-
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως) -
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα. -
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα.Mπορω να φορτισω ενα Ντολφιν Σερφ σε ενα σουκο παλιο με μια ασφαλεια που εχω στο γκαραζ χωρις να φοβαμαι μην παρει φωτια; Φορτιστης για σουκο το δινουν με το αμαξι; Δηλ εχει στο λογισμικο να ρυθμιζεις την φορτιση ωστε να ελαχιστοποιησεις τον κινδυνο;
Τωρα βαζω συντηρητη μπαταριας για το θερμικο δεν ειχα ποτε θεμα εως τωρα.
-
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα.Σεβαστό και λογικό αυτό που λες.
Το θέμα για εμένα είναι, ακόμα και σε δημόσιο φορτιστή, η κατανάλωση αν τα υπολογίζω σωστά θα ισοφαρίζει την κατανάλωση ενός μικρού hybrid (4,5 lt/100km).
Απλά μπαίνει ο παράγοντας ταλαιπωρία μια φορά την εβδομάδα.
Και εκεί μπαίνει η τιμή του γλαρου, αν βγει στα 15χιλ με την επιδότηση (Αν), αυτό ρωτάω, μήπως τελικά αξίζει -
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα.Σεβαστό και λογικό αυτό που λες.
Το θέμα για εμένα είναι, ακόμα και σε δημόσιο φορτιστή, η κατανάλωση αν τα υπολογίζω σωστά θα ισοφαρίζει την κατανάλωση ενός μικρού hybrid (4,5 lt/100km).
Απλά μπαίνει ο παράγοντας ταλαιπωρία μια φορά την εβδομάδα.
Και εκεί μπαίνει η τιμή του γλαρου, αν βγει στα 15χιλ με την επιδότηση (Αν), αυτό ρωτάω, μήπως τελικά αξίζειΤαλαιπωρία χωρίς κανένα λόγο
-
Αφού γελάσαμε πολύ με το Αττο 3, λιγότερο με τον γλάρο, συνεχίζουμε με το μεγάλο μοντέλο...
-
Ετσι μονο Comfort αξιζει αλλα μετα φαινεται ακριβο για τοσο μικρο αμαξι. Πιστευω αν δεν υπαρχει 6κ επιδοτηση θα ριξουν την τιμη ωστε να πεσει κατω απο τα 20κ.
Ποτε ερχεται στην εκθεση να παω να το δω;
εγω παλι θεωρω οτι μονο το φτηνοτερο αξιζει. Επειδη ειναι ηλεκτρικο, ακομα και με τους 88 ιππους, θεωρω οτι θα εχει καλο "πεταγμα" 0-50. Το μεγεθος της μπαταριας ειναι σχεδον αδιαφορο καθως προοριζεται για αυστηρα αστικη χρηση
Είναι που είναι μισό αμάξι μην γίνει ένα τέταρτο
μαουνες δεν θες.. μικρουλια δεν θες... Ε ΤΙ ΘΕΣ ΠΧΙΑ;;;;
Μικρο θέλω αλλά να έχει μια σοβαρή μπαταρία. Αμάξι αγοράζεις όχι πατίνι
Το πατίνι της συζύγου βγάζει χαλαρά μια βδομάδα
(60 χλμ αυτονομία)
-
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα.Mπορω να φορτισω ενα Ντολφιν Σερφ σε ενα σουκο παλιο με μια ασφαλεια που εχω στο γκαραζ χωρις να φοβαμαι μην παρει φωτια; Φορτιστης για σουκο το δινουν με το αμαξι; Δηλ εχει στο λογισμικο να ρυθμιζεις την φορτιση ωστε να ελαχιστοποιησεις τον κινδυνο;
Τωρα βαζω συντηρητη μπαταριας για το θερμικο δεν ειχα ποτε θεμα εως τωρα.
ναι δινουν (μεχρι στιγμης) φορητο φορτιστη με το αμαξι. Σε σουκο αυτος δινει 1.8kw, που ειναι περιπου 8Α υπολογιζοντας 230-235V ταση στο σπιτι. Ακομα και 10Α ασφαλεια να εχεις, δεν θα υπαρχει προβλημα. 1.5kw περιπου ειναι ενας βραστηρας νερου. Πηγαινε εναν βραστηρα στη σουκο που σκεφτεσαι να χρησιμοποιησεις και δοκιμασε να δεις αν εχεις προβλημα. Το θεωρω αδιανοητο να υπαρχει θεμα ή/και να σου ριξει ασφαλειες. Πανω απο τα 10Α αρχιζουν και αυξανονται οι πιθανοτητες.
-
Δεν παίζει ρόλο μονάχα η ασφάλεια αλλά και το καλώδιο και η ηλικία του.
Εγω σε καλώδια ας πούμε του 1960-1970, δεν θα εμπιστευόμουνα ακόμα και σε τέτοια τάση επι 10 ώρα ή 12 ώρα μέρα παρά μέρα
Θα έκανα εξωτερικό καλώδιο
-
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα.Mπορω να φορτισω ενα Ντολφιν Σερφ σε ενα σουκο παλιο με μια ασφαλεια που εχω στο γκαραζ χωρις να φοβαμαι μην παρει φωτια; Φορτιστης για σουκο το δινουν με το αμαξι; Δηλ εχει στο λογισμικο να ρυθμιζεις την φορτιση ωστε να ελαχιστοποιησεις τον κινδυνο;
Τωρα βαζω συντηρητη μπαταριας για το θερμικο δεν ειχα ποτε θεμα εως τωρα.
ναι δινουν (μεχρι στιγμης) φορητο φορτιστη με το αμαξι. Σε σουκο αυτος δινει 1.8kw, που ειναι περιπου 8Α υπολογιζοντας 230-235V ταση στο σπιτι. Ακομα και 10Α ασφαλεια να εχεις, δεν θα υπαρχει προβλημα. 1.5kw περιπου ειναι ενας βραστηρας νερου. Πηγαινε εναν βραστηρα στη σουκο που σκεφτεσαι να χρησιμοποιησεις και δοκιμασε να δεις αν εχεις προβλημα. Το θεωρω αδιανοητο να υπαρχει θεμα ή/και να σου ριξει ασφαλειες. Πανω απο τα 10Α αρχιζουν και αυξανονται οι πιθανοτητες.
Ο φορτιστής της tesla είναι πολύ σοφιστικές, διαβάζοντας συνεχώς τάση. Σε περίπτωση υπερθέρμανσης ή βραχ/τος σταματάει μόνος του. Πιθανό να είναι και της byd παρόμοιος.
Αν υπάρχουν αμφιβολίες ζητάς διπλωματούχο ηλεκτρολόγο εγκαταστάτη, δεν παίρνεις συμβουλές από άσχετους φελλούς των φορούμς !
-
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα.Σεβαστό και λογικό αυτό που λες.
Το θέμα για εμένα είναι, ακόμα και σε δημόσιο φορτιστή, η κατανάλωση αν τα υπολογίζω σωστά θα ισοφαρίζει την κατανάλωση ενός μικρού hybrid (4,5 lt/100km).
Απλά μπαίνει ο παράγοντας ταλαιπωρία μια φορά την εβδομάδα.
Και εκεί μπαίνει η τιμή του γλαρου, αν βγει στα 15χιλ με την επιδότηση (Αν), αυτό ρωτάω, μήπως τελικά αξίζειο γλαρος πιστευω θα κινειται στις 12kwh/100km, με τιμη kwh 0.40 (σου βαζω ενδιαμεση τιμη ac και dc διοτι φανταζομαι θα φορτιζεις σε μιγμα αυτων των δυο) σου βγαινει κοστος 4.8ευρω / 100χλμ. Ενα γιαρις θα σου ειναι στα 3.5-4 l/100χλμ οποτε πες 5-7 ευρω / 100χλμ (αν θυμαμαι καλα την τιμη του λιτρου της βενζινης). Ναι κερδιζεις λιγο αλλα ειναι τοσο λιγο που θεωρω οτι δεν ειναι αξιο λογου.
Θα εχεις ομως ταλαιπωρια. Θα τσακωνεσαι με τα ζωα που παρκαρουν στους ac ή θα πρεπει να καθεσαι και να περιμενεις 20-30' στους dc ωστε να φορτισεις.
Επισης, οτι και αν δινει ενα ενδεχομενο ΚΗ4, θα πρεπει να πληρωσεις πρωτα ολο το ποσο και μετα να περιενεις μηνες μεχρι να πληρωθεις.Σκεψου τα ολα αυτα και αποφασιζεις μονος σου. Εγω παντως, υπο αυτες τις συνθηκες, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.
-
@red_monster said in BYD forum:
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα.Mπορω να φορτισω ενα Ντολφιν Σερφ σε ενα σουκο παλιο με μια ασφαλεια που εχω στο γκαραζ χωρις να φοβαμαι μην παρει φωτια; Φορτιστης για σουκο το δινουν με το αμαξι; Δηλ εχει στο λογισμικο να ρυθμιζεις την φορτιση ωστε να ελαχιστοποιησεις τον κινδυνο;
Τωρα βαζω συντηρητη μπαταριας για το θερμικο δεν ειχα ποτε θεμα εως τωρα.
ναι δινουν (μεχρι στιγμης) φορητο φορτιστη με το αμαξι. Σε σουκο αυτος δινει 1.8kw, που ειναι περιπου 8Α υπολογιζοντας 230-235V ταση στο σπιτι. Ακομα και 10Α ασφαλεια να εχεις, δεν θα υπαρχει προβλημα. 1.5kw περιπου ειναι ενας βραστηρας νερου. Πηγαινε εναν βραστηρα στη σουκο που σκεφτεσαι να χρησιμοποιησεις και δοκιμασε να δεις αν εχεις προβλημα. Το θεωρω αδιανοητο να υπαρχει θεμα ή/και να σου ριξει ασφαλειες. Πανω απο τα 10Α αρχιζουν και αυξανονται οι πιθανοτητες.
Ο φορτιστής της tesla είναι πολύ σοφιστικές, διαβάζοντας συνεχώς τάση. Σε περίπτωση υπερθέρμανσης ή βραχ/τος σταματάει μόνος του. Πιθανό να είναι και της byd παρόμοιος
ναι μωρε, ολοι οι mobile οκ ειναι. Εκτος αν παει κανεις και αγορασει καμμια σαβουρα απο μαγαζι στο πουθενα.
-
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα.Σεβαστό και λογικό αυτό που λες.
Το θέμα για εμένα είναι, ακόμα και σε δημόσιο φορτιστή, η κατανάλωση αν τα υπολογίζω σωστά θα ισοφαρίζει την κατανάλωση ενός μικρού hybrid (4,5 lt/100km).
Απλά μπαίνει ο παράγοντας ταλαιπωρία μια φορά την εβδομάδα.
Και εκεί μπαίνει η τιμή του γλαρου, αν βγει στα 15χιλ με την επιδότηση (Αν), αυτό ρωτάω, μήπως τελικά αξίζειο γλαρος πιστευω θα κινειται στις 12kwh/100km, με τιμη kwh 0.40 (σου βαζω ενδιαμεση τιμη ac και dc διοτι φανταζομαι θα φορτιζεις σε μιγμα αυτων των δυο) σου βγαινει κοστος 4.8ευρω / 100χλμ. Ενα γιαρις θα σου ειναι στα 3.5-4 l/100χλμ οποτε πες 5-7 ευρω / 100χλμ (αν θυμαμαι καλα την τιμη του λιτρου της βενζινης). Ναι κερδιζεις λιγο αλλα ειναι τοσο λιγο που θεωρω οτι δεν ειναι αξιο λογου.
Θα εχεις ομως ταλαιπωρια. Θα τσακωνεσαι με τα ζωα που παρκαρουν στους ac ή θα πρεπει να καθεσαι και να περιμενεις 20-30' στους dc ωστε να φορτισεις.
Επισης, οτι και αν δινει ενα ενδεχομενο ΚΗ4, θα πρεπει να πληρωσεις πρωτα ολο το ποσο και μετα να περιενεις μηνες μεχρι να πληρωθεις.Σκεψου τα ολα αυτα και αποφασιζεις μονος σου. Εγω παντως, υπο αυτες τις συνθηκες, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο.
Συμφωνώ
-
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα.Σεβαστό και λογικό αυτό που λες.
Το θέμα για εμένα είναι, ακόμα και σε δημόσιο φορτιστή, η κατανάλωση αν τα υπολογίζω σωστά θα ισοφαρίζει την κατανάλωση ενός μικρού hybrid (4,5 lt/100km).
