-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Η απάντηση από την Total Energies Ελλάδας:
Το σημείο της απάντησης "τα προϊόντα που αναφέρθηκαν" είναι για τα λιπαντικά που εμφανίζεται στο lubeconsultantΤο σιγουρο ειναι πως υπερκαλυπτουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.
Απλα μου εκανε περιεργο που δεν ηταν μεσα στα συνιστωμενα. Τιποτα αλλο.Το κατάλαβα. Άλλωστε την ίδια απορία είχα και έστειλα ερώτημα στην ομολογουμένως εξυπηρετικότατη total
-
Αν το λάδι που θα τους πας πληρεί τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, ιξώδες κλπ δεν μπορούν να το αρνηθούν ούτε να μπει η εγγύηση σε αμφισβήτιση
Απλά κάποιοι κάνουν μανούρα γιατί από αυτά τα αναλώσιμα βγάζουν κέρδος -
Από τελικές σε SkyActiv-X 186 στο 3αρι manual, έχω δει 220 και 221 μια φορά στο κοντέρ (σε autobahn νε), το κοντέρ κλέβει 4km/h νομίζω και επίσης 216 δίνει επίσημα για το 3αρι η Mazda.
Έλεγα μήπως έχει soft limitter, νομίζω δεν έχει, αν και πρέπει να μουν με κλειστό το traction control όταν είδα 221, απλά η 5η πιάνει την τελική σχεδόν στον κόφτη και η 6η μετά είναι πολύ μακριά οπότε θα μπορούσε και παραπάνω.
Επίσης ένα παιδί έκανε κάποια σκαλίσματα στον SkyActiv-X με πρόγραμμα και κρύα εισαγωγή και έχει ενδιαφέρον, θα σας τα πω.
-
Πολύ ενδιαφέρον @M3BP4SN να δούμε διαφορες κ σε απόδοση κ σε κατανάλωση. Όταν έχεις νέα μας λες.
Να πω για την τετρακίνηση (σε συνδυασμό με τα αρκετά καλά εκτός Geolandar cv4s) άλλη μια φορά η οποία πραγματικά είναι εξαιρετική και αξίζει κάθε ευρώ. Σε περασμα για παραλία που πηγαίνουν μόνο πραγματικά τετρακίνητα ανέβηκε χωρίς καμμία διαμαρτυρία με αποτελεσματικότατο φρενάρισμα διαγωνιων τροχών κ έλεγχο σπινιαρισματος όπου απαιτήθηκε. Με μια λίγο πιο κοντή πρώτη για πιο προσεκτικά περάσματα λόγω κ περιορισμένου ύψους θα έκανε θαύματα.
Εντωμεταξυ είναι όντως τόσο predictive, όπου στο τελείωμα της διαδρομής σε αριστερή απότομη φουρκέτα με κλίση κ σαθρό έδαφος με πρώτη σχέση ο πίσω αριστερός τροχός ένιωθες να σπινιαρει χωρίς να έχει γλιστρήσει το μπροστινό, δείγμα ότι έστελνε πάρα πολύ ροπή πίσω μόνο κ μόνο από κλίση γωνία τιμονιού γκάζι κτλ πριν καν γλιστρήσει.
-
Ειστε ευχαριστημένοι απο την αυτοματη λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων?Εγω οχι και τόσο .Κάπου μπερδευεται νομίζω. Επίσης δε θα έπρεπε να ανάβουν και τα φώτα στη μεσαία σκάλα οταν εχει πολύ βροχή?
-
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Ειστε ευχαριστημένοι απο την αυτοματη λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων?Εγω οχι και τόσο .Κάπου μπερδευεται νομίζω. Επίσης δε θα έπρεπε να ανάβουν και τα φώτα στη μεσαία σκάλα οταν εχει πολύ βροχή?
Αυτό που έχω καταλάβει με τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες είναι ότι έχουν μια καθυστέρηση για να λειτουργήσουν όταν ξεκινάς την οδήγηση. Θέλει περίπου μισό λεπτό να ξεκινήσει. Έχεις αλλάξει καθόλου την ευαισθησία τους?
-
Ναι εχω κανει αρκετές δοκιμές .Νομίζω οτι οταν αλλάζω την ευαισθησία εν μέσω βροχής μπερδεύονται ακόμα περισσότερο. Προχθές με τη πολύ βροχή στην αττική οδο αναγκάστηκα να βάλω τη μέγιστη ταχύτητα χειροκίνητα....Επίσης άναψα χειροκίνητα τα φώτα...
-
Συνηθως δεν εχω θεμα. Κανα 2 φορες αργησανε λιγο να πιασουνε το τεμπο που χρειαζοταν εκεινη την ωρα αλλα μετα ηταν οκ.
Να υποθεσω πως τους εχεις ρυθμισει στο μικροτερο χρονικο διαστημα ετσι?
Τα φωτα δεν θα αναψουν αν δεν πεσει σε σημειο που ο αισθητηρας θα διαβαζει λιγοτερο φως-ημερας. Οπως οταν σουρουπωνει. -
Ναι απλα σε άλλα αυτοκίνητα ανάβουν τα φώτα μόλις μπουν σε γρήγορη λειτουργία οι υαλοκαθαριστήρες κατι πολύ σημαντικό γιατί πες μπροστά υπάρχουν τα ημέρας ,πίσω όμως πρέπει να τα ανοίξεις χειροκίνητα.Εχουν δηλαδη τους υαλοκαθαριστήρες συνδεδεμένους με τα φώτα.
Περίεργο πάντως γιατι τη Κυριακή είχαν σκοτεινιάσει όλα απο τη βροχή ,εγω δεν εβλεπα στα 15 m και τα φώτα δεν ανάψαν. Θα αυξήσω την ευαισθησία τους νομίζω. -
Μπορείς να ρυθμίσεις την ευαισθησία του αισθητήρα φωτός από το μενού του connect
-
Ναι το ξέρω .
-
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Ναι το ξέρω .
Πάντως κι στην ομίχλη, ένα σετ προβολέων ομίχλης θα βοηθούσε περισσότερο. Πάντως στην ομόχλη σίγουρα απενεργοποιώ την αυτόματη μεγάλη σκάλα των φώτων
-
Τελικά για τα κίτρινα led θέσης τι αλλαγή μπορούμε να κάνουμε ώστε να είναι κι αυτά λευκά; Τι πρέπει να παραγγείλουμε; Τα έχει αλλάξει κανείς;
Με οτυς υαλοκαθαριστήρες δεν έχω παρατηρήσει κάποιο θέμα, μόνο ελάχιστες φορές που μπορεί να έχει καθαρίσει, αλλά να έχει μερικές σταγόνες ακόμα πάνω σε κάποια σημεία και να τους κάνει να δουλεύουν ακόμα, ενώ πρακτικά δεν χρειάζεται.
-
Είναι σίγουρα led;
Αν είναι led ίσως και να μη μπορείς να επέμβεις καθόλου. -
Παλιότερα είχε πέσει στην αντίληψη μου ότι υπάρχει αστοχία στα μπουζί του skyactiv x
με αποτέλεσμα αυτά να αλλάζονται νωρίτερα από το 60.000 Κμ που αναφέρει το manual.Έχει κάποιος κάποια σχετική πληροφορία?
-
@ivank said in Mazda CX-30:
Παλιότερα είχε πέσει στην αντίληψη μου ότι υπάρχει αστοχία στα μπουζί του skyactiv x
με αποτέλεσμα αυτά να αλλάζονται νωρίτερα από το 60.000 Κμ που αναφέρει το manual.Έχει κάποιος κάποια σχετική πληροφορία?
Στον Μανώλογλου μου επισημάνθηκε ότι η αλλαγή των τεσσάρων μπουζί γίνεται στις 60000 η πριν με κόστος αγοράς αυτή τη στιγμή 240 euros
-
Η σύσταση από τον τεχνικό διευθυντή της MAZDA Ευρώπης είναι αλλαγή το πολύ στις 60000χλμ. Φυσικά μπορεί κανείς να το κάνει σε διαφορετική στιγμή από το σερβις για επιμερισμό του κόστους. Επίσης συστείνεται αυστηρά το εργοστασιακό μπουζί καθώς εισχωρεί αρκετά μέσα στο κύλινδρο σε σχέση με τους απλούς κινητήρες, καθώς δεν είναι βέβαιο ότι το aftermarket είναι 100% ίδιο και λόγο του ότι ακολουθείται συγκεκριμένη διαδικασία τοποθέτησης είναι πιθανό να υπάρξει σοβαρή αστοχία
-
@tmavri said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
Παλιότερα είχε πέσει στην αντίληψη μου ότι υπάρχει αστοχία στα μπουζί του skyactiv x
με αποτέλεσμα αυτά να αλλάζονται νωρίτερα από το 60.000 Κμ που αναφέρει το manual.Έχει κάποιος κάποια σχετική πληροφορία?
Στον Μανώλογλου μου επισημάνθηκε ότι η αλλαγή των τεσσάρων μπουζί γίνεται στις 60000 η πριν με κόστος αγοράς αυτή τη στιγμή 240 euros
240 ευρω;;;;ελεος
-
@tmavri said in Mazda CX-30:
Στον Μανώλογλου μου επισημάνθηκε ότι η αλλαγή των τεσσάρων μπουζί γίνεται στις 60000 η πριν με κόστος αγοράς αυτή τη στιγμή 240 euros
Λογική τιμή θα έλεγα, €60/μπουζί, εφόσον μιλάμε για υψηλής ποιότητας και τεχνολογίας. Τόσο πλήρωνα στην BMW τα μπουζί 10-15 χρόνια πριν.
-
Για να μην λέμε μόνο τα θετικά του αυτοκινήτου, εγώ έπαθα ένα σοκ όταν έμαθα την τιμή τους....
Με 60 ευρώ αλλάζω και τα 4 στο κορολλα.
Mazda CX-30