Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 651
    • 652
    • 653
    • 654
    • 655
    • 669
    • 670
    • 653 / 670
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    114
    13397
    155008
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill_hsd @hountalas last edited by

      @hountalas said in PEUGEOT FORUM:

      @bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:

      @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

      @criuser said in PEUGEOT FORUM:

      Το αυτοκίνητο είναι πλήρως αξιόπιστο όπως βλέπουμε από ένα κανονικό χρήστη και όχι από ένα που αγοράζει μετοχές εταιρειών λήζινγκ ώστε να μπορεί να τα σπάει για το κέφι του εκτός δρόμου, χωρίς να του λένε τίποτα.

      Και μετά θέλει να βρεθεί και κάποιος που θα το αγοράσει "καλομεταχειρισμένο"....😊

      για ρωτα τον καταφρακτο και ολους οσους το πηραν, αν θα το ξαναπαιρναν

      για πεταμα τα γαλλικα και ειδικα τα στελαντι
      καθε μερα ξυπνας με τον φοβο τι θα βγαλει παλι

      Αν δεν κάνω λάθος, όλοι leasing δεν τα έχετε τα 3008 PHEV;
      Γενικά, δεν νομίζω να υπάρχει ιδιωτικά αγορασμένο Peugeot PHEV στο forum, αν αυτό σημαίνει κάτι ως προς την εμπιστοσύνη προς το brand.

      Τι να σημαίνει; Απλά είναι ακριβό. Ποιος δεν θα θελε 300 άλογα σε μια ντουλάπα όπως το 3008 αλλά όχι με 55k. Πλέον τα περισσότερα "ακριβά" suv που κυκλοφορούν είναι λιζινγκ. Το καταλαβαίνεις και από το πως αλλάζουν λωρίδες, παρκάρουν, πως φεύγουν στα φανάρια - πως φρενάρουν στο επόμενο φανάρι 50μ μπροστά. Γενικά βλέπεις λίζινγκ - ξες ότι δεν τον πολύ καίει να πάει σαν άνθρωπος. Για αυτό οι τογιοταίοι είναι πιο άνθρωποι γιατί τους καίει να μην κάψει! Άσε που με τουότα αν περάσεις όριο έχεις μεγαλύτερη ποινή από ότι εάν το έκανες με άλλη μάρκα!

      Ενώ γενικά συμφωνώ μαζί σου στο πρώτο σκέλος του post, δεν καταλαβαίνω πού κολλάει η αναφορά στην Toyota στη συνέχεια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Κάτι θα ξέρει φαίνεται...😊

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • katafractos17
          katafractos17 @hountalas last edited by katafractos17

          @hountalas said in PEUGEOT FORUM:

          @bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:

          @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

          @criuser said in PEUGEOT FORUM:

          Το αυτοκίνητο είναι πλήρως αξιόπιστο όπως βλέπουμε από ένα κανονικό χρήστη και όχι από ένα που αγοράζει μετοχές εταιρειών λήζινγκ ώστε να μπορεί να τα σπάει για το κέφι του εκτός δρόμου, χωρίς να του λένε τίποτα.

          Και μετά θέλει να βρεθεί και κάποιος που θα το αγοράσει "καλομεταχειρισμένο"....😊

          για ρωτα τον καταφρακτο και ολους οσους το πηραν, αν θα το ξαναπαιρναν

          για πεταμα τα γαλλικα και ειδικα τα στελαντι
          καθε μερα ξυπνας με τον φοβο τι θα βγαλει παλι

          Αν δεν κάνω λάθος, όλοι leasing δεν τα έχετε τα 3008 PHEV;
          Γενικά, δεν νομίζω να υπάρχει ιδιωτικά αγορασμένο Peugeot PHEV στο forum, αν αυτό σημαίνει κάτι ως προς την εμπιστοσύνη προς το brand.

          Τι να σημαίνει; Απλά είναι ακριβό. Ποιος δεν θα θελε 300 άλογα σε μια ντουλάπα όπως το 3008 αλλά όχι με 55k. Πλέον τα περισσότερα "ακριβά" suv που κυκλοφορούν είναι λιζινγκ. Το καταλαβαίνεις και από το πως αλλάζουν λωρίδες, παρκάρουν, πως φεύγουν στα φανάρια - πως φρενάρουν στο επόμενο φανάρι 50μ μπροστά. Γενικά βλέπεις λίζινγκ - ξες ότι δεν τον πολύ καίει να πάει σαν άνθρωπος. Για αυτό οι τογιοταίοι είναι πιο άνθρωποι γιατί τους καίει να μην κάψει! Άσε που με τουότα αν περάσεις όριο έχεις μεγαλύτερη ποινή από ότι εάν το έκανες με άλλη μάρκα!

          Δε φτάνει που σε κάθε topic μπαίνει σφήνα και ένα Toyota, γιατί έτσι, μπήκες να μας πεις και ζώα ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων;
          Άκου εκεί οι Τογιοταίοι είναι πιο άνθρωποι. Τέρμα προσβλητικό.

          H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hountalas @katafractos17 last edited by

            @katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:

            @hountalas said in PEUGEOT FORUM:

            @bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:

            @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

            Το αυτοκίνητο είναι πλήρως αξιόπιστο όπως βλέπουμε από ένα κανονικό χρήστη και όχι από ένα που αγοράζει μετοχές εταιρειών λήζινγκ ώστε να μπορεί να τα σπάει για το κέφι του εκτός δρόμου, χωρίς να του λένε τίποτα.

            Και μετά θέλει να βρεθεί και κάποιος που θα το αγοράσει "καλομεταχειρισμένο"....😊

            για ρωτα τον καταφρακτο και ολους οσους το πηραν, αν θα το ξαναπαιρναν

            για πεταμα τα γαλλικα και ειδικα τα στελαντι
            καθε μερα ξυπνας με τον φοβο τι θα βγαλει παλι

            Αν δεν κάνω λάθος, όλοι leasing δεν τα έχετε τα 3008 PHEV;
            Γενικά, δεν νομίζω να υπάρχει ιδιωτικά αγορασμένο Peugeot PHEV στο forum, αν αυτό σημαίνει κάτι ως προς την εμπιστοσύνη προς το brand.

            Τι να σημαίνει; Απλά είναι ακριβό. Ποιος δεν θα θελε 300 άλογα σε μια ντουλάπα όπως το 3008 αλλά όχι με 55k. Πλέον τα περισσότερα "ακριβά" suv που κυκλοφορούν είναι λιζινγκ. Το καταλαβαίνεις και από το πως αλλάζουν λωρίδες, παρκάρουν, πως φεύγουν στα φανάρια - πως φρενάρουν στο επόμενο φανάρι 50μ μπροστά. Γενικά βλέπεις λίζινγκ - ξες ότι δεν τον πολύ καίει να πάει σαν άνθρωπος. Για αυτό οι τογιοταίοι είναι πιο άνθρωποι γιατί τους καίει να μην κάψει! Άσε που με τουότα αν περάσεις όριο έχεις μεγαλύτερη ποινή από ότι εάν το έκανες με άλλη μάρκα!

            Δε φτάνει που σε κάθε topic μπαίνει σφήνα και ένα Toyota, γιατί έτσι, μπήκες να μας πεις και ζώα ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων;
            Άκου εκεί οι Τογιοταίοι είναι πιο άνθρωποι. Τέρμα προσβλητικό.

            Τώρα δεν ξέρω εάν το λες όντως σοβαρά η έχεις μια δόση χιούμορ όπως εγώ.
            Τογιότα δεν έχεις, ούτε εγώ αν βοηθάει...
            Στο ότι τα περισσότερα εταιρικά δουλεύονται σαν κουβάδες με ρόδες, νομίζω ισχύει στο μεγαλύτερο ποσοστό. Δεν τους νοιάζει τους περισσότερους - Ελληνική Νοοτροπία.
            Προφανώς και υπάρχουν και εξαιρέσεις που τους αρέσει και τα προσέχουν αλλά οι περισσότεροι είναι yolo στον δρόμο. Αυτό παρατηρώ εγώ.
            Όπως κάνει μπαμ η ομαλή οδήγηση των τουοταίων έτσι κάνει μπαμ και η ατσούμπαλη βιασύνη των περισσότερων λιζιγκαίων!

            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sabas_thess @hountalas last edited by

              @hountalas said in PEUGEOT FORUM:

              Άσε που με τουότα αν περάσεις όριο έχεις μεγαλύτερη ποινή από ότι εάν το έκανες με άλλη μάρκα!

              Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς;

              "I am what you made me", D.V.

              H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                hountalas @sabas_thess last edited by

                @sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:

                @hountalas said in PEUGEOT FORUM:

                Άσε που με τουότα αν περάσεις όριο έχεις μεγαλύτερη ποινή από ότι εάν το έκανες με άλλη μάρκα!

                Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς;

                Είναι κακό αστείο για το πλαίσιο ταχυτήτων κίνησης και κατανάλωσης που σχολιάζετε μέσα στο φόρουμ σχετικά με τα τουότα πάντα.

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • katafractos17
                  katafractos17 @hountalas last edited by

                  @hountalas said in PEUGEOT FORUM:

                  @katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:

                  @hountalas said in PEUGEOT FORUM:

                  @bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:

                  @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                  @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                  Το αυτοκίνητο είναι πλήρως αξιόπιστο όπως βλέπουμε από ένα κανονικό χρήστη και όχι από ένα που αγοράζει μετοχές εταιρειών λήζινγκ ώστε να μπορεί να τα σπάει για το κέφι του εκτός δρόμου, χωρίς να του λένε τίποτα.

                  Και μετά θέλει να βρεθεί και κάποιος που θα το αγοράσει "καλομεταχειρισμένο"....😊

                  για ρωτα τον καταφρακτο και ολους οσους το πηραν, αν θα το ξαναπαιρναν

                  για πεταμα τα γαλλικα και ειδικα τα στελαντι
                  καθε μερα ξυπνας με τον φοβο τι θα βγαλει παλι

                  Αν δεν κάνω λάθος, όλοι leasing δεν τα έχετε τα 3008 PHEV;
                  Γενικά, δεν νομίζω να υπάρχει ιδιωτικά αγορασμένο Peugeot PHEV στο forum, αν αυτό σημαίνει κάτι ως προς την εμπιστοσύνη προς το brand.

                  Τι να σημαίνει; Απλά είναι ακριβό. Ποιος δεν θα θελε 300 άλογα σε μια ντουλάπα όπως το 3008 αλλά όχι με 55k. Πλέον τα περισσότερα "ακριβά" suv που κυκλοφορούν είναι λιζινγκ. Το καταλαβαίνεις και από το πως αλλάζουν λωρίδες, παρκάρουν, πως φεύγουν στα φανάρια - πως φρενάρουν στο επόμενο φανάρι 50μ μπροστά. Γενικά βλέπεις λίζινγκ - ξες ότι δεν τον πολύ καίει να πάει σαν άνθρωπος. Για αυτό οι τογιοταίοι είναι πιο άνθρωποι γιατί τους καίει να μην κάψει! Άσε που με τουότα αν περάσεις όριο έχεις μεγαλύτερη ποινή από ότι εάν το έκανες με άλλη μάρκα!

                  Δε φτάνει που σε κάθε topic μπαίνει σφήνα και ένα Toyota, γιατί έτσι, μπήκες να μας πεις και ζώα ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων;
                  Άκου εκεί οι Τογιοταίοι είναι πιο άνθρωποι. Τέρμα προσβλητικό.

                  Τώρα δεν ξέρω εάν το λες όντως σοβαρά η έχεις μια δόση χιούμορ όπως εγώ.
                  Τογιότα δεν έχεις, ούτε εγώ αν βοηθάει...
                  Στο ότι τα περισσότερα εταιρικά δουλεύονται σαν κουβάδες με ρόδες, νομίζω ισχύει στο μεγαλύτερο ποσοστό. Δεν τους νοιάζει τους περισσότερους - Ελληνική Νοοτροπία.
                  Προφανώς και υπάρχουν και εξαιρέσεις που τους αρέσει και τα προσέχουν αλλά οι περισσότεροι είναι yolo στον δρόμο. Αυτό παρατηρώ εγώ.
                  Όπως κάνει μπαμ η ομαλή οδήγηση των τουοταίων έτσι κάνει μπαμ και η ατσούμπαλη βιασύνη των περισσότερων λιζιγκαίων!

                  Το πήρα στην κυριολεξία.
                  Όλα καλά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sabas_thess @hountalas last edited by

                    @hountalas said in PEUGEOT FORUM:

                    Είναι κακό αστείο για το πλαίσιο ταχυτήτων κίνησης και κατανάλωσης που σχολιάζετε μέσα στο φόρουμ σχετικά με τα τουότα πάντα.

                    Προσωπική άποψη πάντα, θεωρώ ότι περισσότερο από όλα έχει κουράσει η εμμονή με τις καταναλώσεις των ιδιοκτητών Toyota HEV, όταν μάλιστα έχουν (πλέον) και πολλά άλλα αξιόλογα χαρακτηριστικά. Πχ έχουν πλέον συστήματα διεύθυνσης άνω του μέσου όρου και αξιοπρεπείς αναρτήσεις (Corolla +).

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      criuser last edited by

                      ολα ξεκίνησαν από ένα υποβολιμιαίο σχόλιο περί της αξιοπιστίας των 3008...

                      οπότε στα επόμενα σχόλια αποκαλύφθηκαν τα κίνητρα του σχολιαστή...😊

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        savas89 last edited by

                        Καλησπέρα Χριστός Ανέστη. Άσχετα με Toyota και λοιπές κόντρες , έχει κανείς τελικά 3008 hybrid καινούργιο ή 5008 ακόμη καλύτερα να μας πει καμιά εντύπωση;

                        B C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bill_hsd @savas89 last edited by

                          @savas89 said in PEUGEOT FORUM:

                          Καλησπέρα Χριστός Ανέστη. Άσχετα με Toyota και λοιπές κόντρες , έχει κανείς τελικά 3008 hybrid καινούργιο ή 5008 ακόμη καλύτερα να μας πει καμιά εντύπωση;

                          Δεν νομιζω.
                          Περιμένουν πρώτα να λήξουν τα προηγούμενα συμβόλαια leasing...😂

                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • alexandros-k
                            alexandros-k @bill_hsd last edited by alexandros-k

                            @bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:

                            @savas89 said in PEUGEOT FORUM:

                            Καλησπέρα Χριστός Ανέστη. Άσχετα με Toyota και λοιπές κόντρες , έχει κανείς τελικά 3008 hybrid καινούργιο ή 5008 ακόμη καλύτερα να μας πει καμιά εντύπωση;

                            Δεν νομιζω.
                            Περιμένουν πρώτα να λήξουν τα προηγούμενα συμβόλαια leasing...😂

                            Επειδη ειναι ευχαριστημενοι και θα ξαναπαρουν Στελλα 😀
                            Αυτο πιστευω εννοεις 😇

                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sabas_thess last edited by

                              Άλλαξε κάτι με τους mh puretech; Γιατί πλέον αναφέρονται ως "145" αντί "136";

                              "I am what you made me", D.V.

                              A d P C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • A d P
                                A d P moderator @sabas_thess last edited by

                                @sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:

                                Άλλαξε κάτι με τους mh puretech; Γιατί πλέον αναφέρονται ως "145" αντί "136";

                                https://forum.4troxoi.gr/topic/101165/peugeot-3008-2024/551?page=28

                                R-LINE

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser @sabas_thess last edited by

                                  @sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:

                                  Άλλαξε κάτι με τους mh puretech; Γιατί πλέον αναφέρονται ως "145" αντί "136";

                                  Για να μην το ψάχνεις, ακολουθούν τους Ασιάτες και τους λοιπούς υποχρεωτικά βάζουν όχι μόνο την ισχύ του θερμικού, αλλά και ένα μέρος του ηλεκτρικού και την δίνουν συνδυασμένη.

                                  Ετσι τα υβριδικά 136 έγιναν 145 και τα υβριδικά 100 έγιναν 110.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser @savas89 last edited by

                                    @savas89 said in PEUGEOT FORUM:

                                    Καλησπέρα Χριστός Ανέστη. Άσχετα με Toyota και λοιπές κόντρες , έχει κανείς τελικά 3008 hybrid καινούργιο ή 5008 ακόμη καλύτερα να μας πει καμιά εντύπωση;

                                    Πέρα από το φτηνό χιούμορ των χέητερς, η ουσία είναι ότι τα λήζινγκ έχουν μεγάλο όφελος μόνο ως phev ή bev, ενώ σαν απλά υβριδικά δεν έχουν κανένα, αντίθετα έχουν και φόρο χρήσης.

                                    Τώρα σαν ιδιωτικές αγορές, τα αυτοκίνητα είναι ακριβά και έχουν επιπλέον βάρος από το νέο πάτωμα που παίρνει και ηλεκτρική έκδοση.

                                    Αρα τα 145 άλογα για τα 1600 κιλά του 3008, είναι οριακά.

                                    Ερχονται και μεγάλα Β σουβ, που είναι φτηνότερα και πιο γρήγορα, οπότε δεν είναι τόσο ελκυστικά σε αυτές τις τιμές.

                                    Ακόμα το 3008 και το 5008 είναι μοντέλα με ξεχωριστό σχεδιασμό κουπέ το ένα, όμορφο 7θέσιο το άλλο, αλλά ακριβά αν θέλεις να πας στα 200 άλογα.

                                    Βέβαια είδαμε ότι και το Τιγκουάν για παράδειγμα με 5 άλογα παραπάνω και χωρίς να είναι υβριδικό τα 40000 τα έχει για ψωμοτύρι, αλλά όλα είναι θέμα αναγκών.

                                    Επίσης να πω ότι περιμένω και εδώ να δω τις νέες εγγυήσεις που δίνουν η Πεζώ και η Σιτροέν εδώ και λίγο καιρό στο εξωτερικό, που φτάνουν στα 8 χρόνια και 150000 χλμ.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    S S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      bill_hsd @alexandros-k last edited by

                                      @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                                      @bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:

                                      @savas89 said in PEUGEOT FORUM:

                                      Καλησπέρα Χριστός Ανέστη. Άσχετα με Toyota και λοιπές κόντρες , έχει κανείς τελικά 3008 hybrid καινούργιο ή 5008 ακόμη καλύτερα να μας πει καμιά εντύπωση;

                                      Δεν νομιζω.
                                      Περιμένουν πρώτα να λήξουν τα προηγούμενα συμβόλαια leasing...😂

                                      Επειδη ειναι ευχαριστημενοι και θα ξαναπαρουν Στελλα 😀
                                      Αυτο πιστευω εννοεις 😇

                                      Ακόμα και προβλήματα να βγάζουν, πέραν της όποιας ταλαιπωρίας να το πάνε κάθε φορά στο συνεργείο, τι τους νοιάζει; Σάμπως δικό τους είναι;
                                      Το καλύτερο αμάξι είναι το "δανεικό"...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • S
                                        sabas_thess @criuser last edited by

                                        @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                        Βέβαια είδαμε ότι και το Τιγκουάν για παράδειγμα με 5 άλογα παραπάνω και χωρίς να είναι υβριδικό τα 40000 τα έχει για ψωμοτύρι, αλλά όλα είναι θέμα αναγκών.

                                        Επίσης να πω ότι περιμένω και εδώ να δω τις νέες εγγυήσεις που δίνουν η Πεζώ και η Σιτροέν εδώ και λίγο καιρό στο εξωτερικό, που φτάνουν στα 8 χρόνια και 150000 χλμ.

                                        1. Τα επιπλέον θεωρητικά άλογα του Tig είναι 14 από τη στιγμή που ψεύδεται για τα 145 η Peugeot με τα πραγματικά να είναι 136. Επιπροσθέτως το Tig κινείται πολύ τίμια από τον Tsi ενώ το λεονταράκι με τον puretech επιεικώς σέρνεται.

                                        2. Τελικά οι ανεβασμένες εγγυήσεις καθιστούν το όχημα "πιο αξιόπιστο" ναι ή ου; Γιατί όταν ο VAG ανέβασε τα 2ετη της ντροπής στα 4 λέγατε άλλα. Τώρα η Peugeot αν πάει την εγγύηση στα 8 έτη θα γίνει Toyota; Όσο έγινε Toyota και η Ford με την 8ετή....

                                        3. Για το θέμα της τιμολόγησης των σχεδόν 40k (η οποία αφορά προφανώς την εξοπλιστική έκδοση More) μιλάμε για πληρέστερο ADAS, πολλαπλούς, υγρού συμπλέκτη dct7 και καλύτερους χώρους παντού vs πλεονεκτήματος εμφάνισης. Προφανώς και όλα είναι θέμα αναγκών και γούστου.

                                        "I am what you made me", D.V.

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser @sabas_thess last edited by

                                          @sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:

                                          @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                          Βέβαια είδαμε ότι και το Τιγκουάν για παράδειγμα με 5 άλογα παραπάνω και χωρίς να είναι υβριδικό τα 40000 τα έχει για ψωμοτύρι, αλλά όλα είναι θέμα αναγκών.

                                          Επίσης να πω ότι περιμένω και εδώ να δω τις νέες εγγυήσεις που δίνουν η Πεζώ και η Σιτροέν εδώ και λίγο καιρό στο εξωτερικό, που φτάνουν στα 8 χρόνια και 150000 χλμ.

                                          1. Τα επιπλέον θεωρητικά άλογα του Tig είναι 14 από τη στιγμή που ψεύδεται για τα 145 η Peugeot με τα πραγματικά να είναι 136. Επιπροσθέτως το Tig κινείται πολύ τίμια από τον Tsi ενώ το λεονταράκι με τον puretech επιεικώς σέρνεται.

                                          2. Τελικά οι ανεβασμένες εγγυήσεις καθιστούν το όχημα "πιο αξιόπιστο" ναι ή ου; Γιατί όταν ο VAG ανέβασε τα 2ετη της ντροπής στα 4 λέγατε άλλα. Τώρα η Peugeot αν πάει την εγγύηση στα 8 έτη θα γίνει Toyota; Όσο έγινε Toyota και η Ford με την 8ετή....

                                          3. Για το θέμα της τιμολόγησης των σχεδόν 40k (η οποία αφορά προφανώς την εξοπλιστική έκδοση More) μιλάμε για πληρέστερο ADAS, πολλαπλούς, υγρού συμπλέκτη dct7 και καλύτερους χώρους παντού vs πλεονεκτήματος εμφάνισης. Προφανώς και όλα είναι θέμα αναγκών και γούστου.

                                          Για το 1 θα απαντήσω μόνο και θα πω ότι τα υβριδικά στελλάντις δεν είναι απλά μίζες, ούτε πλήρως υβριδικά βέβαια, αλλά μπορούν να κινούνται ηλεκτρικά μέσα στις πηγμένες πόλεις, που δεν μπορούν τα βάγκ.

                                          Από τα 28 άλογα του ηλεκτροκινητήρα, μόνο τα 9 προσθέτει στον θερμικό, όπως κάνει και η Τογιότα που προσθέτει το 1/3 του ηλεκτρικού στον θερμικό.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • babisstinson
                                            babisstinson last edited by

                                            @sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:

                                            Τελικά οι ανεβασμένες εγγυήσεις καθιστούν το όχημα "πιο αξιόπιστο" ναι ή ου; Γιατί όταν ο VAG ανέβασε τα 2ετη της ντροπής στα 4 λέγατε άλλα. Τώρα η Peugeot αν πάει την εγγύηση στα 8 έτη θα γίνει Toyota; Όσο έγινε Toyota και η Ford με την 8ετή....

                                            Κατά την γνώμη μου η ανεβασμένη εγγύηση σε καμία περίπτωση δεν καθιστά το όχημα πιο αξιόπιστο. Απλά δίνει μια ξεγνοιασιά στον ιδιοκτήτη ότι αν/όταν χαλάσει θα σε καλύψουμε και δεν θα πληρώνεις 1500αρια.
                                            Η αξιοπιστία φαίνεται από τις επισκέψεις στο συνεργείο και τα προβλήματα που εμφανίζονται σε ορίζοντα 10ετιας.

                                            ΥΓ. Και για τα VAG φυσικά τα 2 χρόνια εγγύηση ήταν ντροπής πράγματα. Όχι πως και τα 4 είναι πολλά, να 'μαστε ειλικρινείς. Ανεξαρτήτως κατασκευαστή.

                                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 651
                                            • 652
                                            • 653
                                            • 654
                                            • 655
                                            • 669
                                            • 670
                                            • 653 / 670
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr