-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To qq που πιστεύεις υπερτερεί σε σχέση με το τουσον epower με hev εννοώ. Πέρα ίσως από το θέμα ηχομόνωσης και ποιοτητας κυλισης , που βεβαια ειναι σημαντικα, δεν βρίσκω κάτι άλλο αλλά για πες. Το qq πολλαπλούς έχει; στα 39Κ που έχει τωρα η limited δεν έχει πιο πολύ εξοπλισμό από το αντίστοιχο σε λεφτά qq?
Προσωπική άποψη πάντα. Λίγο πιο στιβαρή
Πολλαπλούς πίσω ΔΕΝ έχει στο QQ παρά μόνο στα 4wd και σε εξοπλιστικές εκδόσεις που φοράνε 19" ζάντες (ή 20" δεν το θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή). Άρα μόνο ως Teckna & Teckna+.
Αυτά με τις 20αρες δλδ tekna+ k n design καθώς και όλα τα τετρακίνητα.
το epower ομως βγαίνει μονο σε δικινητο . epower με πολλαπλους υπάρχει ?
Υπάρχουν αυτά με τις στάνταρ 20αρες
44.000€ n-design
47.000€ tekna plus
Οι αντίστοιχος μη υβριδικές με cvt και τετρακίνηση κοστίζουν 39 και 41 χιλιάρικα.
Δλδ 5000€ και 6000€ επιπλέον….εγώ προσωπικά δεν προλαβαίνω να τα κάνω απόσβεση από την χαμηλότερη κατανάλωση
Εννοείται ότι υπάρχει και η τετρακίνητη n connecta με 18αρες και πολλαπλούς και στα 36000€ που κοστίζει αποτελεί την καλύτερη επιλογή.Όσον αφορά το Tucson
Αντίστοιχη έκδοση με την n connecta πρέπει να ειναι η Limited (με επιφύλαξη)
38600€ η mhev 4wd
39000€ η full 2wdΔλδ το δίλημμα είναι τετρακίνηση ή φουλ υβριδικό;
-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
για τα φουλ μιλαμε όπου το τουσον εχει 6ταχυτο με μετατροπεα ροπης , οποτε δεν τιθεται μαλλον θεμα αξιοπιστιας , προφανως λογω του τυπου του δεν θα ειναι και το γρηγορότερο.
Και για το προηγουμενο κασκαι ακουγονταν διαφορα για την συναρμογη του βεβαια αυτο ειναι τελειως νεο μοντελο. Επίσης η νισσαν δεν ειναι και η καλυτερη αντιπροσωπεια οταν μπλεκεις με θεματα εγγυησης δεν εχει καλο ονομα....
προσωπικα απο κοντα κανενα απο τα 2 μοντελα του 2025 δεν εχω δειΣκατά λειτουργία έχει το dct6 του hev, μην επιμένεις. Δεν έχω review που να λένε καλή κουβέντα για αυτό. Και τα ίδια απόσκατα αντιπροσωπεία έχουν και αυτοί...
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
για τα φουλ μιλαμε όπου το τουσον εχει 6ταχυτο με μετατροπεα ροπης , οποτε δεν τιθεται μαλλον θεμα αξιοπιστιας , προφανως λογω του τυπου του δεν θα ειναι και το γρηγορότερο.
Και για το προηγουμενο κασκαι ακουγονταν διαφορα για την συναρμογη του βεβαια αυτο ειναι τελειως νεο μοντελο. Επίσης η νισσαν δεν ειναι και η καλυτερη αντιπροσωπεια οταν μπλεκεις με θεματα εγγυησης δεν εχει καλο ονομα....
προσωπικα απο κοντα κανενα απο τα 2 μοντελα του 2025 δεν εχω δειΣκατά λειτουργία έχει το dct6 του hev, μην επιμένεις. Δεν έχω review που να λένε καλή κουβέντα για αυτό. Και τα ίδια απόσκατα αντιπροσωπεία έχουν και αυτοί...
Δεν είναι DCT το 6αρι του HEV.
-
H σύγκριση που έκανα μέσα από το Chat-gpt ήταν για την premium mhev που βγαίνει στα 29900 με την premium hev που βγαίνει στα 35600. Αυτές τις προσφορές είχα εγώ.
Και συγκεκριμένα η ερώτηση έγινε με τα δικά μου δεδομένα δηλαδή κίνηση 80% εκτός πόλης και 20% εντός με 12.000χλμ/έτος και δεδομένου οτι το χειροκίνητο κιβώτιο δεν αποτελεί πρόβλημα. Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν μου έβγαλε πως αποσβάινω σε 30 χρόνια με τις τωρινές τιμές βενζίνης και με πραγματικές καταναλώσεις χρηστών.
Για μένα τα hev είναι ιδανικά σε B segment και all in one αυτοκίνητα που θα εξυπηρετήσουν και τις αστικές αλλά και εκτός πόλης ανάγκες οπότε πετυχαίνεις μία μέση κατάσταση που αποδίδει. Έτσι αισθανόμουν με το Juke hybrid που είχα. Πετύχαινα όμως πολύ χαμηλές καταναλώσεις εντός πόλης 3-4λ/100 που το Tucson λόγω μεγέθους δεν πρόκειται ποτέ να δεί.
Αν μπορούσα θα έπαιρνα το Plug in hybrid μιας και έχω φορτιστή στο σπίτι αλλά είναι πολλά τα 41000 Ευρώ.
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
H σύγκριση που έκανα μέσα από το Chat-gpt ήταν για την premium mhev που βγαίνει στα 29900 με την premium hev που βγαίνει στα 35600. Αυτές τις προσφορές είχα εγώ.
Και συγκεκριμένα η ερώτηση έγινε με τα δικά μου δεδομένα δηλαδή κίνηση 80% εκτός πόλης και 20% εντός με 12.000χλμ/έτος και δεδομένου οτι το χειροκίνητο κιβώτιο δεν αποτελεί πρόβλημα. Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν μου έβγαλε πως αποσβάινω σε 30 χρόνια με τις τωρινές τιμές βενζίνης και με πραγματικές καταναλώσεις χρηστών.
Για μένα τα hev είναι ιδανικά σε B segment και all in one αυτοκίνητα που θα εξυπηρετήσουν και τις αστικές αλλά και εκτός πόλης ανάγκες οπότε πετυχαίνεις μία μέση κατάσταση που αποδίδει. Έτσι αισθανόμουν με το Juke hybrid που είχα. Πετύχαινα όμως πολύ χαμηλές καταναλώσεις εντός πόλης 3-4λ/100 που το Tucson λόγω μεγέθους δεν πρόκειται ποτέ να δεί.
Αν μπορούσα θα έπαιρνα το Plug in hybrid μιας και έχω φορτιστή στο σπίτι αλλά είναι πολλά τα 41000 Ευρώ.
το έδωσες το juke?
εννοείται, τώρα που έχετε το ηλεκτρικό δεν υπάρχει ανάγκη για φουλ υβριδικό
-
Έφυγε ναι και σχετικά εύκολα.
Και για το Tucson - μετά από πολλή σκέψη και προβληαμτισμό - είμαι σε κάποιες διαπραγματεύσεις για το βασικό premium σε άκρως δελεαστική τιμή.
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Έφυγε ναι και σχετικά εύκολα.
Και για το Tucson - μετά από πολλή σκέψη και προβληαμτισμό - είμαι σε κάποιες διαπραγματεύσεις για το βασικό premium σε άκρως δελεαστική τιμή.
κοίτα, καΛυτερα αυτό που θέλεις κ βασική έκδοση, παρά κάτι άλλο φουλ έξτρα.
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
για τα φουλ μιλαμε όπου το τουσον εχει 6ταχυτο με μετατροπεα ροπης , οποτε δεν τιθεται μαλλον θεμα αξιοπιστιας , προφανως λογω του τυπου του δεν θα ειναι και το γρηγορότερο.
Και για το προηγουμενο κασκαι ακουγονταν διαφορα για την συναρμογη του βεβαια αυτο ειναι τελειως νεο μοντελο. Επίσης η νισσαν δεν ειναι και η καλυτερη αντιπροσωπεια οταν μπλεκεις με θεματα εγγυησης δεν εχει καλο ονομα....
προσωπικα απο κοντα κανενα απο τα 2 μοντελα του 2025 δεν εχω δειΣκατά λειτουργία έχει το dct6 του hev, μην επιμένεις. Δεν έχω review που να λένε καλή κουβέντα για αυτό. Και τα ίδια απόσκατα αντιπροσωπεία έχουν και αυτοί...
Μετατροπεα ροπης εχει το υβριδικο οχι διπλοσυμπλεκτο...το αν ειναι σκατα δεν το ξερω. Πιο αξιοπιστο απο το dct θα ειναι. Προφανως στις ανηφορες θα ειναι καπως αργο...
Το αν ειναι σκατα δεν το ξερω... -
Δείτε reviews και θα καταλάβετε. Και δε μου λέει κάτι ότι είναι μετατροπέα. Τέτοιο φοράει και το Kuga και εκτός του ότι ήταν πολύ αργό κλοτσούσε σαν ψοφάλογο. Θέλω να πω ότι .όνο η θεωρία δεν αρκεί. Αντίθετα με τη Ford στο 3008 το EAT8 ήταν πολύ ομαλό και λίγο πιο γρήγορο. Το dct7 των mhev Tuscon/Sportage παρά τα δεδομένα του προβλήματα μου άρεσε πολύ σαν λειτουργία γρήγορο και ομαλό παράλληλα.
-
ενταξει παω πασο ετσι κι αλλιως χρειαζεται εμπειρια χρησης για να βγαλεις ακρη με τα κιβωτια... οι περισσότεροι στην καλύτερη κανουμε μια βόλτα λιγων χλμ σε ευθεια , εκει ολα σχεδον νορμαλ αντιδρουν...βαλτα σε μια καλη ανηφορα , ανεβα κατεβα κανα στριφογυριστό παρκινγκ και εκει θα καταλαβεις ποσο ομαλα ειναι τα κιβωτια...αλλα αυτά τα μαθαίνεις συνήθως μονο μετά την απομακρυνση απο το ταμειο...
-
Εγώ έβλεπα σοβαρά την αγορά Ν-line mild hybrid,αλλά στην ομάδα στο facebook Κύπρου (περίπου 2,4 χιλ μέλη),ανέφερε ο άλλος οτι του έχουν αλλάξει εντός εγγυησης μεχρι στιγμης 2 φορες (!) το αυτόματο.
Δεν θυμάμαι ποσα χιλιόμετρα.
Βέβαια οτι έτυχε σε έναν δεν σημαίνει τίποτα, αλλά λες;
-
@moysatos said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Εγώ έβλεπα σοβαρά την αγορά Ν-line mild hybrid,αλλά στην ομάδα στο facebook Κύπρου (περίπου 2,4 χιλ μέλη),ανέφερε ο άλλος οτι του έχουν αλλάξει εντός εγγυησης μεχρι στιγμης 2 φορες (!) το αυτόματο.
Δεν θυμάμαι ποσα χιλιόμετρα.
Βέβαια οτι έτυχε σε έναν δεν σημαίνει τίποτα, αλλά λες;
Έχεις μπει στο FB Ελλάδος; https://www.facebook.com/groups/1087313504950872/
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@moysatos said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Εγώ έβλεπα σοβαρά την αγορά Ν-line mild hybrid,αλλά στην ομάδα στο facebook Κύπρου (περίπου 2,4 χιλ μέλη),ανέφερε ο άλλος οτι του έχουν αλλάξει εντός εγγυησης μεχρι στιγμης 2 φορες (!) το αυτόματο.
Δεν θυμάμαι ποσα χιλιόμετρα.
Βέβαια οτι έτυχε σε έναν δεν σημαίνει τίποτα, αλλά λες;
Έχεις μπει στο FB Ελλάδος; https://www.facebook.com/groups/1087313504950872/
Δεν έχω μπεί, ούτε θα μπώ, αλλά γιατί το αναφέρεις;
Υπάρχουν ανάλογα προβλήματα ; -
@moysatos said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@moysatos said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Εγώ έβλεπα σοβαρά την αγορά Ν-line mild hybrid,αλλά στην ομάδα στο facebook Κύπρου (περίπου 2,4 χιλ μέλη),ανέφερε ο άλλος οτι του έχουν αλλάξει εντός εγγυησης μεχρι στιγμης 2 φορες (!) το αυτόματο.
Δεν θυμάμαι ποσα χιλιόμετρα.
Βέβαια οτι έτυχε σε έναν δεν σημαίνει τίποτα, αλλά λες;
Έχεις μπει στο FB Ελλάδος; https://www.facebook.com/groups/1087313504950872/
Δεν έχω μπεί, ούτε θα μπώ, αλλά γιατί το αναφέρεις;
Υπάρχουν ανάλογα προβλήματα ;Για να έχεις μια εικόνα. Είμαι admin εκεί.
-
2,4 χιλιάδες στο ΦουΜπού της Κύπρου; Τόσα πολλά έχουν πουληθεί εκεί;
-
@dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
2,4 χιλιάδες στο ΦουΜπού της Κύπρου; Τόσα πολλά έχουν πουληθεί εκεί;
Yaris S-cross,Nissan qq,tuscon, πολλά mazda όλα τα μοντέλα όπως επίσης και toyota.
Από suzuki μονο swift πενταετίας -
Η ομάδα του κυπριακού FB περιλαμβάνει όλους τους κατόχους ιαπωνικών;
-
@dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Η ομάδα του κυπριακού FB περιλαμβάνει όλους τους κατόχους ιαπωνικών;
χα,χα, όχι έγραψα τί κυκλοφορεί γενικά.
-
Άρα καλά κατάλαβα ότι η κυπριακή ομάδα του Tucson αριθμεί 2,4 χιλιάδες μέλη; Είναι τεράστιο νούμερο. Τόσο πολύ έχει πουλήσει;
-
@dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Άρα καλά κατάλαβα ότι η κυπριακή ομάδα του Tucson αριθμεί 2,4 χιλιάδες μέλη; Είναι τεράστιο νούμερο. Τόσο πολύ έχει πουλήσει;
Οι περισσότεροι που σκέφτονται να αγοράσουν αυτοκίνητο και καταλήγουν σε 3-4 μοντέλα γράφονται σε αυτές τις ομάδες για να ενημερωθούν πριν αποφασίσουν.
Hyundai Tucson NX4 (2020)