Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 658
    • 659
    • 660
    • 661
    • 662
    • 660 / 662
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    13234
    146634
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Βγαίνει νέο Τ τοκ;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mariolas @lap last edited by

        @lap said in PEUGEOT FORUM:

        Βγαίνει νέο Τ τοκ;

        Ναι τέλος του χρόνου νομίζω

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          gianniss07 last edited by

          Έχω το 2008 allure βενζίνη απ το 9/21 και έως τώρα το αυτοκίνητο είναι αψεγάδιαστο και απροβληματιστο εντελώς. Έχει 55Κ χιλιόμετρα, έχει κάνει 3 σέρβις ως τώρα και δεν παρατηρήθηκε το παραμικρό.
          Το αυτοκίνητο είναι απόλαυση και δεν το μετανιώνω.
          Ήμασταν ανάμεσα στο Troc και στο 2008 αλλά κλείσαμε στο peugeot λόγω μιας καλύτερης τελικής τιμής απ τον αντιπρόσωπο. Η μόνη διαφορά που είχε το Τ Roc και μου άρεσε σε σχέση με το 2008 , για μενα τουλάχιστον, ήταν η καλύτερη θέαση του οδηγού ( μεγαλύτερο παρμπρίζ, μεγαλύτερα παράθυρα ) που σου άφηνε την αίσθηση ότι εχεις καλύτερο εξωτερικο οπτικό έλεγχο . Δεν αναφέρω καν την ομορφιά μέσα/έξω καθώς είναι καθαρά υποκειμενικό.
          Προσωπικά είναι τουλάχιστον ένα σκαλί πάνω το 2008 σχεδιαστικά.
          Πιστεύω ομως πως πιο ανταγωνιστικό σύνολο και καλύτερο μάλιστα έναντι του 2008 είναι το Kia xceed που οδήγησα πρόσφατα, το οποίο είχα νοικιάσει για 15 μέρες σε ταξίδι κάνοντας πολλά χιλιόμετρα. Συγκεκριμένα νοίκιασα το kia ceed s/w ,αυτόματο βενζίνη, και οδηγικα το αμάξι είναι εξαιρετικό! Τις όποιες ανωμαλίες στο δρόμο δεν τις καταλαβαινε καθόλου λόγω ανεξάρτητων συνδέσμων και όχι ημιάκαμπτο που έχει το 2008 που κουνάει έντονα σε ανωμαλίες.
          Άποψη μου .. κάποιος που είναι σήμερα ανάμεσα σε 2008 και Troc , εάν μπει και οδηγήσει και το xceed θα είναι και η τελική του επιλογή. Οκ..ίσως έχει περιορισμένη ορατότητα από πίσω παρμπρίζ αλλά κερδιζει σε πολλα άλλα σημεία.
          Πολλοί συγκρίνουν τα υπέρ ή κατά της vag ή της stelantis αλλά εκεί που έχουν γίνει τεράστια άλματα και πέφτουν τάπες είναι για μενα απο τους κορεατες. Δεν γνωρίζω βεβαια αν βγάζουν προβλήματα τα Kia , αλλά αυτό που διαπίστωσα έχοντας ένα αυτοκίνητο για 15 μέρες είναι πως ήταν ανώτερο και από Troc και από 2008.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • C
            criuser last edited by

            Το 2008 δεν φημίζεται για τους χώρους του, αλλά το σίντ είναι χαμηλότερο και στενάχωρο.

            Θα μπορούσε να συγκριθεί καλύτερα με ένα C4, ή ένα Οπελ Αστρα, αν κάποιος θέλει χαμηλό.

            Θα σου έλεγα να κάνεις μια βόλτα σε κανένα μήνα το νέο υβριδικό 3 αιρκρός για να δεις για άνεση ανάρτησης που λέμε, όπως βέβαια και με το C4, που έχει ανάλογους χώρους με το σιντ.

            Ακόμα και το βενζίνης που έχουν τώρα θα στο δείξει.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Και εμένα μου αρέσει το 2008 και της λαπαινας που κάθε φορά που το βλέπει με πριζει. Εχει πουλήσει πάρα πολύ. Μας κάνει και για χώρους ενώ με 22Κ το δίνουν χωρίς ACC και χωρίς υποβραχιόνιο. Αλλά γενικά με ένα ωραίο εσωτερικό.

