-
Ρυθμίζεται η ευαισθησία του sentry?
-
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Ρυθμίζεται η ευαισθησία του sentry?
Οχι
Ευχαριστώ!
-
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
2.5-3kwh το 12 ωρο χωρίς καν να καταγράψει συμβάντα.
-
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Στην αρχή έχεις drain γενικά γιατί όλο μπαίνεις να δεις και το ξυπνάς.
Μετα το sentry τρώει ανάλογα με το πόσες φορές ενεργοποιείται και τι κίνηση έχεις τριγύρω μιας και οι αισθητήρες είναι live συνεχώς ανεξάρτητα από το αν έγραψε κάτι -
Εντάξει βρήκα τρόπο να σπάω νεύρα. Θα περνάω δίπλα τους, και θα τρώω μπαταρία
-
@lap said in TESLA FORUM:
Εντάξει βρήκα τρόπο να σπάω νεύρα. Θα περνάω δίπλα τους, και θα τρώω μπαταρία
@lap said in TESLA FORUM:
Εντάξει βρήκα τρόπο να σπάω νεύρα. Θα περνάω δίπλα τους, και θα τρώω μπαταρία
Μπορεί να βγάλουν τον κωλο σου στο ονλιφανς
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Πάντως, τίποτα από αυτά δεν είναι άχρηστο. Όλα θα φορεθούν αυτοστιγμεί και θα κάνουν διαφορά. Σκέφτομαι και για ρεζέρβα. Ανήκω στους άτυχους που τη χρειάζονται μια στο τόσο. Έχει πάρει κανείς σας;
Παντως την ρεζερβα για το scross την έχει όλο το κιτ (χωρίς όμως την ειδική λαστιχένια θήκη) παρόμοια τιμή με την original...
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Στην αρχή έχεις drain γενικά γιατί όλο μπαίνεις να δεις και το ξυπνάς.
Μετα το sentry τρώει ανάλογα με το πόσες φορές ενεργοποιείται και τι κίνηση έχεις τριγύρω μιας και οι αισθητήρες είναι live συνεχώς ανεξάρτητα από το αν έγραψε κάτιΈξω από το πατρικό θα γράφει συνέχεια για περνάνε αυτοκίνητα και πεζοί
-
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Στην αρχή έχεις drain γενικά γιατί όλο μπαίνεις να δεις και το ξυπνάς.
Μετα το sentry τρώει ανάλογα με το πόσες φορές ενεργοποιείται και τι κίνηση έχεις τριγύρω μιας και οι αισθητήρες είναι live συνεχώς ανεξάρτητα από το αν έγραψε κάτιΈξω από το πατρικό θα γράφει συνέχεια για περνάνε αυτοκίνητα και πεζοί
Αυτό λογικά είναι. Βρήκες για φόρτιση ;
Αν τυχόν θες να αγοράσεις φορτιστή πες μου. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Στην αρχή έχεις drain γενικά γιατί όλο μπαίνεις να δεις και το ξυπνάς.
Μετα το sentry τρώει ανάλογα με το πόσες φορές ενεργοποιείται και τι κίνηση έχεις τριγύρω μιας και οι αισθητήρες είναι live συνεχώς ανεξάρτητα από το αν έγραψε κάτιΈξω από το πατρικό θα γράφει συνέχεια για περνάνε αυτοκίνητα και πεζοί
Αυτό λογικά είναι. Βρήκες για φόρτιση ;
Αν τυχόν θες να αγοράσεις φορτιστή πες μου.Δεν έχει αποφασίσει που θα μπεί ο φορτιστής. Όταν πάρει, tesla θα είναι!
-
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Στην αρχή έχεις drain γενικά γιατί όλο μπαίνεις να δεις και το ξυπνάς.
Μετα το sentry τρώει ανάλογα με το πόσες φορές ενεργοποιείται και τι κίνηση έχεις τριγύρω μιας και οι αισθητήρες είναι live συνεχώς ανεξάρτητα από το αν έγραψε κάτιΈξω από το πατρικό θα γράφει συνέχεια για περνάνε αυτοκίνητα και πεζοί
Αυτό λογικά είναι. Βρήκες για φόρτιση ;
Αν τυχόν θες να αγοράσεις φορτιστή πες μου.Δεν έχει αποφασίσει που θα μπεί ο φορτιστής. Όταν πάρει, tesla θα είναι!
Μονο μην ρωτήσει τον criuser για το κοστος του φορτιστή!
-
Δοκιμασε κανεις το battery test που πηρε με το νεο update ;
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Δοκιμασε κανεις το battery test που πηρε με το νεο update ;
ειδα που το ετρεξε καποιος στο fb. Δεν ειναι κατι φοβερο και τρομερο. Σου δινει απλα ενα "pass" οπως οταν το κανεις μεσω του service request απο το mobile app (αυτοματοποιημενα). Αν θες κατι πιο λεπτεμερες, σου δινει τη δυνατοτητα να κανεις το "μεγαλο" τεστ, αυτο που υπαρχει ηδη μεσα στο service menu. Απλα το "εβγαλαν" σε πιο προσβασιμο σημειο. Ειναι αυτο που πρεπει να φορτισεις το αμαξι απο 10-100% σε ac και το αφηνεις κουμπωμενο σχεδον ολοκληρη μερα.
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Στην αρχή έχεις drain γενικά γιατί όλο μπαίνεις να δεις και το ξυπνάς.
Μετα το sentry τρώει ανάλογα με το πόσες φορές ενεργοποιείται και τι κίνηση έχεις τριγύρω μιας και οι αισθητήρες είναι live συνεχώς ανεξάρτητα από το αν έγραψε κάτιΈξω από το πατρικό θα γράφει συνέχεια για περνάνε αυτοκίνητα και πεζοί
Αυτό λογικά είναι. Βρήκες για φόρτιση ;
Αν τυχόν θες να αγοράσεις φορτιστή πες μου.Δεν έχει αποφασίσει που θα μπεί ο φορτιστής. Όταν πάρει, tesla θα είναι!
Μονο μην ρωτήσει τον criuser για το κοστος του φορτιστή!
Ευτυχώς που όταν βρεθήκαμε στο Ψαροέφρι ο cruiser καθόταν μακριά και δεν μιλήσανε!!!
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Στην αρχή έχεις drain γενικά γιατί όλο μπαίνεις να δεις και το ξυπνάς.
Μετα το sentry τρώει ανάλογα με το πόσες φορές ενεργοποιείται και τι κίνηση έχεις τριγύρω μιας και οι αισθητήρες είναι live συνεχώς ανεξάρτητα από το αν έγραψε κάτιΈξω από το πατρικό θα γράφει συνέχεια για περνάνε αυτοκίνητα και πεζοί
Αυτό λογικά είναι. Βρήκες για φόρτιση ;
Αν τυχόν θες να αγοράσεις φορτιστή πες μου.Δεν έχει αποφασίσει που θα μπεί ο φορτιστής. Όταν πάρει, tesla θα είναι!
Μονο μην ρωτήσει τον criuser για το κοστος του φορτιστή!
Εκεί είναι μονοκατοικίες.
Δεν δίνουν λογαριασμό σε κανένα.
Πάντως χοντρικά που ρώτησα κάποιον που έχει μια επαφή με τιμές, δεν είναι ηλεκτρολόγος μου είπε γύρω στα 600 για καλώδια, κάπου 800 ένας βασικός φορτιστής, τουλάχιστον 800 για ένα πίνακα μέσα σε κουτί εργοταξιακό που θα κλειδώνει με πλήρη ασφάλεια και απομόνωση, αφού πρέπει να εξασφαλίσουμε ιδιωτικότητα και θέλουμε σωλήνες μεταλλικούς κάπου 20 μ. για να χωράνε μέσα 2 παροχικά καλώδια και εργασία ηλεκτρολόγου, αλλά και ξετρυπήματα σε πλάκα και αποκατάσταση δαπέδων, το 1000 έρχεται. Τα 3000 είναι εκεί και σε κοιτάνε.
Οσοι ξέρουν άλλα στοιχεία ας μιλήσουν. Ξέχασα και το πιστοποιητικό του ηλεκτρολόγου και ότι γραφειοκρατικό προκύπτουν από τον ΔΕΔΔΗΕ.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Κάτι πρέπει να έχει ρυθμίσει λάθος ο αδελφός μου στο sentry και dashcam γιατί έχει πολύ drain όταν είναι σταθμευμένο.
Στην αρχή έχεις drain γενικά γιατί όλο μπαίνεις να δεις και το ξυπνάς.
Μετα το sentry τρώει ανάλογα με το πόσες φορές ενεργοποιείται και τι κίνηση έχεις τριγύρω μιας και οι αισθητήρες είναι live συνεχώς ανεξάρτητα από το αν έγραψε κάτιΈξω από το πατρικό θα γράφει συνέχεια για περνάνε αυτοκίνητα και πεζοί
Αυτό λογικά είναι. Βρήκες για φόρτιση ;
Αν τυχόν θες να αγοράσεις φορτιστή πες μου.Δεν έχει αποφασίσει που θα μπεί ο φορτιστής. Όταν πάρει, tesla θα είναι!
Μονο μην ρωτήσει τον criuser για το κοστος του φορτιστή!
Εκεί είναι μονοκατοικίες.
Δεν δίνουν λογαριασμό σε κανένα.
Πάντως χοντρικά που ρώτησα κάποιον που έχει μια επαφή με τιμές, δεν είναι ηλεκτρολόγος μου είπε γύρω στα 600 για καλώδια, κάπου 800 ένας βασικός φορτιστής, τουλάχιστον 800 για ένα πίνακα μέσα σε κουτί εργοταξιακό που θα κλειδώνει με πλήρη ασφάλεια και απομόνωση, αφού πρέπει να εξασφαλίσουμε ιδιωτικότητα και θέλουμε σωλήνες μεταλλικούς κάπου 20 μ. για να χωράνε μέσα 2 παροχικά καλώδια και εργασία ηλεκτρολόγου, αλλά και ξετρυπήματα σε πλάκα και αποκατάσταση δαπέδων, το 1000 έρχεται. Τα 3000 είναι εκεί και σε κοιτάνε.
Οσοι ξέρουν άλλα στοιχεία ας μιλήσουν. Ξέχασα και το πιστοποιητικό του ηλεκτρολόγου και ότι γραφειοκρατικό προκύπτουν από τον ΔΕΔΔΗΕ.
Δεν θέλω να ξεκινήσω νέα ατέρμονη συζήτηση αλλά μερικά νούμερα είναι ένδεικτικα του τρολαρισματος.
800 βασικός φορτιστή όταν ο τεσλα έχει 535;
Πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου να πάει μαξ 100 ευρώ ; Που έτσι και αλλιώς πιθανώς να το χρειάζεσαι κιόλας γιατί θέλουν ανανέωση κάθε 14 χρόνια.
Κάτι από δεδηε δεν υπάρχει.
Μισή ώρα όταν κάποια στιγμή μετά το εξάμηνο έρθουν να τσεκάρουν και να σου αλλάξουν μετρητή σε ψηφιακό.Ολα τα άλλα είναι ανάλογα την απόσταση, τα σκαψίματα, τη διάμετρο του καλωδίου κλπ.
Δηλαδή sur mesure αλλά κόστη εύκολα ελεγξιμα από καυκα κλπ. -
Είπα ότι ρώτησα κάποιον για χοντρικά νούμερα.
Ας τα πούμε λοιπόν αναλυτικά και μιλάω για το υπόγειο γκαράζ γιατί για την πιλοτή και τον ακάλυπτο έχω νομικό πρόβλημα, αφού δεν προβλέπεται χώρος για να μπουν οι υποπίνακες και βέβαια δεν είναι ιδιωτικός χώρος, αλλά κοινόχρηστος.
Η μόνη εναλλακτική για αυτούς, είναι να κατέβω στις αποθήκες και μετά να ξαναγυρίσω και να πάω το καλώδιο σε κάθε θέση.
Αν για το υπόγειο γκαράζ οι αποστάσεις είναι 3 μέτρα να κατέβω και 3 μέτρα να ανέβω και 10 μέτρα κατά μέσο όρο απόσταση μέχρι τον υποπίνακα στον χώρο του, θέλω 32 μ. παροχικό καλώδιο και άλλα 3 μ. για το καλώδιο από τον υποπίνακα στον φορτιστή. Θέλω και 20 μ σωλήνα μεταλλική.
Για τις αποθήκες το μέσο μήκος καλωδίου είναι 30+30 μέτρα γιατί είναι μακρυά και πρέπει να περάσω μέσα από τον διάδρομο των αποθηκών και το καλώδιο μέχρι το φορτιστή είναι άλλα 10 μέτρα. Δηλαδή σύνολο 70 μέτρα καλώδιο. Και 40 μ. σωλήνα. Και φορτιστή και ντουλάπι κλειδωμένο για τα γκαράζ, δεν χρειάζεται στις αποθήκες, το κόστος του πίνακα, το κόστος των ξετρυπημάτων και των οδεύσεων και της εργασίας. Και το πιστοποιητικό.
Πείτε εσείς πόσο κάνουν.
-
Επίσης το υπόγειο γκαράζ των 5 αυτοκινήτων δεν χρειάζεται πυρόσβεση.
Των 5 ηλεκτρικών αυτοκινήτων χρειάζεται ? Και αν ναι τι είδους ?
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Είπα ότι ρώτησα κάποιον για χοντρικά νούμερα.
Ας τα πούμε λοιπόν αναλυτικά και μιλάω για το υπόγειο γκαράζ γιατί για την πιλοτή και τον ακάλυπτο έχω νομικό πρόβλημα, αφού δεν προβλέπεται χώρος για να μπουν οι υποπίνακες και βέβαια δεν είναι ιδιωτικός χώρος, αλλά κοινόχρηστος.
Η μόνη εναλλακτική για αυτούς, είναι να κατέβω στις αποθήκες και μετά να ξαναγυρίσω και να πάω το καλώδιο σε κάθε θέση.
Αν για το υπόγειο γκαράζ οι αποστάσεις είναι 3 μέτρα να κατέβω και 3 μέτρα να ανέβω και 10 μέτρα κατά μέσο όρο απόσταση μέχρι τον υποπίνακα στον χώρο του, θέλω 32 μ. παροχικό καλώδιο και άλλα 3 μ. για το καλώδιο από τον υποπίνακα στον φορτιστή. Θέλω και 20 μ σωλήνα μεταλλική.
Για τις αποθήκες το μέσο μήκος καλωδίου είναι 30+30 μέτρα γιατί είναι μακρυά και πρέπει να περάσω μέσα από τον διάδρομο των αποθηκών και το καλώδιο μέχρι το φορτιστή είναι άλλα 10 μέτρα. Δηλαδή σύνολο 70 μέτρα καλώδιο. Και 40 μ. σωλήνα. Και φορτιστή και ντουλάπι κλειδωμένο για τα γκαράζ, δεν χρειάζεται στις αποθήκες, το κόστος του πίνακα, το κόστος των ξετρυπημάτων και των οδεύσεων και της εργασίας. Και το πιστοποιητικό.
Πείτε εσείς πόσο κάνουν.
Μετά από καιρό και ξέρεις πόσο σε συμπαθώ προσεγγίζεις το θέμα ρεαλιστικά πλην τρολαρισματος (αν εξαιρέσεις τα του φορτιστή).
Να σου δώσω ένα τηλέφωνο γάτου ηλεκτρολόγου με εξειδίκευση σε φορτιστές να τα συζητήσετε ;
Θα σου πρότεινα τις αποθήκες για να μπει ο πίνακας.
Και εγώ αυτό έκανα απλά ήταν μικρότερη η απόσταση από το σημείο που διακλαδώσεις η παροχή.
Σίγουρα πάντως έχεις αρκετά μέτρα καλώδιο που θα κοστίσει λόγω αναγκης για μεγάλη διάμετρο καλωδίου.
Άγνωστος Χ τα ξετρυπηματα στην πλάκα.Σε κάθε πάντως περίπτωση η εγκατάσταση οικιακής φόρτισης είναι μια εργασία χωρίς κάποιο στάνταρ κόστος γιατί αυτό εξαρτάται από τις διαφορετικές παραμέτρους του καθενός.
TESLA FORUM