-
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
μπορει να είναι και καλό αυτό
ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνσηΠρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.
Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.
Μου φαίνεται περίεργο αυτό αλλά δεν έχω οδηγήσει ε2008. Προσωπικά, Δεν έχω οδηγήσει θερμικό με καλύτερη απόκριση
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
μπορει να είναι και καλό αυτό
ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνσηΠρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.
Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.
Μου φαίνεται περίεργο αυτό αλλά δεν έχω οδηγήσει ε2008. Προσωπικά, Δεν έχω οδηγήσει θερμικό με καλύτερη απόκριση
ολα τα θερμικά υστερούν σε απόκριση. Διαφορες βλεπεις από ηλεκτρικο σε ηλεκτρικο. Μπορει να οφείλεται στο one drive pedal
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
μπορει να είναι και καλό αυτό
ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνσηΠρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.
Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.
Δηλαδή στο chill mode θα στρίβεις τσιγάρο;
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
μπορει να είναι και καλό αυτό
ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνσηΠρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.
Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.
Δηλαδή στο chill mode θα στρίβεις τσιγάρο;
Πριν καμμιά 20αρια χρόνια υπήρχαν κάτι εξακύλινδρα με 220-250 άλογα , μετάξι στην λειτουργία τους γραμμικά χωρίς τα ξεσπάσματα των τούρμπο που τα ακολούθησαν ως γρήγορα παιχνίδια.
Κάπως έτσι είναι το chill στα tesla ...στο 20% πιο γρήγορο -
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
μπορει να είναι και καλό αυτό
ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνσηΠρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.
Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.
Μου φαίνεται περίεργο αυτό αλλά δεν έχω οδηγήσει ε2008. Προσωπικά, Δεν έχω οδηγήσει θερμικό με καλύτερη απόκριση
ολα τα θερμικά υστερούν σε απόκριση. Διαφορες βλεπεις από ηλεκτρικο σε ηλεκτρικο. Μπορει να οφείλεται στο one drive pedal
υπαρχει περιπτωση να εχει επηρεαστει η προσδοκια σου απο την πρωτη σου επαφη με τεσλα την πρωτη φορα που εκανες test drive. Δηλαδη να σου ειχε φανει τοσο μεγαλη η ισχυς τοτε, σε σχεση με οτι οδηγουσες, ωστε να σε ειχε εντυπωσιασει. Τωρα ηξερες τι να περιμενεις και ισως δεν σου εκανε τοσο εντυπωση.
Τα λεω αυτα, διοτι δεν εχω διαβασει πουθενα να αναφερει κανεις τετοια διαφορα μεταξυ παλιου και καινουριου Υ. Εν τω μεταξυ, απο οσο γνωριζω στα test drive, βαζουν απλα οριο στην ανωτατη ταχυτητα, δεν τα βαζουν ουτε σε chill ουτε σε καποιο αλλο mode που μετριαζει την ισχυ. -
@monman2 said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
μπορει να είναι και καλό αυτό
ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνσηΠρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.
Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.
Δηλαδή στο chill mode θα στρίβεις τσιγάρο;
Πριν καμμιά 20αρια χρόνια υπήρχαν κάτι εξακύλινδρα με 220-250 άλογα , μετάξι στην λειτουργία τους γραμμικά χωρίς τα ξεσπάσματα των τούρμπο που τα ακολούθησαν ως γρήγορα παιχνίδια.
Κάπως έτσι είναι το chill στα tesla ...στο 20% πιο γρήγοροΔεν το έχω δοκιμάσει είναι η αληθεια.
Απο την πρώτη στιγμή το εχω στο φουλπαρταολα mode -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το one drive pedal το λατρέψα, το μόνο που με ξένισε, παρότι το αυτοκίνητο δεν ήταν σε chill mode, η απόκριση στο γκάζι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θέλει παραπάνω πάτημα για να δείξει τα αλογα που έχει.
μπορει να είναι και καλό αυτό
ίσως το ρύθμισαν ετσι για να περιορίσουν την ναυτία που νοιώθουν πολλοί απο την... επιτάααααχυνσηΠρώτη φορά διαβάζω για θέμα απόκρισης σε τεσλα.
Mπορεί να φταίει ο διαφορετικός τρόπος που χειρίζεται την επιταχυνση το e2008 το όποιο δεν έχει one pedal drive. Πάντως το τεσλα για να δειξει τα αλογα του , πρέπει να βυθίσει γερα το πετάλι.
Δηλαδή στο chill mode θα στρίβεις τσιγάρο;
Πριν καμμιά 20αρια χρόνια υπήρχαν κάτι εξακύλινδρα με 220-250 άλογα , μετάξι στην λειτουργία τους γραμμικά χωρίς τα ξεσπάσματα των τούρμπο που τα ακολούθησαν ως γρήγορα παιχνίδια.
Κάπως έτσι είναι το chill στα tesla ...στο 20% πιο γρήγοροΔεν το έχω δοκιμάσει είναι η αληθεια.
Απο την πρώτη στιγμή το εχω στο φουλπαρταολα modeΣκέψου την παπουδιέρα παρακάτω που είναι και αυτόματο να πάρεις μια ιδέα
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44609506-porsche-boxster#bigger-photos -
@dettol said in TESLA FORUM:
Εν τω μεταξυ, απο οσο γνωριζω στα test drive, βαζουν απλα οριο στην ανωτατη ταχυτητα, δεν τα βαζουν ουτε σε chill ουτε σε καποιο αλλο mode που μετριαζει την ισχυ.μεχρι πριν 1-2 χρονια ολα τα test drive ηταν στο chill και κοφτη στα 140. Δεν ξερω αν αλλαξε απο τοτε
-
Χάρη, ο Σαμπάνης μού είχε πει ότι chill και 140άρα πάνε μαζί. Δε βάζω και το χέρι μου στο Ευαγγέλιο, αλλά αυτό θυμάμαι. Έχοντας δοκιμάσει το νέο Y LR, η απόκρισή του παραμένει το ίδιο καταιγιστική όπως όλα τα Tesla.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Χάρη, ο Σαμπάνης μού είχε πει ότι chill και 140άρα πάνε μαζί. Δε βάζω και το χέρι μου στο Ευαγγέλιο, αλλά αυτό θυμάμαι. Έχοντας δοκιμάσει το νέο Y LR, η απόκρισή του παραμένει το ίδιο καταιγιστική όπως όλα τα Tesla.
δεν το εχω ξανα ακουσει αυτο, αλλα δεν αμφισβητω τις γνωσεις του σαμπανη. Ξερω σιγουρα οτι υπαρχει οριο τα 70mph (για αυτο και μεταφραζεται σε κατι παραξενο οπως 113 σε χλμ/ω) και οταν δινεις το οχημα σε αλλο οδηγο, μπορεις να βαζεις συγκεκριμενα ορια ταχυτητας. Νομιζω αυτο το δευτερο εχουν κανει στα test drive, διοτι θυμαμαι να αναφερεται το οριο των 140 σε test drive απο παλια.
-
Μην αμφισβητείς τις γνώσεις του Σαμπά-νη. Να αμφισβητείς τη μνήμη Σάμπα.
-
Ένα Υ performance που είχα πάρει τεστ πέρυσι είχε όριο 140 αλλά όχι σε chill.
Στο highland 2 φορές που πήρα δεν είχε ούτε όριο ούτε φυσικά chill (εγώ είχα βάλει γιατί μέχρι να συνηθίσω με το opd) πήγαινα απότομα.Τώρα το έχω γυρίσει στο στάνταρ για να κολλάμε πίσω σε επιτάχυνση να γκαυλωνουμε
-
Αλλό μειον για την καθημερινή χρήση.
Τα τεσλα τραβάνε τα μπινελίκια.
Ξανθό μιλφάτο στην Καποδιστρίου , μου κατέβασε μπινελίκια με κατεβασμένο παράθυρο γιατί περίμενα στο στοπ και μάλλον αισθάνθηκε να περιορίζεται η ελευθερία της.
-
O Gatoz θα πλήρωνε υπεραξία για κάτι τέτοιο.
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
Αλλό μειον για την καθημερινή χρήση.
Τα τεσλα τραβάνε τα μπινελίκια.
Ξανθό μιλφάτο στην Καποδιστρίου , μου κατέβασε μπινελίκια με κατεβασμένο παράθυρο γιατί περίμενα στο στοπ και μάλλον αισθάνθηκε να περιορίζεται η ελευθερία της.
Κλειστά Double glazed windows και άσε την να ξελαρυγγιαζεται
-
Κι εδώ για Tesla μιλάτε;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Αλλό μειον για την καθημερινή χρήση.
Τα τεσλα τραβάνε τα μπινελίκια.
Ξανθό μιλφάτο στην Καποδιστρίου , μου κατέβασε μπινελίκια με κατεβασμένο παράθυρο γιατί περίμενα στο στοπ και μάλλον αισθάνθηκε να περιορίζεται η ελευθερία της.
Κλειστά Double glazed windows και άσε την να ξελαρυγγιαζεται
το είχα κατεβάσει για να ανταλλαξουμε ινσταγκραμ
-
@scotch said in TESLA FORUM:
Κι εδώ για Tesla μιλάτε;
Καλώς τον!
Κυρίως για πολιτική, την καταραμένη δεξιά, το άγιο πασοκ, το ενάρετο κκε, τα καταπληκτικά vitara και τα vfm swift. Οταν ξεμένει χρόνος, λέμε και για κανένα Tesla. -
@scotch said in TESLA FORUM:
Κι εδώ για Tesla μιλάτε;
Καλώς τον !
Φέραμε ενισχύσεις γατάκια haters !
Τα πυρηνικά (Οικονόμου) τα κρατάμε για αργότερα -
@dettol said in TESLA FORUM:
@scotch said in TESLA FORUM:
Κι εδώ για Tesla μιλάτε;
Καλώς τον!
Κυρίως για πολιτική, την καταραμένη δεξιά, το άγιο πασοκ, το ενάρετο κκε, τα καταπληκτικά vitara και τα vfm swift. Οταν ξεμένει χρόνος, λέμε και για κανένα Tesla.Ξέχασες τα άγια - δεν σπάνε δεν χαλάνε - Τογιότα !
TESLA FORUM