-
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Εχουν τον 1,6
Σωστά, εννοώ δεν έχουν μεγαλύτερο υβριδικό κινητήρα. Ο 1.6 δεν έχει υβριδισμό (και ειναι πολύ παλιός για να μπορέσει να προσαρμοστεί) και μάλλον δεν συμφέρει να φτάξουν για αυτή την μεταβατική περίοδο.
-
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.
Και η απάντηση είναι προφανής.
Ρύποι και τιμές πώλησης.
Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.
Εχουν τον 1,6
Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
wtf?Στα 200 άλογα θα έχει πάνω από 180 gr CO2 WLTP, ποιος θα το πάρει; Όλες οι εταιρείες ρίχνουν τις ιπποδυνάμεις στους παλιούς κινητήρες, βλέπε group Hyundai κτλ.
Δες καταναλώσεις και CO2 που έχουν τα θερμικά KGM, DFSK, MG etcΣε εφαρμογη PHEV εννοει, γιατι να βγαζει μονο 195 συνδιαστικα. Αφου οπως τα μετρανε λιγο CO2 θα εβγαζαν οι μετρησεις ρυπων ετσι κι αλλιως
Αλλά ισως και 5γρ CO2 να μετρανε στο μεσο ορο της εταιριας και το εκαναν γι αυτο -
@fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Εχουν τον 1,6
Σωστά, εννοώ δεν έχουν μεγαλύτερο υβριδικό κινητήρα. Ο 1.6 δεν έχει υβριδισμό (και ειναι πολύ παλιός για να μπορέσει να προσαρμοστεί) και μάλλον δεν συμφέρει να φτάξουν για αυτή την μεταβατική περίοδο.
Δεν ξερω ποσο δυσκολο ειναι να προσαρμοστει ενα αντιστοιχο υβριδικο συστημα σαν του 1,2 . Απο την στιγμη που τον εχουν για εφαρμογες PHEV εννοω . Τι κοινα εχουν κτλ
-
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.
Και η απάντηση είναι προφανής.
Ρύποι και τιμές πώλησης.
Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.
Εχουν τον 1,6
Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
wtf?Στα 200 άλογα θα έχει πάνω από 180 gr CO2 WLTP, ποιος θα το πάρει; Όλες οι εταιρείες ρίχνουν τις ιπποδυνάμεις στους παλιούς κινητήρες, βλέπε group Hyundai κτλ.
Δες καταναλώσεις και CO2 που έχουν τα θερμικά KGM, DFSK, MG etcΣε εφαρμογη PHEV εννοει, γιατι να βγαζει μονο 195 συνδιαστικα. Αφου οπως τα μετρανε λιγο CO2 θα εβγαζαν οι μετρησεις ρυπων ετσι κι αλλιως
Αλλά ισως και 5γρ CO2 να μετρανε στο μεσο ορο της εταιριας και το εκαναν γι αυτοοταν εβγαζε 200 μονο θερμικα γιατι τετοιες πιπες απο τους ακατανομαστους?
επισης ειναι παπαριες αυτα με τα γραμμαρια, ποσα κιλα ακαφτα καυσαερια απο πετρελαια σε οκταβιες εκαψαν οι κατοχοι πιουρκραπ και φακντηζελ μεσα σε ταξι πηγαινοερχομενοι σε συνεργεια? -
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δεν ξερω ποσο δυσκολο ειναι να προσαρμοστει ενα αντιστοιχο υβριδικο συστημα σαν του 1,2 . Απο την στιγμη που τον εχουν για εφαρμογες PHEV εννοω . Τι κοινα εχουν κτλ
Ούτε εγώ. Επειδή ο 1.6 είναι παλιός και ενεργοβόρος, ισως αυτό το υβριδικό σύστημα να μην προσφέρει πολλά στην κατανάλωση και να πρέπει να αναπτύξουν κάτι νέο, με πιο ισχυρό ηελκτρικό μοτέρ. Επίσης, επειδή το τωρινό υβριδικό ειναι μέσα στο κιβώτιο, ίσως το κιβώτιο να μην αντέχει την ροπή του 1.6, δεν ξέρω.
-
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.
Και η απάντηση είναι προφανής.
Ρύποι και τιμές πώλησης.
Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.
Εχουν τον 1,6
Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
wtf?Στα 200 άλογα θα έχει πάνω από 180 gr CO2 WLTP, ποιος θα το πάρει; Όλες οι εταιρείες ρίχνουν τις ιπποδυνάμεις στους παλιούς κινητήρες, βλέπε group Hyundai κτλ.
Δες καταναλώσεις και CO2 που έχουν τα θερμικά KGM, DFSK, MG etcΣε εφαρμογη PHEV εννοει, γιατι να βγαζει μονο 195 συνδιαστικα. Αφου οπως τα μετρανε λιγο CO2 θα εβγαζαν οι μετρησεις ρυπων ετσι κι αλλιως
Αλλά ισως και 5γρ CO2 να μετρανε στο μεσο ορο της εταιριας και το εκαναν γι αυτοοταν εβγαζε 200 μονο θερμικα γιατι τετοιες πιπες απο τους ακατανομαστους?
Ισως για το μεσο ορο του CO2 . Αυτο μετραει "στον πατο"
Οχι "τους" . Στον πατο της γραφης -
Αν μπορούσαν/ήθελαν θα προσάρμοζαν κάτι στον 1.6Τ με τα 200 και θα είχαν δυνατό μοτέρ και θα περνούσαν και τις νόρμες της ΕΕ.
Εδώ η Audi λάνσαρε εν έτει 2025 τα νέα Α5/Α6 με νέο μοτέρ ντίζελ υβριδικό, όπως και η Μερσεντές έχει de μοτέρ.
Τα 1000-1400 κυβικά για αυτοκίνητα που η πλάστιγγα αγγίζει τους 2 τόνους είναι τραγικά δυστυχώς. -
Γράφετε ανοησίες ενώ σας το λέμε.
Οτι περνάει τα 95 γρ πληρώνει φόρο που είναι αυξανόμενος.
Οτι πουλάς και έχει πάνω από 95 γρ πρέπει να πουλήσεις άλλο ώστε ο μέσος όρος να είναι κάτω από 95 γρ.
Τα μικρά δεν μπορούν να είναι φεβ για να είναι φτηνά, άρα εξ ορισμού αυτά ξεπερνάνε τα 95 γρ.
Αρα οι πωλήσεις των μεγάλων πρέπει να είναι κυρίως ηλεκτρικές και κάποιες φεβ και αφήνουν και μια φτηνή έκδοση ως βασική.
Τέλος. Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε ? Και αυτά ισχύουν από φέτος.
Μην μπερδεύεστε με περσινά και προπέρσινα.
Οι Μέρκ και οι λοιποί Γερμανοί βάζουν τους φόρους ρύπων στην τιμή πώλησης και έτσι βγάζουν ένα μέρος του κόστους.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Οι Μέρκ και οι λοιποί Γερμανοί βάζουν τους φόρους ρύπων στην τιμή πώλησης και έτσι βγάζουν ένα μέρος του κόστους.
ΟΛΟΙ το κάνουν, όχι μόνο η Μερτσέντες.
-
@fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Οι Μέρκ και οι λοιποί Γερμανοί βάζουν τους φόρους ρύπων στην τιμή πώλησης και έτσι βγάζουν ένα μέρος του κόστους.
ΟΛΟΙ το κάνουν, όχι μόνο η Μερτσέντες.
η στελλαντις δεν το κάνει, γιατί είναι πονόψυχο μη κερδοσκοπικό ίδρυμα ….
-
Η Μερκ σταματά τα μικρά μοντέλα οπότε θα πουλάει ακριβά
-
-
Όμορφο γενικά.Με χαλάει λίγο το τάμπλετ στη μέση,το βρίσκω λίγο υπερβολικό και επίσης οι θήκες καφέ από κάτω?Γιατί???χαχαχααχχα.Καλο πάντως να δούμε και τις τιμές!
-
-
@mariolas said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Όμορφο γενικά.Με χαλάει λίγο το τάμπλετ στη μέση,το βρίσκω λίγο υπερβολικό και επίσης οι θήκες καφέ από κάτω?Γιατί???χαχαχααχχα.Καλο πάντως να δούμε και τις τιμές!
λογικά θα ξεκινάει λίγο χαμηλότερα από τα 34-35000 του opel
-
Σωστά, θα είναι λίγο φτηνότερο από το Οπελ στις ακριβότερες εκδόσεις και κοντά στις χαμηλές.
Ουσιαστικά το αμάξι πουλάει την ευχάριστη και άνετη διαβίωση στο αυτοκίνητο και στο ταξίδι.
Βελτιωμένη ανάρτηση, ηλεκτροκίνητα πλαϊνά καθισμάτων εμπρός, θερμαινόμενα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικά τα μπροστινά, ενώ στα πίσω ρυθμίζεται και η πλάτη και το μεγάλο ύψος δίνει άνετη ηλιοροφή.
Χιλιομετροφάγος.
Στα ηλεκτρικά δεν θα πάρει τις 4κίνητες εκδόσεις που θα μείνουν για την Ντι Ες και τις άλλες εταιρείες.
-
Criuser το νεο σου αμαξι
-
Δεν μου χρειάζεται τόσο μεγάλο πια.
Είναι της μέσης ηλικίας αυτά, όχι της τρίτης.
Το νέο 3 αιρκρος είναι μια χαρά, στα 27000 στην πλούσια έκδοση.
-
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@mariolas said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Όμορφο γενικά.Με χαλάει λίγο το τάμπλετ στη μέση,το βρίσκω λίγο υπερβολικό και επίσης οι θήκες καφέ από κάτω?Γιατί???χαχαχααχχα.Καλο πάντως να δούμε και τις τιμές!
λογικά θα ξεκινάει λίγο χαμηλότερα από τα 34-35000 του opel
Ιδια κοψια με grandland ειναι ....
Πόσο χρονών είσαι? -
Ευτυχώς που δεν έχω και τρίτο, γιατί ποιος με γλυτώνει...
CITROEN C5 AIRCROSS 2025