-
@spi_duster said in ΟΣΕ:
Αφου η παραμυθα με το λαθραιο φορτιο κρατησε τοσο οσο να αποδειχθει οτι Λαφακωσης ηταν ΛΑΠ με ονοματεπωνυμο, οι αριστερουληδες επέστρεψαν στο αγαπημενο τους χομπι. Να βριζουν οσους τους εχουν παρει ειδηση απο την αρχη. Ημιμαθεις, ανεπιτηδευτοι μια φορά ακομη επιτιθενται σε οποιον αμφισβητει τις ... αληθειες τους με τα κοντα ποδαρια. Ο κοσμος σας εχει κανει βουκινο κι εσεις καμαρωνετε . Καλή εβδομαδα. Το αλλο ΣΚ μπορεί και να ξανασχοληθουμε με τις παπατζες σας. Καποιοι εργαζωμαστε τις μερες που απεργαζεστε πως θα μας την φερετε. Με την μικρη Μαρία του Εβρου έχουμε κατι νεωτερο? Τι συνεβη με τη νοβαρτις μαθατε κατι νεωτερο? Μη μας αφηνετε στην αγωνια.
ο κοζμος ξερει ποιοι σκοτωσαν
-
Σπύρος τι σχέση έχω; Λακαφώσης λέγεται ο άνθρωπος όχι λαφακωσης! Εντοπίζω μια αγωνία;
Και να σου πω ρε συ Σπύρο, εσύ με ποια ιδιότητα κρίνεις τους χημικούς μηχανικούς για ότι λένε;
Φέρεις αντίθετη άποψη και επισήμως από καθηγητές χημικούς μηχανικούς, εξειδικευμένους χημικούς μηχανικούς και ειδικούς πραγματογνώμονες!
Αντίθετη άποψη από αυτους στον δημόσιο διάλογο εκφέρουν κάποιοι μηχανολόγοι μηχανικοί, και δημοσιογράφοι! Δεκτή, αλλά γιατί είναι αντίθετη από τους ειδικούς;Εσυ με ποια ιδιότητα αρνείσαι τα πορίσματα των χημικών μηχανικών; Να ξέρουμε εάν είναι να ακούμε εσένα;
-
Και να σου πω ρε συ Σπύρο, εσύ με ποια ιδιότητα κρίνεις τους χημικούς μηχανικούς για ότι λένε;
Με την ιδιότητα του λυσσαλέα ακομμάτιστου Νεοδημοκράτη, όλες οι υπόλοιπες ιδιότητες, είναι απλά οδοντόκρεμες...
Και είναι είπαμε και τετραπέρατοι οι Νεοδημοκράτες, το ξέραν απ την αρχή αυτοί, τους είχε πει το μυστικό ο Κυργιάκος στο διάγγελμα (γουρλωνε τα μάτια με συνθηματικό τρόπο που μόνο οι στρατιώτες του κόμματος έχουν διδαχθεί να αναγνωρίζουν, την ώρα που οι αριστερούληδες νομίζουν πως κάτι του έχει σταθεί στο λαιμό).
Δεν πειράζει που οι χημικοί μηχανικοί τραβάνε τα μαλλιά τους με αυτά που ακούν και διαβάζουν, τους Νεοδημοκράτες τους το επιβεβαίωσε ο Δεδές πως ήταν τα σιλικον όηλς, και δεν είναι μόνο ο Δεδές, είναι κι ακόμη ένας ηλεκτρολόγος φωτισμού που το χε μυριστεί απ την αρχή, και δεν πειράζει που κανένας δεν βάζει στο χαρτί να εξηγήσει με εξισώσεις αποδεκτές απ τους υπόλοιπους ειδικούς επιστήμονες το μηχανισμό που εξελίχθηκε το φαινόμενο, στους Νεοδημοκράτες αρκεί που το σκέφτηκε κάποιος και τους το είπε!
Κι όποιος πραγματογνώμονας λέει το αντίθετο, θα τον εξεφτελισουν και θα τον απειλήσουν πως θα τον κυνηγήσουν νομικά, να μάθει την αξία της συμμόρφωσης με το συρφετο της Κυβερνησάρας.Αλλά κι έτσι να μην είναι τα πράγματα, το πε κι ο Μουμτζής, ότι αυτή η Κυβέρνηση είναι τόσο άχρηστη κι ασυντόνιστη που και να το θέλει, δεν είναι ικανή να οργανώσει συγκάλυψη, οπότε το θέμα θεωρείται λήξαν, πάμε για εκλογές, και Α και ΟΥ!
-
Μα και ο Κυριάκος δεν είπε πως μάλλον υπήρχε κατι; Νομίζω σε μια συνέντευξη το είπε!
-
Μα και ο Κυριάκος δεν είπε πως μάλλον υπήρχε κατι; Νομίζω σε μια συνέντευξη το είπε!
Ο Κυργιάκος έχει πει κι ότι:
"δεν είμαστε όλοι ίδιοι, δεν είμαστε όλοι ίσοι"
κι είπε κι ότι:
"δεν τρέφω αυταπάτες, για μια κοινωνία χωρίς ανισότητες, γιατί αυτό είναι ενάντια στην ανθρώπινη φύση"τι πα να πουν αυτά, πως δεν είναι δημοκράτης;
Ομοίως, μπορεί να έστειλε τον Τριαντόπουλο να ξεμπαζώσει όλο το μέρος μέχρι να πεις "φαυλοκρατία", αλλά δεν σημαίνει πως δεν θέλει ο Κυργιάκος να μην λάμψει η αλήθεια, όπως έλαμψαν δυόμισι τόνοι καυσίμου κατά τη σύγκρουση των τραίνων!
-
Λοιπόν, αν ήμουν στην επιτροπη του εμπ για να συντάξω πόριζμα για τα τέμπη, θα έκανα εισήγηση για πραγματοποίηση δύο πειραμάτων:
α. ανάφλεξη και καύση ελαίων μετασχηματιστή, παρουσία ηλεκτρικής εκκένωσης 22,5KV (η τάση με την οποία λειτουργούν τα ηλεκτροκίνητα τραίνα), για να δούμε αν υπάρχει ταχεία ανάφλεξη και πυρόμπαλλα και
βου. Χρόνος φόρτωσης και εκφόρτωσης 2,5 - 5 τόνων ενός εκ των κάτωθι : τολουόλιου, βενζόλιου, ξυλόλιου. Το υλικό θα ήταν σε μπιτονάκια των 20 λίτρων (σαν αυτά που έχουν λιπαντικό για φορτηγά), και ο χώρος που θα έμπαινε θα ήταν η καμπίνα του μηχανοδηγού ενός ίδιου τραίνου με το εμπορικό τραίνο που ενεπλάκη στο δυστύχημα, για να δούμε πόσο πρακτικό και εφικτό είναι κάτι τέτοιο, πόσο χρόνο απαιτεί και τι ποσότητα σηκώνει.
Στη φωτό το ίδιο τραίνο. Προσέξτε το μικρό μέγεθος της πόρτας της καμπίνας, καθώς και τα στενά, κάθετα σκαλάκια. Από εκεί πρέπει να περάσει όλο το φορτίο, και να ντανιαστεί από το πάτωμα έως την οροφή πίσω από τον μηχανοδηγό (ο χώρος είναι αστείος)!ΥΓ. Είδα το βίντεο με τους ιδιώτες πραγματογνώμονες που έβαλαν οι συγγενείς των θυμάτων, να μιλάνε για πυρόμπαλλα από εύφλεκτους υδογινάνθρακες. ΟΚ, προφανώς και υπήρχε κάτι εύφλεκτο, αλλιώς δεν θα γινόταν τέτοιο μπραφ, πιθανόν να ήταν αυτοί οι υδρογονάνθρακες που προαναφέρθηκαν, αλλά το όλο στόρυ είναι ελλιπές, αφού οι εισηγητές αυτής της θεωρίας, χημικοί ως επί το πλείστον, δεν κάνουν καμία νύξη για το πως είναι δυνατό και λογικό να φορτώνεις μια καμπίνα μηχανοδηγού με 2,5-5 τόνους παράνομο φορτίο κάθε φορά σε ντενεκεδάκια και μπιτονάκια (!) εντός εμπορικών σταθμών του ΟΣΕ, χώροι δηλαδή που υπάρχουν δεκάδες εργαζόμενοι παρόντες, και να μην αναζητάς άλλη, ευχερέστερη μέθοδο, για τη μπίζνα σου. Π.χ. μεταφορά με βυτιοφόρα, κοντέινερ, καραβάκια, τάνκερ, σιδηροδρομικά βαγόνια-βυτία προσδεδεμένα στον συρμό, κ.ο.κ.
-
https://www.youtube.com/live/m3OIeBqmkak?si=CF_ELwJkKiraXj4K
Ο Κάρναβος είναι πρώην συνάδελφος και γνώστης των καύσιμων και της συμπεριφοράς τους. Στο πρώτο μέρος κάνει μία ανάλυση με αποδείξεις των λεγόμενων του.
Στο 12:20 ξεκινά η ομιλία του. -
Ενα μέρος της πλευράς των ιδιωτών εμπειρογνωμόνων αναφέρουν πως υπήρχε θέμα με τη δεύτερη μηχανή που εν τέλη μέρος αυτης συγκρούστηκε διότι η πρώτη είχε εκτροχιαστεί από το φρενάρισμα και δεν συγκρούσθηκε μετωπικά. Η δεύτερη μηχανή είχε αλλάξει τελευταία στιγμή με μια άλλη πριν την αναχώρηση για λόγους βλάβης. Κάτι τέτοιο ακούστηκε και στον Ευαγγελάτο ή σε κάποιους άλλους δημοσιογράφους. Τώρα αν ισχύει όντως αυτό ή όχι το δικαστήριο θα το βρει.
Δεύτερον τρεις μετασχηματιστές λένε είχαν οι μηχανές στο σύνολο (γιατί 3 και όχι 4, παλι δεν έχω ιδέα). Οι δύο ήταν άθικτοι και με τα έλαια τους μέσα ο ένας είχε χτυπηθεί και μέρος τους χύθηκε ενώ τα υπόλοιπα έλαια αυτού τα βρήκαν άθικτα μη καμενα (δηλαδή διάφανα όπως λένε) και τα μάζεψαν με στουπιά και σφουγγάρια από τον τόπο της σύγκρουσης.
Αυτά λένε όσοι συμμετέχουν στις έρευνες. Τι ισχύει και τι δεν ισχύει, δεν έχω ιδέα.
O @spi_duster , o @criuser, Ο @nasos ...είναι σίγουροι ;;; Από που πηγάζει η σιγουριά τους; -
https://www.youtube.com/live/m3OIeBqmkak?si=CF_ELwJkKiraXj4K
Ο Κάρναβος είναι πρώην συνάδελφος και γνώστης των καύσιμων και της συμπεριφοράς τους. Στο πρώτο μέρος κάνει μία ανάλυση με αποδείξεις των λεγόμενων του.
Στο 12:20 ξεκινά η ομιλία του.Α δεν το είχα δει αυτό. Ενδιαφέρον.
-
This post is deleted! -
Ενα μέρος της πλευράς των ιδιωτών εμπειρογνωμόνων αναφέρουν πως υπήρχε θέμα με τη δεύτερη μηχανή που εν τέλη μέρος αυτης συγκρούστηκε διότι η πρώτη είχε εκτροχιαστεί από το φρενάρισμα και δεν συγκρούσθηκε μετωπικά. Η δεύτερη μηχανή είχε αλλάξει τελευταία στιγμή με μια άλλη πριν την αναχώρηση για λόγους βλάβης. Κάτι τέτοιο ακούστηκε και στον Ευαγγελάτο ή σε κάποιους άλλους δημοσιογράφους. Τώρα αν ισχύει όντως αυτό ή όχι το δικαστήριο θα το βρει.
Δεύτερον τρεις μετασχηματιστές λένε είχαν οι μηχανές στο σύνολο (γιατί 3 και όχι 4, παλι δεν έχω ιδέα). Οι δύο ήταν άθικτοι και με τα έλαια τους μέσα ο ένας είχε χτυπηθεί και μέρος τους χύθηκε ενώ τα υπόλοιπα έλαια αυτού τα βρήκαν άθικτα μη καμενα (δηλαδή διάφανα όπως λένε) και τα μάζεψαν με στουπιά και σφουγγάρια από τον τόπο της σύγκρουσης.
Αυτά λένε όσοι συμμετέχουν στις έρευνες. Τι ισχύει και τι δεν ισχύει, δεν έχω ιδέα.
O @spi_duster , o @criuser, Ο @nasos ...είναι σίγουροι ;;; Από που πηγάζει η σιγουριά τους;Εγώ δεν έχω εκφράσει καμιά σιγουριά για τίποτε από την αρχή.
Οι αριστερούληδες εκφράζουν από την αρχή και φοβούνται μήπως τελικά έχουν ένα νέο 1990 και τους πέσει η πραγματικότητα στο κεφάλι.
Για αυτό και δεν εκφράζω καμία άποψη και βεβαιότητα, πέρα από τα προφανή, για τον σταθμάρχη και τους άλλους σταθμάρχες που την κοπάνησαν, για τις ευθύνες του ΟΣΕ και των δημοσίων υπαλλήλων και των υπουργών από το 2009 και μετά που δεν ολοκληρώθηκε η 717.
-
Εσύ συμφωνείς (με like) με την άποψη του spi-duster που την αναφέρει με απόλυτη σιγουριά και αντιβαίνει στα πορίσματα των χημικών μηχανικών.
Μαζί και ο Νασος. Οπότε σας έβαλα στο ίδιο κάδρο.
Από κάπου έχετε μια ενημέρωση για αν είστε τόσο σίγουροι. Ποια είναι αυτή, να την διαβάσουμε ώστε να τεθεί στον δημόσιο διάλογο.
-
Το λάικ δεν είναι άποψη.
-
Οταν κάποιος πει κάτι συγκεκριμένο και επιδοκιμάζεις την άποψη αυτή μάλλον συμφωνείς, εκτός εάν έχεις το ακαταλόγιστο.
Είναι σαν το χειροκρότημα του κοινού σε ένα δημόσιο βημα
-
Η μόνη περίπτωση να υπήρχε παράνομη μεταφορά φορτίου από τις μηχανές, είναι μέσω μπαγκαζιερας
. Κατι λακαμαδες όπως ο Λακαφωσης που έγιναν αυτοκλητοι ειδικοί και κατήγοροι θα βρουν για μια φορά ακόμη τοίχο. Τα στερνά τιμούν τα πρώτα. Όπως συνέβη και σε άλλα δραματικά γεγονότα έπαιξαν το ρόλο του λαγού και στο δυστύχημα των Τεμπών. Αν δεν το αντιμετωπίσουμε πρωτίστως ως δυστύχημα ένοχοι δε θα βρεθούν ποτέ. Πηγαίνοντας για τα πολλά χάνονται και τα λίγα. Αυτό το ξέρουν οι λακαμαδες. Για αυτό λέω πως όλοι αυτοί που μιλούν για έγκλημα,στην πραγματικότητα προστατεύουν τους ενόχους. Τους προστατεύουν εκτοξεύοντας κατηγορίες που δεν ευσταθούν. Το χειρότερο είναι πως προστατεύουν ένα σάπιο σύστημα που τάχα μου αντιπαλευουν. Για αυτό ίσως είναι λίγη η λέξη λακαμαδες.
-
Σαν παρατήρηση, ουδείς από εμάς γνωρίζει όλα τα στοιχεία της δικογραφιας και απλα βλέπουμε ότι διαρρέει ο ένας και ο άλλος αναλόγως με το συμφέρον του. Συνεπώς από "facts" του στυλ οι μηχανές ήταν έτσι η αλλιώς, οι μετασχηματιστες βρέθηκαν έτσι η αλλιώς τα βαγόνια ήταν εδώ η εκει κλπ θα έλεγα να κρατάμε μικρό καλάθι.
Μέχρι στιγμής τα μόνα σίγουρα για το κοινό είναι δύο, το πόρισμα του εοδασααμ (που μιλάει για εύφλεκτο υλη) και το πόρισμα της αστυνομίας για την γνησιότητα των βίντεο που δεν δείχνουν φορτία στις πλατφόρμες. -
@spi_duster said in ΟΣΕ:
Η μόνη περίπτωση να υπήρχε παράνομη μεταφορά φορτίου από τις μηχανές, είναι μέσω μπαγκαζιερας
. Κατι λακαμαδες όπως ο Λακαφωσης που έγιναν αυτοκλητοι ειδικοί και κατήγοροι θα βρουν για μια φορά ακόμη τοίχο. Τα στερνά τιμούν τα πρώτα. Όπως συνέβη και σε άλλα δραματικά γεγονότα έπαιξαν το ρόλο του λαγού και στο δυστύχημα των Τεμπών. Αν δεν το αντιμετωπίσουμε πρωτίστως ως δυστύχημα ένοχοι δε θα βρεθούν ποτέ. Πηγαίνοντας για τα πολλά χάνονται και τα λίγα. Αυτό το ξέρουν οι λακαμαδες. Για αυτό λέω πως όλοι αυτοί που μιλούν για έγκλημα,στην πραγματικότητα προστατεύουν τους ενόχους. Τους προστατεύουν εκτοξεύοντας κατηγορίες που δεν ευσταθούν. Το χειρότερο είναι πως προστατεύουν ένα σάπιο σύστημα που τάχα μου αντιπαλευουν. Για αυτό ίσως είναι λίγη η λέξη λακαμαδες.
Άρα και δηλαδή η άποψη σου πηγάζει από τα νύχια σου, χωρίς καμία σχετική γνώση, καμία σχετική κατάρτιση και στο τέλος με μια αντισυστημική εσάνς.
Εσένα πως θα έπρεπε να σε χαρακτηρίσουν οι χημικοί μηχανικοί που έχουν αντίθετη άποψη και γνώμη με βάση στοιχεία και την κατάρτιση τους; Ποιο επίθετο θα σου ταίριαζε;
-
Σαν παρατήρηση, ουδείς από εμάς γνωρίζει όλα τα στοιχεία της δικογραφιας και απλα βλέπουμε ότι διαρρέει ο ένας και ο άλλος αναλόγως με το συμφέρον του. Συνεπώς από "facts" του στυλ οι μηχανές ήταν έτσι η αλλιώς, οι μετασχηματιστες βρέθηκαν έτσι η αλλιώς τα βαγόνια ήταν εδώ η εκει κλπ θα έλεγα να κρατάμε μικρό καλάθι.
Μέχρι στιγμής τα μόνα σίγουρα για το κοινό είναι δύο, το πόρισμα του εοδασααμ (που μιλάει για εύφλεκτο υλη) και το πόρισμα της αστυνομίας για την γνησιότητα των βίντεο που δεν δείχνουν φορτία στις πλατφόρμες.Η αστυνομία είπε σε πόρισμα εάν δεν κάνω λάθος, πως το βίντεο μοιάζει αυθεντικό αλλά ΔΕΝ είναι ή δεν μπορεί να αποδειχθεί οτι απεικονίζει την συγκεκριμένη ημερομηνία! Υπήρχε αλλοίωση κάποιων στοιχείων του χρόνου ή κάτι τετοιο. Για ψάξε λίγο τις δημοσιεύσεις της, μήπως κάνω και λάθος.
-
Εγώ αναμένω το πορισμα γιατι δεν έχω γνώσεις για να αξιολογησω αυτα που γραφονται
Εμενα με απασχολεί ότι κάποιοι θα έπρεπε να εχουν μπει φυλακη για τις παραλειψεις ασχετως της πυροσφαιρας που έχουν πέσει όλοι να διερευνύσουν
Ο κυριος Καραμαλής πχ που ήταν υπουργος δεν εχω καταλάβει γιατι δεν πρεπει να πάει δικη και φυλακή ενώ αποδεδειγμένα φταιει και έχει αιμα στα χέρια του.
Και καταλήγω στο ότι εφόσον για τα προηγούμενα αποδεδειγμενα εγγλήματα ο μονος που καταδικάστηκε ήταν ο σταθμαρχακος τι σας δίνει ελπιδες οτι αν βρεθουν και αλλες ευθυνες για παρανομα υλικα και αποδειχθει οτι η πυροσφαιρα ήταν εξαιτιας αυτών οτι θα αποδοθει δικαιοσυνη. Για τα αποδεδειγμενα δεν αποδόθηκε, γιατι να αποδοθει τώρα.
Τιποτα δεν θα γίνει οποιο και να είναι το πόρισμα. Απλα , ομορφα, ξεκαθαρα.
Να τους ξαναβγαλουμε κυβερνηση παιδια , πήγαν πολύ καλά.
-
Εσύ συμφωνείς (με like) με την άποψη του spi-duster που την αναφέρει με απόλυτη σιγουριά και αντιβαίνει στα πορίσματα των χημικών μηχανικών.
Μαζί και ο Νασος. Οπότε σας έβαλα στο ίδιο κάδρο.
Από κάπου έχετε μια ενημέρωση για αν είστε τόσο σίγουροι. Ποια είναι αυτή, να την διαβάσουμε ώστε να τεθεί στον δημόσιο διάλογο.
Κοίτα, έβαλε ο φίλος που εργάζεται σε διυλιστήρια, ένα βίντεο με τον Καρναβό, έναν καθηγητάκο που δεν τον ξέρει κανείς στη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, ο οποίος διδάσκει αυτά τα θέματα στο πεδίο των ΕΛΠΕ και της ARAMCO, να εξηγεί γιατί ΔΕΝ προήλθε απ τα λάδια των κατά το πλείστον άθικτων ειδικών μετασχηματιστων του τρένου.
Και ποιος μας λέει εμάς πως αυτός ο "παγκοσμίου φήμης ειδικός" όπως είθισται να λέγεται, δεν είναι κομμουνιστοσυριζαίος που θέλει να ρίξει τον Μητσοτάκη;
Κρουζερ, Ντάστερ, Νάσος κλπ αντλούν πληροφόρηση από πιο έγκυρες πηγές, από τηλεπαράθυρα του Σκάι με συνταξιούχους πρωην συνδικαλιστές της αστυνομίας, μέχρι και τον ίδιο τον Πίνατ!
Το καίριο ερώτημα που προκύπτει απ όλα αυτά, είναι ΠΩΣ ντανιάζονται μπετονάκια με διαλύτες σε μέρη που δεν πρέπει; όποιος είναι χημικός μηχανικός με @@, ας το απαντήσει αν μπορεί...
ΟΣΕ