Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series 2019
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 96
    • 97
    • 53 / 97
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    1927
    141607
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 @xenos last edited by

      @xenos said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Καμία υβριδικότητα όμως να υποθέσω;

      Εννοείται όχι. Από τον ανταγωνισμό σε αυτές τις τιμές μόνο η κορολα έχει πραγματικό υβριδισμο.
      Αν είναι να μιλάμε για 48v που ρίχνουν μόνο τους ρύπους αυτό είναι για τα πρόστιμα των εταιρειών όχι όφελος για τον αγοραστή.

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • I
        iceman7 @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        @iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        Τελικά στο χώρο του αυτοκινήτου είτε λαμόγια είτε ΔΥ ξυστες βρίσκεις.

        Eνώ στους άλλους χώρους όλα αγγελικά πλασμένα....χαχαχα!! Τα αυτοκίνητα είναι όπως όλα στην Ελλάδα, δεν διαφέρει κάτι. Ιστορίες πολλές να σου πω με μπύρα, γιατί δεν γράφονται.

        Σαφώς πιο βρώμικος ο χώρος.
        Βλέπω και επαγγελματικά διαφορα.
        Αηδία.
        Αλλά δυστυχώς είναι ανάγκη το αμάξι

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 @tkin73 last edited by

          @tkin73 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          @xenos said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          Καμία υβριδικότητα όμως να υποθέσω;

          Εννοείται όχι. Από τον ανταγωνισμό σε αυτές τις τιμές μόνο η κορολα έχει πραγματικό υβριδισμο.
          Αν είναι να μιλάμε για 48v που ρίχνουν μόνο τους ρύπους αυτό είναι για τα πρόστιμα των εταιρειών όχι όφελος για τον αγοραστή.

          Μια χαρά βοηθάει σε καταναλώσεις εντός πόλης γιατί επιτελους λειτουργεί το start stop σωστά.
          Στο 48V σύστημα της bmw έχεις 2 λίτρα λιγότερο σε συνθήκες κινήσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman7 @tkin73 last edited by

            @tkin73 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            @iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            Είναι κάτι μάρκες για κλωτσιές.
            Απορώ πως πουλάνε.
            Κάνω προχθες αίτημα για ΚΙΑ σπορταζ. Μου απαντάνε ότι το έχουν μόνο σε χειροκίνητο.
            Αμάξι σχεδόν 40 και είναι με κουτάλα.
            Τους το ξεκοψα απαντώντας ότι με ενδιαφέρει αποκλειστικα το αυτόματο.

            Για ποιον κινητήρα ενδιαφέρεσαι;

            48v αυτόματο θα έβλεπα. Ακόμα και diesel. Αλλά όταν σου λένε ελα να δοκιμάσεις κουτάλα τους γραφεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ataim
              ataim last edited by

              Λέει 19 αλλά ξαναλέω ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που έρχεται από το 13/14. Μπορεί πλέον να μην υπάρχουν αντίστοιχα ford, opel, κλπ αλλά μην ξεχνάμε πόσο είχαν όλα αυτά πριν ανανεωθούν, το Α3 είχε 22, το civic είχε 22, το focus είχε κάτω από 22...

              Άρα τι μας λέει η bmw, δεν έχω ανανεώσει, θα κάνω facelift σε λίγο και του χρόνου αλλάζω και την πλατφόρμα, οπότε ψωνίστε τον άσσο σε τιμή ευκαιρίας. Είναι το τελευταίο που μπορεί να αγοράσει κανεις με την προ τρελών αυξήσεων κατάσταση. Εμενα δεν με πείθουν τα ff bmw όσο φθηνά και αν φαίνονται ότι είναι.

              T A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • I
                iceman7 last edited by

                Μια χαρά αμάξι. Αν μπορούσα να αντέξω χαμηλό θα τον είχα ήδη πάρει. Ακόμα και με το μικρό κινητήρα στήνεις τούμπανο σετ απ με κάτω από 30 όταν το κάθε μπουρδελο με υλικά από ανακυκλωμενες σερβιέτες και λιγότερο εξοπλισμό πουλιεται 35.

                Με έχει πραγματικά βάλει σε δίλημμα.
                Και να πω και την αλήθεια στα φρύδια μας και η υβριδικοτητα.
                Μια ζωή την έχουμε θα κάνουνε υποχωρήσεις για 2-3 λίτρα περισσότερο βενζίνη στην πόλη ;
                Πιείτε ένα καφέ λιγότερο στην τελική.
                Μόνοι μας βάλαμε αυτογκόλ στις οδηγικές μας απολαύσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • T
                  tkin73 @ataim last edited by

                  @ataim said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                  Λέει 19 αλλά ξαναλέω ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που έρχεται από το 13/14. Μπορεί πλέον να μην υπάρχουν αντίστοιχα ford, opel, κλπ αλλά μην ξεχνάμε πόσο είχαν όλα αυτά πριν ανανεωθούν, το Α3 είχε 22, το civic είχε 22, το focus είχε κάτω από 22...

                  Άρα τι μας λέει η bmw, δεν έχω ανανεώσει, θα κάνω facelift σε λίγο και του χρόνου αλλάζω και την πλατφόρμα, οπότε ψωνίστε τον άσσο σε τιμή ευκαιρίας. Είναι το τελευταίο που μπορεί να αγοράσει κανεις με την προ τρελών αυξήσεων κατάσταση. Εμενα δεν με πείθουν τα ff bmw όσο φθηνά και αν φαίνονται ότι είναι.

                  Καλά άσε το σιβικ που είναι μια κατηγορία μόνο του.
                  Το φοκους που από 22 πήγε 28 στο fl τι έχει αλλάξει δλδ με το προ fl για να δικαιολογεί την αύξηση; ότι αφαίρεσαν βασικό εξοπλισμό; ότι βάλανε ημιάκαμπτο αλλά ο χώρος αποσκευών παραμένει όπως ήταν με τους πολλαπλούς;
                  Μία χαρά σύγχρονο αμάξι είναι ο άσος.
                  Αν βολεύεσαι σε χώρους κυρίως με το 380 στις αποσκευές και μπορείς να μπαινοβγαινεις κάθε μέρα είσαι σούπερ.
                  Με κάτω από 30 έχεις βάλει και πρόγραμμα και είσαι ωραίος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ataim
                    ataim last edited by ataim

                    Δεν λέω οτι είναι δικαιολογημένες οι αυξήσεις, λέω οτι ο άσσος δεν έχει ανανεωθεί και έχει παραμείνει στην παλιά καλή τιμολογιακή πολιτική. Δεν είχε δηλαδή ποτέ 30Κ και τώρα το ρίξανε στα 22Κ, πάντα τόσο είχε όσο είχε δηλαδή και ο τότε ανταγωνισμός.

                    Επίσης πως να εμπιστευθώ τις ff πλατφόρμες της bmw όταν στο mini έστριβες και πάνω στην στροφή έχανες την υποβοήθηση; Αν θέλω ff γερμανικό δεν θα πάω σε bmw/merc αλλά σε vag δαγκωτό.

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 @ataim last edited by

                      @ataim said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      Δεν λέω οτι είναι δικαιολογημένες οι αυξήσεις, λέω οτι ο άσσος δεν έχει ανανεωθεί και έχει παραμείνει στην παλιά καλή τιμολογιακή πολιτική. Δεν είχε δηλαδή ποτέ 30Κ και τώρα το ρίξανε στα 22Κ, πάντα τόσο είχε όσο είχε δηλαδή και ο τότε ανταγωνισμός.

                      Επίσης πως να εμπιστευθώ τις ff πλατφόρμες της bmw όταν στο mini έστριβες και πάνω στην στροφή έχανες την υποβοήθηση; Αν θέλω ff γερμανικό δεν θα πάω σε bmw/merc αλλά σε vag δαγκωτό.

                      Ειναι ήδη ένα σύγχρονο αμάξι. Μια χαρά πχ ταμπλό έχει καλύτερο από αμάξια του 2023.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @iceman7 last edited by fanis75

                        @iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        Σαφώς πιο βρώμικος ο χώρος.
                        Βλέπω και επαγγελματικά διαφορα.

                        Για δες και σε σκάφη εκεί να δεις τι γίνεται!! Αλλα και στα αυτοκίνητα ναι....για αυτό σταμάτησα να ασχολούμαι, δεν χαλιέμαι πλέον (βοήθησε και ο ψυχολόγος...χαχαχα), ας κάνουν ό,τι θέλουν.

                        @iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        Μια ζωή την έχουμε θα κάνουνε υποχωρήσεις για 2-3 λίτρα περισσότερο βενζίνη στην πόλη ;

                        Εεεε είναι 5 λίτρα, άρα €10. Σε εμένα που κάνω 10.000χλμ/χρόνο είναι περί τα €1.000 (άρα καμια 500αρια καφέδες....χαχαχα!), σε άλλους λιγότερα και σε άλλους περισσότερα. Αλλά ότι θέλει κανείς. Εγώ εαν είχε καλό αυτόματο θα την έπαιρνα να αλλάξω την Κορόλα για 2 χρόνια (όσο έχει εγγύηση) πριν το ηλεκτρικό. Αλλά 30.000 και με βλακεία αυτόματο δεν τα δίνω, προτιμώ ένα μτχ Λέξους.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsofras @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          Σαφώς πιο βρώμικος ο χώρος.
                          Βλέπω και επαγγελματικά διαφορα.

                          Για δες και σε σκάφη εκεί να δεις τι γίνεται!! Αλλα και στα αυτοκίνητα ναι....για αυτό σταμάτησα να ασχολούμαι, δεν χαλιέμαι πλέον (βοήθησε και ο ψυχολόγος...χαχαχα), ας κάνουν ό,τι θέλουν.

                          @iceman7 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          Μια ζωή την έχουμε θα κάνουνε υποχωρήσεις για 2-3 λίτρα περισσότερο βενζίνη στην πόλη ;

                          Εεεε είναι 5 λίτρα, άρα €10. Σε εμένα που κάνω 10.000χλμ/χρόνο είναι περί τα €1.000 (άρα καμια 500αρια καφέδες....χαχαχα!), σε άλλους λιγότερα και σε άλλους περισσότερα. Αλλά ότι θέλει κανείς. Εγώ εαν είχε καλό αυτόματο θα την έπαιρνα να αλλάξω την Κορόλα για 2 χρόνια (όσο έχει εγγύηση) πριν το ηλεκτρικό. Αλλά 30.000 και με βλακεία αυτόματο δεν τα δίνω, προτιμώ ένα μτχ Λέξους.

                          Γιατί το θεωρείς βλακεία ? Εγώ που οδήγησα και την σειρά 1 και το Countryman μία χαρά ήταν.
                          Βέβαια εγώ είμαι απο DSG οπότε δεν μου φαίνεται παράξενο , μήπως επειδή έχεις συνηθίσει το CVT κάτι σε χαλάει ?

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Προφανώς και είναι μια χαρά το κιβώτιο και δε θα πρεπε να μπαίνει καν στην ίδια πρόταση με cvt. Αν θα είχα ένα παράπονο από τα dual clutch των μικρών BMW είναι ότι έχουν χαμηλά όρια ροπής και άρα δεν είναι και τόσο φιλικά στη βελτίωση.

                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tsofras @stefan147 last edited by

                              @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                              Προφανώς και είναι μια χαρά το κιβώτιο και δε θα πρεπε να μπαίνει καν στην ίδια πρόταση με cvt. Αν θα είχα ένα παράπονο από τα dual clutch των μικρών BMW είναι ότι έχουν χαμηλά όρια ροπής και άρα δεν είναι και τόσο φιλικά στη βελτίωση.

                              Ξέρεις το όριο για αυτό της σειράς 1 ?
                              Όχι πως θα το έσκιζα αν την έπαιρνα αλλά γύρω στα 30 κιλά ροπής δεν θα με χάλαγαν

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 @tsofras last edited by

                                @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                Προφανώς και είναι μια χαρά το κιβώτιο και δε θα πρεπε να μπαίνει καν στην ίδια πρόταση με cvt. Αν θα είχα ένα παράπονο από τα dual clutch των μικρών BMW είναι ότι έχουν χαμηλά όρια ροπής και άρα δεν είναι και τόσο φιλικά στη βελτίωση.

                                Ξέρεις το όριο για αυτό της σειράς 1 ?
                                Όχι πως θα το έσκιζα αν την έπαιρνα αλλά γύρω στα 30 κιλά ροπής δεν θα με χάλαγαν

                                Ακριβώς τόσο είναι νομίζω εξου και ο κωδικός 7DCT300.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap Banned last edited by

                                  Είναι νομίζω υγρού τύπου αυτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @tsofras last edited by

                                    @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    Γιατί το θεωρείς βλακεία ? Εγώ που οδήγησα και την σειρά 1 και το Countryman μία χαρά ήταν.

                                    Για πολλούς λόγους:

                                    1. Απεχθάνομαι τα διμπλοσύμπλεκτα, δεν μαρέσει καθόλου η λειτουργία τους. Δεν είναι αυτόματα και με εκνευρίζουν!
                                    2. Το οδήγησα σε ένα Mini Clubman που είχα νοικιάσει στο Βέλγιο 5 μέρες και ήταν άθλιο. Μόνο στην Ε.Ο είναι ΟΚ. Απότομο ξεκίνημα, δυσκολία στις ανηφόρες από γκαράζ, πολύ πατινάρισμα, γενικά καμια σχέση με την ομαλότητα και την μεταξέναι λειτουργία του μετατροπέα.
                                    3. Και η BMW το ξέρει (λόγω κόστους το έβαλε στα μικρά) ότι είναι βλακεία και για αυτό στα καλά βάζει μετατροπέα και ακόμα και στα //Μ που έκανε την βλακεία να βάλει από δαύτα, το κατάλαβε και τα αλλάζει με μετατροπέα.

                                    Καθαρά προσωπικό είναι αυτό, για εμένα αμάξι με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι βασικός λόγος απόρριψης. Και το ίδιο χάλια ήταν και το DCT του Puma, τραγικό κιβώτιο.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    T F 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tsofras @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                      Γιατί το θεωρείς βλακεία ? Εγώ που οδήγησα και την σειρά 1 και το Countryman μία χαρά ήταν.

                                      Για πολλούς λόγους:

                                      1. Απεχθάνομαι τα διμπλοσύμπλεκτα, δεν μαρέσει καθόλου η λειτουργία τους. Δεν είναι αυτόματα και με εκνευρίζουν!
                                      2. Το οδήγησα σε ένα Mini Clubman που είχα νοικιάσει στο Βέλγιο 5 μέρες και ήταν άθλιο. Μόνο στην Ε.Ο είναι ΟΚ. Απότομο ξεκίνημα, δυσκολία στις ανηφόρες από γκαράζ, πολύ πατινάρισμα, γενικά καμια σχέση με την ομαλότητα και την μεταξέναι λειτουργία του μετατροπέα.
                                      3. Και η BMW το ξέρει (λόγω κόστους το έβαλε στα μικρά) ότι είναι βλακεία και για αυτό στα καλά βάζει μετατροπέα και ακόμα και στα //Μ που έκανε την βλακεία να βάλει από δαύτα, το κατάλαβε και τα αλλάζει με μετατροπέα.

                                      Καθαρά προσωπικό είναι αυτό, για εμένα αμάξι με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι βασικός λόγος απόρριψης. Και το ίδιο χάλια ήταν και το DCT του Puma, τραγικό κιβώτιο.

                                      Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω οδηγήσει CVT για να συγκρίνω , μόνο το πλανητικό της Ford στο prefacelift focus , το οποίο δεν μου άρεσε στα κατεβάσματα

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @tsofras last edited by

                                        @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω οδηγήσει CVT για να συγκρίνω , μόνο το πλανητικό της Ford στο prefacelift focus , το οποίο δεν μου άρεσε στα κατεβάσματα

                                        Τα CVT ούτε εμένα μου αρέσουν, αλλά τα προτιμώ από τα διπλοσύμπλεκτα. Το e-CVT της Τογιότα ειναι άλλο πράγμα και δεν είναι cvt, πλανητικό ειναι. Για εμένα τα καλύτερα αυτόματα είναι τα 8αρια πλανητικά της ZF με μετατροπέα και μετά της Aisin. Της Φορντ το πλανητικό είναι ΟΚ, αλλά ειναι αργό κιβώτιο και λίγο απότομο (ίσως ειναι θέμα software).

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tsofras @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω οδηγήσει CVT για να συγκρίνω , μόνο το πλανητικό της Ford στο prefacelift focus , το οποίο δεν μου άρεσε στα κατεβάσματα

                                          Τα CVT ούτε εμένα μου αρέσουν, αλλά τα προτιμώ από τα διπλοσύμπλεκτα. Το e-CVT της Τογιότα ειναι άλλο πράγμα και δεν είναι cvt, πλανητικό ειναι. Για εμένα τα καλύτερα αυτόματα είναι τα 8αρια πλανητικά της ZF με μετατροπέα και μετά της Aisin. Της Φορντ το πλανητικό είναι ΟΚ, αλλά ειναι αργό κιβώτιο και λίγο απότομο (ίσως ειναι θέμα software).

                                          Πλανητικό είναι το eCVT ? Και γιατί κάνει βαβούρα?

                                          fanis75 P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @tsofras last edited by

                                            @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                            Πλανητικό είναι το eCVT ? Και γιατί κάνει βαβούρα?

                                            Ναι πλανητικό ειναι. Θόρυβο κάνει ακριβώς γιατί είναι e-CVT, δλδ λειτυργεί ως CVT λόγω ηλεκτρικής διάταξης και όχι λόγω μηχανολογίας. Είναι ένα πλανητικό σύστημα μετάδοσης που συνδυάζει θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ ώς συστήματα εισαγωγής (input) της ισχύος.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 53 / 97
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr