-
Style στα 23 ειναι VFM.. Τωρα είναι καπου 26-27 οποτε οχι με τιποτα για αυτά τα πλαστικά κλπ
-
Έρχεται το κινούμαι υβριδικά!
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Style στα 23 ειναι VFM.. Τωρα είναι καπου 26-27 οποτε οχι με τιποτα για αυτά τα πλαστικά κλπ
Από 27570€ για την ακρίβεια, αλλά με τα 130
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Style στα 23 ειναι VFM.. Τωρα είναι καπου 26-27 οποτε οχι με τιποτα για αυτά τα πλαστικά κλπ
Αν είσαι στα 27 ανεβαίνεις λίγο και πας σε Corolla.
Θυμάμαι όταν το παραγγείλαμε είχε προσφορά 26.5κ rav4 δίλιτρο μηχανικό κιβώτιο.Δεν το πήραμε τότε λόγο μεγέθους και ότι δεν ήθελα κάτι άλλο πέρα από αυτόματο.Πρεπει λίγο να ηρεμήσουν λίγο με τις τιμές. -
-
-
Όλοι νομίζω θα συμφωνήσουν σε αυτό,έως 25 με τον 130αρη στην active plus πλεον είναι αρκετά καλό για τον σκοπό του,φουλ οικονομία,αξιοπιστία,καλό πορτ παγκαζ,αυτόματο κιβώτιο,βελτιωμενη ροπή,ότι έχει μέτρια πλαστικά επί μέρους ναι,η μικρό άνοιγμα στις πίσω πορτες,η θόρυβο στο ταξίδι ,αλλά και οι ανταγωνιστές τι έχουν να προτείνουν στα ίδια λεφτά έως 25-26k? Μόνο Ρενώ μπορώ να σκεφτώ που δίνουν full hybrid,αντε και το suzuki,μετά φτάνεις μπάτζετ 29-30 και κοιτάς σε ανώτερα αυτοκίνητα.
-
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Όλοι νομίζω θα συμφωνήσουν σε αυτό,έως 25 με τον 130αρη στην active plus πλεον είναι αρκετά καλό για τον σκοπό του,φουλ οικονομία,αξιοπιστία,καλό πορτ παγκαζ,αυτόματο κιβώτιο,βελτιωμενη ροπή,ότι έχει μέτρια πλαστικά επί μέρους ναι,η μικρό άνοιγμα στις πίσω πορτες,η θόρυβο στο ταξίδι ,αλλά και οι ανταγωνιστές τι έχουν να προτείνουν στα ίδια λεφτά έως 25-26k? Μόνο Ρενώ μπορώ να σκεφτώ που δίνουν full hybrid,αντε και το suzuki,μετά φτάνεις μπάτζετ 29-30 και κοιτάς σε ανώτερα αυτοκίνητα.
Απλά η εσωτερική ποιότητα και εικόνα είναι απαράδεκτη.
Αντέχεις να κυκλοφορείς με κάτι τέτοιο ;
Σου αξίζει ; -
Δεν νομίζω ότι κοιτάνε την εσωτερική ποιότητα αρκετοί,απλώς το παίρνουν για την οικονομία και παραβλέπουν τα οποία αρνητικά έχει το yaris cross.
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Όλοι νομίζω θα συμφωνήσουν σε αυτό,έως 25 με τον 130αρη στην active plus πλεον είναι αρκετά καλό για τον σκοπό του,φουλ οικονομία,αξιοπιστία,καλό πορτ παγκαζ,αυτόματο κιβώτιο,βελτιωμενη ροπή,ότι έχει μέτρια πλαστικά επί μέρους ναι,η μικρό άνοιγμα στις πίσω πορτες,η θόρυβο στο ταξίδι ,αλλά και οι ανταγωνιστές τι έχουν να προτείνουν στα ίδια λεφτά έως 25-26k? Μόνο Ρενώ μπορώ να σκεφτώ που δίνουν full hybrid,αντε και το suzuki,μετά φτάνεις μπάτζετ 29-30 και κοιτάς σε ανώτερα αυτοκίνητα.
Απλά η εσωτερική ποιότητα και εικόνα είναι απαράδεκτη.
Αντέχεις να κυκλοφορείς με κάτι τέτοιο ;
Σου αξίζει ;Το απαράδεκτη από που έχει προκύψει πραγματικά απορώ.Δερματινες ταχύτητες,τιμόνι, υποβρύχιονιο ,μεγάλο κομμάτι το ορατό συγκεκριμένα μαλακό υλικό.λιγο ύφασμα στο πόρτες,όμορφες επιφάνειες στο clima.Και ναι μετά πλαστικο.Και τέλος το πιο σημαντικό!!Άψογη συναρμογή!!0 τριγμοί!!Δλδ λίγο παραπάνω μλκ υλικό στο ταμπλό και στις πόρτες κάνουν την ποιότητα?
-
Εγώ στο τεστ που είχα κάνει σε ολοκαίνουργιο με μόλις 1400χλμ ήθελα να το γυρίσω νωρίτερα γιατί έτριζε περισσότερο από το 208 που έχω 9 χρόνια τώρα. Σε λίγο κατσαρό οδόστρωμα νόμιζες ότι η κονσόλα θα πέσει….
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Απλά η εσωτερική ποιότητα και εικόνα είναι απαράδεκτη.
Αντέχεις να κυκλοφορείς με κάτι τέτοιο ;
Σου αξίζει ;Μια χαρά ειναι η ποιότητα, ίδια με όλα τα Β σουβ. Δεν είμαστε δα και βασιλείς να μας αξίζει μόνο Ρολς! Εγώ μια χαρά άντεχα να κυκλοφορώ και μου άρεσε και πολύ. Η Κορόλα καλυτερη φυσικά, αλλά και αυτό μια χαρά για 20 χήνες.
-
Μην τα ξαναλέμε, για 20 οκ αλλά για 25+?
-
@kkostask said in Toyota Yaris Cross:
Μην τα ξαναλέμε, για 20 οκ αλλά για 25+?
Σημερα οπως εχουν παει οι τιμές και για 25Κ μια χαρά ειναι. για 30 δεν ειναι. Ειναι αμάξια πασπαρτού, τα κάνει όλα από πολύ καλά έως τέλεια και είναι ιδανικό για την Ελληνική πραγματικότητα. Στο Μονακό ούτε για κάδος ανακύκλωσης δεν κάνει!!
-
@kkostask said in Toyota Yaris Cross:
Εγώ στο τεστ που είχα κάνει σε ολοκαίνουργιο με μόλις 1400χλμ ήθελα να το γυρίσω νωρίτερα γιατί έτριζε περισσότερο από το 208 που έχω 9 χρόνια τώρα. Σε λίγο κατσαρό οδόστρωμα νόμιζες ότι η κονσόλα θα πέσει….
Κατσαρό οδόστρωμα έχει παντού. Είσαι σίγουρος ότι το 208 σου δεν έτριζε ;
-
@george-0 said in Toyota Yaris Cross:
@kkostask said in Toyota Yaris Cross:
Εγώ στο τεστ που είχα κάνει σε ολοκαίνουργιο με μόλις 1400χλμ ήθελα να το γυρίσω νωρίτερα γιατί έτριζε περισσότερο από το 208 που έχω 9 χρόνια τώρα. Σε λίγο κατσαρό οδόστρωμα νόμιζες ότι η κονσόλα θα πέσει….
Κατσαρό οδόστρωμα έχει παντού. Είσαι σίγουρος ότι το 208 σου δεν έτριζε ;
Είπα ότι έτριζε λιγότερο το 208, όχι καθόλου…μετά από 185κ χλμ το λες και κατόρθωμα. Δεν είμαι hater, να το οδηγήσω και να το κλείσω πήγα.
-
Το αμαξάκι είναι τίμιο. Θες οικονομία το παίρνεις και κάνει τα πάντα. Και είναι και αξιοπιστο
Είναι κάτι ποιοτικό και που το κοιτάς και λες πήρα αμαξαρα? Δεν νομίζω
Θέλει να κάνεις παραχωρήσεις σε θορύβους , χώρους , απτή ποιοτητα, γκάζια, βελασμα από κιβώτιο, μικρό άνοιγμα πορτών και για μένα και εμφάνιση αλλά το τελευταίο είναι προσωπικη γνωμη
Αν εξαιρεσεις τα παραπάνω όμως παίρνεις ένα πολύ τίμιο αμάξι σε οικονομία αξιοπιστία πράγμα που βάζει ως προταιρεοτητα το 90% των αγοραστών αδιαφορώντας για τα μειωνεκτηματα. Και ειλικρινά δεν είναι και λίγο
-
Κακη αρπαχτη της τογιοτα είναι που επειδή βάζει το οικονομικό υβριδικό σύνολο θα πούλαγε έτσι και αλλιώς.
Απο Κορολα και πάνω τα συζητάμε όλα τα Τογιότα.
Μακαριοι όσοι το πήραν στα 20. Εκεί ναι άξιζε κάθε ευρώ. -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Κακη αρπαχτη της τογιοτα είναι
Ολοι αρπαχτές κάνουν, ειδικά σε αυτή την κατηγορία. Δηλαδή τι να πούμε για την Φορντ όταν το Πούμα έχει φτάσει όσο το Τέσλα με την επιδότηση? Όλα έτσι ειναι, τουλάχιστον το Γιαρις Κρος έχει ποιότητα εκεί που μετράει, αλλά δεν φαίνεται.
-
Με 12,800€ έπαιρνες την GLX στο baleno. Τα έλεγα εγώ....
Αχ
Toyota Yaris Cross