Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C5 AIRCROSS 2025
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. CITROEN C5 AIRCROSS 2025
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Μελλοντικά Μοντέλα
    20
    122
    7116
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

      @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

      Εχουν τον 1,6

      Σωστά, εννοώ δεν έχουν μεγαλύτερο υβριδικό κινητήρα. Ο 1.6 δεν έχει υβριδισμό (και ειναι πολύ παλιός για να μπορέσει να προσαρμοστεί) και μάλλον δεν συμφέρει να φτάξουν για αυτή την μεταβατική περίοδο.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • alexandros-k
        alexandros-k @A d P last edited by

        @a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

        @katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

        @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

        @fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

        @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

        Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.

        Και η απάντηση είναι προφανής.

        Ρύποι και τιμές πώλησης.

        Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.

        Εχουν τον 1,6

        Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
        Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.

        Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
        wtf?

        Στα 200 άλογα θα έχει πάνω από 180 gr CO2 WLTP, ποιος θα το πάρει; Όλες οι εταιρείες ρίχνουν τις ιπποδυνάμεις στους παλιούς κινητήρες, βλέπε group Hyundai κτλ.
        Δες καταναλώσεις και CO2 που έχουν τα θερμικά KGM, DFSK, MG etc

        Σε εφαρμογη PHEV εννοει, γιατι να βγαζει μονο 195 συνδιαστικα. Αφου οπως τα μετρανε λιγο CO2 θα εβγαζαν οι μετρησεις ρυπων ετσι κι αλλιως
        Αλλά ισως και 5γρ CO2 να μετρανε στο μεσο ορο της εταιριας και το εκαναν γι αυτο

        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • alexandros-k
          alexandros-k @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

          @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

          Εχουν τον 1,6

          Σωστά, εννοώ δεν έχουν μεγαλύτερο υβριδικό κινητήρα. Ο 1.6 δεν έχει υβριδισμό (και ειναι πολύ παλιός για να μπορέσει να προσαρμοστεί) και μάλλον δεν συμφέρει να φτάξουν για αυτή την μεταβατική περίοδο.

          Δεν ξερω ποσο δυσκολο ειναι να προσαρμοστει ενα αντιστοιχο υβριδικο συστημα σαν του 1,2 . Απο την στιγμη που τον εχουν για εφαρμογες PHEV εννοω . Τι κοινα εχουν κτλ

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • gatoz
            gatoz @alexandros-k last edited by

            @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            @a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            @katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            @fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

            Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.

            Και η απάντηση είναι προφανής.

            Ρύποι και τιμές πώλησης.

            Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.

            Εχουν τον 1,6

            Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
            Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.

            Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
            wtf?

            Στα 200 άλογα θα έχει πάνω από 180 gr CO2 WLTP, ποιος θα το πάρει; Όλες οι εταιρείες ρίχνουν τις ιπποδυνάμεις στους παλιούς κινητήρες, βλέπε group Hyundai κτλ.
            Δες καταναλώσεις και CO2 που έχουν τα θερμικά KGM, DFSK, MG etc

            Σε εφαρμογη PHEV εννοει, γιατι να βγαζει μονο 195 συνδιαστικα. Αφου οπως τα μετρανε λιγο CO2 θα εβγαζαν οι μετρησεις ρυπων ετσι κι αλλιως
            Αλλά ισως και 5γρ CO2 να μετρανε στο μεσο ορο της εταιριας και το εκαναν γι αυτο

            οταν εβγαζε 200 μονο θερμικα γιατι τετοιες πιπες απο τους ακατανομαστους?
            επισης ειναι παπαριες αυτα με τα γραμμαρια, ποσα κιλα ακαφτα καυσαερια απο πετρελαια σε οκταβιες εκαψαν οι κατοχοι πιουρκραπ και φακντηζελ μεσα σε ταξι πηγαινοερχομενοι σε συνεργεια?

            #milf-a-man

            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

              @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

              Δεν ξερω ποσο δυσκολο ειναι να προσαρμοστει ενα αντιστοιχο υβριδικο συστημα σαν του 1,2 . Απο την στιγμη που τον εχουν για εφαρμογες PHEV εννοω . Τι κοινα εχουν κτλ

              Ούτε εγώ. Επειδή ο 1.6 είναι παλιός και ενεργοβόρος, ισως αυτό το υβριδικό σύστημα να μην προσφέρει πολλά στην κατανάλωση και να πρέπει να αναπτύξουν κάτι νέο, με πιο ισχυρό ηελκτρικό μοτέρ. Επίσης, επειδή το τωρινό υβριδικό ειναι μέσα στο κιβώτιο, ίσως το κιβώτιο να μην αντέχει την ροπή του 1.6, δεν ξέρω.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • alexandros-k
                alexandros-k @gatoz last edited by

                @gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                @a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                @katafractos17 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                @alexandros-k said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                @fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                Η συζήτηση ήταν γιατί δεν έχει υβριδικό μεγαλύτερο κινητήρα.

                Και η απάντηση είναι προφανής.

                Ρύποι και τιμές πώλησης.

                Αυτό βολεύει ως απάντηση. Η αλήθεια ειναι ότι απλά δεν έχουν τέτοιο κινητήρα και δεν συμφέρει να φτιάξουν. Εαν είχαν θα τον έβαζαν, αλλά δεν έχουν.

                Εχουν τον 1,6

                Και τον οποίο έπρεπε να βάζουν στα 3008, 5008, C5 Aircross και να μη φοράνε καθόλου τον 1,2 σε αυτά τα αμαξώματα.
                Όταν πρωτοβγήκε το 3008 το 2016, θυμάμαι ότι προσφέρονταν και με τον 1,6. Μετά τον κράτησαν μόνο για τα PHEV.

                Επίσης, ενώ από μόνος του βγάζει 200 άλογα, πλέον τα καινούργια PHEV τα βγάζουν με τον 1,6 συνδιαστικά στα 195 άλογα και μόνο.
                wtf?

                Στα 200 άλογα θα έχει πάνω από 180 gr CO2 WLTP, ποιος θα το πάρει; Όλες οι εταιρείες ρίχνουν τις ιπποδυνάμεις στους παλιούς κινητήρες, βλέπε group Hyundai κτλ.
                Δες καταναλώσεις και CO2 που έχουν τα θερμικά KGM, DFSK, MG etc

                Σε εφαρμογη PHEV εννοει, γιατι να βγαζει μονο 195 συνδιαστικα. Αφου οπως τα μετρανε λιγο CO2 θα εβγαζαν οι μετρησεις ρυπων ετσι κι αλλιως
                Αλλά ισως και 5γρ CO2 να μετρανε στο μεσο ορο της εταιριας και το εκαναν γι αυτο

                οταν εβγαζε 200 μονο θερμικα γιατι τετοιες πιπες απο τους ακατανομαστους?

                Ισως για το μεσο ορο του CO2 . Αυτο μετραει "στον πατο"
                Οχι "τους" . Στον πατο της γραφης 😃

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • babisstinson
                  babisstinson last edited by

                  Αν μπορούσαν/ήθελαν θα προσάρμοζαν κάτι στον 1.6Τ με τα 200 και θα είχαν δυνατό μοτέρ και θα περνούσαν και τις νόρμες της ΕΕ.
                  Εδώ η Audi λάνσαρε εν έτει 2025 τα νέα Α5/Α6 με νέο μοτέρ ντίζελ υβριδικό, όπως και η Μερσεντές έχει de μοτέρ.
                  Τα 1000-1400 κυβικά για αυτοκίνητα που η πλάστιγγα αγγίζει τους 2 τόνους είναι τραγικά δυστυχώς.

                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser last edited by

                    Γράφετε ανοησίες ενώ σας το λέμε.

                    Οτι περνάει τα 95 γρ πληρώνει φόρο που είναι αυξανόμενος.

                    Οτι πουλάς και έχει πάνω από 95 γρ πρέπει να πουλήσεις άλλο ώστε ο μέσος όρος να είναι κάτω από 95 γρ.

                    Τα μικρά δεν μπορούν να είναι φεβ για να είναι φτηνά, άρα εξ ορισμού αυτά ξεπερνάνε τα 95 γρ.

                    Αρα οι πωλήσεις των μεγάλων πρέπει να είναι κυρίως ηλεκτρικές και κάποιες φεβ και αφήνουν και μια φτηνή έκδοση ως βασική.

                    Τέλος. Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε ? Και αυτά ισχύουν από φέτος.

                    Μην μπερδεύεστε με περσινά και προπέρσινα.

                    Οι Μέρκ και οι λοιποί Γερμανοί βάζουν τους φόρους ρύπων στην τιμή πώλησης και έτσι βγάζουν ένα μέρος του κόστους.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @criuser last edited by

                      @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                      Οι Μέρκ και οι λοιποί Γερμανοί βάζουν τους φόρους ρύπων στην τιμή πώλησης και έτσι βγάζουν ένα μέρος του κόστους.

                      ΟΛΟΙ το κάνουν, όχι μόνο η Μερτσέντες.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A d P
                        A d P moderator @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                        @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                        Οι Μέρκ και οι λοιποί Γερμανοί βάζουν τους φόρους ρύπων στην τιμή πώλησης και έτσι βγάζουν ένα μέρος του κόστους.

                        ΟΛΟΙ το κάνουν, όχι μόνο η Μερτσέντες.

                        η στελλαντις δεν το κάνει, γιατί είναι πονόψυχο μη κερδοσκοπικό ίδρυμα ….😁😁

                        I EAT MILF AND COOKIES

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          criuser last edited by

                          Η Μερκ σταματά τα μικρά μοντέλα οπότε θα πουλάει ακριβά

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Επίσημα πλέον..

                            bad048af-16d5-41e1-bf73-03d5d46466f8-image.png

                            c6da4626-0520-4a68-9e1d-b9940ffa8b79-image.png

                            427af609-bd89-4802-8796-1b7133ef9e71-image.png

                            https://en.passionnement-citroen.com/post/new-citroen-c5-aircross-2025-spectacular

                            c43c11f2-b422-4f8a-bef2-8ebc92515dde-image.png

                            4b454bcb-2994-4b8c-b670-e74bdd763044-image.png

                            444852f3-e00e-4444-bba2-c596fb75d802-image.png

                            dfdc4ecd-d90c-4966-a9fc-29282d922729-image.png

                            a6e0cef0-fa41-42ef-a860-2cfa11808dd3-image.png

                            https://en.passionnement-citroen.com/post/new-citroen-c5-aircross-2025-all-photos-and-videos

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • M
                              mariolas last edited by

                              Όμορφο γενικά.Με χαλάει λίγο το τάμπλετ στη μέση,το βρίσκω λίγο υπερβολικό και επίσης οι θήκες καφέ από κάτω?Γιατί???χαχαχααχχα.Καλο πάντως να δούμε και τις τιμές!

                              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A d P
                                A d P moderator last edited by

                                Youtube Video

                                I EAT MILF AND COOKIES

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A d P
                                  A d P moderator @mariolas last edited by

                                  @mariolas said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                  Όμορφο γενικά.Με χαλάει λίγο το τάμπλετ στη μέση,το βρίσκω λίγο υπερβολικό και επίσης οι θήκες καφέ από κάτω?Γιατί???χαχαχααχχα.Καλο πάντως να δούμε και τις τιμές!

                                  λογικά θα ξεκινάει λίγο χαμηλότερα από τα 34-35000 του opel

                                  I EAT MILF AND COOKIES

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Σωστά, θα είναι λίγο φτηνότερο από το Οπελ στις ακριβότερες εκδόσεις και κοντά στις χαμηλές.

                                    Ουσιαστικά το αμάξι πουλάει την ευχάριστη και άνετη διαβίωση στο αυτοκίνητο και στο ταξίδι.

                                    Βελτιωμένη ανάρτηση, ηλεκτροκίνητα πλαϊνά καθισμάτων εμπρός, θερμαινόμενα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικά τα μπροστινά, ενώ στα πίσω ρυθμίζεται και η πλάτη και το μεγάλο ύψος δίνει άνετη ηλιοροφή.

                                    Χιλιομετροφάγος.

                                    Στα ηλεκτρικά δεν θα πάρει τις 4κίνητες εκδόσεις που θα μείνουν για την Ντι Ες και τις άλλες εταιρείες.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • babisstinson
                                      babisstinson last edited by

                                      Criuser το νεο σου αμαξι

                                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Δεν μου χρειάζεται τόσο μεγάλο πια.

                                        Είναι της μέσης ηλικίας αυτά, όχι της τρίτης.

                                        Το νέο 3 αιρκρος είναι μια χαρά, στα 27000 στην πλούσια έκδοση.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        M 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • M
                                          mariolas @criuser last edited by fanis75

                                          @a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          @mariolas said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

                                          Όμορφο γενικά.Με χαλάει λίγο το τάμπλετ στη μέση,το βρίσκω λίγο υπερβολικό και επίσης οι θήκες καφέ από κάτω?Γιατί???χαχαχααχχα.Καλο πάντως να δούμε και τις τιμές!

                                          λογικά θα ξεκινάει λίγο χαμηλότερα από τα 34-35000 του opel

                                          Ιδια κοψια με grandland ειναι ....
                                          Πόσο χρονών είσαι?

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Ευτυχώς που δεν έχω και τρίτο, γιατί ποιος με γλυτώνει...🙄 😬

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr