμε για αλλα μοντελα, εκτος τεσλα, με χειροτερη και μικροτερη μπαταρια, οπως ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια των ανταγωνιστων του.
Προφανως και ενα μεκ παμτως βγαζει πολυ περισσοτερα χλμ χωρις αλλαγη κινητηρα σε σχεση με την αλλαγη μπαταριας των ηλεκτρικων. Με την υπαρχουσα τεχνολογια τουλαχιστον.
Αν τωρα οι μπαταριες φτασουν να κανουν 2-3 χιλιαρικα το πολυ, το ξανασυζηταμε για μτχ ηλεκτρικα. Αλλα μονο τοτε.700 μεταχειρισμενα ηλεκτρικα οχηματα προς πωληση στη γερμανια με 125-200.000 χλμ
-
Τα ηλεκτρικά βολεύουν και συμφέρουν για εντατική χρήση. Πχ να μένεις Αθήνα και να πηγαίνεις κάθε μέρα για δουλειά στη Θήβα ή στην Κόρινθο. Και τα σουκού για βόλτες. Και να φορτώνεις χλμ αβέρτα.
Προσέξτε τώρα ένα άλλο σενάριο χρήσης. Στο χωριό μου υπάρχει ένας γέρος 80+ με ένα πράσινο Σανμπίμ 1300 DL, το αγόρασε επί χούντας. Μπορεί ένα ηλεκτρικό να βγάλει 50 χρόνια? Η απάντηση είναι : άνετα. Αλλά κάποια στιγμή, εκεί στα 15-20 θα πρέπει να ξηλωθείς για τα καλά για καινούργιες -πανάκριβες- μπαταρίες. Και στα 35-40, το αυτό ξανά, και άμα βρεις τότε μπαταρίες για την παλαιοντολογία σου γράψε μου. Κσι αν υπάρχουν ακόμη οι μπαταρίες του στην αγορά, Θα το κάνει ο μέσος χρήστης;
ΟΧΙ, είναι η μόνη σωστή απάντηση. Κι αν θα το κάνει, αυτό θα γίνει μια φορά, όχι δεύτερη. Έλα μωρέ τωρα, Ποιός, κρατάει πλέον ένα ιχ τόσα χρόνια εκτός από το γέρο στο χωριό; θα με ρωτήσετε.
Πάρα πολλοί είναι η μόνη σωστή απάντηση. Ο μέσος όρος ηλικίας των ιχ στη χώρα μας είναι 17 χρόνια. Τώρα κοιτάξτε γύρω σας. Πόσα ιχ 30 , 35 ετών βλέπετε κάθε μέρα;
Πάρα πολλά. Όχι κατ' ανάγκη με τον ίδιο ιδιοκτήτη από την πρώτη μέρα, όπως ο γέρος με το Σανμπίμ, αλλά πάρα πολλά. Τα οποία γιατί κυκλοφορούν; γιατί τα παίρνεις μπιρ παρά και κάνεις τη δουλίτσα σου και άμα ζητήσουν κάτι το φτιάχνεις εύκολα και φτηνά, όχι σαν την μπαταρία του παραδείγματος μας. Εκεί φαίνεται ότι τα ηλεκτρικά είναι πανάκριβα ακόμη. -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα ηλεκτρικά βολεύουν και συμφέρουν για εντατική χρήση. Πχ να μένεις Αθήνα και να πηγαίνεις κάθε μέρα για δουλειά στη Θήβα ή στην Κόρινθο. Και τα σουκού για βόλτες. Και να φορτώνεις χλμ αβέρτα.
Προσέξτε τώρα ένα άλλο σενάριο χρήσης. Στο χωριό μου υπάρχει ένας γέρος 80+ με ένα πράσινο Σανμπίμ 1300 DL, το αγόρασε επί χούντας. Μπορεί ένα ηλεκτρικό να βγάλει 50 χρόνια? Η απάντηση είναι : άνετα. Αλλά κάποια στιγμή, εκεί στα 15-20 θα πρέπει να ξηλωθείς για τα καλά για καινούργιες -πανάκριβες- μπαταρίες. Και στα 35-40, το αυτό ξανά, και άμα βρεις τότε μπαταρίες για την παλαιοντολογία σου γράψε μου. Κσι αν υπάρχουν ακόμη οι μπαταρίες του στην αγορά, Θα το κάνει ο μέσος χρήστης;
ΟΧΙ, είναι η μόνη σωστή απάντηση. Κι αν θα το κάνει, αυτό θα γίνει μια φορά, όχι δεύτερη. Έλα μωρέ τωρα, Ποιός, κρατάει πλέον ένα ιχ τόσα χρόνια εκτός από το γέρο στο χωριό; θα με ρωτήσετε.
Πάρα πολλοί είναι η μόνη σωστή απάντηση. Ο μέσος όρος ηλικίας των ιχ στη χώρα μας είναι 17 χρόνια. Τώρα κοιτάξτε γύρω σας. Πόσα ιχ 30 , 35 ετών βλέπετε κάθε μέρα;
Πάρα πολλά. Όχι κατ' ανάγκη με τον ίδιο ιδιοκτήτη από την πρώτη μέρα, όπως ο γέρος με το Σανμπίμ, αλλά πάρα πολλά. Τα οποία γιατί κυκλοφορούν; γιατί τα παίρνεις μπιρ παρά και κάνεις τη δουλίτσα σου και άμα ζητήσουν κάτι το φτιάχνεις εύκολα και φτηνά, όχι σαν την μπαταρία του παραδείγματος μας. Εκεί φαίνεται ότι τα ηλεκτρικά είναι πανάκριβα ακόμη.Στο πρωτο σκελος συμφωνω μαζι σου.
Στο θεμα των επισκευων διαφωνω, 1. ελλειψη ανταλλακτικων, αντε κανε βολτες σε μαντρες μεταχειρισμενων να βρεις λειτουργικο εξαρτημα, π.χ. μιας και η ειδικοτητα μου ηταν τα καμπυρλατερ το 2008 ενα σερβις με τα αναλωσημα του κοστολογουταν στα 80 ευρω, με επισκευες αν χρειαζοταν μπορουσε να φτασει στα 150-170. Σημερα αν μου πουν για σερβις θα ξεκινησω απο τα 150 και αν χρειαστει επισκευες μπορει να ξεπερασει τα 400.
2. περισσοτερος χρονος εργασιας, οτι πας να φτιαξεις ολο και καποιες βιδες θα κοπουν ειδικα απο σασι. -
Κάτι άλλο. Εδώ είχαμε παλιά ένα χρήστη με νισσάν ληφ, το οποίο είχε χοντρικά 110-120 χλμ αυτονομία. Η μικρή μπαταρία των 24 kwh έκανε ελαφρώς μετάχειρη σε Αγγλία 5-6000 λίρες. Έγραφε τότε: 'σε μερικά χρονάκια η αυτονομία θα έχει πέσει στα 50 χλμ, αλλά τότε η μπαταρία θα κάνει 1-1500 ευρώ. Τότε θα την αλλάξω' .
Έχουν περάσει 3-4 χρονάκια έκτοτε. Η μπαταρία έχει ελαφρώς ακριβύνει! Μόνο οι καινούργιες συνθέσεις φτηναίνουν.
Όταν δε έγραψα ότι ο θεοχαράκης χρεώνει 24.000 ευρώ μια καινούργια μπαταρία 24άρα για το ληφ, δε με πίστεψε, και όταν του έβαλα και τηλέφωνο να ρωτήσει τον αρμόδιο, δεν ξανάγραψε στο νήμα.
Θα μου πείτε τώρα: Εγώ είμαι μπρούκλης και αλλάζω τα ιχ σαν τα μπουφάν, και παίρνω μόνο καινούργια, έχω και δικό μου γκαράζ, κάνω και υπεραποσβέσεις στην επιχείρησή μου. Ναι, σύμφωνοι. Εσύ είσαι έτσι και άλλο ένα 10%, για ρώτα το υπόλοιπο 90%. -
Γενικά με τα ηλεκτρικά δυσχεραίνονται οι επισκευές σε βάθος χρόνου. Ενώ με ένα συμβατικό κουτσοβολεύεσαι με ένα μετάχειρο, ένα ιμιτασιόν, μια εισαγωγή από ιμπέι, μέχρι και άνθρωποι που έχουν ένα ίδιο σε ένα χωράφι για μεταμόσχευση ζωτικών οργάνων υπάρχουν, στο ηλεκτρικό θα κληθείς κάποια στιγμή να ξηλωθείς πατόκορφα και μάλιστα τη χειρότερη στιγμή. Όταν το αμάξι σου είναι 'παλιατζούρα'.
-
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην καλυτερη θα εχουν την μοιρα των κινητων. Στην 5ετια το πολυ θα το σπρωξουν ολοι . Εδω θα μαστε και θα τα λεμε.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γενικά με τα ηλεκτρικά δυσχεραίνονται οι επισκευές σε βάθος χρόνου. Ενώ με ένα συμβατικό κουτσοβολεύεσαι με ένα μετάχειρο, ένα ιμιτασιόν, μια εισαγωγή από ιμπέι, μέχρι και άνθρωποι που έχουν ένα ίδιο για μεταμόσχευση ζωτικών οργάνων, , στο ηλεκτρικό θα κληθείς κάποια στιγμή να ξηλωθείς πατόκορφα @
Ομολογώ ότι δεν μπορώ να ακολουθήσω το συλλογισμό σου. Τι πάει να πεις συμβατικό ;
Τα euro 6 με τις χιλιάδες βαλβίδες είναι συμβατικά ; Τα υβριδικά με τους εκατοντάδες αυτοματισμούς ; -
Συμβατικό εννοώ ιχ με κεκ μόνο. Ότι κλάση ρύπων και ναι είναι.
-
Να μην πάρετε. Μια χαρά είναι το sunny 40 ετιας με καρμπυρατέρ.
-
Δηλαδή θες να πεις ότι ένα ΜΕΚ euro6 βενζίνη/πετρέλαιο είναι απλό στις επισκευές και κάτι κουτσό κάνεις με ένα τροπετο από εδώ και ένα από εκεί αλλά ένα ηλεκτρικό δεν είναι γιατί ; Γιατί έχει ένα ροτορα και ένα στατορα στους πίσω τροχούς ;
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα euro 6 με τις χιλιάδες βαλβίδες είναι συμβατικά ;
Τι βαλβιδες?
-
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα euro 6 με τις χιλιάδες βαλβίδες είναι συμβατικά ;
Τι βαλβιδες?
Δεν ξέρω πως να απαντήσω σε αυτή την ερωτηση.
Άλλες είναι ανεπιστροφες, αλλα με πίεση, άλλες με ηλεκτρική διέγερση. Τι σε προβληματίζει ; -
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα euro 6 με τις χιλιάδες βαλβίδες είναι συμβατικά ;
Τι βαλβιδες?
Δεν ξέρω πως να απαντήσω σε αυτή την ερωτηση.
Άλλες είναι ανεπιστροφες, αλλα με πίεση, άλλες με ηλεκτρική διέγερση. Τι σε προβληματίζει ;Τι παραπανω βαλβιδες εννοεις εχουν τα euro 6 απο τα 5 ας ουμε
-
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα euro 6 με τις χιλιάδες βαλβίδες είναι συμβατικά ;
Τι βαλβιδες?
Δεν ξέρω πως να απαντήσω σε αυτή την ερωτηση.
Άλλες είναι ανεπιστροφες, αλλα με πίεση, άλλες με ηλεκτρική διέγερση. Τι σε προβληματίζει ;Τι παραπανω βαλβιδες εννοεις εχουν τα euro 6 απο τα 5 ας ουμε
Έχουν πολλά παραπάνω και κυρίως πιο πολύπλοκα εξαρτήματα. Ξεκινά κοιτώνας το σύστημα ανά κυκλοφορίας των καυσαερίων, χάος !
-
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα euro 6 με τις χιλιάδες βαλβίδες είναι συμβατικά ;
Τι βαλβιδες?
Δεν ξέρω πως να απαντήσω σε αυτή την ερωτηση.
Άλλες είναι ανεπιστροφες, αλλα με πίεση, άλλες με ηλεκτρική διέγερση. Τι σε προβληματίζει ;Τι παραπανω βαλβιδες εννοεις εχουν τα euro 6 απο τα 5 ας ουμε
Έχουν πολλά παραπάνω και κυρίως πιο πολύπλοκα εξαρτήματα. Ξεκινά κοιτώνας το σύστημα ανά κυκλοφορίας των καυσαερίων, χάος !
Ωραια θα παιρνουμε μονο euro 5 χωρις egr
-
-
Το ηλεκτρικό είναι πολύ πιο απλό στις επισκευές από ένα συμβατικό ιχ με κεκ. Ελάχιστα πράγματα έχει συγκριτικά, και με πιο μεγάλο κύκλο ζωής. Εκτός από μία επισκευή-αντικατάσταση βασικά- αυτή της μπαταρίας. Είμαι σαφής στο παράδειγμά μου, μιλάω για αντικατάσταση της μπαταρίας όταν αυτή τα φτύσει μετά από πολλά χρόνια. Όχι κατ' ανάγκη και πολλής χρήσης. Και μπορεί το υπόλοιπο αμάξι να είναι σαν καινούργιο, αλλά η μπαταρία να έχει τον ασήκωτο. Δεν κάνουν όλα τα ιχ πολλά χλμ. Βασικά, πολύ λίγα κάνουν πολλά χλμ.
-
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
egr
Απο το euro1 εχουν egr.
Nαι το ξερω. Αλλά το ειπα επειδη αναφερθηκε στην επανακυκλοφορια καυσαεριων στα euro 6
Δεν εχουν ολα ομως, τουλαχιστον τα παλιοτερα . Εμενα δεν εχει κανενα αμαξι egr
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης