Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 477
    • 478
    • 479
    • 480
    • 481
    • 484
    • 485
    • 479 / 485
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    141
    9697
    279949
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @george1977 last edited by

      @george1977 said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @monman2 said in TESLA FORUM:

      @george1977 said in TESLA FORUM:

      Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.

      μπορει να είναι και καλό αυτό
      ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνση😵

      Πρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.

      Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.

      Μου φαίνεται περίεργο αυτό αλλά δεν έχω οδηγήσει ε2008. Προσωπικά, Δεν έχω οδηγήσει θερμικό με καλύτερη απόκριση

      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        george1977 @red_monster last edited by

        @red_monster said in TESLA FORUM:

        @george1977 said in TESLA FORUM:

        @red_monster said in TESLA FORUM:

        @monman2 said in TESLA FORUM:

        @george1977 said in TESLA FORUM:

        Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.

        μπορει να είναι και καλό αυτό
        ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνση😵

        Πρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.

        Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.

        Μου φαίνεται περίεργο αυτό αλλά δεν έχω οδηγήσει ε2008. Προσωπικά, Δεν έχω οδηγήσει θερμικό με καλύτερη απόκριση

        ολα τα θερμικά υστερούν σε απόκριση. Διαφορες βλεπεις από ηλεκτρικο σε ηλεκτρικο. Μπορει να οφείλεται στο one drive pedal

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          teo-mak @george1977 last edited by

          @george1977 said in TESLA FORUM:

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          @monman2 said in TESLA FORUM:

          @george1977 said in TESLA FORUM:

          Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.

          μπορει να είναι και καλό αυτό
          ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνση😵

          Πρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.

          Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.

          Δηλαδή στο chill mode θα στρίβεις τσιγάρο;
          😕

          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • monman2
            monman2 @teo-mak last edited by monman2

            @teo-mak said in TESLA FORUM:

            @george1977 said in TESLA FORUM:

            @red_monster said in TESLA FORUM:

            @monman2 said in TESLA FORUM:

            @george1977 said in TESLA FORUM:

            Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.

            μπορει να είναι και καλό αυτό
            ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνση😵

            Πρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.

            Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.

            Δηλαδή στο chill mode θα στρίβεις τσιγάρο;
            😕

            Πριν καμμιά 20αρια χρόνια υπήρχαν κάτι εξακύλινδρα με 220-250 άλογα , μετάξι στην λειτουργία τους γραμμικά χωρίς τα ξεσπάσματα των τούρμπο που τα ακολούθησαν ως γρήγορα παιχνίδια.
            Κάπως έτσι είναι το chill στα tesla ...στο 20% πιο γρήγορο😊

            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dettol @george1977 last edited by

              @george1977 said in TESLA FORUM:

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @george1977 said in TESLA FORUM:

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @monman2 said in TESLA FORUM:

              @george1977 said in TESLA FORUM:

              Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.

              μπορει να είναι και καλό αυτό
              ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνση😵

              Πρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.

              Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.

              Μου φαίνεται περίεργο αυτό αλλά δεν έχω οδηγήσει ε2008. Προσωπικά, Δεν έχω οδηγήσει θερμικό με καλύτερη απόκριση

              ολα τα θερμικά υστερούν σε απόκριση. Διαφορες βλεπεις από ηλεκτρικο σε ηλεκτρικο. Μπορει να οφείλεται στο one drive pedal

              υπαρχει περιπτωση να εχει επηρεαστει η προσδοκια σου απο την πρωτη σου επαφη με τεσλα την πρωτη φορα που εκανες test drive. Δηλαδη να σου ειχε φανει τοσο μεγαλη η ισχυς τοτε, σε σχεση με οτι οδηγουσες, ωστε να σε ειχε εντυπωσιασει. Τωρα ηξερες τι να περιμενεις και ισως δεν σου εκανε τοσο εντυπωση.
              Τα λεω αυτα, διοτι δεν εχω διαβασει πουθενα να αναφερει κανεις τετοια διαφορα μεταξυ παλιου και καινουριου Υ. Εν τω μεταξυ, απο οσο γνωριζω στα test drive, βαζουν απλα οριο στην ανωτατη ταχυτητα, δεν τα βαζουν ουτε σε chill ουτε σε καποιο αλλο mode που μετριαζει την ισχυ.

              .SPIROS. 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                teo-mak @monman2 last edited by

                @monman2 said in TESLA FORUM:

                @teo-mak said in TESLA FORUM:

                @george1977 said in TESLA FORUM:

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                @monman2 said in TESLA FORUM:

                @george1977 said in TESLA FORUM:

                Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.

                μπορει να είναι και καλό αυτό
                ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνση😵

                Πρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.

                Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.

                Δηλαδή στο chill mode θα στρίβεις τσιγάρο;
                😕

                Πριν καμμιά 20αρια χρόνια υπήρχαν κάτι εξακύλινδρα με 220-250 άλογα , μετάξι στην λειτουργία τους γραμμικά χωρίς τα ξεσπάσματα των τούρμπο που τα ακολούθησαν ως γρήγορα παιχνίδια.
                Κάπως έτσι είναι το chill στα tesla ...στο 20% πιο γρήγορο😊

                Δεν το έχω δοκιμάσει είναι η αληθεια.
                Απο την πρώτη στιγμή το εχω στο φουλπαρταολα mode

                monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • monman2
                  monman2 @teo-mak last edited by

                  @teo-mak said in TESLA FORUM:

                  @monman2 said in TESLA FORUM:

                  @teo-mak said in TESLA FORUM:

                  @george1977 said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  @monman2 said in TESLA FORUM:

                  @george1977 said in TESLA FORUM:

                  Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.

                  μπορει να είναι και καλό αυτό
                  ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνση😵

                  Πρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.

                  Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.

                  Δηλαδή στο chill mode θα στρίβεις τσιγάρο;
                  😕

                  Πριν καμμιά 20αρια χρόνια υπήρχαν κάτι εξακύλινδρα με 220-250 άλογα , μετάξι στην λειτουργία τους γραμμικά χωρίς τα ξεσπάσματα των τούρμπο που τα ακολούθησαν ως γρήγορα παιχνίδια.
                  Κάπως έτσι είναι το chill στα tesla ...στο 20% πιο γρήγορο😊

                  Δεν το έχω δοκιμάσει είναι η αληθεια.
                  Απο την πρώτη στιγμή το εχω στο φουλπαρταολα mode

                  Σκέψου την παπουδιέρα παρακάτω που είναι και αυτόματο να πάρεις μια ιδέα
                  https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44609506-porsche-boxster#bigger-photos

                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • .SPIROS. 0
                    .SPIROS. 0 @dettol last edited by

                    @dettol said in TESLA FORUM:
                    Εν τω μεταξυ, απο οσο γνωριζω στα test drive, βαζουν απλα οριο στην ανωτατη ταχυτητα, δεν τα βαζουν ουτε σε chill ουτε σε καποιο αλλο mode που μετριαζει την ισχυ.

                    μεχρι πριν 1-2 χρονια ολα τα test drive ηταν στο chill και κοφτη στα 140. Δεν ξερω αν αλλαξε απο τοτε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Χάρη, ο Σαμπάνης μού είχε πει ότι chill και 140άρα πάνε μαζί. Δε βάζω και το χέρι μου στο Ευαγγέλιο, αλλά αυτό θυμάμαι. Έχοντας δοκιμάσει το νέο Y LR, η απόκρισή του παραμένει το ίδιο καταιγιστική όπως όλα τα Tesla.

                      https://cartalk.gr/

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol @dimsabas last edited by

                        @dimsabas said in TESLA FORUM:

                        Χάρη, ο Σαμπάνης μού είχε πει ότι chill και 140άρα πάνε μαζί. Δε βάζω και το χέρι μου στο Ευαγγέλιο, αλλά αυτό θυμάμαι. Έχοντας δοκιμάσει το νέο Y LR, η απόκρισή του παραμένει το ίδιο καταιγιστική όπως όλα τα Tesla.

