-
This post is deleted! -
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Σωστά, θα είναι λίγο φτηνότερο από το Οπελ στις ακριβότερες εκδόσεις και κοντά στις χαμηλές.
Ουσιαστικά το αμάξι πουλάει την ευχάριστη και άνετη διαβίωση στο αυτοκίνητο και στο ταξίδι.
Βελτιωμένη ανάρτηση, ηλεκτροκίνητα πλαϊνά καθισμάτων εμπρός, θερμαινόμενα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικά τα μπροστινά, ενώ στα πίσω ρυθμίζεται και η πλάτη και το μεγάλο ύψος δίνει άνετη ηλιοροφή.
Δεν το κατάλαβα.
-
-
@gtsartsal said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Σωστά, θα είναι λίγο φτηνότερο από το Οπελ στις ακριβότερες εκδόσεις και κοντά στις χαμηλές.
Ουσιαστικά το αμάξι πουλάει την ευχάριστη και άνετη διαβίωση στο αυτοκίνητο και στο ταξίδι.
Βελτιωμένη ανάρτηση, ηλεκτροκίνητα πλαϊνά καθισμάτων εμπρός, θερμαινόμενα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικά τα μπροστινά, ενώ στα πίσω ρυθμίζεται και η πλάτη και το μεγάλο ύψος δίνει άνετη ηλιοροφή.
Δεν το κατάλαβα.
Δες το πρώτο λινκ που ανέβασα που περιγράφει αναλυτικά
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@gtsartsal said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Σωστά, θα είναι λίγο φτηνότερο από το Οπελ στις ακριβότερες εκδόσεις και κοντά στις χαμηλές.
Ουσιαστικά το αμάξι πουλάει την ευχάριστη και άνετη διαβίωση στο αυτοκίνητο και στο ταξίδι.
Βελτιωμένη ανάρτηση, ηλεκτροκίνητα πλαϊνά καθισμάτων εμπρός, θερμαινόμενα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικά τα μπροστινά, ενώ στα πίσω ρυθμίζεται και η πλάτη και το μεγάλο ύψος δίνει άνετη ηλιοροφή.
Δεν το κατάλαβα.
Δες το πρώτο λινκ που ανέβασα που περιγράφει αναλυτικά
Συνεχίζω να μην το καταλαβαίνω.
Το μαξιλάρι που κρατάει το σώμα μεταβάλλεται ως προς το πλάτος της πλάτης? -
αγγλικο βιντεο που εστιαζει στην ηλεκτρικη εκδοση, αλλα δεν εχει διαφορες απο το θερμικο.
Μια χαρα φαινεται το αυτοκινητο, με καλους χωρους, λογικη ιπποδυναμη και μπαταρια. Επισης, μια χαρα dc φορτιση με εως 160kw.
Μενει να δουμε την τιμη. Εαν η "μικρη" ηλεκτρικη εκδοση 210 ιπποι / 73kwh κανει εως 40χιλιαρικα και με καλο εξοπλισμο, τοτε θα εχει ενδιαφερον.
Ο εξοπλισμος του ec3 δεν με ενθουσιασε παντως στις φτηνες του εκδοσεις (δεν εχουν καν καμερα οπισθοπορειας).@criuser εχεις ακουσει τιποτα για τιμες;
-
@dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
αγγλικο βιντεο που εστιαζει στην ηλεκτρικη εκδοση, αλλα δεν εχει διαφορες απο το θερμικο.
Μια χαρα φαινεται το αυτοκινητο, με καλους χωρους, λογικη ιπποδυναμη και μπαταρια. Επισης, μια χαρα dc φορτιση με εως 160kw.
Μενει να δουμε την τιμη. Εαν η "μικρη" ηλεκτρικη εκδοση 210 ιπποι / 73kwh κανει εως 40χιλιαρικα και με καλο εξοπλισμο, τοτε θα εχει ενδιαφερον.
Ο εξοπλισμος του ec3 δεν με ενθουσιασε παντως στις φτηνες του εκδοσεις (δεν εχουν καν καμερα οπισθοπορειας).@criuser εχεις ακουσει τιποτα για τιμες;
40 χωρίς επιδότηση;, ενώ το opel ξεκινάει από 49000, δύσκολα
-
@gtsartsal said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@gtsartsal said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Σωστά, θα είναι λίγο φτηνότερο από το Οπελ στις ακριβότερες εκδόσεις και κοντά στις χαμηλές.
