-
Μεγαλύτερο πρόβλημα θα έλεγα η ύπαρξη του 1.6T μόνο με αυτόματο GT-line (άρα και μεγαλύτερη τιμή).
-
@antonakis said in Kia XCeed - crossover:
Μεγαλύτερο πρόβλημα θα έλεγα η ύπαρξη του 1.6T μόνο με αυτόματο GT-line (άρα και μεγαλύτερη τιμή).
Το σκοτωσαν το αμαξι θεωρω... πραγματικα που θα παει αυτη η κατασταση..πριν πριν με τον 1.5 και τα 160 αλογα ηταν η πιο σωστη επιλογη..δεν ηθελα ουτε παραπανω ουτε λιγοτερο
-
Γιατί είναι κακό αυτό; Ο 1.5T είχε τη φήμη του προβληματικού (έκαιγε λάδια σίγουρα). Το χιλιαρι τους που το είχα πάρει td το 2019 ήταν τιμιότατο ενώ ο 1,6T ειδικά στα 180ps (όσο τον κρατήσουν γ@μώ την Ευρώπη και τους ρύπους μου) θεωρώ πως έχει να δώσει πολλά σε ένα όχημα το οποίο είναι στημένο πολύ καλά.
Για εμένα είναι βήμα μπροστά και θα έπαιζε ρόλο αν ψώνιζα στην κατηγορία crossover σήμερα. Αγαπάμε Xceed!
-
Και βλέπω μάλιστα ο 1.6 σε 2 εκδόσεις με 150 και με 180 άλογα...Δεν ξέρω πάντως πόσο ακόμα θα συνεχίσει να πωλείται το Xceed, δεδομένου ότι θα έρθει Ευρώπη το K4, μάλλον από το 2026.
Το χειροκίνητο το φάγανε στα 1.6! Ευτυχώς προλάβαμε... -
@the_dynamite said in Kia XCeed - crossover:
Και βλέπω μάλιστα ο 1.6 σε 2 εκδόσεις με 150 και με 180 άλογα...Δεν ξέρω πάντως πόσο ακόμα θα συνεχίσει να πωλείται το Xceed, δεδομένου ότι θα έρθει Ευρώπη το K4, μάλλον από το 2026.
Το χειροκίνητο το φάγανε στα 1.6! Ευτυχώς προλάβαμε...Οι ιπποδυνάμεις που κόπηκαν δηλαδή από το SPORTAGE, το οποίο πλέον προσφέρεται ως 1.6 160.
Βασικά καλός ο 1.6, θα με φρέναρε πάντως η έλλειψη έστω και στοιχειωδους υβριδισμού.
Θεωρώ κι εγώ πως ειμασταν τυχεροί που προλάβαμε το 1.5 και μαλιστα με τα 160. -
Το 1.6Τ μόνο αυτόματο και μόνο GT Line σημαίνει σίγουρα, 29-30κ αυτό με τα 150 , 31 έως 33 κ αυτό με τα 180.
Χωρίς καμία έστω ψευτουβριδικοτητα για τα μάτια του κόσμου;
Είναι κορυφαίο στην κατηγορία του , καλύτερο και από το Troc , αλλά εκεί που ήταν το κορυφαίο VFM στα 27-28κ τώρα το έχασε και αυτό.
Στα 30κ+ ο πιθανός αγοραστής θα προτιμήσει το σηματακι της VW και το Troc σε αυτήν την καλή έκδοση dream που προσφέρεται τελευταία.Για το 1.0T , αν προσφέρεται σε καλές τιμές, δηλαδή από τα 22κ έως τα 26 το τοπ GTline 7DCT , ίσως είναι ευκαιρία να σωθεί κανένας χριστιανός από τα χρεπια της Stellantis (C3 Aircross, 2008)
-
Μόνο εσύ, θα το αγόραζες το Τ-ροκ που ο σχεδιασμός του είναι συνομήλικος του βίντεο της Βίκυ...
-
@the_dynamite said in Kia XCeed - crossover:
Και βλέπω μάλιστα ο 1.6 σε 2 εκδόσεις με 150 και με 180 άλογα...Δεν ξέρω πάντως πόσο ακόμα θα συνεχίσει να πωλείται το Xceed, δεδομένου ότι θα έρθει Ευρώπη το K4, μάλλον από το 2026.
Το χειροκίνητο το φάγανε στα 1.6! Ευτυχώς προλάβαμε...και που θα παραγεται το Κ4?
-
Ρε παιδια ο 100αρης ειναι πολυ λιγος για αυτο το σκαφος.. και περισσοτερο θα καιει και χειροτερες επιδόσεις... οπως και μονο αυτοματο ειναι υπερβολη..μερσεντες νομιζει οτι ειναι ;
-
Το αυτόματο για μένα το σκοτώνει. Έχει εξαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο το Xceed.
Εγώ θα ήθελα να παραμένει στα 1.6 και 150hp +
Τα 1.000 δε νομίζω να επαρκούν για τόσο βαρύ όχημα. -
@chris__7 said in Kia XCeed - crossover:
@the_dynamite said in Kia XCeed - crossover:
Και βλέπω μάλιστα ο 1.6 σε 2 εκδόσεις με 150 και με 180 άλογα...Δεν ξέρω πάντως πόσο ακόμα θα συνεχίσει να πωλείται το Xceed, δεδομένου ότι θα έρθει Ευρώπη το K4, μάλλον από το 2026.
Το χειροκίνητο το φάγανε στα 1.6! Ευτυχώς προλάβαμε...και που θα παραγεται το Κ4?
Λογικά στη Σλοβακία
-
@the_dynamite said in Kia XCeed - crossover:
@chris__7 said in Kia XCeed - crossover:
@the_dynamite said in Kia XCeed - crossover:
Και βλέπω μάλιστα ο 1.6 σε 2 εκδόσεις με 150 και με 180 άλογα...Δεν ξέρω πάντως πόσο ακόμα θα συνεχίσει να πωλείται το Xceed, δεδομένου ότι θα έρθει Ευρώπη το K4, μάλλον από το 2026.
Το χειροκίνητο το φάγανε στα 1.6! Ευτυχώς προλάβαμε...και που θα παραγεται το Κ4?
Λογικά στη Σλοβακία
και το τωρινο;
-
@taxiarxis said in Kia XCeed - crossover:
Το αυτόματο για μένα το σκοτώνει. Έχει εξαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο το Xceed.
Εγώ θα ήθελα να παραμένει στα 1.6 και 150hp +
Τα 1.000 δε νομίζω να επαρκούν για τόσο βαρύ όχημα.Το ότι το μηχανικό του είναι καλό (πράγματι) αυτομάτως κάνει "κακό" η ύπαρξη του Dct; Αμφιβάλω. Το Dct μπορεί να υποφέρει από τις παθογένειες του είδους του αλλά είναι πάρα πολύ ομαλό και αρκούντως γρήγορο κιβώτιο. Προσωπικά όπου το έχω δοκιμάσει μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
Για τα 1000cc και ναι και όχι. Οκ προφανώς το σκάφος και το στήσιμο του είναι ταμάμ για το 180ps dct (υπάρχει pov με τον παλιό 1.6 των 204ps με έναν παλαβό που το πάει τάπα σε country roads). Αυτός όμως που έχει λεφτά για το χιλιάρι μια χαρά θα είναι, φτάνει να συνειδητοποιεί τι οδηγεί.
-
@dm-0 said in Kia XCeed - crossover:
@the_dynamite said in Kia XCeed - crossover:
@chris__7 said in Kia XCeed - crossover:
@the_dynamite said in Kia XCeed - crossover:
Και βλέπω μάλιστα ο 1.6 σε 2 εκδόσεις με 150 και με 180 άλογα...Δεν ξέρω πάντως πόσο ακόμα θα συνεχίσει να πωλείται το Xceed, δεδομένου ότι θα έρθει Ευρώπη το K4, μάλλον από το 2026.
Το χειροκίνητο το φάγανε στα 1.6! Ευτυχώς προλάβαμε...και που θα παραγεται το Κ4?
Λογικά στη Σλοβακία
και το τωρινο;
Πριν ξεκινήσει η παραγωγή του K4, όπου στην Ευρώπη θα ονομάζεται Ceed, θα έχει προηγουμένως σταματήσει η παραγωγή του προηγούμενου Ceed. Επειδή όμως το Κ4, δεν έχει έκδοση crossover (τουλάχιστον προς το παρόν), εικάζω πως ίσως παραμείνει το υπάρχον Xceed στη γκάμα.
Φίλε @sabas_thess εννοείται ότι θέλει θα αγοράσει ο καθένας αλλά με αυτά τα κιλά το χιλιαρι θα τρώει προσπέρασμα από το Picanto! Κρίμα τα λεφτά δηλαδή...
-
Θεωρω παντως οτι το 1.5 με τα 140 αλογα mild hybrid ειναι οκ.250 ροπη ειναι.Με τα 180 θα ειναι τουμπανο αλλα θα καιει το πατο του.Εξαλλου δεν κανει να εχουν και πολλα αλογα οι μικροι τουρμπατοι κινητηρας γιατι στρεσαρονται πολυ.Το χειροκινητο ειναι μια απωλεια (και γω DCT το πηρα αλλα νοσταλγω να κανω αλλαγες στις στροφες που θελω) και μου κανει αρνητικη εντυπωση που επιμενει με ξηρου τυπου διπλου συμπλεκτη.Στα 80-100.000 θα τα εχει τιναξει.Η αληθεια ειναι οτι σαν τεχνολογια ειναι μια γενια πισω (και καλο και κακο αυτο) ειναι αμαξι του 19 ουσιαστικα οποτε ειναι για αλλαγη.Το κ4 εμφανισιακα καταστρεφεται απο τα φαναρια και δε το βλεπω να βγαινει crossover.
-
Τώρα είδα το Κ4, βασικά το 5πορτο GTline τα σπάει!
Ο 1.5 160 (δε ξέρω για τον 140, αλλά εργοστασιακά την ίδια ροπή ανακοινώνει ο όμιλος) σε όλες τις δυναμομετρήσεις που εχω δει βγάζει από 290 έως 310Nm, μάλλον λόγω της μπαταρίας.
-
@sabas_thess καλημέρα! Αρχικά σόρυ που άργησα να απαντήσω.
Όχι, δεν είναι κακή η ύπαρξη του DCT κιβωτίου. Είναι κακή η ύπαρξη ΜΟΝΟ αυτού του κιβωτίου. Θεωρώ, ότι κάθε μοντέλο θα πρέπει να έχει την επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου, για την κάλυψη όλου του οδηγικού φάσματος.
Σε ότι αφορά στον χιλιάρη κινητήρα, θεωρώ πως γι' αυτό το αμάξι είναι λίγα τα 1.000.
Από κει και πέρα, περί ορέξεως. -
Πολύ σύντομα δεν θα υφίσταται μηχανικό. Ούτε στα Βαλκάνια. Είναι τόσο απλό.
Kia XCeed - crossover