              Τα ανταλλακτικά και η αξιοπιστία είναι για εμένα τροχοπέδη

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Πάντως βλέπω ότι υπάρχουν στο διαδίκτυο αρκετές δοκιμές μεταξύ 2008 και Τ-ροκ.

                Σας βάζω το λίνκ για όσους ενδιαφέρονται

                https://www.google.com/search?q=peugeot+2008+vs+vw+t+roc&oq=peugeot+2008+vs+v&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBwgCEAAYgAQyBggAEEUYOTIHCAEQABiABDIHCAIQABiABDIHCAMQABiABDIHCAQQABiABDIHCAUQABiABDIHCAYQABiABDIHCAcQABiABDIICAgQABgWGB4yCAgJEAAYFhge0gEJMTg5OTVqMGo0qAIAsAIB&sourceid=chrome&ie=UTF-8

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sabas_thess last edited by

                  1. Σε άμεση σύγκριση ανά κατηγορία ΟΛΑ τα Peugeot είναι ομορφότερα (έως πολύ πιο όμορφα) από τα αντίστοιχα VW.

                  2. Το Xceed είναι πολύ καλύτερο οδηγικά και από το 2008 και από T-Roc....

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • J
                    jamesd @criuser last edited by jamesd

                    @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                    ο 2008 προφανώς είναι πολύ καλύτερο από το Τ - ροκ, επειδή είναι πιο μπάνικο, είναι υβριδικό πραγματικά, ή είχε ντίζελ, έστω και αν έχει λίγο μικρότερους χώρους από το Τ - ροκ και βέβαια είναι και φτηνότερο από το Τ - ροκ, άρα είναι λογικές οι πωλήσεις.

                    Πραγματικά υβριδικά είναι τα toyota μεταξύ κάποιων άλλων. Η "υβριδικότητα" του ομίλου άντε να σου εξοικονομεί κανα 2,5άρι λίτρα ανά 100χλμ στην πόλη σε σχέση με ένα μη υβριδικό τύπου t-roc. Οπότε δεν είναι κάτι φοβερό. Και δεδομένου ότι το t-roc είναι πολύ καλύτερο σε ποιότητα κύλισης και στήσιμο κατά την άποψη μου τουλάχιστον, δεν είναι και deal breaker τα 2,5 παραπάνω λίτρα στην πόλη. Άσε που με τους 150 ίππους του t-roc, το τράβηγμα του κινητήρα σε σχέση με το "πνιγμένο" υβριδικό του 2008 είναι λίγο μέρα με τη νύχτα. Αν τα κάνεις ένα απλό td back to back θα πεις ότι το 2008 είναι δεύτερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser last edited by criuser

                      Αν διαβάσεις όλα τα τέστ του ευρωπαϊκού τύπου για τον υβριδικό της Στελλάντις, θα δεις ότι στο μποτιλιάρισμα υστερεί αρκετά από αυτόν της Τογιότα και των άλλων φουλ υβριδικών, στην οδήγηση στην πόλη υστερεί λίγο, αφού δεν μπορεί να κάνει πολλά χλμ με τον ηλεκτροκινητήρα, μόνο κάποιες εκατοντάδες μέτρα, αλλά στους επαρχιακούς δρόμους και στον αυτοκινητόδρομο συμπεριφέρεται σαν καλός θερμικός βενζίνης με βοήθεια από τον ηλεκτροκινητήρα, υστερώντας μόνο έναντι του ντίζελ που είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ των ταξιδιών, όπου εμείς των ντίζελ τα υβριδικά τα έχουμε για πλάκα, όσες φορές προσπάθησαν να μας προκαλέσουν.

                      Αντίθετα τα φουλ υβριδικά είναι Ο ΠΑΤΟΣ των ανοικτών δρόμων, αφού είναι ψοφίμια, καίνε υπερβολικά σε κανονικές ταχύτητες, όχι σε αυτές υπέρβαρης νταλίκας, έχουν αστεία κιβώτια και υπερβολικό θόρυβο από αυτά.

                      Η μέση κατανάλωση, μόλις διάβασα ένα ταξίδι 3000 χλμ για τo νέο Αιρκρος με αυτόν τον κινητήρα,

                      https://www.largus.fr/actualite-automobile/essai-citroen-c3-aircross-hybride-2025-notre-verdict-apres-3-000-km-30040389.html

                      είναι σύμφωνα με το τέστ :

                      Κατανάλωση στην πόλη: 5,4 l/100 km;
                      Κατανάλωση σε δρόμο και εκτός πόλης: 5,5 l/100 km;
                      Κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο: 6,6 l/100 km.

                      Επειδή έχω φίλο με Q3 με τον 1,5 στην πόλη έχει χαλαρά 9-10 λίτρα και στον αυτοκινητόδρομο δεν πέφτει ποτέ κάτω από τα 7,5 λίτρα σε ταχύτητες ηλεκτρικών δηλαδή 100-110 χλμ, σε ταχύτητες όρια+10 είναι πάνω από 9.

                      Να χαρίσω λοιπόν στο μικρότερο Τ-ροκ 1,5 λίτρο για να του δώσω αέρα ?

                      Μιλάμε για 3 λίτρα στην πόλη και 2 λίτρα στους υπόλοιπους δρόμους, άρα για 2,5 λίτρα ήτοι για 4 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα διαφορά.

                      Βάλε ότι το 2008 το υβριδικό ξεκινάει από 23900 στην βασική style, στην allure θα έχει κάποια έκπτωση από τα 30000 του καταλόγου, άρα μιλάμε για 3000 διαφορά από την dream του Τ ροκ και προφανώς η allure δεν υστερεί σε εξοπλισμό.

                      Σε σύγκριση τώρα με το Φροντέρα που έχει στην πλούσια έκδοση στα 28900 με θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και παρμπρίζ και διχρωμίες και βέβαια έχει μεταξόνιο 2,67 ενώ το Τ ροκ 2,59 για αυτό το συγκρίνω με το 2008 που έχει 2,60 και όχι με το Φροντέρα και το 3 Αιρκρος που είναι πολύ μεγαλύτερα αμάξια και αρκετά φτηνότερα με παραχωρήσεις βέβαια στον εξοπλισμό και στην ηχομόνωση.

                      Ολα αυτά γράφτηκαν γιατί ο βαγκιρκ μας είπε ότι το παρωχημένο αρχαίο Τ - ροκ δεν βλέπει το 2008 και τα άλλα της Στελλάντις. Οντως δεν τα βλέπει τόσο πίσω που είναι λόγω αρχαιότητας.

                      Προφανώς όσοι παίρνουν τα αμάξια τους για να πάνε κάθε μέρα στην δουλειά τους 10+10 χλμ μποτιλιάρισμα και κάνουν 1-2 ταξίδια των 150-200 χλμ τον χρόνο, είναι κλασσικοί πελάτες της Τογιότα.

                      Για τους υπόλοιπους, αφού τα ντίζελ τελείωσαν, τα υβριδικά τύπου Στελλάντις εμφανίζονται καλύτερα.

                      Και η σύγκριση επιδόσεων που οι διαφορές είναι μικρές..

                      https://zeperfs.com/en/duel12483-8774.htm

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      fanis75 V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                        @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                        Αντίθετα τα φουλ υβριδικά είναι Ο ΠΑΤΟΣ των ανοικτών δρόμων, αφού είναι ψοφίμια, καίνε υπερβολικά σε κανονικές ταχύτητες, όχι σε αυτές υπέρβαρης νταλίκας, έχουν αστεία κιβώτια και υπερβολικό θόρυβο από αυτά.

                        Αυτό δεν ισχύει και το ξέρεις πολύ καλά! Ψοφίμια δεν ειναι με την καμία και καίνε όσο ένα ντήζελ και σαφώς κάτω από ένα αμιγώς θερμικό. Απλά δεν έχουν 70% οικονομία όπως στην πόλη αλλά 20%. Αυτά με ταχύτητες όρια+20. Όσο για το κιβώτιο δεν ενοχλεί καθόλου, άσχετα τι λένε οι άσχετοι.

                        Τα άλλα που γράφεις, ΟΚ τα ακούω.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Οσες φορές πάντως προσπάθησαν να μου δείξουν ότι δεν είναι ψοφίμια, δεν τα κατάφεραν...😁

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @criuser last edited by

                            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                            Οσες φορές πάντως προσπάθησαν να μου δείξουν ότι δεν είναι ψοφίμια, δεν τα κατάφεραν...😁

                            Αν με την λέξη "ψωφίμια" εννοείς ότι δεν πάνε πάνω από 180χαω ή οτι δεν έχουν ρεπρίζ του ντήζελ, προφανώς (αφου πέτυχες το μικρό και όχι το καλό να φας την σκόνη του) - αλλά δεν ειναι αυτός ο ορισμός της λέξης. Όταν ταξιδεύει το αυτοκίνητο άνετα με 120-150χαω, τότε δεν το λές ψωφίμι. Ψωφίμι ειναι το Αυγό με τα 70 άλογα ή το Σε Τριο με τα 82.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser last edited by

                              Δεν έχουν τελική. Δεν έχουν τις ρεπριζ του ντίζελ.

                              Τι τους λείπει για τον χαρακτηρισμό ;

                              Δυστυχώς ο zeprefs δεν έχει το δικό μου αυτόματο ντίζελ να το βάλει με τα 140 άλογα.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              fanis75 georgekn 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @criuser last edited by

                                @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                Τι τους λείπει για τον χαρακτηρισμό ;

                                Το ότι δεν ειναι ψωφίμια, σου εξήγησα γιατί. Ρεπρίζ έχουν απλά εκεί που μετράνε, ότι στα 140χαω. Ειναι για νομοταγείς οικογενειάρχες, όχι για κοντράκηδες 20ηδες.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • georgekn
                                  georgekn @criuser last edited by

                                  @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                  Δεν έχουν τελική. Δεν έχουν τις ρεπριζ του ντίζελ.

                                  Τι τους λείπει για τον χαρακτηρισμό ;

                                  Δυστυχώς ο zeprefs δεν έχει το δικό μου αυτόματο ντίζελ να το βάλει με τα 140 άλογα.

                                  https://zeperfs.com/en/duel7701-7880.htm

                                  Βάζω εγώ το προηγούμενο κορεάτικο χρέπι τουρμποντιζελ μου σε σχέση με το τωρινο υβριδικο ψωφιμι...δεν βρισκω και τρελες διαφορες....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • limited_one
                                    limited_one moderator last edited by

                                    Να ρωτήσω κάτι; Στα Peugeot έχει καμία επιλογή και αντί να αναβοσβήνουν τα φλας στο κλείδωμα - ξεκλείδωμα αναβοσβήνουν τα led ημέρας;;;

                                    katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • katafractos17
                                      katafractos17 @limited_one last edited by

                                      @limited_one said in PEUGEOT FORUM:

                                      Να ρωτήσω κάτι; Στα Peugeot έχει καμία επιλογή και αντί να αναβοσβήνουν τα φλας στο κλείδωμα - ξεκλείδωμα αναβοσβήνουν τα led ημέρας;;;

                                      Στο 3008, τα led ημέρας αναβοσβήνουν στο κλείδωμα ξεκλείδωμα.
                                      Τα οποία βέβαια είναι και φλας, οπότε όταν ανάβεις φλας αναβοσβήνουν κίτρινα. 😁

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nascar1 last edited by

                                        Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008

                                        gatoz babisstinson G 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • gatoz
                                          gatoz @nascar1 last edited by

                                          @nascar1 said in PEUGEOT FORUM:

                                          Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008

                                          απαπαπα

                                          #milf-a-man

                                          katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                                            @nascar1 said in PEUGEOT FORUM:

                                            Υπάρχει κάποιος που να έχει το 2008 ή το αδερφάκι του e208 να μας πει εντυπώσεις γιατί σκέφτομαι να δώσω το focus μου και βλέπω πολύ καλές τιμές σε μεταχειρισμενα e2008

                                            απαπαπα

                                            Είναι το ηλεκτρικό ρε συ.
                                            Δεν έχει ούτε καδένα, ούτε adBlue. 😁

                                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 658
                                            • 659
                                            • 660
                                            • 661
                                            • 662
                                            • 660 / 662
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr