-
Τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα έχουν υπενθύμιση για το σέρβις, ανάλογα με την χρήση.
Σε χώρες που δεν είναι ενεργοποιημένη αυτή η λειτουργία, προτείνει τις αλλαγές λαδιών, όπως εμφανίζονται στο εγχειρίδιο χρήσης.
-
Επιτέλους ένας κατασκευαστής που είναι ειλικρινής.
Άρα το επιχείρημα των σούπερ συγχρόνων λαδιών, η honda, το απορρίπτει! Οταν μάλιστα ο θερμικός της κινητήρας λειτουργεί ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ώρες από τα μη υβριδικά αυτοκίνητα.
Μόλις κάποιος λογιστής κοιτάξει τα στοιχεία αυτά θα αιτηθεί κάποιο άλλο μοντέλο μιας και το leasing για έναν honda που θέλει σέρβις λαδιών ανά 10.000 χλμ ή 5-6.000 δεν είναι θελκτικό.
Θα το δουν αυτό τα τζιμανια της bmw και stellantis και θα πουν πως η honda δεν ξέρει να φτιάχνει μοτέρ. Δείτε τα δικά μας...30.000 χλμ
Αυτή είναι η πραγματική ιστορία
-
Όντως πολύ ενδιαφέρον, στην πρώτη γραμμή λέει κάθε 20.000 χλμ και μετά...με κανονική χρήση κάθε 10.000χλμ
Σαν νομικιστικο κόλπο αποποίησης ευθυνών των μηχανικών της Honda.
Πολύ ενδιαφέρον και το σημείο που προτείνει καθαριστικό μπεκ κάθε 10.000χλμ /έτος , δεν το έχω ξαναδεί σε service manual.
Θυμήθηκα τον @spi_duster που είχε αναφέρει πως το κάνει κάθε χρόνο στο τοπικό για τις αλλαγές λαδιών.
-
@vagkirk said in HONDA FORUM:
Όντως πολύ ενδιαφέρον, στην πρώτη γραμμή λέει κάθε 20.000 χλμ και μετά...με κανονική χρήση κάθε 10.000χλμ
Σαν νομικιστικο κόλπο αποποίησης ευθυνών των μηχανικών της Honda.
Πολύ ενδιαφέρον και το σημείο που προτείνει καθαριστικό μπεκ κάθε 10.000χλμ /έτος , δεν το έχω ξαναδεί σε service manual.
Θυμήθηκα τον @spi_duster που είχε αναφέρει πως το κάνει κάθε χρόνο στο τοπικό για τις αλλαγές λαδιών.
καμία σχέση
όλοι οι σοβαροί κατασκευαστές το λένε αυτό, ανάλογα με τη χρήση του οχήματος, που αφορά την αλλαγή λαδιών
απλά έχετε συνηθίσει τις μαρκετινιστικες παπατζες της VW -
@alexandros-k said in HONDA FORUM:
@kostasiour said in HONDA FORUM:
Στο εγχειρίδιο αναφέρει καθε 20.000 χωρίς το πρώτο να είναι νωρίτερα. Φανταζόμουν βεβαια οτι θα αναφέρει κατι του τυπου το πρωτο στα 1.000 χλμ το δευτερο στα 20.000 κτλ. (Στα υπολοιπα οχήματα μου εγω κάνω περίπου στα μισά απο οτι λεει ο κατασκευαστής.)
Απο την εικονα που εβαλες , καθε 10,000χλμ λεει αλλαγη λαδιων (σε κανονικες συνθηκες. Σε δυσκολες λεει καθε 5)
Η 1η αλλαγη στα 1000--1500χλμ εχει σταματησει να προτεινεται. Ειναι στην κριση σου αν θα την κανεις ή οχι
Ωραία γιατί τα 20.000 που ειχα στο μυαλό μου ήταν μετα απο συζήτηση που ειχα με έναν απο τους πωλητές, ο οποιος δεν ανέφερε καν τα 10.000. Όταν μπήκα να παρω το screenshot μου ξεφυγε τελείως, ευτυχώς που έχουμε τα φόρουμ να βοηθάνε, Ευχαριστώ για την επισήμανση!
@vagkirk said in HONDA FORUM:
Θυμήθηκα τον @spi_duster που είχε αναφέρει πως το κάνει κάθε χρόνο στο τοπικό για τις αλλαγές λαδιών.
Δεν κατάλαβα τι έγραψες εδω, αν μπορείς γράψε λιγο περισσότερες πληροφορίες γιατι με ενδιαφέρει.
-
@kostasiour said in HONDA FORUM:
Δεν κατάλαβα τι έγραψες εδω, αν μπορείς γράψε λιγο περισσότερες πληροφορίες γιατι με ενδιαφέρει.
Αναφέρομαι σε μια συζήτηση που είχαμε σε άλλο τοπικ για τα διαστήματα αλλαγής λαδιών, και μεταξύ άλλων ο συγκεκριμένος φίλος ανέφερε πως κάθε χρόνο μια φορά βάζει και προσθετικά καθαρισμού που κάνουν καλό και στα μπεκ.
Μου έκανε εντύπωση που το αναφέρει η Honda στο screenshot που έβαλες στην τελευταία γραμμή.
Δεν το έχω δει σε άλλα manual και δεν μου το έχει προτείνει και μηχανικός ποτέ σε service.
-
Η Honda μετά το φιάσκο με τα λάδια των cvt της. Ναι πρότεινε λάθος λάδι και λάθος mileage αλλαγής πλέον φυσαει και το γιαούρτι. Εχει γίνει τεράστιο θέμα με τα λάδια της.
Μάλλον αποφάσισε να αναφέρει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που πρέπει και ισχύει. Να πάτε να γ@@@@ε λέει στους λογιστές. Έτσι λειτουργεί ένα θερμικό μοτέρ.
-
@vagkirk said in HONDA FORUM:
@kostasiour said in HONDA FORUM:
Δεν κατάλαβα τι έγραψες εδω, αν μπορείς γράψε λιγο περισσότερες πληροφορίες γιατι με ενδιαφέρει.
Αναφέρομαι σε μια συζήτηση που είχαμε σε άλλο τοπικ για τα διαστήματα αλλαγής λαδιών, και μεταξύ άλλων ο συγκεκριμένος φίλος ανέφερε πως κάθε χρόνο μια φορά βάζει και προσθετικά καθαρισμού που κάνουν καλό και στα μπεκ.
Μου έκανε εντύπωση που το αναφέρει η Honda στο screenshot που έβαλες στην τελευταία γραμμή.
Δεν το έχω δει σε άλλα manual και δεν μου το έχει προτείνει και μηχανικός ποτέ σε service.
Ο αρχιμηχανικός της dimco πριν κλείσει (ήταν εξουσιοδοτημένος επισκευαστής toyota) είχε προτείνει στο ετήσιο service να μπει και καθαριστικό μπεκ και έβαζε σε κάθε service, ενώ στην karenta για το golf όσα χρόνια έκανα εκεί το service δεν είχαν βάλει ποτέ ούτε το είχαν προτείνει, μπορεί και λόγω βεβαρυμμένου ιστορικού (αστοχία μπεκ με 0 χλμ. κατά την παραλαβή με άφησε στην εθνική..) να σκέφθηκαν είτε βάλει καθαριστικό είτε όχι το αποτέλεσμα δεν αλλάζει...
-
Δεν ξέρω από ποιο όχημα είναι το εγχειρίδιο χρήσης, αλλά από του jazz δεν αναφέρει κάτι αντίστοιχο, ούτε το προτείνουν στο συνεργείο και φυσικά εγώ δεν βάζω ποτέ κάτι αντίστοιχο.
-
Πριν ένα χρόνο έπρεπε να αλλάξω τα λάδια σύμφωνα με το βιβλιαράκι, ''τσακωνόμουν'' στο σέρβις να μου τα αλλάξουν τα λάδια και συνεχώς με έδιωχναν. Μετά από αρκετή πίεση δική μου αλλάχτηκαν πριν 4-5 μήνες. Η δικαιολογία ήταν πως δεν χρειάζεται και το βιβλιαράκι έχει ένα γενικό πλάνο.
Αναφέρομαι σε εξουσιοδοτημένο σέρβις Honda με αρκετά καλές κριτικές.
-
@pond said in HONDA FORUM:
Πριν ένα χρόνο έπρεπε να αλλάξω τα λάδια σύμφωνα με το βιβλιαράκι, ''τσακωνόμουν'' στο σέρβις να μου τα αλλάξουν τα λάδια και συνεχώς με έδιωχναν. Μετά από αρκετή πίεση δική μου αλλάχτηκαν πριν 4-5 μήνες. Η δικαιολογία ήταν πως δεν χρειάζεται και το βιβλιαράκι έχει ένα γενικό πλάνο.
Αναφέρομαι σε εξουσιοδοτημένο σέρβις Honda με αρκετά καλές κριτικές.
Τι γραφει το βιβλιο σου ? Ποιο αμαξι εχεις?
-
Οσο για το καθαριστικο μπεκ, μηπως παιζει ρολο αν τα μπεκ ειναι αμεσου ή εμμεσου ψεκασμου?
Γιατι εχω ακουσει οτι στα αμεσου δεν βοηθουν ιδιαιτερα αυτα τα χημικα, ενω στα εμμεσου κανουν καλυτερη δουλεια . Δεν ξερω αν ισχυει
Τα υβριδικα μοτερ της Χοντα τι εχουν ? Εμμεσου? -
@alexandros-k said in HONDA FORUM:
Οσο για το καθαριστικο μπεκ, μηπως παιζει ρολο αν τα μπεκ ειναι αμεσου ή εμμεσου ψεκασμου?
Γιατι εχω ακουσει οτι στα αμεσου δεν βοηθουν ιδιαιτερα αυτα τα χημικα, ενω στα εμμεσου κανουν καλυτερη δουλεια . Δεν ξερω αν ισχυει
Τα υβριδικα μοτερ της Χοντα τι εχουν ? Εμμεσου?Πάντως το cc έχει dual injection (συνδυάζει άμεσο και έμμεσο ψεκασμό) που θεωρητικά είναι ο,τι πιο προηγμένο σαν σύστημα ψεκασμού, οπότε πιθανολογώ ότι και η honda κάτι αντίστοιχο χρησιμοποιεί. Στην τελευταία περίπτωση τα καθαριστικά μπεκ δεν προσφέρουν κάτι.
-
@alexandros-k said in HONDA FORUM:
Οσο για το καθαριστικο μπεκ, μηπως παιζει ρολο αν τα μπεκ ειναι αμεσου ή εμμεσου ψεκασμου?
Γιατι εχω ακουσει οτι στα αμεσου δεν βοηθουν ιδιαιτερα αυτα τα χημικα, ενω στα εμμεσου κανουν καλυτερη δουλεια . Δεν ξερω αν ισχυει
Τα υβριδικα μοτερ της Χοντα τι εχουν ? Εμμεσου?και στα άμεσου ψεκασμού τα καθαριστικά συντηρούν τα μπεκ, όχι όμως τα υπόλοιπα μέρη του κυκλώματος (βαλβίδες, πεταλούδα κτλ)
-
Άμεσου ο διλιτρος , έμμεσου ο 1,5 .
-
@alexandros-k said in HONDA FORUM:
@pond said in HONDA FORUM:
Πριν ένα χρόνο έπρεπε να αλλάξω τα λάδια σύμφωνα με το βιβλιαράκι, ''τσακωνόμουν'' στο σέρβις να μου τα αλλάξουν τα λάδια και συνεχώς με έδιωχναν. Μετά από αρκετή πίεση δική μου αλλάχτηκαν πριν 4-5 μήνες. Η δικαιολογία ήταν πως δεν χρειάζεται και το βιβλιαράκι έχει ένα γενικό πλάνο.
Αναφέρομαι σε εξουσιοδοτημένο σέρβις Honda με αρκετά καλές κριτικές.
Τι γραφει το βιβλιο σου ? Ποιο αμαξι εχεις?
Honda Civic hev
-
@super-t said in HONDA FORUM:
Άμεσου ο διλιτρος , έμμεσου ο 1,5 .
Συμφωνα με αυτο, για ποια μοτερ λεει η Χοντα να μπαινει καθαριστικο καυσιμου ? Στα εμμεσου, αμεσου ή ολα?
Εσεις που εχετε τα manual για πειτε -
Συγγνώμη παιδιά δεν ανέφερα από ποιο όχημα επισύναψα τον πίνακα. Είναι από το εγχειρίδιο χρήσης του Honda ZR-V 2023.
https://www.honda-cars.gr/images/user/Manuals/ZR-V eHEV Owners Manual.pdf
Btw είδα πως το CC 2.0 έχει άμεσου και έμμεσου, ενώ το 1.8 έχει έμμεσου μόνο. Αλλάζει κάτι στον κύκλο λογικά όταν γυρνάει από τον ένα στον άλλο σύστημα, και επίσης επιτυγχάνει και μεγαλύτερα μεσοδιαστήματα μεταξύ των καθαρισμών για carbon deposits.
Αναρωτιέμαι αν και η Honda αλλάζει τον κύκλο Atkinson σε συνθήκες ταξιδιού επίσης.
Άρα είναι κάποιο καθαριστικό μπεκ που γενικά θεωρείται καλό; Δεν ξέρω ακριβώς αλλά αν στα βάζουν στο συνεργείο, η χρήση που θα κάνεις μετά είναι μέσα στην πόλη, ενώ είχα την εντύπωση πως αυτά τα βάζεις σε γεμάτο ρεζερβουάρ πριν αναχωρήσεις για ταξίδι.
Τελοσπάντων όπως και να έχει σίγουρα λόγω direct injection όσα καθαριστικά και να βάζεις πρέπει κάποια στιγμή να γίνει καθαρισμός. Δεν ξέρω βέβαια ποιο είναι αυτό το διάστημα χοντρικά.
@alexandros-k said in HONDA FORUM:
@super-t said in HONDA FORUM:
Άμεσου ο διλιτρος , έμμεσου ο 1,5 .
Συμφωνα με αυτο, για ποια μοτερ λεει η Χοντα να μπαινει καθαριστικο καυσιμου ? Στα εμμεσου, αμεσου ή ολα?
Εσεις που εχετε τα manual για πειτεΤο μανουαλ που το αναφέρει αυτό ειναι απο άμεσου ψεκασμού μόνο.
-
@kostasiour said in HONDA FORUM:
Αναρωτιέμαι αν και η Honda αλλάζει τον κύκλο Atkinson σε συνθήκες ταξιδιού επίσης.
Κι εγώ είχα αυτή την απορία. Το έψαξα αλλά δε βρήκα κάτι γραμμένο πουθενά.
Πιστεύω ότι η Honda όπως και άλλοι κατασκευαστές δε λένε όλη την αλήθεια για τα αυτοκίνητά τους.
Θεωρώ, χωρίς να είμαι κάποιος ειδικός, ότι ο κινητήρας μιας και έχει αυτή τη δύναμη μέχρι την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου δε δουλεύει σε κύκλο Atkinson από κάποιο σημείο και μετά. Γι' αυτό και οι μεγαλύτερες καταναλώσεις σε υψηλές ταχύτητες.
Αυτά. Αν κατάλαβα καλά αυτό που έγραψες...
Ας διορθώσει κάποιος που γνωρίζει κάτι περισσότερο. -
@kostasiour said in HONDA FORUM:
Συγγνώμη παιδιά δεν ανέφερα από ποιο όχημα επισύναψα τον πίνακα. Είναι από το εγχειρίδιο χρήσης του Honda ZR-V 2023.
https://www.honda-cars.gr/images/user/Manuals/ZR-V eHEV Owners Manual.pdf
Btw είδα πως το CC 2.0 έχει άμεσου και έμμεσου, ενώ το 1.8 έχει έμμεσου μόνο. Αλλάζει κάτι στον κύκλο λογικά όταν γυρνάει από τον ένα στον άλλο σύστημα, και επίσης επιτυγχάνει και μεγαλύτερα μεσοδιαστήματα μεταξύ των καθαρισμών για carbon deposits.
Αναρωτιέμαι αν και η Honda αλλάζει τον κύκλο Atkinson σε συνθήκες ταξιδιού επίσης.
Άρα είναι κάποιο καθαριστικό μπεκ που γενικά θεωρείται καλό; Δεν ξέρω ακριβώς αλλά αν στα βάζουν στο συνεργείο, η χρήση που θα κάνεις μετά είναι μέσα στην πόλη, ενώ είχα την εντύπωση πως αυτά τα βάζεις σε γεμάτο ρεζερβουάρ πριν αναχωρήσεις για ταξίδι.
Τελοσπάντων όπως και να έχει σίγουρα λόγω direct injection όσα καθαριστικά και να βάζεις πρέπει κάποια στιγμή να γίνει καθαρισμός. Δεν ξέρω βέβαια ποιο είναι αυτό το διάστημα χοντρικά.
@alexandros-k said in HONDA FORUM:
@super-t said in HONDA FORUM:
Άμεσου ο διλιτρος , έμμεσου ο 1,5 .
Συμφωνα με αυτο, για ποια μοτερ λεει η Χοντα να μπαινει καθαριστικο καυσιμου ? Στα εμμεσου, αμεσου ή ολα?
Εσεις που εχετε τα manual για πειτεΤο μανουαλ που το αναφέρει αυτό ειναι απο άμεσου ψεκασμού μόνο.
Δεν έχει σχέση ο τρόπος του ψεκασμού με τον κύκλο. Και με καρμπιρατέρ θα μπορούσε να λειτουργεί σε ακτινσον που λέει ο λόγος.
Ο χρονισμός των βαλβίδων ελέγχει τον κύκλο.
HONDA FORUM