Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C5 AIRCROSS 2025
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. CITROEN C5 AIRCROSS 2025
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Μελλοντικά Μοντέλα
    15
    68
    2185
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @mariolas last edited by

      This post is deleted!
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gtsartsal
        gtsartsal @criuser last edited by

        @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

        Σωστά, θα είναι λίγο φτηνότερο από το Οπελ στις ακριβότερες εκδόσεις και κοντά στις χαμηλές.

        Ουσιαστικά το αμάξι πουλάει την ευχάριστη και άνετη διαβίωση στο αυτοκίνητο και στο ταξίδι.

        Βελτιωμένη ανάρτηση, ηλεκτροκίνητα πλαϊνά καθισμάτων εμπρός, θερμαινόμενα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικά τα μπροστινά, ενώ στα πίσω ρυθμίζεται και η πλάτη και το μεγάλο ύψος δίνει άνετη ηλιοροφή.

        Δεν το κατάλαβα.

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kkostask last edited by

          https://www.drive.gr/news/nea-montela/ayto-einai-olokainoyrgio-citroen-c5-aircross

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser @gtsartsal last edited by

            @gtsartsal said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            Σωστά, θα είναι λίγο φτηνότερο από το Οπελ στις ακριβότερες εκδόσεις και κοντά στις χαμηλές.

            Ουσιαστικά το αμάξι πουλάει την ευχάριστη και άνετη διαβίωση στο αυτοκίνητο και στο ταξίδι.

            Βελτιωμένη ανάρτηση, ηλεκτροκίνητα πλαϊνά καθισμάτων εμπρός, θερμαινόμενα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικά τα μπροστινά, ενώ στα πίσω ρυθμίζεται και η πλάτη και το μεγάλο ύψος δίνει άνετη ηλιοροφή.

            Δεν το κατάλαβα.

            Δες το πρώτο λινκ που ανέβασα που περιγράφει αναλυτικά

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • gtsartsal
              gtsartsal @criuser last edited by

              @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

              @gtsartsal said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

              @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

              Σωστά, θα είναι λίγο φτηνότερο από το Οπελ στις ακριβότερες εκδόσεις και κοντά στις χαμηλές.

              Ουσιαστικά το αμάξι πουλάει την ευχάριστη και άνετη διαβίωση στο αυτοκίνητο και στο ταξίδι.

              Βελτιωμένη ανάρτηση, ηλεκτροκίνητα πλαϊνά καθισμάτων εμπρός, θερμαινόμενα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικά τα μπροστινά, ενώ στα πίσω ρυθμίζεται και η πλάτη και το μεγάλο ύψος δίνει άνετη ηλιοροφή.

              Δεν το κατάλαβα.

              Δες το πρώτο λινκ που ανέβασα που περιγράφει αναλυτικά

              Συνεχίζω να μην το καταλαβαίνω.
              Το μαξιλάρι που κρατάει το σώμα μεταβάλλεται ως προς το πλάτος της πλάτης?

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dettol last edited by

                αγγλικο βιντεο που εστιαζει στην ηλεκτρικη εκδοση, αλλα δεν εχει διαφορες απο το θερμικο.
                Μια χαρα φαινεται το αυτοκινητο, με καλους χωρους, λογικη ιπποδυναμη και μπαταρια. Επισης, μια χαρα dc φορτιση με εως 160kw.
                Μενει να δουμε την τιμη. Εαν η "μικρη" ηλεκτρικη εκδοση 210 ιπποι / 73kwh κανει εως 40χιλιαρικα και με καλο εξοπλισμο, τοτε θα εχει ενδιαφερον.
                Ο εξοπλισμος του ec3 δεν με ενθουσιασε παντως στις φτηνες του εκδοσεις (δεν εχουν καν καμερα οπισθοπορειας).

                @criuser εχεις ακουσει τιποτα για τιμες;

                Youtube Video

                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A d P
                  A d P moderator @dettol last edited by A d P

                  @dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                  αγγλικο βιντεο που εστιαζει στην ηλεκτρικη εκδοση, αλλα δεν εχει διαφορες απο το θερμικο.
                  Μια χαρα φαινεται το αυτοκινητο, με καλους χωρους, λογικη ιπποδυναμη και μπαταρια. Επισης, μια χαρα dc φορτιση με εως 160kw.
                  Μενει να δουμε την τιμη. Εαν η "μικρη" ηλεκτρικη εκδοση 210 ιπποι / 73kwh κανει εως 40χιλιαρικα και με καλο εξοπλισμο, τοτε θα εχει ενδιαφερον.
                  Ο εξοπλισμος του ec3 δεν με ενθουσιασε παντως στις φτηνες του εκδοσεις (δεν εχουν καν καμερα οπισθοπορειας).

                  @criuser εχεις ακουσει τιποτα για τιμες;

                  40 χωρίς επιδότηση;, ενώ το opel ξεκινάει από 49000, δύσκολα

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @gtsartsal last edited by

                    @gtsartsal said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                    @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                    @gtsartsal said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                    @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                    Σωστά, θα είναι λίγο φτηνότερο από το Οπελ στις ακριβότερες εκδόσεις και κοντά στις χαμηλές.

                    Ουσιαστικά το αμάξι πουλάει την ευχάριστη και άνετη διαβίωση στο αυτοκίνητο και στο ταξίδι.

                    Βελτιωμένη ανάρτηση, ηλεκτροκίνητα πλαϊνά καθισμάτων εμπρός, θερμαινόμενα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικά τα μπροστινά, ενώ στα πίσω ρυθμίζεται και η πλάτη και το μεγάλο ύψος δίνει άνετη ηλιοροφή.

                    Δεν το κατάλαβα.

                    Δες το πρώτο λινκ που ανέβασα που περιγράφει αναλυτικά

                    Συνεχίζω να μην το καταλαβαίνω.
                    Το μαξιλάρι που κρατάει το σώμα μεταβάλλεται ως προς το πλάτος της πλάτης?

                    Νομίζω αυτό εννοεί.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser last edited by

                      Δεν έχει ακουστεί ακόμη για τιμές.

                      Πιστεύω σε δύο μήνες.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Πολύ μεγάλο. Ωραίο εσωτερικό.

                        Στροφόμετρο έχει;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagkirk last edited by

                          Δεν είναι κακό το νέο C5 για γερμανικής φιλοσοφίας σχεδίαση αυτοκινήτου αλλά το Grandland είναι πολύ καλύτερο.

                          Από την στιγμή όμως που υπάρχει το overall καλύτερο στην κατηγορία νέο Tiguan δεν έχει καμία τύχη εκτός αν ξεκινάει από 26-27 χιλιάδες ευρώ.

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser @vagkirk last edited by criuser

                            @vagkirk said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                            Δεν είναι κακό το νέο C5 για γερμανικής φιλοσοφίας σχεδίαση αυτοκινήτου αλλά το Grandland είναι πολύ καλύτερο.

                            Από την στιγμή όμως που υπάρχει το overall καλύτερο στην κατηγορία νέο Tiguan δεν έχει καμία τύχη εκτός αν ξεκινάει από 26-27 χιλιάδες ευρώ.

                            H αισθητική σύγκριση του Τιγκουάν με αυτά, δεν υπάρχει, γιατί το Τιγκουάν είναι αισθητικής του 1990.

                            Στα υπόλοιπα 5 άλογα διαφορά είναι.

                            Αλλωστε είδαμε τι καλές πωλήσεις κάνει η Βάγκ στον σχετικό πίνακα...😁

                            Μόνο συνταξιούχοι και αυτούς τους έχει πάρει η Τογιότα...😀

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dettol @A d P last edited by

                              @a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                              @dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                              αγγλικο βιντεο που εστιαζει στην ηλεκτρικη εκδοση, αλλα δεν εχει διαφορες απο το θερμικο.
                              Μια χαρα φαινεται το αυτοκινητο, με καλους χωρους, λογικη ιπποδυναμη και μπαταρια. Επισης, μια χαρα dc φορτιση με εως 160kw.
                              Μενει να δουμε την τιμη. Εαν η "μικρη" ηλεκτρικη εκδοση 210 ιπποι / 73kwh κανει εως 40χιλιαρικα και με καλο εξοπλισμο, τοτε θα εχει ενδιαφερον.
                              Ο εξοπλισμος του ec3 δεν με ενθουσιασε παντως στις φτηνες του εκδοσεις (δεν εχουν καν καμερα οπισθοπορειας).

                              @criuser εχεις ακουσει τιποτα για τιμες;

                              40 χωρίς επιδότηση;, ενώ το opel ξεκινάει από 49000, δύσκολα

                              49900 κανει το model y lr rwd, οποτε απλα LOL για τα 49 του grandland.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • C
                                criuser last edited by

                                Να πω την αλήθεια η αναφορά του βαγκιρκ για το Τιγκουάν με τσίγκλισε λίγο, αλλά δεν το είχα προσέξει το καινούργιο Τιγκουάν..

                                Ετσι σήμερα το έψαξα και το είδα...

                                Και τα βάζω στην κριτική σας...😊

                                dc48bdeb-21f9-4c69-a205-9a61641d7b02-image.png

                                34ca56cc-f8c4-44ba-9547-2a5b52185aef-image.png

                                0a1cec8c-445c-4f6e-b605-c8bce1af10ad-image.png

                                6b30d11c-f2a1-454e-87db-6b28ca530ddb-image.png

                                Αρχικά να ρωτήσω αν η φόλκς έβγαλε το νέο Τιγκουάν με την μούρη του Σπόρτατζ και γιατί.

                                Αν κάποιος δει τα αυτοκίνητα, το Σιτροέν είναι σχεδιαστικά χαλαρά 20 χρόνια μπροστά.

                                Προφανώς μόνο κολλημένος βάγκ θα το κοίταγε το Τιγκουάν σαν σχέδιο.

                                Αν και όπως βλέπουμε από τις πωλήσεις η φόλκς πατώνει άσχημα.

                                Αν και έχει αρκετά μοντέλα στις χαμηλές τιμές, Τ κρος, πόλο, Τ ροκ, γκόλφ και το κουπέ Τ κρος.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz last edited by gatoz

                                  Βλακεια να συγκρίνεις αμάξια με γαλλικες κατασκευαστικες απατες

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Καλά εσύ είσαι 50 χρόνια πίσω σχεδιαστικά...😊

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gtsartsal
                                      gtsartsal last edited by

                                      Ας πω τη γνώμη μου και θα αναφέρω και κάτι ακόμα....

                                      Εξωτερικά μου αρέσει περισσότερο το τιγκουαν.
                                      Δεν έχει κάτι εντυπωσιακό αλλά δεν με ενοχλεί και κάτι ενώ το Σιτροέν με χαλάει συνολικά.

                                      Στο εσωτερικό πάλι μου αρέσει περισσότερο το Σιτροέν. Μου φαίνεται πιο αρμονικό σαν σύνολο καθώς στο τιγκουαν με χαλάει αυτή η τεράστια κεντρική οθόνη.

                                      Πως αλλάζουν οι καιροί.... Άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας.

                                      Ο κριου εκραζε τα λεπτά φώτα στα περισσότερα ιαπωνικά αυτοκίνητα, χαρακτηρίζοντας τα σχιστοματικα και τώρα του αρέσουν και σχεδιαστικά είναι 20 χρόνια μπροστά 🧐

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Δεν θυμάμαι τι έκραζα, αλλά πάντα κράζω κάτι που δεν ταιριάζει.

                                        Στο Τιγκουάν κράζω εξωτερικά αυτούς τους τεράστιους χωρίς λόγο αεραγωγούς που μοιάζουν με αυτούς του Σπόρτατζ, όπως και του πρώτου 3008 που έλεγαν για στόμα καρχαρία, και ήταν μια βλακεία που την μάζεψαν μετά.

                                        Επίσης έχω κράξει εξ αρχής τα φώτα του Σε 4 πριν το φέις λίφτ.

                                        Ως προς τα πλαϊνά των εμπρός καθισμάτων επιβεβαιώθηκαν στα βίντεο ότι είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, όπως και τα καθίσματα με τις 10 ρυθμίσεις που είναι και αεριζόμενα, ενώ θερμαινόμενα είναι όλα και τα μπροστά και τα πίσω.

                                        Εδώ θυμήθηκα τα καθίσματα που είχα στην C5 μου του 2009, που η πλάτη ρυθμιζόταν σε δύο τμήματα και άλλες ρυθμίσεις.

                                        Τέλος η ανάρτηση έχει διπλά στοπ, προφανώς λόγω του μεγάλου βάρους του αυτοκινήτου.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          george-dasoulas last edited by

                                          Όμορφο αμάξι δεν λέω όχι ότι το τωρινό δεν είναι όμορφο!
                                          Τεράστιο φάουλ όμως το γεγονός ότι κατήργησαν τα 3 ανεξάρτητα πίσω καθίσματα!
                                          Λιγοστεύουν τα αμάξια που έχουν αυτό το χαρακτηριστικό που πραγματικά βολεύει αρκετό κόσμο!

                                          Vw touran 2017 1.6 tdi

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Δεν νομίζω να υπήρχε άλλο σύγχρονο αμάξι με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και να είναι και συρόμενα.

                                            Αλλά ενώ βόλευαν όσους είχαν μικρά παιδιά σε καθισματάκια, δεν βόλευαν τα συνήθη ταξίδια 4 ατόμων, γιατί τα 3 καθίσματα ήταν στενά.

                                            Προφανώς το μάρκετινγκ το θεώρησε ως σημαντικό μειονέκτημα για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου και με την κατάργηση του C5X το νέο 5 αιρκρος θα παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια με μεγάλους χώρους και άνεση για τους πίσω επιβάτες.

                                            Μάλιστα διάβασα σχόλιο σε γαλλικό φόρουμ, ότι το νέο 5 αιρκρος θα είναι ένα ιδανικό ταξί.

                                            Μην ξεχνάμε άλλωστε την μεγάλη και επιτυχημένη παράδοση της Σιτροέν στα πολυμορφικά Πικάσσο και Spacetourer που ήταν άνετοι χιλιομετροφάγοι, αλλά δούλεψαν και σαν ταξί στο εξωτερικό.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr