-
Συμφωνώ εάν δεν θες χώρους επιβατών για τους πίσω....μάλλον το aygo είναι καλύτερο
Μιλάμε για εξαιρετικό υβριδικό σύστημα, τρελή εγγύηση, όλα τα adas και ξεχωριστό ντιζάιν.
Κάτι που με ενοχλεί στο suzuki είναι αυτή η ποδιά που έχει μπροστά στους τροχούς, δεν μπορεί να ανέβει ούτε τσιμεντακι με έντονη κλίση σε πυλωτη. Πρέπει να το πάρεις αγκαλιά.... Το aygo φαντάζομαι δεν θα έχει θέμα
Είναι κρίμα διότι το ινδικό swift είναι πιο υψηλό και μπορείς να ανέβεις τέτοια εμπόδια
-
@ataim ψάξε ρε συ που τα ξέρεις αυτά, εάν έχει ενδαδαπεδια μπαταρία. Για εμένα αυτό θα ήταν κορυφή για την κατηγορία. Αυξάνει και την ακαμψία του πλαισίου ενώ χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου
-
Σχόλιο του @iceman7 δεν έχω δεί και ανησυχώ!
Νομίζω πως η Toyota έβγαλε το τέλειο μικρό οικονομικό αυτοκίνητο όπως το θέλει εντός πόλης -και όχι μόνο ίσως αν δεν σε νοιάζουν τα πολλά μπαγκαζια- και επειδή κράζει την Toyota λόγω εμπειρίας με το YC , ντρέπεται να το πει
Δώσε πριν βγει το ΚΗ4 σε καλή τιμή το Tesla , μόλις μόλις βγει το ΚΗ4 δώσε το Tcross και πάρε το νέο e-Vitara για να το αντικαταστήσει, και με το υπόλοιπο του προϊόντος πώλησης του Model 3 πάρε την τοπ έκδοση του Aygo X , λέει πως έχει καλή ηχομόνωση και υλικά.
-
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@ataim ψάξε ρε συ που τα ξέρεις αυτά, εάν έχει ενδαδαπεδια μπαταρία. Για εμένα αυτό θα ήταν κορυφή για την κατηγορία. Αυξάνει και την ακαμψία του πλαισίου ενώ χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου
For the first time in a Toyota hybrid, the two stacks of battery cells are positioned alongside each other across the width of the floor in a longitudinal lay-out beneath the rear seats. Other Toyota hybrids use a parallel configuration, which requires a longer space. Smart packaging also sees the auxiliary battery moved under the load compartment, avoiding any loss of storage capacity.
Κάτω από τα πίσω καθίσματα με ό,τι και αν σημαίνει αυτό.
-
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
Κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Ακριβώς, απλά αντί να είναι οριζόντια, είναι χωρισμένη στα 2 και είναι κάθετα, αυτό καταλαβαίνω εγώ.
-
Τι εννοείς κάθετα. Προς ποιον άξονα;; Τον Χ;;;
-
@vagkirk said in TOYOTA AYGO X:
Σχόλιο του @iceman7 δεν έχω δεί και ανησυχώ!
Νομίζω πως η Toyota έβγαλε το τέλειο μικρό οικονομικό αυτοκίνητο όπως το θέλει εντός πόλης -και όχι μόνο ίσως αν δεν σε νοιάζουν τα πολλά μπαγκαζια- και επειδή κράζει την Toyota λόγω εμπειρίας με το YC , ντρέπεται να το πει
Δώσε πριν βγει το ΚΗ4 σε καλή τιμή το Tesla , μόλις μόλις βγει το ΚΗ4 δώσε το Tcross και πάρε το νέο e-Vitara για να το αντικαταστήσει, και με το υπόλοιπο του προϊόντος πώλησης του Model 3 πάρε την τοπ έκδοση του Aygo X , λέει πως έχει καλή ηχομόνωση και υλικά.
Δεν θα αποκτήσει τώρα ποιότητα η Τογιότα.
Το αμαξάκι ως πωλείται σήμερα (έχουμε ενα 1000αρι μανιουαλ καινούργιο νοικιαρικο για τον τελευταίο μήνα) είναι βολικό και με πολλές ελλείψεις. Για νοικιαρικο οκ, να έδινα όμως 18 για αγορά δύσκολο
Με το υβριδικό σύνολο αποκτά περισσότερο νόημα αλλά αν τιμολόγηση ξεπερνά τα 20 θα είναι ξανά ξεφτίλες.
Τουλάχιστον είναι πιο ενδιαφέρον για καθημερινό πόλης από άλλα.
Αλλα είναι κουβάς, με σκληρά πλαστικά και γυμνές επιφάνειες. Χωρίς παράθυρα πίσω και απογοητευτικούς χώρους.
Αλλα ναι το υβριδικό σύνολο βγάζει πια περισσότερο νόημα σε ένα τέτοιο αμάξι -
Βλέπω έχει ανεκτό χώρο αποσκευών
Και με μια μπαγκαζιερα οροφής για έξτρα αποσκευές.... Κάνει άνετο ταξιδακι με τα 115 άλογα.
-
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
@ataim ψάξε ρε συ που τα ξέρεις αυτά, εάν έχει ενδαδαπεδια μπαταρία. Για εμένα αυτό θα ήταν κορυφή για την κατηγορία. Αυξάνει και την ακαμψία του πλαισίου ενώ χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου
For the first time in a Toyota hybrid, the two stacks of battery cells are positioned alongside each other across the width of the floor in a longitudinal lay-out beneath the rear seats. Other Toyota hybrids use a parallel configuration, which requires a longer space. Smart packaging also sees the auxiliary battery moved under the load compartment, avoiding any loss of storage capacity.
Κάτω από τα πίσω καθίσματα με ό,τι και αν σημαίνει αυτό.
Οι μπαταρίες της Toyota είναι έτσι αυτή την στιγμή
και μπαίνουνε ανάμεσα στις ρόδες ας το πούμε, όπως φαίνεται στο βίντεο.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι την "κόβουν" στην μέση στο πλάτος (κόκκινη γραμμή) και τα βάζουν δίπλα δίπλα μετά τα 2 κομμάτια, κάθετα στην παλιά θέση.
-
Τώρα κατάλαβα.
Υ.γ
Η κόκκινη γραμμή είναι στη μέση;
-
@ataim said in TOYOTA AYGO X:
Μην τρελαίνεστε, αυτοί είναι ικανοί να το τιμολογήσουν ακριβώς αντίστοιχα με το yaris, εκτός αν τσιμπήσει και άλλο το yaris για να κάνει χώρο στο aygo x
Αυτό ακριβώς θα συμβεί. Μην κάνετε όνειρα για full hybrid με λιγότερα από 20 χιλιάρικα. Οπότε όποιος δεν είναι φάν των suv-οειδών και θέλει Yaris καλό θα ήταν να κάνει άμεσα την αγορά γιατί το βλέπω να πηγαίνει στα 23 η βασική και 25 η μεσαία.
-
@lap said in TOYOTA AYGO X:
22Κ κοστίζει ένα duster με LPG σε καλή έκδοση
Εντάξει είναι γνωστό ότι τα LPG της Dacia πατάνε κάτω οτιδήποτε από άποψης VFM και κόστους καυσίμου και το λέω ως φανατικός Τογιοτάκιας. Δεν είναι τυχαίο που έχουν σαρώσει την Ευρώπη σε πωλήσεις. Στην Γερμανία βέβαια ξεκινάει από 15 χιλιάδες το Sandero LPG. Όχι 18500 όπως εδώ.
-
@azmo said in TOYOTA AYGO X:
@lap said in TOYOTA AYGO X:
22Κ κοστίζει ένα duster με LPG σε καλή έκδοση
Εντάξει είναι γνωστό ότι τα LPG της Dacia πατάνε κάτω οτιδήποτε από άποψης VFM και κόστους καυσίμου και το λέω ως φανατικός Τογιοτάκιας. Δεν είναι τυχαίο που έχουν σαρώσει την Ευρώπη σε πωλήσεις. Στην Γερμανία βέβαια ξεκινάει από 15 χιλιάδες το Sandero LPG. Όχι 18500 όπως εδώ.
TOYOTA AYGO X