-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Ο κατάφρακτος που το έχει χρόνια ίσως μας πει.
Δε νομίζω ότι έχει αλλάξει.
Εγώ απλά πάω το αφήνω το πρωί για service και πάω το μεσημέρι και το παίρνω.
Όσο δε με ενοχλεί, δεν το ενοχλώ κι εγώ.
Φαντάζομαι ότι αν του είχαν αλλάξει τακάκια και δίσκους στα service θα μου το είχαν πει, αλλά και αν παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα θα το καταλάβαινα.
Βέβαια παρόλο που θεωρώ ότι είμαι οδηγός που τρώει τα τακάκια σχετικά γρήγορα, δεν έχει τα χλμ που είχε του Γάτου.
10Κ το χρόνο κάνω όλα όλα.Σου δίνουν κάθε φορά καινούργιο, για αυτό δεν σου χαλάει
Εχει στο καθρεφτη κρεμασμενον τον Αγιο Χριστοφορο ενω ο Γατος ειχε κρεμασμενο αγαλμα του Αγιου Ιωσηφ
-
Δες τι σελίδα του τοπικού γράφεις τις βλασφημίες σου!
Τυχαίο;;;; Δε νομίζω!
Edit: Σε έσωσα κολασμένε! Σε μετέφερα στην επόμενη
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Δεν ισχύει αυτό για την τουρμπίνα, πολύ μετά ήταν οι Γάλλοι. Πρωτο ήταν ένα Oldsmobile το 1962 αλλά το πρώτο ευρίας παραγωγής ήταν η bmw 2002 το 1973 και μετά ακολούθησε η Πόρσε και η Saab. H Ρενώ ακολούθησε μετά το '80, απλά τα έκανε πιο καθημερινά, αλλά επ' ουδενί δεν ήταν πρώτη.
Εχουμε κι εμεις chat gpt
Η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που τοποθέτησε στροβιλοσυμπιεστή (turbocharger) σε επιβατικό αυτοκίνητο παραγωγής ήταν η General Motors το 1962, μέσω των μαρκών της:
Chevrolet Corvair Monza Spyder
Oldsmobile JetfireH Βmw εβαλε 11 χρονια μετα (1973)
Και η Renault εβαλε πρώτη τούρμπο σε κινητήρα της F1 (1977)
-
Έχψ γράψει κι εγώ για τα φρένα στο 208 leasing που είχα. Αλλαγή τακάκια 2 φορές σε 20000 χιλιόμετρα και ήθελε και 3η γιατί πάλι σφύριζαν. Δεν πρόλαβα να το πάω γιατί έφυγα από την εταιρεία και το γύρισα πίσω. Σε λίγο θα ήθελε δίσκους απ΄ότι μου είχαν πει στο συνεργείο στην Πειραιώς.
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που τοποθέτησε στροβιλοσυμπιεστή (turbocharger) σε επιβατικό αυτοκίνητο παραγωγής ήταν η General Motors το 1962, μέσω των μαρκών της:
Chevrolet Corvair Monza Spyder
Oldsmobile JetfireH Βmw εβαλε 11 χρονια μετα (1973)
To ιδιο λέμε, οι Γάλλοι δεν ήταν πρώτοι....4-5οι ήταν, μετά την BMW, Porsche & Saab. πάντα για αυτοκίνητα παραγωγής μιλάμε.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που τοποθέτησε στροβιλοσυμπιεστή (turbocharger) σε επιβατικό αυτοκίνητο παραγωγής ήταν η General Motors το 1962, μέσω των μαρκών της:
Chevrolet Corvair Monza Spyder
Oldsmobile JetfireH Βmw εβαλε 11 χρονια μετα (1973)
To ιδιο λέμε, οι Γάλλοι δεν ήταν πρώτοι....4-5οι ήταν, μετά την BMW, Porsche & Saab. πάντα για αυτοκίνητα παραγωγής μιλάμε.
Ουτε η bmw ηταν πρωτη ομως
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Και η Renault εβαλε πρώτη τούρμπο σε κινητήρα της F1 (1977)
Αυτό θυμόμουν κι εγώ. Για τη F1.
-
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
Έχψ γράψει κι εγώ για τα φρένα στο 208 leasing που είχα. Αλλαγή τακάκια 2 φορές σε 20000 χιλιόμετρα και ήθελε και 3η γιατί πάλι σφύριζαν. Δεν πρόλαβα να το πάω γιατί έφυγα από την εταιρεία και το γύρισα πίσω. Σε λίγο θα ήθελε δίσκους απ΄ότι μου είχαν πει στο συνεργείο στην Πειραιώς.
Αλλαξες γιατι σφυριζαν ? Οχι επειδη φαγωθηκαν
-
@giorgosd-0 said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
Φανη τα κoγκορτ Γαλλικα αεροπλανα ηταν, κορυφη στην εποχη τους, την τουρμπινα σε κινητηρα αυτοκινητου πρωτοι οι Γαλλοι την εβαλαν, υδροπνευματικη αναρτηση παλι δικη τους ηταν.
- Αγγλικά τα Κόνκορντ. Και φυσικά με Rolls Royce κινητήρες, οι Γάλλοι δεν μπορούν να φτιάξουν jet κινητήρες!
- Δεν ισχύει αυτό για την τουρμπίνα, πολύ μετά ήταν οι Γάλλοι. Πρωτο ήταν ένα Oldsmobile το 1962 αλλά το πρώτο ευρίας παραγωγής ήταν η bmw 2002 το 1973 και μετά ακολούθησε η Πόρσε και η Saab. H Ρενώ ακολούθησε μετά το '80, απλά τα έκανε πιο καθημερινά, αλλά επ' ουδενί δεν ήταν πρώτη.
- Υδροπνευματική το παραδέχομαι ηταν πρωτιά του Σιτροέν, κορυφαίο κόνσεπτ αλλά με άπειρα προβλήματα (όπως δηλαδή και τώρα) και για αυτό την εγκατέλειψαν στο τέλος.
Έχω την εντύπωση ότι κάπου στα 1920 -1922 πρωτοδοκιμάστηκαν οι στροβιλοσυμπιεστές εξάτμισης (τα γνωστά μας turbo) σε αεροπορικούς κινητήρες και σε αυτοκίνητα αγωνιστικά της εποχής εκείνης και νομίζω ότι ήταν η renault που το δοκίμασε.Δεν μπορώ να θυμηθώ περισσότερα.
Ο πρώτος turbocharger, εφευρέθηκε το 1885 από τον Σκωτσεζο Dugald Clerk, ο πρώτος κινητήρας turbo, κατασκευαστηκε από τον Gottlieb Daimler.
Την πατέντα όμως πρόλαβε και την κατέθεσε ο Ελβετός Alfred Buchi.
Για να μην φανώ πανεξυπνιδης, το βρηκα στη Wikipedia
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Ουτε η bmw ηταν πρωτη ομως
Προφανώς, αλλά ήταν 1η που το εφάρμοσε σε ευρεία παραγωγή και σωστά φυσικά!
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Ουτε η bmw ηταν πρωτη ομως
Προφανώς, αλλά ήταν 1η που το εφάρμοσε σε ευρεία παραγωγή και σωστά φυσικά!
Τα gm ηταν σε περιορισμενη παραγωγη ? Επισης το σωστα δεν το ξερω, οι αλλοι το εκαναν λαθος δλδ?
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Επισης το σωστα δεν το ξερω, οι αλλοι το εκαναν λαθος δλδ?
Της BMW δούλευε απροβλημάτιστα, οπως πάντα. Πόρσε δε μπεστ και η Σααμπ το απογείωσε!
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Επισης το σωστα δεν το ξερω, οι αλλοι το εκαναν λαθος δλδ?
Της BMW δούλευε απροβλημάτιστα, οπως πάντα. Πόρσε δε μπεστ και η Σααμπ το απογείωσε!
τοτε ποιος το εκανε λαθος ?
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
τοτε ποιος το εκανε λαθος ?
Κανείς, εκτός των Γάλλων...
Καλά το έκαναν οι περισσότεροι, απλά με τρομερό λαγκ. η Ρενώ το λαϊκοποίησε με το 5αρι, το έκανε διαθέσιμο στις μάζες....απλά ειχε θεματάκια, αλλά γενικά ήταν πρωτοποριακό, για τόσο μικρό αμάξι και για αυτό έγινε θρύλος, δικαίως!
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
τοτε ποιος το εκανε λαθος ?
Κανείς, εκτός των Γάλλων...
Καλά το έκαναν οι περισσότεροι, απλά με τρομερό λαγκ. η Ρενώ το λαϊκοποίησε με το 5αρι, το έκανε διαθέσιμο στις μάζες....απλά ειχε θεματάκια, αλλά γενικά ήταν πρωτοποριακό, για τόσο μικρό αμάξι και για αυτό έγινε θρύλος, δικαίως!
Αρα η Ρενω το διέδωσε , αρα οι Γαλλοι παλι μπροστα
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Αρα η Ρενω το διέδωσε , αρα οι Γαλλοι παλι μπροστα
Δηλαδή κομμουνιστές....τραγικό! Το διέδωσε, αλλά δεν το έφτιαξε, πάντα ουραγοί οι Γάλλοι. Και άντε η Ρενω ειναι σχετικά καλή, δεν είναι σαν τους άλλους απατεώνες!
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Αρα η Ρενω το διέδωσε , αρα οι Γαλλοι παλι μπροστα
Δηλαδή κομμουνιστές....τραγικό! Το διέδωσε, αλλά δεν το έφτιαξε, πάντα ουραγοί οι Γάλλοι. Και άντε η Ρενω ειναι σχετικά καλή, δεν είναι σαν τους άλλους απατεώνες!
Χειροτεροι απο τους γερμανους δεν υπαρχουν στην ευρωπη τουλαχιστον . Και τα τακακια στο βιντεο της ZF ειναι , δλδ γερμανικα , αυτοι εκαναν την μαλακια
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Αρα η Ρενω το διέδωσε , αρα οι Γαλλοι παλι μπροστα
Δηλαδή κομμουνιστές....τραγικό! Το διέδωσε, αλλά δεν το έφτιαξε, πάντα ουραγοί οι Γάλλοι. Και άντε η Ρενω ειναι σχετικά καλή, δεν είναι σαν τους άλλους απατεώνες!
Χειροτεροι απο τους γερμανους δεν υπαρχουν στην ευρωπη τουλαχιστον . Και τα τακακια στο βιντεο της ZF ειναι , δλδ γερμανικα , αυτοι εκαναν την μαλακια
Oι καλύτεροι ειναι οι Γερμανοί! Η ΖΦ έφτιαξε ότι τις είπαν τα τζιμάνια της psa.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Αρα η Ρενω το διέδωσε , αρα οι Γαλλοι παλι μπροστα
Δηλαδή κομμουνιστές....τραγικό! Το διέδωσε, αλλά δεν το έφτιαξε, πάντα ουραγοί οι Γάλλοι. Και άντε η Ρενω ειναι σχετικά καλή, δεν είναι σαν τους άλλους απατεώνες!
Χειροτεροι απο τους γερμανους δεν υπαρχουν στην ευρωπη τουλαχιστον . Και τα τακακια στο βιντεο της ZF ειναι , δλδ γερμανικα , αυτοι εκαναν την μαλακια
Oι καλύτεροι ειναι οι Γερμανοί! Η ΖΦ έφτιαξε ότι τις είπαν τα τζιμάνια της psa.
Καλυτεροι στην πονηρια και στον φθονο σιγουρα
-
PEUGEOT FORUM