Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Sport cars
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Sport cars
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    151
    2633
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @w202-amg last edited by

      @w202-amg said in Sport cars:

      Cls 2ης γενιάς? Γκάζι είναι πύραυλος, στροφές λογικά θα το χει (μια Ε τροποποιημένη για στρίψιμο είναι) , χρήματα λογικά.

      Αυτό τι είναι τώρα, κάποια τρολλια ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ataim
        ataim @realzeus last edited by

        @realzeus said in Sport cars:

        @ataim said in Sport cars:

        @tolisk20
        Έχεις κανένα βίντεο σε youtube?

        Θες να δεις ένα καγκουρό;

        Μου φαίνεται και μένα απίθανη η αναφερόμενη επίδοση για αυτό ρωτάω αν έχει καταγραφεί. Καλοπροαίρετα πάντα, απίθανη αλλά όχι αδύνατη.

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tolisk20 @ataim last edited by tolisk20

          @ataim said in Sport cars:

          @realzeus said in Sport cars:

          @ataim said in Sport cars:

          @tolisk20
          Έχεις κανένα βίντεο σε youtube?

          Θες να δεις ένα καγκουρό;

          Μου φαίνεται και μένα απίθανη η αναφερόμενη επίδοση για αυτό ρωτάω αν έχει καταγραφεί. Καλοπροαίρετα πάντα, απίθανη αλλά όχι αδύνατη.

          Εχω πολυ λιγα..και σιγουρα οχι με το 4,5..για προφανεις λογους!!
          Παρε ενα με 2ρα 70-250χλμ με χαμηλοτερη πιεση..η 4η εβγαζε 230χλμ!!..και λογω ελαστικων (225/50/15) και λογω πολυ μακρυ σασμαν civic vti..γενικα ηταν πολυ μακρυ..πατουσε και 1ες 55-58 χλμ και γυρναγε 9650 στροφες πραγματικες..εδω στο βιντεακι πρεπει να κανει 4,8-4,9 100-200..

          Youtube Video

          alexandros-k ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 3
          • T
            tolisk20 last edited by

            Προσπαθω να βρω το 4,53 στο αρχειο..εδω εχω το 4,65 στο vbox
            FB_IMG_1747576307310.jpg FB_IMG_1747576311837.jpg

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tolisk20 @ataim last edited by tolisk20

              @ataim said in Sport cars:

              @tolisk20
              Έχεις κανένα βίντεο σε youtube?

              Αν εχεις fcb εχω κ αλλα
              Kangaroos-1.jpg

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • alexzero1
                alexzero1 last edited by

                Μην προτείνεται αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχων επιλογές μου.

                alexandros-k W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • alexandros-k
                  alexandros-k @alexzero1 last edited by alexandros-k

                  @alexzero1 said in Sport cars:

                  Μην προτείνεται αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχων επιλογές μου.

                  Μην προτείνετε αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχουσες επιλογές μου.

                  @antoniokon σε προλαβα 😊

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @tolisk20 last edited by

                    @tolisk20 said in Sport cars:

                    Παρε ενα με 2ρα 70-250χλμ με χαμηλοτερη πιεση..η 4η εβγαζε 230χλμ!!..και λογω ελαστικων (225/50/15) και λογω πολυ μακρυ σασμαν civic vti..γενικα ηταν πολυ μακρυ..πατουσε και 1ες 55-58 χλμ και γυρναγε 9650 στροφες πραγματικες..εδω στο βιντεακι πρεπει να κανει 4,8-4,9 100-200..

                    Κ20 κλειστο φορας?

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ataim
                      ataim @tolisk20 last edited by

                      @tolisk20 said in Sport cars:

                      Εχω πολυ λιγα..και σιγουρα οχι με το 4,5..για προφανεις λογους!!
                      Παρε ενα με 2ρα 70-250χλμ με χαμηλοτερη πιεση..η 4η εβγαζε 230χλμ!!..και λογω ελαστικων (225/50/15) και λογω πολυ μακρυ σασμαν civic vti..γενικα ηταν πολυ μακρυ..πατουσε και 1ες 55-58 χλμ και γυρναγε 9650 στροφες πραγματικες..εδω στο βιντεακι πρεπει να κανει 4,8-4,9 100-200..