                        δεν το εχω ξανα ακουσει αυτο, αλλα δεν αμφισβητω τις γνωσεις του σαμπανη. Ξερω σιγουρα οτι υπαρχει οριο τα 70mph (για αυτο και μεταφραζεται σε κατι παραξενο οπως 113 σε χλμ/ω) και οταν δινεις το οχημα σε αλλο οδηγο, μπορεις να βαζεις συγκεκριμενα ορια ταχυτητας. Νομιζω αυτο το δευτερο εχουν κανει στα test drive, διοτι θυμαμαι να αναφερεται το οριο των 140 σε test drive απο παλια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Μην αμφισβητείς τις γνώσεις του Σαμπά-νη. Να αμφισβητείς τη μνήμη Σάμπα.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Ένα Υ performance που είχα πάρει τεστ πέρυσι είχε όριο 140 αλλά όχι σε chill.
                            Στο highland 2 φορές που πήρα δεν είχε ούτε όριο ούτε φυσικά chill (εγώ είχα βάλει γιατί μέχρι να συνηθίσω με το opd) πήγαινα απότομα.

                            Τώρα το έχω γυρίσει στο στάνταρ για να κολλάμε πίσω σε επιτάχυνση να γκαυλωνουμε😜😂😂

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              george1977 last edited by

                              Αλλό μειον για την καθημερινή χρήση.

                              Τα τεσλα τραβάνε τα μπινελίκια.

                              Ξανθό μιλφάτο στην Καποδιστρίου , μου κατέβασε μπινελίκια με κατεβασμένο παράθυρο γιατί περίμενα στο στοπ και μάλλον αισθάνθηκε να περιορίζεται η ελευθερία της.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                O Gatoz θα πλήρωνε υπεραξία για κάτι τέτοιο.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • D
                                  dettol @george1977 last edited by

                                  @george1977 said in TESLA FORUM:

                                  Αλλό μειον για την καθημερινή χρήση.

                                  Τα τεσλα τραβάνε τα μπινελίκια.

                                  Ξανθό μιλφάτο στην Καποδιστρίου , μου κατέβασε μπινελίκια με κατεβασμένο παράθυρο γιατί περίμενα στο στοπ και μάλλον αισθάνθηκε να περιορίζεται η ελευθερία της.

                                  Κλειστά Double glazed windows και άσε την να ξελαρυγγιαζεται

                                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • scotch
                                    scotch last edited by

                                    Κι εδώ για Tesla μιλάτε;

                                    D I 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      george1977 @dettol last edited by

                                      @dettol said in TESLA FORUM:

                                      @george1977 said in TESLA FORUM:

                                      Αλλό μειον για την καθημερινή χρήση.

                                      Τα τεσλα τραβάνε τα μπινελίκια.

                                      Ξανθό μιλφάτο στην Καποδιστρίου , μου κατέβασε μπινελίκια με κατεβασμένο παράθυρο γιατί περίμενα στο στοπ και μάλλον αισθάνθηκε να περιορίζεται η ελευθερία της.

                                      Κλειστά Double glazed windows και άσε την να ξελαρυγγιαζεται

                                      το είχα κατεβάσει για να ανταλλαξουμε ινσταγκραμ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dettol @scotch last edited by

                                        @scotch said in TESLA FORUM:

                                        Κι εδώ για Tesla μιλάτε;

                                        Καλώς τον!
                                        Κυρίως για πολιτική, την καταραμένη δεξιά, το άγιο πασοκ, το ενάρετο κκε, τα καταπληκτικά vitara και τα vfm swift. Οταν ξεμένει χρόνος, λέμε και για κανένα Tesla.

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                        • I
                                          iceman7 @scotch last edited by

                                          @scotch said in TESLA FORUM:

                                          Κι εδώ για Tesla μιλάτε;

                                          Καλώς τον !

                                          Φέραμε ενισχύσεις γατάκια haters !
                                          Τα πυρηνικά (Οικονόμου) τα κρατάμε για αργότερα 😎

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • I
                                            iceman7 @dettol last edited by

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            @scotch said in TESLA FORUM:

                                            Κι εδώ για Tesla μιλάτε;

                                            Καλώς τον!
                                            Κυρίως για πολιτική, την καταραμένη δεξιά, το άγιο πασοκ, το ενάρετο κκε, τα καταπληκτικά vitara και τα vfm swift. Οταν ξεμένει χρόνος, λέμε και για κανένα Tesla.

                                            Ξέχασες τα άγια - δεν σπάνε δεν χαλάνε - Τογιότα !

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 477
                                            • 478
                                            • 479
                                            • 480
                                            • 481
                                            • 484
                                            • 485
                                            • 479 / 485
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr