Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα BMW 1 Series 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα BMW 1 Series 2019
    • 1
    • 2
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 96 / 96
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    1916
    122447
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @wantone last edited by

      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Α γι αυτο δεν τα αλλαζουν? Για το περιβαλλον?
      Η βενζινη κανει καλο , τα λαδια μας πειραξαν ?

      το εγραψα ποιο πανω και για αυτο. το ενδιαφερον των εταιρειων ειναι να ειναι σε καλη κατασταση το αμαξι την 4ετια, εχουν κανει μελετες με το να αλλαζεις καθε 2 χρονια δεν εχει θεμα. Αυτο γιατι τα ξαναπουλανε τα αμαξια στην 4ετια. Οι περισσοτεροι πελατες της εταιρειας τα αγοραζουν και σε μερικα χρονια τα αλλαζουν η ληζινγκ/μπαλονι κλπ Μετα τα πουλανε οι Σπανοι και οι Σφακιανακηδες σαν μεταχειρα και μετα τα 7 χρονια δεν τα ξαναβλεπουν ποτε στα επισημα συνεργεια.

      Αν σε ενδιαφερει να σου εξηγησω πως δουλευει η αυτοκινητοβιομηχανια. Δεν τους ενδιαφερει να αντεξει το αμαξι 30 χρονια. Μεχρι 11 χρονια ειναι υποχρεωμενοι να το υποστηριζουν. Αν αντεχαν τα αμαξια 30 χρονια ποιος θα αγοραζε καινουρια; Η BMW ειναι απο τις λιγες εταιρειες που εχει ανταλλακτικα για τα αμαξια της ακομα και αν ειναι 40 χρονων. Οι περισσοτεροι αλλοι τα παρατανε γρηγορα.

      Το ειπα κι εγω κι ο Σπυρος πριν απο σενα και δεν καταλαβαινω γιατι το επαναλαμβανεις. Στα 3-4 χρονια του λιζινγκ δεν παθαινει κατι , εκτος απο μια παραπανω φθορα .
      Επειδη ομως δεν τα εχουν ολοι λιγινγκ ή τα αγοραζουν μετα απο λιζινγκ καλο ειναι να ξερουν τι να περιμενουν . Γι αυτο τα γραφω.
      Ποσο πιο απλα να το πω? Την επομενη θα αρχισω απο την αλφα βητα για να καταλαβαινουν ολοι

      ο καθενας αλλαζει οποτε θελει. ενας αλλαξε στο καινουριο αμαζι στα 1000 χμ για να φυγουν τα ρινισματα μετα στον 1ο χρονο με τα ακριβοτερα λαδια στην αγορα και στον 1.5 χρονο το πουλησε. Ουτε Μ αμαξι να ηταν. Ηταν ενα ταπεινο 1.5 Β38.

      Αν και ασχετο, προτιμουσα να παρω αυτο , παρα ενα λιζινγκ που αλλαζει στα 30

      εγω κανενα απο τα δυο. επισης ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι ευαισθητος στις προαναφλεξεις μην σου πω ποιο σημαντικο ειναι η ποιοτητα της βενζινης παρα το λαδι.

      Τοτε θελει SP

      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone @alexandros-k last edited by

        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.

        Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
        Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?

        Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.

        Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .

        Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.

        Εγω επιμενω?
        Καλα οτι πεις

        εχεις καποιο BMW με σειρα κινητηρα Β? μονο τοτε μπαινεις στο νοημα για την συντηρηση του κινητηρα αυτου.

        R alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Ειναι μοντελο μαζικης παραγωγης κουβαδακι, δεν υπαρχει περιπτωση να κρατησει αξια ωστε οι αλλαγες λαδιων να παιξουν ρολο στην μεταπωληση εξαλλου κανουμε οτι λεει ο κατασκευαστης.

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexandros-k
            alexandros-k @Green Power last edited by

            @green-power said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            Το ερώτημα είναι ένα. Θέλει να το κρατήσει ή να το δώσει;

            Αν είναι να το δώσει και μια φορά στα τρία χρόνια να αλλάξει λάδια αδιάφορο είναι.

