-
Ο τελώνης (τελωνειακός υπάλληλος) είναι δημόσιος υπάλληλος και δεν συναλλάσσεται απευθείας με ιδιώτες για λογαριασμό τους.
Ο εκτελωνιστή είναι ιδιωτικός υπάλληλος ορισμένος συνήθως από τον πελάτη να ενεργεί αντ´ αυτού στην υποβολή του φάκελο προς τον τελώνη.
-
Επίσης να προσθέσω πάνω σε αυτό που είπα περί παλαιότητας το παιδί με 718 εδώ και 3 χρόνια που έχει το αμάξι δεν του έχει ζητήσει το παραμικρό το μόνο που κάνει είναι το σέρβις και τέλος τα τέλη του ήταν 500€ (περίπου) και η ασφάλεια 600-700(μικτή ήταν αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς) με 1100-1200€ το έτος ήταν καλυμμένος και με τα δύο ενώ αντίστοιχα το άλλο το παιδί με το 987 cayman s ήθελε 1200€ μόνο για τα τέλη συν ότι στα 5 χρόνια που το είχε το αμάξι είχε αλλάξει και κάμποσα πραγματα από μικρό ζημιές μέχρι βελτιώσεις ( είχε ρίξει όπως μου είπε πέρα από το σέρβις που είναι στάνταρ +6-7000€) και στην οδήγηση το 987 ναι μεν είχε καλύτερο τιμόνι αλλά σε όλα τα άλλο το 718 προσωπικά ήταν καλύτερο αισθητά.
Το Ζ4 ήταν ναι μεν αρκετά κατώτερο του 718 αλλά ας μην ξεχνάμε και την τιμή του που είναι η μισή του 718. Εκείνο που οδήγησα εγώ με τα coilovers που είχε μου φάνηκε αρκετά ικανό δεν θα το έλεγα ατσουμπαλο, βαρύ ή απρόβλεπτο.ΥΓ για να προλάβω αυτους που θα με πουν τσίπη, άλλο θέλω σπορτ αμάξι και μπορώ να το συντηρησω και άλλο θέλω σπορτ αμάξι και το μπάτζετ μου άπειρο. Αν είχα άπειρο μπάτζετ θα έπαιρνα F8 tributo και τέλος η κουβέντα. Προφανώς και όποιος θέλει να έχει μια σπορ κατασκευή θα είναι οκ με το να πληρώσει 60-70 ή 100% παραπάνω σε συντήρηση σε σχέση με μια απλή κατασκευή αλλά από σπορ κατασκευή σε σπορ κατασκευή αλλάζουν και τα κόστη είναι δυνατόν να έχεις ίδια συντήρηση με ένα 718 σε σχέση με ένα amg c63 ; Για αυτό και εγώ έχω βάλει στην λίστα αυτά που με βάση όσα είδα και έμαθα μπορώ και να τα συντηρώ σωστά και να τα έχω στην κατοχή χωρίς να με προβληματίζει η χρήση τους.
Εάν η διαφορά οδηγικά είναι μικρή προφανώς εγώ προσωπικά θα επιλέξω το πιο καλοσυντηρημένο και με το μικρότερο κόστος σε αγορά - συντήρηση.
-
@red_monster said in Sport cars:
Ο τελώνης (τελωνειακός υπάλληλος) είναι δημόσιος υπάλληλος και δεν συναλλάσσεται απευθείας με ιδιώτες για λογαριασμό τους.
Ο εκτελωνιστή είναι ιδιωτικός υπάλληλος ορισμένος συνήθως από τον πελάτη να ενεργεί αντ´ αυτού στην υποβολή του φάκελο προς τον τελώνη.
Σωστός λάθος το έγραψα εγώ! Με εκτελωνιστή μίλησα.
-
@alexandros-k said in Sport cars:
@w202-amg said in Sport cars:
@stefan147 said in Sport cars:
Εβο Χ ειναι ΤΡΟ-ΜΕ-ΡΟ αυτοκινητο. Κατουραει τα περισσότερα από αυτά που εχουν αναφερθεί αλλά νομίζω εμπίπτει στα άκυρα λόγω παλαιότητας.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46129945-mercedes-benz-c-63-amg
Και σου χτυπάει την πόρτα η εφορία δια τεκμηρίων......
Ξέχασα και ένα ζευγάρι χέρια θα χρειαστούνΑυτο επρεπε να παρεις εσυ που εισαι Μερσεντακιας
Θα το ηθελα κι εγω , αλλά πολλά κυβικαΤο 2027 που θα καταργηθούν τα τεκμήρια
-
@alexandros-k said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Παιδιά όσον αναφορά το τελωνείο καθοριστικός παράγοντας είναι και τα κυβικά άλλο 1300 άλλο 2000 άλλο 5000 και πολλοί ακόμα χλμ, αξία, εξοπλισμός. Το παλικάρι με το 718 που το είχε εισάγει πριν 3 χρόνια με αξία τότε αγοράς 65Κ και με περίπου 70-80.000χλμ είχε πληρώσει 16.000€ στο τελωνείο τότε, δεν ρώτησα τι και πώς το μόνο που ξέρω είναι ότι είχε απευθυνθεί σε ιδιώτη τελώνη. Εγώ που έτυχε να μιλήσω με έναν τελώνη μέσω φιλου μου είχε πει ότι για το πόρσε και το τζαγκ δύσκολα θα πέσεις κάτω 8-9.000 τελωνείο ανάλογα τον εξοπλισμό γύρω στα 12-14.000 θα σου πάει έτσι είπε.
Κανω πως δεν ειδα το "όσον αναφορά" και παω στο θεμα . Την Πορσε που θα την συντηρείς ? Αν θυμαμαι καλα εισαι Γιαννενα , οπως κι εγω . Εδω δυσκολευομαι εγω με το Εβο , φαντασου εσυ με Πορσε
Θεσσαλονίκη για να γίνεται και σωστά η δουλειά!
-
@alexzero1 said in Sport cars:
Επίσης να προσθέσω πάνω σε αυτό που είπα περί παλαιότητας το παιδί με 718 εδώ και 3 χρόνια που έχει το αμάξι δεν του έχει ζητήσει το παραμικρό το μόνο που κάνει είναι το σέρβις και τέλος τα τέλη του ήταν 500€ (περίπου) και η ασφάλεια 600-700(μικτή ήταν αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς) με 1100-1200€ το έτος ήταν καλυμμένος και με τα δύο ενώ αντίστοιχα το άλλο το παιδί με το 987 cayman s ήθελε 1200€ μόνο για τα τέλη συν ότι στα 5 χρόνια που το είχε το αμάξι είχε αλλάξει και κάμποσα πραγματα από μικρό ζημιές μέχρι βελτιώσεις ( είχε ρίξει όπως μου είπε πέρα από το σέρβις που είναι στάνταρ +6-7000€) και στην οδήγηση το 987 ναι μεν είχε καλύτερο τιμόνι αλλά σε όλα τα άλλο το 718 προσωπικά ήταν καλύτερο αισθητά.
Το Ζ4 ήταν ναι μεν αρκετά κατώτερο του 718 αλλά ας μην ξεχνάμε και την τιμή του που είναι η μισή του 718. Εκείνο που οδήγησα εγώ με τα coilovers που είχε μου φάνηκε αρκετά ικανό δεν θα το έλεγα ατσουμπαλο, βαρύ ή απρόβλεπτο.ΥΓ για να προλάβω αυτους που θα με πουν τσίπη, άλλο θέλω σπορτ αμάξι και μπορώ να το συντηρησω και άλλο θέλω σπορτ αμάξι και το μπάτζετ μου άπειρο. Αν είχα άπειρο μπάτζετ θα έπαιρνα F8 tributo και τέλος η κουβέντα. Προφανώς και όποιος θέλει να έχει μια σπορ κατασκευή θα είναι οκ με το να πληρώσει 60-70 ή 100% παραπάνω σε συντήρηση σε σχέση με μια απλή κατασκευή αλλά από σπορ κατασκευή σε σπορ κατασκευή αλλάζουν και τα κόστη είναι δυνατόν να έχεις ίδια συντήρηση με ένα 718 σε σχέση με ένα amg c63 ; Για αυτό και εγώ έχω βάλει στην λίστα αυτά που με βάση όσα είδα και έμαθα μπορώ και να τα συντηρώ σωστά και να τα έχω στην κατοχή χωρίς να με προβληματίζει η χρήση τους.
Εάν η διαφορά οδηγικά είναι μικρή προφανώς εγώ προσωπικά θα επιλέξω το πιο καλοσυντηρημένο και με το μικρότερο κόστος σε αγορά - συντήρηση.
Η Porsche χρησιμοποιεί ίδιο διαγνωστικό με το υπόλοιπο group δλδ vcds?
Υπάρχει ένας διαχωρισμός στη συντήρηση των αυτοκινήτων..... Υπάρχουν τα κοινά αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής που εφόσον δεν είναι καθημερινο σου αμάξι βρίσκεις ότι brand θες ανταλλακτικο από autodoc σε τιμές χώμα και υπάρχουν τα αυτοκίνητα σαν το c63amg που πέταξα απερίσκεπτα πριν που μια βάση κινητήρα παίζει να μην υπάρχει ΟΥΤΕ στο autodoc γιατί είναι ηλεκτρικα ελεγχόμενη και από τη μερκ δεν χρειάζεται να μάθει κανείς μας πόσο θα κάνει. Αυτά τα αμάξια δεν συντηρούνται από το 99+% το πληθυσμού, άσχετα αν μπορούν να αποκτηθούν.Αν είσαι Γιάννενα sos αν διάβαζει το vcds , χρειάζεσαι διάγνωση μέχρι και στο σπίτι.
Γράψτε άκυρο για τις βάσεις το μπέρδεψα με άλλο μερκ ,το νόημα είναι ίδιο όμως -
@alexzero1 said in Sport cars:
@alexandros-k said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Παιδιά όσον αναφορά το τελωνείο καθοριστικός παράγοντας είναι και τα κυβικά άλλο 1300 άλλο 2000 άλλο 5000 και πολλοί ακόμα χλμ, αξία, εξοπλισμός. Το παλικάρι με το 718 που το είχε εισάγει πριν 3 χρόνια με αξία τότε αγοράς 65Κ και με περίπου 70-80.000χλμ είχε πληρώσει 16.000€ στο τελωνείο τότε, δεν ρώτησα τι και πώς το μόνο που ξέρω είναι ότι είχε απευθυνθεί σε ιδιώτη τελώνη. Εγώ που έτυχε να μιλήσω με έναν τελώνη μέσω φιλου μου είχε πει ότι για το πόρσε και το τζαγκ δύσκολα θα πέσεις κάτω 8-9.000 τελωνείο ανάλογα τον εξοπλισμό γύρω στα 12-14.000 θα σου πάει έτσι είπε.
Κανω πως δεν ειδα το "όσον αναφορά" και παω στο θεμα . Την Πορσε που θα την συντηρείς ? Αν θυμαμαι καλα εισαι Γιαννενα , οπως κι εγω . Εδω δυσκολευομαι εγω με το Εβο , φαντασου εσυ με Πορσε
Θεσσαλονίκη για να γίνεται και σωστά η δουλειά!
Κι αν χαλασει κατι και δεν κινειται το αμαξι ? Ασε που θα τρως ολη τη μερα στο περα δωθε και ξεροσταλιασμα στο συνεργειο . Κι αν δεν φτανει μια μερα , πληρωνε και ξενοδοχειο
-
Το Yaris GR το αναφέρατε;
Λένε για wrc με πινακίδες! Έχεις και την Τογιότα να σου παρέχει ό,τι θες!
-
@lap said in Sport cars:
Το Yaris GR το αναφέρατε;
Λένε για wrc με πινακίδες! Έχεις και την Τογιότα να σου παρέχει ό,τι θες!
Ρε συ lap !!!!
-
Δεν λες πάλι καλά που δεν είπε κανένα Βιτάρα που πάει με όλα?
-
Καλααααα!
Περιμένετε να δείτε που θα παει η δουλειά!
-
@alexandros-k said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
@alexandros-k said in Sport cars:
@alexzero1 said in Sport cars:
Παιδιά όσον αναφορά το τελωνείο καθοριστικός παράγοντας είναι και τα κυβικά άλλο 1300 άλλο 2000 άλλο 5000 και πολλοί ακόμα χλμ, αξία, εξοπλισμός. Το παλικάρι με το 718 που το είχε εισάγει πριν 3 χρόνια με αξία τότε αγοράς 65Κ και με περίπου 70-80.000χλμ είχε πληρώσει 16.000€ στο τελωνείο τότε, δεν ρώτησα τι και πώς το μόνο που ξέρω είναι ότι είχε απευθυνθεί σε ιδιώτη τελώνη. Εγώ που έτυχε να μιλήσω με έναν τελώνη μέσω φιλου μου είχε πει ότι για το πόρσε και το τζαγκ δύσκολα θα πέσεις κάτω 8-9.000 τελωνείο ανάλογα τον εξοπλισμό γύρω στα 12-14.000 θα σου πάει έτσι είπε.
Κανω πως δεν ειδα το "όσον αναφορά" και παω στο θεμα . Την Πορσε που θα την συντηρείς ? Αν θυμαμαι καλα εισαι Γιαννενα , οπως κι εγω . Εδω δυσκολευομαι εγω με το Εβο , φαντασου εσυ με Πορσε
Θεσσαλονίκη για να γίνεται και σωστά η δουλειά!
Κι αν χαλασει κατι και δεν κινειται το αμαξι ? Ασε που θα τρως ολη τη μερα στο περα δωθε και ξεροσταλιασμα στο συνεργειο . Κι αν δεν φτανει μια μερα , πληρωνε και ξενοδοχειο
Οδική που δηλώνεις έδρα Θεσσαλονίκη; Εμ για αυτό κοιτάω όσο πιο καινούργιο γίνεται
-
@w202-amg said in Sport cars:
Η Porsche χρησιμοποιεί ίδιο διαγνωστικό με το υπόλοιπο group δλδ vcds?
Υπάρχει ένας διαχωρισμός στη συντήρηση των αυτοκινήτων..... Υπάρχουν τα κοινά αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής που εφόσον δεν είναι καθημερινο σου αμάξι βρίσκεις ότι brand θες ανταλλακτικο από autodoc σε τιμές χώμα και υπάρχουν τα αυτοκίνητα σαν το c63amg που πέταξα απερίσκεπτα πριν που μια βάση κινητήρα παίζει να μην υπάρχει ΟΥΤΕ στο autodoc γιατί είναι ηλεκτρικα ελεγχόμενη και από τη μερκ δεν χρειάζεται να μάθει κανείς μας πόσο θα κάνει. Αυτά τα αμάξια δεν συντηρούνται από το 99+% το πληθυσμού, άσχετα αν μπορούν να αποκτηθούν.Αν είσαι Γιάννενα sos αν διάβαζει το vcds , χρειάζεσαι διάγνωση μέχρι και στο σπίτι.
Γράψτε άκυρο για τις βάσεις το μπέρδεψα με άλλο μερκ ,το νόημα είναι ίδιο όμωςΤα πορσε έχουν το PIWIS. Ίδιας λογικής με το εργοστασιακό ODIS του vag (ή το vcds) αλλα όχι το ίδιο ui. Δυστυχώς το πούλησα το vcds χωρις να δοκιμάσω να το μπριζωσω στο 987 να δω εάν δουλεύει. Πιθανολογώ ότι κάποια βασικά θα τα διαβαζε γιατι η αρχιτεκτονική των ηλεκτρονικών ειναι ιδια με vag.
Το καλό με τα πορσε ειναι ότι έχουν τεράστιο community και βρίσκεις βοήθεια και λύσεις για τα πάντα, αρκεί να υπάρχει διάθεση για ασχολία και ψάξιμο. Τώρα τα μαστορια όπως ξαναέγραψα ειναι η μεγαλύτερη ίσως πληγή. Προσωπικά αποθαρρυνα (και για άλλους βασικούς λογους βεβαια) εναν επίδοξο αγοραστή του δικού μου που έμενε Κομοτηνή γιατι πολύ απλά ειναι αδύνατο να συντηρήσεις σωστά τέτοιο αμαξι πέραν των περιοδικών εργασιών. Και Θεσσαλονίκη δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι τα πράγματα ειναι καλυτερα. Ξέρω τον Πετριδη πχ και μετά ειναι η αντιπροσωπεία. Μακάρι να υπάρχουν κι άλλοι που μου διαφεύγουν.
-
Ίδια συζήτηση πριν 1,5 χρόνο με τον κολλητό σε αλλεπάλληλα μήτινγκ στο καφενείο ... μας κοίταγαν σαν ούφο όταν έφερνε η συζήτηση τα 718 , 45 amg, rs3, C63 κλπ
Κάποιος που δεν ήξερε τα ακρωνύμια -90 χρονών κτίζει με τα παιδιά του 3 οικοδομές 9οροφες ταυτόχρονα ΤΩΡΑ- του λέει θα δώσεις τόσα λεφτά χωρίς εγγύηση να σε σκίσει ο Μητσοτάκης σε ΤΚ/ΦΠ τεκμήρια ΕΦΚ ;
Βρήκα την ευκαιρία και χώθηκα στο ρήγμα που δημιούργησε ο σοφός γέροντας προτείνοντας καινούργιο Tesla Model 3 Perfomance
-
Κάτσε, ο κολλητός που πήρε (και σου δανείζει τακτικά) το Μ3 Perf είναι 90 χρονών;
-
Είδες συζητήσεις στα καφενεία στο χωριό; Αυτά είναι!
Όχι σαν εμάς που συζητούμε για την αλόη και τις ιδιότητες της στα μαλλιά.
-
H συζήτηση εξελίσσεται σε αυτοκινιτηστικό ναχαμε_να_λέγαμε ποτ πουρί άρα χρειάζεται πραγματικά μεγάλη προσπάθεια για να βγεί κανείς εκτός θέματος.
Με τους κατασκευαστές να προσφέρουν μαούνες των 2 τόνων στην κατηγορία "sports οτιδήποτε" και με παντελώς αδιάφορα οδηγικά αμάξια όπως το Model 3 Performance ή το RS3 να δηλώνουν οδηγοκεντρικές σπορ κατασκευές πλέον οποιοσδήποτε μπορεί απολύτως δικαιολογημένα να δηλώσει και να προτείνει οτιδήποτε ως τσόντα στην αρχική - και εμφανώς ομιχλώδη - λίστα του φίλου μας.
Τελικά ο πιθανός κάτοχος ενός sports car ενδιαφέρεται για την οδηγοκεντρική εμπειρία χρήσης του οχήματος ή για το γόητρο που η ιδιοκτησία του προσφέρει? Ενδιαφέρεται να είναι ο ποιό γρήγορος στον δρόμο - άρα για την χωρίς δράματα ασφαλή αποτελεσματικότητα? Ενδιαφέρεται να αναπτύξει μια ερωτική προσωπική σχέση με το όχημα και τον δρόμο απολαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, αυτό που μόνον πρίμιουμ κατασκευές μπορούν να προσφέρουν "την ακαταμάχητη γοητεία του να κινείσαι αργά με ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο να κινείται γρήγορα και να το απολαμβάνεις"?
Στέκομαι σε ένα από αυτά - κακώς το ποιο πολυσυζητημένο.
Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να είναι ο ποιό γρήγορος στον δημόσιο δρόμο οποιοδήποτε από τα αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν έχει επιδόσεις αστείες με τα μέτρα ακόμα και της τριτο-τέταρτης κοντράδικης πιάτσας. Μιλάμε για τελεμέδες.
Ένα οποιοδήποτε δίλιτρο διπλοσύμπλεκτο Audi S3 φρανκενστάιν με απολύτως καθημερινό άσπαστο σεταπ και συνολικό κόστος αρκετά κάτω από τα 50κ γιούρια γράφει άνετα το στατικό 400άρι στα χαμηλά 11sec με ταχύτητα εξόδου στα ψηλά 200χαω. Με το αμάξι να περνάει κανονικά ΚΤΕΟ, χωρίς ειδικά λάστιχα και κόλλες, χωρίς μεθανόλες, χωρίς ειδικές ρυθμίσεις σε γεωμετρία και ανάρτηση, με 98άρα βενζίνη ... και με τα 100-200χαω να έρχοντα στα μεσαία 6 sec με το ποιό συντηρητικό πρόγραμμα διαχείρισης κινητήρα και κιβωτίου (άγραφος προφανώς). To ίδιο αμάξι είναι ικανό με το καλό αλλά όχι αμιγώς πολεμικό του σεταπ χωρίς ελαφρώματα για ξερό 9άρι στο dragstrip ακόμα και με σεμεδάκια στην εταζέρα. Για τους μη εξοικειωμένους μιλάμε για νούμερα που προσεγγίζουν αυτά των hypercars και αφήνουν κολώνες πίσω τα περισσότερα μαμά supercars της προηγούμενης δεκαετίας.
Κάνουν τα παραπάνω το συγκεκριμένο S3 Sports Car? Όχι φυσικά, παραμένει ένας αδιάφορος οδηγικά, πλήν όμως σούπερ αποτελεσματικός και ταχύτατος, 4τροχος τενεκές - μια άνευ ιδιαίτερης ουσίας υποσημείωση στο μεγάλο βιβλίο του αυτοκινητιστικού σύμπαντος.
-
Ποιο s3???
Yaris!!!Το βασικό, ότι μπορεί να συντηρηθεί σε επίσημο συνεργείο της Toyota.
-
@lap said in Sport cars:
Ποιο s3???
Yaris!!!Το βασικό, ότι μπορεί να συντηρηθεί σε επίσημο συνεργείο της Toyota.
Ο τύπος είναι τρομερός,οχι στο συγκεκριμένο βίντεο αλλά σε πολλά άλλα.
-
Yaris λεμε
Δες τι λέει για το αυτοκίνητο.
Υ.γ Σβήσε την παράθεση φορτώνεται ο server
Sport cars