-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δε σκοπεύω φίλε να του ζητήσω τπτ. Απλά υπάρχει και η άλλη άποψη. Όσο για εμένα πάντα ήμουν της λογικής όσο νωρίτερα τόσο καλύτερα οι αλλαγές μα όταν από επαγγελματίες του χώρου ακούω τα ίδια προβληματίζομαι. Στο κάτω κάτω θα το έχω το αμάξι για 3 χρόνια ακόμη και βάση στατιστικής για αλλά 80000 χλμ το λιγότερο. Αν βγάλει θέματα θα τα αναφέρω φυσικά. Το συγκεκριμένο πάντως μηχανικό σύνολο έχει αποδειχθεί από τα πιο αξιόπιστα εβερ. Δε βλέπω το λόγο η bmw να θέλει να βγάζει προβλήματα και μάλιστα όσα έχουν λυθεί εδώ και χρόνια. Πουλά και αλλάζει λάδια ο συγκεκριμένος.
Αποψεις υπαρχουν πολλες. Αλλά χωρις αποδειξεις ειναι απλά αποψεις .
Το λιζινγκ σε 4 χρονια δεν θα παθει τιποτα απο τα λαδια , αυτο ειναι σιγουρο . Απλά θα εχεις λιγο φθορα παραπανω στο μοτερ. Κι εγω αν ειχα λιζινγκ και στα 4 θα το αλλαζα, δεν θα ασχολουμουν με αλλαγες νωριτερα -
Φίλε μου και η δική σου, μια αποψη ειναι , οπως των πολλων και εμου του ιδιου. Το θεμα είναι πως ο κατασκευαστης βάζει καποια λάδια που προκρινει πως είναι κατάλληλα για το αυτοκίνητο και οχι μονο για 20000 αλλά για 28. Αυτό είναι το οριο ασφαλειας. Αν το ψάξεις τι λες? Δε θα έχει να δώσει στοιχεία για αυτό που είναι δημιουργημα του? Δηλαδη οι υπολοιποι γνωριζουν ντε και καλά καλυτερα από τον κατασκευαστή, τις συνθηκες λειτουργιας της υλοποιησης του αλλά και ποια και ποτε αναλωσιμα πρεπει να μπουν? Αισιόδοξη σκεψη μα δε θα την ακολουθησω. Πρώτα απαρνηθηκα την αποψη μου κι ας είναι ίδια με τη δικη σου. Γιατί? Μα φυσικά γιατί εμπιστευομαι τον κατασκευαστή. Γιατί? Γιατί μπορεσε να φτιαξει κατι ανω του μεσου ορου της κατηγορίας που ανηκει. Ο κινητηρας αυτος ειναι τουλαχιστο μια 10ετια εν ενεργεια και με αριστες περγαμηνες. Ε κατι θα ξέρει και ο λαδας της bmw.
-
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Φίλε μου και η δική σου, μια αποψη ειναι , οπως των πολλων και εμου του ιδιου. Το θεμα είναι πως ο κατασκευαστης βάζει καποια λάδια που προκρινει πως είναι κατάλληλα για το αυτοκίνητο και οχι μονο για 20000 αλλά για 28. Αυτό είναι το οριο ασφαλειας. Αν το ψάξεις τι λες? Δε θα έχει να δώσει στοιχεία για αυτό που είναι δημιουργημα του? Δηλαδη οι υπολοιποι γνωριζουν ντε και καλά καλυτερα από τον κατασκευαστή, τις συνθηκες λειτουργιας της υλοποιησης του αλλά και ποια και ποτε αναλωσιμα πρεπει να μπουν? Αισιόδοξη σκεψη μα δε θα την ακολουθησω. Πρώτα απαρνηθηκα την αποψη μου κι ας είναι ίδια με τη δικη σου. Γιατί? Μα φυσικά γιατί εμπιστευομαι τον κατασκευαστή. Γιατί? Γιατί μπορεσε να φτιαξει κατι ανω του μεσου ορου της κατηγορίας που ανηκει. Ο κινητηρας αυτος ειναι τουλαχιστο μια 10ετια εν ενεργεια και με αριστες περγαμηνες. Ε κατι θα ξέρει και ο λαδας της bmw.
H δικη μου αποψη βασιζεται σε πολλες αναλυσεις χρησιμοποιημενου και καινουριου λιπαντικου που εχω δει . Αν τις συγκρινεις θα δεις οτι το λιπαντικο υποβαθμιζεται (ειδικα το ιξωδες παρα πολυ) με τη χρηση. Κι αυτο ισχυει για ολα τα λιπαντικα αυτοκινητου. Αν εχεις ορεξη υπαρχουν φορουμ του εξωτερικου που ασχολουνται μονο με λιπαντικα και εχουν κανει απειρες αναλυσεις . Αν θες να σου δωσω λινκ να δεις αναλυσεις και να συγκρινεις
Επισης η bmw προτεινει αυστηρα τα λιπαντικα της (που ειναι shell by the way) ή επιτρεπει να βαλεις και άλλα αρκει να εχουν καποιες προδιαγραφες?
Τελος, οι αριστες περγαμηνες και ο ανω του μεσου ορου κινητηρας απο που προκυπτουν ?
Ξεχασα να αναφερω οτι παλια στις Μ, η Bmw προτεινε 5-30 λιπαντικο . Αλλά τα μοτερ εσπαγαν και εβγαλε οδηγια να βαζουν 10-50 ή 10-60 δεν θυμαμαι .
-
Aπο οτι γνωριζω δεν εχεις η δεν θελεις να παρεις αμαξι με τον συγκεκριμενο κινητηρα, οποτε τι ασχολεισαι;
Στο προηγουμενο αμαξι αλλαζα λαδια καθε 6 μηνες με απλα λαδι οχι συνθετικο. Ο κινητηρας εβγαλε ενα σωρο θεματα, ΜΑΦ, πολλαπλασιαστες, αντλιες νερου, μεχρι και η φλατζα δακρυσε. Αποτελεσμα να το δωσω πριν προλαβω να δω ποσο καθαρος ηταν μεσα ο κινητηρας απο τα λαδια που ξανθα τα εβαζα ξανθα τα εβγαζα. Εχασα και το monsoon sound system ακομα το θυμαμαι.
Για οσο θα κρατησει το αμαξι ο Σπυρος καμμια διαφορα δεν θα κανουν οι αλλαγες λαδιων.
ΥΓ καμμια σχεση ο κινητηρας των Μ με τα απλα BMW.
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Aπο οτι γνωριζω δεν εχεις η δεν θελεις να παρεις αμαξι με τον συγκεκριμενο κινητηρα, οποτε τι ασχολεισαι;
Στο προηγουμενο αμαξι αλλαζα λαδια καθε 6 μηνες με απλα λαδι οχι συνθετικο. Ο κινητηρας εβγαλε ενα σωρο θεματα, ΜΑΦ, πολλαπλασιαστες, αντλιες νερου, μεχρι και η φλατζα δακρυσε. Αποτελεσμα να το δωσω πριν προλαβω να δω ποσο καθαρος ηταν μεσα ο κινητηρας απο τα λαδια που ξανθα τα εβαζα ξανθα τα εβγαζα. Εχασα και το monsoon sound system ακομα το θυμαμαι.
Για οσο θα κρατησει το αμαξι ο Σπυρος καμμια διαφορα δεν θα κανουν οι αλλαγες λαδιων.
ΥΓ καμμια σχεση ο κινητηρας των Μ με τα απλα BMW.
Δεν ασχολουμαι μονο με το συγκεκριμενο μοτερ. Και ουτε μονο με το Σπυρο .
Εσυ τι μπηκες να πεις? Οτι αλλαζες συχνα λαδια και σου χαλασε ο μαφ και οι πολλαπλασιαστες? Ok κατι θα ξερειςΓια την Μ το ειπα για το ποσο "ξερει ο λαδας της BMW"
-
Μια χαρά τα λέει ο Άλεξ. Οι υπόλοιποι ειναι γνωστοί "ότι να ναι".
-
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Aπο οτι γνωριζω δεν εχεις η δεν θελεις να παρεις αμαξι με τον συγκεκριμενο κινητηρα, οποτε τι ασχολεισαι;
Στο προηγουμενο αμαξι αλλαζα λαδια καθε 6 μηνες με απλα λαδι οχι συνθετικο. Ο κινητηρας εβγαλε ενα σωρο θεματα, ΜΑΦ, πολλαπλασιαστες, αντλιες νερου, μεχρι και η φλατζα δακρυσε. Αποτελεσμα να το δωσω πριν προλαβω να δω ποσο καθαρος ηταν μεσα ο κινητηρας απο τα λαδια που ξανθα τα εβαζα ξανθα τα εβγαζα. Εχασα και το monsoon sound system ακομα το θυμαμαι.
Για οσο θα κρατησει το αμαξι ο Σπυρος καμμια διαφορα δεν θα κανουν οι αλλαγες λαδιων.
ΥΓ καμμια σχεση ο κινητηρας των Μ με τα απλα BMW.
Δεν ασχολουμαι μονο με το συγκεκριμενο μοτερ. Και ουτε μονο με το Σπυρο .
Εσυ τι μπηκες να πεις? Οτι αλλαζες συχνα λαδια και σου χαλασε ο μαφ και οι πολλαπλασιαστες? Ok κατι θα ξερειςΓια την Μ το ειπα για το ποσο ξερει ο λαδας της BMW
Aυτο καταλαβες; Επισης διαβασες σε ποιο νημα γραφεις;
Το προφανες σου γραφω τωρα αν το εχεις το αμαξι για 4 χρονια μονο και δεν ειναι Μ να το δουλευεις στις 8000 στροφες λογικα δεν εχει θεμα με τις αλλαγες λαδιων περα απο το οτι μπορει να πανε στραβα πολλα και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Aπο οτι γνωριζω δεν εχεις η δεν θελεις να παρεις αμαξι με τον συγκεκριμενο κινητηρα, οποτε τι ασχολεισαι;
Στο προηγουμενο αμαξι αλλαζα λαδια καθε 6 μηνες με απλα λαδι οχι συνθετικο. Ο κινητηρας εβγαλε ενα σωρο θεματα, ΜΑΦ, πολλαπλασιαστες, αντλιες νερου, μεχρι και η φλατζα δακρυσε. Αποτελεσμα να το δωσω πριν προλαβω να δω ποσο καθαρος ηταν μεσα ο κινητηρας απο τα λαδια που ξανθα τα εβαζα ξανθα τα εβγαζα. Εχασα και το monsoon sound system ακομα το θυμαμαι.
Για οσο θα κρατησει το αμαξι ο Σπυρος καμμια διαφορα δεν θα κανουν οι αλλαγες λαδιων.
ΥΓ καμμια σχεση ο κινητηρας των Μ με τα απλα BMW.
Δεν ασχολουμαι μονο με το συγκεκριμενο μοτερ. Και ουτε μονο με το Σπυρο .
Εσυ τι μπηκες να πεις? Οτι αλλαζες συχνα λαδια και σου χαλασε ο μαφ και οι πολλαπλασιαστες? Ok κατι θα ξερειςΓια την Μ το ειπα για το ποσο ξερει ο λαδας της BMW
Aυτο καταλαβες; Επισης διαβασες σε ποιο νημα γραφεις;
Το προφανες σου γραφω τωρα αν το εχεις το αμαξι για 4 χρονια μονο και δεν ειναι Μ να το δουλευεις στις 8000 στροφες λογικα δεν εχει θεμα με τις αλλαγες λαδιων περα απο το οτι μπορει να πανε στραβα πολλα και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας.
Οσο καταλαβες κι εσυ το δικο μου point
Ειπαμε στα 4 χρονια δεν θα παθει κατι. Αλλά δεν μιλαμε για το συγκεκριμενο μονο
Πολλά μπορει να παθει και το αμαξι και ο κατοχος στα 20 χρονια . Αν το παμε ετσι ποιος ζει ποιος πεθαινει. Μην κανετε ουτε σερβις -
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Aπο οτι γνωριζω δεν εχεις η δεν θελεις να παρεις αμαξι με τον συγκεκριμενο κινητηρα, οποτε τι ασχολεισαι;
Στο προηγουμενο αμαξι αλλαζα λαδια καθε 6 μηνες με απλα λαδι οχι συνθετικο. Ο κινητηρας εβγαλε ενα σωρο θεματα, ΜΑΦ, πολλαπλασιαστες, αντλιες νερου, μεχρι και η φλατζα δακρυσε. Αποτελεσμα να το δωσω πριν προλαβω να δω ποσο καθαρος ηταν μεσα ο κινητηρας απο τα λαδια που ξανθα τα εβαζα ξανθα τα εβγαζα. Εχασα και το monsoon sound system ακομα το θυμαμαι.
Για οσο θα κρατησει το αμαξι ο Σπυρος καμμια διαφορα δεν θα κανουν οι αλλαγες λαδιων.
ΥΓ καμμια σχεση ο κινητηρας των Μ με τα απλα BMW.
Δεν ασχολουμαι μονο με το συγκεκριμενο μοτερ. Και ουτε μονο με το Σπυρο .
Εσυ τι μπηκες να πεις? Οτι αλλαζες συχνα λαδια και σου χαλασε ο μαφ και οι πολλαπλασιαστες? Ok κατι θα ξερειςΓια την Μ το ειπα για το ποσο ξερει ο λαδας της BMW
Aυτο καταλαβες; Επισης διαβασες σε ποιο νημα γραφεις;
Το προφανες σου γραφω τωρα αν το εχεις το αμαξι για 4 χρονια μονο και δεν ειναι Μ να το δουλευεις στις 8000 στροφες λογικα δεν εχει θεμα με τις αλλαγες λαδιων περα απο το οτι μπορει να πανε στραβα πολλα και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας.
Οσο καταλαβες κι εσυ το δικο μου point
Ειπαμε στα 4 χρονια δεν θα παθει κατι. Αλλά δεν μιλαμε για το συγκεκριμενο μονο
Πολλά μπορει να παθει και το αμαξι και ο κατοχος στα 20 χρονια . Αν το παμε ετσι ποιος ζει ποιος πεθαινει. Μην κανετε και σερβιςΑφου ρε συ στο εγραψα και πριν, τα εκαναν ληζιγκ στην Αμερικη τα Πορσε και τα BMW και στην 3ετια που ηταν το συμβολαιο δεν αλλαζαν ποτε λαδια. Γιαυτο το εκαναν καθε 2 χρονια γιατι τουλαχιστον με αυτον τον τροπο κρατανε ενα επιπεδο στην συντηρηση. Επισης κανει κακο στο περιβαλλον να αλλαζεις συχνα λαδια.
-
Α γι αυτο δεν τα αλλαζουν? Για το περιβαλλον?
Η βενζινη κανει καλο , τα λαδια μας πειραξαν ? -
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.
Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ? -
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Α γι αυτο δεν τα αλλαζουν? Για το περιβαλλον?
Η βενζινη κανει καλο , τα λαδια μας πειραξαν ?το εγραψα ποιο πανω και για αυτο. το ενδιαφερον των εταιρειων ειναι να ειναι σε καλη κατασταση το αμαξι την 4ετια, εχουν κανει μελετες με το να αλλαζεις καθε 2 χρονια δεν εχει θεμα. Αυτο γιατι τα ξαναπουλανε τα αμαξια στην 4ετια. Οι περισσοτεροι πελατες της εταιρειας τα αγοραζουν και σε μερικα χρονια τα αλλαζουν η ληζινγκ/μπαλονι κλπ Μετα τα πουλανε οι Σπανοι και οι Σφακιανακηδες σαν μεταχειρα και μετα τα 7 χρονια δεν τα ξαναβλεπουν ποτε στα επισημα συνεργεια.
Αν σε ενδιαφερει να σου εξηγησω πως δουλευει η αυτοκινητοβιομηχανια. Δεν τους ενδιαφερει να αντεξει το αμαξι 30 χρονια. Μεχρι 11 χρονια ειναι υποχρεωμενοι να το υποστηριζουν. Αν αντεχαν τα αμαξια 30 χρονια ποιος θα αγοραζε καινουρια; Η BMW ειναι απο τις λιγες εταιρειες που εχει ανταλλακτικα για τα αμαξια της ακομα και αν ειναι 40 χρονων. Οι περισσοτεροι αλλοι τα παρατανε γρηγορα.
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Α γι αυτο δεν τα αλλαζουν? Για το περιβαλλον?
Η βενζινη κανει καλο , τα λαδια μας πειραξαν ?το εγραψα ποιο πανω και για αυτο. το ενδιαφερον των εταιρειων ειναι να ειναι σε καλη κατασταση το αμαξι την 4ετια, εχουν κανει μελετες με το να αλλαζεις καθε 2 χρονια δεν εχει θεμα. Αυτο γιατι τα ξαναπουλανε τα αμαξια στην 4ετια. Οι περισσοτεροι πελατες της εταιρειας τα αγοραζουν και σε μερικα χρονια τα αλλαζουν η ληζινγκ/μπαλονι κλπ Μετα τα πουλανε οι Σπανοι και οι Σφακιανακηδες σαν μεταχειρα και μετα τα 7 χρονια δεν τα ξαναβλεπουν ποτε στα επισημα συνεργεια.
Αν σε ενδιαφερει να σου εξηγησω πως δουλευει η αυτοκινητοβιομηχανια. Δεν τους ενδιαφερει να αντεξει το αμαξι 30 χρονια. Μεχρι 11 χρονια ειναι υποχρεωμενοι να το υποστηριζουν. Αν αντεχαν τα αμαξια 30 χρονια ποιος θα αγοραζε καινουρια; Η BMW ειναι απο τις λιγες εταιρειες που εχει ανταλλακτικα για τα αμαξια της ακομα και αν ειναι 40 χρονων. Οι περισσοτεροι αλλοι τα παρατανε γρηγορα.
Το ειπα κι εγω κι ο Σπυρος πριν απο σενα και δεν καταλαβαινω γιατι το επαναλαμβανεις. Στα 3-4 χρονια του λιζινγκ δεν παθαινει κατι , εκτος απο μια παραπανω φθορα .
Επειδη ομως δεν τα εχουν ολοι λιγινγκ ή τα αγοραζουν μετα απο λιζινγκ καλο ειναι να ξερουν τι να περιμενουν . Γι αυτο τα γραφω.
Ποσο πιο απλα να το πω? Την επομενη θα αρχισω απο την αλφα βητα για να καταλαβαινουν ολοι -
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.
Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.
-
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Α γι αυτο δεν τα αλλαζουν? Για το περιβαλλον?
Η βενζινη κανει καλο , τα λαδια μας πειραξαν ?το εγραψα ποιο πανω και για αυτο. το ενδιαφερον των εταιρειων ειναι να ειναι σε καλη κατασταση το αμαξι την 4ετια, εχουν κανει μελετες με το να αλλαζεις καθε 2 χρονια δεν εχει θεμα. Αυτο γιατι τα ξαναπουλανε τα αμαξια στην 4ετια. Οι περισσοτεροι πελατες της εταιρειας τα αγοραζουν και σε μερικα χρονια τα αλλαζουν η ληζινγκ/μπαλονι κλπ Μετα τα πουλανε οι Σπανοι και οι Σφακιανακηδες σαν μεταχειρα και μετα τα 7 χρονια δεν τα ξαναβλεπουν ποτε στα επισημα συνεργεια.
Αν σε ενδιαφερει να σου εξηγησω πως δουλευει η αυτοκινητοβιομηχανια. Δεν τους ενδιαφερει να αντεξει το αμαξι 30 χρονια. Μεχρι 11 χρονια ειναι υποχρεωμενοι να το υποστηριζουν. Αν αντεχαν τα αμαξια 30 χρονια ποιος θα αγοραζε καινουρια; Η BMW ειναι απο τις λιγες εταιρειες που εχει ανταλλακτικα για τα αμαξια της ακομα και αν ειναι 40 χρονων. Οι περισσοτεροι αλλοι τα παρατανε γρηγορα.
Το ειπα κι εγω κι ο Σπυρος πριν απο σενα και δεν καταλαβαινω γιατι το επαναλαμβανεις. Στα 3-4 χρονια του λιζινγκ δεν παθαινει κατι , εκτος απο μια παραπανω φθορα .
Επειδη ομως δεν τα εχουν ολοι λιγινγκ ή τα αγοραζουν μετα απο λιζινγκ καλο ειναι να ξερουν τι να περιμενουν . Γι αυτο τα γραφω.
Ποσο πιο απλα να το πω? Την επομενη θα αρχισω απο την αλφα βητα για να καταλαβαινουν ολοιο καθενας αλλαζει οποτε θελει. ενας αλλαξε στο καινουριο αμαζι στα 1000 χμ για να φυγουν τα ρινισματα μετα στον 1ο χρονο με τα ακριβοτερα λαδια στην αγορα και στον 1.5 χρονο το πουλησε. Ουτε Μ αμαξι να ηταν. Ηταν ενα ταπεινο 1.5 Β38.
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.
Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.
Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .
-
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.
Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.
Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .
Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα. Μιας και το ανεφερα θελει να δουλευει που και που στις 3000+ στροφες αλλοιως στεγνωνει το πανω μερος του απο λαδι.
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Α γι αυτο δεν τα αλλαζουν? Για το περιβαλλον?
Η βενζινη κανει καλο , τα λαδια μας πειραξαν ?το εγραψα ποιο πανω και για αυτο. το ενδιαφερον των εταιρειων ειναι να ειναι σε καλη κατασταση το αμαξι την 4ετια, εχουν κανει μελετες με το να αλλαζεις καθε 2 χρονια δεν εχει θεμα. Αυτο γιατι τα ξαναπουλανε τα αμαξια στην 4ετια. Οι περισσοτεροι πελατες της εταιρειας τα αγοραζουν και σε μερικα χρονια τα αλλαζουν η ληζινγκ/μπαλονι κλπ Μετα τα πουλανε οι Σπανοι και οι Σφακιανακηδες σαν μεταχειρα και μετα τα 7 χρονια δεν τα ξαναβλεπουν ποτε στα επισημα συνεργεια.
Αν σε ενδιαφερει να σου εξηγησω πως δουλευει η αυτοκινητοβιομηχανια. Δεν τους ενδιαφερει να αντεξει το αμαξι 30 χρονια. Μεχρι 11 χρονια ειναι υποχρεωμενοι να το υποστηριζουν. Αν αντεχαν τα αμαξια 30 χρονια ποιος θα αγοραζε καινουρια; Η BMW ειναι απο τις λιγες εταιρειες που εχει ανταλλακτικα για τα αμαξια της ακομα και αν ειναι 40 χρονων. Οι περισσοτεροι αλλοι τα παρατανε γρηγορα.
Το ειπα κι εγω κι ο Σπυρος πριν απο σενα και δεν καταλαβαινω γιατι το επαναλαμβανεις. Στα 3-4 χρονια του λιζινγκ δεν παθαινει κατι , εκτος απο μια παραπανω φθορα .
Επειδη ομως δεν τα εχουν ολοι λιγινγκ ή τα αγοραζουν μετα απο λιζινγκ καλο ειναι να ξερουν τι να περιμενουν . Γι αυτο τα γραφω.
Ποσο πιο απλα να το πω? Την επομενη θα αρχισω απο την αλφα βητα για να καταλαβαινουν ολοιο καθενας αλλαζει οποτε θελει. ενας αλλαξε στο καινουριο αμαζι στα 1000 χμ για να φυγουν τα ρινισματα μετα στον 1ο χρονο με τα ακριβοτερα λαδια στην αγορα και στον 1.5 χρονο το πουλησε. Ουτε Μ αμαξι να ηταν. Ηταν ενα ταπεινο 1.5 Β38.
Αν και ασχετο, προτιμουσα να παρω αυτο , παρα ενα λιζινγκ που αλλαζει στα 30
-
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
και να μην κρατησεις το αμαξι 20 χρονια για να χρειαστει ανοιγμα ο κινητηρας για να δεις ποσο καθαρος ειναι ο κινητηρας απο τις συχνες αλλαγες λαδιων.
Αυτο τωρα το ειδα, το προσθεσες κατοπιν
Εσυ δλδ καταλαβες οτι οι συχνες αλλαγες ειναι μονο για να κρατανε καθαρο το μοτερ ?Το εχω ξαναγραψει μηχανολογια εχω σπουδασει ξερω για ποιο λογο δουλευει με λαδι ο κινητηρας. Δεν διαφωνω οτι ειναι καλο να αλλαζεις λαδι συχνα, εδω ο αλλος με Μιτσου αλλαζει λαδι οποτε το βαζει σε πιστα η κανει μερικα γερα ανοιγματα. Τωρα μιλαμε για καθημερινους κουβαδες που δουλευουν σε χαμηλες μεσαιες στροφες συνηθως με λιγο φορτιο και παιζει ρολο το κοστος συντηρησης. Στο αμαξι αυτο ποιο πολυ θα ανησυχουσα να αλλαξω το λαδι του διπλου συμπλεκτη προωρα παρα να αλλαζω καθε 6 μηνες συνθετικο λαδι στον κινητηρα.
Βασικα δεν μιλησε κανεις για καθε 6 μηνες. Και ουτε ξερεις πως χρησιμοποιει καθενας το αμαξι του . Κατα τα άλλα οποιος ηθελε να καταλαβει καταλαβε .
Δεν ξερω γιατι επιμενεις. Εχω το συγκεκριμενο αμαξι με τον ιδιο κινητηρα με τον Σπυρο οποτε ξερω πως χρησιμοποιουν αυτον τον κινητηρα.
Εγω επιμενω?
Καλα οτι πεις -
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@wantone said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@alexandros-k said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Α γι αυτο δεν τα αλλαζουν? Για το περιβαλλον?
Η βενζινη κανει καλο , τα λαδια μας πειραξαν ?το εγραψα ποιο πανω και για αυτο. το ενδιαφερον των εταιρειων ειναι να ειναι σε καλη κατασταση το αμαξι την 4ετια, εχουν κανει μελετες με το να αλλαζεις καθε 2 χρονια δεν εχει θεμα. Αυτο γιατι τα ξαναπουλανε τα αμαξια στην 4ετια. Οι περισσοτεροι πελατες της εταιρειας τα αγοραζουν και σε μερικα χρονια τα αλλαζουν η ληζινγκ/μπαλονι κλπ Μετα τα πουλανε οι Σπανοι και οι Σφακιανακηδες σαν μεταχειρα και μετα τα 7 χρονια δεν τα ξαναβλεπουν ποτε στα επισημα συνεργεια.
Αν σε ενδιαφερει να σου εξηγησω πως δουλευει η αυτοκινητοβιομηχανια. Δεν τους ενδιαφερει να αντεξει το αμαξι 30 χρονια. Μεχρι 11 χρονια ειναι υποχρεωμενοι να το υποστηριζουν. Αν αντεχαν τα αμαξια 30 χρονια ποιος θα αγοραζε καινουρια; Η BMW ειναι απο τις λιγες εταιρειες που εχει ανταλλακτικα για τα αμαξια της ακομα και αν ειναι 40 χρονων. Οι περισσοτεροι αλλοι τα παρατανε γρηγορα.
Το ειπα κι εγω κι ο Σπυρος πριν απο σενα και δεν καταλαβαινω γιατι το επαναλαμβανεις. Στα 3-4 χρονια του λιζινγκ δεν παθαινει κατι , εκτος απο μια παραπανω φθορα .
Επειδη ομως δεν τα εχουν ολοι λιγινγκ ή τα αγοραζουν μετα απο λιζινγκ καλο ειναι να ξερουν τι να περιμενουν . Γι αυτο τα γραφω.
Ποσο πιο απλα να το πω? Την επομενη θα αρχισω απο την αλφα βητα για να καταλαβαινουν ολοιο καθενας αλλαζει οποτε θελει. ενας αλλαξε στο καινουριο αμαζι στα 1000 χμ για να φυγουν τα ρινισματα μετα στον 1ο χρονο με τα ακριβοτερα λαδια στην αγορα και στον 1.5 χρονο το πουλησε. Ουτε Μ αμαξι να ηταν. Ηταν ενα ταπεινο 1.5 Β38.
Αν και ασχετο, προτιμουσα να παρω αυτο , παρα ενα λιζινγκ που αλλαζει στα 30
εγω κανενα απο τα δυο. επισης ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι ευαισθητος στις προαναφλεξεις μην σου πω ποιο σημαντικο ειναι η ποιοτητα της βενζινης παρα το λαδι.
Νέα BMW 1 Series 2019