Μετά από ένα χρόνο να αναφέρω και ενώ τα + και τα -
(-)
- Δεν βλέπω καταναλώσεις αντίστοιχες με το Corrola Hybrid (3.5-4.0). Με αρκετή προσπάθεια ίσως φτάσω κοντά στο 4.0-4.4. Μιλάω ασφαλώς για μεγάλο range (1000-2000 χλμ) και όχι απλά μια διαδρομή. Αυτό ίσως οφείλεται και στο αυξημένο βάρος (1500 κιλά).
- Μου έβγαλε ένα πρόβλημα η κρεμαριέρα στους 6 μήνες (είχε κάποια κολλήματα το τιμόνι, συχνό πρόβλημα στην Αμερική), αλλάχτηκε εντός εγγύησης φυσικά και πλέον είναι μια χαρά.
- Αρκετά μακρύ, με ταλαιπωρεί να βρίσκω πάρκιν αλλά το συνήθισα.
- Η κάμερα οπισθοπορείας είναι κακής ποιότητας. Τόσο δαπανηρό θα ήταν να έβαζαν μία 720p;
- Ρε HONDA δεν μπορούσες να βάλεις LED στα πίσω φλας;
- Σε αυτά τα χρήματα θα ήθελα μια καλύτερη κεντρική οθόνη αλλά οκ.
(+)
- Πολύ απολαυστικό στην οδήγηση. Ειδικά ο ψηφιακός ήχος από τα ηχεία όταν πατάς το γκάζι είναι φοβερός.
- Πολύ άνετο και ευρύχωρο. Προφανώς και έχει ανέβει κατηγορία και δεν θεωρείται hatchback.
- Τα ηχεία της BOSE στην advanced έκδοση απλά γ....... . Καμία σχέση με Harman Kardon σε διάφορα BMW.
- Άνετα καθίσματα, και σε ταξίδι 5 ωρών χωρίς στάση δεν με έχει κουράσει καθόλου. Επίσης αν και δερμάτινα δεν ζεματάνε το καλοκαίρι όπως και θα περίμενα.
- Αν αποφασίσω να πατήσω το γκάζι δεν υπάρχει περίπτωση να δω καταναλώσεις πάνω από 6.0-6.5
- Η ηλιοροφή τεράστια, αλλάζει όλο το εσωτερικό. Θέλει μια μεμβρανούλα όμως, αλλιώς θα ψηθείς το καλοκαίρι αν αποφασίζεις να ανοίγεις την ''κουρτίνα''.
- Τα κουμπιά του κλιματισμού μαζί με τους αεραγωγούς. Πάλι καλά δεν τα έβαλαν touch στην οθόνη σαν κάτι Γερμανούς φίλους. Πολύ απλό και εύχρηστο το σύστημα.
- Πολύ καλή ανάρτηση, φοβόμουν πως με τις 18αρες ζάντες και λεπτό προφίλ θα αρχίσω να πονάω αλλά δεν μασάει.