                      Τρέλα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tolisk20 @alexandros-k last edited by

                        @alexandros-k said in Sport cars:

                        @tolisk20 said in Sport cars:

                        Παρε ενα με 2ρα 70-250χλμ με χαμηλοτερη πιεση..η 4η εβγαζε 230χλμ!!..και λογω ελαστικων (225/50/15) και λογω πολυ μακρυ σασμαν civic vti..γενικα ηταν πολυ μακρυ..πατουσε και 1ες 55-58 χλμ και γυρναγε 9650 στροφες πραγματικες..εδω στο βιντεακι πρεπει να κανει 4,8-4,9 100-200..

                        Κ20 κλειστο φορας?

                        Οχι..β16..το K20 ηταν η αφορμη για το μηδαμινο οχι μηδενικο λαγκ σε αμαξι φτιαγμενο με 200 αλογα στο λιτρο που ανοιξε αυτη η συζητηση..κοινως τουρμπιζωντας ενα δυνατο ατμοσφαιρικο 250-270 αλογα που χει κοντο σασμαν και i -vteck και κρατωντας κλειστο μοτερ με μαμα συμπιεση πετυχαινεις ενα εξαιρετικο αποτελεσμα απο χαμηλα..εμενα ηταν ακριβως τ αντιθετο..ξυπναγε μετα τις 6χιλ με λιγα κυβικα πολλες στροφες εκκεντροφορους να σπαει τη ροπη..ενας λογος που τ αμαξι παταγε τοσο καλα..600 αλογα με κατω απο 45 κιλα ροπη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • W
                          w202-amg @alexzero1 last edited by

                          @alexzero1 said in Sport cars:

                          Μην προτείνεται αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχων επιλογές μου.

                          Το cayman ναι στρίβει καλύτερα αλλά θα σου κοστίσει. Τα υπόλοιπα δεν στρίβουν απαραίτητα καλύτερα, ίσως κάπου καλύτερα κάπου χειρότερα.
                          Αν φτάνεις το cayman είναι η καλύτερη επιλογή!
                          Τα υπόλοιπα αχρειαστος συμβιβασμός για αυτό σου είπα cls, τουλάχιστον θα χει κάποια + ακόμη.
                          Υ.γ. συνεργείο για Porsche εξειδικευμένο στην Αθήνα έπαθα πλάκα όταν πήγα το allroad και με δέχτηκε λόγω γνωστού. Ο τύπος άψογος και θαρρώ οικονομικός.....αν θες στοιχεία στείλε μου πμ .

                          alexzero1 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexzero1
                            alexzero1 @w202-amg last edited by

                            @w202-amg said in Sport cars:

                            @alexzero1 said in Sport cars:

                            Μην προτείνεται αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχων επιλογές μου.

                            Το cayman ναι στρίβει καλύτερα αλλά θα σου κοστίσει. Τα υπόλοιπα δεν στρίβουν απαραίτητα καλύτερα, ίσως κάπου καλύτερα κάπου χειρότερα.
                            Αν φτάνεις το cayman είναι η καλύτερη επιλογή!
                            Τα υπόλοιπα αχρειαστος συμβιβασμός για αυτό σου είπα cls, τουλάχιστον θα χει κάποια + ακόμη.
                            Υ.γ. συνεργείο για Porsche εξειδικευμένο στην Αθήνα έπαθα πλάκα όταν πήγα το allroad και με δέχτηκε λόγω γνωστού. Ο τύπος άψογος και θαρρώ οικονομικός.....αν θες στοιχεία στείλε μου πμ .

                            Φίλε μόνο και μόνο που το cls είναι sedan με έχει χάσει από αγοραστή, το βλέπω στον δρόμο και μου είναι αδιάφορο. Και ότι και να λες δεν γίνεται να στρίβει καλύτερα από ένα μικρό πισωκίνητο διθέσιο. Η αίσθηση που θα πάρεις από το είναι τέλειος διαφορετική από το άλλο. Αλλά σου ξανά λέω με βάση το δικό μου γούστο και τα αυτοκίνητα που όπως βλέπεις έχω στην λίστα το cls δεν μπορεί να σταθεί στις δικές μου προτιμήσεις.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • W
                              w202-amg @alexzero1 last edited by

                              @alexzero1 said in Sport cars:

                              @w202-amg said in Sport cars:

                              @alexzero1 said in Sport cars:

                              Μην προτείνεται αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχων επιλογές μου.

                              Το cayman ναι στρίβει καλύτερα αλλά θα σου κοστίσει. Τα υπόλοιπα δεν στρίβουν απαραίτητα καλύτερα, ίσως κάπου καλύτερα κάπου χειρότερα.
                              Αν φτάνεις το cayman είναι η καλύτερη επιλογή!
                              Τα υπόλοιπα αχρειαστος συμβιβασμός για αυτό σου είπα cls, τουλάχιστον θα χει κάποια + ακόμη.
                              Υ.γ. συνεργείο για Porsche εξειδικευμένο στην Αθήνα έπαθα πλάκα όταν πήγα το allroad και με δέχτηκε λόγω γνωστού. Ο τύπος άψογος και θαρρώ οικονομικός.....αν θες στοιχεία στείλε μου πμ .

                              Φίλε μόνο και μόνο που το cls είναι sedan με έχει χάσει από αγοραστή, το βλέπω στον δρόμο και μου είναι αδιάφορο. Και ότι και να λες δεν γίνεται να στρίβει καλύτερα από ένα μικρό πισωκίνητο διθέσιο. Η αίσθηση που θα πάρεις από το είναι τέλειος διαφορετική από το άλλο. Αλλά σου ξανά λέω με βάση το δικό μου γούστο και τα αυτοκίνητα που όπως βλέπεις έχω στην λίστα το cls δεν μπορεί να σταθεί στις δικές μου προτιμήσεις.
                              Γούστα είναι αυτά,δεν μ αρέσουν τα μικρά πισωκίνητα πολύ νευρικά για τα δικά μου χέρια.....

                              alexandros-k alexzero1 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • alexandros-k
                                alexandros-k @w202-amg last edited by

                                @w202-amg said in Sport cars:

                                Γούστα είναι αυτά,δεν μ αρέσουν τα μικρά πισωκίνητα πολύ νευρικά για τα δικά μου χέρια.....

                                Οχι ολα . Πχ ΜΧ5

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w202-amg @alexandros-k last edited by

                                  @alexandros-k said in Sport cars:

                                  @w202-amg said in Sport cars:

                                  Γούστα είναι αυτά,δεν μ αρέσουν τα μικρά πισωκίνητα πολύ νευρικά για τα δικά μου χέρια.....

                                  Οχι ολα . Πχ ΜΧ5

                                  Δεν έχω μπει Αλέξανδρε αλλά Μ αρέσει μακρύ μεταξόνιο για πολλούς λόγους γέρνει δεν γέρνει. Πιθανόν γούστα και ανάλογα με τι έμαθε ο καθένας να οδηγεί. Ας πούμε έντονο trail braking δεν μπορώ να το αποχωριστώ με τίποτα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • alexzero1
                                    alexzero1 @w202-amg last edited by alexzero1

                                    @w202-amg said in Sport cars:

                                    @alexzero1 said in Sport cars:

                                    @w202-amg said in Sport cars:

                                    @alexzero1 said in Sport cars:

                                    Μην προτείνεται αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχων επιλογές μου.

                                    Το cayman ναι στρίβει καλύτερα αλλά θα σου κοστίσει. Τα υπόλοιπα δεν στρίβουν απαραίτητα καλύτερα, ίσως κάπου καλύτερα κάπου χειρότερα.
                                    Αν φτάνεις το cayman είναι η καλύτερη επιλογή!
                                    Τα υπόλοιπα αχρειαστος συμβιβασμός για αυτό σου είπα cls, τουλάχιστον θα χει κάποια + ακόμη.
                                    Υ.γ. συνεργείο για Porsche εξειδικευμένο στην Αθήνα έπαθα πλάκα όταν πήγα το allroad και με δέχτηκε λόγω γνωστού. Ο τύπος άψογος και θαρρώ οικονομικός.....αν θες στοιχεία στείλε μου πμ .

                                    Φίλε μόνο και μόνο που το cls είναι sedan με έχει χάσει από αγοραστή, το βλέπω στον δρόμο και μου είναι αδιάφορο. Και ότι και να λες δεν γίνεται να στρίβει καλύτερα από ένα μικρό πισωκίνητο διθέσιο. Η αίσθηση που θα πάρεις από το είναι τέλειος διαφορετική από το άλλο. Αλλά σου ξανά λέω με βάση το δικό μου γούστο και τα αυτοκίνητα που όπως βλέπεις έχω στην λίστα το cls δεν μπορεί να σταθεί στις δικές μου προτιμήσεις.
                                    Γούστα είναι αυτά,δεν μ αρέσουν τα μικρά πισωκίνητα πολύ νευρικά για τα δικά μου χέρια.....

                                    Το ότι είναι νευρικό και μικρό είναι που σου φτιάχνει την διάθεση, γίνεσαι ένα με το αμάξι και γουστάρεις σαν να οδηγάς καρτ. Το cls ειναι να το πάρει κάποιος που αντικειμενικά θέλει την ποιότητα κύλισης, την άνεση του και την πολυτέλεια, δεν θα το πάρει κάποιος για να του πιεί το αίμα σε στροφοδιαδρομες. Εδώ το Μ2 λόγο μεγέθους έφτασε από πολλούς να θεωρείται το καλύτερο σύγχρονο Μ. Άποψη μου όσο πιο ελαφρύ και μικρό είναι ένα αμάξι σε μέγεθος τόσο το καλύτερο για σπορ οδήγηση.

                                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Δεν θα έμενα τόσο στο μέγεθος και βάρος. Η μηχανολογία κάνει θαύματα. Τα σύγχρονα supercars είναι μεγάλα και βαριά, αλλά δεν δείχνουν το βάρος τους. Είναι θέμα υλοποίησης.

                                      alexzero1 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • W
                                        w202-amg @alexzero1 last edited by

                                        @alexzero1 said in Sport cars:

                                        @w202-amg said in Sport cars:

                                        @alexzero1 said in Sport cars:

                                        @w202-amg said in Sport cars:

                                        @alexzero1 said in Sport cars:

                                        Μην προτείνεται αυτοκίνητα τύπου Μερσεντές, το αμάξι θέλω να στρίβει κυρίως και ύστερα να μην είναι ψοφιο στην ευθεία δεν υπάρχει Μερσεντές που να στρίβει στα 50Κ, τουλάχιστον δεν θα στρίβει καλύτερα από τις υπάρχων επιλογές μου.

                                        Το cayman ναι στρίβει καλύτερα αλλά θα σου κοστίσει. Τα υπόλοιπα δεν στρίβουν απαραίτητα καλύτερα, ίσως κάπου καλύτερα κάπου χειρότερα.
                                        Αν φτάνεις το cayman είναι η καλύτερη επιλογή!
                                        Τα υπόλοιπα αχρειαστος συμβιβασμός για αυτό σου είπα cls, τουλάχιστον θα χει κάποια + ακόμη.
                                        Υ.γ. συνεργείο για Porsche εξειδικευμένο στην Αθήνα έπαθα πλάκα όταν πήγα το allroad και με δέχτηκε λόγω γνωστού. Ο τύπος άψογος και θαρρώ οικονομικός.....αν θες στοιχεία στείλε μου πμ .

                                        Φίλε μόνο και μόνο που το cls είναι sedan με έχει χάσει από αγοραστή, το βλέπω στον δρόμο και μου είναι αδιάφορο. Και ότι και να λες δεν γίνεται να στρίβει καλύτερα από ένα μικρό πισωκίνητο διθέσιο. Η αίσθηση που θα πάρεις από το είναι τέλειος διαφορετική από το άλλο. Αλλά σου ξανά λέω με βάση το δικό μου γούστο και τα αυτοκίνητα που όπως βλέπεις έχω στην λίστα το cls δεν μπορεί να σταθεί στις δικές μου προτιμήσεις.
                                        Γούστα είναι αυτά,δεν μ αρέσουν τα μικρά πισωκίνητα πολύ νευρικά για τα δικά μου χέρια.....

                                        Το ότι είναι νευρικό και μικρό είναι που σου φτιάχνει την διάθεση, γίνεσαι ένα με το αμάξι και γουστάρεις σαν να οδηγάς καρτ. Το cls ειναι να το πάρει κάποιος που αντικειμενικά θέλει την ποιότητα κύλισης, την άνεση του και την πολυτέλεια, δεν θα το πάρει κάποιος για να του πιεί το αίμα σε στροφοδιαδρομες. Εδώ το Μ2 λόγο μεγέθους έφτασε από πολλούς να θεωρείται το καλύτερο σύγχρονο Μ. Άποψη μου όσο πιο ελαφρύ και μικρό είναι ένα αμάξι σε μέγεθος τόσο το καλύτερο για σπορ οδήγηση.

                                        Σαν πρώτη αίσθηση είναι έτσι όπως τα λες και μάλιστα σε πίστα. Τώρα σε δημόσιο δρόμο θεωρώ ότι παρά την πιο σπορ αίσθηση δεν συγχωρεί υπερβολές και δεν πρόκειται να πας flat out πέρα από 2-3 στροφές λόγω αυτοπεποίθησης.
                                        Τα μεγάλα sport sedan εδώ και μια δεκαετία γαζωνουν, μπορεί να υστερούν σε αίσθηση αλλά σαν αποτέλεσμα είναι το ίδιο ή πιο πάνω εκτός πίστας.
                                        Υ.γ. δεν μιλάμε για sedan με ελατήρια, αερανάρτηση-abc. ή τέλος πάντων πως τα ονομάζουν αντίστοιχα οι εταιρείες.
                                        Audi tt mk2 έχεις τώρα?

                                        alexzero1 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • argyn
                                          argyn last edited by argyn

                                          Καθότι καμένος από τον χώρο, νομίζω ότι υπάρχουν μερικά καθοριστικά στοιχεία που αφορούν ειδικά στην αγορά μεταχειρισμένων sports cars τα οποία αξίζει να τονιστούν:

                                          1. Στην αγορά "ειδικών" μεταχειρισμένων δεν αγοράζεις αυτό που θες αλλά το καλύτερο μεταξύ αυτών που βρίσκεις. Έτσι η κατάσταση του οχήματος γίνεται συχνά σημαντικότερη από το μοντέλο του καθαυτό. Συνεπώς η 70% προτίμηση στο Α μοντέλο έναντι του 30% προτίμηση στο Β μοντέλο εύκολα γίνεται "αβλεπί το Β" λόγω διαθεσιμότητας οχήματος στα λεφτά που διατίθενται.

                                          2. Πρέπει να είναι απολύτως ξεκάθαρη από την αρχή η μελλοντική χρήση του οχήματος. Το αγοράζεις για να διατηρηθεί ατόφιο εργοστασιακό με προοπτική καταχώρησης του ως ιστορικό (FIVA) και μεταπώλησης του (συχνά με κέρδος) λίγα χρόνια αργότερα? To αγοράζεις ως πλατφόρμα μετατροπών και βελτιώσεων? Το αγοράζεις ως "αναλώσιμο" και από χέρι ξεγραμμένο? κτλ

                                          3. Είναι εξαιρετικά σημαντικό το εάν ο αγοραστής διαθέτι χώρο, εργαλεία, ικανότητες και ΧΡΟΝΟ για να κατσαβιδιάζει ο ίδιος το όχημα - μόνος ή με βοήθεια από γνώστες (δωρέαν ή επί πληρωμή). Επίσης είναι εξαιρετικά σημαντικό το εάν έχει χρόνο, διάθεση και ικανότητα να την ψάξει ο ίδιος τόσο για τυπικές συντηρήσεις όσο και μικρής έκτασης βελτιώσεις και επισκευές φέρνοντας ανταλλακτικά και αναλώσιμα από το εξωτερικό. Αυτή η παράμετρος αλλάζει δραματικά το οικονομικό μέρος της συμβίωσης με το αμάξι και μπορεί να είναι καθοριστική για το εάν ένας κοινός θνητός μπορεί ή όχι να αποκτήσει πρόσβαση σε supercars.

                                          4. Οι καλοί μάστορες στην Ελλάδα είναι δυσεύρετοι. Και οι καλοί μάστορες που δεν είναι ταυτόχρονα και γδάρτες ακόμα λιγότεροι. Το κακό είναι ότι αυτοί που πληρούν τα κριτήρια είναι ελάχιστοι και πιθανά θα σου κλείσουν ραντεβού για απλή διάγνωση 2-3 μήνες μετά ... Συνεπώς ή ύπαρξη ή όχι ενός καλού Ελληνικού συνεργείου και η πρόσβαση σε αυτό είναι από μόνος του επαρκής λόγος απόρριψης ή επιλογής ενός μοντέλου. Επίσης για τον μάστορα, ακόμα και τον καλό και όχι γδάρτη, το πως θα σε ζυγίσει ως άνθρωπο και το ποιος σε σύστησε είναι καθοριστικό για το τι υπηρεσία θα σου δώσει.

                                          5. Εάν κάποιος είναι πρόθυμος να ακολουθήσει το ολισθηρό αλλά ιδιαίτερα ελκυστικό μονοπάτι των μετατροπών καθοριστική είναι η ύπαρξη bolt-on kits ή καλά τεκμηριωμένων mainstream λύσεων. Όπως και η τεχνογνωσία τοποθέτησης, συντήρησης και ρύθμισης τους στην Ελλάδα. πχ Τα δίλιτρα S2000 που συζητήθηκαν πριν, λόγω χαρακτηριστικών μοτέρ και άπλετου χώρου στο μηχανοστάσιο μπορούν εύκολα να φτάσουν με κλειστό καπάκι τα 100-200χαω από τα εργοστασιακά σκάρτα 20sec στα κάτω από 10sec με έναν κομπρέσορα και περιφερειακές προσθήκες. Και αυτό με μηδενικό λαγκ, εξαιρετική γραμμικότητα και οδηγησιμότητα καλύτερη του εργοστασιακού.

                                          6. Στην περίπτωση των sports cars η τσίμα-τσίμα αγορά στα όρια των οικονομικών μας δυνατοτήτων είναι ΠΟΛΥ κακή αρχή. Και αυτό διότι επηρεάζει άμεσα την συνολική εμπειρία χρήσης του οχήματος λόγω του φόβου ότι ενδεχόμενη μηχανική βλάβη ή ελαφρά έστω στούκα θα σημάνει τρελό οικονομικό πρόβλημα και παρκάρισμα του οχήματος επί μακρόν. Εν ολίγοις εαν ξέρεις εκ των προτέρων ότι δεν μπορείς να πληρώσεις την έξοδο από την στροφή δεν παίρνεις το εύλογο ρίσκο να το στρίψεις όπως του πρέπει κτλ κτλ

                                          Ως προς το αρχικό ερώτημα του @alexzero1 απλά δεν υπάρχει απάντηση διότι η λίστα είναι χαρακτηριστική ασαφούς προσανατολισμού, ελλιπούς έρευνας και μη συνειδητοποιημένου αγοραστή.

                                          Φίλε μου σόρι που στο γράφω έτσι χοντρά αλλά ΕΑΝ πράγματι σκέφτεσαι να δώσεις 50 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο sports car και δεν κάνεις το βασικό διαχωρισμό μεταξύ 987.1 και 987.2 όπως και των specs τους (πόρσε γαρ όπου η αναφορά του βασικού μοντέλου = τίποτα ως πληροφορία και κόστος) κάπου υπάρχει ζήτημα. Και επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν το γράφω καουμποϊλίστικα αλλά ως κάποιος που πλήρωσε κατ επανάληψη την αφέλεια και το πάθος του και θεωρεί χρέος του να αποτρέψει τους γύρω του από το να πάθουν τα ίδια.

                                          alexzero1 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • S
                                            stefan147 last edited by stefan147

                                            Εξαιρετικό ποστ. 👍

                                            Αυτή ακριβώς είναι η κατάσταση και η πραγματικότητα.

                                            Btw αυτό εδώ βγήκε στην αγορά στα 35Κ πριν λίγους μήνες. Εξαφανίστηκε ξαφνικά και υπέθεσα ότι κάποιος μάγκας πρόλαβε τρελή ευκαιρία. Μετά από λίγες εβδομάδες, επανέκαμψε η αγγελία στα 57Κ και αισίως στα 55Κ. Ακόμα κι έτσι είναι πολύ καλή η τιμή και σίγουρα σηκώνει παζάρι καθώς είναι εμφανές ότι ο πωλητής μάλλον έχει συμβουλάτορα και όχι ακριβή εικόνα της αγοράς και του τι πουλάει.

                                            https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44991984-porsche-cayman

                                            Για τους μη γνωρίζοντες πρόκειται για 987.2 δηλαδή το facelift της πρώτης Cayman που έχει το 9Α1 μοτέρ χωρίς το IMS και με πολύ μειωμένες πιθανότητες bore scoring. Το συγκεκριμένο είναι και αρκετά καλά εξοπλισμένο. Στην ουσία του λείπουν μόνο τα adaptive καθίσματα και η PASM (για τους σκληροπυρηνικούς αυτό είναι καλό).

                                            Υπήρχε μέχρι πρότινος κι ένα ίδιο μπλε με καμιά 100+ χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά πολύ προσεγμένο. Μίλησα και με το παιδί που το είχε και φάνηκε γνώστης ενώ ήταν διατεθειμένος να το δώσει γύρω στα 41-42Κ (καλή τιμή για 987.2). Προσωπικά έκανα πίσω γιατί πέραν του ότι δε μου φαινόταν τρελή αναβάθμιση σε σχέση με το δικό μου και πάλι θα έλειπε μία θέση, ήταν και σχετικά απόλυτα στημένο για τα γούστα μου και άντε βρες άκρη με μαστόρια να αλλάζεις ρυθμίσεις στις coilover κτλ.

                                            realzeus W 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr