-
Αυτό ότι τα κορεάτικα είναι καλύτερα ηλεκτρικά είναι ανέκδοτο. Να μου πεις για τα οδηγικά κόλπα αλά Ioniq 5 N, να συμφωνήσω. Αλλά ως EV βρίσκονται σαφώς πίσω. Υψηλό βάρος, υψηλή κατανάλωση, πολύ ακριβότερα. Στο μόνο που πλεονεκτούν είναι στην 800βολτη φόρτιση.
-
Να με συγχωρείς Φάνη μου, αλλά ίδια τιμή έχει ένα Ioniq 6. Σαφώς θα το προτιμούσα.
Δημήτρη, θέλω την άποψή σου σχετικά με την δοκιμή του Car.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
ΑΥΤΗΝ τη στιγμη παντως, νομιζω οτι για οικογενειακο οχημα, τα τεσλα εξακολουθουν να προηγουνται, εστω και στα σημεια. Γνωμη μου...
στο σύνολο ναι, αλλά σε κάποια σημεία χάνουν. και με την τάση που υπάρχει, είναι δεδομένο ότι αυτά τα σημεία θα αυξηθούν και μάλιστα γρήγορα. Μην θεοποιούμε τα Tesla, προφανώς και είναι πολύ καλά για την τιμή τους και έγινε μία αλλαγή (καλοδεχούμενη) στην παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά ο ανταγωνισμός είναι υπαρκτός, βελτιώνεται συνεχώς, και δείχνει και τα κακώς κείμενα. Τέλος, το ποιο αμάξι είναι καλύτερο από το άλλο, είναι υποκειμενικό, καθώς ο καθένας το κρίνει για διαφορετικά πράγματα, άλλος γουστάρει το design, αλλως το efficiency, αλλως την ποιότητα στο εσωτερικό, αλλος την ποιότητα κύλισης.... Τέλος, μεγάλο φαουλ που η Tesla με σκοπιμότηττα, δεν ανακοινώνει το μέγεθος της μπαταρίας, αυτόματα δείχνει οτι δεν είναι και τόσο efficient οσο λέει, κάτι κρύβεται. Και μην ακούσα τις γελειότητες για διαφορεκή εταιρία στις μπαταρίες ανά εργοστάσιο παραγωγής, μπορούσε να το γράψει απευθείας στο βιβλίο του αυτοκινήτου.
Να μια ωραία και πρωτότυπη νέα θεωρία συνωμοσίας !!
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Να μια ωραία και πρωτότυπη νέα θεωρία συνωμοσίας !!
και οι πωλήσεις γιατί πέφτουν?
-
@dettol said in TESLA FORUM:
σιγα το επτασφραγιστο μυστικο. Ολοι ξερουμε τι μπαταριες φοραει καθε οχημα
το αναφέρει κάπου επίσημα η Tesla?
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
σιγα το επτασφραγιστο μυστικο. Ολοι ξερουμε τι μπαταριες φοραει καθε οχημα
το αναφέρει κάπου επίσημα η Tesla?
ουτε την ιπποδυναμη αναφερει. Δεν με ενδιαφερει να ερθω σε αντιπαραθεση, απλα προσπαθω να εξηγησω την θεση μου.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
ουτε την ιπποδυναμη αναφερει. Δεν με ενδιαφερει να ερθω σε αντιπαραθεση, απλα προσπαθω να εξηγησω την θεση μου.
το δέχομαι, όμως εφόσον δεν το κάνει όπως οι άλλες κατασκευαστές, προφανώς εξυπηρετεί κάποια σκοπιμότητα. και προφανέστατα κανένας δεν θέλει να έρθει σε αντιπαράθεση, τα γεγονότα λέμε, όχι απόψεις.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Να με συγχωρείς Φάνη μου, αλλά ίδια τιμή έχει ένα Ioniq 6. Σαφώς θα το προτιμούσα.
Δημήτρη, θέλω την άποψή σου σχετικά με την δοκιμή του Car.
στον διαμορφωτη της hyundai παντως, το φτηνοτερο ioniq 6 ειναι αυτο με 53kwh μπαταρια και 150 ιππους (αρχικα γραφει 170, οταν προχωρησεις στο επομενο βημα γραφει 151). Ολα αυτα στα 49490 (προ επιδοτησης) που ειναι αρκετα ακριβοτερο απο το μικρο Μ3, το οποιο εχει ομως μεγαλυτερη μπαταρια και νομιζω καλυτερες επιδοσεις
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Να με συγχωρείς Φάνη μου, αλλά ίδια τιμή έχει ένα Ioniq 6. Σαφώς θα το προτιμούσα.
Πολύ πιο ακριβό το Ioniq (εαν συγκρίνουμε ίδια πράγματα), κάπου 15.000 πιο ακριβό βγαίνει. Την εμφάνιση (που δεν βλέπεται) την αφήνω στην άκρη. Και σε κάθε περίπτωση το Τέσλα, εκτός του ότι ειναι αρκετά πιο φτηνό, ειναι και καλύτερο συνολικά σε διαχείριση ενέργειας και οδική συμπεριφορά.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Να μια ωραία και πρωτότυπη νέα θεωρία συνωμοσίας !!
και οι πωλήσεις γιατί πέφτουν?
Γιατί η τεσλα κρύβει το μέγεθος των μπαταριών της ;
Ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ marketing εφαρμόζει και η Apple, και εκεί βρωμάει κάτι ;Καταλαβαίνω ότι οι θεώρησες συνομωσίας εφευρίσκονται προς τέρψιν του φιλοθεάμον κοινού, καλό θα ήταν ομως, να τις εξετάζουμε με μεγαλύτερη νηφαλιότητα.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Δημήτρη, θέλω την άποψή σου σχετικά με την δοκιμή του Car.
Ναι, όταν αξιωθώ να τη διαβάσω, θα σου πω. Σε κάθε περίπτωση, εμπιστεύομαι περισσότερο αυτούς εδώ.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Σε κάθε περίπτωση, εμπιστεύομαι περισσότερο αυτούς εδώ.
χαχαχα τρομερός!
Το άνοιξα με μια περιέργεια...λέω για να δω ποιους εμπιστεύεται αυτό το καλό παιδί της αυτοκ. δημοσιογραφίας...χαχαχαχαχα
-
Η ψαλίδα κλείνει και ενόσω ο Ελομάς δεν παρατάει εγκαίρως τα οράματα μεγαλείου περί αυτόνομης οδήγησης και τους πολιτικαντισμούς η Tesla θα φάει υπεργιγαντιαια ψωλια στο γήπεδο της από εταιρίες όπως η BYD λίαν συντόμως.
Συγκρίνετε το Μ3 LR AWD με το BYD Seal AWD. Τεχνολογικά πέραν του one-pedal, του ηλεκτρονικού περιορισμού ταχύτητας και του ποιο ψαγμένου λογισμικού το Tesla βλέπει παντού την πλάτη του BYD.
Συγκρίνεται ποια απόσταση χώριζε τις δύο εταιρίες μερικά χρόνια πριν και ποια τώρα.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Συγκρίνετε το Μ3 LR AWD με το BYD Seal AWD. Τεχνολογικά πέραν του one-pedal, του ηλεκτρονικού περιορισμού ταχύτητας και του ποιο ψαγμένου λογισμικού το Tesla βλέπει παντού την πλάτη του BYD.
Έχοντας ζήσει επί μία εβδομάδα μαζί του, τολμώ να έχω διαφορετική γνώμη. Σε ελάχιστους τομείς μπορεί να το κοιτάξει στα μάτια.
-
Μέχρι να οδηγήσω το Seal δεν έχω λόγους να αμφιβάλω για το οδηγικό μέρος του άρθρου σου. Τεχνολογικά όμως? Και μόνον το V2L και τα BYD LFP Blades φτάνουν για να πάρει κεφάλι.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Μέχρι να οδηγήσω το Seal δεν έχω λόγους να αμφιβάλω για το οδηγικό μέρος του άρθρου σου. Τεχνολογικά όμως? Και μόνον το V2L και τα BYD LFP Blades φτάνουν για να πάρει κεφάλι.
Άσε, μην συνεχίζεις, καταλάβαμε....
"Cons.... ...... ...... everyone will hate you"
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Η ψαλίδα κλείνει και ενόσω ο Ελομάς δεν παρατάει εγκαίρως τα οράματα μεγαλείου περί αυτόνομης οδήγησης και τους πολιτικαντισμούς η Tesla θα φάει υπεργιγαντιαια ψωλια στο γήπεδο της από εταιρίες όπως η BYD λίαν συντόμως.
βασικά είτε καταλάβατε, είτε όχι, τα πράγματα είναι απλά μαθηματικά, οι πωλήσεις της Tesla πέφτουν, αφού έχει τόσο γαμάτα προϊόντα γιατί δεν ακολουθούν αυξητική τάση όπως η BYD? τέλος 25, τα πράγματα για την Tesla θα είναι ακόμα χειρότερα, είτε με δασμούς, είτε χωρίς. Η μόνη πιθανότητα είναι να πετάξει η Tesla στην αγορά ένα πολύ καινοτόμο προϊόν, που είχε την ευκαιρία με το Y αλλά ακολούθησε λογική highland, κοινώς έβγαλε ένα αμάξι που ναι μεν είναι καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά δεν συγκινεί. Τα μεγαλεία του 20 έχου φύγει προπολλού. Θα μπορούσε βέβαια να κάνει και νέα μείωση τιμών, που μέχρι στιγμής δεν φαίνεται στον ορίζοντα, πέρα από τα επιτόκια και την επέκταση της εγγύησης που έκανε ήδη στην Αμερική. Κανένας δεν μείωσε το προϊόν της Tesla, αλλά πρέπει να βλέπουμε και λίγο μπροστά, όχι πίσω. Θα τα ξαναπούμε στο κλείσιμο της χρονιάς.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
Η ψαλίδα κλείνει και ενόσω ο Ελομάς δεν παρατάει εγκαίρως τα οράματα μεγαλείου περί αυτόνομης οδήγησης και τους πολιτικαντισμούς η Tesla θα φάει υπεργιγαντιαια ψωλια στο γήπεδο της από εταιρίες όπως η BYD λίαν συντόμως.
βασικά είτε καταλάβατε, είτε όχι, τα πράγματα είναι απλά μαθηματικά, οι πωλήσεις της Tesla πέφτουν, αφού έχει τόσο γαμάτα προϊόντα γιατί δεν ακολουθούν αυξητική τάση όπως η BYD? τέλος 25, τα πράγματα για την Tesla θα είναι ακόμα χειρότερα, είτε με δασμούς, είτε χωρίς. Η μόνη πιθανότητα είναι να πετάξει η Tesla στην αγορά ένα πολύ καινοτόμο προϊόν, που είχε την ευκαιρία με το Y αλλά ακολούθησε λογική highland, κοινώς έβγαλε ένα αμάξι που ναι μεν είναι καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά δεν συγκινεί. Τα μεγαλεία του 20 έχου φύγει προπολλού. Θα μπορούσε βέβαια να κάνει και νέα μείωση τιμών, που μέχρι στιγμής δεν φαίνεται στον ορίζοντα, πέρα από τα επιτόκια και την επέκταση της εγγύησης που έκανε ήδη στην Αμερική. Κανένας δεν μείωσε το προϊόν της Tesla, αλλά πρέπει να βλέπουμε και λίγο μπροστά, όχι πίσω. Θα τα ξαναπούμε στο κλείσιμο της χρονιάς.
οταν ερθει η ωρα να αγορασεις, δες τι υπαρχει, σε τι τιμες, τι καλυπτει τις αναγκες σου και τοτε αποφασιζεις. Ολα τα υπολοιπα δεν εχουν κανενα απολυτως νοημα
-
@dettol said in TESLA FORUM:
οταν ερθει η ωρα να αγορασεις, δες τι υπαρχει, σε τι τιμες, τι καλυπτει τις αναγκες σου και τοτε αποφασιζεις. Ολα τα υπολοιπα δεν εχουν κανενα απολυτως νοημα
προσωπικά, εχω δηλώσει οτι θα μπορούσα να πάρω και tesla, και βλέπω τα καλά της συγκεκριμένης εταιρίας. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην βλέπουμε τα κακά και τον ανταγωνισμό. Ούτε μέτοχος της Tesla ειμαι, ούτε τα παίρνω απο αυτή, η αγορά ειναι συγκεκριμένη οπως και ο ανταγωνισμός, zeekr πχ οπως και mercedes cla (αν έρθει με τα χαρακτηριστικά που αναφέονται και στην τιμή πυο λένε) ειναι πολύ αξιόλογες προτάσεις, οπως και τα BYD. Το να εμένουμε οτι το Tesla ειναι η καλύτερη αγορά value 4 money, για μένα πλέον ειναι λάθος.
-
Το σωστό είναι να γίνεται σύγκριση σε συγκεκριμένα μοντέλα εφόσον η τεσλα έχει περιορισμένη γκάμα προϊόντων. Τι πουλάει το σενταν της byd και τι της tesla; κτλ.
Προσωπικά περίμενα πολύ χειρότερες πωλήσεις από τεσλα τελευταία, δεδομένου ότι βασίζεται (ρεαλιστικά) σε μόλις δύο μοντέλα και επιπλέον οι ανταγωνιστές (Κινέζοι και μη) έχουν κάνει τρομερή ρελανς.
Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αν αποφασίσουν να βγάλουν ένα " model 2" και ένα "model 2 Suv" τότε θα κάνουν παρτυ ασχέτως του που βρίσκεται ο ανταγωνισμός σήμερα.
TESLA FORUM