            Αν είναι όμως να το κρατήσει τα λάδια είναι καλύτερο να τα αλλάζει ανά έτος. Μόνο καλό κάνει στον κινητήρα δεν χρειάζεται να έχεις γνώσεις μηχανολογίας για να το καταλάβεις.

            Ακόμα και στην μεταπώληση πλεονέκτημα είναι διότι θα έχει πλήρες βιβλίο σέρβις. Άντε να εξηγήσεις στον υποψήφιο αγοραστή και στον μηχανικό του για τα longlife απλά θα σε προσπεράσει και θα πάει στον επόμενο που θα τα αλλάζει ετησίως.

            Εχεις bmw με κινητηρα σειρας Β ? Αλλιως πως θα μπεις στο ν(ο)ημα του ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              Green Power last edited by

              @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

              Εχεις bmw με κινητηρα σειρας Β ? Αλλιως πως θα μπεις στο ν(ο)ημα του ?

              Έχω f70.

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • alexandros-k
                alexandros-k @Green Power last edited by

                @green-power said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                @alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                Εχεις bmw με κινητηρα σειρας Β ? Αλλιως πως θα μπεις στο ν(ο)ημα του ?

                Έχω f70.

                Μοτερ λεμε σειρας Β . Μαλλον δεν εχεις πτυχιο μηχανολογου και δεν καταλαβαινεις

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone @Green Power last edited by wantone

                  @green-power said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                  @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                  Τα Χ1/Χ2 εχουν περισσοτερη αξια λογο μοδας ΣΟΥΒ.

                  Αναλογικά χάνουν πολύ περισσότερο δεν έχει σημασία αν είναι τζιπ ή χάτσμπακ όσο περισσότερα δίνεις τόσα χάνεις. Η απαξίωση προφανώς είναι μεγαλύτερη στα σεντάν και σε μάρκες με χαμηλή αξία μεταπώλησης λόγω λιγότερης ζήτησης.

                  Αν θεωρείς αδιάφορο το λάδι και την κατάσταση του αμαξιού πάσο τους ζυγούς λύσατε.

                  Τωρα που το αναφερουμε δεν θελεις 400 να αλλαξεις λαδι γυρω στα 110 θελεις για λαδια φιλτρο εργασια. Ομως τα συνεργεια εχουν τρελλη κινηση και το ραντεβου ειναι το προβλημα. Αν ειχα χωρο θα τα αλλαζα μονος μου με 65 τα λαδια και 10 το φιλτρο αυτο ειναι το κοστος, αλλα δεν εχω.

                  Εγω θα κοιταγα την γενικη κατασταση του αμαξιου αν ηταν να αγοραζα μεταχειρο Β38 η Β48 εφοσων εχει αλλαξει τα σωστα λαδια στης διετια δεν θα το εψαχνα παραπανω με αναλυσεις λαδιων κλπ. Περισσοτερο θα ανησυχουσα για τον διπλο συμπλεκτη η το υβριδικο συστημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    Green Power last edited by

                    @wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                    Εγω θα κοιταγα την γενικη κατασταση του αμαξιου αν ηταν να αγοραζα μεταχειρο Β38 η Β48 εφοσων εχει αλλαξει τα σωστα λαδια στης διετια δεν θα το εψαχνα παραπανω με αναλυσεις λαδιων κλπ. Περισσοτερο θα ανησυχουσα για τον διπλο συμπλεκτη η το υβριδικο συστημα.

                    Σ αρέσει το ρίσκο good luck with that!

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Εγω παντως αν καταλαβα σωστά, αν με την τρέχουσα χρηση , το παραδωσω στα 100000 διχως να εχει κανει τσικ, θα ευθυνομαι για οτι βλαβες βγαλει στον επόμενο, επειδη αλλαζα τα λάδια βαση οδηγιων του κατασκευαστη. Δεν εχω λόγια. Το ντουστ εφτασε στα 250000 και εκτος απο ενα χερουλι της πορτας του οδηγου που αλλαξα πριν δυο χρόνια και κατι λαμπες , αλλα προβλήματα δε μου εβγαλε. Το οτι αλλαζω τα λάδια κάθε 20000 χλμ μπορεί να μου δημιουργησει προβλημα στα 300000 ή στα 350000? Δεν αμφισβητω μια πιο συχνη αλλαγη λαδιων ως προς την αξία της. Σορρυ ομως μα θα προτιμησω να ακολουθησω τις οδηγιες του κατασκευαστή. Δε μπορεί? Τοσα χρόνια φτιάχνει αυτοκίνητα. Ολο και κατι θα ξερει. Οσο για την αξιοπιστία του συγκεκριμένου κινητήρα οποιος θέλει το ψάχνει και βρίσκει την απαντηση. Δεν υπαρχει τπτ κρυφό.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bill_hsd last edited by

                        https://orbimotors.com/news/a-deep-dive-into-bmw-b38-engine-issues-and-maintenance-tips/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Frequent Oil Changes
                          Interval: Stick to shorter oil change intervals of 5,000-7,000 miles instead of the BMW-recommended 10,000-12,000 miles.
                          Oil Type: Always use high-quality, BMW-approved synthetic oil. This helps protect the timing chain and turbocharger from wear.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            H ΒMW εχει κάνει διαχρονικά τόσες παλινωδίες με το θέμα των λαδιών ,τόσο τα διαστήματα αλλάγης όσο και τη θερμοκρασία τους που δε θα την εμπιστευόμουν με τίποτα.

                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Το αστείο είναι πως μπορεί να φτάσω με τον άσσο τα 100000, να είναι πένα μα θα πρέπει να ακούω πόσο καλύτερα θα ήταν αν άλλαζα λάδια κάθε 15000 ή ακόμη καλύτερα κάθε 10. Εγώ αυτό που έχω να πω είναι πως αν ένα αυτοκίνητο έχει την οδήγηση που του πρέπει, καλό καύσιμο και κάθε 5000 χλμ τα πρόσθετα για το κύκλωμα ψεκασμού και καθαρισμού του κινητήρα, 99 στις 100 όλα μια χαρά θα πάνε. Τα λάδια στην ώρα τους.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by kostis20

                                Η πραγματικότητα τι λεει εχει σημασία βασικά.Γιατι τετοιες αλλαγές προτεινε και παλιότερα η BMW ,ασχετα που αρχίζαν και εσπαγαν τα VANOS πχ...Ή ανέβαζε θερμοκρασία λαδιού η 335i ...
                                Προφανώς και δε πάνε ολα μια χαρα πάντως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Αφού ότι και αν του πείτε ο spi αυτό πιστεύει. Δεν υπάρχει περίπτωση να πει ''έκανα λάθος''

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Πιθανον να το εχει κοιταξει ο Σπυρος οτι ο κινητηρας του 335 δεν εχει καμμια σχεση με τον κινητηρα του 116 γιαυτο το γραφει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Γνώστα και χιλιοειπωμένα όλα αυτά. Πέραν του κατασκευαστή που πράγματι ξέρει καλύτερα απ' όλους μας, υπάρχουν και άπειρα παραδείγματα που η πραγματικότητα δεν τους δικαίωσε. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα είτε διαφοροποιήσεις στα διαστήματα αλλαγών είτε στο ιξώδες, είτε στη χειρότερη των περιπτώσεων σε σοβαρά και γενικευμένα προβλήματα αξιοπιστίας.

                                      Προφανώς και δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να έχει τέτοιου είδους πληροφόρηση και καλά κάνει και πιστεύει ότι και όποιον θέλει. Φυσικά αυτό δεν αναιρεί το τι πραγματικά ισχύει και πόσο θέσφατο είναι τελικά οι οδηγίες του κατασκευαστή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 92
                                      • 93
                                      • 94
                                      • 95
                                      • 96
                                      • 96 / 96
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr