-
Κάντο όπως η Toyota;;;
https://www.drive.com.au/news/volkswagen-to-roll-out-new-hybrid-tech-report/will combine a 1.5-litre turbo four-cylinder petrol engine with an electric motor and a high-voltage battery.
Autocar claims outputs ranging from 150kW/350Nm to 200kW/400Nm are planned for Volkswagen's hybrid system.Meanwhile, the petrol engine will reportedly function as a generator for the battery pack to deliver "limited electric-only driving", along with a parallel mode where the engine and electric motor can power the wheels simultaneously.
Vehicles on the Volkswagen Group's MQB Evo architecture reportedly in line to receive the hybrid system include the Volkswagen Tiguan, Tayron and Passat, Skoda Kodiaq and Superb, Cupra Leon, Formentor, Terramar, and Audi A3 and next-gen Q3.
-
Σήμερα Επιστροφή από Ναυπακτο στη Θεσσαλονίκη
Αφήνω ένα «φινιστρίνι» για ν βλέπω πίσω
Έκαψε όσο και στο κατέβασμα, πάντα με τα όρια
@Chrisk6 Επειδή η μέτρηση ξεκίνησε από το ξενοδοχείο και διασχίσαμε την μισή Ναυπακτο με έργα κτλ, παρατήρησα ότι χρειάστηκε να διανύσω 160+ χλμ στον αυτοκινητόδρομο με 120 χαω για να πιάσει μέση ωριαία 100 χαω. Και στο κατέβασμα η μέτρηση ξεκίνησε από το σπίτι. Έτσι εξηγούνται τα μόνο 103-104 χαω μέση ωριαία.
Μεγάλη υπόθεση η 7η ταχύτητα
2000 και κάτι στροφές στα 120 χαωΣτις 3000 πρέπει να έχει πάνω 170 χαω
-
Σήμερα Επιστροφή από Ναυπακτο στη Θεσσαλονίκη
Αφήνω ένα «φινιστρίνι» για ν βλέπω πίσω
Έκαψε όσο και στο κατέβασμα, πάντα με τα όρια
@Chrisk6 Επειδή η μέτρηση ξεκίνησε από το ξενοδοχείο και διασχίσαμε την μισή Ναυπακτο με έργα κτλ, παρατήρησα ότι χρειάστηκε να διανύσω 160+ χλμ στον αυτοκινητόδρομο με 120 χαω για να πιάσει μέση ωριαία 100 χαω. Και στο κατέβασμα η μέτρηση ξεκίνησε από το σπίτι. Έτσι εξηγούνται τα μόνο 103-104 χαω μέση ωριαία.
Μεγάλη υπόθεση η 7η ταχύτητα
2000 και κάτι στροφές στα 120 χαωΣτις 3000 πρέπει να έχει πάνω 170 χαω
Μια χαρά είναι. Έχει καλή ανηφοριά στο ανέβα και αν το πατάς γενικά τσιμπάει.
Ωραίο πράγμα η 7η και να σου δίνει μακρύ βήμα για ταξίδι με χαμηλές στροφές. -
Σήμερα Επιστροφή από Ναυπακτο στη Θεσσαλονίκη
Αφήνω ένα «φινιστρίνι» για ν βλέπω πίσω
Έκαψε όσο και στο κατέβασμα, πάντα με τα όρια
@Chrisk6 Επειδή η μέτρηση ξεκίνησε από το ξενοδοχείο και διασχίσαμε την μισή Ναυπακτο με έργα κτλ, παρατήρησα ότι χρειάστηκε να διανύσω 160+ χλμ στον αυτοκινητόδρομο με 120 χαω για να πιάσει μέση ωριαία 100 χαω. Και στο κατέβασμα η μέτρηση ξεκίνησε από το σπίτι. Έτσι εξηγούνται τα μόνο 103-104 χαω μέση ωριαία.
Μεγάλη υπόθεση η 7η ταχύτητα
2000 και κάτι στροφές στα 120 χαωΣτις 3000 πρέπει να έχει πάνω 170 χαω
Μια χαρά είναι. Έχει καλή ανηφοριά στο ανέβα και αν το πατάς γενικά τσιμπάει.
Ωραίο πράγμα η 7η και να σου δίνει μακρύ βήμα για ταξίδι με χαμηλές στροφές.Λογικό είναι αφού ανεβαίνει από την θάλασσα στα βουνά.
Εγώ από το επίπεδο της θάλασσας ξεκίνησα και στη θάλασσα κατέληξα, οπότε λογικό είναι να έκαψε το ίδιο και στο πάνε και στο έλα. (7,1 και 7,0) -
Σήμερα Επιστροφή από Ναυπακτο στη Θεσσαλονίκη
Αφήνω ένα «φινιστρίνι» για ν βλέπω πίσω
Έκαψε όσο και στο κατέβασμα, πάντα με τα όρια
@Chrisk6 Επειδή η μέτρηση ξεκίνησε από το ξενοδοχείο και διασχίσαμε την μισή Ναυπακτο με έργα κτλ, παρατήρησα ότι χρειάστηκε να διανύσω 160+ χλμ στον αυτοκινητόδρομο με 120 χαω για να πιάσει μέση ωριαία 100 χαω. Και στο κατέβασμα η μέτρηση ξεκίνησε από το σπίτι. Έτσι εξηγούνται τα μόνο 103-104 χαω μέση ωριαία.
Μεγάλη υπόθεση η 7η ταχύτητα
2000 και κάτι στροφές στα 120 χαωΣτις 3000 πρέπει να έχει πάνω 170 χαω
Μια χαρά είναι. Έχει καλή ανηφοριά στο ανέβα και αν το πατάς γενικά τσιμπάει.
Ωραίο πράγμα η 7η και να σου δίνει μακρύ βήμα για ταξίδι με χαμηλές στροφές.Λογικό είναι αφού ανεβαίνει από την θάλασσα στα βουνά.
Εγώ από το επίπεδο της θάλασσας ξεκίνησα και στη θάλασσα κατέληξα, οπότε λογικό είναι να έκαψε το ίδιο και στο πάνε και στο έλα. (7,1 και 7,0)Μωρέ αν χρειάζεται να μαζέψεις την διαφορά επειδή κόλλησες κάπου ή λόγω κίνησης θα το πατήσεις και θα κάψεις παραπάνω. Αλλά οκ. Στα ίδια ήσουν πάνω κάτω με αυτές τις ταχύτητες.
-
A d P, Θεσσαλονίκη - Ναύπακτος είναι 430 χλμ κ βγαίνει σε 4,5 ώρες δηλαδή ;
-
-
@A-d-P , ακατουρητος 4μιση ώρες;
- δεν είναι μομφή για τους μπαταριοκινητους - απλά με μικρά παιδιά εγώ τα τελευταία 5 χρόνια , Κόρινθο, Ναύπλιο μόνο και μάλιστα φουλ πατημενος με 160+ όπου μπορώ για να μειώσω την γκρίνια του ποτέ φτάνουμε και πότε φτάνουμε, θέλω τσισα, πεινάω, διψάω κλπ.
Καλαμάτα όλες και όλες 5-6 φορές και αυτό αν μείνουμε εκεί και τύχει να κοιμηθούν λιγάκι στο δρόμο.
-
@A-d-P , ακατουρητος 4μιση ώρες;
- δεν είναι μομφή για τους μπαταριοκινητους - απλά με μικρά παιδιά εγώ τα τελευταία 5 χρόνια , Κόρινθο, Ναύπλιο μόνο και μάλιστα φουλ πατημενος με 160+ όπου μπορώ για να μειώσω την γκρίνια του ποτέ φτάνουμε και πότε φτάνουμε, θέλω τσισα, πεινάω, διψάω κλπ.
Καλαμάτα όλες και όλες 5-6 φορές και αυτό αν μείνουμε εκεί και τύχει να κοιμηθούν λιγάκι στο δρόμο.
Στο κατέβασμα μια ημίωρη στάση στο ΣΕΑ Επισκοπικού, δλδ στα 260 χλμ περίπου.
Στο ανέβασμα πάλι στο Επισκοπικό, αλλά 20 λεπτά το πολύ και δύο 5λεπτες σε κάποια διόδια μετά, δεν θυμάμαι ακριβώς, γιατί χρειαζόταν δεύτερο άτομο για την μικρή.
Και η σύζυγος ακατουρητη θέλει να πηγαίνει, στο πήγαινε ούτε βγήκε από το αυτοκίνητο, μόνο εγώ με την μικρή.
στην επιστροφή την έβγαλα με το ζόρι και μετά που ξαναμπήκε έκανε εμετό η μικρή και της έφταιγε που την έβγαλα έξω. Της την έσπασε που πήγαινα με μόνο 120…..και σαν σταματημένοι είμαστε κτλ κτλ.
Σταμάτησα κι εγώ στην άκρη, κατέβηκα και άνοιξα την πόρτα της και της λέω οδήγησε εσύ…..
Όχι, οχι μου λέει μια χαρά πας….δεν θα ξαναμιλήσωΠρώτη φορά κάναμε τόσο μεγάλο ταξίδι (460 χλμ) από τότε που αρρώστησε η μικρή και ήθελα να ανακαλύψω τα όρια μας, τα προηγούμενα ήταν Αλεξανδρούπολη 300 χλμ και Ιωάννινα 260 χλμ.
-
@A-d-P , ακατουρητος 4μιση ώρες;
- δεν είναι μομφή για τους μπαταριοκινητους - απλά με μικρά παιδιά εγώ τα τελευταία 5 χρόνια , Κόρινθο, Ναύπλιο μόνο και μάλιστα φουλ πατημενος με 160+ όπου μπορώ για να μειώσω την γκρίνια του ποτέ φτάνουμε και πότε φτάνουμε, θέλω τσισα, πεινάω, διψάω κλπ.
Καλαμάτα όλες και όλες 5-6 φορές και αυτό αν μείνουμε εκεί και τύχει να κοιμηθούν λιγάκι στο δρόμο.
Στο κατέβασμα μια ημίωρη στάση στο ΣΕΑ Επισκοπικού, δλδ στα 260 χλμ περίπου.
Στο ανέβασμα πάλι στο Επισκοπικό, αλλά 20 λεπτά το πολύ και δύο 5λεπτες σε κάποια διόδια μετά, δεν θυμάμαι ακριβώς, γιατί χρειαζόταν δεύτερο άτομο για την μικρή.
Και η σύζυγος ακατουρητη θέλει να πηγαίνει, στο πήγαινε ούτε βγήκε από το αυτοκίνητο, μόνο εγώ με την μικρή.
στην επιστροφή την έβγαλα με το ζόρι και μετά που ξαναμπήκε έκανε εμετό η μικρή και της έφταιγε που την έβγαλα έξω. Της την έσπασε που πήγαινα με μόνο 120…..και σαν σταματημένοι είμαστε κτλ κτλ.
Σταμάτησα κι εγώ στην άκρη, κατέβηκα και άνοιξα την πόρτα της και της λέω οδήγησε εσύ…..
Όχι, οχι μου λέει μια χαρά πας….δεν θα ξαναμιλήσωΠρώτη φορά κάναμε τόσο μεγάλο ταξίδι (460 χλμ) από τότε που αρρώστησε η μικρή και ήθελα να ανακαλύψω τα όρια μας, τα προηγούμενα ήταν Αλεξανδρούπολη 300 χλμ και Ιωάννινα 260 χλμ.
Νταξει σε μεγάλο ταξίδι (400+χλμ) μια στάση στα 250 χλμ είναι καλά για ένα τέταρτο να σπάσει η γκρίνια και να κατουρήσουμε. Εγώ το βγάζω και συνεχόμενα αλλά θα πέσει γκρίνια από τους υπόλοιπους 3.
Εκτός και αν έχουμε ξεκινήσει κάνα βράδυ αργά και κοιμηθούν όλοι και τους φέρω αεροπορία σπίτι. -
Μετά από έφοδο γάτας μου έσκισε το προστατευτικό αφρολεξ που είναι κολλημένο κάτω από το καπό.Άυριο έχω ραντεβού στην αντιπροσωπεία για λιπαντικό service. Λέτε να έχουν άμεσα διαθέσιμο ανταλλακτικό και πόσο να πάει το μαλλί?
-
@giannis_mar said in VW T-Roc:
Μετά από έφοδο γάτας μου έσκισε το προστατευτικό αφρολεξ που είναι κολλημένο κάτω από το καπό.Άυριο έχω ραντεβού στην αντιπροσωπεία για λιπαντικό service. Λέτε να έχουν άμεσα διαθέσιμο ανταλλακτικό και πόσο να πάει το μαλλί?
και εγώ την πάτησα με το golf, τιμή δεν ρώτησα! Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι με παραγγελία..
-
2GA863831A
Κάνα 90αρι στις αντιπροσωπείες.
-
@stefan147 said in VW T-Roc:
2GA863831A
Κάνα 90αρι στις αντιπροσωπείες.
Ακριβώς.100 μαζί με τα εργατικά.Κανόνισα να πάω Δευτέρα να το περάσουν.
-
@giannis_mar said in VW T-Roc:
@stefan147 said in VW T-Roc:
2GA863831A
Κάνα 90αρι στις αντιπροσωπείες.
Ακριβώς.100 μαζί με τα εργατικά.Κανόνισα να πάω Δευτέρα να το περάσουν.
Τζάμπα.....τι ειναι 100ευρω....εκκλησία κλεβεις....
-
Έχει κάποιος κωδικό μοντέλου για υαλοκαθαριστήρες bosch? Οι μαμά και τόσο που τους κράτησα άθλος είναι.
-
Πτώση τιμών το VW T-Roc και νέα έκδοση «όνειρο»
Υπολογίστε +-1000€ μείωση τιμών
Νέες τιμές VW T-Roc
1.0 TSI 116 PS Essential: από 24.980 ευρώ
1.0 TSI 116 PS Style: από 25.980 ευρώ
1.5 TSI 150 PS More: από 27.980 ευρώ
1.5 TSI 150 PS DSG More: από 28.980 ευρώ
1.5 TSI 150 PS DSG Dream: από 30.980
1.5 TSI 150 PS DSG R-Line More: από 32.980 ευρώ
2.0 TSI 4Motion 190 PS DSG R-Line More: από 42.780 ευρώ
2.0 TDI 116 PS Essential: από 27.580 ευρώ
2.0 TDI 150 PS DSG Life: από 34.280 ευρώ
2.0 TDI 4Motion 150 PS DSG R-Line More: από 40.680 ευρώνέα έκδοση Dream διατίθεται αποκλειστικά με τον κινητήρα 1.5 TSI 150 PS DSG και περιλαμβάνει επιπρόσθετα της Style:
Μεταλλικό χρώμα με διχρωμία
Προβολείς IQ.LIGHT LED Matrix
Dynamic Light Assist – Δυναμική ρύθμιση δέσμης προβολέων
Εξωτερικό φωτισμό Ambient ανάμεσα στους εμπρός προβολείς
Φιμέ πίσω παράθυρα
Easy Open & Close – Ηλεκτρικό άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών
Keyless Access – Σύστημα κλειδώματος / ξεκλειδώματος και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί με SAFELOCK
Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμούhttps://autogreeknews.gr/prosfores/ptosi-timon-to-vw-t-roc-kai-nea-ekdosi-oneiro
-
Πάλι πανάκριβο. Δεν μπορώ να τους καταλάβω. Έχουν περάσει τόσα χρόνια από τον στασιμοπληθωρισμο της πανδημίας. Εχει επέλθει αποπληθωρισμός σε πολλά είδη και ύλες,
Όλη η εφοδιαστική αλυσίδα του πλανήτη έχει επανέλθει, και ακόμα αυτοί κρατούν τις τιμές εκείνης της εποχής.
Από 26Κ για ένα σύγχρονα εξοπλισμένο αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο και 115 άλογα;;;;
-
Πάλι πανάκριβο. Δεν μπορώ να τους καταλάβω. Έχουν περάσει τόσα χρόνια από τον στασιμοπληθωρισμο της πανδημίας. Εχει επέλθει αποπληθωρισμός σε πολλά είδη και ύλες,
Όλη η εφοδιαστική αλυσίδα του πλανήτη έχει επανέλθει, και ακόμα αυτοί κρατούν τις τιμές εκείνης της εποχής.
Από 26Κ για ένα σύγχρονα εξοπλισμένο αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο και 115 άλογα;;;;
Ακριβό, αλλά όχι πανάκριβο
Στα 31000 της dream με μεταλλικό διχρωμία δλδ 31300 κλειδί χέρι, πόσα άλλα b suv έχουν led matrix και ηλεκτρικό άνοιγμα πορτμπαγκάζ;
-
Έχουν κάτι πιο high tech από άνοιγμα του πορτ παγκαζ. Υβριδικά συστήματα
VW T-Roc