-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Καλυτεροι στην πονηρια και στον φθονο σιγουρα
engineering!
ντίζελ-γκέιτ
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Καλυτεροι στην πονηρια και στον φθονο σιγουρα
engineering!
ντίζελ-γκέιτ
Φαου βε τα έκανε αυτά όχι οι Γερμανοί!
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Καλυτεροι στην πονηρια και στον φθονο σιγουρα
engineering!
ντίζελ-γκέιτ
Φαου βε τα έκανε αυτά όχι οι Γερμανοί!
Γιατι αυτοι τι ειναι ? Σκοπιανοι ?
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Γιατι αυτοι τι ειναι ? Σκοπιανοι ?
Ισπανοί, Τσέχοι, κλπ. - δεν ξέρω και δεν με αφορά. Όταν λέμε για Γερμανικά αυτοκίνητα εννοούμε BMW & Mercedes, τέλος!
ΥΓ: Και Πόρσε φυσικά αλλά αυτά ειναι στις θεότητες, όχι στα αμάξια.
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Δεν ισχύει αυτό για την τουρμπίνα, πολύ μετά ήταν οι Γάλλοι. Πρωτο ήταν ένα Oldsmobile το 1962 αλλά το πρώτο ευρίας παραγωγής ήταν η bmw 2002 το 1973 και μετά ακολούθησε η Πόρσε και η Saab. H Ρενώ ακολούθησε μετά το '80, απλά τα έκανε πιο καθημερινά, αλλά επ' ουδενί δεν ήταν πρώτη.
Εχουμε κι εμεις chat gpt
Η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που τοποθέτησε στροβιλοσυμπιεστή (turbocharger) σε επιβατικό αυτοκίνητο παραγωγής ήταν η General Motors το 1962, μέσω των μαρκών της:
Chevrolet Corvair Monza Spyder
Oldsmobile JetfireH Βmw εβαλε 11 χρονια μετα (1973)
Και η Renault εβαλε πρώτη τούρμπο σε κινητήρα της F1 (1977)
Δεν το χρησιμοποιώ το AI. Το ψάχνω μέσω σελίδων, είμαι old school
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
Έχψ γράψει κι εγώ για τα φρένα στο 208 leasing που είχα. Αλλαγή τακάκια 2 φορές σε 20000 χιλιόμετρα και ήθελε και 3η γιατί πάλι σφύριζαν. Δεν πρόλαβα να το πάω γιατί έφυγα από την εταιρεία και το γύρισα πίσω. Σε λίγο θα ήθελε δίσκους απ΄ότι μου είχαν πει στο συνεργείο στην Πειραιώς.
Αλλαξες γιατι σφυριζαν ? Οχι επειδη φαγωθηκαν
Ήθελαν αλλαγή, τρώγονταν δίχως αύριο και σφύριζαν λες και είχαν τελειώσει.
κια οι δίσκοι σαν από αλουμινόχαρτο. "Οικολογικές" μηχανολογίες μάλλον. -
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Γιατι αυτοι τι ειναι ? Σκοπιανοι ?
Ισπανοί, Τσέχοι, κλπ. - δεν ξέρω και δεν με αφορά. Όταν λέμε για Γερμανικά αυτοκίνητα εννοούμε BMW & Mercedes, τέλος!
ΥΓ: Και Πόρσε φυσικά αλλά αυτά ειναι στις θεότητες, όχι στα αμάξια.
Αudi και vw φυσικα και ειναι γερμανικα
Αυτες ειναι θυγατρικες της Πορσε , οποτε πως γινεται να ειναι γερμανικη η πορσε και οχι οι θυγατρικες , ειναι αποριας αξιον -
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Αudi και vw φυσικα και ειναι γερμανικα
Για εμένα δεν είναι, το έχω ξεκαθαρίσει πολλές φορές: όταν μιλάω για Γερμανικά αμάξια, εννοώ BMW και Mercedes, τίποτε άλλο! Για εμένα λέω πάντα. Τα φαουβε και οι κλώνοι που ειναι αδιάφοροι, δεν τα βάζω κάν στην κατηγορία αμάξια όπως δεν βάζω και τα Γαλλόχρεπα.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Αudi και vw φυσικα και ειναι γερμανικα
Για εμένα δεν είναι, το έχω ξεκαθαρίσει πολλές φορές: όταν μιλάω για Γερμανικά αμάξια, εννοώ BMW και Mercedes, τίποτε άλλο! Για εμένα λέω πάντα. Τα φαουβε και οι κλώνοι που ειναι αδιάφοροι, δεν τα βάζω κάν στην κατηγορία αμάξια όπως δεν βάζω και τα Γαλλόχρεπα.
Καλα εσυ εχεις δικη σου πραγματικοτητα , μη ρεαλιστικη
-
Καλά και το engineering των Γερμανών μπαζει καθώς είναι πολύπλοκο.
Βέβαια είναι πολύ καλοί στο μέταλλο, για αυτό και ανέκαθεν τα αυτοκίνητα τους είχαν στιβαρότητα σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Όλοι έχουν τα συν και τα πλην για αυτό και το ιδανικό είναι ένα αυτό κινητό με ιταλικό design, γαλλική ανάρτηση, γερμανικό σασί και γιαπωνέζικο κινητήρα -
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Καλα εσυ εχεις δικη σου πραγματικοτητα , μη ρεαλιστικη
Ρεαλιστικότατη είναι γιατι δεν βασίζεται στις ταμπέλες αλλά στην πραγματικότητα!
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Καλα εσυ εχεις δικη σου πραγματικοτητα , μη ρεαλιστικη
Ρεαλιστικότατη είναι γιατι δεν βασίζεται στις ταμπέλες αλλά στην πραγματικότητα!
Τα Audi κ VW δεν ειναι γερμανικα , ενω η Πορσε ειναι . Οκ....
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Τα Audi κ VW δεν ειναι γερμανικα , ενω η Πορσε ειναι . Οκ....
H Porsche (μια ειναι η 911) ειναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο!!
-
Το diesel gate προβλήθηκε βάση της αποκάλυψης του VW στις ΗΠΑ αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι στο ίδιο ακριβώς αμάρτημα υπέπεσε και η Peugeot. Απλά η Peugeot ποτέ δεν το παραδέχθηκε (και να πληρώσει πλήρωσε πολύ μικρότερα πρόστιμα)...
-
Αρχισες να θυμίζεις Πήλιου...
Ναι είμαστε κλέφτες και εγκληματική οργάνωση, αλλά και εσείς είστε κλεφτρόνια...
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Το diesel gate προβλήθηκε βάση της αποκάλυψης του VW στις ΗΠΑ αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι στο ίδιο ακριβώς αμάρτημα υπέπεσε και η Peugeot. Απλά η Peugeot ποτέ δεν το παραδέχθηκε (και να πληρώσει πλήρωσε πολύ μικρότερα πρόστιμα)...
H Peugeot δεν πουλαει αμαξια στις ΗΠΑ . Τα μεγαλυτερα προστιμα εκει τα πληρωσε η VW
-
Το ντίζελγκέιτ πρωτοαποκαλύφθηκε στο αμέρικα, από τα (χαζο)αμερικανάκια. Στο αμέρικα δεν υπάρχει πεζώ. Χάουέβερ, ήταν κλειδί η εξέλιξη αυτή. Διότι έβαλε την ταφόπλακα στο πετρέλαιο, αρχικά στην αμερική όπου είχε κάτι σε 3-4% και προαλειφόταν για τριπλάσιο ποσοστό μέσα σε 3 χρόνια! Επηρέασε και τις πεμβέ, βόλβο και μερσεντέ, εταιρείες που πούλαγαν στις ηπα και μπήκαν δυναμικά με πετρέλαια στην αγορά. Μετά επεκτάθηκε και ευρώπη, και Αυστραλία, και έδωσε τεράστιο μομέντουμ τόσο στα υβριδικά, όσο και στα ηλεκτρικά. Πρόκειται για τεράστιο αυτογκόλ τόσο των βαγκέουλων, όσο της ντιζελοκόνησης, αλλά και των ευρωπαίων κατασκευαστών γενικώς.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Τα Audi κ VW δεν ειναι γερμανικα , ενω η Πορσε ειναι . Οκ....
H Porsche (μια ειναι η 911) ειναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο!!
Ναι είναι εξαιρετική η 911 αλλά μην ξεχνάμε ότι είχε τον κινητήρα πίσω από τον πίσω άξονα, όπως και να το κάνεις από μηχανολογικής άποψης ήταν λάθος
-
@panos2171 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Τα Audi κ VW δεν ειναι γερμανικα , ενω η Πορσε ειναι . Οκ....
H Porsche (μια ειναι η 911) ειναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο!!
Ναι είναι εξαιρετική η 911 αλλά μην ξεχνάμε ότι είχε τον κινητήρα πίσω από τον πίσω άξονα, όπως και να το κάνεις από μηχανολογικής άποψης ήταν λάθος
Ενω οταν ηταν αεροψυκτες ηταν το αποκορύφωμα της μηχανολογιας
-
@panos2171 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Τα Audi κ VW δεν ειναι γερμανικα , ενω η Πορσε ειναι . Οκ....
H Porsche (μια ειναι η 911) ειναι το καλύτερο αμάξι στον κόσμο!!
Ναι είναι εξαιρετική η 911 αλλά μην ξεχνάμε ότι είχε τον κινητήρα πίσω από τον πίσω άξονα, όπως και να το κάνεις από μηχανολογικής άποψης ήταν λάθος
Δεν το κατάλαβα αυτό. Ο πίσω άξονας έπαιρνε την ισχύ άμεσα από τον κινητήρα χωρίς αποστάσεις. Γιατί είναι κακό αυτό ; Επίσης η αερόψυξη εάν το αυτοκίνητο ήταν σε δροσερά κλίματα αφαιρούσε βάρος από το σύνολο.
PEUGEOT FORUM