Ουσιαστικά το αμάξι πουλάει την ευχάριστη και άνετη διαβίωση στο αυτοκίνητο και στο ταξίδι.
Βελτιωμένη ανάρτηση, ηλεκτροκίνητα πλαϊνά καθισμάτων εμπρός, θερμαινόμενα μπροστά και πίσω και ηλεκτρικά τα μπροστινά, ενώ στα πίσω ρυθμίζεται και η πλάτη και το μεγάλο ύψος δίνει άνετη ηλιοροφή.
Δεν το κατάλαβα.
Δες το πρώτο λινκ που ανέβασα που περιγράφει αναλυτικά
Συνεχίζω να μην το καταλαβαίνω.
Το μαξιλάρι που κρατάει το σώμα μεταβάλλεται ως προς το πλάτος της πλάτης?Νομίζω αυτό εννοεί.
-
Δεν έχει ακουστεί ακόμη για τιμές.
Πιστεύω σε δύο μήνες.
-
Πολύ μεγάλο. Ωραίο εσωτερικό.
Στροφόμετρο έχει;
-
Δεν είναι κακό το νέο C5 για γερμανικής φιλοσοφίας σχεδίαση αυτοκινήτου αλλά το Grandland είναι πολύ καλύτερο.
Από την στιγμή όμως που υπάρχει το overall καλύτερο στην κατηγορία νέο Tiguan δεν έχει καμία τύχη εκτός αν ξεκινάει από 26-27 χιλιάδες ευρώ.
-
@vagkirk said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δεν είναι κακό το νέο C5 για γερμανικής φιλοσοφίας σχεδίαση αυτοκινήτου αλλά το Grandland είναι πολύ καλύτερο.
Από την στιγμή όμως που υπάρχει το overall καλύτερο στην κατηγορία νέο Tiguan δεν έχει καμία τύχη εκτός αν ξεκινάει από 26-27 χιλιάδες ευρώ.
H αισθητική σύγκριση του Τιγκουάν με αυτά, δεν υπάρχει, γιατί το Τιγκουάν είναι αισθητικής του 1990.
Στα υπόλοιπα 5 άλογα διαφορά είναι.
Αλλωστε είδαμε τι καλές πωλήσεις κάνει η Βάγκ στον σχετικό πίνακα...
Μόνο συνταξιούχοι και αυτούς τους έχει πάρει η Τογιότα...
-
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@dettol said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
αγγλικο βιντεο που εστιαζει στην ηλεκτρικη εκδοση, αλλα δεν εχει διαφορες απο το θερμικο.
Μια χαρα φαινεται το αυτοκινητο, με καλους χωρους, λογικη ιπποδυναμη και μπαταρια. Επισης, μια χαρα dc φορτιση με εως 160kw.
Μενει να δουμε την τιμη. Εαν η "μικρη" ηλεκτρικη εκδοση 210 ιπποι / 73kwh κανει εως 40χιλιαρικα και με καλο εξοπλισμο, τοτε θα εχει ενδιαφερον.
Ο εξοπλισμος του ec3 δεν με ενθουσιασε παντως στις φτηνες του εκδοσεις (δεν εχουν καν καμερα οπισθοπορειας).@criuser εχεις ακουσει τιποτα για τιμες;
40 χωρίς επιδότηση;, ενώ το opel ξεκινάει από 49000, δύσκολα
49900 κανει το model y lr rwd, οποτε απλα LOL για τα 49 του grandland.
-
Να πω την αλήθεια η αναφορά του βαγκιρκ για το Τιγκουάν με τσίγκλισε λίγο, αλλά δεν το είχα προσέξει το καινούργιο Τιγκουάν..
Ετσι σήμερα το έψαξα και το είδα...
Και τα βάζω στην κριτική σας...
Αρχικά να ρωτήσω αν η φόλκς έβγαλε το νέο Τιγκουάν με την μούρη του Σπόρτατζ και γιατί.
Αν κάποιος δει τα αυτοκίνητα, το Σιτροέν είναι σχεδιαστικά χαλαρά 20 χρόνια μπροστά.
Προφανώς μόνο κολλημένος βάγκ θα το κοίταγε το Τιγκουάν σαν σχέδιο.
Αν και όπως βλέπουμε από τις πωλήσεις η φόλκς πατώνει άσχημα.
Αν και έχει αρκετά μοντέλα στις χαμηλές τιμές, Τ κρος, πόλο, Τ ροκ, γκόλφ και το κουπέ Τ κρος.
-
Βλακεια να συγκρίνεις αμάξια με γαλλικες κατασκευαστικες απατες
-
Καλά εσύ είσαι 50 χρόνια πίσω σχεδιαστικά...
-
Ας πω τη γνώμη μου και θα αναφέρω και κάτι ακόμα....
Εξωτερικά μου αρέσει περισσότερο το τιγκουαν.
Δεν έχει κάτι εντυπωσιακό αλλά δεν με ενοχλεί και κάτι ενώ το Σιτροέν με χαλάει συνολικά.Στο εσωτερικό πάλι μου αρέσει περισσότερο το Σιτροέν. Μου φαίνεται πιο αρμονικό σαν σύνολο καθώς στο τιγκουαν με χαλάει αυτή η τεράστια κεντρική οθόνη.
Πως αλλάζουν οι καιροί.... Άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας.
Ο κριου εκραζε τα λεπτά φώτα στα περισσότερα ιαπωνικά αυτοκίνητα, χαρακτηρίζοντας τα σχιστοματικα και τώρα του αρέσουν και σχεδιαστικά είναι 20 χρόνια μπροστά 🧐
-
Δεν θυμάμαι τι έκραζα, αλλά πάντα κράζω κάτι που δεν ταιριάζει.
Στο Τιγκουάν κράζω εξωτερικά αυτούς τους τεράστιους χωρίς λόγο αεραγωγούς που μοιάζουν με αυτούς του Σπόρτατζ, όπως και του πρώτου 3008 που έλεγαν για στόμα καρχαρία, και ήταν μια βλακεία που την μάζεψαν μετά.
Επίσης έχω κράξει εξ αρχής τα φώτα του Σε 4 πριν το φέις λίφτ.
Ως προς τα πλαϊνά των εμπρός καθισμάτων επιβεβαιώθηκαν στα βίντεο ότι είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, όπως και τα καθίσματα με τις 10 ρυθμίσεις που είναι και αεριζόμενα, ενώ θερμαινόμενα είναι όλα και τα μπροστά και τα πίσω.
Εδώ θυμήθηκα τα καθίσματα που είχα στην C5 μου του 2009, που η πλάτη ρυθμιζόταν σε δύο τμήματα και άλλες ρυθμίσεις.
Τέλος η ανάρτηση έχει διπλά στοπ, προφανώς λόγω του μεγάλου βάρους του αυτοκινήτου.
-
Όμορφο αμάξι δεν λέω όχι ότι το τωρινό δεν είναι όμορφο!
Τεράστιο φάουλ όμως το γεγονός ότι κατήργησαν τα 3 ανεξάρτητα πίσω καθίσματα!
Λιγοστεύουν τα αμάξια που έχουν αυτό το χαρακτηριστικό που πραγματικά βολεύει αρκετό κόσμο! -
Δεν νομίζω να υπήρχε άλλο σύγχρονο αμάξι με 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα και να είναι και συρόμενα.
Αλλά ενώ βόλευαν όσους είχαν μικρά παιδιά σε καθισματάκια, δεν βόλευαν τα συνήθη ταξίδια 4 ατόμων, γιατί τα 3 καθίσματα ήταν στενά.
Προφανώς το μάρκετινγκ το θεώρησε ως σημαντικό μειονέκτημα για τις πωλήσεις του αυτοκινήτου και με την κατάργηση του C5X το νέο 5 αιρκρος θα παίξει το ρόλο του αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια με μεγάλους χώρους και άνεση για τους πίσω επιβάτες.
Μάλιστα διάβασα σχόλιο σε γαλλικό φόρουμ, ότι το νέο 5 αιρκρος θα είναι ένα ιδανικό ταξί.
Μην ξεχνάμε άλλωστε την μεγάλη και επιτυχημένη παράδοση της Σιτροέν στα πολυμορφικά Πικάσσο και Spacetourer που ήταν άνετοι χιλιομετροφάγοι, αλλά δούλεψαν και σαν ταξί στο εξωτερικό.
CITROEN C5 AIRCROSS 2025