-
παντως σε ομαδες στο fb υπάρχει αρκετη γκρινια για διάφορα όπως το αυτοματο κιβωτιο το 7 αρι , για δοχεία υγρων και αλλα που δεν θυμάμαι. Υπαρχει σχετική μουρμουρα...και εννοειται για τα θεματα κατανάλωσης.
-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
παντως σε ομαδες στο fb υπάρχει αρκετη γκρινια για διάφορα όπως το αυτοματο κιβωτιο το 7 αρι , για δοχεία υγρων και αλλα που δεν θυμάμαι. Υπαρχει σχετική μουρμουρα...και εννοειται για τα θεματα κατανάλωσης.
Στο Facebook γράφει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του δυστυχώς και όχι μόνο στα τουσον αλλά αναφέρομαι γενικά μια και ήμουν γραμμένος και σε άλλα group ανάλογα με το αυτοκινητο που είχα. Το δοχείο του παραφλου δείχνει να είναι γενικά προβληματικό και στην εμφάνιση αλλά και με διαροες (μάλλον έχει και το δικό μου).το κιβώτιο σε εμένα είναι μια χαρά και προέρχομαι από dsg οπότε έχω ένα μέτρο συγκρισης ,ελπίζω μόνο να μην έχει τα θέματα αξιοπιστίας του dsg.Η κατανάλωση πάλι είναι ένα θέμα υποκειμενικό.Καιει πολύ πιο λίγο από το σιβικ που είχα και από ibiza fr αλλά πολύ περισσότερο από το κκ πχ μέσα στην πόλη(μεγάλο ρόλο παίζει και ο τρόπος που οδηγεί ο καθένας μας .εγω ειμαι με 18000χλμ και 7.8 καταναλωση η εργασια μου ειναι 2 φορες της εβδομαδα στο δαχτυλιδι απο το περιστερι)
Αν ήταν το μοναδικό μου αυτοκίνητο δεν θα το επέλεγα όχι μόνο το τουσον αλλά κανένα τέτοιου μεγέθους όχημα θα πήγαινα σε κάτι b κατηγορίας και να ψιλο εχω χώρους και να κινούμαι πιο εύκολα στην Αθήνα. -
To full hybrid έχεις ή το mild?
-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
παντως σε ομαδες στο fb υπάρχει αρκετη γκρινια για διάφορα όπως το αυτοματο κιβωτιο το 7 αρι , για δοχεία υγρων και αλλα που δεν θυμάμαι. Υπαρχει σχετική μουρμουρα...και εννοειται για τα θεματα κατανάλωσης.
Θα πω ένα πράγμα για την κατανάλωση: στην διαδρομή που κινείται το αυτοκίνητο έχω μέση 10,8l/100. Για την ίδια διαδρομή νοικιάστηκε πρόσφατα ένα Renault Captur, με τα 140PS και το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο. Στην ίδια διαδρομή με τον ίδιο οδηγό το Captur έγραψε 9,8l/100 (στην αντλία). Πείτε μου αν θεωρείτε ότι καίει πολύ το Tucson.
-
Και τα 2 πολλά καίνε χωρίς να ξέρω την διαδρομή σου φυσικά
-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και τα 2 πολλά καίνε χωρίς να ξέρω την διαδρομή σου φυσικά
Αστική με υψομετρική διαφορά. Το Swift (και με πατήματα όμως) είναι στα 8,6.
Οτιδήποτε εκτός full hybrid καίει.
-
Το θέμα για εμένα δεν είναι πόσο καίει το hev. Το δίλημμα είναι κατά πόσο αξίζει τα επιπλέον λεφτά σε σχέση με το mhev....
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το θέμα για εμένα δεν είναι πόσο καίει το hev. Το δίλημμα είναι κατά πόσο αξίζει τα επιπλέον λεφτά σε σχέση με το mhev....
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι για ανοιχτούς δρόμους. Η αστική χρήση πρέπει να είναι περιορισμένη όχι μόνο λόγω κατανάλωσης αλλά και όγκου.
Σε παρόμοιο δίλημμα που είχα, το mhev υπερτερούσε κατά κράτος. Εκτός αν κάποιος χρειάζεται τα 215 άλογα!
Σε ερώτησή μου στο chatgpt πήρα αυτήν την αποστομοτική απάντηση:
"You would need to drive approximately 311,111 km before the fuel savings of the full hybrid model compensate for its higher upfront cost.
If you drive 10,000 km per year, this means it would take around 31 years to break even—far longer than the typical lifespan of a car."
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το θέμα για εμένα δεν είναι πόσο καίει το hev. Το δίλημμα είναι κατά πόσο αξίζει τα επιπλέον λεφτά σε σχέση με το mhev....
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι για ανοιχτούς δρόμους. Η αστική χρήση πρέπει να είναι περιορισμένη όχι μόνο λόγω κατανάλωσης αλλά και όγκου.
Σε παρόμοιο δίλημμα που είχα, το mhev υπερτερούσε κατά κράτος. Εκτός αν κάποιος χρειάζεται τα 215 άλογα!
Σε ερώτησή μου στο chatgpt πήρα αυτήν την αποστομοτική απάντηση:
"You would need to drive approximately 311,111 km before the fuel savings of the full hybrid model compensate for its higher upfront cost.
If you drive 10,000 km per year, this means it would take around 31 years to break even—far longer than the typical lifespan of a car."
Βάσει των σημερινών τιμών, στην έκδοση Limited 2WD, κατανάλωση "Low Phase" η απόσβεση είναι πολύ νωρίτερα:
-
Καλοί οι υπολογισμοί αλλά στην ελλαδαρα που κρατάνε τα αμάξια 15+ χρόνια θα πρέπει να έχεις τμήμα οικονομικής ανάλυσης που θα κάνει πρόβλεψη των τιμών πετρελαίου για να βγάλεις σωστό αποτέλεσμα.
Μια σημαντική αύξηση ή μείωση της βενζίνης θα μεταβάλλει σημαντικά τα αποτελέσματα.
Οικονομοτεχνικά όμως σε συμφέρει να κρατήσεις το παλιό σου ή να πάρεις φθηνό μεταχειρισμένο που έχει καλή αξιοπιστία. Τα 25 χιλιάρικα που θα γλιτώσεις δεν θα τα βγάλεις από κανένα υβριδικό. Ξέρω το καινούργιο έχει άλλη χάρη, ευκολίες, ασφάλεια κλπ. συμφωνώ, οπότε να το ευχαριστιομαστε γι αυτό που είναι.
-
Excel - Chat GPT 1-0
-
@jamesd said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Καλοί οι υπολογισμοί αλλά στην ελλαδαρα που κρατάνε τα αμάξια 15+ χρόνια θα πρέπει να έχεις τμήμα οικονομικής ανάλυσης που θα κάνει πρόβλεψη των τιμών πετρελαίου για να βγάλεις σωστό αποτέλεσμα.
Μια σημαντική αύξηση ή μείωση της βενζίνης θα μεταβάλλει σημαντικά τα αποτελέσματα.
Οικονομοτεχνικά όμως σε συμφέρει να κρατήσεις το παλιό σου ή να πάρεις φθηνό μεταχειρισμένο που έχει καλή αξιοπιστία. Τα 25 χιλιάρικα που θα γλιτώσεις δεν θα τα βγάλεις από κανένα υβριδικό. Ξέρω το καινούργιο έχει άλλη χάρη, ευκολίες, ασφάλεια κλπ. συμφωνώ, οπότε να το ευχαριστιομαστε γι αυτό που είναι.
Αν υποθέσουμε ότι το λίτρο πάει στα 5€ η απόσβεση πέφτει στα 1,7 χρόνια. Να πέσει η τιμή του καυσίμου στην Ελλάδα χλωμό...
-
Αφήνω στην άκρη τα κομπιουτεράκια γιατί εκεί το γινόμενο βγάζει πάντα Toyota. Για εμένα η κορυφαία vfm επιλογή στα Tucson είναι η limited τετρακίνητη. Εκεί δεν παίζεται ως επιλογή. Να μου πεις έχει αντιπάλους τον εαυτό του (Sportage) και το QQ, δεν έχει και τόσο δύσκολο έργο...
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αφήνω στην άκρη τα κομπιουτεράκια γιατί εκεί το γινόμενο βγάζει πάντα Toyota. Για εμένα η κορυφαία vfm επιλογή στα Tucson είναι η limited τετρακίνητη. Εκεί δεν παίζεται ως επιλογή. Να μου πεις έχει αντιπάλους τον εαυτό του (Sportage) και το QQ, δεν έχει και τόσο δύσκολο έργο...
To qq που πιστεύεις υπερτερεί σε σχέση με το τουσον epower με hev εννοώ. Πέρα ίσως από το θέμα ηχομόνωσης και ποιοτητας κυλισης , που βεβαια ειναι σημαντικα, δεν βρίσκω κάτι άλλο αλλά για πες. Το qq πολλαπλούς έχει; στα 39Κ που έχει τωρα η limited δεν έχει πιο πολύ εξοπλισμό από το αντίστοιχο σε λεφτά qq?
-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To full hybrid έχεις ή το mild?
Mild distinctive (pre FL) 150 ps
-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To qq που πιστεύεις υπερτερεί σε σχέση με το τουσον epower με hev εννοώ. Πέρα ίσως από το θέμα ηχομόνωσης και ποιοτητας κυλισης , που βεβαια ειναι σημαντικα, δεν βρίσκω κάτι άλλο αλλά για πες. Το qq πολλαπλούς έχει; στα 39Κ που έχει τωρα η limited δεν έχει πιο πολύ εξοπλισμό από το αντίστοιχο σε λεφτά qq?
Προσωπική άποψη πάντα. Λίγο πιο στιβαρή κατασκευή και μηχανικά πιο αξιόπιστο. Το cvt του είναι εξαιρετικό αντίθετα με τα θέματα του dct. Δεν έχουν ακουστεί προβλήματα γενικότερα, αντίθετα με το Tuc. Και φυσικά σε εξοπλισμό καθώς έχει υπερπλήρες/άριστο σε λειτουργία adas από την βασική έκδοση αντίθετα με το Tuc.
Το e-power, το οποίο βέβαια είχα την τιμή να δοκιμάσω στο ανώτερο X-Trail, είχε εξαιρετική αίσθηση. Τόσο εξαιρετική που έφτασα κοντά να "διαγράψω" τα υπόλοιπα θέματά του και να τα σκάσω.
Πολλαπλούς πίσω ΔΕΝ έχει στο QQ παρά μόνο στα 4wd και σε εξοπλιστικές εκδόσεις που φοράνε 19" ζάντες (ή 20" δεν το θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή). Άρα μόνο ως Teckna & Teckna+.
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To qq που πιστεύεις υπερτερεί σε σχέση με το τουσον epower με hev εννοώ. Πέρα ίσως από το θέμα ηχομόνωσης και ποιοτητας κυλισης , που βεβαια ειναι σημαντικα, δεν βρίσκω κάτι άλλο αλλά για πες. Το qq πολλαπλούς έχει; στα 39Κ που έχει τωρα η limited δεν έχει πιο πολύ εξοπλισμό από το αντίστοιχο σε λεφτά qq?
Προσωπική άποψη πάντα. Λίγο πιο στιβαρή
Πολλαπλούς πίσω ΔΕΝ έχει στο QQ παρά μόνο στα 4wd και σε εξοπλιστικές εκδόσεις που φοράνε 19" ζάντες (ή 20" δεν το θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή). Άρα μόνο ως Teckna & Teckna+.
Αυτά με τις 20αρες δλδ tekna+ k n design καθώς και όλα τα τετρακίνητα.
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To qq που πιστεύεις υπερτερεί σε σχέση με το τουσον epower με hev εννοώ. Πέρα ίσως από το θέμα ηχομόνωσης και ποιοτητας κυλισης , που βεβαια ειναι σημαντικα, δεν βρίσκω κάτι άλλο αλλά για πες. Το qq πολλαπλούς έχει; στα 39Κ που έχει τωρα η limited δεν έχει πιο πολύ εξοπλισμό από το αντίστοιχο σε λεφτά qq?
Προσωπική άποψη πάντα. Λίγο πιο στιβαρή κατασκευή και μηχανικά πιο αξιόπιστο. Το cvt του είναι εξαιρετικό αντίθετα με τα θέματα του dct. Δεν έχουν ακουστεί προβλήματα γενικότερα, αντίθετα με το Tuc. Και φυσικά σε εξοπλισμό καθώς έχει υπερπλήρες/άριστο σε λειτουργία adas από την βασική έκδοση αντίθετα με το Tuc.
Το e-power, το οποίο βέβαια είχα την τιμή να δοκιμάσω στο ανώτερο X-Trail, είχε εξαιρετική αίσθηση. Τόσο εξαιρετική που έφτασα κοντά να "διαγράψω" τα υπόλοιπα θέματά του και να τα σκάσω.
Πολλαπλούς πίσω ΔΕΝ έχει στο QQ παρά μόνο στα 4wd και σε εξοπλιστικές εκδόσεις που φοράνε 19" ζάντες (ή 20" δεν το θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή). Άρα μόνο ως Teckna & Teckna+.
για τα φουλ μιλαμε όπου το τουσον εχει 6ταχυτο με μετατροπεα ροπης , οποτε δεν τιθεται μαλλον θεμα αξιοπιστιας , προφανως λογω του τυπου του δεν θα ειναι και το γρηγορότερο.
Και για το προηγουμενο κασκαι ακουγονταν διαφορα για την συναρμογη του βεβαια αυτο ειναι τελειως νεο μοντελο. Επίσης η νισσαν δεν ειναι και η καλυτερη αντιπροσωπεια οταν μπλεκεις με θεματα εγγυησης δεν εχει καλο ονομα....
προσωπικα απο κοντα κανενα απο τα 2 μοντελα του 2025 δεν εχω δει -
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
To qq που πιστεύεις υπερτερεί σε σχέση με το τουσον epower με hev εννοώ. Πέρα ίσως από το θέμα ηχομόνωσης και ποιοτητας κυλισης , που βεβαια ειναι σημαντικα, δεν βρίσκω κάτι άλλο αλλά για πες. Το qq πολλαπλούς έχει; στα 39Κ που έχει τωρα η limited δεν έχει πιο πολύ εξοπλισμό από το αντίστοιχο σε λεφτά qq?
Προσωπική άποψη πάντα. Λίγο πιο στιβαρή
Πολλαπλούς πίσω ΔΕΝ έχει στο QQ παρά μόνο στα 4wd και σε εξοπλιστικές εκδόσεις που φοράνε 19" ζάντες (ή 20" δεν το θυμάμαι ακριβώς αυτή τη στιγμή). Άρα μόνο ως Teckna & Teckna+.
Αυτά με τις 20αρες δλδ tekna+ k n design καθώς και όλα τα τετρακίνητα.
το epower ομως βγαίνει μονο σε δικινητο . epower με πολλαπλους υπάρχει ?
-
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αυτά με τις 20αρες δλδ tekna+ k n design καθώς και όλα τα τετρακίνητα.
το epower ομως βγαίνει μονο σε δικινητο . epower με πολλαπλους υπάρχει ?
To γράφει ξεκάθαρα, όλα με 20" ζάντες, άρα ναι υπάρχει.
Hyundai Tucson NX4 (2020)