Απλά μπαίνει ο παράγοντας ταλαιπωρία μια φορά την εβδομάδα.
Και εκεί μπαίνει η τιμή του γλαρου, αν βγει στα 15χιλ με την επιδότηση (Αν), αυτό ρωτάω, μήπως τελικά αξίζειΠοιο hybrid σε ενδιαφέρει; βάλε κάτω τα κόστη και δες αν σε συμφέρει. Βασικά μάλλον σε συμφέρει οικονομικά, το μόνο σου θέμα σου είναι αν αξίζει να γλιτώσεις λεφτά και να έχεις την εβδομαδιαία ταλαιπωρία της φόρτισης.
Εγω θα το έκανα. Ούτως ή άλλως πάω σουπερμάρκετ 3-4 φορές την εβδομάδα και πάω και 1-2 άλλες φορές σε αλλού είδους μαγαζιά που έχουν φορτιστές. Οπότε για εμένα προσωπικά, το συγκεκριμένο αμάξι με την τόσο μικρή μπαταρία δε θα ήταν καθόλου πρόβλημα. -
Σκέφτομαι σοβαρά τον γλαρο. Αν πάρουμε σαν πιθανό ενδεχόμενο να ξεκινάει στα 15,16 (με το ΚΗ4), για κάποιον που δεν έχει γκαράζ, και κάνει μαξ 200 km την εβδομάδα ιν δε τάουν..
(Μισο, να θέσω ωραία το ερωτημα)
Είναι πολύ λάθος κίνηση ;
(Ελλείψει γκαράζ, βεβαίως βεβαίως)οποιοδηποτε ηλεκτρικο οχημα, αν δεν μπορεις να φορτισεις σπιτι ή στη δουλεια σου, χανει το πλεονεκτημα της ευκολιας και εως ενα βαθμο του χαμηλου κοστους χρησης.
Προσωπικα, χωρις δυνατοτητα φορτισης, δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο στην ελλαδα.Σεβαστό και λογικό αυτό που λες.
Το θέμα για εμένα είναι, ακόμα και σε δημόσιο φορτιστή, η κατανάλωση αν τα υπολογίζω σωστά θα ισοφαρίζει την κατανάλωση ενός μικρού hybrid (4,5 lt/100km).
Απλά μπαίνει ο παράγοντας ταλαιπωρία μια φορά την εβδομάδα.
Και εκεί μπαίνει η τιμή του γλαρου, αν βγει στα 15χιλ με την επιδότηση (Αν), αυτό ρωτάω, μήπως τελικά αξίζειΠοιο hybrid σε ενδιαφέρει; βάλε κάτω τα κόστη και δες αν σε συμφέρει. Βασικά μάλλον σε συμφέρει οικονομικά, το μόνο σου θέμα σου είναι αν αξίζει να γλιτώσεις λεφτά και να έχεις την εβδομαδιαία ταλαιπωρία της φόρτισης.
Εγω θα το έκανα. Ούτως ή άλλως πάω σουπερμάρκετ 3-4 φορές την εβδομάδα και πάω και 1-2 άλλες φορές σε αλλού είδους μαγαζιά που έχουν φορτιστές. Οπότε για εμένα προσωπικά, το συγκεκριμένο αμάξι με την τόσο μικρή μπαταρία δε θα ήταν καθόλου πρόβλημα.Το δίλλημα, για τα δικά μου δεδομενα, είναι το εξής.
Swift στα 18500 χιλ ή Γλάρος στα 16000 (i have a feeling ότι εκεί θα καταλήξει μετά την επιδότηση).
Κατανοώ την ταλαιπωρία φόρτισης, αλλά στα μάτια μου, παίρνεις ανώτερο προϊόν.
(Αν και συμπαθώ πολύ το σουιφτττ) -
κατι ακομα που πρεπει να βαλετε στη ζυγαρια, οσοι ειστε μεταξυ γλαρου και θερμικου ειναι οτι με τον γλαρο δεν θα βγαινετε ευκολα απο την πολη. Με ενα swift ή yaris πας ανετα ταξιδι.
-
Εγω θα το έκανα. Ούτως ή άλλως πάω σουπερμάρκετ 3-4 φορές την εβδομάδα και πάω και 1-2 άλλες φορές σε αλλού είδους μαγαζιά που έχουν φορτιστές. Οπότε για εμένα προσωπικά, το συγκεκριμένο αμάξι με την τόσο μικρή μπαταρία δε θα ήταν καθόλου πρόβλημα.
τις επομενες φορες που θα πας σουπερμαρκετ, δες αν ειναι κατειλημμενες οι θεσεις φορτισης απο θερμικα ή οχι. Αν πας ωρες αιχμης (πχ σαββατο πρωι), ειναι δυστυχως πολυ πιθανο (ειδικα στην αθηνα) οτι θα ειναι παρκαρισμενα θερμικα.
-
κατι ακομα που πρεπει να βαλετε στη ζυγαρια, οσοι ειστε μεταξυ γλαρου και θερμικου ειναι οτι με τον γλαρο δεν θα βγαινετε ευκολα απο την πολη. Με ενα swift ή yaris πας ανετα ταξιδι.
Eιμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν θα εχει καποιος θεμα με τον γλαρο, μια φορα την εβδομαδα να πηγαινεις στο Λιντλ εισαι μια χαρα. Και καμμια βολτα στο Golden Hall και εισαι οκ.
Και ταξιδια ανετα θα κανεις απλα θα θελεις αρκετο χρονο αλλα κανενας δεν θα αγορασει τετοιο αμαξι μονο για ταξιδια.
-
Εγω θα το έκανα. Ούτως ή άλλως πάω σουπερμάρκετ 3-4 φορές την εβδομάδα και πάω και 1-2 άλλες φορές σε αλλού είδους μαγαζιά που έχουν φορτιστές. Οπότε για εμένα προσωπικά, το συγκεκριμένο αμάξι με την τόσο μικρή μπαταρία δε θα ήταν καθόλου πρόβλημα.
τις επομενες φορες που θα πας σουπερμαρκετ, δες αν ειναι κατειλημμενες οι θεσεις φορτισης απο θερμικα ή οχι. Αν πας ωρες αιχμης (πχ σαββατο πρωι), ειναι δυστυχως πολυ πιθανο (ειδικα στην αθηνα) οτι θα ειναι παρκαρισμενα θερμικα.
Ναι το έχω τσεκάρει. Εμένα με καλύπτει. Αλλά εγώ θέλω Tesla. Άντε στη χειρότερη Byd.
Βασικά εμένα το μεγάλο μου απωθημένο τα τελευταία 10-20 χρόνια είναι το πισωκίνητο. Μου αρέσει να παίζω κολιές στις πλατείες με 1η-2α! Και είχα αρχίσει να το ξεγράφω γιατί ήταν σχετικά ακριβά (και δίλιτρα και...και...) αλλά τώρα η ηλεκτροκίνηση τα επανέφερε στη ζωή ημών των πλεμπαίων!
-
Εγω θα το έκανα. Ούτως ή άλλως πάω σουπερμάρκετ 3-4 φορές την εβδομάδα και πάω και 1-2 άλλες φορές σε αλλού είδους μαγαζιά που έχουν φορτιστές. Οπότε για εμένα προσωπικά, το συγκεκριμένο αμάξι με την τόσο μικρή μπαταρία δε θα ήταν καθόλου πρόβλημα.
τις επομενες φορες που θα πας σουπερμαρκετ, δες αν ειναι κατειλημμενες οι θεσεις φορτισης απο θερμικα ή οχι. Αν πας ωρες αιχμης (πχ σαββατο πρωι), ειναι δυστυχως πολυ πιθανο (ειδικα στην αθηνα) οτι θα ειναι παρκαρισμενα θερμικα.
Ναι το έχω τσεκάρει. Εμένα με καλύπτει. Αλλά εγώ θέλω Tesla. Άντε στη χειρότερη Byd.
Βασικά εμένα το μεγάλο μου απωθημένο τα τελευταία 10-20 χρόνια είναι το πισωκίνητο. Μου αρέσει να παίζω κολιές στις πλατείες με 1η-2α! Και είχα αρχίσει να το ξεγράφω γιατί ήταν σχετικά ακριβά (και δίλιτρα και...και...) αλλά τώρα η ηλεκτροκίνηση τα επανέφερε στη ζωή ημών των πλεμπαίων!
Τα τεσλα δεν έχουν δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP
BYD forum